Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:01
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-06-01 18:51 |

Про все, крім біатлону


Шановні вболівальники!

Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.


"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.

Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ та ТУТ.


Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:

ФУТБОЛ

ТЕНІС

ПРОГНОЗИ

Бажаємо приємного спілкування!


Коментарі (Всього: 57989)

[ 1, 2, 3 ... 1694, 1695, 1696 ... 1931, 1932, 1933 ]

2017-03-19 09:28
 # 50821  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
У меня два вуза - первое инженерное образование, второе - гуманитарное социология - поэтому была возможность сравнить..
от не дає мені спати питання.
Чому фанат наук, точніше навіть технічних наук, маючи дві різнопланові освіти, тим більше технічну не яку небудь, вибрав не те, що вважає ідеалом, а те, що з його боку є не наукою і чи доречно в такому випадку критикувати колег з "паралельного класу"?
2017-03-19 09:40
 # 50822  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чому фанат наук, точніше навіть технічних наук, маючи дві різнопланові освіти, тим більше технічну не яку небудь, вибрав не те, що вважає ідеалом, а те, що з його боку є не наукою і чи доречно в такому випадку критикувати колег з "паралельного класу"?
2 Mac
Я же тебе уже отвечал - что только сравнив, пришел к четкому выводу, что не наука. Сразу не дошло, только покопавшись в основах.
Но разве сказки и мифы - это неинтересно? :) Очень даже.
2017-03-19 10:04
 # 50823  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
згадав, таки відповідав))
І я тобі писав - ти просто читав неправильні книжки по історії, є зовсім інші автори, можна сказати незалежні. Там ключовий момент в кінці книжки - джерела, які використовувались при написанні.
І якщо про справедливості, то той твій легендарний критерій науковості такий самий сумнівний, як роги двох баранів.
2017-03-19 10:05
 # 50824  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
. Нормальные историки используют в своих исследованиях научный метод https://goo.gl/ihUDn3. Этого достаточно, чтобы считать историю наукой.
2 shiber
Кем установлено, что это достаточно? Кто-то просто договорился (историки договорились - нам достаточно?) на мой взгляд - нет С экспериментами слабовато, да и наблюдения те еще.Возраст баранов на Куликовском поле - это , конечно, хорошо, но хотелось бы большего.

"Большего" рыли всем советским колхозом, но не нарыли, поэтому подредактировали величие.

Абсолютно согласен, чьто если хочется большего, чем возраст баранов, то вот как раз и получается сборник мифов, который и попадает в учебники - а дальше вперед - борьба СМИ и ресурсов за продавливание своего мифа
Поднажали одни - Бандера и его соратники - садисты и помощники фашистов, убивали и вырезали звезды на красноармецах (советская история), гады - обижали и убивали поляков на Волыни (польская история) и вот вам куча свидетельств ("мне моя учительница рассказывала, что ее папу") документов, да еще такой слезный фильм "Волынь" снимем - волосы дыбом станут
Поднажали другие - Бандера и его соратники - чистые и светлые люди, настоящие герои и борцы за свою Родину, с нациками никогда не сотрудничали, только в концлагере сидели, воевали с садистами из НКВД, которые издевались над простым населением и убивали его, а также вывозили в Сибирь, воевали с нацистами, воевали с гадами поляками, которые вообще, суки, операцию Висла устроили - вот Вам свидетели ("да моя бабушка лично рассказывала, как её дядя ...") - вот Вам документы из архивов, вот Вам фото, вот вам цифры, да и кино мы такое можем снять - всем залом рыдать будете (украинская современная история)

Вот про что я говорю, когда не считаю наукой - о том, что доходит до нас.
Если бы речь шла только о "возрасте баранов" - я бы слова не сказал - тут можно и про науку поговорить

Поймите, да, в физике я тоже должен многие утверждения ученых принимать на веру, но, хотя бы какие-то базовые вещи (например о том, что тяготение существует, или вскипание воды или расплавление олова) - я могу проверить сам, если захочу.
В истории я никак не смогу проверить.
2017-03-19 10:07
 # 50825  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
До речі "Черкаські місторії" Бориса Юхна прочитав з цікавістю.
Я теж, у мене і книжка ця є.
А про редакційне завдання, то аж у очі кидалося, як автор бідкається про знесення пам`ятника вождю і перейменування вулиць))
2017-03-19 10:13
 # 50826  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
пс. і ще.
ми дуже часто чіпляємось до слів, вириваємо їх з контексту, даєм словам своє розуміння..
"Нема мови - нема країни" - це одна ситуація, яку твоїм методом можна заперечити.
АЛЕ!
"Нема української мови - нема країни Україна" - зовсім інша ситуація. Твої методи перевірки сюди не підходять. А що саме з цих двох хотів сказати Малкович, знає тільки він, тим більш йому треба було вписатись в 5хвилин)
2017-03-19 10:13
 # 50827  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Там ключовий момент в кінці книжки - джерела, які використовувались при написанні.
2 Mac
Так и что. Пусть реально даже источники (например, мне очень нравится "Історія України" канадского ученого Ореста Субтельного), даже пусть человек добросовестный, что это доказывает?
Что он честно процитировал книжку Х, или документ Y, с которым работал в архиве конгресса США? И шо?
Я же не говорю, что АБСОЛЮТНО все историки сознательные вруны, многие, наверное, свято верят, в то, что они написали, от этого их метод научным не становится (ну за исключением, возможно, метод радиоуглеродного анализа возраста костей динозавра, которым пугал меня шибер)
2017-03-19 10:20
 # 50828  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Iris.ka
аж у очі кидалося, як автор бідкається про знесення пам`ятника вождю і перейменування вулиць))
)) це точно, можливо тому я поки й не купував РетроГрад
2017-03-19 10:27
 # 50829  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ого! Обовсемка ожила:)
2017-03-19 10:29
 # 50830  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
"Нема української мови - нема країни Україна"
Я б іще далі пішла :))) От я, наприклад, під цією фразою розумію таке: нема української мови - нема України такої, якою я б її хотіла бачити - незалежною у певному сенсі :)) Якщо стисло і на пальцях - у сенсі того, до кого у друзі набиватися і з ким тісніше співробітничати, у які міждержавні об'єднаання вступати, на що орієнтуватися у своїх внутрішніх справах, і т.п. Ну дуже було б важко у 5 хвилин вкластися, особливо, якщо згадати, що тема - постать Шевченка :)))
2017-03-19 10:33
 # 50831  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
от этого их метод научным не становится
чому ні?
публікуються якісь записи з церковних книг, чиїсь накази воєначальників чи будь-які артефакти з першоджерел, а далі історик викладає свою гіпотезу. Пізніше гіпотеза може бути спростована або підтверджена іншими дослідженнями цього автора чи інших авторів. Що тут такого ненаукового?
Можливо я помиляюсь, але хіба в інших науках не з гіпотез все починається? Хіба не існує у фізиці одночасно квантова і хвильова теорії?
А якщо ти хочеш опиратися на те, що історію (журналістику, соціологію) використовують в особистих інтересах, як хочуть, то хіба не використав математику і в хвіст і в гриву конституційний суд України, коли Кучма збирався йти на третій срок? Я провів експеримент - взяв яблуко і додав ще одне =вийшло 2, а в конституційного суда - 1)) то що, математика тепер не наука?
2017-03-19 10:35
 # 50832  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А що саме з цих двох хотів сказати Малкович
2 Mac
Малкович имеет право говорить все, что он считает нужным. Мужик вообще молодец. То, что он не лежал на диване, а в наших условиях организова замечательное издательство аж в 1992, которое еще и до сих пор живое (что в условиях "сприяння бізнесу" в нашей стране я считаю подвигом) которое выпустило кучу замечательных книг.
И на вручении ему премии он имеет право нести все, что хочет, к тому же, эта эмоциональная речь никак не претендовала на научность
Мне не понравились , что другие ухватившись за эту речь, стали ее распространять со словами - "О, точно сказал, ТАК ОНО И ЕСТЬ НА САМОМ ДЕЛЕ"
А раз так оно и есть на самом деле, отсюда вытекают определенные действия, на которые призывают людей, а от власти ТРЕБУЮТ
А я говорю - что НЕ ТАК оно есть на самом дел, потому что это никакой не факт, тем более научный. А как, мы не знаем. А раз не знаем - то не надо и призывать.
А если хочешь призвать, так честно и скажи "Я так хочу, мне так нравится", а не аппелируй к всьопропальному "не буде мови не буде держави"
2017-03-19 10:41
 # 50833  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
нема української мови - нема України такої, якою я б її хотіла бачити
2 бимама
Так а я о чем - вот это абсолютно честное заявление "якою б Я ХОТІЛА" - тут все понятно и честно - тут твое желание "я хотела" против моего такого же равнозначного "я б не такую не хотел", у кого большинство на то и ориентируемся.
Только тут мы в равных условиях, а в условиях пропагандирования слезного "не буде держави" - моя точка зрения уже как подрыв государственности рассматривается
2017-03-19 10:43
 # 50834  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
РетроГрад
Я і не знала про її існування. Але ж це конкретно про совковий період, думаю, там вже автор душу розвернув на повну:))
2017-03-19 10:43
 # 50835  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
другие ухватившись за эту речь, стали ее распространять со словами - "О, точно сказал, ТАК ОНО И ЕСТЬ НА САМОМ ДЕЛЕ"
це хто?
отсюда вытекают определенные действия, на которые призывают людей, а от власти ТРЕБУЮТ
а це хто?
не претендую не репре-пре-тре-зен-мен-тативність:), але мені на попадались ні перші, ні другі))
2017-03-19 10:45
 # 50836  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Ого! Обовсемка ожила:)
І це ще Джаз не заходив)

2 Джаз
Заходь!)
2017-03-19 10:59
 # 50837  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Так а я о чем - вот это абсолютно честное заявление "якою б Я ХОТІЛА" - тут все понятно и честно - тут твое желание "я хотела" против моего такого же равнозначного "я б не такую не хотел", у кого большинство на то и ориентируемся.
Ну, так і що ж тобі так не сподобалося? :)) Про бажання ніхто і не віднєкувався :) Ти висловився, опоненти теж. Чого ж ти весь час вертаєшся до цієї теми? Щодо бажання якісної української версії цього сайту - тільки ти привязував до нього виступ Малковича, ніхто до тебе про нього й не згадував :)
2017-03-19 11:01
 # 50838  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Терміново потрібна твоя допомога :) На кого з темних конячок звернути увагу? :)))
2 бимама
У жіночій гонці це має бути, це має бути Олсбю та Хінц. Більш темніших за них у 8-мці не бачу)
2017-03-19 11:05
 # 50839  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 d22d
Бачив, яку Ті Джей панєнку поклав?))
2017-03-19 11:07
 # 50840  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
Ну, Олсбю у мене і так стоїть, а от Хінц замість кого? Замість Лізи? :)
Ні, щось не віриться мені зараз у Хінц.
2017-03-19 11:17
 # 50841  Vova91 (Україна, Трускавець) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
Більш темніших за них у 8-мці не бачу)
А Вишневська і Грегорін?))
2017-03-19 11:22
 # 50842  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vova91
Я за Анаіс Шевальє :))
2017-03-19 11:33
 # 50843  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Iris.ka
2 Джаз Заходь
А без Джаза ніяк? :)))))
Чим тобі класика у виконанні вже присутніх не підходить? :)))))
Ну, "если женщина просит" :)))
Тут я тут :)))
Але дуже коротко)

2 Elias
Ех, чипанула тебе історія :)))) тільки чомусь навіть здається, що не історія більше, а мова :))))) А ще більше. конкретно отой виступ.
Що саме, чесно кажучи не аналізував, але це теж реально.
От розумієш, аби ти до історії ставився з повагою, то розумів би, що отой експеримент, про який ти говориш вона весь час ставить.
От навіть стосовно інтернет дискусій. Ну от про тактику вьетконга почитай.
А до цього це тактика індіанців проти регулярних військ була, а і до і після того -афганців, а ще раніше зовсім дрєвні) так воювали)))) нє. з деякими нюансами, але... Щось мені це так нагадує)
Але ж ти в історію, як науку не віриш, тому на одні й ті ж граблі наступаєш))))
Та чипонув тебе таки Малкович.
А Сергій не зайшов заспокоїти :)))))
Ну і стосовно Джаза ти помиляєшся трохи)))
Не будеш ти з ним спорить про историю.
Бо він з тобою не буде)))) ну от не буду і все)))) Вьетконгом - буду. А спорити не буду))))
Ти ж не про історію сперечаєшся, а про її трактовку, а трактувати події справді можна по різному. Ну маньяк теж може сказати, що у жертви спідниця була коротка... Але це аж ніяк не відміняє того що він маньяк. Це і історії стосується напряму. І експериментів)
Так от про історію ти балакати не хочеш (і я тебе розумію) бо її не знаєш і дізнаватися не хочеш, бо для тебе зоною комфорта є те, що тобі вдобно вважати істиною, а історія вона іноді зовсім інші аргументи підкида)))) Ну а про трактовки мені не цікаво.
Так шо краще читай фантастику.
От днями вже Саймака згадував...
Є у нього ще одна геніальна річ я щєтаю .
Про все. І про історію і про соціум і про експерименти над ним в рамках психології, і про ракети, і про космос, і про віру, і про культуру, і про гуманітаріїв і про технарів)
Кожен по своєму зрозуміє. Але от мені здається, що Саймак останнніми словами таки трохи постебався над тими, хто не зрозуміє про що він таки писАв :))))
Читай, можливо зрозумієш, у що перетвориться людство БЕЗ історії. А може вже перетворилося?)
Ну і вельмишановному товариству оновлюю
Бібліотечку фантастики ОВ.
Адже дві крайні гоночки - і 8 місяців.... фо-о-о-о-о-о-о-о-ормулки :))))))
http://royallib.com/book/saymak_klifford/pokolenie_dostigshee_tseli.html
Клифорд Саймак. Поколение, достигшее цели.
Насолоджуйтеся!
2017-03-19 11:37
 # 50844  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
До речі, щодо пропаганди :) Вона зараз дуже потрібна на мою думку, оскільки є зворотня пропаганда, і її треба якось бороти. Тільки потрібна якісна пропаганда. Така от, приміром, як у Малковича, а не як у Столярчука часом пробивається. Хоча це тільки моя думка і мої смаки. Хтось бачить сенс і у такій пропаганді.
2017-03-19 11:46
 # 50845  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Iris.ka
Я та Джаз- це несумісно:) дивно, що моє повідомлення нагадало про нього. Я його не читаю.
2017-03-19 11:50
 # 50846  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
А у чоловічій когось порадиш?
2017-03-19 11:53
 # 50847  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Видел Юлю хвалят, типа крутой сезон в топ 10. Подожду последнюю гонку и напишу что провалила сезон))) Топ 10 такое себе достижения. Там кроме первой 4-ки никто больше и не боролся за него. Что говорит, Доро, никакая в этом сезон и имеет 5-е место. Юле пора брать медали было в этом сезоне.
пс: это я специально перед МС)))
2017-03-19 11:54
 # 50848  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias

метод радиоуглеродного анализа возраста костей динозавра, которым пугал меня шибер

шибер, насколько я его знаю, такую глупость сморозить не мог. Динозавры у нас вымерли 65 миллионов лет назад, а радиоуглеродный анализ используется для определения возраста образцов возрастом до 50 тысяч лет. Кагбе, все равно, что вместо молотка применить жевательную резинку.

Ну и прочие рассуждения из серии "вы меня не убедили". Для того, чтобы убедиться, нужно интересоваться, и не сказками или бульварными газетенками типа "Лиза, Тереза и Хаузер на отдыхе в Малибу" , а непосредственно предметом. Тогда и говорить можно предметно. А пока что только тапком.
2017-03-19 12:00
 # 50849  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
А Анаїс зараз нема ходу взагалі. Це не для масс старту. Або поженеться й настріляє, або з нулями приповзе на прчатку другого десятку
2017-03-19 12:00
 # 50850  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Адже дві крайні гоночки - і 8 місяців.... фо-о-о-о-о-о-о-о-ормулки :))))))

чуєш, ти тойво пісун тут найбільший, про формулку писати будеш?))) тіпа шось перед гонками, які розклади, хто в фаворі а хто в ЖО =)))

[ 1, 2, 3 ... 1694, 1695, 1696 ... 1931, 1932, 1933 ]

Останні обговорювані новини
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
    Нові матеріали за червень (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті