Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-23 20:10 |

У фінішному створі


Пропонуємо вашій увазі коментарі учасників і призерів чоловічої естафети, яка пройшла сьогодні в південно-корейському Южная Корея Пхенчхані в рамках Олімпійських ігор 2018.

Украина Артем Прима

Задоволений стрільбою - нарешті вийшло закрити всі п'ять мішеней без додаткових патронів. Ходом, правда, не зовсім задоволений, вже відчув накопичення втоми від попередніх стартів. Ще й погода втрутилася - випав свіжий сніг і траса стала "важкою", ковзання давалося важче. Це ускладнило гонку. На останньому колі поставив перед собою завдання наздогнати норвежця, тому що знав - Сергію буде важко наздоганяти Бе. А так вони зможуть в групі працювати, разом йти.(UA:Перший)

Украина Сергій Семенов

Я вже на другому колі відчув, що ноги зовсім не несуть, довелося доїжджати свій етап буквально "на зубах", мало не зупинився в кінці. Виправдань цьому знайти не можу - лижі добре працювали, просто абсолютно розібраний стан. Ми вже з тренерами пробували всі можливі варіанти, навіть повністю зупиняв тренувальний процес і відпочивав, але прогресу все одно немає. Прикро за такий сезон. Морально налаштовувався на Олімпіаду, але результату ніякого. (UA:Перший)

Украина Дмитро Підручний

Я на своєму етапі намагався швидко працювати на вогневих, не затягувати, щоб не вицілювати. На стрільбі лежачи намагався з п'яти відпрацювати, але не вийшло. Не думаю, що якби довше цілився було б краще.

Траса важка, свіжий сніг. Звичайно, для всіх вона однакова, але біглося по-іншому. Перше коло намагався рівно пройти, трохи підтягнутися до суперників. На другому і третьому колах вже складніше було. Бачив перед собою словенця і білоруса, щосили намагався їх наздогнати. Ось, словенця на останньому метрі обійшов. Пощастило, що на спуску за ним зачепився. А з Білоруссю нічого зробити не зміг, він сьогодні був сильніше.

Якщо чесно, психологічно було легше бігти, тому що знав - втрачати вже нічого і можна пробувати щось нове, якісь інші варіанти. Наприклад, як я на стрільбі лежачи ризикнув прискорити темп. Але мотивації це, звичайно, при такому великому відриві від лідерів не додає.

Є помилки, потрібно над ними працювати. У нас в чоловічій команді немає резерву, а коли ти весь сезон закриваєш всі старти, боротися і набирати високі очки досить важко. Потрібно підтягувати до нас молодь, щоб була рівноцінна заміна. У минулому році у нас була рівна команда, регулярно в 6-ку заїжджали. В цьому році не так, немає ким замінити.

Попереду ще три етапи. Будемо намагатися, відпрацьовувати на максимум. Сподіваємося, вийде поліпшити результати. Принаймні, цього хочеться. (UA: Перший)

Швеция Фредрік Ліндстрем

У мене немає слів! Мрія стала реальністю! Фраза заїжджена, але так воно і є! Третя Олімпіада і нарешті медаль, ще й золота! Просто не віриться! Пам'ятаю, як маленьким хлопчиком я дивився Ігри по телевізору і мріяв про те, щоб опинитися на Олімпіаді. І тепер ми - олімпійські чемпіони! З глузду з'їхати! (olympic.org)
У нас з Емілем була відмінна боротьба. Перед тим, як вийти на етап, ми навіть побажали один одному удачі. Правда, сьогодні на "стійці" мені пощастило більше. Пишаюся, що зміг правильно оцінити ситуацію і принести Швеції олімпійське золото! (biathlonworld.com)

Швеция Йеспер Нелін 

У нас в команді чудові стосунки! Вчора тренер, Вольфганг Піхлер, сказав нам, що в естафеті переможе збірна з найкращим командним духом. І ми зробили це!
Швеція завойовувала багато медалей в біатлоні, але в жіночих гонках. Приємно, що щось принесли і чоловіки. (biathlonworld.com)

Норвегия Еміль Свендсен

Було дуже драматично. Не розумію, як таке сталося. Сьогодні вся слава Швеції, вони того варті.
Мені тільки залишається шкодувати про останню стрільбу. Але все-таки у нас срібло, але ж ми могли залишитися без медалі, як команда Франції. (tv2.no)

Норвегия Йоханнес Тінгнес Бе

Кожен спортсмен хоче медаль Ігор, а у нас вона є. Це чудово! Ми вже другий рік відмінно працюємо як команда. Головною метою на цей сезон була олімпійська медаль в естафеті. А ми змогли потрапити на п'єдестал в обох командних гонках, тому тепер дуже раді! (olympic.org)

Германия Бенедікт Долль

Це була божевільна гонка! Ми й уявити не могли, що все закінчиться саме так. Не дивлячись ні на що, ми дуже раді бронзі! (olympic.org)

Германия Арнд Пайффер

Було непросто зібратися після змішаної естафети. У нас були всі шанси на медаль, але я провалив все ще на останній стрільбі. Я підвів всю команду, але в біатлоні таке іноді трапляється. Потрібно рухатися далі, і я радий, що сьогодні все вийшло набагато краще. Двома чистими рубежами я допоміг Німеччині отримати медаль! (biathlonworld.com)


Коментарі (Всього: 141)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2018-02-24 16:18
 # 91  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
То есть из-за хотелок таких людей, мне лишать себя спортивного праздника?
Может таким людям вообще биатлон перестать смотреть, так как Ибу даёт этапы россии? Или может им уехать с Украины, так как наша страна вступает в переговоры с россией? Или наши люди ездят туда работать, отдыхать, к родственникам?
Почему так грубо? Потому-что подобные люди потом пишут в фейсбуке Жданову, какой Брынзак плохой.
2018-02-24 16:23
 # 92  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MagicWye
В этом и суть, надоела политика. Она везде, и хочеться хоть где-то её не касаться. В допинге ещё потерпим, но давить на больное...
2018-02-24 16:28
 # 93  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
То есть из-за хотелок таких людей, мне лишать себя спортивного праздника?
Гляди, забойкотує хоча б четверта частина команд етап в Росії, то на той рік і задумається керівництво ІБУ, чи потрібні там взагалі етапи. До того ж празднік може й не вийти. Он Олімпіада - той ще був празднік. Ні дня без "валідолу")
А на оце Потому-что подобные люди потом пишут в фейсбуке Жданову, какой Брынзак плохой. ви теж ніяк вплинуть не зможете і ось так
Почему так грубо - тим більше. А може й навпаки доб"єтеся протилежного ефекту.)
От я б навряд чи стала встрявати в цю дискусію, бо дуже це складне і дражливе питання. З усіх сторін воно колеться. Але ви мене змусили вилізти на трибуну, щоб, крім того, що вже сказала, сказати, що я теж проти поїздки до Росії, хіба що геть доля КН буде залежати від того спринту. Але, думаю, все вирішиться до останнього етапу.
2018-02-24 16:34
 # 94  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Кстати,о Брынзаке..
Я лично очень уважаю этого человека..И опять же лично я,очень хотелабы ,чтобы он остался на своем месте..Ошибки не совершает то,кто ничего не делает-он делает.
Так вот в случае поездки ,и провокации со стороны россиян(не суть важно,какого толка),стул под ним может зашататься..
И это уже ОЧЕНЬ сильно связано с биатлоном.
Брынзак сейчас в невыгодном положении находится,после провала на ОИ.
2018-02-24 16:37
 # 95  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
По мимо КМ, будет ещё 2 этапа Ибу. По мимо КН, ещё опыт КМ, который может получить кто-то из молодых, кто отличится на ЮЧМ, или опыт кубка Ибу.
Я против тех поездок, которые делали Семеренко или Семёнов, на выставочные соревнования. В 15-м году, или 14м после ОИ.
А о бойкоте и отмене, ну лишат её на год или два, вам легче от этого жить станет? Вот не поедут на соревнования, у нас что жизнь наладится? В других местах задавать вопросы нужно, и решать их, а не лезть в биатлон.
2018-02-24 16:43
 # 96  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мда...в какое гавно превратили обсуждения на сайте...
Всем чао!...
2018-02-24 16:43
 # 97  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А о бойкоте и отмене, ну лишат её на год или два, вам легче от этого жить станет?
2 pasqualiC
Чесно, мені особисто стане. Хай я буду 100 раз неправа,вузьколоба і упереджена в цьому питанні, але навіть таке покарання буду вважати маленькою перемогою.
І згодна я з Альбіною про Бринзака.
Так вот в случае поездки ,и провокации со стороны россиян(не суть важно,какого толка),стул под ним может зашататься
Тут яких хочеш можна провокацій чекати. Ну, не варто воно того. Чисто імхо.
2018-02-24 16:50
 # 98  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC

В этом и суть, надоела политика. Она везде, и хочеться хоть где-то её не касаться. В допинге ещё потерпим, но давить на больное...
Да она всем надоела, тем более в таком виде. Но принимать участие в Тюмени, на мой взгляд, федерация биатлона Украины просто не имеет права, учитывая сегодняшнюю обстановку между двумя странами.
2018-02-24 17:16
 # 99  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Какой бред... перестаньте уже спорт с политикой мешать, потом же первыми будете ныть, если из-за пропуска Тюмени, потеряем место в КН или КМ
2018-02-24 17:26
 # 100  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Каждый имеет свое мнение.
2 albishka
Замечательно. Мое мнение совпадает с мнением Брынзака и 2 pasqualiC
т.е не смешывать политические игры и биатлонные, хотя бы попытаться.
2018-02-24 17:40
 # 101  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Губерниев отреагировал на бойкот этапа в Тюмени сборными США и Чехии: "Биатлонисты США и Чехии, милые мои, идите в ж…!"
"Туда же отправляю и милого шведа Себастьяна Самуэльсона. Завопили за день до закрытия Игр, завопили"
http://biathlon.sport.ua/news/373159
2018-02-24 17:58
 # 102  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Губерниев отреагировал на бойкот этапа в Тюмени сборными США и Чехии: "Биатлонисты США и Чехии, милые мои, идите в ж…!"
"Туда же отправляю и милого шведа Себастьяна Самуэльсона. Завопили за день до закрытия Игр, завопили"

1.Он сказал несколько иначе. И про ж.. не говорил, хотя и подразумевал. Наверное, Губерниев по разному говорит для российских и украинских любителей биатлона).
2. Позиция нормальная. С чего бы это упрашивать кого-то. И Украину никто упрашивать не будет. Она сама не должна принимать участие в Тюмени.
3. "Завопили" - к чему была сделана подобная трактовка?
4. Этап в Тюмени, в принципе, не очень подходит в качестве завершения сезона. Погодные условия, в преддверии решающей борьбы за КМ, должны быть максимально нейтральными и не вносить существенного вклада в борьбу.
2018-02-24 17:59
 # 103  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Мое мнение совпадает с мнением Брынзака и 2 pasqualiC
А какое мнение у Брынзака? А то я помню, что он раньше пытался переложить ответственность на спортсменов, мол пусть каждый сам решает. Уже что-то другое сказал?
2018-02-24 17:59
 # 104  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
А мне лучше Цимбаль в следующем году получит 5-е место(мы сейчас 11-е это 4 спортсмена) и условная Люба(Аня) на КМ, нежели определённое количество людей потешит своё самолюбие. Не говоря если сейчас вся 4-ка остаётся и Ира быстро лечится. Тогда и Журавок места не найдём.
2018-02-24 18:13
 # 105  SRen (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть бажання підлити допінг Віті Семеренко не вплине на бажання Бринзака прийняти участь у етапі в Росії, не те, що думають вболівальники. Згадайте літній чемпіонат світу у Чайковському, без якого підготуватися до олімпійського сезону було "неможливо". Якщо усі збірні відмовляться, у росіян є кишенькові друзі: Білорусь, Казахстан та, на превеликий жаль, Україна.
Щось "друзі" Бринзака не надали додаткової можливості тренуватися у Сочі перед ОІ, викрали тренера, при чому двічі, вислали наших юніорів, намагались маніпулювати з допінг-текстом Віти... Жодного слова про політику.
Україна мала б першою казати про бойкот, але ж вона була підтримала етап у Тюмені, як же не їхати.

Україна бажає отримати бали у кубок нації, то нехай везе росіян. У нас їх вдосталь. Жінки закриють квоти з трьох основних Абрамова, Панфілова, Бєлкіна. У чоловіків - Сємаков, Жирний і Русінов (остання зірка і надія нашої збірної ще тренується? ).
Можна назад і не забирати, хай на Батьківщині і залишаються.
2018-02-24 18:18
 # 106  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SRen
Ржу:)
2018-02-24 18:27
 # 107  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А мне лучше Цимбаль в следующем году получит 5-е место(мы сейчас 11-е это 4 спортсмена) и условная Люба(Аня) на КМ, нежели определённое количество людей потешит своё самолюбие. Не говоря если сейчас вся 4-ка остаётся и Ира быстро лечится. Тогда и Журавок места не найдём.
Якщо від етапу в Тюмені буде залежати доля КН і вирішать поїхати, то "зрада, ганьба" і подібне я писати не буду. Та й при інших розкладах звинуваченнями теж не розкидатимусь. Я ж кажу, важке це питання, колеться, як не поверни, бо і так погано, і так недобре.
2 pasqualiC
От бачте, як ми з вами добре побалакали. Кожен при своїй думці так і залишився, як воно завжди і буває, але без гнівних слів, дуль в екран, звинувачень у хамстві і жалоб адміністрації обійшлось)))
2018-02-24 18:36
 # 108  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Марго,послушай ,ты разумный человек и ты меня читаешь,правда?
Неужели ты думаешь,что я не хочу ,чтобы все было тихо и мирно?! Неужели я не хочу,чтобы у нашей; сборной сохранились квоты,которые мы же и используем для молодежи в следующем году? Неужели кто-то против того,чтобы спортсмены поехали и хорошо выступили,получив там при хорошем раскладе,деньги и медали? Ты думаешь,что хоть кто-то из противников поездки,не прислушается к спортсменам,если они сами захотят поехать и осудит их? Я думаю,что немногие.
Просто,есть неоднозначная ситуация и ее обсуждают .Вот и все..
Кстати,тут кто-то написал,что Валя делала заявление по телевизору..Ты не слышала?
2018-02-24 18:55
 # 109  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Биатлонисты США и Чехии, милые мои, идите в ж…!"
2 Kusko
Нє, ну Коукалова нам точно не завадить))
2018-02-24 19:49
 # 110  taras lem Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Вопрос о том, надо ли интересоваться политикой или нет решается очень, нет даже предельно просто, если ты не интересуешься политикой, то она начинает интересоваться тобой, причем в извращенной форме, пример Лугандония, при чём безразлично-бездумное отношение большинства и даже просто пассивность породило колоссальную проблему и тем кто уехал куда либо, так и тем кто остался...

Есть принципиальные вещи, есть вещи с которыми мириться нельзя. Невозможно прожить нормально жизнь не будучи принципиальными..
А вот сейчас я напишу то, с чем точно не согласиться большинство: наши спортсмены не должны были ехать в Сочи, а уж в Тюмень не ехать уже есть два повода... Нельзя мириться с такими "ценностями", которые несет сейчас Россия, Есть вещи с которыми мириться нельзя! И именно непонимание большинством этого и является причиной многих текущих бед в моей любимой Украине...
Мудрости нам всем!
2018-02-24 19:53
 # 111  vova ekolog (Busk district) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Запропоную свій варіант як вирулити з ситуацією з етапом "самізнаєтеде". Заявити про частковий бойкот і приїхати командою Б. Пояснивши це приблизно так: "Ми не можемо залишатись осторонь допінгового скандалу в роісі, тому ніхто з наших основних спортсменів приймати участь в цьому етапі не буде (+ акцентувати на прецеденті з спробою підставити Віту), але оскільки IBU прийняло рішення про проведення змагань тут і зважаючи на критичну ситуацію у КН ми будемо приймати участь на цьому етапі резервним складом і ЛИШЕ в спринті"
Я не вірю в такий варіант подій, але якщо наша федерація вчинила саме так я б аплодував стоячи, навіть незважаючи на те, що я особисто виступаю за цілковитий бойкот цього етапу
2018-02-24 20:04
 # 112  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vova ekolog
ми будемо приймати участь на цьому етапі резервним складом і ЛИШЕ в спринті
Так если ехать резервом - больше и не получится: ни в персьют, ни в масс-старт наш резерв не попадет )
Уточняю (чтоб никто не обижался) - без полноценной подготовки к соревнованиям уровня Кубка мира.
2018-02-24 20:16
 # 113  vova ekolog (Busk district) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Це по суті і не важливо, головне заявити ДО спринту, що ми берем участь лише в ньому. Це якщо вибирати варіант запропонований мною вище. А так, можуть і основою приїхати і пробігти ЛИШЕ спринт.
А щодо больше и не получится то думаю умовна Бєлкіна/Панфілова можуть з нулями бути на межі попадання у гонку переслідування))
2018-02-24 21:02
 # 114  triarij Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Осінь 2014 ( пам' ятаєте, що було в Україні в останні дні літа і на початку осені?) команда їде в Росію на передсезонні збори. І саме на тому зборі дуже серйозно захворіла Віта Семеренко! Совпадєніє? Нє думаю! А може краще було до нейтральних казахів поіхати? В Алатау, наприклад. Як би щось тоді не вийшло, то мали би негативний досвід і не повторили б помилки перед Олімпіадою!
2018-02-24 21:11
 # 115  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тем временем Дальмаер, сказала что скорее всего завершит карьеру по окончанию сезона!
2018-02-24 21:18
 # 116  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kindderdenis
Я думал после ЧМ 19 года завершит.
2018-02-24 21:37
 # 117  triarij Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SRen
Підтримую ваші дописи! Якщо федерація дасть команду, то спортсмен мусить їхати! Особисто моєї ноги за поребриком не буде! І взагалі я вважаю,що шахматист з Бринзака слабенький! Б' ються за квоту, а потім раз за разом гонки пропускають!
2018-02-24 22:08
 # 118  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kindderdenis
Тем временем Дальмаер, сказала что скорее всего завершит карьеру по окончанию сезона!
Откуда у Вас такая информация?
2018-02-24 22:10
 # 119  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
https://m.sports.ru/biathlon/1060617525.html
2018-02-24 22:11
 # 120  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
А че ей делать в Остерсунде? Если бы был еще домашний чемпионат, то да! А в общем повторяеться карьера Нойнер, а может и заканчивают, чтоб не спалили))

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті