Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.
"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.
Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ.
Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:
Да в 2000 в Украине 500 евро в месяц это считай олигарх :))
2 Elias
Ну це ми уже тут в Дрездені отримували.
А от коли ще в 97/98 у Технікумі вчилася, то отримувала Стипендію верховної ради України (чи як воно точно називалась) то точно памятаю, ще це 42 гривні були. А нормальна підвищена була 11,5 гривні.
2015-11-12 12:13
2 Elias
Ілюх! Ща мо Лесю трохи зобіжу (Лесенько, чес слово не маю такого наміру), але отам написала вона про тех хто пішов международную экономику
Мене ваще трохи підбішує оце словосполучення))) ну і назва, як і міжнародна журналістика (сам чуть туди не поступав, маю право стебатися)))))
Та вся економіка міжнародна, як і журналістика. Якщо вона економіка і журналістика))))
А назви ці - це статусность, і понти, імхо. Ну трохи курси різні.
та й взагалі, в мене досить специфічний підхід до вищої освіти. В кореї он (нормальній) - універ це ваще не навчання по великому рахунку, а школа життя і громадського в тому числі.
І нічого.
Все від людини залежить. Ну це знову ж імхо.
2015-11-12 12:26
Ілюх! Ща мо Лесю трохи зобіжу (Лесенько, чес слово не маю такого наміру), але отам написала вона про тех хто пішовмеждународную экономику
2 Да.Будет.Джаз)
я і не ображаюсь.
Якщо чесно то я працюю нормальним бухгалтером, і більшість знань, я ще у мами та тата набралася.
Бо уже у 9Класі мамі з бухгатерією помагала. Гроші мам мусіла заробляти, то і мала багато фірм, де вона бухгалтерію робила, а я мусіла допомагати. І дякуючи мамі та татові, хвалить мене теперішній директор, що я вроджений бухгалтер.
Я тільки тому на міжнародню єкономіку йшла, бо хотіла закордон, не назавжди (получилося інакше), але хотіла світ побачити.
І різниця до нормальних економістів невелика була, просто додаткові години іноземної мови:
1курс: 2 години німецької ( я починала її з нуля)
2курс: 2 години німецької + англійська.
2015-11-12 12:30
2 Luckydresden Україно-німецький факультет.
А ще я похвалюсь: Я було однією з 5ти перших, що стипендію в розмірі 500Євро тут отримували)).
Молодець!!! У тебе була мета і бажання вчитись! І ти досягла чогось в житті. Дівчина мого сина теж закінчила ТНЕУ, сама знайшла роботу. А коли філіал розформували, її зразу запропонували роботу з вищою посадою і зарплатою, вищою ніж середня в Тернополі в декілька разів. І ти і вона самі себе зробили. Ну база теж була закладена, не сперечаюсь)))
Але я просто можу порівняти навчання в ТНЕУ, де навчались багато знайомих і зараз поступив однокласник дочки(практично з нульовими знаннями) і ЛНУ ім. Франка, де вчився син і зараз навчається дочка. І я згідна з Іллею,щоИз вуза, который держит уровень, даже круглый дебил, которому это все нафиг не надо выйдет с очень неплохим уровнем, или он просто этот вуз не закончит.
У нас же - увы - он его закончит и уровень будет никакой.
2 Да.Будет.Джаз)
Категорически не согласен.
Опять же не хочу тебя обидеть - но если ты тут у нас журналист - еще не факт, что ты международный.
Простой пример - у меня брат двоюродный закончил журналистику в великом универе КНУ им Шевченко - и работал тут и на ТВ и в журналах, был даже главредом и шо. Когда в Канаду эмигрировал - пошел в дальнобойщики, журналистику даже не рассматривал - хотя язык знал неплохо - но не мне тебе рассказывать, что "неплохо" - это не тот уровень языка для профессии - где это рабочий инструмент.
И другой пример - когда Познер после перестройки уехал на некоторое время из России в США - он там не дальнобойщиком работал - а журналистом.
Поэтому настоящая международная журналистика - это другой уровень - ну на мой дилетантский взгляд.
Другое дело, что полностью с тобой согласен - специальность международная журналистика у нас - это профанация.
Про экономику такого не скажу - так как знаю много выпускников международной экономики КНЭУ которые работают в международных компаниях за границей.
Сказать, что много знаю выпуснкиков наших журфаков, которые работают в международных изданиях, программах, ТВ компаниях (ну хотя бы уровня ВВС, CNN и так далее (и не в каличных украинских-русских службах, а по серьезному) - так вот - такого сказать не могу!
2015-11-12 12:50
в ов есть сумчане?
2015-11-12 12:57
2 Веталь (Полтава)
Алісок
2015-11-12 12:57
2 Luckydresden
Та я про це і кажу різниця до нормальних економістів невелика була , питання, хто як вчився, і хто як сильно чогось хотіла .
Якщо вже знову в філософські теми занесло))))) найбільший глюк в біокіборгє з робочою назвою Хомо (версія С)))) - це оця гонитва за статусом. Ну майже як у Ілліча - дитяча хвороба лівизни))))
Всюди. Статусна машина, статусна робота, статусний годинник, статусні кросовки, статусні сусіди, статусна їжа, статусне бухло, статусний відпочинок, статусна освіта, статусна спеціальність, статусна поведінка, статусні сиські (пардон дівчатка))))), статусні кубики (пардон мужуки)))). І ми (в розумінні українське суспільство) тільки на початку шляху, який ті ж японці пройшли давно, хоча у них статус (справжній статус) важить значно більше.
Ми ж (узагальнюю звісно) ну так вже намагаємося "відповідати-соответствовать" тому, що самі придумали, навіть не статусу, а його атрибутам... І цим користуються ті, що на цьому заробляють, в тому числі і в освіті, якщо про неї мова зайшла. От хоч повбивайте мене але з так званих елітних вузів дебілів виходить така ж кількість як з нормального, не фейкового звісно) вузу. Колись робили досить серйозне дослідження (3 роки проект тривав, це багато) - випускники з різних вузів - доля після...
Тай взагалі, якщо про життя глобально)))) - за цією постійною гонитвою, боюся скоро і радіти розучимося і дурниці робити і вести себе так, як ті ж, японці на відпочинку із нестатусними ляжками в нестатусних шортах))))))
Я не кажу, що за безмежними просторами України (та й сересерії колишньої) цього нема. Є, звісно це загальна вада Хомо (версія С)))))), але як любив казати Джастафан) вся справа в процентовці )))))
2015-11-12 13:01
2 Mac
Спс. Буду знать
2015-11-12 13:06
2 Elias Категорически не согласен. з тим, що ти Категорически не согласен. ))
Джаз правду каже, що слово міжнародний в професії у нас використовують тільки як наживка, понти)
але я не згоден з ним, що не існує окремо міжнародної журналістики і економіки..
але й ти теж накрутив:))
можливо я неправильно розумію, але янмхр, міжнародна журналістика використовує весь світ, як джерело інформації і має свою специфіку (як наприклад, стоматологія в медицині). Через те, що росія стала правонаступником срсрс, що багато українців цитають російські газети і дивляться росканали, тому в Україні вона наближається до нуля..
міжнародна економіка, янмхр, - сектор економіки, що стосується відносин між обєктами з різних країн.
якщо хтось працює в іноземній компанії чи за кордоном - це може бути міжнародна економіка але не обовязково..
якщо довести до абсурду))
от мій товариш по групі працював в Карл Цейс - але ж він не закінчував міжнародну оптику:))
2 Да.Будет.Джаз)
Ну ты завернул - конечно у нас погоня за статусом. Мало того, как, извини за выражение "социолог" я тебе скажу - что ВУЗы - это институт социального отбора и социальной мобильности. И элитный - не элитный будет развиваться, так как статуса, как ты верно заметил, хочется.
Если в поколении наших бабушек сам факт высшего образования уже был признаком крутизны, ибо далеко не каждый его имел, то уже в поколении наших детей он высшее образование будет практически поголовным.
Как выделиться тогда? Правильно - элитный ты закончил или нет? Мало того - с развитием инета элитные будут потихоньку вымываться из провинций типа Украины и перемещаться в центр мира - уже в этом году у Массачусетского технологического было, если не ошибаюсь 70 000 онлайн студентов по всему миру. Чего ты пойдешь в Дрогобычсккий пед или КНУ им Шевченко, когда ты можешь онлайн Оксфорд или Гарвард.
Ну а если КНУ - то и статус у тебя будет так себе :) Прав.
И ведь главное, эта статусность и снобизм где-нибудь, но обязательно подстережет ХОМО.
Вот я например - абсолютно равнодушен к статусности в одежде - мне все равно Ливайс там мои джинсы или в Ханое вьетнамцы на коленях сшили, и кроссовки мне все равно, и гаджет мне пофиг - лишь бы звонил, и машина - лишь бы ездила.
Но в одном меня таки снобизм подловил - тащусь от элитного алкоголя :)
2015-11-12 13:18
2 Elias Опять же не хочу тебя обидеть - но если ты тут у нас журналист - еще не факт, что ты международный.
Неістово плюсую))) На шо тут зобижатися))) настоящая международная журналистика - это другой уровень - ну на мой дилетантский взгляд. а от тут питання спорне, колись викладав про підготовку в одній маленькій ойропейській країні). Там упор на практику - і за оце буду стояти намертво, і як казав Клєтчатий "И делайте со мной, что хотите" - геніальний, до речі фільм, імхо.
А якщо є практика - люди всюди однакові, по великому рахунку. То ж - не згоден з тобою. Хист, знання мови, досвід - і повна відсутність навіть поняття такого, як "міжнародна журналістика". Це статусний прибамбас, знову ж імхо.
Інша справа - особливості роботи в країні, традиції тощо - ну так це досвід, по великому рахунку.
2015-11-12 13:18
Джаз правду каже, що слово міжнародний в професії у нас використовують тільки як наживка, понти)
2 Mac
Тут полностью согласен. Я просто хотел сказать, что уровень преподавания типа международной журналистики у нас хуже, чем типа международной экономики
2015-11-12 13:26
2 Mac не існує окремо міжнародної економіки
Можливо трохи неправильно, дійсно, висловився.
Отак правильносектор економіки, що стосується відносин між обєктами з різних країн. ))), який не є чимось відмінним від загальних канонів економіки, а більш поглиблено працює в ракурсі продажу своєї продукції в умовах суверенної для кожної країни економічної політики, законодавства т.д. т.п. Тобто той же досвід, по великому рахунку, що і в журналістиці з 247276))
2015-11-12 13:28
2 Elias снобизм подловил - тащусь от элитного алкоголя :)
:)))))
А я трубку закурив свого часу )))))
2015-11-12 13:41
2 Mac
шо у вас там зі свинками, що брати-білоруси експорт від вас забороняють?
Те ж як в Падишахії дикі кабанчики похворіли?
Тут муля пішла, що чи не всіх відстрілювати зібралися (теж маразм, як по мені)
От не знаю, чомусь мені такі акції масові завше мутними видавалися...
2015-11-12 13:58
2 Да.Будет.Джаз)
не знаю, недавно за містом на вїзді в приміське село наткнувся на блок-пост з палаткою, мєнти стояли, контролюють, щоб не вивезли...
а що там, хто зна..
забув сказати, це на зоні в підсобному господарстві
2015-11-12 14:04
2 Веталь (Полтава) в ов есть сумчане?
Мас уже ответил, а я подтверждаю)
2015-11-12 14:08
2 Веталь (Полтава)
Ну я тоже иногда заглядываю.
2015-11-12 14:21
2 Elias Сказать, что много знаю выпуснкиков наших журфаков, которые работают в международных изданиях, программах, ТВ компаниях (ну хотя бы уровня ВВС, CNN и так далее (и не в каличных украинских-русских службах, а по серьезному) - так вот - такого сказать не могу!
Я знаю нескольких выпускников нашего универа (к сожалению, не все из них сейчас живы), которые работали(-ют) на ВВС. Правда, выпускники моего факультета, не журфака. :))
И есть несколько работающих в украинской журналистике. Читать их мне ни разу не было стыдно:)))
2015-11-12 14:31
Я знаю нескольких выпускников нашего универа (к сожалению, не все из них сейчас живы), которые работали(-ют) на ВВС
2 Klara
Лара - я еще подчеркнул - не в Украинской или русской службе (я таких знаю даже с журналистского) а в ВВС - причем известным журналистом или ведущим?
Если так - то снимаю шляпу - круты ребята.
2015-11-12 14:39
И есть несколько работающих в украинской журналистике. Читать их мне ни разу не было стыдно:)))
2 Klara
Лара - ну к чему такие крайности - почему сразу стыдно. Как для нашего двора может быть вполне приличный уровень
Мне за мою работу тоже не стыдно. И зная уровень большей части преподавателей нашего факультета в универе - я бы там спокойно мог преподавать (была кстати возможность) и мне тоже не было бы стыдно. Для КНУ я вполне на уровне.
А вот для Принстона, Йеля, Констанца (есть в Германии такой универ - очень высокий уровень преподавания социологии), Кембриджа, Стенфорда - слабовато - я именно об этом
2015-11-12 15:23
2 alisok
2 pasqualiC
Понравилась в больнице подушка, оказалась из сум :) если не получится достать, буду просить вас купить и мне отправить:)
2015-11-12 15:31
2 Веталь (Полтава) подушка, оказалась из сум
От одразу відчувається сравжній падишах )))) Все про уют і зручність в погребі печеться)))
Ну якщо вже подушками цікавишся - знач норм)))
Як ти там, з бульйоном підв'язав вже? ))))
2015-11-12 15:42
2 Elias
ну, точный отдел не знаю. Который в Лондоне - редактор. В Амстердаме был корреспондентом другой. Но он и до этого жил в Голландии, работал в рекламе. почему сразу стыдно. Как для нашего двора может быть вполне приличный уровень
Стыдно потому, что мне становится стыдно, когда я читаю бред, недостоверные факты, когда вижу элементарные ошибки. Не могу объяснить, почему. Но стыдно, хоть не я и писала. Наверное, стыдно, что читаю такой источник.
А на "наш двор - не наш двор" я не делю. Я читаю (ну или слушаю-смотрю) много разных источников на 4 разных языках. Иногда я не могу вспомнить, на каком именно я читала. И поэтому мне тяжело сравнивать, например, Олю, с которой я в одной группе писала диплом, исключительно с украинскими журналистами. Мне не стыдно за ее работу на общем уровне. Я уверена: если это написано Олей, то мне не нужно перепроверять источники. Она это сделала сама.
2015-11-12 15:44
Листопад цьогоріч конешн тепліший навіть за червень.
2015-11-12 15:47
2 Elias
Да, по поводу Констанца (кстати, местные его называют Конштанц). Проезжала я недалеко от него в этом июле, ехали на Рейнский водопад (по дороге из городка под Штутгартом в Люцерн). И, как оказалось, из нас пятерых только я о нем раньше слышала. А один вообще вдруг спросил о Румынии - неужели, мол, Румыния так близко? :)))
2015-11-12 15:51
джаз не пускает ком. Корм уже лучше, но без салатов, нельзя
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)