Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   20:02
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2018-01-07 13:46 |

Оберхоф 2018. Результати жіночої естафети


У неділю Германия Оберхоф сповна нагадав про свій норовливий характер, запропонувавши учасницям жіночої естафети на четвертому етапі Кубку світу вибуховий коктейль з туману і відчутного вітру.

Тож не дивно, що стрільба дівчат на вогневому рубежі перетворилася в лотерею, а з 20-ти команд, що стартували, в підсумку лише три зуміли обійтися без штрафних кіл. Однією з них стала і збірна України, але при цьому стрільбу наших дівчат сьогодні складно назвати якісною, оскільки в цілому було використано 12 запасних патронів.

Втім, неточні постріли стали не єдиною і навіть не головною проблемою української збірної в цій гонці. На тлі успішного виступу у вчорашній гонці переслідування, надії на естафету були досить райдужними, особливо з огляду на ослаблені склади основних конкуренток відсутністю ряду лідерів. Так, Німеччина вийшла на старт і без Далмайєр, і без Хільдебранд, а Франція тимчасово втратила Дорен-Абер (хоча при нинішній формі Марі це - навряд чи втрата).

В нашій естафетній четвірці також відбулася заміна: замість Валі Семеренко, яка прихворіла на старт вийшла Анастасія Меркушина. Ставши забійницею нашої естафети, каші Настя, в цілому, не зіпсувала. Хоча, думається, сама себе вона буде чимало картати за промахи останніми пострілами на кожному рубежі. Але до фінішу свого етапу Меркушина прийшла четвертою, відстаючи від лідируючої Франції лише на 27 секунд, що цілком відіграються.

Також на старті гонки відбулася важлива подія в стані фаворитів. Напередодні гонки німецькі тренери дали зрозуміти Ванессі Хінц, що її місце в олімпійському квартеті залежить від виступу в цій естафеті. Зрозуміло, після такої умови не завалити свій етап німкені було складно - вона і виявилася єдиною з команд-фаворитів, яка заробила коло штрафу.

Якби це сталося в гонці з нормальними погодними умовами, вибиратися німкеням з середини другого десятку довелося б довго. Але в "каламутній" туманно-вітровій обстановці господині етапу Кубку світу вже до закінчення другого відрізку були четвертими! Маленьке диво (або навіть - велике, враховуючи недавнє лижне минуле) створила Деніз Херрманн, що обійшлася на рубежах всього двома запасними патронами!

А ось наша команда продовжила ускладнювати собі життя в боротьбі за медалі. Юлія Джима і на дистанції була не так швидка, як привчила до того за останні два сезони, і на рубежах чотири рази користувалася можливістю добити мішені запасними патронами. Все це вилилося в шосту позицію на екваторі гонки, хоча до призових позиції була дистанція всього у вісім секунд.

На третьому етапі надії українських вболівальників покладалися на моральний підйом Віти Семеренко, яка напередодні завоювала подіум в персьюті. Але, як і подруги по команді, сьогодні Віта до героїчних проривів виявилася менш готова. Швидкістю вона була цілком конкурентоспроможна, але промахи лягали додатковим тягарем на загальний результат. За два рубежі - ті ж чотири запасних патрони, що і у Юлі, і те ж шосте проміжне місце на передачі.

Боротися за перші дві позиції було мало реально - до того моменту команди Франції та Німеччини пішли майже на 50 секунд вперед, але спробувати прорватися на подіум Олена Підгрушна могла. З провідних суперниць, які боролися з нею за бронзу найбільш серйозною була Катерина Юрлова-Перхт, але дистанція від росіянки на старті четвертого етапу була лише п’яти секундною.

Капітан жіночої збірної України не раз витягала команду із, здавалося б, безнадійних ситуацій. Але не в цей день. На жаль, Олена занадто багато поступалася на дистанції першого і другого кола, все далі відпускаючи суперниць. Стрільбу вона провела досить якісно, з двома запасними патронами, але при виході на завершальний круг від третього місця шведки Мони Брорссон відставала на півхвилини. І на 11 секунд - від Юрлової-Перхт, навіть після штрафного кола після останньої стрільби стоячи. Традиційне для Олени прискорення останнього кола на цей раз результату не принесло: українська команда фінішувала п'ятою.

Незважаючи на вітальний помах Олени на фініші, навряд чи і вона, і інші дівчата та тренери залишилися задоволені гонкою. Навіть з урахуванням несприятливих умов для стрільби. Але немає сумнівів, що до Рупольдінгу буде проведена робота над помилками, і через тиждень ми побачимо якісно іншу українську естафету. Ту, яка буде боротися за медалі з Францією і Німеччиною, що піднялися сьогодні на вищі щаблі подіуму, навіть з одним і двома колами штрафу, відповідно.

Перемігши в естафеті, збірна Франції вийшла на друге місце в Кубку націй, відсунувши на третю позицію українських дівчат. Лідирує тут, як і раніше, команда Німеччини, що має 199-очковий запас.

Естафета. Жінки
1. Франция Франція (1+10) 1:12:42.4
2. Германия Німеччина (2+13) +32.4
3. Швеция Швеція (0+8) +48.2
4. Россия Росія (1+5) +1:04.7
5. Украина Україна (0+12) +1:15.8
6. Италия Італія (2+8) +2:06.9
7. Финляндия Фінляндія (1+11) +2:34.7
8. Польша Польща (2+13) +2:52.6

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубку націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам
Статистика: у жіночої збірної Швеції перший подіум в естафетах з 22 січня 2011 року, друга медаль в будь-яких перегонах у чоловіків і жінок за останні 4 роки і перша медаль в цьому сезоні.


Коментарі (Всього: 566)

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19 ]

2018-01-07 19:16
 # 301  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 дэн
Интересно было бы послушать самого Уроша....все-таки усталость после ГП,или что-то другое....
2018-01-07 19:17
 # 302  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кто-то писал из админов...не хватает,мол золота
2 Дмитрий Дудкин
Это была шутка со смайликом
2018-01-07 19:22
 # 303  Tarius Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да Дмитрий,надежда умирает последней.А может мыпросто будем в роли статистов,чего уж там.
2018-01-07 19:23
 # 304  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
А как ни крути,а его все равно не хватает...4 года назад,после Обергофа...у нас уже было 2 золотых,щас пока на бронзу налегаем)))Не представляю,что в Пхенчане будет,от слова совсем...
2018-01-07 19:25
 # 305  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Tarius
Не дай бог,что-то подобное в Корее будет,как сегодня в Оберхофе....на ежиков насмотрелись...
2018-01-07 19:30
 # 306  Tarius Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Да уж согласен.К стати ,а кто из девчат пропустит рупольдинг,есть инфа?
2018-01-07 19:32
 # 307  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
и для того чтоб советовать что-то спортсмену, тренеру, хаять их чрезмерной критикой, нужно быть экспертом, и поварится в этой "каше".
2 Mainesa
Я вообще советы воспринимаю только под запрос и не всегда от профи.приветственный жест Лены говорит о том, что даже в ТАКОМ состоянии, в цветах... это здорово.
Совершенно согласна. Но почему в ТАКОМ, т.е даже не конкретно - причины, потому что действительно это "кухня" а "что ж так то ?" если в ТАКОМ. С другой стороны что должно то и будет.
2018-01-07 19:33
 # 308  Рікс Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Меркушина-18.12.7 Джима- 18.38.2 Семеренко-18.29.5 Підгрушна- 18.37.8 Коли б усі пройшли свої етапи як Меркушина , то відставання від першого місця становило б 7 сек. А вона як і усі бігла і спринт і ГП. Так кого на слідуючу естафету ставити.
2018-01-07 19:34
 # 309  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Наверно больше,чем на 5 место,мы сегодня не наработали....)))
2018-01-07 19:35
 # 310  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
гнать смазчиков в три шеи
суббота - смазчики герои, все наши были такие быстрые!
воскресенье - гнать!
Болельщики достойные, для таких хочется выступать и побеждать :)


Да, гнать! Не первый, не второй и даже не третий раз подводят. В спринте не угадали. На преследование исправились. Сегодня погода изменилась, а они не среагировали. ВДРУГ вся команда перестала бежать и стрелять! Кто-то поверит, что тихоход Акимова может бежать быстрее Виты? Я не верю. Кто-то поверит, что Джима, вдруг проиграет по скорости Виролайнен? Бред. Да, кто-то может выпасть, промазать, но ВСЯ команда? С такими сервисерами можно на ОИ не ехать.
2018-01-07 19:35
 # 311  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Рікс
Меркушина-18.12.7 Джима- 18.38.2 Семеренко-18.29.5 Підгрушна- 18.37.8 Коли б усі пройшли свої етапи як Меркушина , то відставання від першого місця становило б 7 сек. А вона як і усі бігла і спринт і ГП. Так кого на слідуючу естафету ставити.
Коли б усі етапи були такі ж короткі, як перший, а вболівальники про це знали.
2018-01-07 19:36
 # 312  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Рікс
По-перше Меркушина молодша від усіх інших.А по-друге...комусь буде треба точно щось пропускати в Рупольдингу чи Антхольці...А ще й перший круг-найкоротший...
2018-01-07 19:37
 # 313  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Вы верите,что сегодня была проблема исключительно в лыжах?А не физической или психологической усталости,после такой гонки преследования,а тут на след.день по сути в 12-30 бежать естафету.Как считаете?
2018-01-07 19:38
 # 314  Alber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Верим, что стараются. Знаем, что могут. Любим, потому что наши.

Підписуюсь!++++++++
2018-01-07 19:38
 # 315  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Truth
А в Корее все что угодно может быть с трассой...я этого больше всего боюсь((((
2018-01-07 19:40
 # 316  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Вы верите,что сегодня была проблема исключительно в лыжах?
Не имею понятия, была ли проблема в лыжах. Но то, что мы загружены сейчас, это очевидно. Вчерашний результат в преследовании намного более удивителен, чем сегодняшний
2018-01-07 19:41
 # 317  Mainesa (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
я не поняла о чём Вы говорите в посте 307. и какой вопрос?
2018-01-07 19:43
 # 318  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Смотри как получается,вообщем в сезоне ОИ на КМ 2013-2014 у нас было после 4 этапа 2 золота,2 серебра и 3 бронзы....тоесть 7 медалей(в итоге на ОИ мы завоевали золото в стаффе и серебро Виты в личке)

Теперь в сезоне ОИ 2017-2018 у нас после 4 этапов 0 золота,1 серебро,и 4 бронзы...тоисть 5 медалей,вопрос на что мы можем помечтать на ОИ?Если будет 2 медали,это уже будет сверхуспех.....


тут важко що- небудь прогнозувати, може бути 3-4, може 1, або і цілих 0
2018-01-07 19:44
 # 319  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Или может просто такое быть...что аклиматизация после Поклюки пришлась на спринт и стаффу,такое не исключено на загрузке?Или девушки просто психанули после спринта,и настроились на ГП....по-другому не понятно.По ходу всех было заметно,что то ли накрыло,то ли усталость,то ли лыжи...то ли все вместе.По таком сценарию 5 место это и еще довольно неплохо.Знать бы все тонкости,тогда может и критики было б поменьше,но у нас диванный народ требовательный.
2018-01-07 19:46
 # 320  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Індивідуальна гонка в цьому плані дуже цікава буде на ОІ....стрілків-то вистачає з непоганою швидкістю...
2018-01-07 19:47
 # 321  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Фух дочитал.
Настя немного перенервничала, так как оба промахи 5-ми выстрелами. Повторюсь, закрыла бы лёжку, и ушла в группе, на финише даже с промахом на стойке проиграла бы около 10 секунд. Настя умеет держатся и бежать на последнем круге, в эстафете так подавно. Отказываться от такого бойца грех.
Провал Лены, был ожидаем. Ну не готова она к сезону этом, прям вообще. Да она может собраться на ОИ, и спринт законно её там. Но нужно уже сейчас думать, а что если не получится. Продумывать как по другому построить эстафету. Что бы был "план Б". А там надеемся что пронесёт.
Юля тоже после РГ, как тут писали что это, всего 1 гонка, сникла. Да в пасьюте собралась, но всё равно не та Юля к которой мы уже привыкли.
Вита просто устала, и вчера оттарабанила 4 нуля, не свойственные для себя, что даже она сказала, вот сегодня и вылезло, как говорят "дистанция" вернула.
2018-01-07 19:49
 # 322  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мeні здається, що ТШ трошки провтикав, нe зумів донeсти до дівчат пріоритeти. На пeрeслідуванні побили рeкорди відігрування після провального спринту, а на eстафeту сил нe залишили. Були б свіжішими лeгко подіум взяли б сьогодні при таких складах команд та подарунках супeрниць на стрільбищі. Більшe таких подарунків можe і нe бути. Дівчатам дякую за гонку, вони зробили всe, що було в іх силах. Помилка була в стратeгіі.
2018-01-07 19:52
 # 323  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Можна ведь просто,написать,да выступили наши,мягко говоря,неудачно как для себя.Я только за конструктивную критику....Но зачем куча этих резких высказываний на начальных страницах?Кому от них легче?
Та хіба тільки тут, на ФБ теж таких вистачає, і такі "доброзичливі" коментарі дівчатам та хлопцям попадають на очі, бо всі мають там сторінки.
А потім жаліються, що дівчата не хочуть давати коментарі та інтерв'ю після гонок. Так і не даватимуть, коли після невдалої гонки з усіх усюд лине
" повинні", зобов'язані" і т.д.,
Якщо хлопці та дівчата знатимуть та відчуватимуть, що їх підтримають при любому результаті, то в них не буде такого психологічного тиску, а результати можуть бути набагато кращі.
2018-01-07 19:55
 # 324  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Ну вот Женя предположил,что девушки бежат на загрузке...потому такие результаты,может в ГП просто попустило...?
2018-01-07 19:56
 # 325  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я не поняла о чём Вы говорите в посте 307. и какой вопрос?
2 Mainesa
1. В советах есть смысл когда их просят. 2. Отчего в ТАКОМ состоянии находится сборная что 5 место это здорово? Второй вопрос на самом деле лишний - ну находится и находится, это же все "кухня" которую только для профи а нам надо понимать что все работают как могут и радоваться любому результату.
2018-01-07 19:58
 # 326  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Провал Лены, был ожидаем. Ну не готова она к сезону этом, прям вообще.
2 pasqualiC
Ой а у меня была надежда что в январе Лена добавит.
2018-01-07 20:02
 # 327  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Возможно) Но Настя пробежала нормально. Вита тоже нормально, с учётом что немного устала. Лена может нагружена, но бегает так уже 4-й этап, за исключениями. Ну и Юля, которая до 26(7) числа была в Обертилахе, когда Урош был в Поклюке.
2018-01-07 20:02
 # 328  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо хлопці та дівчата знатимуть та відчуватимуть, що їх підтримають при любому результаті, то в них не буде такого психологічного тиску, а результати можуть бути набагато кращі.
2 Любава
Правильно, потому что нервы и обязаловка медали могут сыграть злую шутку. Ну я даже не знаю как от этого тиску уйти, все же в голове золотая эстафета
2018-01-07 20:04
 # 329  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Ни в жизнь не поверю,что Лена хотя бы одну стаффу в сезоне не может пробежать,как говорится от ножа....
2018-01-07 20:05
 # 330  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Забыть об этом на ОИ,и выходить биться со всеми с чистого листа...только тогда будут шансы...

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (5)
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!