Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Емільєн Жаклен 373
4 Ерік Перро 368
5 Себастьян Самуельссон 354
6 Вебйорн Соерум 310
7 Філіпп Наврат 292
8 Фаб'єн Клод 260
9 Мартін Улдаль 251
10 Кантен Фійон-Майє 233
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   10:43
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Наступна трансляція

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2020-12-17 16:38 |

Хохфільцен-2020 (IV). Результати чоловічого спринту


Прорвало !!!
 
У стартовій гонці четвертого етапу Кубка світу в Австрия Хохфільцені чоловіча команда України, нарешті, порадувала вболівальників високим результатом! Дмитро Підручний першим з наших хлопців в сезоні закрив усі мішені в особистій гонці і фінішував шостим в спринті! Не менш важливо, ніж підсумковий результат те, що на дистанції капітан виявився конкурентоспроможним, особливо на останньому колі! Окрилений перспективою фінішу у «квітах», Підручний включив максимальні швидкості і не віддав позицію французам Емільєну Жаклену і Кантену Фійону Майє, які на останньому колі не зуміли відіграти півтори і шість секунд відповідно. Перші квіти для української збірної в сезоні! Браво, Діма !!!



Обійти Підручного змогли лише скандинави - швед і чотири норвежця! Причому подіум вийшов повністю норвезьким. І героями сьогоднішнього спринту стали двоє молодих хлопців, які приємно дивують в нинішньому сезоні. Другу перемогу в сезоні і в кар'єрі здобув Стурла Легрейд, що стрімко увірвався до числа світових лідерів! Два нуля - і він на вісім секунд випередив на фініші ще одного партнера по команді, який здобув в цьому сезоні першу перемогу - Йоханнеса Дале.
 
Третім до фінішу прийшов лідер Кубка світу Йоханнес Бьо. У нього в сезоні поки лише одна перемога - менше, ніж у Легрейда)) Але загальна стабільність високих результатів дозволяє тримати марку. У спринті Йоханнес звично був найшвидшим на дистанції, і якби не неприємність у вигляді двох промахів на стрільбі лежачи, бути б Бьо-молодшому першим. Але з урахуванням 300 штрафних метрів відставання в двадцять секунд не є критичним перед суботньою гонкою переслідування.





Цікавим буде персьют і для української команди. На щастя, схоже, наші хлопці вийшли на позитивну траєкторію своїх фізичних кондицій в сезоні. Адже «квіткове» місце Підручного стало не єдиним позитивним моментом в цій гонці.
 
Кращий подарунок до дня народження - той, який робиш собі сам)) Мабуть, слідуючи таким принципом кращого результату в кар'єрі домігся Антон Дудченко, який відсвяткував сьогодні 24-річчя ! Ті ж два нулі, що і у Дмитра, і фініш на 20-му місці - відразу на вісім позицій краще, ніж його попередній рекорд, встановлений тут же, в Хохфільцені рік тому. Вітаємо, Антон!
 
У зоні кубкових очок фінішував і третій наш спортсмен Артем Прима. Правда, виступ Артема виявився змазаним промахами - по одному на кожному рубежі. Можливо, позначилася деяка квапливість, адже за швидкострільністю у Прими сьогодні четвертий результат. Але при двох колах штрафу - на фініші 39-е місце.
 
Трохи зіпсував захоплені емоції українських уболівальників виступ Богдана Цимбала, який вперше був делегований в першу стартову групу. На жаль, роль забійника для наймолодшого біатлоніста нашої збірної виявилася некомфортною: Богдан і на трасі виглядав дуже слабо, продемонструвавши один з найгірших показників швидкості в гонці, і на вогневому рубежі поправити результат не зумів, допустивши три промахи. Підсумок - лише 101-а позиція.
 
На жаль, не порадував і Руслан Ткаленко, який, як і Цимбал, цим спринтом завершив для себе грудневу частину сезону, не зумівши пробитися в гонку переслідування - 75-й.
 
У загальному заліку Кубка світу продовжує впевнено лідирувати Йоханнес Бьо, який сьогодні до 58 очок збільшив відрив від найближчого переслідувача, яким залишається Себастьян Самуельссон. Кращий з українців, як і раніше, Артем Прима (35-й), але вже в персьюті його може обійти Дмитро Підручний, якщо відіграє у партнера по команді ще 16 балів. Також Діма має прекрасні шанси за підсумками поточного етапу відібратися у мас-старт.
 
Результати спринту додали оптимізму нашій команді і в заліку Кубка націй. За одну гонку наші хлопці обійшли дві команди-суперниці і 2020-й рік закінчать на 11-му місці, відстаючи від заповітної десятки на 91 бал. Ну, а безальтернативне лідерство в командному заліку утримує Норвегія, чия перевага над сусідами-шведами виросла вже до 319 очок.
 
Завтра четвертий етап Кубка світу в Хохфільцені продовжиться спринтом у жінок.

Спринт. Чоловіки
1.  Стурла Легрейд (0+0)  23:04,9
2.  Йоханнес Дале (0+0)  +7,9
3.  Йоханнес Тінгнес Бьо (2+0)  +19,9
...
6.  Дмитро Підручний (0+0)  +51,3
20.  Антон Дудченко (0+0)  +1:27,4
39.  Артем Прима (1+1)  +2:02,8
75.  Руслан Ткаленко (0+2)  +3:02,3
101.  Богдан Цимбал (1+2)  +4:24,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світуКубка націй і залік спринтів
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку

Фото - скріншот офіційної трансляції гонки


Коментарі (Всього: 171)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2020-12-17 18:32
 # 121  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Жизнь налаживается Завтра женщинам поддержать и все будет хорошо
2020-12-17 18:37
 # 122  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну штож... наконец получилась гонка после которой нет горького осадка. Особенно радует Дудченко с заездом в 20ку. А еще - за двоих жовтоблакитных в шестерке. За Йханеса который Бе - абсолютно спокоен. Йоханес как есть. Балбес и разгильдяй . Рыжему скучно. Ему нужен раздражитель. Что бы включиться по настоящему за БХГ, ему в прошлом сезоне надо было подарить Фуркаду два этапа. Пишущим ахинею про какие то "комплексы" Бе надо бы посмотреть статистику - с двумя кругами на финише проиграл всего 20 сек. Т.е. даже с кругом пришел бы первым. И пока петух его не клюнул - на первые места имеют шанс все из первой 20ки. В принципе - для интриги и букмекеров - то шо надо.
2020-12-17 18:43
 # 123  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Просто Бе дурака валяет)))дает шансы Дале и Лагрейду,ход то есть))))а с таким настроем он и 10-к гонок не выиграет,с промахами)

Первая 10-ка тотала)Самуэльсон,Дале,Лагрейд-23 года,Жаклен-25,Кантен и Ветле-28,Йося-27)))Только Таря и Фак ветераны можна сказать)

Впринципе рыжему,хватит весь сезон находиться в топ-5,чтоб играючи выиграть БХГ,за счет стабильности мест,даже необязательно при этом побеждать,вообщем как Фуркад в одном из последних своих сезонов.
2020-12-17 18:44
 # 124  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Это ж надо даже в хорошем видеть только плохое
А де "плохое"? І Прима, і Дудченко, і Ткаленко пробігли як і в естафеті. Прискорився тільки Підручний. Чи, може, щось не так?
2020-12-17 18:47
 # 125  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Ну штож... наконец получилась гонка после которой нет горького осадка. Особенно радует Дудченко с заездом в 20ку. А еще - за двоих жовтоблакитных в шестерке. За Йханеса который Бе - абсолютно спокоен. Йоханес как есть. Балбес и разгильдяй . Рыжему скучно. Ему нужен раздражитель. Что бы включиться по настоящему за БХГ, ему в прошлом сезоне надо было подарить Фуркаду два этапа. Пишущим ахинею про какие то "комплексы" Бе надо бы посмотреть статистику - с двумя кругами на финише проиграл всего 20 сек. Т.е. даже с кругом пришел бы первым. И пока петух его не клюнул - на первые места имеют шанс все из первой 20ки. В принципе - для интриги и букмекеров - то шо надо.
Були б лайки, просто б лайкнув. А так - повністю погоджуюся.
2020-12-17 18:55
 # 126  AVI (Кропивницький) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Гарна гонка! Пів команди ожило. Хочу відзначити гарного коментатора. Прямо приємно слухати. Є невеликі огріхи, але порівняно з Ружицьким - небо і земля.
2020-12-17 19:11
 # 127  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Просто Бе дурака валяет)))дает шансы Дале и
Ну да. Конечно. Пока валяеь. Я вот думаю - может рыжему азарта не хватает, адреналина? Потому как насчет честолюбия сомневаться не приходится - вспоминаю его кислый вид и комментарии по поводу проигрыша Пидручному на ЧМ. Так и сейчас - без великого и ужасного Фуркада стало скучно и малоинтересно. Эпизодически набегают всякие жаклены-кантены, соратники по партиисборной - но то все не то. Чуствуется шо может добавить в любой момент. Надеюсь на Самуэльсона. Он азартен, самолюбив, молод и нахален. К тому же, шо не может не нравится - сторонник фейрплей и хейтер московии. Если кто и бросит перчатку рыжему - то он. Французы слишком рафинированы.

2020-12-17 19:19
 # 128  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
А у чім різниця між "провальною естафетою" і сьогоднішніми результатами? Підручний прискорився, не в останню чергу і завдяки нулям. Усі інші - той же рівень.
А в Дудченка Ви певного прогресу не помітили? Свій кращий результат показав + чисто відстрілявся. Чи у естафеті було так само?
2020-12-17 19:34
 # 129  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Эстафету Дудченко в одни ноги с Тршаном прошел и на финише проиграл. А сегодня у него 15 сек выиграл и прошел дистанцию с тем же временем, что и Прима.
Или как то не так?
2020-12-17 19:41
 # 130  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Пока все так выглядит,что главный соперник Йохи в этом сезоне-он сам.Будет косячить на стрельбе,побед будет не так много,как хотелось,желающих вагон,те же младшие норги))У него пока не видно того самого инстинкта убийцы,как у Фуркада,который был сосредоточен на каждой гонке,тот бы сегодня с 0-0 прошел,и выиграл в лучших традициях....а с такой стрельбой Йоханнеса,даже ГП и мастарты могут уплывать,так он и в спринте уже косячит(7 гонок-1 победа).Он сам говорил,что ему немного не хватает мотивации в этот коронавирусный период,без зрителей адреналин не тот,походу хочет себя разозлить до такой степени,чтоб и ход и стрельба были ураганные,но разве что теперь после НГ.
2020-12-17 19:45
 # 131  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
А в Дудченка Ви певного прогресу не помітили? Свій кращий результат показав + чисто відстрілявся. Чи у естафеті було так само?
Спринт - чисто, естафета - +1;
Естафета: 7,5 - 17.18,7;
Спринт: 10 - 24.32,3;
Спробуйте порахувати, а Тршаном хай займаються словенці.
2020-12-17 19:47
 # 132  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надеюсь на Самуэльсона. Он азартен, самолюбив, молод и нахален. К тому же, шо не может не нравится - сторонник фейрплей и хейтер московии. Если кто и бросит перчатку рыжему - то он. Французы слишком рафинированы.

Мне кажется Йоханнес немного и сам не ожидал,что в первой части сезона,ему придется бороться по большей части с Самуэльссоном,Дале и Лагрейдом,чем с французами.Дистанция конечно все подровняет,и на ЧМ превосходства норгов такого не будет.
2020-12-17 19:59
 # 133  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
главный соперник Йохи в этом сезоне-он сам.Будет косячить на стрельбе,побед будет не так много,как хотелось
Це Фуркад нас привчив, що він випалює усе, чи, майже усе. А Бьо - це не Фуркад, і ніколи ним не буде. Згадайте, як вигравав свої Глобуси Бйорндален - тотальної переваги у нього майже ніколи не було. А Свендсен... Яке майбутнє йому пророкували. І Глобус виграв передбачувано і упевнено, а далі - якось несподівано програв Бьо...
2020-12-17 20:03
 # 134  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Естафета: 7,5 - 17.18,7;
Спринт: 10 - 24.32,3;
Спробуйте порахувати

А що тут пробувати рахувати? Ви ж самі написали, що дистанції різні. Як їх можна рахувати? Якщо людина пробігає 100м за певний час, то це ніяк не буде означати, що вона 200м буде бігти удвічі довше. Це ж Вам не підручник з математики для школярів(там дуже багато спрощень), у реальному житті так не працює ))
2020-12-17 20:11
 # 135  KYKA Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ссылку на награждение дайте
2020-12-17 20:12
 # 136  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пока все так выглядит,что главный соперник Йохи в этом сезоне-он сам
Вот точно!! Не хватает куражу)))
2020-12-17 20:13
 # 137  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
А що тут пробувати рахувати? Ви ж самі написали, що дистанції різні. Як їх можна рахувати? Якщо людина пробігає 100м за певний час, то це ніяк не буде означати, що вона 200м буде бігти удвічі довше. Це ж Вам не підручник з математики для школярів(там дуже багато спрощень), у реальному житті так не працює ))
Абсолютно згоден. У естафеті - 138,5сек/км, у спринті - 147,2сек/км. Якщо зважити на різну довжину дистанцій - хіба не виглядає паритетом?
2020-12-17 20:13
 # 138  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 KYKA
https://suspilne.media/88993-pidrucnij-sostij-u-sprinti-rezultati-colovicogo-sprintu/
Там вся гонка с награждением
2020-12-17 20:17
 # 139  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нашим ребятам был просто необходим какой - то положительный момент, чтобы вылезти из психологической ямы. Жаль опять не хватает 4 бойца для эстафеты.
2020-12-17 20:18
 # 140  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 KYKA
Ссылку на награждение дайте
Там є цікавинка... Дмитро "порушив" регламент привітання. На п'єдесталі ніхто ні до кого руками не торкається, а Дмитро підійшов до усіх "кулак-в кулак", та щей без перчатки... Але усі відповіли - навіть Йохан, хоч і длубався у своєму телефоні.
2020-12-17 20:19
 # 141  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Там не тільки різна довжина дистанції а наприклад може бути різний рельєф, стан траси і т.д. Дудченко непогано виступив в естафеті а тут показав супер результат як для себе звісно
2020-12-17 20:23
 # 142  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://www.sports.ru/biathlon/1092139110-joxannes-bo-esli-by-segodnya-bezhal-furkad-to-s-dvumya-promaxami-na-le.html
2020-12-17 20:23
 # 143  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Естафета: 7,5 - 17.18,7;
Спринт: 10 - 24.32,3;
Спробуйте порахувати,

А порівнювати загальний час проведений у спринті із часом проведеним на лижні на 4 етапі естафети - це взагалі геніально )))
2020-12-17 20:26
 # 144  ashadnyh Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З поверненням Діма!!! Молодець дуже гарний спринт. Стрільба якісна і непогана швидкість. Дудченко теж зробив собі подарунок на день народження Теж гарна стрільба трохи добавити швидкості і був би в десятці. Приму трохи підвела стрільба. а так більш-менш нормально. Ткаленка необхідно замінтити. Цимбал намазав від душі та ще й не біг. Але молодим треба набивати гулі. Одинадцяте місце в кубку націй це вже виглядає більш приємно. Так тримати і вилазити з того болота.
2020-12-17 20:32
 # 145  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
не видно того самого инстинкта убийцы,как у Фуркада,который был сосредоточен на каждой гонке,тот бы сегодня с 0-0 прошел,и выиграл в лучших традициях...
Та да. Но это только в плюс ему. Не было у Фуркада того запаса. Потому и сосредоточен был как в последний раз в жизни. Но если честно, то и смотреть на Йоганеса гораздо интересней. Шо в этот раз он учудит. Фуркад же как машина, всегда на максимуме возможностей - легко предсказуем, как в победах, так и в последних пару сезонов - в проиграшах. Было видно - это его потолок. А рыжий - смотря с какой ноги встанет - так и пробежит. Хотя минимальная планка у него повыше фуркадовской будет.
2020-12-17 20:33
 # 146  serhej Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
молодец надо и в приследований так ив спринте выступить. и награда прийдет
2020-12-17 20:33
 # 147  Fokus_nik (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Поздравляю ребят! Порадовали сегодня)) Надеюсь, дальше будет только лучше.
2020-12-17 20:38
 # 148  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
2 ashadnyh
А порівнювати загальний час проведений у спринті із часом проведеним на лижні на 4 етапі естафети - це взагалі геніально )))
Винен. 22.34,8, або 135,5. Що ж - краще...
А по факту його підсумкового місця - я і з Вами, і з усіма погоджуюся.
2020-12-17 20:59
 # 149  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2

Винен. 22.34,8, або 135,5. Що ж - краще...

А "Якщо зважити на різну довжину дистанцій", то взагалі "офігіти" можна )))
Насправді, ці гонки/дистанції порівнювати не можливо.
Лише можна спробувати в порівнянні з умовним Тршаном або кимось іншим (хоча у цього умовного також форма змінитися могла)
2020-12-17 21:40
 # 150  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Насправді, ці гонки/дистанції порівнювати не можливо.
Буквально порівнювати у лижах, взагалі, неможливо, тому і рекорди тут не фіксуються. А 7,5, і 10 для лижника, це дистанції одного рівня. І, якщо Ви вважаєте, що він сьогодні показав реактивну швидкість, хай буде так. Тільки ті ж два промахи, і був би поряд з Примою. І на швидкість особливої уваги майже ніхто б і не звернув (про ТШ не говоримо).
Окрім того Ви, особисто, схильні до емоцій, (пам'ятаю ваші коменти з тієї ж естафети).

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Обертілліах-2024. Результати одиночної змішаної естафети (25)
    Ансі-2024. Результати чоловічого мас-старту (51)
    Ансі-2024. Результати жіночого мас-старту (70)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 565
2 Ельвіра Карін Еберґ 371
3 Лу Жанмонно 352
4 Жюлья Сімон 315
5 Ванесса Фогт 307
6 Суві Мінккінен 285
7 Жустін Бреза-Буше 268
8 Жанні Рішар 260
9 Елла Халварссон 250
10 Селіна Гротіан 235
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Юлія Джима 6.79

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
378
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували