Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-03-12 18:30 |

Контіолахті 2017. Збірна України 3-тя в змішаній естафеті


Бронза!

Яким би не був важким етап Кубку світу, яка б втома ні накопичилася в ногах, скільки б критичних стріл не випустили в спортсменів - в естафетних гонках українська команда перетворюється! У змішаній естафеті, яка завершила восьмий етап Кубку світу в Контіолахті, нашій збірній вдався жирний знак оклику - третє місце на подіумі з кращою стрільбою серед усіх команд!

Уже перший етап гонки показав: українці претендуватимуть сьогодні на помітну роль в гонці. Ірина Варвинець до кінця сезону впоралася з усіма проблемами, які переслідували її по ходу сезону, і гонку за гонкою штампує результати, що радують уболівальників. На першому етапі міксту вона ідеально впоралася з вогневими рубежами і свій відрізок пройшла другою, на 20 секунд відставши від француженки Марі Дорен Абер. Тут же з числа претендентів на подіум випали головні фаворити - норвежці. Скандинавська команда єдиною з топ-збірних виставила на мікст максимально бойовий склад, проте вже Марте Олсбю двома колами штрафу і 100-секундним відставанням відправила свою команду в нокаут.

На другому етапі в нашій команді відбулася заміна – замість, спочатку заявленої, Юлії Джими на старт вийшла Ольга Абрамова. І спочатку здавалося, що ця рокіровка серйозно зменшує шанси України на подіум: Оля увійшла в сезон по його ходу без повноцінної підготовки з командою, на попередніх етапах показувала не найвищі результати, та й взаємини з естафетами у неї не завжди складалися гладко. Перший рубіж ці побоювання тільки підтвердилися: ліжка у Абрамової вийшла "валідольною": повний комплект запасних патронів. Зате в стійці Оля впоралася на відмінно, а потім ще на останньому колі нагадала про себе, як про досить швидку лижницю! Так, збірна Франції пішла вперед більш ніж на хвилину, але німкені, які йшли другими, були всього в 25-ти секундах попереду, а прийшли третіми представниці Словаччини - і зовсім поруч.

Першим з наших чоловіків взявся за справу Сергій Семенов і видав відмінний етап! Всього один запасний патрон, повернення до призової трійки, скорочення відставання від лідерів до 50-ти секунд - ось підсумок 7,5 кілометрів Сергія на трасі! Попереду все також залишалися французи з німцями, а ось словацька збірна, яка не володіє сильним чоловічим складом, прогнозовано відпала. Зате включилися в боротьбу їхні сусіди з Чехії і наші - з Росії, перед якими українці і мали перевагу в 10 і 20 секунд відповідно.

Долю медалі партнери по збірній передали в надійні капітанські руки Дмитра Підручного. І Діма не підкачав! Основна боротьба у нього йшла не з Міхалом Крчмаром, який в стрільбі лежачи несподівано пішов на штрафне коло, а з Євгеном Гаранічевим. І в цій боротьбі нерви у Підручного виявилися міцнішими: по допомогу до запасних патронів Діма звертався по одному разу на кожному рубежі, в той час як росіянин ледь не відправився на додаткові 150 метрів після стійки. Перед фінальним колом перевага нашого спортсмена над суперником становила 14 секунд, що теоретично залишало можливості Гаранічеву для боротьби. Але Підручний провів чудове останнє коло! Жага подіуму і відповідальність за команду були настільки великі, що в контіолахтінську стіну Дмитро просто злетів! І на фініші навіть від часу переможця відстав менш ніж на півхвилини!

Браво, команда! Це всього лише четвертий для нас подіум в сезоні, тому кожен з них цінний особливо.

Збірна Франції, яка виступала без достроково закінчив сезон Мартена Фуркада, як захопила лідерство після першого рубежу, так і не опускалася нижче першого рядка. Навіть досить нервова стрілянина Кантена Фіона Майї на останньому етапі і титанічні зусилля Арнда Пайффера в гонитві не допомогли Німеччині хоча б нав'язати боротьбу на фініші. Останню сотню метрів Фійон Майї гордо проїхав з прапором своєї країни!

Після цієї гонки боротьба в Кубку націй для нашої країни, мабуть, закінчилася: невдача чеської команди, яка фінішувала шостою, збільшила перевагу українців над чехами і в чоловічому (до 105 очок), і в жіночому (до 136 очок) заліках. Такий провал спринту в Холменколлені неможливо уявити :) У чоловіків Україна - шоста, у жінок - третя.

Попереду залишився один етап Кубка світу. У найближчу п'ятницю в Холменколлені спортсмени змагатимуться на дистанції спринтів.

Відео:
Бронза збірної України
Підручний проти Гаранічева

Змішана естафета
1. Франция Франція (0+9) 1:11:34.5
2. Германия Німеччина (0+10) +11.0
3. Украина Україна (0+6) +27.1
4. Россия Росія (0+10) +47.8
5. Норвегия Норвегія (3+8) +1:15.0
6. Чехия Чехія (2+13) +1:22.4
7. Италия Італія (1+12) +1:31.1
8. США США (1+9) +1:37.4

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 341)

[ 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 ]

2017-03-13 12:11
 # 301  berger Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://www.youtube.com/watch?v=r2E74haC92M
Дмитрий Губерниев vs Татьяна Акимова.Придет писец или нет?????
2017-03-13 12:23
 # 302  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Що ви вже місця ділите, як шкуру невбитого ведмедя. Хто краще проведе підготовку і показуватиме високі результати, той буде в основі і на ОІ. Головне щоб тренери були об'єктивними і не було в команді невісток.
2 соловейко (Київ)

Ну, за объективность этого состава ТШ можно не переживать.
И голову пеплом нет необходимости посыпать. Пока, ТШ основной команды удалось выровнять ситуацию и более-менее её контролировать. Это нормально и вселяет оптимизм. Лена, в своём вью, многое пояснила.
Вот то, что видно и "лежит на поверхности".
Основа на ОИ - это состав ЭГ. Сезон показал, что состав Ира, Юля, Настя, Лена - это реальное 3-4 место. Но, прелесть ОИ в том, что помнят и чтят только победителей! Для остальных - это проигрыш... "...был вторым/третьим", в отличии от ЧМ - "вице чемпион, призёр!... неоднократный... и т.д.". На ОИ все отовятся только ПОБЕЖДАТЬ. Ну, и где наша победа? Шанс есть, если...
Ира - наконец-то избавилась от своих "тараканов", восстановилась физически, психологически и готова наращивать результат. Вполне реально сбросить отставание по скорости на 3-4 с, а может и 5 при сохранении стрельбы. Т.е. - топ 15 для неё не предел в следующем сезоне... "как пойдёт".
Юля - при стабилизации стрельбы, это топ-5... максимум топ-10. Она, по спортивному, жадная и ещё не насытилась.
Настя - молода, амбициозна, с хорошей базой и выучкой. Такой себе "универсальный солдат". Что будет в следующем сезоне - никто не знает. Она развивается со своей скоростью и здесь, главное не навредить. А результат будет! Топ-20, это реально.
Лена - за себя она сказала сама, добавить нечего. Цель - золото ОИ! Капитан!
Остаются две вакансии. Задача - подстраховка эстафетной команды и личный результат. Возможность подмены основного состава на этапах КМ.
Кандидаты - Оля, Валя, Вита, Жужа.
Жужа - шансов не много на ОИ, но, очень веско может подстраховать на этапах КМ... а там, всё может быть, опять же - как пойдёт.
Валя - "обедни не испортит", но на ОИ... не знаю. "Наелась" она уже по самое не хочу, тут 50/50. Но на этапах КМ, это надёжноя опора... может быть.
Вита - есть все шансы попасть на ОИ. Она ещё не "наелась" и будет работать по полной.
Оля - наиболее реальный кандидат в команду на ОИ. Тут, только разум ТШ, бо спортивной злости там... через край. Муж уже на ОИ...
Не нужно забывать и про Яну, "не заряженное ружьё иногда стреляет". А вдруг?!
Пока, где-то так.
2017-03-13 12:51
 # 303  Фанбі (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 оптимистка
Мабуть неправильно висловилась, що Ви мене так зрозуміли. Мала на увазі, що говорили про те, що після того, як пішла Хвостенко був тільки бойовий склад (3 спортсменки, про які Ви написали), в резерві - Джима, а далі - прірва. Аналогічно, як зараз говорять, що є бойовий склад (Варвинець, Настя, Джима, Лена), а далі нікого. Хоча направді тоді була та ж ситуація і такі ж вислови.
2017-03-13 13:17
 # 304  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Фанбі
Не хочу показаться занудой, но фанатка биатлона я больше 20 лет, и эмоции помнятся все, как сейчас. Безнадега накрыла болельщиков один раз. Когда ушла Зубрилова. С начала 2000-х лет 5 или 6 (не помню точно) наших биатлонисток не было в 30-ке тотала. Потом в 2005/2006 чуть пофеерила Лилия Ефремова, потом - Хвостенко подтянулась. И только с появлением сестричек началась "новая история" украинского биатлона. Поэтому меня лично уход из спорта Оксаны вообще не взволновал, смена оставалась очень сильная. И паники среди болельщиков тоже не припомню. Сей час ситуация тоже вполне спокойная. "Старая гвардия" в строю, молодежь матереет. Все норм. Как-то так.
2017-03-13 14:57
 # 305  Фанбі (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 оптимистка
Ну так і я ж про це, прочитайте уважно мій пост. Зараз у людей тривога з приводу того, що у нас провал після Меркушиної і Варвинець, а я кажу, що така позиція не вперше і жодних підстав для паніки немає, бо молодь підтягнеться обовязково.
2017-03-13 15:16
 # 306  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 дэн
вообще-то Лена пообещала в интервью,что на ОИ дадут бой и немкам....так что можна не переживать,главное чтоб медаль была...и за золото обязательно поборемся!!!
2017-03-13 15:19
 # 307  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
еще есть Кайса и Слепцова)))
2017-03-13 15:47
 # 308  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 жуков
Очень не согласен с тем,что Абрамовой ничего не светит в следующем сезоне. Как по мне ,то три места в основе находятся под вопросом. И Ольга вполне может претендовать на одно из них. Все будет зависеть от летней подготовки и расклада,что сложится ближе к зиме,а там, как карта ляжет.

Позиции массажиста, врача и сервисмена? Потому как среди спортсменок она явно лишняя.
2017-03-13 15:57
 # 309  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Потому как среди спортсменок она явно лишняя.

С чего сей вывод? Спортсменка готовилась к сезону непонятно где и непонятно как. В экстремальной ситуации команду, по большому счету, не подвела.
Прогнозирую, что в следующем сезоне будет 3-4 в команде, как минимум, в спринте.
2017-03-13 16:11
 # 310  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Согласен что непонятно как, если уже и забыла как на лыжах стоять, что падает в каждой второй гонке.
У меня нет никаких сомнений что она будет 3-4 в команде, правда в обход спортивных принципов, ну нам не привыкать, уже проходили, надеюсь только что не пожертвуют ради ее места Настей или Ирой.

2 Фанбі
Погоджусь з оптимісткою, не можу зрозуміти про що ви, якийсь не той біатлон дивились? В жіночої збірної завжди були резерви, слабше-сильніше, але були, в чоловічій - так, там був Дереземля і прірва.
2017-03-13 16:22
 # 311  Фанбі (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
++++++100
2017-03-13 16:27
 # 312  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У меня нет никаких сомнений что она будет 3-4 в команде, правда в обход спортивных принципов,

Опять не правы, в сезоне 2014-2015 была по очкам третьей в команде, в сезоне 2015-2016 - 4-й,проиграв буквально несколько очков Варвинец, хотя пропустила все этапы после нового года.
2017-03-13 16:29
 # 313  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лишних у нас нетути. Всем место найдем. Есть еще IBU,где то же кого-то выставлять надо. Не все же Белкиной и Бондарь за всех "ПАХАТЬ". Так там еще пахари есть,которым давно рожать пора.
2017-03-13 16:58
 # 314  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Опять не правы, в сезоне 2014-2015 была по очкам третьей в команде, в сезоне 2015-2016 - 4-й,проиграв буквально несколько очков Варвинец, хотя пропустила все этапы после нового года.

Да, в 14-15 Оля "молодец", обошла дебютантку Варвинец на целых 300 баллов в КН. при том что пробежала на 3 спринта больше за Иру, гениальный результат.
В сезоне 15-16, Варвинец - 1092, Абрамова - 589. Вы правы, "несколько" очков разницы. Хотя разница всего тех самых 3 гонки идущих в КН, на этот раз в пользу Иры. И да, не 4-ый, а 5-ый, еще Валя больше набрала.

2017-03-13 17:12
 # 315  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Єретик
Я ничего не имею против того, чтобы бегала другая-по спортивноиу принципу.. Кто, например?
Жужа красотка и я в нее верю, но она на первом этапе один раз пробежала.. И что? Комплименты в ее сторону были?
Сестры под вопросом.. Смогут ли они набрать нужную форму никто пока не знает.
Лена, Юля, Настя, Ира.. Никто их не тронет и это понятно-спортивный принцип.
Бондарь и Белкина? Пока только КИБУ..
И Кручова туда же.
Аня и Кристина пока тоже не дотягивают.
Так кого везти? Квота 6 человек.. Как раз Оля никому не мешает, а шансы на хорошую форму от нее небезосновательны..
Она даже сейчас пытается что-то показать, а ведь все против нее.. Слушания еще не закончены, винтовка поломана, полноценной ее подготовку тоже нельзя назвать..
Кого она подсиживает своим присутствием?
2017-03-13 17:29
 # 316  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да, в 14-15 Оля "молодец", обошла дебютантку Варвинец на целых 300 баллов в КН. при том что пробежала на 3 спринта больше за Иру, гениальный результат. В сезоне 15-16, Варвинец - 1092, Абрамова - 589. Вы правы, "несколько" очков разницы. Хотя разница всего тех самых 3 гонки идущих в КН, на этот раз в пользу Иры. И да, не 4-ый, а 5-ый, еще Валя больше набрала.

Я говорила о рейтинге в Кубке мира, в прошлом сезоне, у Иры было 220 очков, у Оли - 213. В сезоне 2014-2015, у Оли был третий результат в команде, у Иры - 5-й. А четвертой была Наташа Бурдыга.
2017-03-13 17:38
 # 317  Тріарій (Наварія) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Juliya2015
1.Абрамова прийняла естафету 2, а не четвертою.2. До -20 добавила своїх -45 = 1.05. Що це, як не провал етапу? Не розумію, чого її так всі хвалять? Того, що не похоронила естафету?
2017-03-13 17:46
 # 318  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тріарій
Вы забыли написать, что Пидгрушной пора на пенсию.
2017-03-13 18:06
 # 319  Roma Lviv (Lviv) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Победы недавних лет привели в биатлон много условных болельщиков, для которых спортсмены не люди, а просто добытчики побед. Потребительское отношение. Принес медаль - герой. Не принес - на тебе сразу без зазрения совести ставят крест. В прошлом году как началось, так и продолжается. И прикрывается эта дрянь чем угодно: от национальности до требований ввести в команду кого-то конкретного с резерва.
Якраз останні кілька років всі наголошують на тому, що дружнім ставленням один до одного ми відрізняємось від Російської команди, де після кожного провалу відправляють на ІБУ. Тому вони так і хвилюються в естафетах і мажуть постійно. Невже Ви хочете щоб і в нас так було? Хороша конкуренція ще нікому не зашкодила - як каже Олена Підгрушна, але досить робити висновки тільки по одній гонці - тренери краще знають хто краще готовий на даний момент і зможе показати результат
2017-03-14 10:20
 # 320  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тріарій
шо значить провал?провал....це як би вона прийняла естафету 2-ою,потім пішла на коло,і вийшла десь 10-ою...тоді так,а вона вибила 3 на 3,ще й стійку відпрацювала
2017-03-14 11:17
 # 321  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
шо значить провал?провал....це як би вона прийняла естафету 2-ою,потім пішла на коло,і вийшла десь 10-ою...тоді так,а вона вибила 3 на 3,ще й стійку відпрацювала

Вона на своєму етапі "привезла" 45 сек, кому, Анаіс Бескон, це не +20 Іринки від Марі Доран, якби всі наші стільки ж програвали, ми б і без кола були б в районі 8-9 місця, максимум.
2017-03-14 11:34
 # 322  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Єретик
Вы спецом троллите? Вы же видите, как и я, что Бескон на своем этапе сделала всех. А Оля уступила только Хаммершмидт (2-й) те же 20 сек. Она прошла свой этап быстрее Витковой, Старых, Санфилиппо, в одни ноги с Фиалковой, которая на этом этапе довольно быстра. И это запасная, без подготовки. Самое неприятное, что, уверена, Вы все это понимаете. Тогда зачем эти вбросы?
2017-03-14 15:14
 # 323  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Єретик
а ви пригадайте всі естафети, в яких бігла Оля,та заспокойтеся..
2017-03-14 17:19
 # 324  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Важко навіть уявити причини, по яких такі трененери як Урош та Юрай можуть формувати збірні не по спортивному принципу. Пробую придумати - ніяк не виходить...
2017-03-14 18:05
 # 325  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
Відносно Уроша може мати місце не лише спортивний принцип, а є й жіноча чарівність, яка засліплює чоловічі очі;))))
2017-03-14 18:50
 # 326  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Знову ділимо шкіру живого ще ведмедя. Таке вже було минулого року, дежавю прямо. Теж не могли вирішити кому надати перевагу при формуванні 1ї команди. В нас, мовляв. стільки біатлоністок, а місць всього 6.... Згадали? І що маємо в сухому залишку? Немає навіть 6ки, чи не так? Тож давайте бути стриманішими в своїх мріях. Знаєте, як то буває з тими хто вголос бажання озвучує...:) Коли будуть високі результати - то всім це сподобається. І навіть дописувачів на сайті добавиться. Але - це спорт. Великий спорт. Тут ЖИВІ люди, а не роботи чи машинні коди, як в симуляторах. Тому давайте мріяти, але якось... по-тихіше, чи що... Повернуться Віта з Валею - будемо радіти, не вийде - подякуємо їм за ту радість, яку вони нам давали. А поки що Віта програє юніоркам і т.ін.
2017-03-14 19:20
 # 327  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 оптимистка
Вы спецом троллите? Вы же видите, как и я, что Бескон на своем этапе сделала всех. А Оля уступила только Хаммершмидт (2-й) те же 20 сек. Она прошла свой этап быстрее Витковой, Старых, Санфилиппо, в одни ноги с Фиалковой, которая на этом этапе довольно быстра. И это запасная, без подготовки. Самое неприятное, что, уверена, Вы все это понимаете. Тогда зачем эти вбросы?

Я еще раз вам говорю, Бескон - не Абер, проигрывать ей 45 сек на этапе - непозволительная роскошь. А дальше опять пошла художественная выдумка в вашем исполнении. Старых привезла +3 сек от Бескон на этапе(Абрамова +45с), Виткова с СанФилиппо бегали штрафные круги, тем не менее практически тоже самое привезли что и Абрамова без оных(52с и 1.07). Ну и то что вы сравнили Олю с Паулиной, гут, мне понравилось, вот только бежала Абрамова с ИВОНОЙ Фиалковой, так, для инфо, Ивона на этапе в Контиолахти была 50 и 55-ой.
2017-03-14 19:23
 # 328  Єретик (Вінниця-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
2 Сара
От і мене цікавить чому так, чому Яну-Журавок-Бєлкіну відправили на Універсіаду, а Олю після 1 невдалого етапу на КІБУ - на ЧС і далі з першою командою.
Та й по Жирному є питання.
2017-03-14 19:29
 # 329  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Єретик
а Олю після 1 невдалого етапу на КІБУ - на ЧС і далі з першою командою.

очевидно, Ви пропустили поясненя ТШ і В.Бринзака: виникла проблема з переїздом Ольги на етап КІБУ( дозвіл на перевезення зброї - вона повинна була їхати окремо), а на етап КС летіли всі в одному літаку. Якось так .
2017-03-14 19:41
 # 330  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Єретик
Все таємне рано чи пізно стає явним.)))
Побачимо, що буде в новому сезоні і Холменколені : знову падіння чи побачимо реальний стан Олічки, бо для прикладу, Данклі теж падала в естафеті, але це їм з Бейлі не зашкодило взяти срібло

[ 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті