Оновлення. Сьогодні зранку наші тренери провели заміну. На другому етапі естафети побіжить Дар’я Блашко, а Юлія Джима буде готуватись до недільної гонки з масовим стартом.
А в латвійській Мадоні спринтами у юніорів та юніорок продовжиться Юніорський чемпіонат Європи.
Lissa (Киев)
Не будьте такой агрессивной. Вы уже когда-то закрывали рот по поводу Насыко. И где теперь он?
2023-02-17 20:57
Lissa (Киев)
Не будьте такой агрессивной. Вы уже когда-то закрывали мне рот по поводу Насыко. И где теперь он?
2023-02-17 21:09
Подобається розстановка у хлопців, добре, що Діма не на останньому етапі. Все нехай у чоловічої команди складеться- треба повертатися а десятку, хоча б на 9 місце.)
А по дівчатам, головне, нехай отримають задоволення від гонки вони самі.
2023-02-17 21:19
2 Ирина, Кременчуг
Извините, а где вы увидели агрессивность в моем посте 56? Перечитала его дважды. Агрессивность в том, что я сказала "вы что-то перепутали"? Прикольно. А какими словами вам надо было сказать, что вы что-то перепутали в том,. что говорила на днях Настя?
Вот ее слова о спуске. "Насправді це несмішно, бо у мене пункт з'явився - я дуже боюся швидкості. Не знаю, що з цим робити, останні два дні я просто каталася згори-вниз по ЦЬОМУ СПУСКУ. Думала, що можу себе перебороти, але щось пішло не так. Лише на останньому колі в мене вийшло більш-менш зібратися. Але це не робота, мені дуже соромно за те, що я зробила"
А вот ее слова об общем состоянии на эстафете: "Зокрема, Меркушина визнала, що до гонки підходила не в найкращому фізичному стані. Попри те, що вона отримала додатковий день перепочинку завдяки пропуску індивідуальної гонки, Меркушина назвала "прірвою" її поточний стан у порівнянні з оптимальним."
2023-02-17 21:57
Lissa (Киев)
Це її перше інтерв,ю після змішаної естафети.
- На жаль, насправді все пішло не так з самого початку, адже я стартувала з пізнім одинадцятим стартовим номером. На першому ж повороті дівчата утворили таку «сутичку», яка могла закінчитися в когось падінням. Тому, щоб уникнути цього, я скинула швидкість і проспала, скажімо, момент. А далі на підйомі мене виштовхнули з пелетону, тому довелося йти самій, і навіть десь полуконьком, тому я втомилася дуже сильно за перше коло.
2023-02-17 22:05
Чи згодні ви з думкою Саші Меркушиної, яка вважає, що вболівальники не мають права критикувати спортсменів, бо вони не біатлоністи, нічого не розуміють у біатлоні і їх критика буде неконструктивна і некомпетентна?
2023-02-17 22:06
2 Ирина, Кременчуг
А ви зрівняйте,хто біжить на 1 етапі змішаної,а хто на 1 етапі класичної....може різниця є?Умовна Кноттен,Жанмонно,і Комола з Персон...чи Тандреволд,Сімон,Вітоцці і Ханна Еберг.
2023-02-17 22:10
2 Ворончук Евгений
У всіх є своя думка,але в чомусь Саша теж права,що диванні критики,не біатлоністи...хоча може й такі є,але знову ж таки,кожен має право на власну думку.
2023-02-17 22:12
2 Дмитрий Дудкин
Ну є диванні критики. а є люди, які довго дивляться біатлон і дійсно в ньому розбираються.
2023-02-17 22:14
2 Ворончук Евгений
Дивитися біатлон,ще не значить в ньому розбиратися,якщо уже глибоко брати,ми ж бачимо тільки гонки,а все інші нюанси лишаються за кадром....хто всередині команд,ті явно більше розуміють,ніж вболівальники....
2023-02-17 22:20
2 Дмитрий Дудкин
Це очевидно, але чи правильно вважати, що ми повинні підтримувати, а вони нам нічого не повинні. Наші очікування - наші проблеми. "Спєрва дабєйся" і т.д.
2023-02-17 22:25
Дмитрий Дудкин (Полтава)
Можливо ви мене не зрозуміли про що я писала. І в першій, і в другій естафеті Настя "скачувалась" вниз пелетону. Це схоже на паніку.
Хоча я на стороні спортсменів. Може хтось і не помітив, що обидві естафети пройшли під час масованих обстрелів. Спортсмени про це ж знали, їм було психологічно важко, а нашим критикам аби лаяти їх.
2023-02-17 22:31
2 Ирина, Кременчуг
Смотрите, ви написали "У Насти ПАНИКА толкотни на старте. В одиночке за 600 метров дистанции на 23 место съехала."
Поэтому я написала вам, что вы что-то попутали. Вы даете мне ее слова после первой эстафеты, где она описывает в принципе стандартную ситуацию для поздних стартовых номеров эстафеты - толкучку. И объясняет, почему она застряла. Учитывая ее общее состояние, понятно, что прорваться ближе к началу пелотона, как все сразу стараются на старте, она в таком разобранном состоянии видимо не смогла.
Но даже в том, что вы дали, нет даже намека на панику. А далее она описывает, почему так плужила и теряла время на спуске. Вот тут как раз и есть паника скорости на спуске.
2023-02-17 22:36
чому всі так переживають за Любов Кип'яченкову? нам також потрібно хвилюватися за хід Насті Меркушиної, потім Юлія Джима може кинутися наздоганяти (і може бути біда на стрільбі), а ще є загадковий стан Олени Білосюк.
тому готуємося морально до гіршого, а надіємося на краще. плюс погода може нам допомогти.
пам'ятаю жіночу естафету приблизно в 2016 році, коли Абрамова пішла на 3 штрафні кола на лежці на третьому етапі, а на стійці в усіх завал через вітер, в підсумку, Україна посіла трет місце. хочі зараз про бронзу мріяти нереально...
2023-02-17 22:37
2 Ирина, Кременчуг
2 Ворончук Евгений
Вважаю,що болільник може бути розчарованим,якщо спортсмен не справдив його очікування.Але ні в якому разі не можна публічно висловлювати свою зневагу і хейтити його.,як це було по відношенні до тої ж Насті не так уже й давно.
2023-02-17 22:40
Lissa (Киев)
Я не буду з вами сперечатися. Але з 7 позиції на 23, як для мене, це спрацювала паніка штовханини.
2023-02-17 22:53
2 Neofit
Ви кажете про зневагу і хейт. а я кажу про конструктивну критику.
Хоча Саша вважає, що конструктивної критики від вболівальників бути не може.
2023-02-17 23:00
Звісно вболівальник немає права критикувати. Він має право лише фінансувати іх своїми налогами, бо здається ibu не дає призових за посідання 80 місць.
Цікаво було б подивитись якби біатлон фінансувався не на державні, а повністю на спонсорськи кошти. Чи тоді на критику спонсора, невдоволеного результатами команди, в яку він вкладається фінансово йому б відповідали: "спэрва дабейся"?
2023-02-17 23:04
2 Ворончук Евгений
Тут ви праві,звичайно.Погоджуюсь.
2023-02-17 23:10
Хоча Саша вважає, що конструктивної критики від вболівальників бути не може.
По такій логіці можна привести типовий приклад, що виходить людина, яка скуштувала несмачну їжу не може критикувати кухаря, бо нічого не розуміє у цьому.
Немає нічого дивного у тому, що Саша намагається захистити сестру від хейту деяких вболівальників. Інша справа у тому, що Настя не демонструє такі результати, за які її можна було б хвалити.
P.S. Виправлюсь, чемпіонат Європи в неї звісно був вдалим, проте як вболівальники хвалили її за ті результати, то теж можуть відповідно реагувати на відверто невдалі результати, і спиратися на те, що вони "нічого не розуміють" як мінімум дивно.
2023-02-17 23:26
По складу на естафету: кого можемо, того і виставляємо. Ситуація на разі така, про конкуренцію у складі поки залишається мріяти
2023-02-17 23:33
Хоча і в норвезькій чоловічій тімі ситуація аналогічна - безальтернативна золота 4-ка ))
2023-02-18 03:01
2 Ворончук Евгений
2 Дмитрий Дудкин
похоже, у Саши наступил период, через который проходит любой человек (и иногда не один раз в жизни). это из серии "инициатива наказуема" - ты сам решил стать спортсменом, хорошим спортсменом, а это уже публичный человек с выступлениями на международном уровне, тебя увидят, будут интересоваться личной жизнью (столько сплетников вокруг), могут ругать и хвалить и даже приписывать что-то от себя. поэтому надо решить для себя - уйти в подполье, сидеть тихонько на своей занудной работе или на удобном диване и не "отсвечивать" (а ведь кто-то да и вспомнит и захочет узнать "как там наша звезда поживает после звездопада") ИЛИ продолжать работать над собой, чтобы минимально слышать плохие отзывы о своей работе (разве что считать их высказываниями завистников) ИЛИ забить на всё, делать как получается, не слушать что говорят вокруг, получать свою зарплату спортсмена к которой привык т.к. искать что-то новое пока не хочется (не выгнали, и ладно, нового лучшего всё равно нет, еще немного подожду здесь). и выбрать из этих вариантов получается не сразу, часто проходишь через все (это просто жизнь).
поэтому, ее право критиковать диванных критиков за то что они критикуют ее (хе-хе) как я понимаю, она своей критикой тоже обидела многих "диванных", которые считают, что разбираются в биатлоне))) так что 1:1)) молодец, что не молчит - выскажется, может станет легче и веселее жить и соревноваться))
/////пысы...через профайл Саши пробовала посмотреть ее инстаграмм (наверное тот, о котором вы говорите), а мне написало "К сожалению, эта страница недоступна.
Возможно, вы воспользовались недействительной ссылкой или страница была удалена." - раньше я туда не заходила и теперь не знаю ошибка ли в профайле или Саша пошла в подполье...(
2023-02-18 03:52
Виставили склади очевидно оптимальні на даний момент, тож нема змісту наперед кричати все пропало))) просто побажаємо хлопцям та дівчатам отримати задоволення від естафет і бути щасливими від своїх результатів на фініші))))).... Віримо у вас завжди!!!!!
2023-02-18 06:57
2 Ворончук Евгений
не бачу тут нічого такого, щоб вказувало, що Саша проти саме конструктивної критики.
Але в випадку з школою вашу роботу перевіряє людина яка має авторитетну думку спеціаліста в сфері навчання (вчитель хімії приміром) а в інтернеті це рандомна людина без (можливо) жодного досвіду у тому, що ви робите. Тому перший фільтр для мене це-авторитетність думки. Хто її сказав і чого він досяг.
Другий фільтр через який я дивлюсь на те що мені пишуть це-факти. Чи є в цьому тексті хоч один наведений правдивий пункт на який спирається коментатор. +Спойлер +на цьому моменті 90% коментарів просто вилітають з поля моєї уваги.
2023-02-18 07:19
Конструктивна критика - це критика яка базується на сукупності професійної думки спеціаліста галузі, та на наявності повної інформації про предмет критики.
Вболівальники бачать лише картинку у телевізорі. Можна нескінченно довго дивитися спортивні змагання, але це не зробить нас ні тренером, ні спортсменом.
Ми можемо бути компетентними у своїй галузі.
Все решта - це особиста суб’єктивна думка.
Але інтернет завжди переповнений «політологами», «вірусологами», «військовими та спортивними експертами»
2023-02-18 08:12
2 Lissa
2 Ирина, Кременчуг
В мене є підозра, чому в Насті розвинувся "страх швидкості та спусків". В неї були проблеми з коліном два сезони, бігала в лангеті і берегла його, бо боялась впасти та ще гірше зробити. Зараз коліно пролікувала в міжсезоння, ніби все в порядку, не тубрує, але отой "червячок страху" залишився десь в підсвідомості і вискакує в самий непідходящий момент. А на тому спуску, де Расторгуєвс "рибкою" летів, мабудь не один він, і Любаня наша там напевне приземлилась. Згадайте,як колись Юля Джима бігала перший етап, її в тій штовханині приземлили і вона травмувала сильно плече. То після того теж боялась штовханини першого коло, першого етапу та старалась триамтись чкть подальше
2023-02-18 08:21
2 Neofit
Ви кажете про зневагу і хейт. а я кажу про конструктивну критику.
Хоча Саша вважає, що конструктивної критики від вболівальників бути не може.
І я з Сашею згоден, бо конструктивна критика передбачає показ виходу з ситуації, як ми можемо дати пораду не маючи інформації.. коли дає психолог з точки зору психології це супер, тим більше коли пропоную допомогу..а коли спеціаліст який багато років дивиться біатлон, то це інша справа-- тим більше що у більшості з нас є свої "улюбленеці", що впливає на точку зору... І серед нас самі протилежні точки зору, тож в випадку невдачі завжди найдеться людина,яка сможе сказати " я ж говорив"...
2023-02-18 08:24
Саші спочатку треба розібратись що таке хейт, а що таке критика. Звичайно вона має право на таку думку, але це не значить що вона правильна.
І її думки говорять не про розум, а про ЧСВ. А ось і приклад:
"Для мене зараз є одне золоте правило якого я дотримуюсь і вам дуже раджу «звертати свою увагу потрібно лише на думку людини, яка досягла більше ніж ти»"
До речі як і до, моя думка про спортсмена Сашу буде позитивна)
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)