Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:15
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-01-15 22:42 |

Валерій Лєсніков: Доробок для зимових результатів створюється влітку


Після закінчення спринтерської гонки п'ятого етапу Кубка світу в Рупольдингу старший тренер збірної України Валерій Лєсніков докладно розповів про гонку і про майбутню підготовку до чемпіонату світу кореспонденту нашого сайту.



- Валерій Сергійович, майже половина сезону позаду... Сьогоднішня гонка була не дуже оптимістичною. А у вас результати наших жінок, якщо сумарно взяти, викликають більше оптимізму або..?
 
- (Сміється) Сумарно, в принципі, ще нормально все. А ось на сьогоднішню гонку у нас були більші надії, які абсолютно не виправдалися ніяк. Ні в плані стрільби, ні в плані ходу. Сьогодні по ходу конкурентоспроможний результат показала, на вскидку так, тільки Олена Підгрушна. У неї стрільба пішла не найліпшим чином, але навіть з одним колом штрафу, оптимальним для неї, можна так сказати, вона боролася б за десятку, а це - зовсім інший настрій вже на фінішне коло. А ось у всіх інших дівчат не вийшло... і навіть нуль би не допоміг. Щодо Даші, там взагалі окрема тема для розмови.
 
- А на вчорашньому офіційному тренуванні конкретно на цій трасі всі наші спортсменки добре себе почували?
 
- Нормально все було. Трасу цю вони знають добре, рельєф їх не лякає, а навпаки - оптимальний для них.
Виходячи з літньої підготовки, враховуючи ту роботу, яка зроблена, а я завжди говорю, що доробок для зимових результатів створюється влітку... - тут вже або помилочка при підведенні або ще якісь моменти, що збивають... Але оптимізм ми не втрачаємо - все-таки влітку робота пророблена хороша була.






- Якщо врахувати, що досить неоднозначним вийшов спринт, як тоді буде відбиратися склад на естафету?
 
- Зараз поспілкуємося... Але, по-перше, естафета - це командний вид і тут зовсім інша психологія. Та враховувати, звичайно, і швидкість пересування будемо зараз, аналізувати будемо в спринті. Ну, і якість стрільби. Тобто тут за сукупністю дивитися будемо.
 
- Даша Блашко стартувала однією з останніх і виглядала важкувато, і сама про це говорила в інтерв'ю. Вона ще до кінця не відновилася після хвороби або їй вже траса дісталося розбита?
 
- Траса тут ніякого впливу на результат не мала, що і довела шведка - з останніх номерів майже в десятку заїхала.



- Тобто це ніяк не позначалося на результаті? Олена розповідала, що на деяких ділянках траса все-таки розбита. До речі, а як в двох словах охарактеризуєте стан снігового покриву цього стадіону в порівнянні з попереднім етапом?
 
- Яке порівняння тут може бути? По-перше, тут практично всі чотири групи мали однакову лижню. Погодні умови - теж. Різниця температури на старті і в кінці - на 1 градус, може, похолодало.
 
- А сніг натуральний?
 
- Ні, сніг штучний, але тут немає якихось несподіванок - що один якийсь шматок насипний, якийсь - сольтірований, як було в Оберхофі. Там же сольтірували трасу, через це вона в деяких місцях через солі бралася нібито льодом. Дуже складно було пересуватися - лижі ковзали. І взагалі, різнорідне ковзання на ділянках там виходило. Кому як могло пощастити: у когось краще ковзали лижі на солі, але гірше на інших ділянках. А тут траса однорідна, тому не думаю, що проблеми на якихось ділянках зі змазкою були. Тут просто треба було працювати. Але траса швидкісна, підйом дуже робочий і спуски круті - з них відразу треба було підхоплювати швидкість. Тобто тут сильна була залежність від функціональної підготовки. Може, тому і не справлялися зі стрільбою всі.



- Коли нам можна очікувати склад на чемпіонат світу?
 
- У нас, по-перше, збір буде із запасною спортсменкою - але не більше того, тому що все одно 6 осіб будемо готувати. Якщо тільки по здоров'ю у когось виникнуть проблеми. Тому що 7 чоловік... і свідомо одного спортсмена возити, не давати йому можливості виступати ... - адже паралельно йде ще кубок IBU. Це недоцільно.
 
- Тобто попередньо планується п'ятірка, яка стартувала сьогодні,  плюс ще хтось з Кубка IBU?
 
- Так. У Поклюку вже приїде одна з дівчат для старту - і там подивимося. Якраз дуже цікаво буде порівняти рівень дівчат з Кубка IBU і Кубка Світу. А там можуть ще якісь несподіванки виникнуть - ми це не виключаємо. Адже ще час є і, не дай Бог, ще хтось захворіє... Тому що, бачите, як важко виходити з хвороби? Настя Меркушина до Нового року трішечки прихворіла, начебто легко відбулася і високої температури не було, але пару днів все ж була незначна. І ось вона невдало виступила в Оберхофі. І у Даші схожа була проблема зі здоров'ям. Так що краще ми ще трохи почекаємо і не будемо заздалегідь ні так, ні ні говорити, тому що всяке може бути...
 
Вікторія Родічева, з Рупольдингу


Коментарі (Всього: 27)
2020-01-15 23:45
 # 1  Victory1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
- Тобто попередньо планується п'ятірка, яка стартувала сьогодні, плюс ще хтось з Кубка IBU?

- Так.

То, виходить, Настю Лєсніков уже списав?
2020-01-16 08:44
 # 2  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victory1
Мы опять же не знаем всей правды, а она может быть такова, что перед ЧМ проведут контрольные старты с участием Насти и если она будет готова - welcome, или, например, Настя приедет в Поклюку на 1-2 гонки (там 2 эстафеты предположим) и покажет свою форму.
2020-01-16 08:46
 # 3  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victory1
То, виходить, Настю Лєсніков уже списав?
Наверное Лесников просто (учитывая состояние Насти и её выступление на КИБУ) приписал Настю на КИБУ.
Вот тут уже только честный выбор - Настя или Юля Журавок. Кто как себя покажет в Поклюке. Лично я другие кандидатуры даже не рассматриваю.
2020-01-16 09:26
 # 4  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victory1
2 Надежда(Феодосия)
На два місця на ЧС претендують 3 спортсменки Настя, Юля Ж та Даша, от і в Поклюці будуть із трьох вибирати двох. А вже безпосередньо в Словенії і буде видно, вибралась Настя із ями, добавила Даша, що розбіглась Жужечка. Станом на сьогоднішній день явної переваги не має ні в однієї. В мене така думка. А як воно буде, подивимось
2020-01-16 09:34
 # 5  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Любава, согласна с тобой, но где-то уже было ранее озвучено (и засело у меня в голове), что Дашу на ЧМ запасной возьмут обязательно. Наверное, для приобретения необходимого опыта. А его у неё катастрофически не хватает. Отсюда и её проблемы. Хотя, не исключено, что скорости нет по природным показателям. Но летом то она бежала очень хорошо.
Где-то так))))
2020-01-16 10:02
 # 6  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
но где-то уже было ранее озвучено (и засело у меня в голове), что Дашу на ЧМ запасной возьмут обязательно. Наверное, для приобретения необходимого опыта. А его у неё катастрофически не хватает. Отсюда и её проблемы. Хотя, не исключено, что скорости нет по природным показателям. Но летом то она бежала очень хорошо.
Пригадую таке, а що Даша всіх наших обставляла на лижеролерах, так в нас і Абрамова медалі брала на літніх ЧС. і Припустимо, що Настя з Жужею обіграють Дашу в Поклюці, а на ЧС поїде Даша замість однієї із них, то буде несправедливо і як говорили по не спортивному принципу.Тут навіть не питання в тому, що наприклад я люблю Настю і Юлю, а не люблю Дашу, я за здорову спортивну конкуренцію. І в мене така думка, що Дарині корисно б було побігати етап-два на КІБУ, щоб зробити "перезагрузку" у всьому, а насамперед емоціонально. Все-таки три роки без змагальної практики дають про себе знати.
2020-01-16 10:51
 # 7  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Даше не хватает эмоционально положительных результатов.
Гонки на КИБУ , при стечении обстоятельств, могут придать уверенности в своих силах.
2020-01-16 10:58
 # 8  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
или, например, Настя приедет в Поклюку на 1-2 гонки (там 2 эстафеты предположим) и покажет свою форму.
Да, для Насти одиночный микст в Поклюке будет фактически отбором на ЧМ.
2020-01-16 11:01
 # 9  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
На два місця на ЧС претендують 3 спортсменки Настя, Юля Ж та Даша, от і в Поклюці будуть із трьох вибирати двох.
Тут вот какое дело. Результат в топ-20 гонки КМ является пропуском в заявку ЧМ. У Даши такой результат уже есть. Так что, выбор между тремя будет в том случае, если Жужа и Настя тоже в отдельной гонке в топ-20 забегут.
2020-01-16 11:13
 # 10  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Результат в топ-20 гонки КМ является пропуском в заявку ЧМ. У Даши такой результат уже есть.
Якось цей результат випустила з уваги. Як я вже сказала, нехай доказують Настя з Юлею із штанів вистрибуючи, що вони претенденти на ЧС, навіть попри те, що вони є одними із моїх улюблених спортсменок, до Даші я відношусь з симпатією, як до людини, а вже потім як до спорсменки. А на даному етапі часу по конкуренції вони для мене на одному рівні, не возвеличую і не принижую ні одну. І навіть як вони бігтимуть в одній гонці і конкуруватимуть між собою за місце на фініші, а я стоятиму на трасі, всіх трьох підганятиму одинаково, бо насамперед вони біжать під прапором України,
2020-01-16 11:30
 # 11  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лесников: " на сегодняшнюю гонку у нас были бОльшие надежды, которые совершенно не оправдались никак. Ни в плане стрельбы, ни в плане хода.
...
или ошибочка при подводке или ещё какие-то моменты сбивающие…"

я тревогу Лесникова разделяю. Т.к. не верю, что на ЧМ будет очень резкий подъем показателей и улучшения формы.
И еще, не очень понимаю больших надежд ТШ на Блашко - она первый сезон на серьезных соревнованиях. Может там Махлаев слишком много им наобещал? по моему мнению, Даше ещё надо бы побегать на КИБУ в этом сезоне.
2020-01-16 11:51
 # 12  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тут вот какое дело. Результат в топ-20 гонки КМ является пропуском в заявку ЧМ. У Даши такой результат уже есть. Так что, выбор между тремя будет в том случае, если Жужа и Настя тоже в отдельной гонке в топ-20 забегут.
2 Eugen
Лично я считаю, что это абсолютно правильно. Болельщики часто бывают очень необъективными, им все кажется, что их любимиков намеренно кто-то обижает, нtt пускает на вершину...
Помню, как тут копья ломали: "Ира Варвинец - талант! А ее не берут на КМ! Зрада-а-а-!" " Руслан Ткаденко показывает реультат, а его не берут на КМ..." А постфактум узнаем, что Ира на КМ на тот этап и не собиралась, у них с личным тренером свой план "подводки к главным стартам", и что Руслана Ткаленко на КМ вызывали, но он отказался, потому что личный тренер посоветовал...
А когда сейчас пишут, как "ТШ обижает Настю.", мне еще и история с Бьерндаленом вспоминается. У норгов был четкий критерий, который надо было выполнить по сезону для попадания в команду на ОИ. Бьйорндален этот критерий не выполнил (то ли промахнулся слегка, решил выполнить поближе к Играм, то ли думал, что его - великого - это не касается=. В итоге, на ОИ поехал тот, кто выполнил отборочный критерий. По спортивному принципу.
Поэтому странно уже сечас писать, что "Настю раньше времени списывают со счетов"
- Во-первых, мы не знаем реального состояния Насти, что там советует ей личный тренер.
- Во-вторых, лично я пока вижу, что сезон у Насти откровенно "не идет". Что поправит еще один сбор, если у нее, фактически, весь это сезон - отдельный сбор по индивидуальному плану и подводка к ЧМ? Кого Меркушины в тот раз обвинят в интервью в срыве подготовки Насти? Наверное, Федерацию и ТШ, которые несколько раз вызывали Настю на КМ, срывая индивидуальный график...
Если мы хотим, чтобы в команде был спортивный принцип, он должен действовать для всех. Без оглядок на не только на былые заслуги (как здсь часто пишут), но, тем более, без оглядок на заслуги возможные будущие. Нет результата - нет имени в заявке. Для всех. И для Насти в т.ч. И для Иры, если взумает возвращаться (в чем лично я очень сомневаюсь).
2020-01-16 11:57
 # 13  Nazarius Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Настю треба брати на ЧС
2020-01-16 12:20
 # 14  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так мы и ждем этого отбора - сестры дают шанс и Насте, и Юле, и даже, может быть, Оле. В Поклюке и одиночка - шанс для Насти, и ИГ - шанс для Юли, и смешка - может быть Оля, ты только стреляй и беги. Интересный будет этап, хотелось бы чтоб еще и продуктивный.
2020-01-16 12:48
 # 15  Марина Мульченко Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Даше до Насти очень далеко,поэтому должна выступать Меркушина,И почему Даше не дают право выступать на IBU?Можно еще посмотреть и на запасных Белкину и Журавок,ну не тянет пока Даша ,пусть набирается опыта на менее престижном кубке,а то какой то блат получается,а не по спортивным показателям отбор
2020-01-16 12:53
 # 16  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Я дивлюсь на речі об'єктивно і не пишу щокак "ТШ обижает Настю."
Я прихильниця Насті, але бачу і те, що в Насті, мягко кажучи не получається. Ніби в Естерсунді в одиночній естафеті до її крайньої стійки все було і не погано, а після того застрілу, все пішло кувирком, і те що Настю відправили на КІБУ мене аж ніяк не образило, як її вболівальницю. І як говорить ГТ Лєсніков, в Оберхофі Настя бігла після перенесеного захворювання. Ну бачили ж, що в спринті Настя не в найкращих фіз. можливостях заявляють в естафету, маючи в наявності Віту, яка по швидкості не програвала Насті, там щось у неї сталось на стрільбі стоячи. Настя завалює стрільбу на стійці в тій естафеті і деякі вболівальники накинулись на Настю, звинувативши її чуть не у всіх смертних гріхах. Не в наїзд на Віту, а скоріш на ТШ, чому не бігла Віта, і ніхто із тренерів не вніс ясність в дане питання, та в принципі ніхто із журналістів не питав про це. Принаймі я не зустрічала в інтерв'ю цього питання. Думаю, якби ТШ пояснив чому був саме такий склад, то не було б і ніяких домислів у вболівальників, та і на Настю вилилось би набагато менше негативу. А стосовно місць в команді між Настею, Дашею чи Юлею Програє Настя їм в боротьбі, що ж поробиш, їде той хто на той момент буде сильніший. Тоді і Насті з татом потрібно шукати помилки власне у підготовчому процесі до сезону, де і як прорахувались. А що до того, що відбором на ЧС є умовно заїзд в 20-ку, то у ВІти з Валею та Даші по 1, два в Юлі, в Оленки 5. А з особистих в Рупольдингу залишилась ГП, мимо якої Даша, і якщо допустимо Віта з Валею в ній не забіжать в 20-ку, А в Поклюці їх не буде, Настя з Юлею забіжать в особистих в 20-ку, а Даша ні, то виходить цікава арифметика. А я бажаю усім дівчатам якнайвищих місць у фінішних протоколах.
2020-01-16 13:00
 # 17  nfnmzyf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана


Если мы хотим, чтобы в команде был спортивный принцип, он должен действовать для всех. Без оглядок на не только на былые заслуги (как здсь часто пишут), но, тем более, без оглядок на заслуги возможные будущие. Нет результата - нет имени в заявке. Для всех.
+1
2020-01-16 13:22
 # 18  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Не в наїзд на Віту, а скоріш на ТШ, чому не бігла Віта, і ніхто із тренерів не вніс ясність в дане питання, та в принципі ніхто із журналістів не питав про це. Принаймі я не зустрічала в інтерв'ю цього питання. Думаю, якби ТШ пояснив чому був саме такий склад, то не було б і ніяких домислів у вболівальників,

вопросов ни у кого не возникало, потому что объявлялось тренерами, что на эстафету отбор будет на спринте 09.01.20, в котором Вита выступила хуже Насти
46. Анастасия Меркушина (0+1) +2:58,6
52. Вита Семеренко (0+1) +3:10,9

всё по спортивному принципу.
2020-01-16 13:44
 # 19  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
вопросов ни у кого не возникало, потому что объявлялось тренерами, что на эстафету отбор будет на спринте 09.01.20, в котором Вита выступила хуже Насти
46. Анастасия Меркушина (0+1) +2:58,6
52. Вита Семеренко (0+1) +3:10,9

всё по спортивному принципу.

Якщо дивитись у фінішний протокол, то так, я погоджуюсь із вами, але є ще одне але, Віта на стійці мала якісь проблеми з гвинтівкою, де вона програла Насті 25сек, а ногами там приблизно вони були нарівні, а якщо взяти ту сторону, що Настя функціонально підсіла після спринту (ну видно було як Настя в естафеті важко йшла, складалось таке відчуття, що вона "прилипала") то зробити заміну до старту, трішки нарушивши спортивний принцип, керуючись фізичним та моральним станом спортсменок конкретно за кілька годин до гонки, що б у разі чого зробити вчасно заміну та тримати в тонусі запасну спортсменку. Можливо результат був би таким самим, а мо і ні, ми ж не знаємо і вже не взнаємо. Я за спортивний принцип та здоровий глузд.
2020-01-16 13:52
 # 20  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Я за спортивний принцип та здоровий глузд.

именно так и поступил ТШ. Сказал о критерии отбора, и спортсменки отобрались по спортивному принципу, что и есть здравый смысл.
2020-01-16 14:05
 # 21  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я дивлюсь на речі об'єктивно і не пишу щокак "ТШ обижает Настю."
2 Люба Львів
так я же не Вас и пишу. Но Разве мало за последние недели прозвучало вопросов, например. почему Настя выступала на КИБУ? Почему Настю не ставили в гонки КМ? Почему Настю "сослали" из рупольдинга (кстати, про "сослали", именно так и было написано). Неужели не видят люди, что у человка на данный момент не получается вообще ничего? Скорость по сезону не выросла, а стрельба, по сравнеию с прошлыми сезонами, ухудшилась. Это, имхо, как раз тот момент, когда не обижаться надо на остальных, а взять паузу и без горячки посмотреть, что еще можно исправить.
А Настя сама подлила масла в огонь, когда еще перед гонками в Шушене начала выражать свое недовльство правилами отбора в команду. Но а как иначе, если на пять мест предендует восемь челвоек?
2020-01-16 14:06
 # 22  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
именно так и поступил ТШ. Сказал о критерии отбора, и спортсменки отобрались по спортивному принципу, что и есть здравый смысл.
Я веду до того, що якщо ТШ сформував естафетну четвірку згідно результатів попередньої гонки, поставивши в неї спортсменок які фінішували згідно протоколу 1,2,3,4,та 5 з наших, а в день естафети, одна із четвірки естафетної недобре себе почуває, то здоровим глуздом є заміна, що б ще більше не усуглубляти стан прихворівшої спортсменки, але в нас є ще одна сторона медалі, наші любі дівчата взяли за правило, в день естафети не сказати про своє погане самопочуття, а після гонки отримують порцію претензій, образ, бруду на свою голову(можливо Настя теж не призналась, що самопочуття не дуже), а на її місці, в тій естафеті могла бути люба, чи то Віта, чи Валя, чи Оленка(кола штрафу) в тому Оберхофі. А в нас багато вболівальників науявляли собі медаль в тій естафеті, та знайшли на кому злість зігнати. Зайдіть в коменти під вчорашню одиночку на КІБУ, так там так гарно із пі@@@@бкою привітали Юлю.
2020-01-16 14:13
 # 23  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
в день естафети, одна із четвірки естафетної недобре себе почуває, то здоровим глуздом є заміна, що б ще більше не усуглубляти стан прихворівшої спортсменки
вы что-нибудь слышали об отказе Насти от участия в эстафете? Ну не насильно же ее заставили на старт выходить... И, к слову, еще вопрос - когда тренерский штаб сборной узнал о том, что Настя переболела на сборе - в период, когда не была с командой. Такое уже было в прошлом году, когда состояние Джимы было для ТШ тайной за семью печатями, а решение об участии в гонке принималось исключительно со слов Уроша: готова или нет.
2020-01-16 14:18
 # 24  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
то у ВІти з Валею та Даші по 1 , (вилеліло частина фрази), але у Валі з Вітою є заїзд в 10-ку, що схиляє чашу терезів у їхню користь.
2020-01-16 14:21
 # 25  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
вы что-нибудь слышали об отказе Насти от участия в эстафете? Ну не насильно же ее заставили на старт выходить..
Я ж написала,але в нас є ще одна сторона медалі, наші любі дівчата взяли за правило, в день естафети не сказати про своє погане самопочуття, а після гонки отримують порцію претензій, образ, бруду на свою голову(можливо Настя теж не призналась, що самопочуття не дуже)
А про ось це
И, к слову, еще вопрос - когда тренерский штаб сборной узнал о том, что Настя переболела на сборе - в период, когда не была с командой. Такое уже было в прошлом году, когда состояние Джимы было для ТШ тайной за семью печатями, а решение об участии в гонке принималось исключительно со слов Уроша: готова или нет.
то не є добре
2020-01-16 14:25
 # 26  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
вы что-нибудь слышали об отказе Насти от участия в эстафете? Ну не насильно же ее заставили на старт выходить...
2 Eugen
Женя, после эстафеты и такие предположния тоже озвучивались. Что, дескать. Настю сознательно поставили после болезни, чтобы иметь повод от нее избавиться, а она не смогла отказаться, "потому что человек с повышенной отвественностью".
Вы подождите, что еще напишут после Поклюки. Кто бы не отобрался на основании этого этапа, найдутся недовольные. И вспомнят, что Поклюка - горный этап с не самой простой трассой. Там непросто дышится и бежится.
2020-01-16 14:32
 # 27  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Та шо ж такое - за половину сезона в масс-старте (гонка элиты напомню на всякий случай) у нас было 2 спортсменки и Даша проводит свой 1!! сезон на КМ. Да, ей повезло, что ее гуру наш главный идеолог, но попадание в масс-тарт есть, критерий отбора на ЧМ есть, стрельба - есть, да нет скорости, но она пропустила целый этап и проболела. Вот я привезу себя в горы, заболею, отойду немного и стану бежать - далеко не убегу, последствия простуды дадут о себе знать (Настя так и сделала в ЭГ и ?), Даша еще выйдет из кризиса, он не системный, как у Насти, а ситуативный - болезнь-восстановление-результат в Поклюке будет другим.
Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (6)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!