Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2007-02-05 10:53 |

Составы нашей команды на ближайшие гонки


Президент Федерации биатлона Украины Владимир Брынзак сообщил составы на следующие гонки:

"В гонке на 20 км будут стартовать Айдаров, Беланенко, Седнев и Коробейников(должен был бежать Лысенко, но тренеры, после долгих переговоров, решили поставить Коробейникова, так как у него есть шанс попасть в масс-старт). У девушек Яковлева, Валя Семеренко, Вита Семеренко и скорее всего Хвостенко, хотя есть еще время подумать тренерам, ей ведь еще бежать эстафеты и масс-старт, поэтому нужно жертвовать какой-нибудь гонкой. В смешанной эстафете побегут Дериземля, Коробейников, Петрова и кто-то из тройки Хвостенко-Валя Семеренко-Яковлева, это решиться после гонки на 15 км. Дериземля пропускает 20 км, что бы отдохнуть перед эстафетами и масс-стартом"


Коментарі (Всього: 41)

[ 1, 2 ]

2007-02-05 10:24
 # 1  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У гонці на 20 км будуть стартувати Айдаров, Білоненко,Лісенко та Седнев.У дівчат Яковлеве ,Валя Семеренко, Вита Семеренко і скоріше за все Хвостенко,хоч ще є час подумати тренерам їй ще бігти єстафети та масстарт, тому потрібно жертвувати якоюсь гокою щоб не перебрати.у змішаній єстафеті побіжать Дериземля,Коробейніков ,Петрова і хтось із трійки стартерів Хвостенко,Валя Семиренко або Яковлева ,це вирішиться після 15 км гонки.Дериземля пропускає 20 км щоб відпочити перед єстафетами та масстартом
2007-02-05 10:48
 # 2  AndriyTernopil (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як формується масстарт
Знаю туда попадають призери чемпіонату світу.
А дальше??????????????????????
2007-02-05 10:51
 # 3  AndriyTernopil (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Президент
Обовязково потрібно ставити в індивідуальну Петрову це ж її основна гонка
2007-02-05 10:52
 # 4  AndriyTernopil (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Президент
Валя Семеренко
Яковлева
Хвостенко
Петрова
2007-02-05 11:00
 # 5  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 AndriyTernopil
Призеры спринта, гонки преследования и индивидуальной попадают в масс-старт автоматически (то есть Дериземля уже попал), далее берут 15 спортсменов из рейтинга Кубка мира, а затем еще 6 по результатам гонок на чемпионате мира (как подсчитал Евгений Тарасенко, если в индивидуальной гонке успешно выступит Петрова, то она тоже попадет в масс-старт)
2007-02-05 11:26
 # 6  Тарас Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дериземля и Коробейников в смешанной эстафете, очень мудрое решение! Не мне конечно Вам советовать, но пожалуйста поставьте Петрову и Хвостенко в индивидуальную гонку. А в смешанную эстафету Яковлеву и Валю!
2007-02-05 11:38
 # 7  AndriyTernopil (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
MrVisual

Дякую
2007-02-05 11:47
 # 8  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На мою вболівальницьку думку в індивідуальну жіночу гонку варто ставити Петрову, Хвостенко, Валю Семеренко та Яковлєву (саме у такій послідовності) - за результатами сезону та спринта на ЧС усі вони можуть претендувати мінімум на 10-ку. А змішану естафету нехай складуть Віта Семеренко та хтось із цієї четвірки (залежить від функціональних можливостей після 15-кілометрівки). Не "ховайте", будь-ласка, Петрова. З її нинішніми швидкістю та витривалістю ця естафета не для неї, а "індивідуалку" вона зробить на досвіді.
Що ж до чоловіків, то усе "без питань".
Тепер про шанси. Песимістам раджу ще раз проаналізувати спринтерські гонки. Наші трішки програли лише по швидкості, а у стрільбі повний ажур. Це дуже важливо для індивідуалки. Найбільше сподіваюся на Айдарова, а ось Седнєва, напевно, варто було в спринт поставити. Біланенка та Лисенка вважаю джокерами -- як піде.
2007-02-05 11:51
 # 9  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
До речі, Хвостенко без 15-кілометровки може не потрапити до мас-старту!
2007-02-05 11:53
 # 10  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
в масстарт попадают 15 лучших с Кубка мира Потом призеры с Чемпионата мира (не забывайте что они все кроме Гусевой попадают с 15 лучших Кубка мира,на сегодня без учета индивидуальной гонки в масстарт попадают с Чемпионата 14 спортсменов из них пятая Хвостенко,шестая Семеренко Вита и восьмая Петрова .Что касается Петровой да индивидуальная гонка это ее гонка,но сейчас она очень не уверенно и долго стреляет да и функционально с каждым днем будет все тяжелее поэтому лучше использовать ее опыт и сегодняшнее состояние в эстафетах иначе будем хотеть место в десятке на индивидуальной гонке и больше потеряем в эстафетах. Я б на месте тренеров подумал ставить ли Хвостенко на индивидуальную гонку ,наверное лучше отдохнуть пропустить гонку и смешанную эстафету и попробовать сделать вторую Поклюйку в масстарте
2007-02-05 12:02
 # 11  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
в масстарт последней попадает сегодня с 8 набранными очками с Чемпионата мира францужанка Перетто у Хвостенко 35 очков у Семеренко 33 у Петровой 32 очень мало вероятно что они выпадут с масстарта даже не учавствуя в индивидуалке,тут важно точно знать их состояние ,одно я знаю точно, что надо правильно расставить их по дистанциям. Все гонки бежать на высокий результат нашим спортсменам не реально, как бы это не хотелось болельщикам.Это вы видели уже по Дериземле в пурсюите
2007-02-05 12:04
 # 12  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Президент
Дуже дякую за роз’яснення про мас-старт. Дійсно забув, що призери з першої п’ятнадцятки. Про Петрову -- а хіба швидкість стрільби не важливіша для естафет (чи підходить для цих гонок нинішня Петрова?) Може зупинитися на квартеті Яковлева, Семеренки, Хвостенко? А у індивідуалці 5-10 секунд на стрільбі можна безболісно втратити.
Щодо Хвостенко, то можливо, ви праві. Хоча вважаю, що у "індивідуалці" її шанси вищі ніж у мас-старті.
2007-02-05 12:10
 # 13  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
так її шанси в індивідуальній гонці високі ,якщо функція в порядку ,можливо тренери вирішать що вона буде стартувати і гонку і масстарт, і можливо і там і там займе посереднє місце ,а можливо якщо буде готуватись на масстарт ,більшість конкуренток віснажаться і вона зможе вістрілити в масстарті тут важливий досвід і інтуіція тренерів
2007-02-05 12:40
 # 14  Тарас Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы представляете какое рубилово будет в масс старте! Там желающих победить будет хватать и без Хвостенко! Лучше сконцентрироваться на инд. гонке и женской эстафете. А уж массстарт как получиться,тем более есть и Вита Семеренко и Петрова.
2007-02-05 12:52
 # 15  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
До речі, якщо буде такий ньзький прохідний очковий бал до мас-старту, то аби брати в ньому участь Валі Семеренко та Яковлєвій достатньо у "індивідуалці" потрапити до чильної десятки. І тоді будемо мати повну четвірку (п’ятьох, очевидно, не можна виставляти) в мас-старті! Це ж фантастика!
2007-02-05 12:56
 # 16  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Считаю мудрым ришением шанс для Седнева. Думаю у парня большое будущее в биатлоне.
2007-02-05 13:00
 # 17  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я з вами погоджуюся на 100 відсотків. Але вважаю, що більш раціонально можна було його використати у спринтерській гонці. У Седньова яскраво виражені задатки до високої швидкості, а ось стрільба поки що не дуже стабільна. Проте, бажаю йому лише успіхів перед гонкою на 20 км.
2007-02-05 13:07
 # 18  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уважаемый Президент, если у Вас есть минутка, поведайте нам перспективы и возможности Руслана Лысенко. Насколько я слышал, это очень трудолюбивый и целеустремленный парень.
2007-02-05 13:46
 # 19  Тарас Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лысенко в 1999 году на этапе Кубка Мира в Хохфильцене, в индивидуальной гонке даже второе место занял! Потом еще два раза шестым приходил, в 2000 и 2001 годах.
2007-02-05 13:47
 # 20  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я попал на этот сайт недавно, возможно вопросы которые я задаю уже обсуждались, извиняюсь. Вот что меня еще интересует: как так сложилось что тренер наших лучших биатлонистов(Дериземля,Хвостенко,Лысенко) Зоц Николай Николаевич не ездит со зборной?
2007-02-05 13:48
 # 21  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тарас,спасибо!
2007-02-05 14:14
 # 22  Dennis (Canada) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Руслан Лисенко тривалий час був стабільним фінішером української естафети. За його участю наші, видається у сезоні 2000/01 рр. здобули срібні медалі на етапі Кубка світу. Можливо ще щось - поправте, якщо так. Це один з найстабільніших та найдосвідченіших українських біатлоністів.
2007-02-05 14:44
 # 23  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Dennis, спасибо. Согласен с вами полностью.
2007-02-05 14:50
 # 24  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я дуже поважаю Лисенка як хорошого трудолюбивого спортсмена ,але на жаль в спорті потрібен результат. Руслан дуже багато влітку тренується тренери часто зупиняють його , можливо їм не вдається підібрати правильну методику підготовки а можливо він сам щось видумує але факт залишається,що на жаль поки що в нього немає потрібної швидкості та стабільної стрільби, в нього є ще шанс в індивідуальній гонці та на Чемпіонаті Європи.Я чесно кажучи завжди на нього розраховував,потрібно щось міняти в його підготовці.Що стосується Зоца М.М. то він присутній на всіх змаганнях і він займався підготовкою Хвотенко Лемеш Шестак та Батюка, їм після переходу з лижних гонок потрібно приділити багато уваги щоб щось у них вийшло в біатлоні,до речі він признаний кращим тренером України в січні,я думаю за Дериземлю в лютому також є всі шанси стати кращим тренером України
2007-02-05 14:53
 # 25  forza Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підкажіть, будь-ласка, скільки команд від країни можна виставляти в змішаній естафеті? Минулого року пам"ятаю було 2, а як зараз?
2007-02-05 14:54
 # 26  тощий Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо большое Владимир Михайлович!
2007-02-05 15:00
 # 27  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
на Чемпіонаті світу від кожної держави допускається одна команда в змішаній естафеті, на кубку світу від перших 4 лідерів по 2
2007-02-05 15:06
 # 28  forza Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже дякую за відповідь!
В такому разі у наших хороші шанси поборотися мінімум за 5 місце. З Норвегією, Росією, Німеччиною та Францією буде важко, хоча можливо.
2007-02-05 15:07
 # 29  forza Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Маю на увазі можливо вони не будуть виставляти всіх лідерів:)
2007-02-05 15:17
 # 30  Президент Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
є новина тренери після довгих переговорів все таки вирішили заявити на гонку замість Лисенка -Коробейникова ,у нього є шанс попасти в масстарт,якщо справиться зі стрільбою. Лисенко функціонально сьогодні програє Олексію і стрільба в них одинакова

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті