Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:42
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-04-18 06:59 |

Урош Велепець: Інтерес повинен бути один - результат



Доля жіночої команди в нинішньому олімпійському циклі - мабуть, найбільш складна за весь час існування українського біатлону. За чотири роки поточного олімпійського циклу наші дівчата отримують вже четвертого старшого тренера. Але якщо Андрій Прокунін, Валерій Лєсніков і Юрай Санітра були свого роду дебютантами в роботі з нашими біатлоністками, то Урош Велепець повернувся в добре знайоме для себе середовище: в нинішньому складі з дев'яти спортсменок, які увійшли в команду А, досвіду спільної роботи словенський тренер не мав лише з Дар'єю Блашко і Катериною Бех. Проте, умови роботи шість років тому і зараз дуже відрізняються, але і в цій ситуації Велепець має досить амбітні плани на майбутній олімпійський сезон. Про все це - в інтерв'ю для читачів нашого сайту.



- Урош, пройшло трохи більше двох тижнів з моменту Вашого повторного призначення на посаду старшого тренера жіночої збірної України. За цей період Вам вдалося сформувати загальну картину підготовки команди до олімпійського сезону?
 
- Так звичайно. Нам потрібно знайти оптимальний варіант підготовки. Тож, може статися і так, що доведеться тренуватися в Україні, як в минулому році, до серпня або вересня. Але ми виходили з того, що все буде в порядку, і нам вдасться в намічені терміни виїхати на гірські збори за кордон. Тому що Олімпіада - сама по собі гірська, і це накладає серйозний відбиток на графік підготовки. Ми підготували схему тренувальних зборів і сподіваємося, що за цією схемою і будемо працювати.
 
- Особливістю підготовки нашої команди буде робота спортсменок в декількох групах. Ви вже обговорювали з Олегом Меркушиним і Григорієм Шамраєм принципи взаємодії в міжсезоння? Коли і де ви будете «перетинатися», щоб мати можливість контролювати процес підготовки Насті, Віти і Валі?
 
- Звичайно, мені шкода, якщо хтось із дівчат в результаті буде працювати окремо. Тому що олімпійський сезон - такий, в якому треба всіх збирати разом, робити спаринги, підвищувати рівень кожної спортсменки, щоб всі вони могли претендувати на високий результат. Так, як було в перші два роки моєї роботи в Україні. Тому зараз в Києві я розмовляв з Олегом і Григорієм (Меркушиним і Шамраєм - прим. Є.Т.), і у нас є два тижні, щоб прийняти рішення про формат спільної роботи. Тому що вже з 1 травня починається активна підготовка до сезону, протягом якої буде складена програма на кожен день.
 
Я б хотів якісь збори провести з Григорієм, бо раніше ми дуже добре працювали разом. І щодо Віти і Валі я вважаю, що це - хороший варіант: повернути їх до роботи з тренером, який їх добре знає. Але періодично і для Григорія, і для мене буде корисно порівнювати стан дівчат, щоб розуміти, як працювати далі. Сестри Семеренко потрібні команді. Сподіваюся, Валю і Віту вдасться вивести на рівень дво-, трирічної давнини, коли важко було уявити естафетну команду без їх участі. І їх досвід і талант можуть сильно допомогти команді. Я вже виріс з того тренерського віку, коли важливо було - «твій» або «мій» спортсмен потрапляє до складу. І зараз важливо тільки - що буде більш корисно для команди. Ну і, звичайно, щоб кожна з дівчат змогла максимально реалізувати свій потенціал при підготовці до Олімпіади і на самих Олімпійських Іграх.



- З огляду на широке коло претенденток на поїздку на Олімпіаду, цікавить в першу чергу принцип визначення складу і ротації на Кубок світу, а також критерії відбору в олімпійський склад.
 
- У багатьох командах є така схема: показуєш необхідний результат в одній-двох гонках - і ти вже на Олімпіаді. Але ми будемо давати шанси всім дівчатам - тим, кого вважаємо претендентками на поїздку в Пекін. Можливості будуть, тому що напевно дівчата пропускатимуть якісь етапи: ні Олена, ні Юля, ні хтось ще не буде бігати всі гонки поспіль. Це все - живий процес, і ми будемо постійно стежити за станом спортсменок, щоб регулювати їх навантаження. Але, звичайно, кваліфікуватися в команду буде не просто, тому що на сьогоднішній день ми бачимо дев'ять дівчат, які претендують на потрапляння на Олімпіаду. А в Пекін ми зможемо заявити тільки п'ятьох.

- Яким Ви б для себе бачили дедлайн - ту дату, до якої хотіли б визначитися з олімпійським складом?
 
- Я думаю, цей процес буде відбуватися в кілька етапів. Думаю, 2-3 кандидатури будуть зрозумілі вже в грудні. Інші кілька місць визначатимемо, виходячи з інтересів команди, в тому числі для формування естафетної четвірки. Мені б на початку сезону хотілося спробувати ще кілька варіантів в естафетах, тому що ця дисципліна - сильна сторона нашої команди. У перші роки моєї роботи в збірній України ми рідко опускалися нижче п'ятого місця, і навіть воно розцінювалося, як невдача. І зараз потенціал команди - вище, ніж сьома-восьма позиція в останні два-три роки.
 
Тому, повторюся, вже в грудні три прізвища ми зможемо назвати, щоб ці дівчата починали цілеспрямовано готуватися до Олімпіади. Тому що в січні точно доведеться пропускати один або навіть два етапи Кубка світу. Ну, а в січні додамо ще двох дівчат, які будуть показувати найбільш високий рівень на той момент.

- Як уникнути небезпеки «підводки» спортсменок саме до відбору? Чи не вийде так, що в грудні дівчата вийдуть на пік форми, щоб потрапити в олімпійську команду, а потім до самих Ігор знову набрати максимальний рівень готовності не встигнуть?
 
- Ось тому і треба робити спільну команду, яка буде готуватися до сезону і до Олімпіади! Звичайно, у кожної спортсменки будуть індивідуальні плани, але траєкторія їх виходу на пік форми повинна бути однаковою. Умовно кажучи, в грудні вони повинні бути готові на 90%, а решта 10% треба буде додати за час, що залишився до Олімпіади.
 
А якщо в команді буде шість груп підготовки, звичайно, всі будуть робити акцент на грудень, щоб пройти відбір. А що далі? На самій Олімпіаді потім нічого зробити не вдасться. Цю помилку допустити ні в якому разі не можна. Потрібен буде контроль над усіма спортсменками.
 
- Але, судячи з усього, єдиної команди все-таки не вийде. Ось і Дар’я Блашко також висловила бажання готуватися до сезону індивідуально... Тобто, ризик є?
 
- (Зітхає) Ну, звичайно. Погоджуючись на цю роботу, я розумів, що легко не буде. Тут існує багато інтересів, хоча в реальності інтерес повинен бути один - результат. Але, не зважаючи на те, що я мав чотири пропозиції про продовження тренерської діяльності, вибрав все-таки Україну, тому що хочу допомогти дівчатам добитися максимального результату і реалізувати свій потенціал.



- Чотири роки тому «злий жарт» з нашою командою зіграв передолімпійський збір в Казахстані. Як на цей раз Ви плануєте адаптуватися до висоти і часового поясу Пекіна?
 
- Складно однозначно сказати, що підготовка до Пхенчхану була помилкою. Швидше, ми просто зіткнулися з несприятливими умовами, на які не розраховували: приїхавши в Казахстан, мали чудові траси, комфортну для підготовки висоту, але - «мінус 25» на градуснику весь тиждень, які не дозволили тренуватися. Плюс захворіли відразу три дівчини. Природно, в таких умовах підготовка команди вийшла далеко за рамки запланованої.
 
Тому, на мій погляд, в цьому році краще довше попрацювати в Європі, а потім, як і всі інші збірні, поїхати на Олімпіаду. А в гонитві за ідеальним варіантом можемо знову піти на невиправданий ризик, як і чотири роки тому.

- В олімпійський сезон спортсмени часто пропускають етапи Кубка світу заради підготовки до головного старту. У таких випадках Ви будете більш активно використовувати ротацію з командою Б, або ж залишати квоту незаповненою?
 
- Я думаю, тих дівчат, які є в нашому розпорядженні, має бути достатньо, щоб закривати квоти на етапах Кубка світу. Навіть в разі, якщо 2-3 спортсменки будуть пропускати етап для підготовки до Олімпіади. З тих дівчат, які будуть готуватися в команді Б, напевно, тільки рівень Ольги Абрамової на сьогодні може дозволити скласти конкуренцію основному складу.
 
Хоча на укочуванні, думаю, ми всі будемо разом - і команда А, і команда Б, щоб була можливість оцінити рівень і готовність всіх дівчат. Там ми проведемо контрольне тренування, за результатами якого будемо визначати склад на перші етапи Кубка світу і Кубка IBU. Але поки точні плани місць проведення зборів ще на стадії обговорення.

- Після того, як Ви пішли з команди три роки тому, великий резонанс серед уболівальників справила Ваша фраза в одному з інтерв'ю про те, що українські дівчата тренуються менше за своїх зарубіжних колег. Це означає, що зараз дівчата будуть тренуватися більше? ))
 
- (Посміхається) Тренер, який знайде універсальний шлях до перемог в Кубку світу, буде заробляти величезні гроші. І всі будуть хотіти, щоб такий тренер працював з їхньою командою. Але легкого шляху немає, це треба розуміти. Біатлон - вид спорту з найвищою конкуренцією серед усіх зимових видів. І видати хороший результат тут дуже важко. Я добре знаю тренерів норвезької та французької збірних, знаю їх програми підготовки. І вони дійсно тренуються багато. Але для того, щоб переносити такі навантаження, спортсмен повинен досягти певного рівня.
 
З іншого боку, в олімпійський рік гнатися за кількістю тренувальних годин дуже небезпечно. Тут потрібно підійти більш акуратно до інтенсивності тренувань - перевантажити спортсмена не можна. Тому сезони Олімпіади завжди більш консервативні. У звичайні сезони спортсмен постійно працює на межі, щоб додати - я не знаю жодного спортсмена, який задоволений своїм поточним рівнем. В олімпійський же рік серйозні навантаження балансуються збільшенням часу для відновлення: якщо зазвичай між зборами робиться тижнева перерва, то зараз паузи будуть по 8-10 днів, коли дівчата зможуть побути вдома.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 132)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2021-04-19 18:46
 # 91  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Ну зря Вы видите какое-то целенаправленное гнобление Насти от здесь присутствующих, мне кажется, от того столько и комментариев, что все прекрасно видят в профайле сколько было медалей на юношеском уровне, и вот сейчас уже к этому возрасту ждали результатов в топ-10 на КМ, а видим только несколько точечных результатов в топ-20, и то как правило в ИГ, где Вы как один из самых известных аналитиков ресурса, должны понимать специфику гонки)) Антон тоже в шаге от медали остановился в ИГ, с четырьмя нулями в этом сезоне, но даже 5е место на КМ/ЧМ Насте до сих пор не подкорилось, ну а персонал бесты все помимо ИГ в спринтах/ГП и пробитие в МС - остались в сезоне 17/18, когда Настя работала в той или иной степени в команде, вот и вся аналитика, и среднее отставание в спринтах с каждым годом идёт не в ту сторону.
Почему так возникает, вопрос другой, может это и её максимум, может она в этом/следующем сезоне выйдет на пик как Валя в этом же возрасте +- и поборется за топ-3 тотала, но Вы же прекрасно понимаете что такой прорыв уже маловероятен, если сезона три наблюдается регресс в скорости и в целом выносливость организма понижается, что спортсмен проводит все меньше и меньше гонок на высоком уровне. Может она конечно и позднего розлива как мама, или как Артём Прима - выйдет к 30 на пик и покажет все свои лучшие результаты и возьмёт медали, но слабо верится.
А по поводу эстафеты, ну давайте в след сезоне попробуем покатать по отдельным сборам Бех или Аню Кривонос, или Иру чтоб вывести на пик на несколько гонок - где гарантия, что у них не получится пробежать первый этап на хорошем уровне в одной эстафете и стать частью команды завоевавшей медаль на ГС?))) При условии нормальной психологии и без завалов на стрельбе, думаю можно выдать максимум на несколько гонок и уровня КМ, тем более в командной эстафете, когда твоя роль - это 1/4))
2021-04-19 19:19
 # 92  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не понимают люди метафор. Скажу максимально просто. На Главном старте сезона Настя показала лучший в команде результат во всех гонках, которые ей доверили. Это ли не мечта любого тренера?
2 Bell-air
Как интересно вы считаете)))
Как по мне, то по местам лучшие в нашей команде это Лена (4, 11, 7, 12, 3, 43) и Артем (4, 20, 8, 9, 4, 5, 21). Или раз у них есть места ниже 13, то всё, значит хуже Насти. Только вот вряд ли Настя с её скоростью, заняла бы в спринте место выше, чем Лена, даже с 0.
2021-04-19 20:37
 # 93  zlamp (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ой я не могу)))
зашел посмотреть что теперь скажут враги Меркушиной, вроде уже согласилась быть в команде как вы хотели) думал уже запишут в список врагов Дашу и Семеренок, так нет! Настя оказывается всех спровоцировала и до сих пор виновата во всех бедах)))
2021-04-19 20:40
 # 94  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а про пальцы в розетку мне послышалось?
2 Bell-air
Нет! Именно этот способ достаточно простой (серьезный) для понимания напряжения и силы тока!
2021-04-19 20:41
 # 95  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Про рішення Меркушиної готуватися у загальній групі

"Радий, що Настя погодилися бути із командою. З Олегом [Меркушиним] це ще будемо вирішувати всі ці питання. Треба подивитися, як вона готувалася у минулому та позаминулому році. Ті сезони, що було до 2018 року, - знаю, Насті була в команді. Треба подивитися, як вона готувалася в останні сезони, однак ризикувати немає сенсу. Треба просто притримуватися тієї схеми, яка була, знайти якісь нові методики та підходи, що можна зробити краще. Це треба вирішувати із Олегом".

Хто буде готуватися на першому зборі?
Юлія Джима, Олена Підгрушна, Анастасія Меркушина, Ірина Петренко, Катерина Бех та Анна Кривонос. Потім будемо далі думати, можливо, когось із команди "Б" заберемо, хто показуватиме високий рівень. Хочу побачити програму команди "Б", зв'яжуся із Валєрій Лєсніковим та Іллею Лопуховим. Потрібно підняти дівчат до рівня основної команди.

Урош Велепець - в інтерв'ю Суспільному.

2021-04-19 21:02
 # 96   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ай-вэй,Настя возвращается в общую группу разлагать сборную.
Жду новый залп комментов.
2021-04-19 21:17
 # 97  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
Какое отношение имеет Артем к женской команде?
Какое отношение имеют к Насте те гонки, в которых она не участвовала?
вряд ли .... , заняла бы - этого невозможно узнать. Я же говорю о том, что есть свершившийся факт. Еще раз:

На Главном старте сезона Настя показала лучший в команде результат во всех гонках, которые ей доверили.

С этим невозможно спорить, это просто факт.
2021-04-19 21:27
 # 98   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
а Главном старте сезона Настя показала лучший в команде результат во всех гонках, которые ей доверили.

С этим невозможно спорить, это просто факт.

Перефразирую одну одиозную личность-один раз-это раз,несколько раз-это уже статистика.
2021-04-19 21:30
 # 99  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Іван Ягло-Кандиболоцький
да можно уже КПД высчитывать, у Насти он самый высокий)))
2021-04-19 21:34
 # 100  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Какое отношение имеет Артем к женской команде?
2 Bell-air
В вашем изначальном комментарии написано слово команда, а не женская команда, а для меня команда - это и женская, и мужская, поэтому и отметила Артема, вы ж не против))?

вряд ли .... , заняла бы - этого невозможно узнать
Это вполне себе можно предположить зная скорость Насти в прошедшем сезоне.
На Главном старте сезона Настя показала лучший в команде результат во всех гонках, которые ей доверили.

С этим невозможно спорить, это просто факт.

Это как в том анекдоте - На соревнованиях бежали двое - советский бегун и американец. Американец победил. Советские газеты сообщили: «В беге на 100 метров советский спортсмен пришел одним из первых. Американский бегун был предпоследним.
2021-04-19 21:35
 # 101  andriymax Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так, це факт, але поданий маніпулятивно. Замовчані інші факти, не проаналізовано ситуації загалом, тож на основі такого факту можна дійти до хибних висновків.
2021-04-20 00:17
 # 102  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Ну зря Вы видите какое-то целенаправленное гнобление Насти от здесь присутствующих
Я и не писал, что целенаправленное, для многих это уже просто дело привычки. Если 1000 раз на белое говорить. что это черное, в конце концов выработается стереотип. А самого себя убедить в собственной правоте еще проще...сколько было медалей на юношеском уровне, и вот сейчас уже к этому возрасту ждали результатов в топ-10 на КМ, а видим только несколько точечных результатов в топ-20, и то как правило в ИГ
Согласен, но если спокойно посмотреть на юношеские успехи на ЮЧМ и ЮЧЕ - это 4 ИГ, 4 эстафеты и по одному спринту и ГП (одномоментная связка в Отепяя 2015). Разве это не корреляция юношеских и взрослых результатов?
или как Артём Прима - выйдет к 30 на пик и покажет все свои лучшие результаты и возьмёт медали, но слабо верится.
К сожалению Артем пока личных медалей не брал, 7 раз в десятке за 11 лет карьеры, что не мешает уважать и ценить его как одного из наших командных бойцов. Думаю и верю, что Настя сможет достичь все же лучших результатов за карьеру, а командным бойцом она является и сейчас. Но почему то уважения к ней у ряда комментаторов не вижу. Скорее противоположное чувство. Вот это и огорчает.
2021-04-20 09:35
 # 103  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Ну уровень командности и самоотдачи у них все же разный, видимо) раз к Артёму ни у кого притензий нет, а к Насте все же в таком количестве, не может столько людей выражать личную неприязнь таким образом) но безусловно хотелось бы, чтобы спортсмены достигли более высоких результатов за свою продолжительную карьеру)
2021-04-20 09:41
 # 104  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 zlamp
Настя оказывается всех спровоцировала и до сих пор виновата во всех бедах)))
Ну так Настя - як невістка зі старого анекдоту, коли картопля підгоріла, вона винна, хоч її вдома не було, бо "халат же її висів".
2021-04-20 09:43
 # 105  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
не может столько людей выражать личную неприязнь таким образом)
На жаль, може. Не раз в цьому переконувалась.
2021-04-20 09:53
 # 106  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не может столько людей выражать личную неприязнь таким образом
2 Вадим96
В этом вся и беда, что может. И считает нужным это делать.
Причем не только к Насте.
Раньше ровно такие же претензии высказывались по поводу Иры и Зоца.
Еще раньше Юлю как только не склоняли.
Ну а выгнать сестер с Леной на пенсию - это вообще через пост. Давать дорогу мифической молодежи и для этого избавиться от уникальных спортсменок.
Вспомнилась фраза на надгробии: "Кругом дураки!". С дивана все эксперты так и считают, такой жанр.
2021-04-20 11:00
 # 107  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хто буде готуватися на першому зборі? Юлія Джима, Олена Підгрушна, Анастасія Меркушина, Ірина Петренко, Катерина Бех та Анна Кривонос.
2 татусь
Фантастика. Интересно было бы узнать аргументы!. Ну, не болельщики же повлияли).
2021-04-20 12:51
 # 108  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Обожаю эти приемчики:)
Мы катаемся за сборную на гос.обеспечении?
У нас есть длина дистанции,на которой нам надо показать результат в течении 20-50 минут?
Что за сравнения теплого с мягким?
ПО пунктам,ибо надоело!
1-причина недовольства в неравных условиях и низких результатах(Джиму никто не трогает);
2-плохой пример для других(раньше за это же самое хаяли Зоца с Ирой,хотя Ира и бегала больше гонок.Вот только в очки не попадала);
3-если не бегает Настя,то бегает возрастная Валя,правда ведь?(хотя должно бы быть наоборот).Нет в Украине столько биатлонисток ,чтобы можно было спокойно ротацию делать.Чай не Россия.А если брать заслуги и возраст,то это сестры имеют право на такие условия и уступки,а никак не Настя.
НО у сестер не хватает наглости(также,как и у Лены) требовать себе столько преференций,так они еще и отгребают постоянно-с трассы сошли(после 5 промахов),на ГП не вышли,болеют часто и др.претензии.
А Настя вся в белом.С чего вдруг?
4-Настя не растет ни ив каком смысле.Она уже не ребенок и спрос с нее другой.Она заигралась в папы-дочки..Очевидно ,что ее результаты идут вниз медленно ,но верно.Все параметры ухудшились.
Хватит про эстафеты.Это не ЕЕ личная заслуга-это командный результат.Никаких медалек у Насти без команды не было бы,а вот у команды без Насти на 90% были бы..;
5-некрасивое поведение всей семьи и высказывания двусмысленного характера(похожие на угрозы и шантаж) очень сильно убавили симпатий Меркушиным.
Если что забыла,можете добавлять.
2021-04-20 13:50
 # 109  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Фантастика. Интересно было бы узнать аргументы!. Ну, не болельщики же повлияли).
2 Миг
Я спокійно сприйняв сам факт прийнятого рішення. Там люди професійні, дадуть ради і без моїх передбачень, здогадок і порад, тим більше, що п. Урош наголосив на спільному інтересі - результаті. Об'єдналися і слава Богу. В даній ситуації визначати хто прав і є ініціатором для мене не так важливо тому, що всі ми (вболівальники) в цьому процесі - ,,ліві".
2021-04-20 13:52
 # 110  Лыжню! Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
а к Насте все же в таком количестве, не может столько людей выражать личную неприязнь таким образом)
И? Это даёт право каждому желающему пнуть Меркушину? А почему вообще такие желания возникают? А если человеку не хватает ни физики, ни мотивации? Я пока не наблюдаю, что Анастасия занимает чьё-то место, протоколы ЧУ тому подтверждение. А то что возникли претензии к Насте, насчёт того что она не дорабатывает, не вносит в копилку очки, так честнее дозвониться к президенту Федерации и выложить свое недовольство, а не разводить болото на сайте. Все всё понимают. Ментальность не позволит еще долго организовать тот уклад, который в Европе считается нормой. И спасибо Брынзаку, что у нас есть возможность сопереживать, болеть и порою раздражаться результатами наших любимых биатлонистов. Мне меньше всего хочется слышать такие слова, как например Бондарь заявила: " Не хочу пятнать биатлон своим именем". Это страшные слова, так как за ними стоит человеческая судьба, со своими желаниями и переживаниями.
2021-04-20 15:32
 # 111  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Лыжню!
Да судя по интервью Брынзака после ЧУ в марте, звонить высказывать свое недовольство смысла нет) ну поглядим, ведь на противовес теперь появилась информация от Уроша, что Настя начинает сборы в команде. Посмотрим что с этого выйдет.
2021-04-20 18:21
 # 112  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Настя начинает сбор в команде?Прекрасная новость,пойдет на пользу всем и Лене,и Юле,и Кате,и Ане,и самой Насте в том числе надеюсь,вкупе с Ирой.Остается только надеяться,что слова Уроша перед этим сезоном не разойдутся с делом.И Блашко с сестрами тож помогут в этом ОИ сезоне.
2021-04-20 18:25
 # 113  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Номинально сестры и Блашко будут готовиться в команде Б, я так понимаю, Махлаев и Шамрай вроде бы как в этом году входят в тренерский штаб команды Б.
Интересно как будет проходить ротация между командами А и Б
2021-04-20 18:26
 # 114  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Лыжню!
Почему не должно быть мотивации?Наоборот ее должно быть,очень много в ее возрасте.Чтоб в первую очередь доказать самой себе,что она может вернуться на уровень 2018-2019,и пробежать больше половины гонок в сезоне...

Начинает сборы в команде,прекрасно.Посмотрим,во что это выльется зимой.
2021-04-20 18:31
 # 115  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Ротация в этом году,будет иметь архиважное значение)))
2021-04-20 18:43
 # 116  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
та интересно конечно помимо КМ кто на этапах КИБУ будет бегать, и будет ли)
2021-04-20 18:58
 # 117  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
На КМ думаю всем места хватит,сезон длинный))а вот на ОИ мест всего 5-ть.Как сказал Урош,3-е уже будут известны в декабре....я вот не знаю конечно,как Велепец будет выбирать,но двое думаю известны и так,а вот дальше сезон покажет.
2021-04-20 19:04
 # 118  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Пообещать не значит жениться, давай дождемся первых сборов, как они и с кем пройдут и кто поедет дальше на второй...

Женя, еще вопрос по ковиду, что планируют для сборной, ну там тесты еженедельные, вакцинирование, какие-то ограничение по общению (сезон ОИ как-никак)?
Судя по конференции - ничего)
Джима прошлой весной так и не сделала тест (профспортсмен!!!), только предположила по симптомам что он у нее был....
Просто по собственному опыту...прошло 5 месяцев, а состояние хронической усталости))...
2021-04-20 19:06
 # 119  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
да, интересно будет, через чур много претендентов)
2021-04-20 21:03
 # 120  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
По опыту знаю,что претендентов много,а как на инишную прямую выходят,так хорошо,если в очки попадают:)
Обольщаться не стоит.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (3)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!