Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   17:50
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2021-04-01 17:14 |

Урош Велепець: Після невдачі в Пхенчхані відчуваю, що залишився в боргу перед Україною



Новина про повернення в Україну Уроша Велепеца стала настільки несподіваною, що багато вболівальників в нашій країні сприйняли її, як першоквітневий жарт. Але сам словенський фахівець свій другий вхід в «українську річку» сприймає більш ніж серйозно, про що і розповів у великому інтерв'ю для нашого сайту.



- Урош, вітаємо вас з поверненням в Україну! Для більшості уболівальників новина про те, що Ви знову будете працювати з командою, стала приємним сюрпризом. А наскільки несподіваним запрошення української федерації стало для Вас?
 
- Я б не сказав, що це було несподіванкою. Я завжди залишався в хороших відносинах і з Володимиром Михайловичем (Бринзак - прим. Є.Т.), і з тренерами, і з дівчатами. Тому обговорювати можливість продовження спільної роботи ми почали заздалегідь.
 
- На Батьківщині до вашого рішення поставилися з розумінням?
 
- Ті завдання, які переді мною ставилися в збірній Словенії, я виконав. Команда зараз в непоганих кондиціях, система підготовки працює. До того ж, ми домовлялися, що я залишаюся вільним в питаннях вибору варіантів продовження кар'єри. Тому ніяких претензій не було, і я можу змінити місце роботи, і спробувати зробити те, що не вдалося до кінця реалізувати в Україні раніше.
 
У мене були й інші пропозиції, але в рік Олімпіади треба йти в команду, яку ти знаєш, бо починати все з нуля в такій ситуації дуже складно. Тому для мене було дуже приємним запрошення президента української федерації і в той же час це - велика честь для мене, тому що я знаю, наскільки популярний біатлон в Україні. Крім того, тут завжди багато людей прикладає максимум зусиль, щоб організувати найкращі умови для підготовки команди.

- А хто тепер буде працювати зі збірною Словенії? І чи будете Ви також консультувати нових тренерів словенської команди?
 
- У команді заздалегідь знали, що після цього сезону я можу піти працювати в іншу збірну: 1 травня у мене закінчується контракт в словенській армії. І ми заздалегідь до цього готувалися. Тому ми розглядали варіант, що в подальшому роботу з командою продовжить Янеш Маріч, який до цього готував словенських юніорів і добре знає більшість спортсменів, які зараз входять до складу основної команди. Єдиний, хто з ним щільно не працював - Яків Фак, але він і сам вже - дуже досвідчений спортсмен, і значну частину роботи проводить індивідуально. Зараз же в основу планують залучати ще двох юніорів, які добре знають принципи роботи Маріча. Я ж на цей перехідний період залишуся членом тренерської ради та при необхідності зможу трохи допомагати консультаціями, оскільки, звичайно, відчуваю відповідальність за команду. Але це не буде часто - може, раз-два на місяць в особистому спілкуванні або по скайпу. У будь-якому випадку, це не завадить зосередитися на роботі зі збірною України.



- Зараз, на відміну від словенської збірної, Ви отримуєте групу спортсменок, в якій буде реальна конкуренція за потрапляння до складу. Чи допоможе це тій ж Юлії Джимі додати в порівнянні з попереднім сезоном?

- Усім дівчатам треба додавати, не тільки Юлі. На нас чекає багато серйозної роботи, щоб підготуватися до головного старту - Олімпіади.

- Юлю ви знаєте набагато краще за інших дівчат, оскільки працювали з нею всі ці три сезони після Пхенчхану. Чи немає в зв'язку з цим ризику, що Джимі буде приділятися більше уваги? Чи вистачить часу для індивідуальної роботи з кожною спортсменкою команди?

- У цьому я взагалі не бачу проблеми. Коли я працював зі словенською збірної, я як раз більше уваги приділяв команді, а Юлі тільки допомагав. І зараз всім дівчатам буду приділяти достатньо уваги. Може, молоді спортсменки вимагають навіть більше часу, тому що досвідченим дівчатам вже не треба нічого розповідати - вони за роки кар'єри вже і самі знають, як їм треба готуватися, краще відчувають свій організм. А до молодих потрібен більш індивідуальний підхід за методикою, по техніці, і уваги, відповідно, теж більше.

- Наша жіноча команда - досить «складний» механізм. У попередніх сезонах старшому тренеру доводилося постійно враховувати думку особистих тренерів спортсменок. Коли Ви приймали  пропозицію повернутися в Україну, наголошували на цей момент? Як будуть прийматися рішення щодо формування складів, розподілу спортсменок за стартовими групам? Чи буде у Вас повна свобода дій?
 
- Ну, по-перше, що стосується «складності» роботи з жіночими командами, то збірна України - не унікальна. (Сміється) У будь-яких індивідуальних видах спорту доводиться враховувати безліч нюансів. І я знаю, що і в Росії, і в Німеччині, і в інших країнах з жіночими командами працювати складніше, ніж з чоловічими.
 
Що стосується свободи дій - звичайно, так. Інакше я б просто не погодився працювати. Це не виключає того, що я готовий спілкуватися з усіма тренерами, отримувати від них інформацію, радитися. Але приймати рішення буду самостійно.
 
- Як Ви плануєте взаємодіяти з Юраєм Санітрою? Чи будете користуватися його досвідом роботи з жіночою командою в попередньому сезоні?
 
- Я дуже поважаю Юрая, ми багато років знайомі, і разом вже працювали в Україні. Звичайно, у кожного фахівця можуть бути свої погляди на різні речі, але я думаю, нам разом працювати буде легко. І звичайно, досвід Юрая по роботі з командою буде дуже корисний.



- Чи узгоджується з Вами список спортсменок, які будуть готуватися в команді А? І те, що сестри Семеренко будуть тренуватися за індивідуальною програмою?
 
- Звичайно, ми попередньо це обговорювали. У мене вже 18-річний тренерський досвід, і я не буду стрибати в басейн, не знаючи його глибини. У нас і в попередній період спільної роботи було хороше взаєморозуміння з президентом федерації, і зараз перед тим, як дати згоду на роботу з командою, ми обговорили список спортсменок, які можуть увійти до першої збірної.
 
Що стосується Віти і Валі, то я дуже радий, що вони повернулися до Григорія Шамрая, який і зробив з них спортсменок, що прийшли до олімпійського чемпіонства. Я дуже поважаю Григорія, і розумію, що повернення дівчат до його системи підготовки піде їм на користь. Досвід сестер Семеренко дуже потрібен нам протягом сезону. Вони вже дуже багато чого досягли, і я вірю, що у Віти і Валі ще є сили, щоб піднятися наверх.

- Настя Меркушина раніше висловлювала сумніви, що робота з Вами пішла їй на користь. Зараз Настя увійшла в команду А. Ви вже спілкувалися з самою спортсменкою, з її особистим тренером Олегом Меркушиним?
 
- По Насті поки є питання. І я не готовий зараз дати точну відповідь, оскільки тільки другий день пройшов з моменту, коли ми домовилися про співпрацю з українською федерацією. Звичайно, Настя результатами минулого сезону повністю заслужила місце в команді А. Але мені ще треба буде поговорити з Олегом (Меркушиним - прим. Є.Т.), щоб обговорити принципи підготовки. Причому треба буде це зробити заздалегідь, щоб розуміти - як вибудовувати програму і взаємодію в передсезонний період. Ми обов'язково зустрінемося і все обговоримо - по телефону це вирішити досить важко. У будь-якому випадку, ми - команда, і всі, хто знаходяться в цьому човні, повинні гребти веслами в одному напрямку.
 
- Ці дев'ять дівчат (сім в команді А плюс Віта і Валя) - «закритий» список претенденток на Олімпіаду? Або, наприклад, Ольга Абрамова або Надія Бєлкіна в разі успішних виступів взимку теж зможуть претендувати на олімпійську путівку?
 
- Двері в команду відкриті для кожної спортсменки. У нас буде команда Б, і для мене немає ніяких проблем в тому, щоб запросити одну або іншу спортсменку на Кубок світу. Виступати будуть найсильніші. До того ж, протягом сезону для підготовки до Олімпіади дівчата можуть пропускати якісь етапи, і нам потрібна буде ротація. І взагалі, хоча я і відповідаю за першу команду, в моїх інтересах підняти рівень жіночого біатлону в цілому, щоб вибір спортсменок був якомога більшим. Так, як це було в попередньому олімпійському циклі, коли у нас і на Кубку IBU було чимало подіумів.
 
Як ми говоримо в Словенії - це солодкі проблеми. Чим більша конкуренція, тим краще, і місце в команді нікому заздалегідь не гарантоване. Може Юля, Олена і Даша за підсумками попереднього сезону можуть бути більш спокійні, але і їм, і іншим дівчатам треба буде доводити право на потрапляння до складу. Команда - це живий організм. І прогрес тут можливий тільки через конкуренцію і бажання.

- Перед початком сезону Ви плануєте робити спільний збір з командою Б, щоб там вже визначати представництво на Кубку світу і Кубку IBU?
 
- Так було завжди, і в майбутньому сезоні я не планую змінювати цю практику. Ми зазвичай робили такий відбір в Шушені під час Відкриття сезону. Там зазвичай є можливість стартувати більшій кількості спортсменів, і це оптимальний варіант для проведення такого відбору. Зараз на фоні обмежень у зв'язку з ковідом, поки не ясно - чи зможемо ми провести збори саме в Шушені, але в будь-якому випадку якесь контрольне тренування в якості відбору для команд А і Б організуємо.
 
- Минулий сезон вийшов дуже важким, тому що команда не була вільна у виборі місць підготовки і не провела достатньої кількості гірських зборів. Чи реально буде організувати зараз збори для збірної України в тій же Поклюці?
 
- У цьому відношенні нам залишається тільки сподіватися на те, що з 1 травня можливості переміщення в Європі будуть більш простими. Треба бути оптимістами, і звичайно ми будемо планувати збори на тій висоті, яка необхідна. Але на даний момент щось конкретне сказати важко. У тій же Словенії зараз локдаун 10 днів, і якісь варіанти можна починати розглядати тільки після 12 квітня, якщо обмеження будуть зняті.



- Урош, ну і в кінці. Чи можна сказати, що робота в Україні в цьому сезоні - челендж для Вас? Адже знову - азіатська Олімпіада, і після невдачі в Пхенчхані потрібен реванш...
 
- По-перше, ми всі сподіваємося, що ця Олімпіада відбудеться. (Сміється) Тому що по тій ситуації, яка була минулої зими, ніякої Олімпіади в Китаї пройти не могло. По-друге, в мій попередній період роботи з українською командою у нас було чимало хороших результатів. І відсутність успіху на Олімпійських іграх залишає відчуття недомовленості. Так, тоді відразу три спортсменки захворіли в Казахстані, і через це не змогли підійти до Олімпіади в кращих кондиціях. Але від нас очікували хороші результати, і після невдалого виступу я тоді пішов у відставку, тому що так було чесно. І оскільки не вдалося виконати все, що було задумано, я відчуваю, що залишився в боргу перед Україною.

- За яких умов Ви можете продовжити роботу з українською командою і після Пекіну? Або контракт вже зараз передбачає термін більше, ніж один рік?
 
- Ми про це говорили з Володимиром Михайловичем. Звичайно, як ви правильно сказали, це - челендж в олімпійський сезон. Але приходити на один рік не має сенсу, тому що повністю реалізувати себе в роботі з командою за такий термін не можна. Тренери, як правило, розраховують на олімпійський цикл. Але зараз про це говорити рано: всі думки в даний момент - про підготовку до Пекіну.
 
- Урош, спасибі велике за таку ґрунтовну розмову! Напевно багато питань вболівальників нині отримали відповіді. Бажаємо вам, щоб в майбутньому сезоні все задумане в роботі з командою вдалося реалізувати!
 
- Велике дякую! І привіт всім уболівальникам! Я знаю, що ми іноді можемо їх сильно розлютити, але будемо намагатися робити все, щоб моментів, коли зможемо їх радувати, було набагато більше.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 138)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2021-04-02 14:59
 # 91  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А я тоді казала, що рішення було невірним, кажу і тепер.
2 Оксана
Пані Оксано, я переконався, що діалог з Вами складається з двох пунктів:
1. Пані Оксана завжди права;
2. Якщо пані Оксана не права, читай перший пункт.
2021-04-02 15:00
 # 92  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Неожиданно! Какой-то эйфории от назначения Уроша нету(
Санитра нравится больше, последователен, что ли.
И от сезона ОИ чудес не жду совсем.
2021-04-02 15:03
 # 93  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Говорят дважды в одну реку не войти)))Посмотрим,как это сработает,в том числе интересно будет посмотреть на сестер,как в 36 лет,после тяжелых 4 лет попытаться вернуться на топовый уровень.Я не представляю,как это возможно даже учитывая,что будут с Шамраем готовиться.

Мне кажется Урошу в новом сезоне главное не попасть в ту точку невозврата,после которой начнешь сомневаться в правильности его решений...с Санитрой такого ощущения не было,даже когда было тяжело.
2021-04-02 15:04
 # 94  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"привет всем болельщикам! Я знаю, что мы иногда можем их сильно разозлить"
Комменты что ли на сайте почитывает?)
2021-04-02 15:07
 # 95  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Но приходить на один год не имеет смысла, потому что полностью реализовать себя в работе с командой за такой срок нельзя"
__________________

Если это произойдет,возможно этому даже буду больше радоваться,чем нереальной медали на ОИ.Только в том случае,если Урош будет действительно всеми заниматься,тогда это будет неплохой шанс произвести смену поколений...
2021-04-02 15:08
 # 96  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пані Оксана завжди права;
2 татусь
Якщо пані Оксана публічно висловлює свою думку, значить, вона (тобто, я) переконана в тому, що говорю і пишу.
Я можу змінити свою думку, якщо в мене для цього буде достатньо вагомий грунт. Для цього мені потрібна повна картина, а не частина фактів, відібраних із загальної картини за принципом: "Щоб пасували до теорії, яку захищає опонент".
2021-04-02 15:08
 # 97  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Рішення приймалося по ситуації на той момент.
2 татусь
Так це ж не я, а ви пробуєте притягнути під те рішення якісь обгунтування. А я тоді казала, що рішення було невірним, кажу і тепер.

Читаю коментарі і трохи в шоці - в обговоренні переважно беруть люди, які на сайті давно світяться, невже вибір особистих симпатій так впливає на судження цілком здавалось обьєктивних людей, які розуміються на біатлоні. В мене не має улюбленної спортсменки і тим більше не любимої, за всіх переживаю...як ми з дивану, навіть з висоти минулих років можемо вирішити чи правильне було рішення, не має жодної математичної моделі щоб було якби бігла Семеренко. Да рішення приймає тренер і йому при цьому треба врахувати безліч факторів про які ми навіть не здогадуємось, це занадто важке рішення,бо перекреслює чиюсь підготовку протягом 4 річного циклу і в будь-якому випадку в команді більше учасників ніж бігти естафету...Я дуже поважаю Віту, яка змогла повернутися після народження Марка, але її останнє інтервью показує, що вона образилась і в цьому роц...і і напевно це зрозуміло, не маючи гіпертрофованого самолюбства (не егоїзму) бути спортсменом не можливо. Але коли така образа виливається на інших, то не найкращий варіант..
і наостанок про повернення Уроша, зразу після заяви Бринзака про те що не буде Юрая з дівчатами, я писав, що не розумію президента,з того часу моя думка не змінилась,хоча повернення Уроша найкращий варіант, як на мене, із тих, шо без Юрая. І треба зрозуміти ми в топі біатлону тільки всупереч, а не завдяки ( крім тренерів та спортсменів)
2021-04-02 15:10
 # 98  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы реально считаете,что тогдашнее 46-е место в спринте Вали,это ее реальный результат?Когда она в первых 3-х спринтах сезона занимала 22,17 и 7 место...и только в
2 Дмитрий Дудкин
Пане Дмитро, я в оцінюванні ситуації на сьогодні завжди беру до уваги вчарашні результати, які також вже історія, проте більш реальні для передбачення на завтра.
2021-04-02 15:13
 # 99  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 nashi_kraschi
Її закидали помідорами не за те, що вона погана спортсменка, а за те, що вона перейшла червоні прапорці - скільки б в тобі не жило ненависті не треба переходити межу за якою прірва. Вибачення - це чудово, але факт залишиться назавжди.
2021-04-02 15:18
 # 100  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Знаєте,у житті часто бувають такі ситуації,коли людина переходить певну межу,потім приходить розуміння,що десь може хтось неправий,чи сама людина.Інколи людині важко контролювати емоції,думаю такі періоди бувають у кожного,якщо відбувається певна несправедливість.Вибачення-це теж свого роду сміливий крок.Ідеальних людей немає.Говорю із свого життєвого досвіду.Але так-нічого назад вже не повернути,це вже історія,яка повинна чомусь навчити.
2021-04-02 15:28
 # 101  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Да нет здесь ничего страшного, Дима в начале сезона тоже о Санитре как-то некорректно высказался после провального спринта, замяли - решили, работаем дальше и все ок.
Что именно Валя сказала тогда, кто может рассказать? А то я как-то упустил этот скандал, да и в целом узнал многое не так давно.
2021-04-02 15:30
 # 102  nashi_kraschi Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Знаєте, можна оцінити людину по одному вчинку, а можна додати ще декілька. Інтерв'ю після Сочі "Я, наверное, себе б никогда в жизни этого не простила, если бы подвела девчонок. А потом на лыжне как могла, так и боролась. Мне казалось, что иду медленно, и снег мне казался не белым, а черным. Было очень тяжело." Чи навіть такі дрібниці як в'язані носки для Дмитра Підручного в нього в сторіз. Чи у влозі Лапшина, де Валя із лчс показує Олі Абрамовій магніти, які купили для Олени Підгрушної , яка не поїхала на той чемпіонат. Ми не знаємо людей, можливо аби знали ближче то переважило б шось погане, можливо, щось хороше. Колись тут після інтерв'ю Джими хтось написав, що розчарувався у ній, на що якась людина відповіла, що ви дивлячись гонку створили собі в уяві якийсь облік спортсменці, а тепер коли вона йому не відповідає, то одразу розчарувала людина.. так не можна. І я згодна з тим коментарем на100%. Тому я можу хіба висловити свою думку, що от не розумію рішення тренера, чи рішення певної спортсменки/спортсмена,
2021-04-02 15:39
 # 103  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
https://www.eurosport.ru/biathlon/pyeongchang/2018/story_sto6645410.shtml
2021-04-02 15:51
 # 104  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
спасибо, ну достаточно интересно)
2021-04-02 16:12
 # 105  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я можу змінити свою думку, якщо в мене для цього буде достатньо вагомий грунт.
2 Оксана
Вже тепліше. Ми ще не родина, але стали на праведний шлях. Час, терпіння і очікування достойних особистих результатів у спортсменів у співпраці із запропонованими тренерами.

Для цього мені потрібна повна картина, а не частина фактів, відібраних із загальної картини за принципом: "Щоб пасували до теорії, яку захищає опонент".
2 Оксана
Повної картинки ми не отримаємо, тому, що в кожного є обмеження у розголошенні певної інформації, а тому перше ніж ультимативно висловлювати власну точку зору на певну ситуацію слід завжди про це пам'ятати. Все, чим ми достовірно володіємо - це запропонований нам загальний протокол, аналіз перегонів, відверте інтерв'ю спортсменів чи тренерів у прямому ефірі та власний життєвий досвід і виховання. Для аргументації власного бачення певної ситуації - це і є фактаж для обговорення. Факт - річ не заперечна і примірки не вимагає для теорії будь-якого опонента. Все інше - власна фантазія і домисли.
2021-04-02 16:46
 # 106  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Что именно Валя сказала тогда, кто может рассказать? А то я как-то упустил этот скандал, да и в целом узнал многое не так давно.
А воно вам треба, нащо ото назад повертати, проїхали, перевернули сторінку і пішли дальше.
2021-04-02 16:52
 # 107  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Да тут просто много притензий к ней у экспертов, решил хоть ознакомиться с составом преступления
2021-04-02 16:57
 # 108  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 nashi_kraschi
Потому что человек без эмоций-это робот,а спортсмены-тож люди,они тоже могут ошибаться,как и тренеры или даже президент федерации.
2021-04-02 16:59
 # 109  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Це вiрно,погоджуюсь.
2021-04-02 17:43
 # 110  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Честно? Я тогда имела очень большие претензии к Вале как к спортсмену, который должен поддерживать команду какой бы она не была, потому что это твоя команда, даже если в конкретный период времени ты не входишь в состав эстафеты, но ты выступаешь за команду, за страну, а не за себя любимую. Сейчас мнение я не изменила, но вопрос сможет ли Урош создать команду для меня открыт. В тот раз не смог. Да, Валя не подарок, как и Настя и прочие, но задача тренера сделать так чтобы все смотрели в одну точку и видели в ней перспективу. Урош не смог свести всех в одну точку: может быть ему помешали личные симпатии и антипатии, может спортсменки устраивали междусобойчики, может он не диктатор по натуре, может его стратегия - только пряник, а не хочешь этот пряник, ну извини- других нет. Посмотрим как оно будет, плюс мы ж не знаем смогут ли сёстры совершить камбек и обыграть ту же Петренко. Главное чтоб Урош не упустил момент сползания команды в недоформу перед ОИ и сумел хоть чем-то сплотить наших барышень.
2021-04-02 17:54
 # 111  Klara-1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
#79
Іра не могла бути свіжішою. Ви просто забули: вона перед ОІ відбігала абсолютно всю програму ЧЄ, без пропусків, бо на ОІ вона їхала запасною на випадок індивідуалки. Прилетіла окремо від решти дівчат, не така адаптація до часу.
В результаті Іру поставили на все що завгодно - крім інді, єдиної гонки, на яку її налаштовували, і то без стовідсоткової гарантії. Хоча очікувати від неї результат на ОІ, коли до піку підвели до ЧЄ, навряд чи могли - просто "затикали дірки"
2021-04-02 20:34
 # 112  АнастасияЮ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не имею никаких претензий к Вале в принципе. Она не робот, а человек с эмоциями. И этот человек, занимающий на тот момент 3 позицию из украинских девушек (21 в рейтинге), в индивидуальной гонке была 25 и тут ее не ставят в эстафету, а ставят Настю (42 место и результаты 55,46,70) и Иру (53 в рейтинге и 73 в спринте). Без предварительного объяснения причин и принципов отбора в ЭГ.
2021-04-02 20:57
 # 113  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ
тоже не разделяю позиции ТШ, если так разобраться - предсказуемо это все, понятно что не обязательно было выносить ссору из избы, но я ее понимаю, ну и если это все правда про Уроша и его ТШ, что говорилось - печаль-беда)
2021-04-02 21:03
 # 114  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Просто,если сестры будут действительно будут в неплохой форме Урошу опять придется делать выбор,либо оставлять Настя(Ира)-Юля-Блашко-Пидгрушна,либо сестры в эстафете,возможно даже обе.И как быть?Вот я этого выбора боюсь как огня.Оставит все как было,скажут сестер снова задвинули,поставит одну или обоих сестер в стафу,скажут зачем ломать,что в прошлом сезоне работало.Тоисть в любом случае,осадок все равно останется,главное его постараться максимально уменьшить,во время самих ОИ.
2021-04-02 21:07
 # 115  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Юрай бы,если бы остался,даже сплачивать никого бы не стал,просто ставил бы сильнейших как в этом году,чисто по спортивному принципу,и ни у кого ж не возникло сомнений по ходу сезона,что Юрай что-то делал не так.Если Урош нить эту не потеряет в сезоне,и на ОИ доведет до конца,значит молодец....но в душе,все равно ёжик ёрзает,что не будет все гладко,как нам бы не хотелось.
2021-04-02 21:08
 # 116  АнастасияЮ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Самое главное, озвучить все критерии заранее. И тогда можно будет делать выбор и он будет принят и понят!)
2021-04-02 21:17
 # 117  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ
Но опять же,нельзя носом в критерии упираться,эту ошибку российские спортсмены делают.Сначала для них понаделают критериев,а потом приходиться их подстраивать,ибо там у кого-то не вышло,тот был не в форме,а потом будет-это тоже все относительно.Перед ОИ вышел на пик,на этапе феерил,тут бац в спринте ОИ завал например,и как быть?Предположить что это случайность,и дальше ставить,или дать шанс кому-то другому?Бывает же функ.яма,или самочувствие неважное.Критерии должны быть,но иногда их потом не подстроишь под группу спортсменов в нужный момент.Вот допустим та же Настя Меркушина,скажем в Норвегии,где и результаты КМ учитываются,могла бы мимо ЧМ пролететь с высокой вероятностью,но у нас ЧЕ отбор,так что сами все видели.

Опять же человек может подготовиться к отборам,а потом наступит спад,и что делать?И критерии полетят к чертям в один миг.И приходится тогда искать ту самую золотую середину,кто заслужил по сезону,и те кто готов именно в этот самый момент....
2021-04-02 21:28
 # 118  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
но в душе,все равно ёжик ёрзает,что не будет все гладко,как нам бы не хотелось.
Та буде добре, якщо усі, хто зараз в команді А будуть здорові і в оптимальній формі на момент відбору на ОІ. Наприклад, перед цим сезоном мені здавалось, що якась конкуренція та буде в жіночій команді, а по факту Журавок відсіялась ще до початку КС, Настя тільки під кінець трохи розбіглась, Віта так і не вийшла хоч на якийсь рівень, у Каті травма і тд. Тому не все може бути гладко навіть не із-за тренерських рішень по складу, а по об'єктивним причинам
2021-04-02 21:34
 # 119  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 al_shdw
Я вот не представляю,какие нашим нужно критерии для отбора на ОИ автоматические придумать,исходя из лички КМ?Что-то вроде подиума Юли,3 заезда в топ-10 Лены,и 5 заездов от Блашко,Виты и Вали и Насти в топ-25 в сезоне это будут оптимальными критериями или нет?Вроде норм,а вам?
2021-04-02 21:44
 # 120  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
На мою абсолютно суб'єктивну думку непоганим критерієм було б щось на кшталт як у норгів: по загальному заліку КС, але ще й плюс Ваші варіантиЧто-то вроде подиума Юли,3 заезда в топ-10 Лены,и 5 заездов от Блашко,Виты и Вали и Насти в топ-25 на етапах ближче до ОІ

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті Норвегії в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (9)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!