Легіонери в українському біатлоні: стратити не можна помилувати
Рано чи пізно ця тема мала бути на поверхні. На тлі вторгнення в нашу країну фашистської росії, присутність в українському біатлоні спортсменок, які відносно недавно мали російські паспорти, не могла не викликати як мінімум занепокоєння. Зрозуміло, на фоні жахливих новин з фронту, а потім і зі звільнених міст, піднімати цю тему було не вчасно. Але всі ми сподіваємося, що в новому сезоні наша команда виступатиме, і сьогоднішній коментар президента Федерації біатлону України Володимира Бринзака дозволяє сподіватися, що сезон для наших спортсменів може бути повноцінним. А значить, кадрове питання неодмінно стане вже дуже скоро.
Хотілося б застерегти найбільш гарячих уболівальників від того, щоб влаштовувати пошуки «зради» і тим самим вносити елементи дестабілізації, у тому числі й до політичного простору України, що було б тільки на руку нашому ворогові. Але, зі свого боку, хочемо запропонувати рішення, яке, з одного боку, розставило б крапки над «ї», а з іншого – дозволило це зробити відносно тихо і в демократичному ключі, з урахуванням особливостей воєнного часу.
Каталізатором підняття теми про легіонерів став капітан чоловічої команди України Дмитро Підручний, який у своєму Instagram написав:
- Щодо натуралізованих спортсменів, що вже не перший рік виступають під нашим прапором, але які від початку війни ніяк не показали свою позицію - надіюсь, вас більше ніколи не побачити ні на тренувальних зборах, ні на змаганнях. Ви виїхали в рашу, то там і залишайтесь. А тим спортсменам, які колись були по паспорту росіянами чи білорусами, а зараз стоять з нами пліч-о-пліч, допомагають і висловлюють свої погляди - щиро дякую.
На емоційному рівні із Дмитром не можна не погодитися. Але, з іншого боку, вимагати від молодих спортсменок, вчорашніх юніорок, які перебувають в атмосфері фашистської диктаторської держави, ризикувати заради прояву позиції, може бути перебором. В умовах, коли просто за порожній аркуш паперу на вулиці затримують і відправляють на 15 діб своїх співгромадян, людей з українським паспортом може чекати куди сумніша доля.
Але як вчинити із продовженням кар'єри? Адже сьогодні екс-росіянки та екс-білоруска – громадяни України, причому за винятком Дар'ї Сидорової – громадяни нашої країни вже далеко не один рік. Заборонити виступи? Але на момент переходу мотивацією зміни громадянства називалося повернення на Батьківщину.
На наш погляд, є непоганий спосіб, з одного боку, вирішити проблему без ознак дискримінації за походженням, та з іншого боку, перевірити щирість українського патріотизму, чи навпаки – переконатися у кар'єризмі за наш рахунок.
Отже ми пропонуємо не забороняти виступ за команду нікому з біатлоністів, які мають український паспорт. Але при цьому поставити жорстку умову – заборона відвідування території країн-агресорів на час воєнного стану і ще кілька років після закінчення війни. Причому ця заборона має стосуватися абсолютно всіх членів національної команди – так ми уникнемо непотрібних звинувачень у дискримінації.
Більше того, рішення має бути універсальним, не тільки для біатлону, оскільки команди в інших видах спорту можуть зіткнутися з подібними проблемами. Як це зробити? Елементарно.
Кожен спортсмен національної команди підписує контракт із Міністерством молоді та спорту терміном на один рік. У практиці біатлоністів такі контракти найчастіше діють із 1 травня до 30 квітня. Так ось, відповідний пункт про заборону відвідування території росії та білорусі варто внести до цих контрактів. Для видів спорту, у яких контракти підписуються в інші терміни, має сенс організувати підписання доповнень до контрактів.
Зрозуміло, треба усвідомлювати, що погодяться не всі, і частину спортсменів команди в різних видах спорту втратять. Але у країні війна. Люди втрачають життя. Житло. Роботу. І час. Той час, який могли і мали витратити на створення чогось кращого, а зараз змушені присвячувати тому, щоб відбитися від нацистських варварів.
І, зрозуміло, жодної лояльності до тих, хто зробить вибір не на користь України – лише повноцінний карантин, максимально жорсткий, який дозволяють федерації у відповідних видах спорту. Зрештою, спортсменки також приходили на умовах повноцінного карантину.
Ми сподіваємося, що навіть у непростих військових умовах можна ухвалити швидке та виважене рішення, і закликаємо до цього всіх чиновників Міністерства молоді та спорту, від яких це залежить. А вболівальників ще раз просимо: те, на що можна крізь пальці дивитися у мирний час, за умов війни може зіграти на руку ворогові. Тому закликаємо до стриманості у прояві своєї позиції.
Вже сьогодні треба думати про те, якими ми будемо у мирному житті, і що робитимемо після перемоги.
2 Emma Но вы же пишете то же только под именем, а знаю это точно
А как еще, кроме имени, я могу себя идентифицировать? )) То, что Eugen - это Евгений Тарасенко, знают все, кто сколько-нибудь регулярно читает комментарии на сайте.
То есть вы апеллируете ко мне, который пишет под своим именем, к Брынзаку, который также по этой логике должен отвечать лично, но сами предпочитаете отсидеться в кустах. Это не честно - так правды не добиваются. Так разгоняют слухи.
Следующее ваше сообщение, если в нем не будет имени, приведет к бану.
2022-04-05 10:23
2 Eugen
Если это слухи , или не правда я сразу перед все вами извинюсь Я никого не обвиняю а пишу то что мне говорили , по понятным причинам сказать кто говорил я не могу. У них будут проблемы , а я не хочу кого-то подставлять. Я писать больше не буду. Правда рано или поздно все рано выйдет наружу. Читала последние интервью Брынзака это меня и возмутило что такой человек говорит не правду.
2022-04-05 10:26
Підтримую Діму, хоча Бринзака завжди вважала суперпрезидентом нашої федерації. Просто зараз такий час, що особливо болить від всього, що хоч трохи несправедливе.
Виїжджали з-під Києва під гуркіт вибухів, не знаю, що це було, ніколи не забуду. 11 днів витримали, а далі поїхали я з сестрою і троє дітей. Мрію швидше повернутися назад, тому все російське і навіть мої родичі викликають почуття чужого, з чим не хочеться мати справу. І це ДУЖЕ м'яко сказано.
Всім нам витримки. Слава Україні!
2022-04-05 10:37
Женя, а уже можно писать ебеня российской федерации и фамилию Брынзака в одном предложении? Или опять будет предупреждение?
Я не отслеживаю соц сети наших спортсменок, да и последними 40 дней не до биатлона.
Можно сделать поименный список, хоть на уровне жив-здоров, по спортсменам?
Просто за тех же сестёр я ничего не нашёл, а они живут ещё в тех местах.
2022-04-05 11:15
Після поста Орлика які можуть бути претензії до Насті? Абрамова має чоловіка і дитину в мордорі і там має і залишатися, бо це всьо. А щодо Бех - тут теж гуд бай, бо після поста Діми очевидно, хто поїхав в болото має там і сидіти. Так, треба почекати травня і оголосити про це офіційно, бо теза «їх посадять за пост в соцмережі» на фоні Київщині і Маріуполя виглядає знущанням. Не хочуть сидіти - будуть лежати на дивані.
2022-04-05 11:35
# 30 Emma
А Рассказова то чем не угодила? Пост Андрея Орлика, я думаю, закрыл по Анне тему зрады.
2022-04-05 13:40
Просто потрясающе разумная статья. Спасибо, Женя !
2022-04-05 13:54
Дивно засуджувати натуралізованих спортсменів, що сидять на двух стільцях, якщо оцей нешанований пан намагається всидіти на трьох
2 Delphina
Маєте рацію. Тільки таких панів та панянок з українським паспортом трохи є.
2022-04-05 13:54
2 Андрій Орлик ка разом зі мною ходила замість деяких тренуваннь на волонтерські, гуманітарні роботи, тягала 20 кг коробки і жертвовала гроші для ЗСУ, намагалася бути максимально корисною для України. Вона була в Сянках і мала змогу виїхати в росію. Але залишилась тут.
В такому випадку приношу свої вибачення Насті. І похвалю її за такий вчинок.
2022-04-05 14:11
2 Emma А зарплаты у них десятки тысяч гривен. А у наших кто на пол ставки , кто вообще без зарплаты. Я не считаю чужие деньги, но тут явно перебор. Эксрусским в несколько раз больше платят чем своим . И ещё когда началась война и русских вывезли с Сянок то к ним на границу приехал пан Брынзак так сказать поддержать и пообедать с ними. А к нашим девочкам он не заехал. Вопросы ещё есть?
Он в чому справа виявляється, в грошах, як завжди. А чому ж дівчата мовчали, як Володимир Михайлович квартири роздавав? За кордон на збори возив, незважаючи на результати? Які ж у нас невдячні люди... Що вам мішає показувати результати? Теж Володимир Михайлович?
З’їлись на одну Бех по великому рахунку, при тому молодь майже всі. Я от так скажу, побачите ви як буде і без Бринзака, і його не раз згадаєте.
Підручний навіть погрожує, яке він має право????
Я б на місці Володимира Михайловича відправила б їх усіх за російським кораблем, тоді б побачили, де був би український біатлон. Там де зараз весь український спорт.
2022-04-05 14:34
2 Сабина611
Знаєте, колись Андрій Столярчук (а саме як наші спортсмени мали їхати в Росію виступати і не поїхали) сказав фразу: "є речі важдиві, а є надважливі" В даний момент, можливо, у дівчат з команди є різні рахунки, але зараз їм докоряти грошима, коли в тих же сестер Дмитренко просто знищили місто і вбили як я розумію з їх постів близького друга (Євгена Малишева). Ви в собі? Вам справді всеодно хто підійматиме наш прапор? Можливо, раніше ВМ і виправдовували вищі результати натуралізованих спортсменок, але зараз ситуація докорінно змінилася. Якщо хлопець Катерини, якого вона в соц мережі називає "муж" приїде вбивати наших дітей в нас і далі знайдуться люди для яких спорт і біатлон буде внеполітики?
2022-04-05 14:40
2 Сабина611
І ще одне те, що ви вжили ту фразу про корабель на рахунок тих, хто якраз таки відстоюють інтереси команди, а точніше взагалі України лиш підкреслює недолугість Вашого коментаря.
2022-04-05 17:59
читаю.... офигеваю... в шоке...
Ибо, чую, что войной взорван скрытый пласт внутренней кухни нашего биатлона. И очень вонючий.
Добавляю вот это. Не владею, как знающие лично биатлонистов (тут так некоторые пишут) информацией. Но, думаю, что если наш биатлон останется, он будет совершенно другим биатлоном после войны.
2 Sergey Ko
Пройдя по ссылке и еще раз прочитав текст, обратил внимание вот на какой момент. Читаем дословно, что сказал Брынзак по поводу выезда экс-россиянок (капсом выделено мной):
- КОЛИ СЕЗОН ЗАКІНЧИВСЯ, то вони поїхали додому, відвідати батьків і там застрягли.
Так где ложь Брынзака? Ну разве что в том, что "поехали проведать родителей", а не "убежали от войны".
Но дальше начался поиск зрады, и по всему интернету понеслось: "Брынзак солгал". Теперь еще дописались до того, что Брынзак чуть ли не лично спортсменок в рашку отвез. Ну цирк... А на самом деле, все просто прочитали так, как хотелось прочитать. Обидно только, что сказанное на нервах по итогу окажется выстрелом себе в ногу. Но что поделать - клубок противоречий и вовремя невысказанных претензий оказался слишком большим, как для команды.
Это нисколько не исключает необходимость поиска рационального ответа на вопрос о дальнейшем выступлении экс-россиянок в нашей команде (думаю, о Блашко речь вести не стоит - против Даши никто слова не скажет). Но я настаиваю, что к этому вопросу надо подходить индивидуально.
2022-04-05 18:52
2 Eugen (думаю, о Блашко речь вести не стоит - против Даши никто слова не скажет)
Так про Дашу ніхто і питання не підіймав, а ще виявилось що Бєлкіна в ЗСУ, думаю їй теж немає чим дорікнути. По Расказовій Орлик все спростував. Але ми почекаємо розвитку подій дальше.
2022-04-05 18:53
Да, и еще фраза Кристины из статьи по ссылке:
Поправочка. Усі сиділи у Сянках на зборі, готувалися до Кубку IBU, і коли почалася війна, вони зібрали речі та поїхали додому. Те відчуття, коли за натуралізованих переживають більше, ніж за своїх.
Поскольку я очень не люблю несправедливость, хочу уточнить следующее.
Именно по инициативе Брынзака у нас на сайте появилась новость о выезде на сборы для молодых спортсменов: https://www.biathlon.com.ua/ua/comments/12084-vnimaniyu-molodih-biatlonistov
Сразу справедливости ради отмечу, что организовать выезд смогли не всем желающим. Но поскольку все заявки проходили через мои руки, я могу сказать, что физически помочь абсолютно всем было не реально. Тем более что часто писали родители 13-14-летних ребят, которые (абсолютно не осуждаю!) цеплялись за эту возможность, как за шанс вывезти детей подальше от войны. Но все-таки логика организации сборов состояла в том, что это - для уже более сформировавшихся спортсменов.
К слову, при содействии Брынзака в Поклюку смогла выехать в том числе и Лера Дмитренко. Я спрашивал Владимира Михайловича - а нельзя ли отправить на сборы и остальных ребят основы, особенно после того как пошли сообщения, что для спортсменов в других видах спорта делают исключения и позволяют выезд мужчинам призывного возраста. Но специфика нашей команды в том, что подавляющее большинство спортсменов - на контракте в различных силовых структурах (в том числе и Кристина Дмитренко, которую возмутило неравноправие "их" и "нас"), и для возможности их выезда надо было проработать особую процедуру, что в условиях хаоса первых недель войны было просто не реально. Сейчас, как мы понимаем из слов того же Брынзака в комментариях, такая возможность прорабатывается.
Я сейчас не хочу принимать чью-либо сторону в этом конфликте (а то, что это - уже конфликт, спорить бессмысленно). Просто всем сторонам надо более внимательно относиться к словам, и на эмоциях не обижать друг друга - хотя бы в той части, где это на самом деле не справедливо.
2022-04-05 19:12
2 Eugen
Уехать можно по разному.
Чья инициатива? И ещё куча вопросов типа "а почему граждан Украины вывезли в Россию?" (ну на это ответить можно просто)
Хотя мозги 24 у всех работали не очень, я в 6 утра слыша взрывы думал покурить ещё или "сходить за автоматом" ..
2022-04-05 19:23
2 Sergey Ko "а почему граждан Украины вывезли в Россию?"
Девчонок переправили в Венгрию. А уже оттуда - в россию.
У нас более 300 тысяч человек выехали в россию с момента начала войны (это без учета насильно депортированных, как из того же Мариуполя). Каждый бежал от войны туда, где мог получить более комфортные условия проживания. Давайте без лишних эмоций. Куда им стоило уезжать, если не к родителям? Ну вот просто по-человечески. Жить где-то в Европе за свой счет на птичьих правах? Ведь в первые дни войны никто никому ничего не мог гарантировать - каждый спасался, как мог (не считая тех, кто сознательно принял решение защищать страну с оружием в руках).
Всегда очень тяжело поставить себя на место другого человека и попытаться проанализировать - что бы ты делал в его ситуации. Но подавляющее большинство из тех, кто честно для себя самого сможет проанализировать эту ситуацию, поймет, что поступили бы так же.
2022-04-05 19:28
2 Eugen
Ок.
Тогда почему Брынзака это все не озвучил сам? Ведь его молчание и недоговаривание всего приводит к тому что его сейчас будут "бить" все..
2022-04-05 20:23
Всегда очень тяжело поставить себя на место другого человека и попытаться проанализировать - что бы ты делал в его ситуации. Но подавляющее большинство из тех, кто честно для себя самого сможет проанализировать эту ситуацию, поймет, что поступили бы так же. /
Это если честно. Например, у нас на работе - 24-го февраля разбежались практически все (реально просчитала 90%) , только пятки сверкали и до 10 марта. Потом поостыли и потихоньку начали возвращаться. Не так много времени прошло. Но сейчас то какие "разборки" - кто , куда, когда вернулся, патриоты, предатели... и никто не помнит куда бежал 24-го.
2022-04-05 20:27
Отже за підсумками всіх коментів:
(варіант викинути всіх екс-росіянок просто за походження не розглядається як абсурдний)
- Блашко - підтримує Україну, питань жодних
- Бєлкіна - в ЗСУ - питань жодних
- Расказова - підтримує Україну (зі слів Андрія Орлика тут в коментах), залишилась тут, але публічно ніяк свою позицію не проявила (а коли ти екс росіянка, як на мене, це треба робити обов'язково і робити зразу не чекаючи хто переможе) - хз 50/50
Абрамова, Москаленко, Бех - в перший день війни втікли в свій гнильлюдиськ - ПРОЩАВАЙТЕ НАЗАВЖДИ ЗРАДНИКИ (так Оля пітдримує нас в соц. мережах (що конкретно вона пише не перевіряв), конкретно її ненавидіти не буду, але тут дії показовіші за слова)
Сідорова - на початок війни була в мордорі, але після її початку нікуди не виїхала (в Україну чи хоч кудись за кордон), публічна реакція на 40 день - це навіть не смішно. 99/1 на користь того що її не має бути в збірній
2022-04-05 22:13
Ребята, если честно я читаю и удивляюсь. У нас просто жесть на всех фронтах, так ещё и в биатлоне давай те sh*tstorm устроим. Я понимаю на каких все эмоциях, но если здраво рассуждать, нужно дождаться окончания войны и делать выводы. Мы сейчас ничего не знаем, кто что делает, кто не делает. Кто виноват. Кидаясь друг в друга, мы не отмотаем потом назад и наша команда может быть так же разрушена как и наши любимые города( Евгений привёл правильный аргумент - сезон закончился, биатлонистки поехали домой. Именно это было в интервью и мне тоже так показалось. Сейчас очень трудный период для всех абсолютно. Когда тебя бомбят с утра, правда ли ты можешь нормально соображать в считаные секунды, куда тебе ехать и что делать?! Выезд туда, где семья и ребёнок я не считаю предательством. Но там оставаться - да! Через несколько дней, когда ты перевариваешь и понимаешь, что вот она точка невозврата (и ты правда так думаешь) я считаю им нужно было выезжать со страны 404. Если Вы остались и печёте тортики, как будто ничего не происходит - вот это конечно финиш максимальный. Но те, кто остались в Украине и не выкладывают ничего в соц сети - это их дело. Пройдёт война, потом посмотрим кто что сделал (чему в доказательство сегодня пост Орлика). Возможно Настя бы и выкладывала, но только она знает, какие бы могли быть последствия потом для ее семьи, кто живет в России. Я ничего не утверждаю, просто предположение. Я никого не оправдываю, просто я, как человек который живет в свободной стране, не могу представить как это жить в тоталитаризме, когда за пост в инстаграме тебя куда то вывозят вместе с твоими родителями или закрывают на пару месяцев в тюрьме. Я знаю очень многих людей которые ничего не выкладывают, потому что бояться за свою жизнь, но при этом десятками тысяч переводят деньги на счёт украинской армии. Мы с Вами никогда этого не поймём, мы не они. Я бы конечно очень хотела узнать фамилию этого единственного русского биатлониста, кто написал Дмитрию. Не знаю почему, но кажется, что это Логинов. Но думаю мы этого никогда не узнаем.
2022-04-05 22:20
Ребята, всем мирного неба над головой и берегите себя. Пока у меня есть возможность, я выскажусь. слежу за сайтом 15 лет, пишу очень редко, практически не пишу, потому что очень часто во всех обсуждениях являюсь меньшинством. в 14-15 году я писала о том, что не нужно обзывать ру спортсменов и болела за Шипулина. в то время я даже писала, что "спорт вне политики", имея ввиду, что проф. спортсмен настолько занят своей деятельностью, что просто не имеет возможности следить за событиями в политике, тем более тогда действия в зоне АТО начались внезапно и крайне быстро развивались. со временем я поменяла свое мнение (просто осознала всю глубину вопроса), это не сейчас произошло. я поддерживала политику Брынзака в вопросе легионеров, потому что только в конкуренции можно получить высокий результат (я в прошлом спортсмен и понимаю о чем речь) и во-вторых считаю, что структура биатлона такова, что многие перспективные и сильные спортсмены остаются за бортом кубка мира. то ли дело теннис! там все страны и спортсмены на равных правах. История Кильчицкого - моя личная боль как болельщика. Мы до сих пор не знаем всю правду о той ситуации, но то что это станет концом карьеры спортсмена я предвидела. и считаю, что федерация поступила с ним неправильно и можно было найти другое решение. то что в сборной до сих пор не было психолога только подтверждает моё мнение. По статьям и комментам на сайте я часто предугадываю последующие события. Так вот, тот конфликт что я наблюдаю сейчас... знаете, сейчас прямо то время, когда никакие формулировки не смогут сгладить суть. Брынзаку не удастся оставить всё как есть. Первый кандидат на выбывание - Екатерина Бех, можете скринить, ее точно не будет в команде. И не потому что она уехала домой и встречается с русским военнослужащим, а потому что она молчит и постит в инсте фоточки с тортами. Это пир во время чумы, не так ли? Знаете, даже если верить ру пропаганде, то можно очнуться после новостей на этом сайте. Можно бояться ответственности за "инакомыслие" и ничего не писать в своем аккаунте - это лучше, чем торт. Также можно перечислить часть своих денег (которые для тебя заработали укр. налогоплательшики) в помощь какому-нибудь зоопарку, даже не говорю про людей. Когда ты стоишь на пьедестале, слушаешь гимн и видишь флаг, ты больше не имеешь никакого морального права оставаться в стороне и делать вид, что ничего не происходит. Тебя выбрали лицом целого государства! она не вернется потому что знает, что такие как Пидручный, Меркушина и Белкина ее не пустят. да что уж говорить... она не вернется потому что давно уже сделала свой выбор - и это тот самый торт.
2022-04-05 22:54
Тут очень часто говорят о том, сколько Брынзак сделал и как он спасает, не щадя себя, украинский биатлон. Это все прекрасно, но что нужно сделать, чтобы 70% основы именно украинских по рождению спортсменов высказывались против. при чем ни Пидручный ни Прима не относятся к тем, кому натуралисты хвост прищемили... Так вот, ЧТО нужно сделать команде, чтобы при всем "страдании сердцем за биатлон" получить такое? Это просто вопрос, который так или иначе наталкивает на определенные размышления. Где именно украинским спортсменам почему-то некомфортно - нонсенс получается.
Можно списать на эмоции войны и максимализм, ното не первая такая ласточка за последние несколько лет, так что явно что-то не так в борьбе за украинский биатлон. И это пора признать и прикрыть болью за украинский спорт это вряд лм уже получится.
2022-04-05 23:10
2 Eugen
Да, и еще фраза Кристины из статьи по ссылке:
Поправочка. Усі сиділи у Сянках на зборі, готувалися до Кубку IBU, і коли почалася війна, вони зібрали речі та поїхали додому. Те відчуття, коли за натуралізованих переживають більше, ніж за своїх.
Поскольку я очень не люблю несправедливость, хочу уточнить следующее.
Именно по инициативе Брынзака у нас на сайте появилась новость о выезде на сборы для молодых спортсменов
1.Екс-росіянок вивезли зразу 24.02, а новина про виїзд на збори появилась на сайті 17.03 (якщо не помиляюся). Досить суттєва різниця.
2.Христина Дмитренко мабуть інше мала на увазі. 24.02 трьох екс-росіянок вивезли. А що в цей час було з корінними українками? Кинули їх напризволяще в Сянках? Інформації нігде не зустрічав. Може на це так болісно зреагували дівчата? Там однозначно не все так просто. Якщо вони про це не шушукаються десь між собою, а виступили публічно.
3. Неодноразово писав - натуралізація до добра не приводить. Та й сильно конкуренцію не піднімає (до нас же ніхто з топ-10....топ-20 загального заліку КС не прийде). А мікроклімат в команді зіпсує. Юрай зумів справитися без легіонерів. Так само може бути і в дівчат. Але кілька років треба чекати.
2022-04-05 23:11
Я завжди була проти дискримінації громадян України за етнічним походженням. В збірній виступають громадяни України і заслуговують на відповідне до себе ставлення. По роботі оцінюємо.
Але це працює в обидва боки. Коли в Україні біда, то і реагувати повинні всі громадяни України, не зважаючи на національність і місце народження. І питати з усіх однаково, як з громадян.
Але пости в соцмережах я все-таки не вважаю за мірило патріотизму. Не всі можуть постити. Не все можна постити.
2022-04-06 00:23
Я за те щоб усіх екс-росіянок більше не було у збірній. Але якщо Расказова таки залишиться у збірній і виступатиме за Україну, то у неї принаймні є хоч якесь моральне право на це. Вона залишилась в Україні. Для інших таке право втрачено. Вони свій вибір зробили
2022-04-06 02:19
2 Андрій Орлик Вона була в Сянках і мала змогу виїхати в росію. Але залишилась тут. Тому, перед тим як щось писати - знайте правду і тримайте відповідальність за свої слова, якими ви ображаєте спортсменів, які віддають сили за імідж України.
Дякую. Бажаю вам щастя.
2022-04-06 03:09
2 Delphina
Дуже влучні слова. На вчорашній пост про брехню Бринзака так чи інакше відреагувало 23 спортсмена, як національної, так і юніорської збірних. Це лише з тих, на кого я підписаний. Чоловіча збірна майже в повному складі, багато хто залишав гострі коментарі. Думаю, ситуація показова. І те, що в нашому царстві не все гладко, і цей бунт назрівав вже давно - стає зрозуміло всім.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)