Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 339
2 Стурла Легрейд 304
3 Емільєн Жаклен 246
4 Ерік Перро 222
5 Себастьян Самуельссон 208
6 Ендре Стрьомсгейм 199
7 Філіпп Наврат 182
8 Вебйорн Соерум 182
9 Фаб'єн Клод 180
10 Кантен Фійон-Майє 162
Весь рейтинг
останнє фото
Віталій Мандзин
Віталій Мандзин
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   20:39
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Юніорський кубок IBU, Гомс
2024-12-18 10:45 (CET)
Змішана естафета (юніори)

Наступна трансляція

Кубок світу, Ансі - Ле-Гран-Борнан
2024-12-19 14:20 (CET)
Спринт 10 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-01-17 12:32 |

Володимир Бринзак: Щось будемо змінювати в системі організації процесу тренування


По завершенню надзвичайно успішної для української чоловічої команди спринтерської гонки наш кореспондент поспілкувалася з президентом федерації біатлону України Володимиром Бринзаком, який спостерігає за перебігом подій безпосередньо у Рупольдингу. 

- Володимире Михайловичу, сьогодні (в четвер, 16 січня - прим.авт.) дуже гарна гонка для наших хлопців і четверо відстрілялися на нуль. Чи задоволені Ви?

- Ми йдемо до цього. Знаючи кваліфікацію тренера, його підхід, його працю і знаючи, що це дає свої плоди… Коли команда монолітна, єдина і всі йдуть в єдиному напрямку, все розуміють, довіряють тренеру спортсмени повністю - тоді йде результат. Тому я був впевнений, що так і буде. І дуже переживав, що Прима ніяк не може себе реалізувати. Сподіваюся, що ця планка, яку він сьогодні перейшов, дасть йому новий ступінь розвитку.

- Ви згадали про тренера… Тобто Вас настільки задовільняє робота Юрая, що Ви навіть ще до результатів чемпіонату світу, в принципі, на даний момент плануєте продовжувати роботу з ним і надалі?



- Взагалі немає жодних проблем. Я йому довіряв, довіряю і знаю, як він працює, бачу все і не сумніваюся в його можливостях.

- З хлопцями все зрозуміло - гарний результат. У жінок вчора картина була не така оптимістична. Як Ви гадаєте, це просто "не пішло", так би мовити, не наш день чи помилка у підведенні? 

- У мене сьогодні була зустріч з дівчатами. І я їм говорив: «Подивіться, у нас є дві команди: чоловіча і жіноча. Якщо у чоловічу я навіть майже не вникаю, то з дівчатами...». У нас багато центрів управління, немає моноліту, немає єдиної команди, тренер не знає, хто як готується до чемпіонату світу, до тієї чи іншої гонки… І виставляти команду в естафету - це дуже складно. І там немає лікаря, немає масажиста, порознь усі. Я їм сказав: «Була у нас команда єдина, під єдиним управлінням - були результати. Зараз немає такого - і ви самі страждаєте». Вони погоджуються. Але дівчата є дівчата... Відмінність від чоловіків є і ми це розуміємо. Вони обіцяють, що буде все краще і сподіваємося, що зможемо все ж таки до чемпіонату світу підготуватися і показати достойний результат.

- Чи можливий такий варіант, що по завершенні цього сезону Ви все ж таки будете наполягати на тому, щоб з'явився у жіночій команді один головний тренер?

- Деякі задумки у мене є. Я думаю, що почекаємо до кінця чемпіонату світу, до кінця сезону і щось змінимо в цьому напрямку. Тому що такий стан, як зараз, не спрацює на Пекін. І нам потрібно з цим щось робити. Я сподіваюся, що ми разом порадимося зі спортсменами, а я говорив з ними, як з рівноправними партнерами, членами команди, і разом знайдемо той вірний шлях. Тому що сьогодні я чув від них, від сестер Семеренко чув, що вони із задоволенням тренувалися б в команді в одного тренера. Якщо так можна зробити, щоб була така людина, якій довіряли всі, як раніше було, коли ми були єдиною командою і нас ніхто не міг перемогти. 

- Тобто дівчата мають на увазі такого тренера, який би влаштував усіх?

- Так. І щоб він був нейтральний, щоб не було для нього «своїх-чужих», як це є в чоловічій команді. Вони ж теж чоловічу команду бачать, бачать їх підхід. Хлопці всі підтягуються, вони знають, коли хто біжить - не біжить, коли яка ротація. Все спокійно, планово, системно. А у них… Ми змушені в терміновому порядку щось змінювати, в терміновому порядку Анастасію Меркушину то туди, то сюди везти, тому що не знаємо її стан, що вона робила, де вона готувалася. Так само не знаємо, як Урош готує, як там Григорій Іванович ціле літо провів. А хто може все це об'єднати, щоб до чемпіонату світу готуватися і знати, кого на яку дистанцію ставити, якщо усі порознь готувалися і ми не знаємо їх стану?

- І в якості підсумку, будь-ласка… Майже половина сезону минула. Яке місце по завершенню сезону у Кубку націй для чоловіків та для жінок Ви вважаєте прийнятним?

- Це не так важливо і я не хотів би, щоб ми заради Кубку націй зловживали їхнім станом чи в якомусь поганому стані заставляли бігати, щоб ці очки набрати. Тому що в нас основна мета - це чемпіонат світу, Олімпійські ігри, зберегти команду. Тим більше - потенціал у дівчат ми бачимо. Нову команду ми не встигнемо сформувати до Пекіна. А сьогодні якраз була розмова, що цей склад, можливо, і буде готуватися до Пекіну. Цього всі бажають. Від Віти і Валі Семеренко я чув, і Юля Джима, і Олена Підгрушна - у них є бажання бігати до Пекіна, якщо дозволить здоров'я і вони побачать, що є результати. Тому що бігати просто по тридцятих місцях їм усе одно не цікаво. Якщо все це виправиться, то ми будемо на них також розраховувати. Але щось будемо змінювати у самій системі організації процесу тренування.

Вікторія Родічева, з Рупольдинга


Коментарі (Всього: 40)

[ 1, 2 ]

2020-01-17 13:02
 # 1  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую, Вікторіє. Дуже своєчасне в'ю. Дає, особисто мені, відповіді на деякі запитання. Хоча б орієнтири.
2020-01-17 13:05
 # 2  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую за в'ю! Питаннь все рiвно значно больше нiж вiдповiдей на них.
2020-01-17 13:14
 # 3  НиколайХомяков (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба закінчувати це шаріто.Бо нічого не завоюємо. Ось тільки хто їх всіх об"єднає?
2020-01-17 13:19
 # 4  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Владимир Михайлович, оптимист вы наш. А где ж найти такого тренера ? Если бы где был, уж Вы бы его нашли и уговорили.
Очень уж разные у нас девочки по характеру и темпераменту. Одни эмоциональные, другие замыкаются в себя.
Прямо задача с множеством неизвестных )))) И как решить, непонятно.
А если найдут, куда девать всех "родных" тренеров из команды (Шамрай, Махлаев).
Дай Бог решить нашему ВМБ эту головоломку, а девочкам ему в этом помочь и пойти на встречу. Это болото, которое засасывает всех, потому и ноги ватные.
2020-01-17 13:19
 # 5  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Виктории надо постоянно ездить по этапам :)
2020-01-17 13:24
 # 6  Irene (Sumy) (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую, Вікторія) Дуже професійно та дипломатично, як на мій погляд.
2020-01-17 13:27
 # 7  rahiv 2022 (дніпро) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
К сожалению,Владимир Михайлович слишком мягкий.Он тоже самое говорил после ОИ в Корее.А остались все равно у разбитого корыта!Нет у него жесткой
руки ,чтобы раз и навсегда навести порядок в женской команде!
2020-01-17 13:59
 # 8  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 4 Надежда(Феодосия) (Феодосия)
А если найдут, куда девать всех "родных" тренеров из команды (Шамрай, Махлаев).
Вот это точно не вопрос - тренировать следующие поколения (результаты на ЮОИ особенно женские все видели). Я думаю там не помешают толковые тренера.
2020-01-17 14:08
 # 9  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Почему мягкий? Он очень твердый и настойчивый:) просто было интересно провести эксперимент - кто во что гаразд, провели - не получилось. Надо искать волшебника или договариваться с Юраем, но тут тоже: много не мало, зачем ему табор и распыляться везде, может тогда и ни в одном месте и не получиться. И, честно говоря, уйдет Настя от папы, Юля от Уроша, а сестры от Шамрая? Думаю, что нет - одно дело ну найдите нам тренера, а другое - а как мы бросим своих, а если с этим тоже не пойдет. Скажу крамольную мысль, а если Королькевич... да он г..но и это еще мягко сказано, но чего не сделаешь ради результата, хотя, зная Владимира Михайловича, не пойдет он на сделку с совестью.
Виктории спасибо за интервью, а в Поклюке интересно она будет - так классно читать комментарии своих спорстменов после гонки.
2020-01-17 14:11
 # 10  mirosha59 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бог в помощь ВМБ. При всех его огромных заслугах, все-таки необходимо двигаться вперед. Как говорят: нужно бежать, чтобы стоять на месте, а чтоб двигаться нужно быстро бежать.
2020-01-17 14:20
 # 11  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"У нас много центров управления..."
"... Анастасию Меркушину... потому что не знаем ее состояния, что она делала, где она готовилась. Так же не знаем, как Урош готовит, как там Григорий Иванович целое лето провел"
И поэтому я(Брынзак) пригласил и добавил к этому всему Махлаева с Блашко, Лопухова с его "птенцами".
Сейчас мы занимаемся, так сказать, "гомеопатией", в своем роде: «подобное излечиваем подобным» )))))
2020-01-17 14:20
 # 12  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Неплохое интервью.По девушкам согласен,нужен единый центр принятия решений.
2020-01-17 14:21
 # 13  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Где то я это уже слышал. А может нашему биатлону нужны ещё более радикальные изменения..? На таланте четверых +Хвостенко, без мельдония нет света в конце тоннеля. Зато у нас очень много талантливых легионеров, даёшь норвежек в сборной!
2020-01-17 14:35
 # 14  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
даёшь норвежек в сборной!
2 max1983
Я за шведок и финок, и чтоб все поголовно блондинки..)))
2020-01-17 14:36
 # 15  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Виктории и ВМБ.Очень своевременное интервью:)
Вообще,хотелось бы похвалить ребят ,работающих на сайте..Все стараются,прекрасные обзоры от Евгения,новости от Виктории и других ребят,ного информации о биатлоне..Короче,мне все нравится.Спасибо всем большое!
По ситуации с женской командой -все сложно..Не знаю,что сказать..Я согласна с ВМ ...Была ценртализованная подготовка и был результат..Я не про победы и медали,а про уровень..
2020-01-17 14:42
 # 16  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 15 Sergey Ko (Киев)
даёшь норвежек в сборной!
2 max1983
Я за шведок и финок, и чтоб все поголовно блондинки..)))
+ хотя бы одну афро..... (украинку или другой национальности) чтобы не обвинили в расизме))))))
2020-01-17 14:44
 # 17  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
А как же брюнетки и шатенки?? Доротея например))
2020-01-17 14:49
 # 18  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А как же брюнетки и шатенки??
2 anj78
Этих на ИБУ!...пока не перекрасятся!)
2020-01-17 14:53
 # 19  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Повторение пройденного) ... грустно, скучно, безнадежно..разве что гений -спортсмен, которого не собьет машина, не испортит ТШ, чиновники, блеск развлечений и множество других "не"(((
2020-01-17 14:53
 # 20  rus.o.mog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 16  al'bishka (Нешер)
Поповоду сайта подписываюсь под каждым словом! Ребята супер молодцы! Особенно круто когда есть еще момент личного общения и Женя всегда может что-то растолковать в коментах!!
2020-01-17 15:07
 # 21  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Еще момент "если будут результаты, то они добегают до Пекина", а если нет? Сборная останется с Меркушиной и Журавок? На эстафету и то состав будет из категории "изыди". Примеры Кайсы и Клер доказывают, что 33 не 40, еще можно найти силы, но как раскрыть этот потенциал - во всех сферах это очень крутой вопрос. Например, Пихлер - хотел всегда работать только с молодежью (Кайшеву хотел раскрыть - не дали), но и из тормоза Вилухиной сделал финишера (не трогаем тему допинга - уверена Пихлеру или много заплатили, или он и правда не знал) Королькевичу было проще с возрастными, Пихлер даже безнадегу Шумилову смог облечь в стремена, а значит его методика подошла бы и нам. Наверняка у Пихлера есть сведки, может кто и согласится.
2020-01-17 15:16
 # 22  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
Очень уж разные у нас девочки по характеру и темпераменту. Одни эмоциональные, другие замыкаются в себя.
И тут мне вспомнилась картина из предсезонного влога Лапшина, когда Оля Абрамова заходит с видеокамерой в комнату где живут Аня Кривонос и Даша Блашко, а там хаос, куча вещей разбросаны по комнате, и Даша упреждая вопрос сразу говорит, что это не её, а Ани Кривонос, скромно стоя возле кровати на которой только с её края можно сесть, чтобы не помять разбросанные на части кровати Ани вещи.
Это замечательная иллюстрация того, насколько они разные люди, и насколько бывает сложно ужиться всем вместе.
2020-01-17 15:16
 # 23  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У жіночій команді розвал зайшов надто далеко, навіть не уявляю як це виправити.
Що, знову будемо шукати когось "зі слов'янським менталітетом" на просторах "нєпонятной страни" ? )))
Я б краще брательника Екхоф запросив, щоб він привіз з собою купу молодих норвежок ))))
2020-01-17 15:21
 # 24  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Я за шведок и финок, и чтоб все поголовно блондинки..)))
А кто будет нейтральным тренером? Вы? )
2020-01-17 15:38
 # 25  vedmak277 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну да, все мы любим наших девчат, НО...
Они говорят,что им нужен один общий тренер, чтобы устроил всех.
А в моих глаза это значит, что просто девочки словили звездочку после того, как стали олимпийскими чемпионками, и из начали требовать себе много большего.
Да - олимпийские чемпионки, да - призеры кубка мира, да - становились чемпионками, да - боролись за топ 3 тотала.
Но, спорт есть спорт, хочешь быть в топе - плказывай результаты, если индивидуальная подготовка не дает результатов, есть "2 путя".
Возвращение к корням - централизованной подготовке с учетом индивидуальностей ИЛИ уход на пенсию.
Привычка усидеть на двух стульях только оттягивает неизбежное.
В результате "маємо те, що маємо":
И пока в команде комфорт> результат, то в целом за сезон - топ 5-6 наши законные места. Волка кормят ноги, спортсмена - амбиции. Амбиции и комфорт - две стороны одной медали
Словосочетание "заслужили место" должно употребляться только к завершившим карьеру. Остальным - доказывать все результатами.
2020-01-17 19:18
 # 26  Dimon15 (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можно, чтобы каждая спортсменка со своим тренером готовилась, если это дает результат, а его пока не видно.
2020-01-17 19:18
 # 27  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
у нас есть один замечательный топ тренер - Надежда Белова, но что-то наши девчата с ней в свое время не сработались. Вот бы ее подключить хотя бы к команде В ( не в обиду теперешним тренерам), может бы и реальная смена появилась бы
2020-01-17 19:56
 # 28  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нужно Алфреда Эдера уговорить работать с нашими девушками.
Белоруски вон при нем как выступали. Совковый ментал ему знаком. Найдет подход к нашим.
Эдер же не работает ни с кем сейчас...
2020-01-17 19:56
 # 29  Марина Мульченко Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
нам бы Дашу Домрачеву с Улей,вот бы в скорости добавили,или мужа Кузьминой,он знает толк в подготовке
2020-01-17 20:34
 # 30  zlamp (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Многие требуют жестких мер, но видимо ВМБ не может идти на такие меры, так как велик риск, что золотая четверка просто уйдет на пенсию, а до Пекина собрать новую команду и правда не выйдет... Так что до Пекина ждать серьёзных перемен не стоит...

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Стартові склади завтрашніх гонок (11)
    Гомс-2024. Результати одиночної змішаної естафети (23)
    Гомс-2024. Результати змішаної естафети (11)
    Хохфільцен-2024. Результати чоловічої естафети (149)
    Гомс-2024. Стартові склади змішаних естафет (18)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 325
2 Лу Жанмонно 296
3 Ельвіра Карін Еберґ 283
4 Маркета Давідова 223
5 Ванесса Фогт 197
6 Елла Халварссон 194
7 Суві Мінккінен 194
8 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 171
9 Жюлья Сімон 154
10 Ліза-Тереза Хаузер 141
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.98
Антон Дудченко 6.32
Віталій Мандзин 5.22
Артем Тищенко 4.67

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
376
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
37
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2024-12-15
Дмитро Підручний: Мені вдалося покращити стрільбу

2024-12-15
Антон Дудченко: Вдалося вийти нарешті з минулорічного стану

2024-12-15
Христина Дмитренко: Постійно нагадувала собі, що потрібно контролювати дихання

2024-12-14
Віталій Мандзин: У контактних гонках мені ще трохи не вистачає досвіду

2024-12-14
Дмитро Підручний: Я більше налаштовувався на стрільбу

2024-12-13
Віталій Мандзин: Дуже прикро за той один промах