Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:46
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-01-01 00:25 |

Про все, крім біатлону


Шановні вболівальники!

Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.


"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.

Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ.


Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:

ФУТБОЛ

ТЕНІС

ПРОГНОЗИ

Бажаємо приємного спілкування!


Коментарі (Всього: 265195)

[ 1, 2, 3 ... 8448, 8449, 8450 ... 8838, 8839, 8840 ]

2015-12-10 16:41
 # 253441  Nicolas-фанат биатлона (Not sure) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хоча те що Варвинець, яка мала 100% бути основою в естафеті не готова до початку сезону (що по фотографії навіть помітно) - це провал.

Вооот кто нужен всем сборным. Пусть спорсменки шлют ему фото каждый день, а он будет говорить готова или не готова(Да-да, сейчас Феникс тоже согласится, если там будут фото ню)
2015-12-10 16:41
 # 253442  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
Ну по Юле Джиме мы определили ещё до Шушена, что она в не плохой. Так же и по Насте, что она очень хороша была на ЧМ летнем, где была 2-й в команде по результатам, после Оли.
2015-12-10 16:43
 # 253443  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
нууу Микола нє скажи! Тут нєжен талант! ну шоб увідіть... Вот напрімєр Джустін в мєжсєзонкє много ляпал/обсуждал фіз форму Валюхі по фотках! І оказалса кнш же прав! Так как потєря мишечьной маси била просто поразітєльной!
2015-12-10 16:47
 # 253444  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
єщо можна фспомніть кам ми здєся спорілі по поводу округльоннава ліца Кривонос...
2015-12-10 16:55
 # 253445  Феникс (Эрзурум,Армения) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
сейчас Феникс тоже согласится, если там будут фото ню)
2 Nicolas-фанат биатлона
На это можно и не намекать,и не только Феникс будет рад))
2015-12-10 16:56
 # 253446  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
Да-да, сейчас Феникс тоже согласится, если там будут фото ню)
Ну-у-у-у я теж не заперечуватиму, і Мас теж :)))
Ми можему триумвіратом альтернативні рішення приймати :))))
2015-12-10 16:57
 # 253447  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як вибачення - фото твоєї улюблениці:))) Щоб ти не забув її ім'я:))
https://twitter.com/ukrbiathlon/status/674888496327368704

2 Klara
От неправильно з Яною трактуєте моє бачення щодо Іри. Відношення не гірше ніж до Наталі, першим прийду на допомогу коли на ІБУ в недалекому майбутньому відправлятимуть, чи без ЧС залишать задля перспективної молоді. В будь-кому випадку людиною потрібно залишатись. Не в залежності чи твою фаворитку ображають, чи навпаки ображають когось - заради твоєї фаворитки.
Це більше до ситуації з вболівальниками відноситься. Ніколи не стану поливати половину нашої команди + тренера за те що "Варвинець є", "Бондарь є", і інша молодь є. Позбігаються на всю голову упороті після кожного старту "де Іра?", "росіянок возять поки наші гниють в запасі". А насправді виявляється що ледь не на руках маємо носити тих же Бєлкіну чи Абрамову, які не відмовляються представляти нашу країну на найсильніших змаганнях. Хоч одне вибачення від таких вболівальників побачили за останню добу? навіть більше - вже завтра/післязавтра будемо наглядати за черговою серією "Варвинець не дають виступати. Урош ушльопок такий"

p.s. Твіттерний краєвид Ріндау навіть на робочий стіл поставив, так що бачив і цю фотку Варвинець)

p.s. А вчора то був хороший дружній тролізм, котрий Яна не пройшла)
2015-12-10 17:19
 # 253448  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шось мені здається Юра трохи заведений сьоня.
Не хочеться його ще заводити), тому...
Жень, мо я звісно і не правий, але не знаю як там щодо Дуборєзовой, но то шо Расторгуєвс таки Расторгуєвс - це трохи факт (хоч і сам щодо цих змін які люди в свої прізвища в пострадянський сезон) вносили ржав трохи.
Ну Паулс же все Паулс )))) - такі у них фамілії.
Мо ти якось це йому зіллєш)) Бо тоді звісно виходить що нікому і не скажеш що Підручний не подручний )))
2015-12-10 17:21
 # 253449  Nicolas-фанат биатлона (Not sure) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Расторгуєвс таки Расторгуєвс
2 Да.Будет.Джаз)
Вродь как Женя у него на ЧЕ сам спрашивал, как его имя и фамилия на русском звучат - ответ на сайте
2015-12-10 17:22
 # 253450  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А на рахунок Зоца.. своїми рішеннями як минулого (-так і цього) сезонів, уж точно не допомагає команді розвиватись.
Подивимось кого на естафету в КІБУ поставить
2015-12-10 17:30
 # 253451  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну просто наочна демонстрація, як смі роблять із нормальних людей упоротих зомбаків:))
2015-12-10 17:32
 # 253452  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
Нє, я не спорю)
Людина може не заперечувти проти того, що б його так називали.
Як і Оленка проти Грушки))))
Ще якось треба буде Уроша про Юрка спитати))))
Але нема в російській мові, як у французський отих ігор з останніми буквами.
А по протоколу він таки - Расторгуєвс.
Так, для нас і особливо росіян дивнувато, але...
Та насмерть за це я стояти звісно не буду....
2015-12-10 17:34
 # 253453  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
О-о-о-о-))) Ще один ;)))))
2015-12-10 17:40
 # 253454  Nicolas-фанат биатлона (Not sure) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Мне тоже было бы проще прочитать так как написано, но тип русский настолько могуч и велик, что вот так вот, и польские фамилии изменяются у них(пас на Левандовского и тд.)
Проблема высосана из пальца, по сути)))
2015-12-10 17:41
 # 253455  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
О-о-о-о-))) Ще один ;))))) хто? журналюн?:))
2015-12-10 17:49
 # 253456  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да-да, сейчас Феникс тоже согласится, если там будут фото ню)
И не он один. Я кстати тоже по фото могу определять готовность.... ;)
И, это касается не только биатлонисток. Могу и расширить кругозор.....;)Ну-у-у-у я теж не заперечуватиму, і Мас теж :)))
Ми можему триумвіратом альтернативнірішення приймати

Конкурирующие фирмы?...))
2015-12-10 17:50
 # 253457  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
Проблема высосана из пальца, по сути)))
От тут не поспориш :)))

2 Mac
А ти шо наголовну не ходив? :))))
Там просто вже журналісти винні) в прошлом, будущєм і... тут ти з настоящім)))

2 DonComrad
Конкурирующие фирмы?...))
Пропоную об'єднати зусилля. Нафік нам конкуренція))
От Ірі ж не потрібна (мама, що я кажу :))))))
2015-12-10 17:54
 # 253458  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ахахаха, на радость Джустину АЛОЧКА)
2015-12-10 18:00
 # 253459  Феникс (Эрзурум,Армения) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
на радость Джустину АЛАЧЬКА пишется с тремя А и мягким знаком))
2015-12-10 18:00
 # 253460  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Пропоную об'єднати зусилля. Нафік нам конкуренція))
Яку форму пропонуєш - картель, синдикат, трест, концерн, конгломерат, корпорація?))
2015-12-10 18:04
 # 253461  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
вже журналісти винні) в прошлом, будущєм і..
ну пересмикувати не варто - воно не завжди проканає:)))
Не давай дурному ножа, бо заріжеться..
Якщо водій автобуса з найкращих намірів вирішив показати туристам краєвиди і перекинув автобус, то він хто?
Журналіст, який писав статтю, в біатлоні... ну нехай буде не дуже)))
Інакше не назвав (ла) б Уроша Липовцем:))
А щодо скандалу, то виглядає так, що або перекрутив, або не розібрався)))
ти ж знаєш, що є правда, напівправда, не вся правда, правда з вкрапленнями брехні і тд))
тому для мене очевидно: стаття зроблена погано, це малий шматок інфи, обговорювати там нема що..
людина, яка хоч трохи критична, зразу придумає з 10 питань, на які в статті не те що нема відповіді, а те що є - не налазить:))
чи мені хвалити його тільки через те, що це твій колега?:))

пс. і таки да, журналістів розвелось забагато:))
особливо "так званих":))
2015-12-10 18:08
 # 253462  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Алачька:)

Тєм нє мєнія о грустном!:( В послєдньойо врємя на главной стал замєчять шо мой унікальний і нєпрівазайдьонний стайл напісанія/повідєнія сталі воровать какієто люді:( з такімі тємпамі я вообше нє смагу хадіть на главную:( ну іль прійдьотса закривать проект "Джустін" і прідумовать шота новоє! а ето пічялька!:(
2015-12-10 18:09
 # 253463  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Журналіст, який писав статтю, в біатлоні... ну нехай буде не дуже)))
Інакше не назвав (ла) б Уроша Липовцем:))

Там далі по тексту правильно все. Думаю, то просто якась описка, може, навіть і не журналістська:)
І по-моєму, в упоротості зомбаків у даному випадку не змі винуваті, а самі зомбаки:)) стаття зроблена погано, це малий шматок інфи, обговорювати там нема що..
Це так, але ж недарма Юра процитував окремий шматок, значить щось близьке до правди (і не просто до думок Юри, бо Женя врешті решт це пропустив))) в тому є:))
2015-12-10 18:20
 # 253464  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DonComrad
Картель звісно (ми ж упороті))) треба відповідати)))

2 Mac
пересмикувати не варто - воно не завжди проканає:)))
Погодь-погодь, ми просто повертаємося до старого доброго спору про "Якщо хтось щось каже, то хто винен? Я прально зрозумів.
Той хто каже, чи той хто це записав і виклав, навіть не розбираючись особливо в темі. Але припускаю, що майже дословно )))), адже ти не можеш довести що або перекрутив, або не розібрався

вже журналісти винні) в прошлом, будущєм і..
ну пересмикувати не варто - воно не завжди проканає:)))

Таки не ходив на головну)) Там просто людина написАла, що Зубрилову відпустили без карантина бо так ЗМІ постаралися :))))

чи мені хвалити його тільки через те, що це твій колега?:))
А чо його хвалити він же не 100 баксів (як ща модно стало казати))))
Я теж не в захваті, але й поливати... якось воно так само як і поливання спортсменок вигляда.

таки да, журналістів розвелось забагато:))
особливо "так званих":))

Неістово плюсую... (пошепки) як і тих хто вважає, що має право їх поучати, як тре працювати ;))))
Але погоджуся що десь ці процеси взаємопов'язані :))))))
2015-12-10 18:24
 # 253465  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Там далі по тексту правильно все. Думаю, то просто якась описка, може, навіть і не журналістська:)
може й так..
тоді де гарантія, що в такому якісному смі більше немає інших помилок?))
а самі зомбаки:))
та згоден...
накармани теж самі винні, милих ділерів несправедливо гноблять?))

Це так, але ж недарма Юра процитував окремий шматок, значить щось близьке до правди в тому є:))
тут не зрозумів зовсім)))
я й не кажу , що там ВСЕ брехня...
стаття погано розкриває питання..
от наприклад візьмуся пояснити тут теорію Максвелла))
а достовірно списати вдалося тільки одне речення))
щось додав від себе, а решта - додумайтесь самі)))
2015-12-10 18:26
 # 253466  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Та ладно, знайшли кого слухати Mac ..
Це ж один з них, просто версія посилена, вдосконалена:
На головну не ходить. А якщо хтось і заважає нашим, то не розмінюється на дрібниці - Бєлкіна/Бурдига, а починає з одного з лідерів сезону - Абрамової..))

А щодо скандалу, то виглядає так, що або перекрутив, або не розібрався)))
ти ж знаєш, що є правда, напівправда, не вся правда, правда з вкрапленнями брехні і тд))

2 Mac
Ну так ніхто не відміняє того факту що Варвинець була в кагорті тих кого Велепец хоче бачити на етапі КС в Остерсуді..? І вже за кілька днів прізвище безслідно звідти зникає. Інформації ніякої, тепер бачимо що відмовились самі.
Минулого сезону теж здавалось все як заплутано, всіх сторін треба слухати. А насправді виявилось що все аж занадто просто - і одного звільнення головного тренера жіночої команди вистачить..
2015-12-10 18:27
 # 253467  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://cs320527.vk.me/v320527800/66dd/pcbfVCnRSCo.jpg
Для любителей женских тел, и тех кто не верит что по ему же нельзя понять спортсмен в форме или нет)
Ну вот скажите как такую машину, с личиком ангелка можно обогнать?) Всем же по полторы минуты привозит)
2015-12-10 18:28
 # 253468  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
от наприклад візьмуся пояснити тут теорію Максвелла
Ще й книжок розумних, як Гейтс не читаєш (ну це ще мона пробачити))), але нічних постів - НІКАГДА :))))
2015-12-10 18:30
 # 253469  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну от, і сумнівів не було, Варвинець/Меркушина все ж таки фінанси теж не останню роль грають..
2015-12-10 18:31
 # 253470  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
2 Базіль
Та ладно, знайшЛИ
Загризу :)))

[ 1, 2, 3 ... 8448, 8449, 8450 ... 8838, 8839, 8840 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (10)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті