Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Емільєн Жаклен 373
4 Ерік Перро 368
5 Себастьян Самуельссон 354
6 Вебйорн Соерум 310
7 Філіпп Наврат 292
8 Фаб'єн Клод 260
9 Мартін Улдаль 251
10 Кантен Фійон-Майє 233
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   12:18
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Наступна трансляція

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2016-11-15 13:48 |

Ольга Абрамова дискваліфікована на 1 рік


Рішенням дисциплінарної комісії IBU біатлоністка збірної України Ольга Абрамова дискваліфікована на один рік. Причиною стала позитивна допінг-проба на мельдоній в минулому сезоні. Термін дискваліфікації закінчується 3-го лютого 2017 року, повідомив президент федерації біатлону України Володимир Бринзак.
 
Федерація біатлону України впевнена, що провини спортсменки в даному випадку немає і, після вивчення всіх документів, розглядає можливість подати апеляцію до Спортивного арбітражного суду в Лозанні.

Відзначимо, що незалежні дослідження з виведення мельдонію з організму, які замовило всесвітнє антидопінгове агентство WADA ще не закінчені, але попередні дослідження показали що мельдоній може виводитися протягом досить довгого часу - 120 днів і більше.


Коментарі (Всього: 163)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2016-11-16 19:29
 # 91  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вячеслав ЧЕ
Судячи по тому, що відповідь на # 88 дана, а на # 87, який вродь раніше був - ні, дозволю собі тоді в продовження # 89)))))
Ти в члени секти орднунгізму поки навіть не кандидат :)))))
Це заслужити треба :)))

Доводжу до твого відома окремі з неосновних (але значимих) вимог
1 Вважати, що розумніше когось.
2.Ніколи не визнавати, що не правий (виключення лише підтверджують правила)
3.ніколи не відповідати на прямі питання.
І от новеньке... коли прижали до стінки писати щось на кшталтМожет хватит об этом
:)))
2016-11-16 21:58
 # 92  kaznachey Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
--Саме тому "Сучасна ВАДА має померти" :))))--

плюсую
и еще плюс - как пообещал свои каменты этим утверждением заканчивать так и держишься :)))
2016-11-16 22:05
 # 93  kaznachey Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
-- Але оскільки я справді сторонник спорів навіть з орднунгістами (якщо звісно, є шанс, що вони можуть колись визнати, що не праві - у Вас було колись)--

А у Вас було ???
2016-11-16 22:33
 # 94  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kaznachey
Нєаднакратна :))))
Може купа народу підтвердити :))))
Хоча звісно рідше ніж хотілося б тим хто спорить, там де не рубить.
Бо сам намагаюся не спорити там, де не рублю. :))) Але помилки у всіх бувають, а от задовбало оце вперте небажання визнати, що будь-яка бюрократична структура, зі своїми регламентами, нормами, десятками попопротирателей і бумажкоперекладачів (в розумінні з купки на купку. Перекладач корисна професія - він поєднує. Бюрократ навпаки)))) - це інструмент який не лише не є апріорі правим, а дуже часто абсолютне зло.
До того ж зло, яке обклавшися параграфами, ніколи себе злом, зрозуміло не визнає, а ще й розвращає невинні душі майбутніх орднунгістів )))
Які самі по собі мо й гарні люди, але той вірус потрапивши в людину може звідти здоровим глуздом й гумором і не бути виштовхнутим.
І тоді винуватий в ситуації, коли пропускають ні в чому не винні Тищенко і десятки інших ПРОСТО через те, що якась бюрократична букашка не перевіривши ані вивід, НІЧОГО не перевіривши ва-а-а-аще, а просто печать бахнувши, бо має право і є частиною орднунгу... знаєте хто винуватий?
Не ВАДА і її чиновники, а виявляється хто завгодно, ИБУ, інші федерації чи і якийсь міфічний доктор (мабуть один на всю сотню, чи скільки там невинно постраждавших людей з багатьох країн світу, що втратили соревновательну практику, гроші, та навіть добре ім'я, хай і на деякий час і лише в очах тих же адептів секти орднунгу))))) Скільки гівна (пробачте) вилито було, хтось вибачився? Навіть коли їхня ВАДА сказала - не винні. Так отож.
І ппродовжують захищати. Орднунгізм і ту ж ВАДА.
А от по сьогодняшній ситуації (про вину ВАДА і всіх інших), так ваще виходить, що якщо екстраполювати ситуацію на кримінальну справу, то рецидивіст, який вже не раз ламав долі людям, зовсім не винен в тому, що підбив якогось паренька на те, щоб він напав на дівчину, мовляв вона і так гуляща, дивись яка в неї спідниця - не винен. Його не судитимуть мабуть))))
А винна дівчина, що надягла цю спідницю, і спідниця, яку вона придбала, і яка, як з'ясувалася, навіть не міні.
Якось так :))))
2016-11-16 22:39
 # 95  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kaznachey
Давайте я Вас навчу, якщо звісно не знаєте, нав'язуватися і примушувати орднунг соблюдать не буду :)))), як синеньким цитати виділяти.
Мишкою проводите по тексту, який хочете процитувати і нажимаєте на таке щось типу облачка біля чоловічка над постом людини яку цитуєте.
І виходить отак
А у Вас було ???
:)))
2016-11-16 23:05
 # 96  kaznachey Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Давайте я Вас навчу, якщо звісно не знаєте, нав'язуватися і примушувати орднунг соблюдать не буду :)))), як синеньким цитати виділяти.

таки нав"язуєте і примушуєте :))))))
Дякую :)))
2016-11-16 23:09
 # 97  kaznachey Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Да Вы батенька анархист :)))
Но порядок же должен быть и должны быть структуры которые за этим порядком следят !!! Другое дело какие они сейчас и нужны ли они такие ???
ВАДА ДОЛЖЕН БЫТЬ РАЗРУШЕН !!!! :)))))))))))
2016-11-17 06:42
 # 98  ссвoris Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Разрушать ничего не надо, надо её ликвидировать.
2016-11-17 07:53
 # 99  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Но отстранил Абрамову от соревнований и дисквалифицировал Союз ИБУ,
На кой черт нужна ВАДА если "отстранил Абрамову от соревнований и дисквалифицировал Союз ИБУ, согласно своему регламенту". Конечно виноват врач, как виноваты те голодные крестьяне воровавшие колоски.
2016-11-17 11:05
 # 100  Карась Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно, сможет ли Оля стартовать в спринте в Осрбли 3 февраля 2017? Это последний старт перед ЧМ. Этот спринт и пасьют на следующий день помогли бы ей подготовиться, а ТШ понять, в каком она состоянии.
2016-11-17 12:27
 # 101  примулка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
очень переживаю за оленьку, жду полных разъяснений когда и где будет выступать, а вообще-то нашли на ком проехать. но поживем увидим.......... надеюсь на лутшее. а врач выходит в стороне, что лечение прописал.
2016-11-17 12:38
 # 102  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно, сможет ли Оля стартовать в спринте в Осрбли 3 февраля 2017?
Нет, она может стартовать с 4-го февраля
а врач выходит в стороне, что лечение прописал.
А при чем тут врач, если по апрельским исследованиям мельдоний выводится больше 120 дней из организма. А по октябрьским - до года и больше. Судя по всему сейчас никакая вада не может сказать, какая концентрация может быть на каком сроке вывода, так как исследования продолжаются.
2016-11-17 12:57
 # 103  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 примулка
Врач, который прописал Ольге лекарство, не имеет никакого отношения к нашей сборной, да и к спорту, наверное, тоже. Это какой-то знакомый Ольге доктор из Москвы. И за что его наказывать.
Да и Олю, по большому счёту, тоже наказывать вроде как не за что.
Но у нас всегда надо кого нибудь наказать, а Оля первая под руку попалась (вернее, у первой обнаружили, да и большое содержание).
2016-11-17 13:07
 # 104  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а меня немного веселят люди, сравнивающие ситуацию Оли нашей и Шараповой
извините - но тут 2 АБСОЛЮТНО разные ситуации.
Оля НЕ принимала мельдоний ПОСЛЕ НГ - и только из-за неправильных сроков выведения, указанных для препарата, попала под раздачу.
а Шарапова ЛИЧНО призналась, что продолжала принимать препарат ПОСЛЕ НГ, не смотря на запрет.
2016-11-17 13:19
 # 105  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
никакая вада не может сказать, какая концентрация может быть на каком сроке вывода, Я б ще додав, " вкожному конкретному випадку", бо людський організм ду-у-у-уже складна штука - двох однакових не найдеш, в два різних дня :))) А навіть ці дослідження, що зараз, будуть середньою температурою по палаті.
А людям вже як мінімум один сезон поламали...
І, шо показово, ВАДА ж не винна зовсім. То всі хто завгодно...І довести щось адептам неможливо...
-----
2 kaznachey
Но порядок же должен быть и должны быть структуры которые за этим порядком следят !!!
Ндик тому ж і писАв мо щось і зміниться й СУЧАсна ВАДА перестане існувати, а майбутня буде працювати на трохи інших засадах і принципах й стане інструментом, який всі підтримуватимуть, навіть такі противні і злоязикі, як я :)))) Але молитися на них все одно не стано)))) бо . Бюрократ навпаки)))) - це інструмент який не лише не є апріорі правим, а дуже часто абсолютне зло.
Не завше звичайно, але часто. тому от їх як раз в узді першими тримати треба. Хоча б пресою прессувати і загальним презирством коли лажають))))
То ж я не 100-відсотковий анархист все значно, значно складніше :)))))
таки нав"язуєте і примушуєте :))))))
Ну пробачте :)))))
Дякую :)))
Будь ласка! :)))
Там поряд з тим чоловічком коли Ваш комент останній (поки ніхто після не відписався) з'являється ще такий папірець, чи шо. якщо на нього жамкнути, можна ще комент правити, що б не по два подряд))), мо знову ж не знаєте), чи просто не вдобніше так звичайно (ну це я у вкус нав'язування і примусу увійшов :))))))))
2016-11-17 13:33
 # 106  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAFI
Сафієчка, там , імхо в іншому ржака.
Воно ж кол в груди орднунгізма :)))))
Дивись - адепти стверджували, що ВАДА то святе і якщо шо краще лапки до гори - тоді покорную голову меч не січе, а якщо січе то в 8 разів менше))), але будь яке протистояння орднунгу - то тупа штука. Усьо , як дяді сказали так і буде.
Маша повелася по накатаній, вона винна але.... руки аж занадто підняла. - отримала свої законні в два раза менше за каяття. потім ще судом, як із самого початку і казалося, майже 9 місяців зняли (я думав рік знімуть, ігри там якісь точно).
Тому для неї шок був, коли почали виправдовувати.
І апофігей - це рік Ольці, яка руки не підняла, тобто по логіці орднунгістів навіть більший злочинець, бо не покаялася :))))
Ми тут копія ламали, йой-йой з тими адептамии на цю тему)))
Цей рік програш звичайно, але перемога, бо ІБУ визнала, що ВАДА придурки.
Не до кінця звісно (бюрократ-бюрократу...))), але...
2016-11-17 19:46
 # 107  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Судя по всему сейчас никакая вада не может сказать, какая концентрация может быть на каком сроке вывода, так как исследования продолжаются.

вот именно поэтому я очень недоволен решением именно ИБУ. ИБУ не прислушалась ни к чему, ни к тому факту, что сама ВАДА не может разобраться со сроками выведения, ни к объяснениям спортсменки и медицинских документов, что она представила, и просто жмякнула 1 год дисквала. Никто из "месных борцов" против ВАДА почему то не хотят понять, что проблема именно в решении ИБУ.
2016-11-17 20:11
 # 108  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Врагу не сдается наш гордый варяг (с))))))
2 Arctic
Ну Ви мене звісно пробачте, але це вже просто пздц...)))))
Де ви бачили, щоб хтось казав ИБУ молодець.
ИБУ поступив так, як був забов'язаний по вашим орднунгнячим правилам.
І ми його критикуємо, Але не він першоджерело.
Якщо ви різали апельсин і вас хтось підштовхнув і ви порізалися, хто винен - ви, ніж, чи той хто штовхнув. ІБУ - ніж.
Як ВИ ярий орднунгіст можете засуджувати рішення ІБУ (ми отщєпєнци із "месных борцов" можемо)))) ВИ ЯК?
Вам викласти рекомендацію ВАДА - чітку і ясну? Де пописано що для Оліної дози - по звичайній процедурі, яка не передбачає виправдання. (І по фік, що у неї та доза через 8 днів після заборони, а у когось мартівська, про це якось там не подумали))))
Та навіть тих кого типу виправдали, все одно трохи винними зробили. Ви цього теж не читали.
Слава ЧЕ Вам параграф - зобов'язання ИБУ перед ВАДА викладав.
У Вас що все в голові перемішалося, тільки б не визнати що неправі ані ВИ , ані ВАДА.
Я не розумію, чи це така форма мазохізма захищати зло і йти туди, де точно нарвешся на аргументи на які потім відповідати чи не хоцца, чи нема чим...
Вже майже затихла гілка - Ви знову... то був винен доктор, тепер все ж ІБУ винуватіший))))). Що Ви намагатеся довести - всі дурні, Ви з ВАДАю в білому?
Ви шо там працюєте, чи шо? :)))))
Пардон, може різкувато, але правда це вже край :))))
2016-11-17 21:24
 # 109  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
ну что вы мелете? Никто ИБУ не заставлял. Они просто дали 1 год дисквала, а могли не давать, ввиду недоказанности личной вины лично спортсменки. И я считаю, что именно решение ИБУ неправильное, ошибочное и плохое по отношению к Украине. И весь гнев надо туда направлять, а не, следом за ватниками, проклинать ВАДУ. Ватников то можно понять - такой государственный позор комиссия Макларена (под эгидой ВАДА) вскрыла. Но мы и так знаем цену России и её честности. А тут с ватниками уже целый хор проклинающих ВАДУ. Хочу напомнить, что ВАДА создавалась по инициативе Олимпийского движения. И глава ВАДЫ - является вице-президентом МОКа. Может вам и МОК поперёк ватного горла?
Мельдоний запретили? Ну и ладно. В чём проблема? Свет клином не сошёлся. Почему Джима без мельдония, и Лена Пидгрушная тоже без него?
Не надо демонизировать ВАДУ. Кому нужен спорт на стероидах и химии? Сейчас идут сообщения каждый день, как ловят наших атлетов, выступавших в Пекине, на туринаболе. И такое впечатление, что это ещё не весь список. Честно говоря, очень неприятно видеть весь этот позор и в какой компании Украина - Россия, Беларусь, Киргизия и т.п. Я бы на месте Бубки подумывал о том, кому взять на себя ответственность.
И вообще, можно вас попросить не адресовать мне ваши сообщения? Мне так не хочется отвечать и давать оценку глупостям.

2016-11-17 22:12
 # 110  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
:))))
Я так зрозумів пішов останній довод королів (с) - в данному випадку політика)))
До речі порушення пункту 2 (Вам як орднунгісту, імхо, це не до лиця))))
Але я Вам це прощаю, бо колекціоную всілякі перли, і от ватником в такому контексті мене ще вродь не обзивали))))
Тепер про Ваше прохання. можно вас попросить не адресовать мне ваши сообщения
На жаль резолюція "Відмовити", бо раніше обіцяв -
будь -який прояв захисту (ВАДА в цій справі) прихильниками орднунгізму буде отримувати відповідь.Подобається це комусь чи ні, з жорстким стьобом і великою кількістю не лише букв, але й смайликів :)))) , а як тут люди помітили я слово намагаюся тримати.
Ну а тепер про глупости, але не мої, а Ваші, з Вашого дозволу)))
Від конкретики, якою Вас приперли до стінки ви перейшли до моєї улюбленої науки - філософії. Але явно в цьому не сильни, бо мова в усьому цьому спорі йде не про мельдоній, використання допінгу і навіть наших дівчаток))) Спроба з'їзду не зарахована))))
А про те, що ВАДА, задля того , щоб я не раскатував тут її захисників мала б зробити один єдиний шаг - в оцих рекомендаціях, що нижче приведу і усіх наступнх написати
"""....ОСКІЛЬКИ ОСТАТОЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАМ ВСТАНОВИТИ ПОКИ НЕ ВДАЄТЬСЯ рекомендуємо вважати наші листи про порушення антидопінгових правил стосовно спортсменів, які наголошують на своєму використанні вищезазначеного препарата до 1 січня 2016 недійсними....""""
Точка, підпис. печать.
А не раз підіймати норму, потім два підіймати норму, впевнений що буде ще й по термінам підняття, думаю і по дозам.
Таким чином написавши листа вищевикладеного змісту навіть не визнавши своєї вини, просто визнати б її, (ну я б зрозумів, і відчепився))))) і не змушувати ІВУ і всіх інших маятися дурью і намагатися вийти із ситуації - знаємо , що не праві, але нічого зробити не можемо.
Ну і контрольний по Варягу))))
обязуется учитывать... также все распоряжения ВАДА, применимые к IBU, в соответствии с решением Конгресса IBU от 7 сентября 2012 года
В связи с рекомендациями WADA - считать менее 1 микрограмма мельдония разрешенным значением в пробах, взятых до 1 марта, IBU официально снял наказание с Артема в виде временного отстранения от соревнований.
http://www.biathlon.com.ua/comments.php?id=7257
Відповідних рекомендацій про зняття від ВАДА щодо спортсменів, доза яких сопоставима з Оліною не було!
Тепер можете писАти, що рекомендації то не распоряження )))))
Але думаю і самі розумієте, що це вже буде не смішно, а сумно...
І,якщо чесно, я хотів би, щоб ІВУ послав СУЧАсну ВАДА, так як це зробили, наприклад шахматуни))) (якщо ви про це знаєте,ой пардон, я забув що Ви знаєте все)))), і створив би якусь нормальну структуру, але на жаль поки це не можливо, але... вода камінь точе...
СУЧАсна ВАДА має померти! (с)
А на сльозу давити
Кому нужен спорт на стероидах и химии?
не треба, не Ви ль були пропагандистом того, що тре вирішувати питання зі справками і сучасною фармакологією (лікарями)? Тобто по орднунгу - норм? :)))
Якщо ні, я вибачусь, але спочатку найду те, що Ви казали і не буду вибачатися, бо не буде за шо! :))))
І дуже Вас прОшу, не пишіть більше на тему ВАДА.
З Вами перестає бути цікаво.. А обіцянку я буду виконувати.
ЗІ І пункти більше не порушуйте, плз)))
2016-11-18 12:24
 # 111  Тамара111 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По моему у Брынзака семь пятниц на неделю:
то подаем апиляцию, то не подаем, то выступит Абрамова на ЧМ, то не выступит...
Чувствую пойдет Ольга следом за Лапшиным...
https://sportarena.com/2016/11/18/brynzak-abramova-zhertva-obstoyatelstv/
2016-11-18 15:48
 # 112  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тамара111

я с Брынзаком согласен, что шансы отмены решения ИБУ почти нулевые. Потому что по правилам ИБУ спортсмен виновен, если в его пробе присутствует запрещенное вещество. И неважно, когда и насколько заранее оно туда попало.
На факт присутствия в пробе мельдония смысла подавать апелляцию ну просто никакого нет. Этот факт никто не отрицает и не сможет опровергнуть.

Можно судиться с производителем мельдония, который изначально неправильно утверждал о быстром выведении мельдония из организма, что не соответствовало действительности и не подтверждено клиническими испытаниями, и который обманул тем самым многих пострадавших на этом людей. Но это не отменит дисквалификацию Оли. Так что и в этом смысла нет.
Оля, разве что, может подать личный иск на производителя по возмещению ущерба. Если бы это случилось в какой-нибудь Америке, то нашлись бы юридические конторы, которые бы взялись заработать на этом и разорить производителя. Но у нас таких нет.
2016-11-18 16:38
 # 113  Тамара111 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Шараповой изначально дали 2 года (или 4 точно не помню), а потом посредством апелляции скостили до 15 месяцев, при том что она употребляла мельдоний после 01.01.2016. И теперь ее срок дисквалификации только на 3 месяца больше чем у Абрамовой. Следовательно, бороться есть за что. И г-на Брынзака никто не заставлял говорить про апелляцию и сто раз повторить, что Абрамова выступит на ЧМ, а теперь что - просто передумал??? Если ФБУ опустит руки, думаю, есть большая вероятность того, что Абрамова перейдет в ту же Корею... Повторятся ситуация с Бурдыгой, которая "случайно" 2 раза не попала на ЧМ?
P/S/ Прекрасно понимаю, что многие на этом сайте меня раскритикуют, но стоит принять как факт, то что для ФБУ не все спортсмены РАВНЫ. Если бы речь шла о той же Пидгрушной или даже Меркушиной думаю деньги бы нашли...
2016-11-18 16:51
 # 114  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тамара111
Конечно не равны, особенно когда Иру Яну не взяли на этапы КМ после Сочи. А Олю взяли, хотя она только переболела и намного хуже показывала результаты. Напомню что личный тренер Оли тогда был во главе нашей женской сборной.
Как бы это грубо не звучало, карма вернула.
2016-11-18 17:02
 # 115  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тамара111
И г-на Брынзака никто не заставлял говорить про апелляцию
ну прям скажемо ВМБ жодного разу категорично про апеляцію і не казав. І я погоджуся з ним і з Арктиком в тому питанні, а чи варто її подавати.
Тільки з кожним по різному)))
ВМБ прекрасно розуміє, що по-перше поки та апеляція буде (пригадайте туж Шарапову ЧМ вже мо закінчиться )))) Сенс подавати лише в тому випадку якщо є плани на ОІ і їм (в наслідок якогось чергового орнунгнячого рішення - всіх під один гребінець) щось буде загрожувати, а так, це, здається, і потім не пізно ще буде зробити, чо їх зараз злити :)))
Ну а по друге, вже неодноразово зазначалося, що ВАДА дівчинка злобна, обідчива і мстива. Якщо вона не опротестовуватиме цей вердікт - то визнала що є організацією фейком і організацією понтом одночасно, і саме виходячи із співставлення справи Олі і справи Шарапової теж.
Адже по їх орднунгнячим правилам, які в данному випадку правильно процитував 2 Arctic
спортсмен виновен, если в его пробе присутствует запрещенное вещество. И неважно, когда и насколько заранее оно туда попало А те що Оля не визнала типу і потратила їх дорогоцінний час - це отягчающєє провину нєдорзумєніє) Ми сказали винна знач винна)))
Щоправда при цьому забувши, що це не лише правила ИБУ, а й всіх інших, які саме ВАДАю були нав'язані і підтримуються до останнього патрона.
Взагалі презумпція виновності це мрія будь-якої орднунгнячо-тоталітарної організації чи секти і найстрашніше , що придумало людство.
Але цій найкращій в світі структурі так вдобніше, як і не перевіряти ва-а-а-а-а-аще строки виводів і т.д. (ще один прокол - це те, що адепти орали, а чому це ВАДА щось має перевіряти і валили все на виробника. Щас, чомусь, коли смажена курка клюнула, перевіряють І ЗА СВОЇ ГРОШІ)))) Но то такЕ))
Тому висновки АрктикаЕсли бы это случилось в какой-нибудь Америке, то нашлись бы юридические конторы, которые бы взялись заработать на этом и разорить производителя підтримаю лише частково.
Контори би мо і знайшлися, тільки спочатку б вони розорили ВАДА по припису якої поламані судьби спортсменів, а потім би хай би вона компенсувала свої втрати за рахунок виробника. І це було б справедливо, імхо.
ЗІ. А намагання стравити
не все спортсмены РАВНЫ. Если бы речь шла о той же Пидгрушной или даже Меркушиной думаю деньги бы нашли...
на далі рекомендую не продовжувати...

2 pasqualiC
Ну ти то хоч чо?
Отого, про що мене питав не бачиш? :)))))
2016-11-18 17:45
 # 116  Тамара111 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
на далі рекомендую не продовжувати...- что опять НЕЛЬЗЯ? :)))
Нужно попросить админов в правила комментирования добавить следующее:
"В сезоне 2016-2017" МОЖНО критиковать исключительно Зоца и Варвинец (в прошлом еще и Меркушиных можно было), а остальных нельзя!!!
Вот когда останемся в Олимпийском сезоне с квотой в 5 человек и пост Олимпийском тоже, тогда вспомним решение по Абрамовой и покритикуем
Брынзака. А пока НЕЛЬЗЯ..., а то вдруг прочитает и задумается о чем-нибудь...
2016-11-18 17:49
 # 117  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тамара111
Нє, ну я ж не орднунгіст :))))что опять НЕЛЬЗЯ?
Можно звичайно. Але тролінг різного рівня бува....
Як і реакція на нього...
По суті відповіді питань нема?
До побачення :)))))
2016-11-18 17:58
 # 118  Тамара111 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Вижу ваша главная "фишка" написать "каку" и быстренько слинять, не дав оппоненту ответить...
Складывается впечатления, что пишите комментарии не по-тому что у вас есть какое-либо мнение и вопрос вас волнует, а исключительно ради самолюбования.
P/S/ До побачення :)))))
2016-11-18 18:02
 # 119  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось саме це і називється тролінг різного рівня
Як і реакція на нього...
:))))
2016-11-18 18:14
 # 120  Оленка-зміючка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Народ, пишите тексты короче. Я понимаю, мыслей много, но формулируйте в короткие фразы.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Обертілліах-2024. Результати одиночної змішаної естафети (26)
    Ансі-2024. Результати чоловічого мас-старту (51)
    Ансі-2024. Результати жіночого мас-старту (71)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 565
2 Ельвіра Карін Еберґ 371
3 Лу Жанмонно 352
4 Жюлья Сімон 315
5 Ванесса Фогт 307
6 Суві Мінккінен 285
7 Жустін Бреза-Буше 268
8 Жанні Рішар 260
9 Елла Халварссон 250
10 Селіна Гротіан 235
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Юлія Джима 6.77

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
378
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували