Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-06-01 18:51 |

Про все, крім біатлону


Шановні вболівальники!

Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.


"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.

Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ та ТУТ.


Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:

ФУТБОЛ

ТЕНІС

ПРОГНОЗИ

Бажаємо приємного спілкування!


Коментарі (Всього: 57989)

[ 1, 2, 3 ... 193, 194, 195 ... 1931, 1932, 1933 ]

2016-03-08 17:36
 # 5791  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
А для меня викладення фоток без дозволу автора - порушення прав інтелектуальної власності))))))))))))). Непопередження про 18+ ще кількох розумнячих законів)))) (Ну всі ж знають, що за інтелектуальну власність я прям одразу чмирю. а іноді і замочити можу)))))))
Ти всі дебільні заборони правильними вважаєш? А я от не вважаю ВАДА останньою інстанцією у визначенні допінг не допінг.
То ж користуючись Женькіним прикладом))))) - якщо таки того-етого, визнають як помилку, якщо ти так правила любиш виконувати, буду мочить нещадно)))))
(пошепки) оскільки фотки в тебе гарні, то не за них)))) Але придумаю за шо, повір на слово :)))))
2016-03-08 17:39
 # 5792  yuravlas (Олешки) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зато согрелся)))
2 Веталь (Полтава)
Тут согласен. Энурез согревает. Ненадолго :)))))
2016-03-08 17:39
 # 5793  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юлия Чумаченко на таврийских высотах пригнула 193
2 d22d
Ну ты вовремя! Сейчас внештатные сотрудники ВАДА Паскалик и Джустин обвинят Юлю в поедании булочки с маком перед прыжком :)
2016-03-08 17:47
 # 5794  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дівчатка ОВ там Кіля нам віршик приготовив у твіт-стрічці
Ще той приколіст та гуморист)))
2016-03-08 17:48
 # 5795  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Все те саме, тільки не вовремя. Не придумав ж він з бухти-барахти в руську рулетку зіграти: побачив у вересні заборону - тай, дай думаю спробую що ж це таке хоч.
2016-03-08 17:51
 # 5796  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Докажут, извинюсь там где и написал, мне не сложно. И последние слова, уже не были направленны в сторону наших, скажем так, временно я поверил в слова Брынзака что принимали до НГ.
Да и твои, что я место кому-то выбиваю, вместо Оли, не беспокоит, если Оля принимала, и помогало это результатам, всё вернётся на круги своя, в плане результатов.

А так если честно, подумав, пофантазировав, можно даже время этих всех приёмов предположит. Да те скачки можно объяснить формой, чудом, стечением обстоятельств, но так же можно и объяснить что никто другой вроде как не попался, а значит не принимал это в течении последних месяцев с нашей команды. Так как таких крутых результатов, как у наших 2х, у других со сборной не было, на небольшой период, за последние лет 5, да Дима, но там погода помогла.
Этот абзац, имхо полное, и на обвинения и правду не распространяются.
2016-03-08 17:52
 # 5797  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
побачив у вересні заборону - тай, дай думаю спробую що ж це таке хоч.
Ага, і так йому та вітамінка допомогла, що почав пурхати на лижні:)
2016-03-08 17:54
 # 5798  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Совет в интернете действующий нашёл:
Мужики, самое время выходить на улицы и цеплять девчонок без букетов. Атаковать слабых и больных, как волки
2016-03-08 17:55
 # 5799  yuravlas (Олешки) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ти всі дебільні заборони правильними вважаєш? А я от не вважаю ВАДА останньою інстанцією у визначенні допінг не допінг.
2 Да.Будет.Джаз)
Андрюха. Дело ведь не в том , признаёшь ли ты ВАДА серьёзной организацией , или нет. Она ведь образовалась не " методом самовысування" , а была создана куда более серьёзными структурами. И они игнорировать заключения своего же дитяти просто не имеют права. Даже если будет проведена куча дополнительных исследований по милдронату и будет принято решение по отмене запрета , на это уйдёт куча времени. Полгода -минимум. Да и потом , ну немогли же они включить в запрещённые с бухты- барахты. Причина ведь была. Насколько я понимаю , сейчас там проводят разные спектральные анализы приобнаружении препаратов. Как версия - возможно эта штукенция лежит в одном спектре с чем -то более серьёзным и "прикрывает" его. Поэтому и запретили.
2016-03-08 17:55
 # 5800  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А тим часом Машка не по дитячому чорними дереться з китаянкою.
У білих пішачок-ізолятор, що по позиції дуже не гут для них бо всі сили йдуть на захист, то ж поки все як вчив Машеньку.
Можна з китайозою грати, можна))))
2016-03-08 18:03
 # 5801  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
руснякі открилі "допінговий чат" вот ета подход! уж опита накопілі в етом вопросє! Да і удобно ждать нових жерт)
2016-03-08 18:08
 # 5802  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Какой там счёт?
2016-03-08 18:13
 # 5803  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 yuravlas
Юр, теж була такА мисля про те що криє, виводить і т.д.
Ми як раз тоді з КДВ кажись про астму сперечалися. До речі, он судячи з вью Бринзака якісь справки (умовно кажучи) таки існують, но то такЕ...
Але, от зараз це чи не найпопулярніший препар в неті)))))
І звичайно я дилетант повний, але з усього що пишуть - схоже просто витривалість підіймає, підтримує.
ВПЕВНЕНИЙ, що такі само препарати (по дії) існують, але у списку ВАДА їх нема. І тому і цей для мене ніколи не буде допінгом (ще й тому, що за 30 років нема ускладнень) - буде фармою, яку кушають для підтримання здоров'я спортсмена при підвищених нагрузках. Я ж не зазря гематоген пригорнув сюди.
Аналогію не бачиш? :)))))
І якщо хтось розумнячий користується тим, що в списку нема, то це не дає право гнобити словом ДОПІНГ тих у кого шансів отримати той препар
мало->нема. Не люблю поділу на 1,2,3 сорт.
Єдине, за шо можна засудити, якщо приймалося ПІСЛЯ 1-го. От та ж Маша типу визнала, це глюк і глупость, або авось і хамство. Якщо глюк, то по великому рахунку теж камінь не брошу.ми всі не ідеали, можемо щось впустити, а ті, що себе ідеалами вважають просто не наривалися ще.
Поки все... більше промовчу. Якось так )))
2016-03-08 18:20
 # 5804  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
5 партія -екватор
Нічья бєлими
Поразка чорними
Нічья бєлими
Дуже красива нічия чорними
Ща знову давить чорними.
1.5 на 2.5, але... давить, та промовчу)))))
Там часу малувато залишилося, трохи стрьомно...
2016-03-08 18:21
 # 5805  d22d Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
даже люди которых никогда не проверяли на допинг в панике ))))
уря у меня будет бесплатная пачка мидроната
2016-03-08 18:23
 # 5806  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все, розміни пішли - все до нічиї йде.
Ну це і непогано в принципі.
2016-03-08 18:26
 # 5807  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Джустін
ілі я должен соглашатса з твоїм мнєніям?
А я разве навязываю свое мнение? Просто призываю к корректности дискуссии.
Каркать в сторону своих (именно каркать), как и ср**ь в своем доме, моему пониманию корректности не соответствует.
2016-03-08 18:29
 # 5808  Vova91 (Україна, Трускавець) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кулижников сдал положительный допинг-тест на чемпионате мира в Коломне и может лишиться трех титулов
«Елистратов сдал положительную допинг-пробу на чемпионате Европы, так что этот титул заберут, если решение о дисквалификации будет принято. У Кулижникова, который попался в Коломне, заберут два титула чемпиона мира, завоеванные в Коломне, и титул чемпиона мира в спринте, завоеванный в Сеуле», – сказал Панов.
2016-03-08 18:30
 # 5809  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Ну як так можна? Ти оце написав, налякав, у дитини ж енурез буде!!!)))
Буде?.. Судя по неистовому недержанию в деле накаркать своим побольше неприятностей - уже есть...
2016-03-08 18:33
 # 5810  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
вся команда прінімала:) інтєрєсна как чувакі з ВАДА вибірают жертву? бєрут спіскі закривают глазкі і в каво ткнуть) фсьо такі оні нє могут відємо убрать прям сотнямі! А так по 1-2 з віда спорта...

"Волейболист сборной России и московского «Динамо» Александр Маркин отказался от вскрытия допинг-пробы «Б»... Команда «Динамо» в декабре курсом принимала этот препарат, а допинг-проба была взята 9 января на сборе".
2016-03-08 18:38
 # 5811  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ми як раз тоді з КДВ кажись про астму сперечалися. До речі, он судячи з вью Бринзака якісь справки (умовно кажучи) таки існують
Да чего ж условно? Вполне реальные справки.

Вот цитата из Антидопингового Кодекса Олимпийского Движения:
Разрешается ингаляция для лечения астмы. Письменное подтверждение наличия данной болезни должно быть подписано врачом и передано в соответствующую головную медицинскую организацию до начала соревнований. На Олимпийских играх спортсмены, которым нужна ингаляция разрешенного бета 2 агониста для лечения астмы, будут оценены независимым медицинским консилиумом.
2016-03-08 18:38
 # 5812  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
я напісал ВіДєМо убєрут на 2года!

ти так пішеш кагбутто я еті таблєткі подсунул нашим! Для мєня фсьо просто чувакі з ВАДА устанавлявают правіла! Каториє надо соблюдать! Да і зачем юліть і пісать шо етот пріпарат вітаміни? Только потому шо попалісь наши?
2016-03-08 18:39
 # 5813  yuravlas (Олешки) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І звичайно я дилетант повний, але з усього що пишуть - схоже просто витривалість підіймає, підтримує.
2 Да.Будет.Джаз)
Ну да , я читал. Стимулирует работу сердечной мышцы. Но это не значит , что он одновременно не может и прикрывать. Да и рашисты ведь кричат , что их наука самая -самая.. Так почему нельзя разработать то , до чего ВАДА пока не добралась и работать на опережение. Хотя уверен , что какие-то хитрые препараты у них таки есть и их вскрытие - дело времени. Лет 10-15 назад даже серьёзный допинг было сложно обнаружить уже через неделю после приёма. Но сейчас технологии развиваются такими темпами , что рашка с их кучей циркуляров и бюрократов просто не сможет угнаться. Да и более-мение нормальные учёные давно оттуда сбежали . Кому же интересно заниматься не наукой , а лизать десяток задов , чтобы открыть какую-то лабораторию. Ну и т.п. :))
2016-03-08 18:40
 # 5814  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Норм, нічейка!
Завтра всі-всі-всі неістово вболіваймо, хоч воно і з біатлоном пересікатиметься)))
Біленькими після двох партій чорними - це можливо найкращий шанс, хоча прям з відкритим забраом я б не кидався. Китай є Китай ))))))
2016-03-08 18:42
 # 5815  Мери (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Двукратный олимпийский чемпион Евгений Плющенко прокомментировал ситуацию с положительными допинг-пробами на милдронат в российском спорте.

«Милдронат у нас как аскорбинка. Но если ее запретили, нужно отказываться. Ребята должны идти дальше, работать, не опускать руки.

У меня же была дисквалификация «за поведение», когда мы не сошлись с Валентином Писеевым.

Если четыре года дисквалификации, то нужно думать, что делать дальше. Олимпиада ведь скоро. Теория заговора может быть, а, может быть, и нет», – сказал Плющенко.
Те ж саме й Підгрушна говорила.
2016-03-08 18:54
 # 5816  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Ну КДВ казав що десь читав, що справок вже непотрібно, я трохи усомнився, але ж сам їх форму не бачив вживу, тож тому умовно кажучи :)))

2 yuravlas
Юр препару 30 років))))
Ефект від нього той самий всі роки, ну солью інфу))), з одним спортсменом ду-у-у-же високого рівня колись і непогано близько до спорту стоячого))) зараз, корешую))) Ну знайомий досить близько скажімо так. Потривожив))) коли вже точно і Тищенка взяли за ж... ТакЕ воно завше було, нічого нового. Ну або і мені всьо врут :)))))
А якщо великі рашисти, щось під нього придумали у НАС цього не було - тому воплі про допінг саме у НАС (конкретний мільдронатний випадок беру, у все інше навіть поверхнево не вникав, не лЮблю цю тему взагалі)- для мене та сама зрада.
В угоду потішити чесність, чи позлити публіку - мені по фіг...
Якось так знову)))
2016-03-08 18:54
 # 5817  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
А так если честно, подумав, пофантазировав, можно даже время этих всех приёмов предположит. Да те скачки можно объяснить формой, чудом, стечением обстоятельств, но так же можно и объяснить что никто другой вроде как не попался, а значит не принимал это в течении последних месяцев с нашей команды. Так как таких крутых результатов, как у наших 2х, у других со сборной не было, на небольшой период, за последние лет 5, да Дима, но там погода помогла.
Думаю, что тут в корне ты не прав. Милдронат принимают курсом 4-6 недель обычно. Разовый, двух-трехразовый прием ничего вообще не даст. Это совсем не то, что ты думаешь - вколол/глотнул и полетел. Так что не пойму вообще о каких таких крутых результатах, как у наших 2х и скачках идет речь.
2016-03-08 19:04
 # 5818  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Согласен, поэтому и написал, что это сугубо фантазии, и никакие не обвинения. Но и то что у Артёма был фантастический этап, а до и после ну явно посредственные гонки, так же и у Оли было. И вполне и Артём мог решить, вон же мне помогла эта штука, давай я ещё, не поймали же, так же и в Оли могло быть такое.
И опять же говорю кроме них, таких вот взлётов явных, ну реально ни за кем не было замечено. Может совпадение. Это всего навсего глупые рассуждения, не стоить на это обижаться, сам признаю)
2016-03-08 19:06
 # 5819  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
А якщо великі рашисти, щось під нього придумали у НАС цього не було
Більше того, я думаю, що й в росіян нічого такого не було. Просто не ставилися до цього препарату як до допінгу чи до того, чим можна прикрити, і дійсно прогавили цей момент, бо навмисне вживання після заборони зовсім вже якось зухвало та нелогічно вигляда.
2016-03-08 19:08
 # 5820  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Ліль, та не трогай ти його, а то ща у Женьки знов руки зачешуться )))
А Паскуалик мені отрібен цілим і незабаненим.
(пошепки)По-перше. Хто буде фотки постити? :)))
(зовсім тихо, обійнявши за талію і майже торкаючись губами вушка)))) Ну і по-друге, хтось же має бути поряд, коли час "маю час, маю натхнення" (с) наступить :)))

[ 1, 2, 3 ... 193, 194, 195 ... 1931, 1932, 1933 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    Нові матеріали за червень (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті