|
|
2022-02-05 07:59 | Біатлонні арени світу: Чжанцзякоу (Китай)
|
|
|
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Офіційна назва стадіону: Національний центр біатлону Чжанцзякоу (англ. Zhangjiakou National Biathlon Centre, кит. 国家冬季两项中心; інше найменування стадіону – Хуаліньдун) Розташування: Провінція Хебей – місто Чжанцзякоу – район Чунлі – вулиця Гуці (всередині олімпійського парку Чжанцзякоу Чунлі) Висота над рівнем моря: 1665 м
Біатлон на сайті Олімпійських ігор (англ.): www.beijing2022.cn/en Офіційний Твіттер Олімпіади: twitter.com/Beijing2022
Чжанцзякоу (англ. Zhangjiakou) – популярний лижний курорт за 180 кілометрів на північний захід від Пекіна. Тут пройдуть змагання з лижних гонок, лижного двоборства, біатлону, стрибків з трампліну та фрістайлу. ВІДЕО кластера Чжанцзякоу.
|
Кластер Чжанцзякоу |
Спортивний об'єкт, розташований у долині на північному сході від села Тайцзичен, побудований для змагань зимової Олімпіади та зимової паралімпіади 2022 року з біатлону. Біатлонний центр уперше прийме міжнародні старти. Тут буде розіграно 11 комплектів нагород олімпійської біатлонної програми. Програма змагань з біатлону на ОІ-2022 знаходиться за посиланням. Талісман ОІ: Bing Dwen Dwen (Бін Дунь Дунь). На сучасному китайському слово «бін» має кілька значень, але насамперед означає лід, а разом із ним – чистоту та силу. Дунь Дунь означає здоровий, міцний і життєрадісний. Після Олімпіади біатлонний центр використовуватиметься як тренувальна база збірної Китаю та курорт для туристів. Погоду в районі Чунлі (Чжанцзякоу) можна подивитися, наприклад, тут. Чому в якості місця проведення Зимових Олімпійських ігор 2022 року в Китаї було обрано Пекін та його околиці? За даними Міжнародного олімпійського комітету (МОК), мінімальна температура у місці проведення зимових Олімпійських ігор не повинна бути нижчою за мінус 17 градусів за Цельсієм, у той час як температура на об'єктах зимових видів спорту, розташованих, наприклад, у Хейлунцзяні та інших місцях, як правило, нижче за мінус 20 градусів за Цельсієм, що явно не відповідає вимогам. Більше того, місце, де вода миттєво замерзає або часті хуртовини, також не є відповідним майданчиком для змагань спортсменів на відкритому повітрі. У спільній заявці на участь у зимових Олімпійських іграх 2022 року Пекін та Чжанцзякоу дотримувалися принципу, згідно з яким спортивні змагання будуть проводитись у місцях, де температура не опускається надто низько. У Чунлі у Чжанцзякоу, де заплановано проведення більшості спортивних заходів, що проходять на снігу, середньорічний рівень снігопадів становить 63,5 сантиметри, а лижний сезон триває близько 100 днів. При середній температурі 3,3 градуси за Цельсієм у зимову пору року в регіоні є сніг, але не дуже холодно. Для Зимових Олімпійських ігор використовуються два основні метеорологічні показники. Один з них полягає в тому, що середня температура лютого нижче за нуль градусів за Цельсієм, а інша в тому, що снігопадів у лютому більше 30 см. Інформація вище про вибір місця проведення ОІ – з офіційного сайту Олімпіади, але, як ми бачимо, насправді в Чжанцзякоу напередодні Ігор набагато холодніше, ніж передбачалося, і лише штучний сніг на трасі. Що підтверджує і нове інтерв'ю Дмитра Підручного.
ФОТО І ВІДЕО
Усі фотографії в цій статті можна подивитися у збільшеному розмірі, натиснувши на них.
Beijing 2022|Zhangjiakou National Biathlon Center ready for training (ВІДЕО) Чемпіонка світу знайомить вас із біатлоном, який розвивався протягом тисячоліть (ВІДЕО; багато відеофрагментів зі стадіону в Чжанцзякоу) China: Preparations for 2022 Winter Olympics Biathlon underway in Zhangjiakou (ВІДЕО) [On Site] Go for Beijing 2022 in Zhangjiakou (ВІДЕО) Журналісти відвідали Національний біатлонно-лижний центр: усі приготування перейшли до завершальної стадії (ВІДЕО) Дмитро Підручний на тренуванні у Пекіні (ВІДЕО)
Нічний вид на Зимове олімпійське селище Чжанцзякоу:
ІСТОРІЯ СТАДІОНУ
9 березня 2017 року було оголошено, що в рамках підготовки до зимових Олімпійських ігор 2022 року у травні 2017 року розпочинається будівництво трьох спортивних центрів: Національного центру біатлону, майданчиків для стрибків з трампліну Nordic Center та майданчиків для бігових лиж. Щоб відповідати високим вимогам до точності нахилу та кривої Національного біатлонного центру, траса була спочатку обстежена на місці експертами FIS, потім виміряна та намальована для будівництва, обстежена, а потім переглянута.
Технічна будівля Національного біатлонного центру має залізобетонну конструкцію та сталеву конструкцію покриття. Вона має 4 поверхи над землею, з площею забудови 5200 квадратних метрів, та його основними функціями є приміщення для управління заходами та технічні приміщення; зі східного та західного боку є підземні сполучні коридори, які перетинають стартову зону траси, з'єднуючи технічний корпус, склад обладнання та стрільбище.
При плануванні та будівництві центру було узгоджено потреби змагань та їх використання після змагань. Наприклад, комплекс безпеки та комплекс для спортсменів будуть використовувати тимчасові конструкції, такі як навіси або контейнери, які можуть бути зібрані/розібрані та транспортовані у будь-який час після змагань.
Траса збудована вздовж природного рельєфу гори.
Технічний корпус Національного біатлонного центру також може бути переобладнаний. Перший поверх будівлі призначений, в основному, для обслуговування заходів, другий поверх пов'язаний з майданчиком та трибунами на цьому ж поверсі, а також влаштований надземний поверх, під час змагань можуть бути створені тимчасові приміщення для обслуговування глядачів, а можуть бути використані для інших функцій після Ігор, третій та четвертий поверхи обладнані приміщенням для організації заходів та технічної служби. Трибуни технічного корпусу розраховані на 2000 стаціонарних місць. Внутрішня перегородка будівлі використовує рухому та знімну легку систему перегородок, яка зручна для функціонального перетворення після ОІ. У процесі планування та будівництва об'єкту Національний біатлонний центр повністю втілює концепцію екологічності. При проектуванні траси з урахуванням потреб стадіону як тренувальної бази влітку, 4-кілометрова траса в основному колі спроектована як асфальтове покриття, яке може бути перетворене на трасу для катання на роликових ковзанах для змагань та літніх тренувань. Решта траси покрита гравієм, який після біатлону можна перетворити на маршрути для катання на гірських велосипедах або піших прогулянок.
Заплановано, що Національний біатлонний центр буде створювати програми тренувань, які підходять для лижників-початківців, такі як стрільба з лазерної зброї, що підходить для дітей та юнацьких розваг, а влітку він буде перетворений на центр активного відпочинку з додатковими проектами, такими як катання на гірських велосипедах та розширена тренувальна база біля підніжжя Великої китайської стіни. Будівництво Національного біатлонного центру було завершено у вересні 2020 року. 28 грудня 2021 року Національний біатлонний центр остаточно підготувався до зимових Олімпійських ігор 2022 року. В основі безперебійної роботи ОІ 2022 року у Пекіні лежить безліч нових технологій. Під час 24-х зимових Олімпійських ігор повне покриття 5G буде досягнуто на олімпійських об'єктах та навколо них. На олімпійських об'єктах та у відповідних мальовничих місцях запроваджені інтелектуальні роботи для доставки багажу та іншої допомоги спортсменам та тренерам. Організатори також використовуватимуть розроблену в Китаї високошвидкісну систему стеження за цілями, що рухаються, і систему відеозйомки. З метою захисту навколишнього середовища для забезпечення дорожнього руху будуть використовуватись енергозберігаючі та екологічно чисті транспортні засоби, у тому числі автобуси на водні, чисті електромобілі та гібридні автомобілі. У результаті, 85,84% усіх транспортних засобів під час цієї Олімпіади будуть екологічно чистими, що стане новим рекордом зимових Олімпійських ігор.
Крім того, ключові технології забезпечать ефективне та дієве метеорологічне обслуговування подій, включаючи розширений 3D метеорологічний моніторинг із точністю до секунди та точне прогнозування погоди з точністю до 10 хвилин у діапазоні 100 метрів. Співробітники метеорологічного центру уважно стежать за ключовими показниками погоди і після обговорення складають прогнози на підставі обробки різними алгоритмами. Якщо прогнозується несприятлива погода, вони повідомлять оргкомітет, який може ухвалити рішення про перенесення змагань. Першими враженнями від перебування в Китаї та Олімпійського селища ділився Дмитро Підручний: «Загалом нічого особливого – стандартні добрі умови. Сказати щось погане – не можу, нічого критичного немає. Кімната простенька, тут є все найнеобхідніше. Загалом все добре і комфортно. Не треба далеко ходити, все близько: до їдальні, транспорту на стадіон, тесту, пральних машин, фітнесу – все в межах п'яти-семи хвилин». Від кореспондентів у Пекіні є розширена думка про кластер Чжанцзякоу та біатлонний центр: «180 кілометрів. Саме стільки відокремлює гірський кластер у Чжанцзякоу, де відбудуться змагання з біатлону, від Пекіна. На швидкісному поїзді ця відстань долається за 50 хвилин, автобусом нібито за дві години. Насправді автора цих рядків з аеропорту везли чотири години виділеними спеціально для олімпійського транспорту дорогами, абсолютно порожніми, не зазначеними на жодній карті. Сам кластер розділений на дві частини - в одній пройдуть змагання з фрістайлу та сноубордингу, в іншій - біатлон, лижні гонки, стрибки на лижах з трампліну та лижне двоборство.
Лижно-біатлонна частина дуже компактна, від одного об'єкта до іншого можна дійти пішки, але сама логістика переміщень все одно ще дуже заплутана, плюс — автобуси часом спізнюються, іноді на півгодини, іноді на півтори. Весь кластер знаходиться за парканом, колючого дроту немає, але перелізти не вдасться. Саме тому і дозволені піші прогулянки — ти постійно всередині олімпійського периметра, зайвих людей у ньому немає, тільки ті, хто працює на Іграх, або приїхав на них брати участь. Коли Китай тільки починав підготовку до Олімпіади і став будувати об'єкти, ніхто не знав, як життя планети обернеться буквально через два роки. Тому побудували багато і з розмахом — величезні готелі, які тепер будуть пустувати, згадані дороги, якими мали возити десятки тисяч глядачів, швидкісна залізниця — все це було розраховане на нормальну Олімпіаду, а не таку, що проходить під час пандемії, без глядачів, точніше, з глядачами з виділених груп місцевого населення Це ж місцеве населення, яке обслуговує Ігри, живе у будівельних вагончиках, яких просто дуже багато, хоча особливо цінні співробітники розміщені у готелях. Але вони не перетинаються навіть із журналістами — готелі свої, автобуси свої, всі окремо. Автобуси, до речі, холодні, благо всередині кластера їхати скрізь недалеко. Біатлонний стадіон теж вражає розмахом - підземним проходом на рубіж спокійно може проїхати малолітражка. Снігу, як і очікувалося, дуже мало. На трасі він у достатку, сотня, не менше, волонтерів працюють над цим прямо під час тренування, але буквально за три кроки від траси вже гола, мерзла земля. Висота стрільбища — 1670 метрів, але це зовсім не ті гори, що в Антхольці, розташованому так само високо. Власне, краєвид зовсім не нагадує гірський, навколо сопки, немає засніжених вершин, скель, немає відчуття, що ти десь високо. Це розумієш, коли дивишся на альтиметр, а потім починаєш мерзнути при ніби невеликому, шести-семиградусному морозі - на такій висоті через розріджене повітря він сприймається помітно жорсткіше, незважаючи на те, що небо майже чисте, сонце світить яскраво.
Та частина траси, яку можна побачити зі стадіону (а далі не пускають) — довгий пологий тягун з лівим поворотом, після якого спортсмени проходять над стрільбищем, над величезними кільцями олімпійськими, що лежать на снігу на схилі вище за рубіж. Далі вже не видно. Як і очікувалося, це тяжкі гори. Дуже сухе повітря, пил від ділянок землі, вітер, все це створює проблеми з диханням, відносно того ж Антхольця, про який багато хто говорив, що він найближчий до умов Китаю. Частково це точно буде компенсовано станом траси - вона дуже жорстка, тому що сніг, переважно, штучний і свіжого натурального можна навіть не чекати. Єдине, що поки що тішить око — Велика китайська стіна, яку видно майже звідусіль. Але доїхати до неї не вдасться — довелося б порушити периметр безпеки. Враховуючи все вищесказане, поки що підтверджується версія того, що цей біатлонний турнір буде абсолютно особливим навіть не тому, що олімпійський, а тому, що подібних поєднань висоти та погодних умов поки що ніде не було».
ІНФРАСТРУКТУРА
Основні параметри стадіону Стадіон розташований на висоті 1665 м над рівнем моря. Найвища точка траси: 1712 м Загальна довжина змагальних трас: 8,7 км. Площа земельної ділянки: 134 га. Має систему штучного снігоутворення.
Як згадувалося вище, Національний біатлонний центр складається з двох частин: траси та технічної будівлі. Траса розділена на три частини: змагальну в центрі, тренувальну на сході та трасу зимових Паралімпійських змагань на півночі.
Загальна довжина траси змагань становить 8,7 км, прокладена за природним рельєфом гори. Траси Національного біатлонного центру переважно розташовані в долинах схід-захід, ковзають туди-сюди між схилами північної та південної сторін. Технічна будівля та трибуни розташовані в низині на західній стороні долини. Коли глядачі дивляться на схід, вони можуть бачити, як спортсмени курсують між долинами. Руїни стародавньої Великої стіни звиваються в далеких горах, що додає візуальний ефект від перегляду змагань. Траси стадіону та їх особливості
Що являє собою олімпійська траса у Пекіні-2022? Біатлонний стадіон, де пройдуть змагання з 5 по 19 лютого, розташований на висоті 1665 метрів, що приблизно на рівні італійського Антхольця і вище за інші біатлонні центри, які регулярно приймають гонки Кубка світу. Що стосується самої траси, то сніг тут штучний, жорсткий і досить повільний, а сильний вітер змішує його з піском, що створює труднощі для ковзання. Більше того, до закінчення змагань з біатлону сонце в Чжанцзякоу сідатиме, і це може призвести до зниження температури до критичної позначки мінус 20 – мінімальна температура, за якої дозволені змагання з біатлону. Траса повністю відкрита і практично з будь-якої точки видно петлі дистанції й безпосередньо стадіон, як і суперників.
Про особливості траси в Китаї та її стан на даний момент біатлоністи та тренери розповідали в інтерв'ю. Наведемо деякі витяги.
Дмитро Підручний повідомив таке: «Траса досить специфічна, не проста. Дуже багато затяжних підйомів, їх можна віднести до рівнини. Спуски короткі, і переважно або з поворотами, або різкі і короткі. Старт і вихід із рубежу – відразу підйом, фініш теж у невеликий підйом. Перед тим, як заїхати на фініш або рубіж – відносно довгий з поворотом спуск, після цього поворот наліво – на стрільбище, а прямо – фініш у підйом. Тож фініші будуть цікавими. Траса нелегка, нема де відпочити. Якщо підсумувати, то перша частина дистанції – це підйоми, а друга – переважно спуски з поворотами, крім невеликих підйомів. Ця траса більше підходить для спортсменів, які довше можуть котити на лижні, які не надто частять. Звідси випливає, що траса найбільше підходить для габаритних атлетів, які мають довгі ноги. Траса практично ідеально чиста: немає глини або піску. Вітром пісок теж не надувається. Сніг тут штучний, натурального немає. Він дуже жорсткий, перемерз, і лижі у підйом взагалі не їдуть: оскільки сніг жорсткий, лижі в нього просто врізаються. Сніг є лише на трасі та в Олімпійському селищі – де трава, зараз настріляли сніг».
Урош Вєлєпєц теж поділився враженнями: «Можу сказати, що траса не найважча. Найважче коло буде саме у дівчат – 2,5 кілометри. Там є один затяжний підйом близько 600 метрів із невеликими переходами. Траса готова добре, близько метра штучного снігу. А крім траси снігу на околицях взагалі немає. Щоправда, варто сказати, що дуже холодно – увечері, коли плануються старти – близько 18 градусів морозу. А вдень в обід досить комфортна температура – близько 7-8 градусів морозу». Також тренер українок повідав: «Треба розуміти, що тут висота, сніг слизький, тугий, не ковзає, бо сухий. Навіть по рівнині важко бігти, треба постійно відштовхуватися, складні гонки будуть однозначно. Що стосується вітру, він відіграватиме роль не тільки на стрільбищі, а й на дистанції. І може суттєво вплинути на перебіг гонок, особливо в спринтах. Навіть на трасі, коли спускаєшся у бік стрільбища – якщо там потрапити на порив, то теж втрачатимеш час. Я вчора катався, зробив 20 кілометрів – і це була різниця у 100 метрів. Скажу так, було коли пощастило з вітром, а коли вітер бив в обличчя. Потрібно мати удачу, треба правильно реагувати як на стрільбищі, так і на трасі».
«Профіль біатлонної олімпійської траси нагадує Антхольц, а значить, вона не відрізнятиметься складністю та віражами» – пишуть на Євроспорті. «Швидше, приємний рельєф без затяжних метрових підйомів під одним кутом як у Німеччині, де спортсмен довго йшов би однією технікою. Чжанцзякоу, де відбудуться старти, розташований неподалік пустелі Гобі. Взимку тут особлива посуха: у січні у провінції випало лише чотири міліметри опадів, для порівняння, у Ліллехаммері – 70. Тільки у сусідньому гірськолижному центрі Яньцин, за словами вченої зі Страсбурзького університету Кармен де Йонг, встановили 200 снігових гармат для штучного снігу. Тому основна складність – навколо немає натурального снігу, а лише ґрунт: глина та пісок, які при сильному вітрі перетворюють трасу на наждачку. Страждатиме ковзання, а значить, рівнинні ділянки стануть максимально робочими. Найважливішим фактором виявиться змащення. Твердий сніг має ще одну цікаву особливість. Якщо по Пекіну вдарить потепління, покриття практично не зміниться і стан траси точно не вплине на вибір стартової позиції. Топи розбредуться різними групами і необов'язково оберуть перші дві».
Начальник сервіс-бригади ОКР з біатлону охарактеризував трасу в китайському Чжанцзякоу так: «Сніг виявився унікальним у всіх відношеннях – він дуже холодний. Сніг тільки штучний – і він перетворюється на жорсткий-жорсткий бетонний стіл. Його особливість – він стає дуже абразивним, тобто грубим. На ньому змащення довго не тримається. Найбільша складність – утримати це змащення на лижах. Воно стиратиметься через 2-3 км, може, через 5-7 км. Лавини піску на трасі немає. Він ледве помітний, і це така дрібна фракція. Щоранку в Чжанцзякоу готують трасу - проходить ратрак, все знову перемішується, і нижні шари снігу піднімаються. Ви це навряд чи побачите по телевізору, але спортсменам доведеться зіткнутися з такою перешкодою на кожному кроці. Віднесемо трасу до категорії нескладних. У неї дуже приємний рельєф – пологі підйоми. Немає такого затяжного підйому під одним градусом, де спортсмен би йшов однією технікою і дуже довго. Траса з перепадами, з поворотами – то круто, то рівно, то довго. Спуски такі самі – теж із поворотами. Вся траса знаходиться в ущелині, тому половина дистанції йде вгору з перепадами, половина – вниз, теж із перепадами. Нема диких і крутих віражів, щоб тебе винесло. Проте траса гірська. Немає порівнянь із європейськими трасами, вона відрізняється. Складність з погляду перепаду висот – невелика, вся складність буде від дуже важкого снігу та висоти. Це накладатиме на спортсмена велике навантаження, ускладнюватиме ковзання. Тут вийдуть на перший план такі якості біатлоністів, як правильний розподіл сил на трасі, адаптація до гір, уміння стріляти на рубежі. Вихід на фініш такий самий, як і на стрільбищі – спуск із невеликим затяжним підйомом. Фінішна пряма метрів 150 – довжина та ширина залишають час на фінішні розбірки».
Стрільбище Стрільбище стадіону Хуаліньдун класичне на 30 установок. Наприкінці підйому над стрільбищем спортсмени опиняються безпосередньо над рубежем, тому ліворуч траса закрита бронесклом.
Дмитро Підручний розповів в інтерв'ю про стрільбище: «Я сказав би, що підхід нескладний. Підхід хоч і в підйом, але перед ним йде довгий спуск, який ти пролітаєш і відразу залітаєш на стадіон. Тому, на мою думку, з огляду на те, що підхід зі спуску – він не такий складний, але у всьому є свої нюанси. Вітер на стрільбищі постійно задуває з лівого боку переважно. Але вітер дуже змінюється: то сильніший, то слабший».
Урош Вєлєпєц поділився думкою щодо особливостей стрільби на китайській арені: «Вітер майже завжди однаковий - знизу-вгору, зліва-направо. Рідко змінює напрям, тож краще пристрілятися. Лежачи можна закривати, а стоячи більше проблем - коли потрапляєш у порив, важко стріляти». На Євроспорті пишуть так: «Підхід до стрільбища у Пекіні на висоті 1670 метрів – лояльний: затяжний підйом з м'яким спуском дозволить біатлоністам відновитися. Вітер у Пекіні якраз внесе більше корективів, ніж сам підхід. Його можна порівняти з оберхофським. Але якщо в Німеччині він поривчастий, у Китаї продуває наскрізь. Потрібно дивитися, як мінятиметься вітер. Навіть якщо він буде сильний, але постійний, у цьому немає нічого страшного, спортсмени зроблять поправки і все. А от якщо вітер буде поривом змінного напрямку, це вже складніше. У Пекіні на біатлоністів чекає одна з найбільш непередбачуваних Олімпіад в історії. З медалями поїдуть не так добре підготовлені спортсмени, а ті, кому просто пощастить у дуелі з вітром».
За словами Уляни Нігматулліної, «на тридцятому щиті, незважаючи на прибудову, що знаходиться зліва, яка повинна закривати її від вітру зліва, той так закручується, що стріляти дуже складно». На інших установках ситуація інакша. Як бачимо, головну проблему під час стрільби створює вітер, який, крім іншого, одразу остуджує організм, а температура зараз і так дуже низька. Насамперед це стосується рук. При такому морозі і рукавички не допомагають, а з подвійним шаром екіпірування на руках втрачається чутливість на рубежі.
МІСЦЯ ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ ТА КВИТКИ
Наш традиційний підрозділ огляду про місця для вболівальників та квитки в даному випадку не актуальний, тому обмежимося фото трибун.
Місткість стадіону: 6019 осіб за даними сайту IBU (за деякими даними у ЗМІ до 15 тисяч).
ПРО МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЕТАПУ
Зазвичай в огляді біатлонної арени ми пишемо про особливості та визначні місця проведення змагань, як туди дістатися, де проживати і чим харчуватися, що в даному випадку особливо не має сенсу. Але наведемо деякі цікаві деталі, щоб уболівальники могли відчути «дух» цього місця. Чжанцзякоу, раніше відомий як Калган, - міський округ у провінції Хебей КНР на річці Янхе. Чжанцзякоу виник і розвивався як прикордонна застава на Великій китайській стіні, і був головною брамою до Китаю з Внутрішньої Монголії. Частина території сучасного міського округу, що лежить на південь від Стіни, входила до території різних китайських державних утворень, а на північ — була зоною кочових народів. У 1211 році саме тут Чингісхан у польовій битві знищив армію імперії Цзінь. Згодом саме через Калган прибували до Китаю російські посольства та купці з Кяхти – кінцевого пункту Сибірського тракту. Наприкінці ХІХ століття тут існувала колонія російських торговців чаю. У 1909 році місто було з'єднане Цзинчжанською залізницею з Пекіном, що помітно прискорило його розвиток.
Залізнична станція "Тайцзичен" обслуговує нову швидкісну лінію Пекін - Чжанцзякоу. Новий вокзал "Тайцзичен" знаходиться в районі Чунлі (район міського підпорядкування округу Чжанцзякоу, провінція Хебей), де розташований один з найвідоміших гірськолижних курортів Китаю. Високошвидкісна залізниця Пекін-Чжанцзякоу - перша в Китаї інтелектуальна високошвидкісна залізниця з власною системою супутникової навігації Beidou та розрахунковою швидкістю 350 км/год, загальна відстань між двома пунктами становить 174 км. До головного стадіону Чжанцзякоу - Тайцзичен з Пекіна можна дістатися за одну годину, тоді як від Чжанцзякоу до станції Цінхе (Пекін) займе всього 47 хвилин. Це перша у світі станція високошвидкісної залізниці, яка безпосередньо пов'язана з олімпійським стадіоном. Тайцзичен знаходиться всього за 10 хвилин їзди від Олімпійського селища та різних гірськолижних курортів.
У місцях скріплення вагонів олімпійських поїздів спеціально спроектований простір для зберігання лиж, яким можуть користуватися пасажири, відсканувавши QR-код.
У поїздах також є мобільний центр новин, призначений для китайських та іноземних репортерів, які висвітлюють зимові Олімпійські ігри. Сидячи в поїзді, пасажири можуть насолодитися прямою трансляцією Олімпійських ігор у будь-який час.
Щоб звести до мінімуму викиди вуглекислого газу, близько 700 автомобілів із водневим двигуном будуть використовуватись у зоні змагань Чжанцзякоу. Крім того, водень, що живить транспортні засоби, виробляється за допомогою енергії вітру, тому весь процес екологічно чистий. Автобус із водневим двигуном може скоротити викиди вуглекислого газу на 11,8 метричних тонн на 10 000 кілометрів. Такі автобуси можуть безперебійно працювати при -20°C, а їхня безпека і надійність перевірені.
У даний час у Чжанцзякоу експлуатується понад 444 водневі автобуси, які охоплюють дев'ять міських автобусних маршрутів. За даними місцевого уряду, вони подолали близько 20 мільйонів кілометрів та перевезли понад 62 мільйони пасажирів. На додаток до високошвидкісної залізниці та швидкісних автомагістралей у 2019 році було побудовано та введено в експлуатацію другий міжнародний аеропорт Пекіна, найбільший у світі одноповерховий аеровокзальний комплекс Пекінський міжнародний аеропорт Дасін. Крім того, було реконструйовано та розширено аеропорт Чжанцзякоу Нінюань. Олімпійське селище Чжанцзякоу зможе розмістити під час Олімпіади та Паралімпіади 2640 спортсменів та офіційних осіб. Після закінчення Ігор селище перетворять на діловий квартал. А так виглядає зверху вночі Олімпійське селище Чжанцзякоу.
Район Чунлі міста Чжанцзякоу (провінція Хебей), де знаходиться біатлонний центр, розташований між нагір'ям Внутрішньої Монголії та Північно-Китайською рівниною, на висоті 814-2174 метри над рівнем моря. Понад 80 відсотків території займають гори. У Чжанцзякоу спортивні змагання проходитимуть у районі Чунлі, де вже 20 років розвивається лижний спорт. Нині тут діє п'ять гірськолижних баз. П'ять спортивних арен зимової Олімпіади знаходяться на території парку розваг Юньдін та району стародавніх тополь. Це місце активного відпочинку для багатьох любителів лижного спорту. Чунлі займає чільне місце у гірськолижній індустрії країни. Місцеві курорти мають очевидні переваги. Лижний комплекс "Ваньлун" у районі Чунлі, зокрема, - перша в країні турзона державної категорії 4А, де можна кататися на лижах. Вона займає лідируючу позицію в рейтингу гірськолижних курортів Китаю. У комплексі "Ваньлун" понад 32 високоякісні лижні траси з природним сніговим покриттям, максимальний перепад висоти - 580 метрів. Завдяки унікальній технології підтримки високої якості снігу сюди приїжджають любителі лижного спорту та туристи з усього світу.
Ще одна візитна картка Чунлі – комплекс "Тайу". Розташований на одній широті з всесвітньо відомими гірськолижними курортами в Скелястих горах та Альпах і вважається одним з кращих районів для гірського туризму у світі. Район Чунлі у префектурі Чжанцзякоу - це зимовий рай для лижників у Китаї, де розташовано безліч елітних гірськолижних курортів та міжнародних готельних мереж. У невеликому місті Чжанцзякоу мешкає трохи більше 692 тис. осіб. Якщо про деякі міста можна сказати, що вони не дозволять вам занудьгувати, то це не про Чжанцзякоу, тому що тут складно знайти цікаві види дозвілля. Плануючи поїздку туди не варто розраховувати на знання англійської мови, оскільки місцеве населення здебільшого не володіє ним. Це місто не відрізняється яскравим нічним життям, але там можна знайти підходящі заклади для приємного відпочинку після заходу сонця. Слід зазначити той факт, що в цілому рівень злочинності в місті невисокий, але на думку туристів, в деяких районах не слід втрачати пильність. Вся територія навколо міста Чжанцзякоу сповнена чудових краєвидів засніжених гір, глибокою долиною, що зачаровує, із зеленими альпійськими лісами, ясним синім небом та приємною холодною погодою, яка приваблює туристів, натуралістів, фотографів та лижників. Крім гірськолижних курортів поруч із містом Чжанцзякоу є й інші мальовничі місця. Пасовище Чжанбей рівновіддалено від міста Чжанцзякоу та Пекіна і є популярною туристичною пам'яткою. Родзинкою луків є Цин Шу Діан, або Літній Палац Визволення, який є найбільшою у світі монгольською юртою (етнічним наметом) з величезною їдальнею, концертною залою та кімнатою для переговорів. Цей курорт користується популярністю завдяки парку розваг, планерному полю, вечіркам біля вогнища та чудовому розміщенню в наметах під зоряним небом.
ЦІКАВІ ПОСИЛАННЯ
Поїзд Пекін – Чжанцзякоу стане мобільним прес-центром зимової Олімпіади.
Відвідування ресторану в зимовому Олімпійському та Паралімпійському селищі Чжанцзякоу (5 фото)
Талісман Пекіну-2022
Вікторія Родічева за матеріалами beijing2022.cn, twitter.com, biathlon.com.ua, olympics.com, weather.com, suspilne.media, youtu.be, news.ifeng.com, fb.watch, news.cn, baike.baidu.com, sohu.com, skisport.ru, sportkp.ru, xsport.ua, eurosport.ru, sports.ru, biathlonworld.com, ru.wikipedia.org, inform.kz, russian.people.com.cn, chinahighlights.com, sportrg.ru, unipage.net, ski-atlas.ru, topspb.tv, china.cn, chinahighlights.com, inf.news, ruchina.org, sportbox.ru, facebook.com, instagram.com, news.cn, nbcolympics.com
|
|
|
|
|
|
|
Коментарі (Всього: 7)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінки в останній гонці
|
|
|
|
|
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні? |
|
Провести конкурс, як зазвичай
|
355
|
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
|
120
|
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
|
36
|
|
проголосовать |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|