Феєричним спринтом у жінок стартував другий етап Кубка світу в Остерсунді! Інтрига гонки була закручена так лихо, що передчуття етапу цілком змушує чекати на кожну гонку з особливим нетерпінням!
Ще до старту «пограв на нервах» уболівальників сліпий жереб, який визначив перший стартовий номер найшвидшій на сьогодні біатлоністці світу – Ельвірі Еберг. Якби при цьому шведка відстрілялася чисто, питання переможниці вирішилося б ще до старту спортсменок другої групи. Але Ельвіра припустилася однієї помилки на кожному рубежі, немов запрошуючи суперниць до боротьби.
Першою кинути виклик Еберг-молодшій наважилася Дінара Алімбекова, але, маючи два чисті вогневі рубежі та 14 секунд запасу перед останнім колом, утримати перевагу не зуміла. Трохи згодом її подруга по збірній Анна Сола приходила на стійку з великою перевагою, але коло штрафу змусило її пробігти зайві 150 метрів, і все, чого вдалося досягти в результаті Анні - піднятися на подіум, відсунувши звідти Алімбекову.
А ось відсунути Ельвіру Еберг змогла тільки Ліза Тереза Хаузер! Австрійка стала однією із небагатьох претендентів на призові місця, кому вдалося обидва рубежі пройти без штрафу, і на заключні кілометри дистанції вона вирушила, випереджаючи графік шведки на півхвилини! З кожною сотнею метрів Хаузер з боєм віддавла перевагу, але до фінішу все-таки залишила собі дюжину секунд, які принесли їй першу перемогу цього сезону!
А разом із золотом спринту Ліза Тереза отримала і жовтий біб, обійшовши разом і чешку Маркету Давідову (18-е місце), що невдало провела цю гонку, і другого співлідера загального заліку – Алімбекову. Для Дінари розв'язка гонки взагалі стала розчаруванням: вона втратила місце на подіумі і можливість стати лідером Кубка світу. Але серійність високих результатів білоруски багато разів перекриває локальні розчарування.
Найкращий результат в українській збірній показала Юлія Джима, щоправда, поки що межа мрій наших дівчат цього сезону – боротьба за топ-двадцятку. Хоча Юля перед другою стрільбою могла розраховувати навіть на місце у квітковій церемонії, але з одним колом штрафу на стійці фінішувала 19-ю. Але на старті сезону Юля демонструє, що як мінімум до шведських етапів Куба світу вона готова краще за інших наших дівчат.
А ось решта українок після цієї гонки навряд чи можуть бути задоволені собою. Дар'я Блашко, яка повернулася до основної обойми після нетривалого відрядження на Кубок IBU, на власному прикладі побачила, наскільки швидкості двох турнірів відрізняються один від одного. Якщо тиждень тому в Ідре один промах на двох рубежах був пропуском навіть на подіум, то сьогодні з тим же колом штрафу Даша стала лише 49-а. Та й із чистою стрільбою Блашко могла претендувати лише на невеликі кубкові очки.
Олена Білосюк, зазнаючи проблем зі швидкістю на початку сезону, спробувала зробити ставку на точність стрільби, щоб принаймні поборотися за кубкові очки. На стрільбі лежачи вона навіть зробила грамотну паузу після третього пострілу, що дозволило закрити всі мішені, навіть після не зовсім акуратного приготування до стрільби. Але на стійці перший та п'ятий постріли пішли в «молоко», і з двома колами штрафу Олена залишилася не лише поза заліковою зоною, а й за межею учасниць гонки переслідування – 66-та.
Віта та Валя Семеренко, стартуючи у другій та третій групах відповідно, допустили по одному промаху на вогневих рубежах. Але швидкість дівчат була помітно нижчою, ніж навіть їхні власні показники тижневої давності – у першому спринті Остерсунда. Формально Валя зуміла пробитися в гонку переслідування, але чи має сенс там стартувати з 60-ї позиції? Тим більше, маючи естафету наступного дня. Хоча, не виключено, що сьогодні перед Урошем Велепецем ще гостріше постає питання якнайшвидшого відновлення Анастасії Меркушиної, яка сьогоднішній спринт пропустила у зв'язку із наслідками недавньої застуди.
Разом зі зміною лідера загального заліку Кубка світу, змінилася і ведуча у тоталі у складі української збірної. Юлія Джима увійшла тут до топ-тридцятки (26-е місце), а після суботньої гонки переслідування має всі шанси лише збільшувати відрив у неформальному внутрішньокомандному суперництві.
2 Дмитрий Дудкин главный шанс на ОИ,это смешанная эстафета...
Да ну... Шанс не больше чем в других дисциплинах. Кто нам тот шанс предоставит? Норги? Шведы? Франки? А еще есть итальянцы, белорусы, швейцары, австрийцы .чехи и даже небратья. Шанс не выше чем в других дисциплинах - чистая стрельба, хороший ход и застрелы конкурентов. Даже с вероятностью в 0,8 на каждый компонент(что немало) общая вероятность успеха (подиум) аж 0,33.
2021-12-02 17:14
Вот мне интересны двойные стандарты секты свидетелей ВАДА на нашем сайте.
Когда Алимбекова в прошлом году феерить начала, то некоторые, не будем показывать пальцем, обзывая ее посредственной спортсменкой, обвиняли ее в принятии всего нехорошего внутрь (Я надеюсь Динара уже доказала, что она не самая посредственная спортсменка :), хотя не понимаю, почему олимпийская чемпионка должна это доказывать).
А когда Эльвирочка, которая и в прошлом сезоне была хороша, но, все-таки, на 3,5 секунды на километр отставала от первой пятерки биатлонисток. А сейчас не то, что отстает, а привозит 20 40 секунд и не пятерке, а второй, а сегодня опередила более чем на минуту ТИРИЛЬ (а не Регину Оя из Эстонии) - тут секта свидетелей честного спорта молчит и как воды в рот набрала :)))
Я ни в коем случае не обвиняю Эльвиру и считаю ее достижения (как и Динарыны) результатом ее таланта и труда, она мне глубоко симпатична я просто о двойных стандартах нашей секты :)))
2021-12-02 17:15
2 stupka91
Всі ці спогади з "випадково" - то все розмови в пользу бідних. дивимось ітоговий результат команд на ЧС і бачимо, шо там випадково, а шо закономірно.
2021-12-02 17:19
2 предводитель каманчей главный шанс на ОИ,это смешанная эстафета...
Сам вираз не зовсім коректний. Це найвищий шанс нашої збірної (тут, дійсно - ЗБІРНОЇ) для букмекерів, і не більше. А з Вами я цілком погоджуюся.
2021-12-02 17:19
Эх недостреляла Эльвирочка
Скорее, медленно бежала) чуть быстрее и с тремя будет на подиуме
2 Лыжню!
Это пять! :) - редкий тихоход, просто черепаха :)
2021-12-02 17:23
2 предводитель каманчей
ну я бы не забывал еще мужскую стафу, где мы пол гонки шли в лидерах на 2-3, Богдану не хватило сил на последний круг, Антон лишнего настрелял как для себя - а так, можно было бы побороться
2021-12-02 17:26
2 Вадим96
А я бы все-таки ставил на женскую эстафету. Конечно, и в ней мы можем налажать. Но, в принципе, это какая-то волшебная для нас дисциплина. Можем в личных гонках на ГС быть в полной опе, а женская эстафета каким-то чудом раз - и медаль!
2021-12-02 17:26
2 Вадим96
По мужской - да. Там ситуация не такая минорная. Посмотрим как сегодня Дудченко будет бежать. Может прорвало его...
2021-12-02 17:27
2 Noname вопрос попадать хотя бы в ГП и очки
Очки, носки, трусы- это все антураж. Ну, теоретически разумеется, напопадали бы сейчас в очки. А к ОИ были бы как плотва на берегу, с выпученными глазами, широко раскрытым ртом и вялыми движенями организма.
Сколько олимпиад так прошло. СолтЛейк в этом смысле - как символ.
Даже Лену Огурцову прикончил.
Тириль вон с Валей, в четвертом десятке общего зачета.
Сейчас это не маркер. Норвеже в десятке сегодня ни одной не было.
Я за три последних сезона такого вспомнить не могу.
2021-12-02 17:27
2 предводитель каманчей
прорвало бы еще Богдана, я бы вообще обрадовался
2021-12-02 17:28
За спортивним принципом віті нема чого робити в основі. Старі заслуги тут не мають грати ролі, та й молоді пора виводити. Але на IBU, чомусь, відправили Ірину Петренко, де вона взяла срібло. Треба їх поміняти місцями.
2021-12-02 17:30
2 michael2005
ну если физуху подтянут хоть как-то к ОИ, и звезды на небе сойдутся - может все быть конечно
2021-12-02 17:30
2 verksena3 почему???????????????? Думаю, в этом сезоне результаты мужской сборной будут выше, чем женской.Наверное, впервые в истории украинского биатлона.
Не впервые ) https://www.biathlon.com.ua/cup.php?season-id=13#h
2021-12-02 17:33
2 michael2005 Я ни в коем случае не обвиняю Эльвиру и считаю ее достижения (как и Динарыны) результатом ее таланта и труда, она мне глубоко симпатична я просто о двойных стандартах нашей секты :)))
Не знаю, насколько уместно предположить то, что шведские ваксмены, на правах местных, лучше всех оценили сегодняшнюю трассу+погоду.
А беларусы все знали заранее.
Остальные ошиблись. Норвежцы сильнее всех.
2021-12-02 17:34
ну если физуху подтянут хоть как-то к ОИ, и звезды на небе сойдутся - может все быть конечно
2 Вадим96
Очень надеюсь. Звезды как-то чаще сходятся именно на этой дисциплине!
2021-12-02 17:35
Коментатори теж не перестають дивувати ляпами. Зокрема, про "невдалі" гонки для шведок. Швеція наразі виграє залік, але нащо туди дивитись)
2021-12-02 17:37
Не знаю, насколько уместно предположить то, что шведские ваксмены, на правах местных, лучше всех оценили сегодняшнюю трассу+погоду.
2 PUZAN
Мне например, никакие ваксмены бы не помогли и двадцать уколов ЭПО впридачу :).
Эльвира и Динара просто умницы, таланты, трудяги и красавицы.
И я не о них, а о злопыхателях (цитируя одного классика - торсиде) :)
2021-12-02 17:39
секты свидетелей ВАДА на нашем сайте.
А я бы забанил этого господина (michael2005) за разжигание. Аналогичный случай был в Тамб... (прошлом сезоне). Тогда вступился кто-то за Меркушину, назвав оппонентов "странной группой болельщиков" и угодил в Проверку за такой обобщающий ярлык.
По теме - Эльвира чистая, как слеза младенца (сам не верю :)
2021-12-02 17:40
2 Bell-air
А обвинение спортсмена в допинге (безосновательное) блин, не разжигание?!
2021-12-02 17:52
...беларусы все знали заранее. Остальные ошиблись.
2 PUZAN
это пойдет в цитатник :)
2021-12-02 17:55
2 michael2005
нет тут никаких двойных стандартов, просто успехи соседей всегда воспринимаются ревностно, поэтому и достается русским, белорусам или казахам, а шведы или норвежцы далеко, да и по традиции чаще успешнее в биатлоне)
2021-12-02 17:56
2 michael2005
Так а кого обвинили-то?! Я что-то пропустил, хотя и люблю такую движуху.
2021-12-02 18:02
Чому не бігла Меркушина?
2021-12-02 18:05
2 galvus Звідки молоді спортсмени мають взяти досвід, якщо їм не дають шансів виступати, та сама Кривонос, Бех, Абрамова, Петренко, дівчатам потрібен досвід
Абрамова - "молода спортсменка", якій "потрібен досвід" )))
Який жах... що люди пишуть???
І Петренко також досвіду не вистачає )))
2021-12-02 18:07
2 Why_Me (!) Для того чтобы кого-то, куда-то, взять или не взять, нужны мозги, а не яйца..
Хотя некоторые привыкли думать яйцами
)))))))))
+++++
2021-12-02 18:11
2 Distadem Віта вже 4-ий рік не показує ніяких результатів, невже є надія , що вона вистрілить на Олімпіаді. але так далі неможна.
А Абрамовой и Белкиной можно?
2021-12-02 18:17
2 Дмитрий Дудкин он бы сразу сказал сестрам досвидания,и катались бы до ОИ Ира,Настя,Юля,Даша,Джима,Лена,Катя
Не сказал бы он им такого. Он как раз отметился тем, что отбирает спортсменов по результатам, а не потому что ему кто-то нравиться или не нравиться.
Про "до свидания"... Если и говорить Сестрам "до свидания", то перед этим нужно было это же сказать сначала Абрамовой и Белкиной.
2021-12-02 18:24
2 alexfc Згоден з усіма. Повинен бути спортивний принцип. Після цього єтапу Семеренки на IBU, нехай візмуть медалі в останній сезон, це теж буде непогано. А на КМ назад Бех і Петренко. Дійсно поганіше не буде
Какой-то странный у Вас "спортивный принцип"... Какой такой выдающийся результат показала Бех, за который ее нужно отправить на КМ? У Вали - 2-й результат среди наших в КМ в тотале и человека, который добыл хоть какие-то очки в КМ, Вы хотите на КИБУ отправить?
2021-12-02 18:24
Сумні гонки.На жаль, радості прийдеться чекати довго. Що чоловіки,що жінки-воли.
2021-12-02 18:31
олимпийская четверка - все... Пора прекращать попытки ее гальванизировать .
2 предводитель каманчей
Не будем спешить. Отказ от гальванизации в олимпийский сезон может дать непредсказуемые результаты.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)