Змішана естафета в Ріднау поставила знак оклику за підсумками виступу української збірної на чемпіонаті Європи!
Наша команда, в складі якої на старт вийшло одразу три майбутніх олімпійця, була записним фаворитом цієї гонки. Однак, для того, щоб підтвердити лідерський статус, довелося докласти чимало зусиль.
Сюжет гонки для України набув характеру трилера на першому етапі, коли Юлія Журавок з невластивою для себе неточністю провела два вогневі рубежі. Можливо, причиною трьох запасних патронів Юлі став вітер, який посилився, до чого спортсменам довелося підлаштовуватися додатково. Але на трасі Журавок трималася гідно, і, незважаючи на 13-у позицію на передачі естафети, півхвилинне відставання не виглядало катастрофічним.
Тим більше, що далі за справу взялася найтитулованіша біатлоністка цього чемпіонату Ірина Варвинець. Іра стріляла не тільки традиційно швидше за всіх суперниць, а й ідеально точно! Правда, втома від чотирьох проведених в Ріднау стартів привела до того, що по дистанції вона трохи поступалася шведці Еммі Нільссон і Анастасії Загоруйко, які йщли попереду, але після двох жіночих етапів міксту Україна була вже п'ятою, а відставання від лідерів скоротилося до 25-ти секунд.
Вигравати золото для команди, а заодно і підтверджувати слова Юрая Санітри про прогрес на шляху до Олімпіади, потрібно було нашим чоловікам. І впоралися вони з цим бездоганно! Артем Прима так і зовсім провів практично ідеальний етап, відпрацювавши рубежі з одним запасним і вивівши нашу естафету в лідери з перевагою в 11 секунд над росіянами, що йшли другими!
Завдання Дмитра Підручного було не тривіальним: утримати цю перевагу в протистоянні з швидким Олександром Логіновим. І Діма змусив понервувати, коли на стійці спочатку залишив незакритою одну мішень, а потім не зміг потрапити і першим запасним патроном. Однак, Логінов нервував ще більше - у вирішальний момент помилився три рази, і на виході відстань між двома лідерами була 16 секунд на користь українця, який спокійно довів справу до перемоги!
Завоювавши друге золото чемпіонату Європи, Україна вийшла на друге загальнокомандне місце за підсумками турніру з активом в два золота і одне срібло. Вітаємо, Команда!
Тепер - всі думки про Пхенчхан. Два тижні є для того, щоб нанести останні мазки на картину підготовки команди до головного старту чотириріччя. І результат сьогоднішньої гонки дозволяє зі стриманим оптимізмом очікувати старту Олімпіади.
Змішана естафета 1. Україна (0+6) 1:11:40.1 2. Росія (0+9) +11.7 3. Норвегія (0+4) +33.2 4. Франція (0+11) +39.6 5. Чехія (0+9) +1:19.2 6. Швеція (0+7) +1:24.8 7. Німеччина (0+12) +1:29.4 8. Болгарія (0+8) +1:50.4
2 FISH00 2 MrVisual, Arctic (Київ)
А просто на сарае она не может быть прикреплена?
а увидеть, что кабели от спутниковой антенны идут в "сарай" что-то мешает? :)
Это - серверная...
:)
2018-01-29 12:00
2 yurchello 2 Eugen
Вам рассказать сколько длится стрельба? В среднем 30-40 секунд, не так уж много
А що мішає режисеру виводити в лівий верхній кут картинку із включенням або рекламу , яка закриває дуже часто результати на засічках часу з низу перенести вверх?
На мою думку, що нічого не заважає, просто немає елементарно бажання це зробити
2018-01-29 12:04
2 innulj1
А Вы таки решили подлить масличка и перетянуть разговор еще на одну страницу. Пост # 420 и для Вас. Большая просьба - давайте ВСЕ успокоимся.
Немножко подождем. Как бы нам не хотелось помочь Ане и другим спортсменам или защитить не самого худшего мэра одного из наших городов.
Еще одна известная фраза - деньги любят тишину (с)
Проблема поставлена и заострена до максимума.
Давайте попробуем не перегнуть палку.
2018-01-29 12:29
2 (# 215 Signorina (Вінниця)
Не путав прізвища
Серйозно?! Я бачила Енера Латюлье та сестри "ХЬОХЛЕР" вже побігли паспорти міняти )))))
І Тетяна Якімова із Росії :)))
2018-01-29 12:45
Тут новости интересные:) В Сочи будут альтернативные ОИ для недопущенных и неотобравшихся спортсменов..Вот честно,я бы посмотрела..Прикольно же:)
2018-01-29 12:47
Смешно. Победили. Логинова. Ура.
2018-01-29 12:49
2 Вадим (Киев)
А че смешного?
2018-01-29 12:52
2 Любава або рекламу , яка закриває дуже часто результати на засічках часу з низу перенести вверх?
Я теж цього завжди не розуміла. Можливо, так не роблять, щоб не закривати рекламою логотип каналу? В усякому разі, є якісь причини, про які ми не знаємо, не думаю, що це робиться на зло вболівальникам:)
2018-01-29 12:53
А вболівальницька "критика" - це почухати собі самооцінку:) Вона не потрібна ні спорстменам, ні тренерам, тільки їм самим.
2 Signorina
И что? Зачем вообще нужен профессиональный спорт, в чем его суть ? Зрелище. Болельщик потребитель этого зрелища . Не будет болельщиков останется физкультура. А то как на руках носят все без претензий, но если против шерсти, как можно
2018-01-29 12:58
2 АлексБ
Шановний пане, Ви порівнюєте дві теми різного масштабу. Перша тема на рівні світового скандалу. а перемога біатлоністів України - це тема європейського рівня і для європейців вона має чисто інформаційний характер, типу: перемогли - перемогли...Молодці! Виявилися сильнішими в певний момент, при певному збігу обставин. Переможців не судять, а радіють за їх результат. вітають і бажають подальших спортивних перемог в наступних змаганнях. Друга тема закрита. В першій темі ведеться дискусія між прихильниками правил чесної гри і прихильниками чистих (на їх думку) спортсменів, яких по певних причинах відсторонили від участі в ОІ. З кожної сторони лунають заклики: ,,Доведіть нашу провину або доведіть свою невинність". Ця дискусія буде тривати до тих пір у часовому вимірі, коли одна із сторін не переконає аргументовано іншу в даному питанні. Правила чесної гри однакові для обох сторін. Кількість сторінок дискусії буде збільшуватись з кожною новою інформацією по даному питанню.
2018-01-29 13:08
2 Миг
Згодна. Особливо з потребитель . Доречне слово :)
2018-01-29 13:12
2 Любава
2 Signorina
Думаю, это больше все же зависит от реакции режиссеров трансляции.
Я замечала, что после определенных корректных претензий высказанных и болельщиками-телезрителями также, и окна прямых включений перемещались и реклама пропадала тогда, когда действительно мешала (в каком-то из моментов запомнилось).
Ну а здесь, видимо, в студии просто быстро не среагировали.
При этом и держать спортсмена под камерой, что б подождать результата на трасе, как минимум неразумно, а скорей преступно. И с точки зрения просто здоровья спортсмена, и с точки зрения уважения к нему.
А любые технические моменты можно преодолеть. Было бы желание.
Пока же, по крайней мере по моим (и не только) наблюдениям, оно есть.
Кстати, судя по тому, что вот буквально пару минут назад в сюжете ICTV был сюжет про ЧЕ и видео не давали, вопрос о правах на трансляцию вторым каналом, видимо, еще не решен. Посмотрим что получится из этого.
А UА:ПЕРШИЙ пока демонстрирует лучший СВОЙ сезон за все времена, даже учитывая довольно скандальный (с моей точки зрения) конкурс комментаторов.
2018-01-29 13:24
Ця дискусія буде тривати до тих пір у часовому вимірі, коли одна із сторін не переконає аргументовано іншу в даному питанні.
Шановний пане, такого никогда не случится, имхо
2018-01-29 13:24
2 Неле
Мне кажется, что и Юля Журавок была бы не против в тот момент посмотреть как Ира стреляет.
Совершенно согласен, с Любава, что можно передвинуть картинку. В 21 веке это не сложно. И это, снова, к режиссеру.
2018-01-29 13:34
2 lionbiathlon
Спортс.ру переопубликовали статью
2018-01-29 13:35
2 АлексБ
Факт - річ незаперечна і доведена. Проти нього немає аргументів на іншу позицію. Питання чи інша сторона його публічно визнає - це проблеми тієї сторони.
2018-01-29 13:38
2 pasqualiC
Поовністю погоджуюсь на рахунок вдалоґо виступу Жужі на КС))
Це було б чудовим подарунком всім вболівальникам!
2018-01-29 13:39
2 yurchello Юля Журавок думаю, была бы не против и того, что б ее вообще не трогали, понимая, что выдала не лучший этап. Но мужественно отвечала, как и не с меньшим мужеством полностью взяла на себя вину за опоздание (и, кстати, не совсем понимаю тех, кто почему-то категорично полностью снимает вину с условно административной части нашей команды. Почему то думалось, что после предыдущего конфуза, определенные выводы будут сделаны. Это не так сложно и напряжно. И точно знаю, что в командах любого уровня подобная подстраховка не является чем-то зазорным. Все можно решить не в ущерб, а на благо. Как безусловно (и здесь полностью соглашусь с Вами) и вопрос с местом окна решить.
Однако идеалы в природе если и существуют, то встречаются крайне редко.
Так что и чрезмерно жестко критиковать именно за этот глюк не стала бы.
Вот если будет повторяться из раза в раз - другое дело. И не только относительно окна...
2018-01-29 13:45
2 Неле
Я якраз говорю про режисера в студії, що він мав би автоматично перенести включення і інший кут екрану, бо захеканого спортсмена, без верхнього одягу тримати лишню хвилину перед камерою то не добре.
А взагалі журналісту можливо вартує почекати кілька хвилин, щоб спортсмен принаймі одяг курточку на себе і "відхекався", а тоді брати інтерв'ю.
2018-01-29 13:50
2 Любава Я якраз говорю про режисера в студії, що він мав би автоматично перенести включення і інший кут екрану
мы же не знаем, позволяет ли софтвер режиссера какие-то окна куда-то двигать. Возможно режиссеру для этого нужны услуги штатного программиста.
2018-01-29 13:51
2 АлексБ
Не знаю,не знаю,ту новину проігнорив,і навіть пізніше міг щось дописати та не став...
А от за наших відверто радію,особливо за Журавок,вкотре на цьому наголошую і бажаю їй наснаґи та майбутніх звитяґ!Краще працювати мусиш,Юлю!
2018-01-29 13:56
2 Неле Юля Журавок думаю, была бы не против и того, что б ее вообще не трогали, понимая, что выдала не лучший этап. Но мужественно отвечала, как и не с меньшим мужеством полностью взяла на себя вину за опоздание
Бо сама винна (и, кстати, не совсем понимаю тех, кто почему-то категорично полностью снимает вину с условно административной части нашей команды.
Якщо стартує 6 чоловік, то до кожного приставити няньку? Не знаю хто там був у стартових воротах із тренерів, скоріш за все масажист, а за Журавок стартували ще дві наші дівчини, він міг розмасовувати в цей час ногу, руку, спину Панфіловій чи Белкіній, і йому навіть приснитись не могло, що Юля переплутає номери і запізниться на старт.
Ті біатлоністи які так чи інакше чудили ставали чемпіонами світу, ОІ, брали глобуси( Домрачева, Фуркад, Коукалова), так що Юльці є куди рости:)))
2018-01-29 13:59
2 Неле и, кстати, не совсем понимаю тех, кто почему-то категорично полностью снимает вину с условно административной части нашей команды
Предлагаете массажисту, помимо основной работы по подготовке спортсмена к выходу на трассу, следить еще и за его стартовым номером? Ну не дети ведь...
2018-01-29 13:59
2 Любава Я якраз говорю про режисера в студії, що він мав би автоматично перенести включення і інший кут екрану, бо захеканого спортсмена, без верхнього одягу тримати лишню хвилину перед камерою то не добре.
А взагалі журналісту можливо вартує почекати кілька хвилин, щоб спортсмен принаймі одяг курточку на себе і "відхекався", а тоді брати інтерв'ю.
И здесь мы с Вами целиком и полностью на одной стороне =)
Я бы еще продолжила Вашу мысль про то, что может группе, которая на этапах работает и немножко человечность проявлять... и такой плавающий, а не прямолинейный подход. И смотреть в каком состоянии спортсмен, так как от вью Вали (кажется), когда на нее смотреть жалко было, не то что слушать, получила совсем не заряд позитивных емоций. Тем более, что полезной информации, как правило кот наплакал дают все эти флеш-интервью прямо на выходе и тогда когда спортсмен иногда чуть не в состоянии грогги.
Да, поймать всех в одной точке - легче. Но...
2018-01-29 14:05
2 Оксана
Ну рідні на то вони і рідні,щоб ніяке золото їх не затьмарило))
В мене теж так буває,це непоґано))
2018-01-29 14:11
2 Arctic
Технически это уже делали. Сама видела. Значит позволяет.
2 Любава
2 Eugen
А сложно масажисту дать бумажку со стартовыми номерами? :-)
Поверьте, лишний раз, просто сказать - ты помнишь когда и какой номер? И уже одного случая точно не было бы.
А, по слухам, массажист вообще не знал номеров. Я не предлагаю искать крайних и потом жестоко карать перед строем. А говорю про элементарную подстраховку. Лишнее напоминание лишним не бывает.
Ну а то, что спортсмены вообще (а мужчины особенно =) часто большие дети, мы можем поспорить.
Кстати и тренеры иногда тоже. Смеялась от души от рассказа Насти Меркушиной, когда она говорила сколько лыж (вместе с тренерами) поламали когда-то, просто резвясь (не в тренировочном процесе) на сборах. И у меня язык не повернется за это предать анафеме. Кстати может зря я это сказала, может и найдутся те кто предадут этой самой анафеме.
Все мы можем что-то забыть. Лишняя подсказка не помешает. И бумажка со стартовыми у массажиста тоже.
2018-01-29 14:18
2 Дмитрий Дудкин
Коли стихають эмоції після гонки,голова тоді думає ясніше.Тоді з'являються думки,що вийшло-а що ні.Ось,наприклад сьогодні деякі вболівальники пропонували поставити Приму,і Журавок в одиночку,а Сема і Белкіну в змішану----могло так статися,що ні там,ні там не було б медалі,а так є,хоч одна,але ЗОЛОТА!!!
Таке могло би бути,але ж могло би бути і дві медалі)
Добре бути розумним постфактум))
Хоча в цілому я поґоджуюсь,що така пропозиція виглядала не дуже професійною.
P.S.Ну не всі з вболівальників такі професіонали,як Ви))
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)