Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:36
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-03-03 16:05 |

Олена Підгрушна: За одне лиш прізвище мене ніхто в команду не брав


Олімпійський сезон для капітана жіночої збірної України Олени Підгрушної виявився найгіршим в кар’єрі. Вона не тільки не демонструвала звичних для себе результатів, але й навіть не змогла виступити в Пхенчхані через те, що не встигла набрати форму після хвороби. Серед вболівальників навіть пішли розмови про завершення кар’єри олімпійської чемпіонки. Що стало причиною таких результатів та які плани на найближче майбутнє - в інтерв’ю Олени Підгрушної нашому сайту.

- Лєна, ти стала першою спортсменкою зі складу збірної, для кого олімпійський сезон вже завершився. Причому, фактично це сталось ще на початку січня. Які в тебе враження від нього?

- Звичайно, я не задоволена. Тому що і стрільба була жахлива, і хід – результат був абсолютно не такий, на який я розраховувала. Та й не тільки я. Важко було боротись з цим розчаруванням. Потім намагались робити ставку на Олімпійські Ігри, але зрештою і там не вдалось навіть стартувати. Якщо підсумувати, то цей рік можна вважати втраченим в кар’єрі.

- Перший рік під керівництвом Уроша Вєлєпєца виявився для тебе напрочуд вдалим. Що змінилось потім?

- З Урошем ми працювали три роки, і протягом цього часу було використано три різних методики. І так вийшло, що перша з них підійшла мені повністю, а останніх два роки щось пішло не так.

- Чи можна сказати, що на цій підставі не вдалось знайти з новим тренером повного взаєморозуміння?

- Ні, так не можна сказати. З цим тренером в мене був як найкращий сезон в кар’єрі, так і найгірший. Можливо, якщо б ми далі попрацювали три роки, було б ще три сезони вдалих. Зрозуміло, що Урош також пробує різні варіанти: три роки для тренера – не так вже й багато. Одна справа, коли він веде спортсмена з дитинства і знає його реакцію на будь які навантаження та нюанси тренувального процесу. І зовсім інше – коли починає працювати зі зрілим, сформованим спортсменом. Тим більше, я почала роботу з Урошем після року відпочинку, потім свої корективи внесли операції. А коли згодом пішли більші навантаження, я, можливо, не змогла їх відразу "перетравити". Навесні, як я розумію, буде вирішуватись, чи продовжить Урош працювати в нашій команді, і якщо так – будемо знов думати і зважувати, який варіант підготовки буде найкращим. Я не можу сказати, що я категорично проти нього, чи будь-якого іншого тренера – з кожним можна спілкуватись і знаходити оптимальні шляхи, як це було в мій перший сезон після повернення.

Чоловічі портмоне https://empirebags.com.ua/ua/mans/koshelki-vizitnica/kozanue-portmone-koshelki/



- Останній місяць новини стосовно можливості продовження твоє кар’єри протирічили одна одній. Давай скажемо з перших вуст – чи побачимо ми Олену Підгрушну на змаганнях наступного сезону, як діючу спортсменку?

- Це буде залежати від того, чи буде в мене тренер. Але я хочу продовжувати змагатись.

- Але ж ти розумієш, що потрібно бути впевненою в собі на чотири роки наперед?

- Так.

- А не було думки, що та кільікість хвороб, що переслідує тебе два останні роки – то сигнал від організму?

- Я не хворію більше, ніж всі інші спортсмени. Абсолютно. Чому в суспільній думці з мене зробили тотально хвору і травмовану спортсменку – я не знаю. Так, в мене влітку був певний збій з диханням, але, пройшовши повне медичне обстеження, за результатами аналізів лікарі сказали, що такого здорового спортсмена з 17-річним стажем вони ще не бачили. Тому якихось глобальних проблем зі здоров’ям в мене немає. Так, внаслідок перенавантажень є свої нюанси зі м’язами, з’язками, сухожилками, але то все відновлюється і є нормальним для дорослого спортсмена. Це саме те, через що протягом літа я час від часу їздила в клініку для реабілітації. І зараз навесні я також хочу зайнятись своїм організмом, аби новий сезон вже починати без старих травм.

Єдина "фішка", від якої поки не вдається позбавитись – "обов’язкова" хвороба в грудні або січні. Кожного року вона відбувається по-різному, і тому цього року ми активно підсилювали імунітет, але в кінцевому результаті це зіграло зі мною злий жарт. Тому що інших дівчат той вірус схватив одразу і потримав 3-4 дні, а мій організм ще тиждень часу боровся з цим вірусом. І в якийсь момент ми з лікарем вирішили використати досить екстремальний в такій ситуації метод – сауну, щоб остаточно зрозуміти: чи вже хворіти, чи одужувати. На жаль, вірус все ж переміг. Але тиждень я "втратила" під час боротьби організма з вірусом.

- Володимир Бринзак запропонував тобі наступний сезон провести на самопідготовці. Як ти ставишся до цього? І як ти собі уявляєш цей процес?

- Так, ми цю тему обговорювали, і зовсім не з тієї точки зору, яка зараз гуляє Інтернетом – про те, що, ніби то, конфлікти в команді настільки сильні, що спортсменки не можуть навіть знаходитись разом. Це абсолютно не правда. Я навіть сама просилася на самопідготовку в першу чергу через те, що моя акліматизація відрізняється від інших дівчат. Якщо в них це проходить швидше і легше, я маю певні нюанси з цим чинником. І якщо влітку в нас є сталий графік 20-денного перебування в горах, то протягом сезону, в умовах більш мобільного графіку етапів Кубку світу, я не встигаю проходити акліматизацію на різних висотах. І дуже багато втрачаю за рахунок цього – і функції, і здоров’я в першу чергу. І тому я попросила Володимира Михайловича, аби він знайшов можливість дати мені попрацювати з якимось тренером, щоб конкретно зайнятись цим питанням і дещо змінити мені висотну підготовку. Максимально підготувати організм до того, аби акліматизація проходила швидше і простіше.

- А як ти бачиш процес відбору в команду в такому випадку?

- Я не бачу в цьому великої проблеми, адже можна під час літніх зборів синхронізувати місця їх проведення з першою командою, аби брати участь в контрольних стартах. Але, в будь-якому випадку, основний відбір є на першому снігу, який також можна провести одночасно з основою. Зрештою, є Кубок IBU, де також можна себе проявити. Якщо спортсмен – сильний, його видно, і йому не потрібно чимось, крім результату, доводити, щоб його взяли до команди. Результат є – він в основі. За одне лиш прізвище мене ніхто в команду брати не стане, і цього ніколи не було.

- Але чи немає в такому випадку небезпеки, що спортсмени будуть виходити на більш високий рівень форми заради відбору, а потім протягом сезону – втрачати вже в офіційних змаганнях?

- Спортсмен завжди готується до змагань, і в цьому процесі завжди є певний "зріз знань" - контрольні старти. На щастя, в нас немає таких "кадрів", хто б готувався лише на відбір, заради потрапляння в команду.

- Взагалі, як ти ставишся до можливого омолоджування команди, про яке багато говорять вболівальники, і президент федерації?

- Ну ми зараз багато чуємо – дайте дорогу молодим. Та будь ласка! Але де та молодь і чому вона нас не обігрує? Коли Настя або Іра почали себе проявляти, в них ніяких проблем немає – вони в команді. Але якщо молода спортсменка програє мені, навіть коли я стартую після хвороби, тоді як можна її поставити замість мене? Я вважаю, що до цього часу наші тренери вчиняли абсолютно правильно, коли давали можливості і молоді, і дорослим спортсменкам проявити себе, порівняти на спільних тренуваннях. Але на той час молодь не дотягувала до рівня дорослих. Можливо, вже наступного року все поміняється, молоді спортсменки будуть нас обігрувати і тоді, звісно, виступати мають вони. Чому ми будемо дуже раді – бо зможемо "йти на пенсію", не хвилюючись за команду. (Сміється)

- Ти вже говорила про пошук нового тренера для індивідуальної роботи. До когось вже зверталась? І в твоєму розумінні – це має бути скоріше іноземний, чи український фахівець?

- В мене немає якоїсь переваги до іноземця чи українця. Головне – щоб він бачив, що зі мною можна зробити, перш за все, в системі координат "гори-акліматизація".

- Лєна, дуже дякую за інтерв’ю. Бажаємо тобі сил і наснаги в тому рішенні, яке ти приняла. І нехай наступний сезон для тебе буде набагато більш вдалим і яскравим!

Розмовляв Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 150)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2018-03-03 16:19
 # 1  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Позитивно, спасибо обоим за материал! Лена-ты наш супер-капитан, опора и легенда, здоровья и спортивной злости на новый олимпийский цикл, без тебя уж никак!
2018-03-03 16:21
 # 2  Alexdmm (Николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Але де та молодь і чому вона нас не обігрує?"

Молодежь тренируется в значительно более спартанских условиях, нежели основа. Вот потренеруется сама в таких же, тогда и посмотрим, обыграет ли она кого-то из молодежи, прошедшей полноценную подготовку в основе.
2018-03-03 16:26
 # 3  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за интервью. Всё хорошо, кроме окончания.... Сама ж знает какие у нас условия, какие тренера, и Лена на полном серьёзе говорит что молодёжь может просто так обыграть спортсменку с опытом...
Поживём посмотрим.
2018-03-03 16:34
 # 4  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Основные тезисы коментария Лены понятны
1) Хочет продолжать карьеру.
2) Под руководством тренера(который даст ей инд.подготовку в работе с горами),и она нигде не говорит,что против работать с Урошем...
3) Если Лена выдержит четырехлетний цикл до 35 лет--- это уже будет победа над собой....но вопрос здоровья прежде всего.
2018-03-03 16:36
 # 5  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Спасибо за интервью. Всё хорошо, кроме окончания.... Сама ж знает какие у нас условия, какие тренера, и Лена на полном серьёзе говорит что молодёжь может просто так обыграть спортсменку с опытом...
Сергей, Кривонос и Дмитренко, наиболее перспективные из наших молодых биатлонисток, все прошлое межсезонье готовились с основой. Я не говорю, что они после этого обязаны были обыгрывать старших девушек в одну калитку. Но хотя бы уверенно соперничать со сверстниками...
Все, что у нас сейчас есть - потенциал, который не подтвержден. Потому что результаты - единичные, а не системные. Схема "сделать ставку на молодежь" (если при этом предусматривать отказ от опытных кадров) выглядит красиво, но не практично. Потому что существует риск потерять и эту молодежь, и (при отсутствии результатов) - перспективу развития биатлона в Украине вообще. Ситуация такая, что мы не можем себе позволить хотя бы год без медалей, иначе без финансирования здесь не будет ничего.
2018-03-03 16:41
 # 6  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Евгений и Елена, было интересно и познавательно почитать. Жизнь продолжается и смотрим на Пекин-2022.
2018-03-03 16:41
 # 7  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Кстати наш биатлон сейчас как бы сказать,застрял на ПОРОГЕ...и вот куда качнет(вверх или вниз),туда и полетим.От межсезонья будет очень много зависеть,и от будущих решений.Даже если представить сборную скажем без сестричек и Лены,упор надо будет делать на эстафеты,иначе КН не видать от слова никак.

Болельщики ратуют за омоложение,но вот вопрос---как сами болельщики будут реагировать на 20-30-40-ые места по сезону?
2018-03-03 16:44
 # 8  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женя начну по порядку.
- Кривонос Дмитренко в прошлом году готовились в основе и были конкурентноспособны на ЮКМ. И как скатились под руководством тренеров юниоров за сезон, которые не смогли подвести под главный старт. В этом сезоне мы видим результаты после подготовки с тренерами уровня сборной Б(юниоров). Кто просил урезать основу??? Лена и компания.
- В основной сборной они работали хоть и по плану тренера основы, но тренировал их всё же Беланенко, тренер не такой опытный.
- Урош, который писал план подготовки, сам урезал нагрузки, говоря о том что бы не перегрузить. Так как с урезанными нагрузками они могли конкурировать с Леной?

Убирать всех стариков с основы никто не требует. Нужно делать разграничение, и что бы Лена соперничала с сёстрами Джимой и Ирой, а не с юниорками и только вышедшими с этого возраста спортсменками, как Журавок и Меркушина.

2018-03-03 16:49
 # 9  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

Потому что существует риск потерять и эту молодежь, и (при отсутствии результатов) - перспективу развития биатлона в Украине вообще. Ситуация такая, что мы не можем себе позволить хотя бы год без медалей, иначе без финансирования здесь не будет ничего.

2 pasqualiC
В словах выше логика присутствует,тут я с Женей согласен.
2018-03-03 16:53
 # 10  ale-bilinskaya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
четко и по делу, как все беседы с Леной.
Женя, спасибо!
2018-03-03 16:53
 # 11  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Схема "сделать ставку на молодежь" (если при этом предусматривать отказ от опытных кадров) выглядит красиво
Повністю погоджуюся. Ну просто не по спортивному буде брати в команду... людей, для яких спорт на ...надцятому місці. А саме така думка виникає, коли дивишся результати наших, на мій величезний жаль.
По Оленці. Вона дуже багато значмла для нас, без неї наша втафа щось не дуже:( Навіть коли фейєрила Валентина - які місця ми мали? А все-таки, стафа - то, імхо, найбцльш видовищний вид. АЄОА, як каже один ведучий. На мою думку із здоровям не все так райдужно, як каже Оленка. Я не пульмонолог, але тримаю напоготові мінімум 2 діагнози:( Дай Боже, щоб я помилявся, і бігати їй довго й щасливо...
2018-03-03 16:53
 # 12  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alexdmm
Молодежь тренируется в значительно более спартанских условиях, нежели основа. Вот потренеруется сама в таких же, тогда и посмотрим, обыграет ли она кого-то из молодежи, прошедшей полноценную подготовку в основе.
А Лена до основной команды тренировалась в каких-то особых условиях? Или она не помнит, думаете?
Насчет полноценной подготовки молодежи с основой... В прошлом сезоне Кристина Дмитренко и Аня КРивонос были с основой всю предсезонку. И?
2018-03-03 16:54
 # 13  Nata 2525 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хотілось би ще таких коментарів від Валі і Віти. Женя, дуже тривожно за них. Інтерв'ю роз'яснить багато домислів. Чомусь мені здається, що аж такоіі проблеми в середині команди немає, як роздмухали ЗМІ
2018-03-03 16:55
 # 14  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Сама ж знает какие у нас условия, какие тренера, и Лена на полном серьёзе говорит что молодёжь может просто так обыграть спортсменку с опытом...
Ну ты же понимаешь, что Лена говорит на собственном опыте. Она же пробилась в основу. При тех же условиях.
А насчет молодежи... НЕ тебе рассказывать, КАК наша молодежь часто использует имеющиеся у них возможности. Медные трубы, даже маленькие трубочки, выдерживают не все
2018-03-03 16:56
 # 15  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Можливо, вже наступного року все поміняється, молоді спортсменки будуть нас обігрувати і тоді, звісно, виступати мають вони. Чому ми будемо дуже раді – бо зможемо "йти на пенсію", не хвилюючись за команду. (Сміється)"

насчёт "ми будемо дуже раді– бо зможемо "йти на пенсію"" - позвольте мне Вам не поверить.
А молодёжь, чтобы выйти на уровень соперничества со старшими, должна иметь равные или близкие условия подготовки и обеспечения - и тренеры высшей квалификации, и лыжи, и винтовки, и патроны, и парафины.
Насчёт того, что "болезни преувеличены" - так весь сезон сообщалось о пропусках тренировок, стартов, этапов. На ОИ прибыла без соревновательной практики и в непонятном состоянии. Проигран контрольный старт Насте.
Желаю удачи в поиске подходящего личного тренера, восстановлении спортивной формы и регулярных стартов в новом сезоне на основе спортивного принципа.
2018-03-03 16:58
 # 16  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Лена пробилась в основу потому-что там был тренер который её там хотел видеть. Карленко. И в тот же период когда появлялась Лена со скандалом и обидой из сборной ушла Ефремова, призёр ОИ. Я не говорю выгнать всех стариков, я говорю урезать им квоту, что бы их было не 5-6, а 4.
Плюс вот да, лыжи винтовки мы жалуемся что они у Французов, Норвежцев лучше, а какие они у наших юниоров по сравнению даже с основой.
А по желанию, тут да, но когда есть желание, бывает нет возможностей, и такие примеры к сожалению у нас есть. Сомневаюсь что у Яны не было желания, или у Юли в этом сезоне.
2018-03-03 17:01
 # 17  Ася Харьков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за интервью. Всегда уважала Лену. Открытый и честный человек.
Лена! Пусть у тебя все сложится. Болею за тебя и жду побед!!!!
2018-03-03 17:02
 # 18  dido Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Потенціал ще є, варто продовжувати. Треба знайти доброго спонсора, тоді і тренер знайдеться. Бажано такого спонсора, щоб забезпечив парком лиж, гвинтівками і складом боєприпасів. Добре було б і літак мати для перельотів свій. Якось так треба готовитись.
2018-03-03 17:04
 # 19  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Насчёт того, что "болезни преувеличены" - так весь сезон сообщалось о пропусках тренировок, стартов, этапов.
Ну так не одна Лена в основе болела, думаю, это имелось в виду: что болела не настолько больше, чем остальные.
Та же Юля (при наличии индивидуального тренера) часто тренировалась отдельно. И после Рупольдинга была не в форме аж до эстафеты. Валя сказала, что бегала нездоровой (и тоже у нее есть свой тренер, который за ней следил). Ира выкарабкалась только к концу января (и остается только надеяться, чтобы эта дерганная олимпиада, где Варвинец была старшей куда пошлют, не убила это выкарабкивание)
Вспомните Валины проблемы прошлого и позапрошлого сезонов - и в какой форме была Валя в начале этого сезона. Так почему же Вы не верите в Лену?
2018-03-03 17:06
 # 20  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А кто у нас красиво ушёл из сборной женской ?.. никто/ Зубрилова - фейл, Яковлева и ефремова - Эпик фейл, Хвостенко - мутная история с допингом, только Цербе и Петрова ушли относительно спокойно и то - почти в никуда...тяжела она эта гражданская жизнь... здесь нет тренер и степендиц не платят..
2018-03-03 17:11
 # 21  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
не одна Лена в основе болела

я с этим и не спорю. Болели все, и помногу. Добавлю к Вашему, что и Настя болела. Просто Лена говорит, что это мы преувеличиваем о её болезнях - "Чому в суспільній думці з мене зробили тотально хвору і травмовану спортсменку – я не знаю."

Такое большое количество заболеваний в команде - это возможно проблема неправильных тренерских методик.

И где я там "не верю в Лену?". Очень даже хотелось бы, чтобы она вернулась в самую верхнюю часть таблицы тотала КМ. Я только "за".
2018-03-03 17:13
 # 22  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ловко Лена намекнула кто будет виноват в случае её завершения карьеры. В случае чего все вопросы Брынзаку, почему он не смог найти ей тренера.

2 Arctic
И где я там "не верю в Лену?". Очень даже хотелось бы, чтобы она вернулась в самую верхнюю часть таблицы тотала КМ. Я только "за".
И в 35 мы видим, как выступает Кайса. Вполне нормальный возраст даже для итогового топ 10 КМ.
2018-03-03 17:17
 # 23  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Ну Кайсу и Лену немного некоректно все-таки сравнивать,при всем уважении к обоим))))Если Лена сможет провести сезон занимая в тотале 20-30 место,я только восхищусь ей....
2018-03-03 17:18
 # 24  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З Урошем ми працювали три роки, і протягом цього часу було використано три різних методики. І так вийшло, що перша з них підійшла мені повністю
Почему не вернулись к первой методике, которая полностью подходила спортсменке?
2018-03-03 17:20
 # 25  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
со скандалом и обидой из сборной ушла Ефремова, призёр ОИ.
Ну... сравнивать Ефремову, с её в общем-то случайной медалью, и Лену - как-то не comme il faut. Но посмотрим их результаты в те сезоны, где бегали обе.
Первый Ленын сезон, 08-09: общий зачет Лена 52, Лиля - 57. Следующий сезон: Лена 29, Лиля - 53.

Остерсунд 2009: Индивидуалка: Лена 10, Лиля 76. Спринт: Лена 7, Лиля 31
Хофильцен 2009: Спринт Лена 36, Лиля 21. А потом эстафета, где Лена нормально начинает, отдает 6й первый этап, а финишер Лиля, взяв 6й у Виты , + 1.17 финиширует 9й с 2 кругами (3 с лишним минуты отставаие)
Поклюка. Лена 24 57 40, Лиля - 50 46 26
Обергоф. Спринт: Лена 50, Лиля 59

И в этой ситуации Ефремова возмущена, что в Ванкувере бежит Лена, которая на 10 лет моложе... За спиной Лены были не только перспектива и шансы, а и успешные гонки, в которых полтора сезона бегали ОБЕ.
2018-03-03 17:21
 # 26  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Ловко Лена намекнула кто будет виноват в случае её завершения карьеры. В случае чего все вопросы Брынзаку, почему он не смог найти ей тренера.

Для меня этот намек (если он был) оказался слишком тонким.
Я не увидела в интервью ни малейших претензий к ВМ и намеков на его вину
2018-03-03 17:23
 # 27  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sveta_R
Почему не вернулись к первой методике, которая полностью подходила спортсменке?
Ну, наверное, не от Лены зависел выбор методики)
Но интересно было бы услышать ответ Уроша
2018-03-03 17:25
 # 28  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Но интересно было бы услышать ответ Уроша
+1
2018-03-03 17:25
 # 29  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не можу сказати, що я категорично проти нього,....

Ось це напевно ключові слова Олени....
2018-03-03 17:28
 # 30  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Ну вот сейчас Настя с Ирой где-то на уровне, лучше Лены. И условную Журавок нужно было брать на КМ. И по логике убирать Лену. Она бы тоже обиделась. Или Валю убирать, тоже обида, но убирать нужно. Кому-то места с них и не будет.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті