Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:42
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-03-14 17:21 |

Контіолахті 2020. Результати жіночої гонки переслідування


Яке серце вболівальника здатне витримати таку бурю емоцій ?! Здавалося, в чоловічій гонці переслідування спортсмени зробили все, щоб всі фанати і просто глядачі гонки переслідування на багато днів вперед запам'ятали побачене, не в силах нічим «перебити» емоційність прощального успіху Мартена Фуркада і його боротьби з Йоханнесом Бьо за Великий кришталевий глобус.
 
Але ні. По частині емоцій дівчата завжди дадуть сто очок вперед. І те, що продемонстрували біатлоністки в завершальній гонці сезону 2019/20, не могло залишити нікого байдужим. Навіть якщо сил співпереживати вже не залишалося. На останніх колах дистанції голова йшла обертом! За ким стежити? За українськими спортсменками? За лідером гонки? За Кайсою Макаряйнен, яка здійснює свій останній в кар'єрі героїчний прорив? Або все ж за калейдоскопічними змінами по ходу гонки в суперництві двох претенденток на перемогу в загальному заліку?!
 
І все ж боротьба за головний трофей в цій гонці була визначальною. На старт персьюта після вирахування всіх «зайвих» гонок Доротея Вірер вийшла, маючи всього лише восьмиочковий запас в тоталі перед Тіріл Екхофф. При цьому саму гонку переслідування норвежка почала майже на хвилину раніше і маючи перевагу в 16 позицій над італійкою! Але далі події закрутилися в кращих традиціях детективного жанру!
 
Перша стрільба. Екхофф вже на старті готова віддати весь свій запас, допустивши два промахи вже у стартовій стрільбі лежачи! Доротея Вірер дещо акуратніше, але все одно не обходиться без кола штрафу. На виході Тіріл восьма, Доро - 14-а. Режисери трансляції, розуміючи головну сіль дня, негайно показують відриви в реальному часі: один бал на користь італійки!
 
Другий рубіж вніс принципові зміни. Незважаючи на те, що обидві претендентки на титул відпрацювали з одним промахом, і Доротея Вірер навіть зробила це трохи швидше, проміжним лідером вже стала Екхофф! Після подолання чергового кола штрафу вона вибігла на трасу п'ятою, в той час як італійка виявилася на дев'ятій позиції. Рівність за очками! А за рахунок переваги за кількістю перемог в сезоні Великий кришталевий глобус в цей момент в руках Тіріл!
 
Ще ближче до перемоги вона стала після третього рубежу. Вітер, що і без того більше нагадує не Контіолахті, а Остерсунд, посилився навіть у порівнянні з чоловічою гонкою. І всі дівчата, які стріляли перед норвежкою, пішли на круги штрафу - а хтось навіть на три! А ось сама Екхофф ще раз показала парадоксальність своєї роботи на вогневих рубежах в цьому сезоні! Супроводивши поглядом суперниць, які вирушили на додаткові метри дистанції, сама вона чисто розстріляла всі мішені і пішла лідером! Навряд чи це встигла помітити Доротея, що починала свою роботу на рубежі. Але десь в глибині душі відчула недобре і, занервувавши, допустила дві помилки! Екхофф перша, Доротея Вірер - 16-а! У цей момент графіка від режисерів трансляції була безглуздою: було очевидно, що перевага норвежки гігантська. До того ж за часом вона вигравала у італійки вже цілу хвилину!
 
Але та холоднокровність, яку парою годин раніше зумів продемонструвати Йоханнес Бьо, його співвітчизниці поки не підвладна. Коли до перемоги в сезоні залишалося лише простягнути руку, Тіріл здригнулася! Їй не обов'язково було стріляти чисто! Навіть один промах зберігав Глобус в її руках. А при певних розкладах і два промахи залишали ініціативу за Екхофф!
 
Але в цей момент Тіріл вирішила продемонструвати, що і до трьох рахувати теж вміє, і пішла на 450 штрафних метрів після трьох промахів! Доротеї залишалося просто чисто відпрацювати рубіж. Але це тільки на словах «просто», а коли кожен постріл перетворюється в непримиренний двобій з вітром і нервами, завдання не з легких! Та Доротея Вірер впоралася. Не ідеально, але настільки, щоб цього виявилося достатньо для збереження контролю в гонці. Після одного промаху і кола штрафу італійка встигла вискочити на дистанцію на п'ять секунд раніше, ніж Екхофф встигла відмотати останнє «коло непошани»!


 
І тут вже все було в руках Доро. Маючи візуальний контроль в боротьбі з Тіріл, вона упустити бажану ціль не могла. Екхофф потрібно було не просто наздогнати суперницю, але і знайти по ходу останнього кола ще п'ятьох, хто міг би розташуватися між нею і Доротеєю Вірер. Наздогнати вийшло, знайти - ні. На фініші дівчата виявилися поруч: Екхофф замкнула десятку кращих, Доротея Вірер фінішувала через півсекунди після неї 11-ю.
 
Великий кришталевий глобус другий сезон поспіль вирушає до Італії, щоб стати окрасою домашньої колекції Доротеї Вірер!
 
А далі продовжилося французьке свято останнього дня Кубка світу! Стало навіть трохи шкода Жюлью Сімон, яка свою першу в кар'єрі перемогу на вищому рівні здобула не тільки в гонці без глядачів, а й в той момент, коли всі камери режисерів трансляції були спрямовані кудись за спину француженки. Але героїчний прорив до перемоги з 11-го стартового місця при всього двох колах штрафу в такий вітер гідні захоплення!


 
Якщо вже переможниці гонки було приділено мало уваги, то боротьба на останньому колі Лізи Віттоцці і Селіни Гаспарін за друге місце взагалі пройшла майже фоном. На неї звертали увагу лише тому, що до цього дуету стрімко наближалася господиня цієї траси Кайса Макаряйнен. Для протоколу зауважимо, що Гаспарін фінішним прискоренням відірвалася від Віттоцці і завоювала срібло.
 
Але Кайса... Як і Мартен Фуркад, багаторічний лідер збірної Фінляндії (та що гріха таїти - нинішнє покоління уболівальників навіть не знало в фінській збірній іншого лідера) прийняла для себе рішення повісити гвинтівку на цвях. Та, на відміну від француза, своє прощання Кайса зробила менш обтяжливим, оголосивши про завершення кар'єри тільки сьогодні вранці.
 
...Цей бенефіс Макаряйнен повинен бути феєричним перед рідними трибунами! Але вкотре проклятий коронавірус зіпсував і це сентиментальне свято. Макаряйнен, стартувавши 18-ю, незважаючи на всі свої чотири промахи кожен раз піднімалася і відігравала відставання на дистанції. За чистою швидкостю в гонці вона сьогодні була беззастережно кращою, вигравши у Деніз Херрманн 24 секунди! У решти - і того більше.
 
Але нажаль. Героїчний спурт, під час якого вона після виходу з останнього рубежу і до вершини знаменитої контіолахтінской стіни майже відіграла 18-секундне відставання від Віттоцці, успіхом не увінчався. За ці пару кілометрів Кайса видала весь запас сил, що залишалися, і навіть на пару місяців залізла в борг. Але якщо у суперниць ще залишався запал, щоб зробити прискорення і поборотися за медалі на фінішній прямій, то у фінки все паливо залишилося на останньому підйомі.
 
Фінішну пряму Макаряйнен пройшла четвертою. Одна. При порожніх трибунах. І хто знає, чого було більше в її сльозах на фініші. Жалості про те, що закінчився такий яскравий етап її життя, або образи на те, що прощання пройшло ось так...


 
Але три Великих кришталевих глобуса не залишають місця для сумнівів. Для сліз - так, залишають. Спасибі, Кайса! Ось цього турборежиму нам точно буде не вистачати...
 
На жаль, виступ українських дівчат в цій гонці пройшов в тіні описаних вище подій. Лише Валя Семеренко після першого вогневого рубежу з одним промахом ще спробувала утриматися в когорті найсильніших. Але, допустивши потім ще п'ять помилок, фінішувала 30-ю.
 
Анастасія Меркушина та Віта Семеренко стартували занадто далеко, щоб сподіватися на потрапляння в десятку. Настя провела досить непогану гонку і виявилася єдиною з наших учасниць, які домоглися прогресу протягом гонки переслідування. Пройшовши вогневі рубежі з трьома промахами, вона фінішувала 24-ю після старту з 32-го місця. Віта заробила чотири кола штрафу і поїхала в зворотному напрямку: на 35-е місце з 30-го.




 
Сезон завершено. Він виявився незвично коротким, і, можливо, не таким яскравим для нашої команди, як того хотілося б. Але були і по-справжньому радісні епізоди, що дозволяють дивитися з оптимізмом у майбутнє. А та феєрія, яку всі спортсмени подарували сьогодні, змушує чекати наступної зими з особливим нетерпінням!
 
Спасибі всім спортсменам, тренерам, сервісменам, медичним працівникам, адміністративному персоналу і функціонерам за те, що і цей сезон ми провели разом. Раділи і засмучувалися, вітали один одного і злилися на невдачі. Пережили весь спектр емоцій, який зробив кожного з нас багатшим за попередні чотири місяці.
 
Спасибі за сезон!!!
 
Переслідування. Жінки
1.  Жюлья Сімон (0+1+1+0)  30:43,5
2.  Селіна Гаспарін (1+2+1+0)  +17,3
3.  Ліза Віттоцці (1+1+1+1)  +20,9
4.  Кайса Макаряйнен (1+1+2+0)  +28,2
...
24.  Анастасія Меркушина (1+0+1+1)  +1:53,5
30.  Валя Семеренко (1+2+3+0)  +2:16,4
35.  Віта Семеренко (0+1+2+1)  +2:45,8
DNS  Юлія Джима
DNS  Олена Підгрушна

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу і залік переслідування
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 217)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

2020-03-14 18:59
 # 91  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
А ты представь ситуацию ну закончили бы сестры и Лена вообще допустим прям сейчас.Джима спринты уже не тянет,если мажет,Настя проведет ли сезон на высоком уровне?Сомнительно...Да можна психонуть и поставить например сразу на КМ Белкину,Бех,Журавок,Меркушину и Джиму в следующем сезоне,и забить вообще на хоть какие-то вменяемые результаты по сезону,что уж о медалях говорить.Эстафеты накатывать новые?До ОИ хоть так,хоть так уже поздно.Уже выбора нету,придется выжимать сестер и Лену как есть,пока их возраст настолько скажется,что уже выбора не будет,и все равно придется ставить Бех,Журавок и Кривонос на КМ,и просто ждать 4-5 лет.
2020-03-14 18:59
 # 92  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Не вам судить.
Теперь вы часто будете читать эту фразу от меня в свой адрес. ) Тем более, что вы часто позволяете себе писать о том, о чем даже понятия не имеете.
Каждый спортсмен честно добивающийся своих успехов заслуживает на самые высшие награды.
Это мысль весьма примитивна, если это вообще можно назвать мыслью.
Всё остальное личные предпочтения болельщика.
Это не про меня.

Теперь поясню суть: 3 БХГ - это мега-результат, а Доро никогда не была мега-биатлонисткой. Формальная сторона, по возможности, должна максимально соответствовать реальной стороне. Детали со временем забываются, а результат остается. Так понятно?
2020-03-14 19:02
 # 93  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Іван Ягло-Кандиболоцький
Каким образом точечно обновлять?Опять Журавок ганять с КИБУ на КМ?Не факт,что Блашко даже проведет целый сезон,учитывая,что будем мы выставлять всего 5 спорстменок на гонку.
2020-03-14 19:04
 # 94  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
З дуже великим авансом - Оберг.
Не соглашусь с Вами. Ханна в этом сезоне слегка сдала - потеряла уверенность на рубежах в критические моменты. Но стрелять она умеет, а в скорости вполне может добавить. Мне кажется, что это связано с отсутствием Пихлера.
А усі інші, названі Вами - весь сезон не витримають.
Вполне вероятно, что так. Именно поэтому я и перечислил их всех вместе.
2020-03-14 19:05
 # 95   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей

Я же и говорю-когда ,если не сейчас?
2020-03-14 19:06
 # 96  navigator Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Эх, Тирилька(((
Но после такого, еще больше хочется болеть за нее. Кто не падал, тот не вставал:)
Теперь еще больше не хочется, чтобы Вирер уходила, дважды она выиграла БХГ у тех за кого я болел, жду третьего:)))
2020-03-14 19:09
 # 97  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
можна психонуть и поставить например сразу на КМ Белкину,Бех,Журавок,Меркушину и Джиму в следующем сезоне,и забить вообще на хоть какие-то вменяемые результаты
,и все равно придется ставить Бех,Журавок и Кривонос на КМ,и просто ждать 4-5 лет.
То есть - шо в лоб, шо по лбу. Только ведь если надо ждать 4-5 лет после смены поколений,то не занимайся СБУ и пан Б ерундой, а начни делать то шо декларируешь, то сейчас бы как раз те самые 4-5 лет подходили к концу. А так... Боюсь притча о разбитом корыте неприятно удивит всех нас уже в следующем сезоне. Ибо даже наличие нашей звездной четверки в строю до ОИ не гарантировано.
2020-03-14 19:11
 # 98   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин

Давидова.Жук,Тодорова,кто там еще бегал на этапах КМ? Младшая сестра Ханны.При желании, можно еще поискать имена,не обязательно по этому сезону.
2020-03-14 19:14
 # 99  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
но не от немки, которая в стрельбе совершенно не стабильна да и скорость ее меня не впечатляет
Дениз учится стрелять весьма недавно, если сравнивать с Тирил. Скорость у Дениз не хуже по сезону.
Единственное - немецкий напор,системность, преодоления может и сработают.
И это тоже.
Остальные пока ничего выдающегося.
Ну а что выдающегося показала Тирил? Сравните ее с Марте.

Разве только "тихой сапой" доползут до БХГ
Так я и не жду от кого-либо из них прям тотального превосходства.
или кто то поднимется на уровень выше.
На уровень - сомневаюсь. Но ведь речь не о Лауре, а о Тирил.
Буду рад ошибиться. )
2020-03-14 19:15
 # 100  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не знаю, шо еще хотят выжать наши ветеранки. Ну не хватает их не то шо на сезон - на этап. И то шо в следующем сезоне ситуация поменяется не верит уже никто. Надо уходить.
2 предводитель каманчей
Уходить надо когда есть реальная замена! Да и деньги заработать не последнее дело! Если после межсезонья кто- то будет сильнее, в чем я сильно сомневаюсь, тогда просто через отбор уходят.
2020-03-14 19:18
 # 101  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Ханна в этом сезоне слегка сдала
У тім то і справа, у наступному буде, приблизно, те ж саме. А чому, Ви і самі відповіли.
2020-03-14 19:19
 # 102  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Она этого не заслуживает.
2 lionbiathlon
Эх , и даже с этим согласна, но так говорить недопустимо. Хотя бы потому что закон - мы получаем то, что заслуживает никто не отменял. Просто если сравнить борьбу "прошлых времен" - Вирер никак не тянет на 3х-разового обладателя БХГ0
2020-03-14 19:26
 # 103  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уходить надо когда есть реальная замена! Да и деньги заработать не последнее дело! Если после межсезонья кто- то будет сильнее, в чем я сильно сомневаюсь, тогда просто через отбор уходят.
Кому надо? Какая замена у Кайсы? Сколько еще сезонов она могла попадать в 30? А в 40? И почему нашим ветеранам деньги нужнее чем для Кайсы? Я подозреваю стипендии от финского бюджета у нее нет и не будет. Уходить надо вовремя. И байки про отсутствие замены- это как у раба на галерах в одной северной территории. Замена всегда есть. Уж какая есть.
2020-03-14 19:28
 # 104  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
А Кайса заслужила на 3 БХГ,как считаете?Когда выигрывала именно в олимпийский сезон 2014 и 2018 4 очка у Туры и 3 очка у Кузьминой?А почему Вирер не тянет на 3 БХГ?Ведь дело только в том,чтобы ровно провести сезон,и БХГ твой(можна побеждать,и проваливаться----а можна быть постоянно около высоких мест,а по очкам где-то рядом быть,вот тебе и баланс.Вопрос в силе пелотона только в 2010-2014 году,и сейчас.Но в защиту Вирер скажу,она ведь тоже варится около топовых позиций уже давно.

8-3-5-5 места с 2015 по 2018 год,места в тотале.Тогда были ведь Домрачева,Дальмайер,Коукалова,и Дорен-Абер,а Вирер была за ними немного,пришло ее время.Тем более остальной пелотон реально сейчас очень молод,если не брать Вирер,Херманн и саму Экхофф.Другие ведь еще побегают,и эти ОИ,и еще следующий ОИ-цикл.
2020-03-14 19:31
 # 105   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
2 предводитель каманчей
Примерно то же и я хотел сказать. Предводитель,Вы меня опередили.
2020-03-14 19:32
 # 106  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уходить надо как уходили великие и не очень за эти 2 года. Шо б у всех было чуство потери, а не равнодушное ну наконец то.
2020-03-14 19:38
 # 107  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
У тім то і справа, у наступному буде, приблизно, те ж саме.
Не уверен.
А чому, Ви і самі відповіли.
Я этого не говорил. Если Вы про выход на новый уровень, в контексте нашей беседы с МИГ, то относительно этого у меня другая точка зрения: несколько прибавить и выход на новый уровень - это разные вещи.
2020-03-14 19:40
 # 108  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уходить надо вовремя.
2 предводитель каманчей
С этим спорить бессмысленно, да и согласна я. Выскажу крамольную мысль - мечтала еще в 2018 году видеть эстафету - Варвинец, Джима, Меркушина, Пидгрушная . На слуху были Кривонос, Дмитренко. Но,чтобы состав "омолаживался" естественным путем а не возрастным.. И сейчас я не вижу смысла уходить "по возрасту", потому что спорт это борьба, если ты сильнее молодежи то какого уходить?! А "вовремя" это совершенно относительное понятие. Напрмер - Нойнер ушла "вовремя" или Бьорндален?
2020-03-14 19:40
 # 109  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Эх , и даже с этим согласна, но так говорить недопустимо. Хотя бы потому что закон - мы получаем то, что заслуживает никто не отменял.
Я с Вами согласен, если в плане Высшей Правды. Но тогда нужно вообще закрывать поболтушки. )
Просто если сравнить борьбу "прошлых времен" - Вирер никак не тянет на 3х-разового обладателя БХГ0
Конечно.
2020-03-14 19:44
 # 110  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Кайса заслужила на 3 БХГ,как считаете?
2 Дмитрий Дудкин
Кайса заслужила! Все таки субъективно всех сравниваю с Нойнер! И вот Кайса достойна как и Домрачева а Вирер - не тянет на Нойнер, Повторюсь - я за Вирер была оба сезона!
2020-03-14 19:53
 # 111  Кайса Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кайса уходит , Мартен уходит , зрителей нет ... очень грустное завершение сезона((
2020-03-14 19:54
 # 112  Николаша (Волинська область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
дякуємо за сезон!!!
2020-03-14 19:59
 # 113  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
А Кайса заслужила на 3 БХГ,как считаете?Когда выигрывала именно в олимпийский сезон 2014 и 2018 4 очка у Туры и 3 очка у Кузьминой?
Об этом, примерно об этом, у меня была многостраничная беседа два года назад с несколькими постоянными участниками "поболтушек".
А почему Вирер не тянет на 3 БХГ
Постараюсь изложить. Но это только сравнение конкретно Кайсы и Доро!
1. Сравни профайл Кайсы и Доро просто по формальным показателям.
2. Кайса набрала больше всех очков в КМ за всю историю женского биатлона. Если хочешь, то за преданность биатлону.
3. Кайса не просто каталась в топах, а была реальным претендентом в борьбе за самые высокие места, причем от себя!, да еще и с более серьезными конкурентками. А Доро без ошибок соперниц не может рассчитывать на победу в гонке, ну иногда может, но это не норма для Доро.
4. Да ты и сам все расписал в своем посте.

2020-03-14 20:01
 # 114  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Давно так не топил за Кайсу. Хотя она всегда была мне очень симпатична. И даже при том, что симпатизирую Лизе Витоцци, а, уж тем более Селине Гаспарин - как я сегодня орал, когда, казалось, еще чуть-чуть, и она их достанет! Но не сложилось :(((
2020-03-14 20:02
 # 115  Ivanna17 (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шановний Євгене! Дякуємо Вам за Ваші прекрасні статті. Завжди дивувалась, як можна так швидко і оперативно працювати і так влучно і захопливо описувати гонку буквально через декілька хвилин після її перебігу. З Вми ми знову і знову переживали прекрасні і сумні моменти біатлону. Жаль прощатися з біатлоном на декілька місяців. Але, сподіваюсь, що і весною, і літом Ви все-одно будете писати статті на біатлонну тему. Не кидайте нас надовго.
2020-03-14 20:04
 # 116  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
У каждого поколения свои герои)Вирер берет просто стабильностью.Бергер,Кайса,Домрачева,Хенкель,Кузьмина,Нойнер....понятно что выдающиеся биатлонистки.Я бы скорее Вирер отнес к ряду скажем Соукалова,Пройс(с авансом),Абер,Витоцци,Эберг(соотносительный баланс хода и стрельбы) ,возможно в будущем такой станет Маркета(тоисть те,кто как бы топы,но люди их не воспринимают так,как звезд ...тех,что я перечислил выше-глыб биатлона-).Может еще поэтому к Вирер такое отношение.Но тем не менее,как бы то ни было,она первая после Форсберг взяла 2 БХГ подряд.
2020-03-14 20:06
 # 117  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот есть же комментаторы вроде бы ничего не сказал, но написал так, будто клопа раздавили, как говорил Абдулов... ненавижу «зверхнiсть» здесь все болельщики и все в одинаковых условиях и право на собственные мысли имеет каждый и комментирование мыслей других в тонах собственной мании величия выглядит как в курятнике- задача забраться повыше и нагадить с лучшей точки на всех. Отвратительно ибо люди не куры, мозги должны работать более продуктивно.
Девочки, спасибо за сезон, вы все равно лучшие, решайте локальные и глобальные проблемы и ждём всех в тридцатке следующего сезона. Спасибо за сезон, за бронзу, за Европу, спасибо милые, вы сделали все, что могли, но надеемся, что можете больше. Ждём 20/21 и надеемся на вас!
2020-03-14 20:07
 # 118  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не вижу смысла уходить "по возрасту", потому что спорт это борьба, если ты сильнее молодежи то какого уходить?! А "вовремя" это совершенно относительное понятие. Напрмер - Нойнер ушла "вовремя" или Бьорндален?
О как... Ну и кто из франкомолодежи сейчас сильнее Фуркада? А Кайсы? А Коукаловой? А Домрачевой, Кузьминой? Зачем за уши притягивать аргументы? И Нойнер с Бьерндаленом хорошие примеры хоть и противоположные.
Например Нойнер ушла вовремя. А вот Бьорндален нет. Более того, он бы и не уходил, так его попросили вежливо но настойчиво. И после него целая свора талантливых норгов поперла так шо не остановить.
2020-03-14 20:09
 # 119  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Даже не знаю,кому я хочу БХГ в следующем сезоне у девушек.Наверно поболею за Марте и Ханну.

В этом сезоне все получили по МХГ(Херманн,Вирер,Экхофф,Оберг),а Марте-7 медалей ЧМ.А Вирер поздравляю с БХГ и прекрасным,как для нее домашним ЧМ.
2020-03-14 20:10
 # 120  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вспомним, как проходила эпоха нашей эстафетной команды №1.
2001 - ушла Зубрилова,
2002 - ушла Водопьянова (в 28 лет) и почти ушла Лемеш (еще 3 года иногда привлекалась, но уже практически без попадания в очки.
Из боевых единиц осталась только Петрова, которая продержалась до 2007, когда подросли сестры. Понемногу росла "тихоход" Хвостенко, пока не расцвела в 2007-2012, привлекались Яковлева, Тананайко, Меркушина, Ефремова....
Замени фамилии Петрова на Джиму, Хвостенко на Меркушину, остальных на Варвинец, Журавок, Белкину, Абрамову
А вместо подросли сестры - на группу Лопухова (Аня, Катя, Настя, Оксана)....
И понимаешь, что все повторяется и уходить придется, вовремя или нет решит то самое время.
Развитие, как и ход времени не остановить...

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (3)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!