Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-01-15 00:40 |

Нові матеріали


Украина Анастасія Меркушина: Треба влучати в центр, тоді не буде прикрих “габаритів”
Украина Анкета Валі Семеренко (відео)
Польша Вероніка Новаковська: З новим тренером у нас підвищився командний дух


Коментарі (Всього: 67)

[ 1, 2, 3 ]

2018-01-15 19:52
 # 31  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Logist
+++
2018-01-15 21:28
 # 32  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 snfyz
А може не треба аж так сильно перегинати?))) При всій повазі до сестричок, але біатлон а Україні існував і до них)
2018-01-15 22:42
 # 33  <Zombie> Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
+
таке відчуття, що Зубрилової,Хвостенко і не існувало.
2018-01-15 22:56
 # 34  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А може не треба аж так сильно перегинати?))) При всій повазі до сестричок, але біатлон а Україні існував і до них)
2 Леляна
Думаю, питання не в тому, чи існував біатлон. Питання в тому, хто й коли почав ним цікавитися. Погодьтеся, що (як нам, "зубрам" не прикро часами) для декого з молодших вболівальників Зубрилова - це хтось такий... майже міфічний. Як для мене, наприклад, Франк Ульріх чи Тихонов :-) Вони знають, що була така велика атлетка, але на лижні вже її не бачили.
2018-01-15 23:02
 # 35  lajkonik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 <Zombie>
Нажаль, діти зараз не хочуть вчити історії, або у деяких коротка пам,ять( через декілька років і про сестер не згадають):)
2018-01-15 23:16
 # 36  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lajkonik
Я надеюсь, что будут разные дети. Будут и такие, кому будет интересно...
Настя молодцом. Вот нет в ней жалости к себе и это подкупает.. Я хочу ее пожалеть, мол, не догуляла, не отдыхает, такое давление... Но она хорошо это принимает, даже лучше меня:) Просто, удачи и успехов.. Ты все это заслужила!
Валя и Вита - это наша гордость. Я лично, очень горжусь и рада им. Результаты будут, были и есть. Но есть 2 классные, очень красивые, как по мне, девушки, которые так много сделали для биатлона, что остается просто, порадоваться за нас:)
Я плакала один раз во время гонки.. Сколько раз смотрю, столько и слезы... Когда Валя стала ЧМ. Не знаю почему... Вот так. Не могу сдержать слез, когда тренер очки одевает, чтобы слезы было не заметно.. Трогательно, блин. Вита обнимает Валю и все понимают-сестра...
Все, слезы покатились...
Коросе, этого не обьяснить.. За наших болею душой..
А ваще я еще та.. Стервоза даже, иногда:)
2018-01-16 00:14
 # 37  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не догуляла, не отдыхает, такое давление...
2 albishka
Альбина, порадуйся за Настю.Она занимается любимым делом и , значит, не работает ни дня. Она же говорит, что люблю это. Новые способы тренировки любит придумывать. Это её жизнь и её свободное время.
Вот только по дому скучает. Домашняя она. :)
2018-01-16 01:17
 # 38  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Питання в тому, хто й коли почав ним цікавитися. Погодьтеся, що (як нам, "зубрам" не прикро часами) для декого з молодших вболівальників Зубрилова - це хтось такий... майже міфічний. Як для мене, наприклад, Франк Ульріх чи Тихонов :-) Вони знають, що була така велика атлетка, але на лижні вже її не бачили.
От все в точку, я саме така людина (дитина) яка ні разу не бачила О.Зубрилову по телевізорі
А перша гонка яку побачив і додививсь до кінця був спринт в Хохфільцені 2008 року де Віта стала третьою (поступившись Слепцовій і Юрєвій, ще чомусь тоді сподобалось імя Ахатової і було цікаво хто з сестер старший і як їх розрізнити ) після цього щось дуже нагайне мало статись щоб я пропустив біатлонну гонку))))
2018-01-16 08:54
 # 39  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Альбина, а я как раз вчера днём именно эту гонку и пересмотрела.
Так меня в этой гонке больше всего трогает чёткий голос Виты за кадром на 4 рубеже "Валя, давай". И Валя дала.
Я думаю именно эта фраза сестры помогла Вале выстоять против напора Пройс.
Чтоб там не говорили, а сёстры Семеренко вместе - это сила.
2018-01-16 09:01
 # 40  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Logist
Вам нравится мое имя?:)
Кстати,прикольно..Она проиграла Слепцовой и ЮрЬевой (одну дважды поймали на ЭПО,вторую не поймали ,но все уверены,что она на нем сидела),а мы удивляемся порой,почему это наши не побеждают,а все 2-3 места? Потому.
2018-01-16 09:18
 # 41  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
Да,их связь очень крепка:)
Надеюсь,что в Корее им это поможет!Там не будет Марка ,и поэтому вся надежда,что сестры помогут друг другу:)
2018-01-16 09:56
 # 42  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Та нє, ну, хвилиночку... Справа не в проотистоянні зубри - молодь чи тому, хто коли полюбив біатлон. Я себе в силу віку прям до зубрів-зубрів віднести і не можу. От людина пише: Кто бы знал или слышал что-то о биатлоне, если бы не сестры Семеренко. Это они совсем девченками заставили полюбить биатлон миллионы людей в Украине. . А це дуууже явне перебільшення. Інтерес до цього виду спорту поглибився, коли сестри Семеренко, Підгрушна і Джима стали олімпійськими чемпіонками. І то цей інтерес, скажімо так, в більшості своїй - явище тимчасове. Не буде медалі в Кореї (тьху-тьху-тьху, стукаю по дереву))) і шанувальників біатлону поменшає. Так що і про мільйони українців - це ще одне велике перебільшення.

Повторюсь: при всій повазі до сестричок, та й до інших біатлоністок (і сучасних, і тих, що вже завершили кар"єру) не треба з них ікони писать. Давайте якусь адекватність зберігати, бо мені деякі коментатори вже сектантів нагадують)
2018-01-16 10:28
 # 43  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вам нравится мое имя?:
так подобається..)) до Ахатової не знав що таке імя існує, тай подобалась найбільше з всіх росіянок, після скандалу розчарувався в ній ((
2018-01-16 10:29
 # 44  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кузьмин:
Я бы отметил работу сервис-бригады, которую возглавляет француз Блондо. Он работал с нами 4 года до Сочи. Последние два года сотрудничал с украинцами и латвийцем Расторгуевым, у него много идей и новинок. Мы их используем, и практически всегда идеальные лыжи. https://goo.gl/2nezdY
Сейчас, получается, не работает с нами этот француз? Как-то полностью за кадром внимания остается такая важная часть биатлона, как составы сервис-бригад.
2018-01-16 10:50
 # 45  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Да, я тоже обратила внимание на эту фразу...
Вот, правда, кто там у нас сегодня?
2018-01-16 10:53
 # 46  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Logist
Да уж. Как спортсменка, она ничем не выделялась на фоне подруг-допингисток:)
Я, честно говоря, верю, что без этого дела в сборную не пускали.... Даже жаль их.
А вот то, что она одна из самых красивых биатлонисток-это факт. Не чета сегодняшней сборной России.
2018-01-16 10:54
 # 47  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вячеслав ЧЕ
Я радуюсь. Всегда. Желаю ей здоровья и удачи.
2018-01-16 11:04
 # 48  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот, правда, кто там у нас сегодня?
2 albishka
Перед эстафетой, чтобы занять нормальные места на трассе, пришли за 3.5 часа до старта. За время до гонки постоянно перед нами проезжали взрослый мужик с бородой и паренек помоложе. Видимо сервисеры. Иногда очень сосредоточенно, иногда улыбаясь на крики "Украина". Кто эти люди? :)
А еще Ира Варвинец столько раз прокатила мимо, похоже, марафон ей назначили тренеры.
2018-01-16 11:10
 # 49  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Это Вы про Рупольдинг?
А в Антхольц не едете? :)
В профайле 5 сервисменов, из них только один иностранец Лах Габор.
2018-01-16 11:12
 # 50  oDHopyKuu (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за вью, Настя. С таким настроем можно пожелать только избежать травм и всё обязательно получится.
2018-01-16 11:24
 # 51  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Как-то полностью за кадром внимания остается такая важная часть биатлона, как составы сервис-бригад.
http://www.biathlon.com.ua/team.php
Как это за кадром, на сайте есть полный перечень всех, кто есть в нашем биатлоне.
2018-01-16 11:39
 # 52  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Logist
А я первую гонку увидел в сезоне 2001-2002,(последний год доминации Форсберг),помню феерили Ишмуратова,Апель и Дизль(в спринте кажись),пелотон был сильный,сильны были болгарки(Дафовска,Никульчина,Филипова),топовое поколение россиянок,начало феерии немецкого биатлона....и с того времени стараюсь смотреть почти все биатлонные гонки,это у меня спорт №1 наравне с футболом....
2018-01-16 11:43
 # 53  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Альбина красивое имя,это точно.Хотя мне вот с той российской сборной больше всего нравилась Ишмуратова....
2018-01-16 11:45
 # 54  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Да, список видел, не так может выразился.
Меня фамилия француза заинтересовала. Получается, на ЧМ в Хохе он лыжи Лены готовил, а сейчас его нет. А Кузьмина теперь катит хорошо.
Хотелось уделения большего внимания этому вопросу в интервью с руководством. В идеале видеть старые версии раздела "Наша сборная", чтобы понять, кто пришел, а кто ушел. Но и это мало даст без комментария кто Мастер, а кто подмастерье, условно. Вот комментарий Кузьмина это показал, мимоходом.
2018-01-16 12:41
 # 55  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как-то полностью за кадром внимания остается такая важная часть биатлона, как составы сервис-бригад.
2 Bell-air
Уже нет. )) Чуток и про них рассказали и даже мы их в лицо увидели. Пересмотрите материал творческой группы UA:Перший от 12 января:
https://www.youtube.com/watch?v=8GE6caLGdSM&feature=youtu.be .
Плюс каждый, кому интересно, может ознакомиться с инфой о том, как готовятся лыжи, на этом сайте в подразделе Підготовка лиж" раздела "Усе про біатлон". )
2018-01-16 12:45
 # 56  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
С бородой из сервисменов у нас Виталий Руденчик
https://goo.gl/gdu7vE
2018-01-16 12:55
 # 57  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Меня фамилия француза заинтересовала. Получается, на ЧМ в Хохе он лыжи Лены готовил, а сейчас его нет.
2 Bell-air
Ежели не изменяет память (мне всё-таки уже даже не 40 лет), то г-н Брынзак отвечал на этот вопрос. В сервис-бригаде продолжают работать те же люди, которые готовили лыжи и на ЧМ-2017 в Хохфильцене. И ни про какого француза не было даже упоминания. Но возможно я ошибаюсь... )) А возможно г-н Кузьмин просто элементарно рамсы попутал. ))
2018-01-16 13:41
 # 58  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Та нє, ну, хвилиночку... Справа не в проотистоянні зубри - молодь чи тому, хто коли полюбив біатлон. Я себе в силу віку прям до зубрів-зубрів віднести і не можу.
2 Леляна
Леляно, вік - поняття відносне. А відчуття віку - ще більш відносне. Мені цього року буде 40, і я не вважаю, що це таке вже велике число. Але, погодьтеся, від тих, кому сьогодні 17-18 років, мене вже відділяє ціле покоління, бо я їм в матері пасую. Можна не почувати себе "зубром", але слід враховувати вікову різницю сприйняття інформації.
Тепер до того, хто коли виступав. Я, наприклад, не тільки Зубрилову, я Рєзцову на лижні ще пам"ятаю. Але, оскільки біатлону в Харкові тоде вже (і ще) не було, то бачити біатлон я могла, приблизно, раз на чотири роки. І лише тому, що біатлоні трансляції неодиінно вмикав тато (а в когось - не вмикав, і вони нічого про біатлон в моєму віці не знали).
Мене тоді зацікавив цей вид спорту, але я навіть не можу назвати колег Рєзцової по команді СРСР. А сама Анфіса Батьківна запам"яталася мені тоді своїми "неперевершенними" п"ятьма промахами в стійці і шаленою швидкістю на лижні.
Тобто, своє захоплення біатлоном я відраховую не від Рєзцової, а від медального спринту Валентини Цербе. І то, соромно мені, але такі імена як Приказчикова, Водоп"янова я вперше прочитала на цьому сайті.
Так що дуже може бути, що для когось з наступного покоління ті ж Цербе і Зубрилова - це вже міф, а Хвостенко - блідий спогад (так, була така, хвалили її дуже... не пам"ятаю). Для них і справді біатлон почався з прізвища Семеренко. Так, як він почнеться з прізвищ Варвинець і Меркушина для тих, кому зараз 5-8 років. Вони якраз до наступних ОІ доростуть :-)
А ікони писати я сама нікому ні з кого не раджу. :-)))
2018-01-16 15:04
 # 59  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И ни про какого француза не было даже упоминания..... А возможно г-н Кузьмин просто элементарно рамсы попутал. ))
2 um2009
Вариант :)
А то я тоже на свои уже даже не 40 лет) начинаю грешить :)
УА-перший с прошлого года пока не смотрел, спасибо за ссылку.

2 Klara
Да, он.
2018-01-16 15:17
 # 60  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
УА-перший с прошлого года пока не смотрел, спасибо за ссылку.
2 Bell-air
Всегда пожалуйста. ) Мне работа ТВ-группы UA:Перший в Рупольдинге очень понравилась, флеш-интервью после гонок, много интересного материала про сами соревнования, про Рупольдинг, про нашу команду, в т.ч. и в повседневном быту, один борщ, чего стоит...)) Хотелось бы увидеть ТВ-группу UA:Перший и на шестом этапе КМ в Антхольце-Антерсельве, не говоря уже про Олимпиаду. )

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті