Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   16:03
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2017-04-20 18:44 |

Новые материалы


Украина Небольшой ролик о поездке на чемпионат мира в Хохфильцен
Украина Видео в поддержку сборной Украины по футболу


Комментарии (Всего: 105)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2017-04-24 12:27
 # 61  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Все 3-е и Жирный и Семаков и Абрамова, как только закончат карьеру, сразу поедут назад и вернут свои паспорта.
2017-04-24 13:34
 # 62  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Что будет через год, два, три... мы с Вами точно знать не можем.
Оля, если я правильно понимаю, получит паспорт уже совсем другой страны :-) Дай им Бог, чтобы все благополучно.
Но если человека три-четыре подряд носом тыкать: "Ты - чужак! Ты здесь не свой и своим никогда не станешь!" - то я подобным раскладам не удивлюсь. Помните, мультик про Маугли: "...Ты столько твердил, что я - человек, что я и сам поверил в это"?
ИМХО, не должно быть украинцев "первого" и "второго" сорта. Либо мы человека принимаем, либо - не принимаем.
2017-04-24 14:44
 # 63  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо б в них були плани залишитись в Україні після завершення кар"єри, то вони б переїхали в Україну зі своїи сім"ями. Якщо їхні діти в Росії, то і вони себе там бачать
2017-04-24 15:52
 # 64  kykysik (м.Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
А в нашій збірній росіянам не платять, там - самі українці. Хтось- за походженням, хтось - за власним вибором, але прийміть це як факт
Якщо в нас в збірній самі українці- то зайдіть, будь ласка. на сторінку вконтакті щирого українця Вови Сємакова і знайдіть хоч одну згадку про нову Батьківщину! А то крім новин Іжевска і анонсів спортивних тусовок російських спортсменів там немає абсолютно нічого!!!!, щоб говорило про те, що він є громадянином України і виступає за нашу збірну.
2017-04-24 16:00
 # 65  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Нічого образливого не бачу у слові легіонер. Якщо б не було такої умови, що виступати за національну збірну можна тільки громадянам країни, то сумніваюся, що Сємаков і Жирний за власним бажанням пішли б отримувати паспорт громадянина України. Тому вважаю, що слово легіонер відображає сутність ситуації, хоча формально воно не підходить.
2017-04-24 17:33
 # 66  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шановні дописувачі. Як кажуть в народі: хто говорить, того й правда. З збірниками федерація підписує договори, в яких повинні бути обумовлені всі нюанси співпраці в тому числі і розмір заробітної плати. Змагання для біатлоніста є його роботою, а результати показані - його кваліфікацією. Коли запрошують у збірну людей з іншої держави. то вони повинні мати не гірші результати нашого другого номера, бажано кращі - лідера. Щоб не виникало питання про заробітну плату вона в першій команді повинна бути одинаковою для всіх збірників команди А. Далі попадання на гонки за спортивним принципом і від показуваного результати виплачувати приміальні, за заздалегідь розписаною тарифною сіткою і наявності грошових ресурсів. Не потрапив в залікову зону- мізер або без премії. Але спортсмени з інших країн мають можливість поторгуватися за величину заробітньої плати. бо інакше не перейдуть, нашим - що запропонують або зрадник. Як вам така думка?

2017-04-24 18:51
 # 67  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я підтримую таку думку, бо теж вважаю, що якщо запрошуємо з іншої країни і даємо вищу ЗП, можливість себе реалізувати в спорті, то спортсмен повинен показувати результат. і результат не потрібно рівняти до слабшого спортсмена, а до найсильнішго, на те він і легіонер. Тоді я розумію причину,по якій той спортсмен бігає в збірній і питань немаю.
2017-04-24 19:25
 # 68  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пропоную тарифну сітку в процентах:
1 місце-100% ; 7 -10 місце - 30%; 26 -30 місце - 6%;
2 місце - 75%; 11 - 15 місце - 20%; 31 - 35 місце - 4%;
3 місце - 50%; 16 - 20 місце - 10%; 36 - 40 місце - 2%;
4 - 6 місця - 40%; 21 - 25 місце - 8%; 41 - ....... - 0 - 1%.
Рецепт появи конкуренції. мотивації і гарячої. дружелюбної атмосфери в команді. Не словом - а ділом!!! Режим Санта- Барбара зникне на завжди.
2017-04-24 22:05
 # 69  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
татусь
Професійний підхід. Ви не отходя от кассы, все розклали по поличках ;)))

2017-04-24 23:29
 # 70  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Режим Санта- Барбара зникне на завжди.
Да ладно!!! )))
2 татусь
2 Сара
Если уж при нынешней довольно устаканенной ситуации возникают шероховатости в виде тренерских игр и таких, как сейчас, скандалов, то представьте, какой серпентарий начнется в нашем биатлоне просто за заявку на этап - хотя бы даже за возможность получить вот эти 36 - 40 місце - 2% .
Сейчас спортсмена отправили на КИБУ - он и поехал (с той или иной степенью удовлетворения или недовольства). А при предлагаемой системе тренеры будут связаны по рукам и ногам. Какая уж там подготовка? :)
2017-04-25 10:57
 # 71  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
При запропонованій системі тренерам потрібно не тільки зв'язувати ноги і руки, а ще і голову включати. Підготуй сильного стабільного спортсмена і ви в шоколаді. ще і кар'єрний ріст. Чим кращі результати, тим кращі матеріальні винагороди і перспективи.
2017-04-25 11:44
 # 72  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Підготуй сильного стабільного спортсмена і ви в шоколаді
Предлагаю посчитать, сколько стоит 10-12-ти летняя подготовка спортсмена, уровня Жирного-Семакова. И потом сравнить с тем, во сколько обходится их переход. Пусть Кильчицкий посчитает, сколько на его подготовку ушло за все его время в биатлоне и какой результат получился.

И да, спортсменов на их уровне у нас может 5 на всю страну, хотя готовились сотни. Еще раз, для тех, кто не понял - готовились сотни спортсменов, на них тратились миллионы, но из всех них, на уровень кубка мира попадают максимум 10 человек за 10 лет, остальные просто уходят никак не возмещая деньги на подготовку. А спортсменов, которые могут попасть в масс-старт у нас вобще 3-4.

Как-будто тренеры у нас враги себе и прямо из кожи лезут, чтобы ненароком не подготовить спортсмена уровня Фуркада.
2017-04-25 12:10
 # 73  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Повністю з вами у всьому погоджуюсь. Тільки виникає питання: чи не краще ці кошти вкладати у розвиток біатлону України і вибирати не з тисячі, а з 100 тисяч, і ці тренери знайдуть і підготують сильних своїх спортсменів, чим більша пропозиція тим краща якість.
2017-04-25 12:33
 # 74  Тіггер Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Последние две страницы вариация тетерева на току или "уберите всех русских из украинского биатлона, потому что Хрестинка так хочет".
Пока украинцы не начнут строить биатлонные трассы, а не разрушать их со своими кумовьями и писать в чатиках, какие русские плохие, биатлонные таланты как были единицами, заполняющими квоту с натяжкой, так ими и останутся.

И что бы вы там не придумывали и не брызгали, а начинайте с себя, а не с того:

- Кто мы?

- Украинцы!

- Где мы живём?

- В Украине?

- Кто виноват, что мы так живем?

- Все кроме нас!
2017-04-25 12:50
 # 75  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тіггер
Та ніхто нікого не звинувачує. Питання в підході вирішення проблеми. а попадати в 7; 8; десяток ми можемо і своїми силами при набагато менших затратах. адаптація. набуття досвіду і т. д. молодими спортсменами.
2017-04-25 13:14
 # 76  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тіггер
Я писала про те, щоб нових русских вже не брати
А ті, що є, то як пише Оксана -вже українці;)))

2017-04-25 13:22
 # 77  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Біатлонні траси потрібні, але вони нам не зроблять зразу біатлоністів талановитими, для прикладу Естонія і Польща, де наша команда в заліку, а де вони. Це - моя думка, потрібно і тренера, і фарма ....
2017-04-25 13:29
 # 78  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
в Эстонии и Польше биатлон не на первых ролях по популярности...
пример Швеции, снега завались, трассы есть, тренера, фарма я думаю у них лучше чем у нас, НО...мы с ними в "одной лодке"...ушла одна спортсменка..и не стало в стране женского биатлона...мужики иногда выстреливали как и наши...
так что всё относительно...
2017-04-25 13:35
 # 79  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Тіггер
Я за виступи у складі збірної України на даному етапі біатлоністів будь- якої нації але рівня Шипуліна чи Лапшина.
2017-04-25 14:25
 # 80  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всі хто бере участь в обговоренні даного питання по своєму бачить шляхи його вирішення. У кожного дописувача є раціональна зернина. Всі ми з вами вболіваємо за наших збірників, тішимося з їх вдалих виступів і переживаємо разом з спортсменами за невдалі виступи. Всі ми хочемо своїх Фуркатів і Дальмаєр. Такі спортсмени народжуються раз на століття в одній державі але їх потрібно побачити і знайти. Якби мої можливості співпали з моїми бажаннями, то я б в кожній районній ДЮСШа групу зимових видів спорту і розвивав загальнофізичну і технічну підготовку. Через 2 роки кращих вихованців рекомендував у обласний спеціалізований клас при училищах фізичної культури. де більш досвідчені фахівці рекомендували займатися певним видом спорту. На всеукраїнських змаганнях відбирались перспективні діти у центри спеціалізованої піготовки і готувались професійні спортсмени. Таких центрів достатньо 3-4 на території України. Ось і з цієї 100 і виходили збірники і резерв.
Тим. що не потрапили в цю сотню працювати при бажанні і довести свою силу або навчатись на тренерів. вчителів при бажанні.
2017-04-25 14:48
 # 81  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Такі порівняння потрібно робити в процентному співвідношенні до кількості потенційних майбутніх спортсменів. Кількість дітей у нас більша, відповідно і шансів більше.
2017-04-25 15:31
 # 82  n2011 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Ніхто Вас ніколи не послухає брати чи ні.. ....Почекайте, скоро побачимо нових росіянок у збірній....Чужі ж "кращі"....та ще росіянки....
2017-04-25 16:08
 # 83  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надіюся, що збірну України з біатлону не очікує доля футбольних клубів, де більшість легіонери((
2017-04-25 16:37
 # 84  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
В чоловічу збірну один легіонер з топ-20 не зашкодив би, а в жіночу будемо надіятись і вірити в тих. що є. Моя думка така, що в передолімпійський сезон знехтувати особистим заліком. а цілеспрямовано готуватися до олімпіади. тобто вести боротьбу в кубку націй. а спортсменами варіювати, щоб не бігати всі гонки як Джима. Готувати спортсменів до 2-3 гонок індивідуальних на олімпіаду і естафету. Правда з мас-стартом можуть виникнути проблеми.
2017-04-25 18:31
 # 85  slavik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

к теме про новые материалы, а вот и Kильчицкий появился http://biathlon.sport.ua/news/342029, если говорит правду, наврядли такое выдумать можно, да и какой ему смысл врать обо всём этом, то действительно просто не понятно почему так с ним поступили, хотелось бы теперь Брынзака послушать если напишет ответ конечно...
2017-04-25 19:04
 # 86  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 slavik
Давно уже обсудили эту тему. Ответ Брынзака. http://xsport.ua/biathlon_s/news/vladimir-brynzak-o-kilchitskom-vitaliy-ne-vinovat-v-tom-chto-proizoshlo_279025/
2017-04-25 19:11
 # 87  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А ті, що є, то як пише Оксана -вже українці;)))

Всё верно пишет Оксана и ошибается Лилия. )) Есть правила биатлона, статья 9 "Гражданство спортсменов" Конституции Международного союза биатлонистов (IBU) - "Сфера ответственности федераций-членов ограничивается территорией той страны, которую они представляют. Федерация-член может заявлять только тех спортсменов, которые являются гражданами соответствующей страны.". И есть Конституция Украины, статья 4 - "В Україні існує єдине громадянство." . Поэтому определение "легионер" ни по форме, ни по сути употребляться не может. Можно говорить лишь о натурализованных (пусть кто-то и временно) в данном, конкретном случае россиянах. Лично для меня они граждане Украины "без всякого Якова". )
2017-04-25 19:26
 # 88  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я так и вижу картину, вызывает Брынзак Кильчицкого, достает зарплатную ведомость и начинает с ним обсуждать кому и сколько....

Возможно теперь и будет принято решение про использование индивидуальных зарплатных ведомостей, а не общих ведомостей на всю команду. )) А то что-то много претендентов на мою скромную фамилию, которая звучит "Итого". ))))) А в случае с Жирным, Кильчицкий то увидел сумму (и не только его), а вот вникать не стал. Мало ли, по каким причинам там стояла сумма в 35 000 грн.? Жирный же фактически первых два триместра "путешествовал" по маршруту "Кубок IBU - КМ", мог вполне не успеть получить зарплату в команде "Б" за уже прошедшие месяцы или другой вариант, срочно понадобились деньги, попросил выплатить авансом зарплату скажем за квартал, в ФБУ прониклись и пошли на встречу,. )) Да мало ли ышо чего или ышо как могло произойти... ))
2017-04-25 19:36
 # 89  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пропоную тарифну сітку в процентах:

В этом нет никакого смысла. )) Во-первых, всё прописывается в индивидуальных контактах спортсменов. Во-вторых, премиальные бывают не только от ФБУ, а ещё от IBU (призовые), от НОК Украины (кроме стипендий), от профильного министерства (призовые), от спонсоров-партнёров ФБУ, с места службы (Нацгвардия и т.п.) и т.д. ))
2017-04-25 20:33
 # 90  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
Та у нікого немає сумнівів. що вони не громадяни України. В певний період часу вони прийшли і допомогли закрити ті проблемні місця, які у нас виникли. За такий поступок ми їм щиро вдячні. Але з іншої сторони спонсори будуть виділяти кошти під результат. Вищі результати - більше спонсорів. Не буде високих результатів. спонсори гроші на вітер викидати не будуть. Тут чисто спортивний принцип - виступає той хто показує кращі результати. відповідно і матеріальне забезпечення і винагорода.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті