Збірна Білорусі - чемпіон Пхенчхану в жіночої олімпійській лотереї!
Вітер на цих Олімпійських Іграх в кожній гонці вносив свої корективи в розподіл місць у фінішних протоколах. Але те, що трапилося в жіночій естафеті, інакше як лотереєю не назвеш. Хоча не можна не віддати належне білоруській збірній, яка в цих складних умовах зуміла пройти вісім вогневих рубежів всього (!) з дев'ятьма запасними патронами і по праву завоювати золоті медалі! Вітаємо !!!
Та й, якщо дивитися в підсумковий протокол, якась логіка навіть в цій, повній випадків, гонці все-таки простежуються: лише чотири команди, з 18-ти, які стартували, що обійшлися в естафеті без штрафних кіл, і три з них як раз і піднялися на п'єдестал пошани останньої жіночої дисципліни цих Ігор.
Погодні умови гонки сприяли грандіозним провалам і не менш вражаючим проривам. Досить сказати, що зовсім не слабкий перший етап у виконанні Надії Скардіно майбутні чемпіонки завершили дев'ятими з 46-секундним відставанням від лідерів, а шведка Ханна Еберг за один останній етап витягла свою команду з восьмого місця до срібних медалей!
Єдина команда, яка пройшла естафету без провалів і ні разу не випала з провідної шістки, збірна Франції, фінішувала в результаті третьою. А ось головний передстартовий фаворит - Бундестім, на кожному з трьох перших етапів йшла на коло штрафу, і зусиль Лаури Далмайер на четвертому відрізку вистачило лише для восьмої позиції.
Виступ української збірної, на жаль, не зміг скрасити попередні невдалі результати Пхенчхану. Окремо стоїть третій етап Юлії Джими, яка свій відрізок пройшла на 47 секунд швидше за всіх суперниць! Але до того моменту, коли Юля увійшла в гонку, наші дівчата вже програвали більше двох хвилин, перебуваючи на принизливому 17-му місці після двох кіл штрафу, сумарно зароблених Іриною Варвинець і Вітою Семеренко, які стартували на перших етапах
Будь наші дівчата готові бігти швидше, то в сьогоднішніх умовах навіть при такому штрафі можна було б боротися - доведено Норвегією, що стала четвертою з трьома додатковими колами за промахи. Однак, по чистій швидкості лише згадана Джима виглядала конкурентоспроможною, інші наші учасниці показували результати у другому десятку по чистому ходу.
І зрозуміло, що українки зробили все, що могли, в тому числі і в цій гонці, і камінь за відсутність старання не можна кинути в їх адресу. Але результат - 11-е місце, повторення найгіршого олімпійського результату наших естафет, вперше показаного в 2006-му році в Туріні.
Для того, щоб не закінчувати Олімпіаду зовсім вже на мінорній ноті, залишається сподіватися на маленьке диво від наших чоловіків в останньому виді біатлонної програми - чоловічій естафеті, яка пройде завтра. У тому, що чудеса в Пхенчхані можливі, нас сьогодні, безумовно, переконали чотири білоруських спортсменки.
Естафета. Жінки 1. Білорусь (0+9) 1:12:03,4 2. Швеція (0+12) +10,7 3. Франція (0+14) +17,6 4. Норвегія (3+12) +29,7 5. Словаччина (1+9) +38,4 6. Швейцарія (0+16) +43,5 7. Польща (1+14) +43,6 8. Німеччина (3+11) +53,9 9. Італія (4+13) +1:04,1 10. Канада (1+11) +1:33,4 11. Україна (2+10) +1:41,4
Повні результати гонки тут Аналіз гонки тут Не забудьте поставити оцінки спортсменкам Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу
2 Чемпион7
Не нам судить:)
Лена проиграла Насте и это мы только про скорость..А есть еще и стрельба,где Лена тоже приграла:)
я лично очень люблю Лену и всегда за нее..Но тут все по-чесноку..
наши были не готовы ВСЕ!
Спокойной ночи всем.
2018-02-23 00:01
2 SlipSlop И кто буде показувати? Губерниев?)))
Якщо вам до вподоби цей збоченець))) Можна запросити))
2018-02-23 00:01
2 Dudar
Тролли,еще и эту фотку поставили.....
2018-02-23 00:02
Как минимум та же Пидгрушная пробежала бы лучше эту эстафету чем те , которые набираюся опыта
Лена пробежала медленее Насти 5 км. на 25 сек
2018-02-23 00:02
2 Lissa за последние годы благодаря управлению Брынзака.
Это-то все хорошо. Но почему Вы не хотите видеть очевидного. В истериках Кильчицкого и Вали виноват г. Брынзак. Думаю позже мы еще много чего узнаем.
2018-02-23 00:02
2 Губернатор У меня просто вопрос. А как же команды Польши, Словакии, Словении, Румынии, Литвы, Эстонии и пр. существуют?
100% - только это европейские страны, а у нас азиопа пока )
2018-02-23 00:04
2 Vova91
ахах)))Та ні звичайно)це вже жесть)))
2018-02-23 00:05
2 um2009 Фактически предъявить г-ну Велепецу нечего. Да он ошибался, он тоже человек, но его ошибки не носили ключевого характера и не оказывали решающего значения на конечный результат.
Згоден з вами, шкода лише, що тепер він не зможе працювати, і інші тренери теж постережуться.
2018-02-23 00:05
Klarа
"Досвід колосальний, що тут скажеш. Зрозуміла, що робота – це не все. Те, що я зробила за ці 4 роки думаю, що не кожна людина може таке зробити. Це вaжко. Ми настільки багато працювали, що це неможливо просто. Нам немає чого виправдовуватися. Скажемо так: помилилась, а досвід залишиться зі мною. У мене є 4 роки, щоб виправити свої помилки. Мені було надзвичайно важко – дались взнаки попередні гонки. Я зробила грубу поправку, знаю, чому сталися промахи. Лишається їх виправляти. " І скромність, і самокритичність, і оптимізм.що межує з нахабством. У Валі, на жаль, немає 4-х років .Навіщо займати її законне мсце?
2018-02-23 00:06
2 Dudar
Фото, вообще, в тему ))) семья Брынзака )
2018-02-23 00:07
иногда задумываюсь, как некоторые долбодятлы со своим туннельным зрением смотрят биатлон. Выбирают так "узкотуннельно" жертву из тех, кто им не нравится и пошли с лазерной наводкой расстреливать:
Мекушина незаконно в команде!
Нет, Варвинец виновата!
А на каком основании Лена поехала?
А какого корня хрена Велепца взяли?
А зачем нам Брынзак?
"пенсионеров" из команды геть!
Ну и так далее......
Спокойной всем ночи :)))
2018-02-23 00:07
2 SlipSlop
Стриптиз від Гу? Пан розуміється на "извращениях"))))
2018-02-23 00:08
Как минимум та же Пидгрушная пробежала бы лучше эту эстафету чем те , которые набираюся опыта
2 Чемпион7
и напоследок, Лена на контрольной тренировке проиграла Насте 25 секунд, и стреляет она сейчас намного хуже Насти. Учите матчасть.
2018-02-23 00:09
2 Klara
ахах)))
2018-02-23 00:10
2 Lissa
Это уже стопятсотый раз писали, но кто-то всёравно появится и скажет что нужно было бежать золотой четвёрке
2018-02-23 00:12
иногда задумываюсь, как некоторые долбодятлы со своим туннельным зрением смотрят биатлон. Выбирают так "узкотуннельно" жертву из тех, кто им не нравится и пошли с лазерной наводкой расстреливать:
хах)))именно так...ведь нужно быстро найти виноватого)
2018-02-23 00:12
Наверное такого количества комментов не было четыре года назад на ОИ в Сочи. Может повторю чьи-то мысли ( не читала предыдущие 35 листов комментариев), но рада двум фактам: Кайса выбила 10 из 11 и чемпионки белорусы. Нашим же хорошо отдохнуть, выбросить весь мусор из головы и снова в бой. Жизнь продолжается!
2018-02-23 00:12
2 G.K.
Я читала інтерв"ю. Мене там нічого не обурило, ми по-різному з Вами сприймаємо одні й ті ж самі слова.
І ще я дійсно не розумію, чому Ви вважаєте, що у Валі є "законне" місце в естафеті. Я ніколи не вважала Валю естафетчицею, тим більше фінішером.
Валя ІМХО більш сильна в індивідуальніх видах програми, не в естафетних
2018-02-23 00:13
2 Лейзи
Кто виноват в реале по Вале - мы еще точно не знаем. А по Кильчицкому там совсем другое. Совсем. Но на эту тему была просьба табу. Поэтому давайте не ворошить больное.
И да, я еще не знаю ни одного коллектива, где не было бы недовольных и озлобленных. Я имею ввиду коллективы, где по профессии есть реальная конкуренция.
2018-02-23 00:15
Все! Всем спокойной ночи!
2018-02-23 00:19
Ух ты, за тонну комментов. А я вот сходил прогулялся, слепил с ребятишками снеговика, затем посмотрел футбол, и мир засиял новыми красками. А тут жара)) Решение извечных вопросов, сведение счетов и народный гнев. Итог прений, правда, сомнителен: виновных хоть отбавляй, а вот что делать, так и не ясно. Ну хоть пар люди спустили. Молодцы все-таки девочки, не стали мешать болельщикам выплеснуть накопившийся за две недели негатив. Организовали, так сказать, катарсис)) Приличное (или, не дай бог, медальное) выступление было бы не в струю. Да и моветон это - маскировать финансовую несостоятельность выигрышем в рулетку))
2 DylU Агась (с)))))
Неа. Тут у тезки бенефис и звездный час. Да и не Юля же нарисовала сегодня на своей спине мишень в полный рост. А Валю и без нас с вами пнули (или залайкали) сегодня все кому не лень. Правда, шерифу пофиг((
Так что сорри за разбитые надежды ;)) Как-нибудь в другой раз. Думаю, повод найдется.
2018-02-23 00:27
2 Lissa Кто виноват в реале по Вале - мы еще точно не знаем. А по Кильчицкому там совсем другое. Совсем. Но на эту тему была просьба табу. Поэтому давайте не ворошить больное.
По Кильчицкому - табу, кто Вас попросил? По Зубриловой тут тоже табу у многих... А по Валя, если попросят, тоже табу будет?
2018-02-23 00:36
по поводу лоббирования интересов спортсменов..А что если дело не только в тренерах, что если влияние имеют и спонсоры? Типа готовы выделять средства при условии, что такой то (такие то) спортсмен(ы) будут в команде (будут иметь определенное кол-во стартов, например, или что-то в этом роде)? Могут же быть любимчики у них (или какие то другие мотивы), причем это может быть актуально и для части гос. финансирования (опять таки у чиновников так же могут быть свои мотивы и соответственно условия)?
Вот например те же легионеры из-за поребрика наверняка имеют "своих" спонсоров, которые выделяют средства федерации при условии нахождения своих протеже в сборной (как вариант, тогда это объясняет почему таскают Белкиных, Абрамовых и др. по этапам и сборам). Однако не исключаю, что и кто-то из наших так же имеет влиятельных лоббистов.
Только версия, если что..)
2018-02-23 00:36
2 Sergey Ko
Ясно, що всі люди індивідуальні, згоден!
2018-02-23 00:42
2 phantom
Тю на вас) Чи справді вже на мене (у) словний рефлекс :))))
Це ж магічне слово Агась (с))))) воно на всіх працює. В даному випадку на Серого -паскуалика, було. Тільки бачте, у нас з ним хоч до рукопашноі й доходить, але якась взаємоповага є тро. Може колИсь і з Вами б таке було.
Та Ви відступати схоже не можете, навіть коли не праві.
То ж давайте краще повод не шукати)
Я й вдень Ваші коменти бачив, як бачите промовчав. А Ви - ні :)))))
Про шо то говорить? :))))) Так отож.
Юлю ви так як я любити не будете. А про Валю зря знов вкусити хтіли. Не раз захищав Пруф дать? :))))))) Просто сьогодні вона справді була не права.
Добраніч Вам, і не чіпайте (без причини) Юльчу. І все буде добре (с)
2018-02-23 00:57
Вітаю "сябрів" , які показали себе справжньою командою. Дуже радий за Дашу, яка у свій час вернулася і з-за поребрика у рідну Білорусь, не змінювала громадянства - і це її найдорожча перемога. Вітаю усіх, хто вірив у Дашу, не виливав бруд на неї, коли вона була не в формі. А про Україну хочу сказати одне: цього тижня почався Великий піст-час очищення, покаяння, примирення. Тому кожна людина повинна перш за все визнати свої помилки, не перекладати вину в інтерв'ю "на диванних експертів", визнати силу своїх друзів, суперників.Тому перш за все об'єктивний аналіз хотілося б почути від БВМ, що важливіше ЧЄ чи ОІ, секті Ірчі (як вони самі себе назвали), хочу побажати, щоб вона не була найслабшою ланкою, розібралася у причинах цього, судячи з сьогоднішнього в'ю, Іра читає коменти, тому хочу сказати, що сліпа любов так саме шкодить, як і не любов. Тому десь потрібно прислухатися і до протилежної думки: 1 коло в естафеті не є показником швидкості (воно за розмірами трохи відрізняється від інших, більшість біжить в одному темпі) -показник форми спортсмена-останнє коло. Ірі -здоров'я і удачі. Всім, хто поважає золоту четвірку(в т.ч.і я)-бажаю ще побачити хоча б на ЧС переможне "фірмове" останнє коло Лєни (хто не вірить, щоб запам'ятав', не для того вони поверталися, щоб просто так піти) Насті разом з Сашею бажаю вирости гідною заміною сестрам Семеренко і здобути багато перемог у чесній спортивній боротьбі . (Після сьогоднішніх слів Валі (респект за сміливість, до Мукачево далеко) виникає запитання, хто Лєні готував лижі на контрольну з Настею) Також ці слова і місце після 1 етапу пояснюють виступ Віти в ЕГ.
Я вірю, що всі зроблять правильні висновки. Хай Господб поможе нам в цьому.
СЛАВА УКРАЇНІ.
2018-02-23 01:36
2 predatel Как тогда личный тренер Юли и, возможно, Лены может объективно, не предвзято выбирать составы на гонки, эстафеты?
А может только Юля и Лена объективно воспринимали его как главного тренера, а все остальные со своими тренерами только считались? Пока мы услышали только одну сторону поэтому делать какие либо выводы рановато.
2018-02-23 02:04
2 Lissa
Чё за бред? Какие другие коллективы? Не каждому дано попасть на ОИ! Если главный тренер не может подготовить золотую сборную 2014 пускай даже и в другом составе, то грош цена такому тренеру! Пускай наберётся мужества и напишет заяву после такого провала. А после заявлений Вали, Брынзак мог бы хотя бы внутреннее расследование провести, открыто, что все могли ознакомиться, а не для галочки! И по Кильчицкому тоже. А как то парень резко так пропал с кубков и чемпионатов. Че за СССР методы?!
2018-02-23 02:06
доґаздовалися битанґи
2018-02-23 03:30
Брынзак и всё руководство сборной должны признать, что так завалить ОИ фиерически, когда у сборной с такой потенциал- это чудовищный провал, тем более все условия были созданы!! Опять ветер нам дует не как всем..:)
Если не будет сделано выводов с итоговым МЫ устали и уходим, то точно биатлона выше этого уровня мы не увидим.., а он пещерный был на ОИ. Спорт- это зеркало политики в настоящее время и у министра спорта надо спросить: Где наш спорт? НЕ только биатлон..Почему целую кучу медалей потеряли? Почему спортсмены, которые остаются в стране так плохо реализуются? Почему целую кучу медалей, в том числе и на ОИ спортсмены, выходцы из Украины, приносят другим странам..., а вот спросить это у чиновников то и некому..
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)