Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   19:20
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-12-22 19:38 |

Антидопінгова комісія IBU винесла перше рішення


Сьогодні, 22 грудня, антидопінгова комісія IBU прийняла перші рішення у гучній справі "Річарда Макларена". Нічого серйозного поки озвучено не було. Юніорський чемпіонат світу в Острові і етап кубку світу в Тюмені будуть перенесені в іншу країну. Союз біатлоністів Росії сьогодні сам відмовився від проведення цих змагань.

На даний момент від стартів будуть відсторонені два спортсмени, судячи з усього, учасники Олімпіади в Сочі, але їх імена на називаються. Щодо решти 29-ти спортсменів розслідування буде продовжено. Ніхто з них не буде усунений від змагань.

В цілому, виходячи з тону повідомлення, можна зробити висновок, що поки у комісії IBU не було достатньо часу для перевірки всіх даних. Їх завданням на сьогодні було прийняття, хоч якогось рішення.


Коментарі (Всього: 487)

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17 ]

2016-12-23 15:29
 # 301  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Я, как всегда, согласна с Вами наполовину.. Все правильно - надо обговорить и т. д. Но мы сейчас говорим о нарушении Уже установленных правил, не так ли.. Они меняются и они несовершенны, но они есть и их надо соблюдать.
Это только моё мнение..
2016-12-23 15:35
 # 302  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
гарний доктор з іншого кутка планети може і діагноз поставити і лікування прописати, зовсім без рецептів)))))
А виписати рецепт він не може? З іншого кінця світу? Я іноді буваю в аптеках, рідко досить. І там дівчика з-за прилавку розказує бабусі що їй краще приймати. Такої фармації я не хочу.
Та головне, для мене звичайно, це моє імхо непокобелиме))) що стосується зміни (встановлення і т.д) правил хай не для всіх, але для більшості - це обговорення, дискусія, висвітлення проблеми.
А давайте по кожному питанню Ольгіно? Ви за? Зрештою, більшість не істину, а лише думку більшості презентує, не так?:)
2016-12-23 15:37
 # 303  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
Спасибо большое! Я тоже верю, что она справится. А если нет, не сможет, то я пойду и куплю эти препараты.. Кстати, все эти амфетамины и прочее существуют для разных случаев.. Их довольно много.. Я не знаю, насколько они могут дать спортивное преимущество.. Нигде это не указывается..
И голосовно обвинять я не хочу.. Никого.
А тут речь о том, что здоровые ребята употребляли. Разве нет?
Доказательства нужны в уголовном праве.. А в спорте достаточно и подозрений..
Есть ошибки, никто не спорит.. И я не считаю допингисткой Оксану Хвостенко.Возможно,я предовзята.. Опять же.. Только моё мнение.
2016-12-23 15:42
 # 304  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я завжди був і буду проти натуралізації
2 Андрій27
В чем проблема?Напиши петицию в МОК,что у Украины забрали две олимпийские медали в биатлоне,и все дела.
2016-12-23 15:45
 # 305  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Неїстово плюсую 2 Ihor
дочці щастя великого, Бог дасть - все буде добре
І Вам здоров'я і впевненості, що все так і буде. І так і має бути.
-------
Это спортивная астма(её ваще много видов...
Ндик за от я і члени нашої секти)))) (ну однодумці в розумінні,це я щоб уравняти всіх в правах, а то скажуть типу себе борцями за справедливість називаєте, а когось сектою)))) і виступають.
От моя секта за те, щоб не лише стан спортивної астми наприклад був, але й спортивний (втома метала)))) сердечний і т.д стан. Хтось оче сказати, що нагрузки в сучасному спорті на теж серце нормальні для пересічної людини 21 сторіччя?
Хтось скаже, я взагалі і спорити не буду, піду одразу 100 грам накачу, бо отам точно сперечатися буде без толку.
І щоб дозволено було всім і одне й теж. В розумних дозах. Саме для підтримки.
Якщо виходиш за рамки - сильно захворів - знімайся зі змагань - лікуйся. Отут вже чим хочеш, майже як зараз. Але якщо в процесі - бан, безпощадний.
Все.
Знову ж повторю - схема умовна, до дрібниць плз не чіплятися.
Чому не можна обговорювати і відстоювати саме таку схему?
Тому що ща такі правила? Ну дик колись вони були не такі і колись точно будуть.
Спорт великих досягнень зайшов в тупик. І не один))))
Будемо як страуси ховати голову у пісок?
31. Коли я писАв про страусів жодна пташка (привіт Фенікс)))) чи людина на увазі не малася)))))
2016-12-23 15:53
 # 306  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А давайте по кожному питанню Ольгіно? Ви за? Зрештою, більшість не істину, а лише думку більшості презентує, не так?:)

2 Ihor
Розшифруйте плз)))
-----
2 albishka
Они меняютсяи они несовершенны, но они есть и их надо соблюдать.
Ндик а я шо проти. Якщо зараз когось впіймають на якомусь препараті який явно і давно в бані (Поветкін) я що його захищав би, навіть як би це був український спортсмен. Точно ні.
А от коли карають по правилам, які самі встановили не те що недосконало, а м'яко кажучи по дурному, через власну безкарність і віру багатьох у власну непогрешимість.
То є вже трохи інша історія.
РОзумієте я за те, що б ула рівність і в покаранні теж.
Не правий спортсмен - покарали, якщо визнав - я можку і пробачити (хоча воно йому надо моє прощення)))
Але ее права каральна організація - як мінімум ВИЗНАТИ має. Буде це - буду аплодувати стоячи :))))
2016-12-23 15:55
 # 307  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
От біатлоністка, яка двічі!!!! попадалася на ЕПО - дає інтервю. От біатлоніст, що попався на допінгу - організовує дитячі змагання. Хто проти такого - прислужник ВАДАи:)
По Оксані з Вами погоджуюся - там, цілком можливо, була звичайна безалаберність. Та й вона дійсно хворіла тоді, і цілком міг попасти злополучний ефедрин з каплями... Та й вона одна з моїх улюблених біатлоністок, що вкрай важливо для моєї позиції:) Єдине - я не памятаю, хто тоді постраждав- окрім спортсменів, і нас, вболівальників.
2016-12-23 15:58
 # 308  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Родченков сбежал после того, как его соратники стали умирать один за другим от сердечных приступов.

причём, как я понял, "скоропостижно скончавшимся от болезни сердца" было 50 и 52 года. Контора заметает следы. Родченков был бы третьим скоропостижно скончавшимся свидетелем, видевшим как ФСБ оперирует с пробами.
2016-12-23 16:01
 # 309  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
http://news.finance.ua/ua/news/-/320589/de-zhyvut-troli-u-rf-yak-pratsyuyut-internet-provokatory-v-sankt-peterburzi-i-hto-nymy-zapravlyaye
Мав на увазі, що обговорення в неті не є репрезентативним. Зрештою, більшість не істину, а лише думку більшості презентує, не так?:) В РФ кажуть, що то Катерина 2 придумала, ще Вольтеру приписують - та хіба то важливо? Головне, що так воно і є, ІМХО.
2016-12-23 16:05
 # 310  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
Отбіатлоністка, яка двічі!!!!попадалася на ЕПО- дає інтервю. От біатлоніст, що попався на допінгу - організовує дитячі змагання. Хто проти такого - прислужник ВАДАи:)
І ще раз не погоджуся.
Дивлячись що вона каже в тому вью.
І як він проводить змагання.
Якщо каже, що дура позорна і корю себе за це і пробачте не робіть так, бо втратила кращі спортивні роки не беріть з мене приклад - то що в цьому поганого?.
Якщо проводить і каже пацанві - побачу руки повідриваю, бо сам був придуркам вам не дозволю - це теж погано?
Ви ж проти ярликів, а ща самі і не на ніки чи ідею, а живих людей ті ярлики вішаєте...((((
Чес слово некошерно якось.
2016-12-23 16:06
 # 311  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
подведя итоги бамажке Бессеберга:

1. 2 биатлониста отстранены. По причине того, что МОК завёл на них дела.
2. У России забрали 2 соревнования. По причине того, что Россия сама (предусмотрительно, итак отберут, но с позором ) отказалась.

Что же добавил Бессеберг? А ничего. Там МОК, там Россия сама. А Бессеберг пригрозил что-то такое типа"будет разбираться" и махнул неопределенно вдаль рукой.

Вот и вся суть вчерашних решений.
2016-12-23 16:06
 # 312  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что то я не понял - У ниих получается или нет Собака лает российский караван идет
2016-12-23 16:13
 # 313  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
http://news.finance.ua/ua/news/-/320589/de-zhyvut-troli-u-rf-yak-pratsyuyut-internet-provokatory-v-sankt-peterburzi-i-hto-nymy-zapravlyaye
Ну про це я зрозумів. З цим все більш менш понятно)))
Не зрозумів чому не можна обмінюватися думками в інтерненті. Чи цим теж має займатися якась чітко визначена якимись правилами (!) група спорщиків))))
Я наприклад шкоди від нормального без образ один-одного обговорення між мною і вами як вболівальниками не бачу.
І якщо в якійсь галузі ви гребетеся більше подякую вам за те, чого дізнався, якщо аргументи будуть переконливі - скоріш за все погоджуся після того, як цю думку підтвердять інші люди, яких я знаю.
Але якщо навіть Ваш аргумент не буде абсолютно переконливим, але цікавим і ймовірним - все одно подякую. Світ не чорно-білий.
В чому проблема?
2016-12-23 16:17
 # 314  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Djed
получается и еще как:) все по плану..всем занесли,всех отмазали..
А тем,кто мне тут про невиновность российских спортсменов доказывает,пусть лучше поспорит с самими россиянами ,которые списки составляют,сопостовляют и фактами оперируют..Тоже не все там пробитые тупым патриотизмом..Есть такие,которые хотят разобраться..По чесноку.
Там Логинов,кстати,всех победил на ИВ:)
2016-12-23 16:20
 # 315  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Да все нормально..дискутируете,обмениваетесь мнениями,я тут подползти пытаюсь иногда(когда дети на мне не скачут)..Все пучком!
2016-12-23 16:21
 # 316  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://www.sports.ru/biathlon/1046854958.html
Такие клоуны они все там..Кравцов уже поехал неустойку срубать..
2016-12-23 16:24
 # 317  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
https://www.sports.ru/biathlon/1046854958.html
Такие клоуны они все там..Кравцов уже поехал неустойку срубать..

Ндик вони ж самі відмовилися :)))))))
2016-12-23 16:37
 # 318  Sashex Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На # 279 Ігор, Львів:
Я трошки некоректно висловився. По п.2 я мав на увазі не мілдронат, а новітні препарати, яких в природі нібито поки ще не існує. Як же я Вам можу їх назвати? У світі все новітнє потрапляє спочатку до військових та у спортивну медицину - кузню спортивних рекордів. А вже через деякий час ці новітні досягнення "засвітять" як новітню розробку фармацевтів. Деякі речі потрапляють до нас через 20 років після їх винайдення. До цього моменту вони суворо засекречені, "їх не існує". Як можна шукати препарат у крові та сечі спортсмена, якщо його нібито не існує в природі? Його ще не "винайшли", але для спортсмена воно вже існує. Він думає, що вживає вітамінки і все. Нойнер, думаю, списали тихенько через передоз, хімія серйозно нашкодила здоров'ю. Щось дало побічний ефект. А звернули увагу, як тиждень тому Далмаєр бігіла від камер, коли оператори намагались зафільмувати, що вона там тихенькю п'є? Отож. Знайти можна лише те, якщо знаєш, що саме шукаєш.
2016-12-23 16:47
 # 319  Sashex Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Немає препарату" - тому і немає що вносити до списку. Як кажуть, "нет человека - нет проблемы". Так і тут.
2016-12-23 16:58
 # 320  Sashex Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цікаво починати дивитися телетрансляції за 10-15 хвилин до початку змагань. Можна багато чого цікавого побачити. Навіть, якщо не придивлятися дуже уважно. Далмаєр якісь коктейлі п'є, Чехія якісь жуйки жує. Придивіться уважніше, от і все.
2016-12-23 17:12
 # 321  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Когда наших "уличали" я не помню никакого патриотизма Было жаль когда уличили Хвостенко а она перед этим Нойнер проиграла почти минуту Нельзя всех под одну гребенку но иначе фармакологи победят биатлон
2016-12-23 17:19
 # 322  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но кто в здравом уме в России назовет фамилии, когда все знают, что Родченков сбежал после того, как его соратники стали умирать один за другим от сердечных приступов.
Вы же модератор, мне кажется надо более взвешенно подходить к информации. В начале ноября 2015 Родченков подал в отставку с поста руководителя московской лаборатории, в конце года со своим замом Соболевским переехал в США. Камаев умер в середине февраля 2016, Синев в начале февраля. Родченков к тому времени благополучно работал в Лос-Анжелесе.
2016-12-23 17:20
 # 323  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sashex
Тура Бергер обычно ела бананы..наверное "допинговые" И на трассе что то дают в бутылочкх ..наверное тоже допинг Думают никто не увидит
2016-12-23 17:23
 # 324  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но никто не станет отрицать, что Фуркада ведь ещё и пахарь будь здоров, и тактик отличный, да и самоед-стремится постоянно развиваться!нет?
Да! Все так и есть.
2016-12-23 17:26
 # 325  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _Naddy_
Кто в здравом уме после отставки остаётся жить в России? Даже тот же Жириновский, если бы завязал с политикой, то на следующий день уже жил бы где-то в Испании или США.
2016-12-23 17:33
 # 326  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кто в здравом уме после отставки остаётся жить в России? Я не об этом. Зачем менять последовательность событий?
2016-12-23 17:33
 # 327  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
У "Абдуллы" очень много людей - многие останутся
2016-12-23 17:35
 # 328  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Він думає, що вживає вітамінки і все.
2 Sashex

Вы поняли, что написали? Все спортсмены идиоты?!!! Жрут всякую гадость с утра до вечера без разбору...
Вы интервью Меркушиной читали, не так давно... Девочка только начинает свой путь в большом спорте, но! - "это я кушать не буду, мне нельзя" И ей приготовили курицу!
Все разговоры о том, что спортсмен не знает что кладёт в рот - из области фантастики, это что б культурно... Орда достойна дисквалификации как минимум на один олимпийский цикл. Все, и чиновники и спортсмены. У них так организован спорт. "Королевство кривых зеркал".
По поводу правил... Казино вам в помощь. Куча столов, куча игр, но! если Вы сели за определённый стол, так играйте, иначе вас вышвырнут из заведения.
Позиция IBU, в данной ситуации, мягко говоря вызывает вопросы. Игра краплёными картами?

2016-12-23 17:37
 # 329  Donchanin (Волгодонск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Кто в здравом уме после отставки остаётся жить в России?

Ельцин оставался жить, Черномырдин и много кто ещё... можно конечно сказать, что ум у них не такой уж здравый был, но жить оставались
2016-12-23 17:42
 # 330  Donchanin (Волгодонск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 дэн
Позиция IBU, в данной ситуации, мягко говоря вызывает вопросы. Игра краплёными картами?

вы сразу пытаетесь найти подвох, а суть скорее всего в следующем - Бессеберг и Ко имели и имеют вполне себе реальное желание убрать Россию из биатлона, хотя бы на ближайший олимпийский цикл, а лучше навсегда, но похоже просто не хватило доказательного материала, что странно по прошествии такого количества времени и поднятой шумихи, как правльно подметил Симон Фуркад "стоило ли такую шумиху поднимать, если в итоге почти никого не отстранили"

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (6)
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!