Завтра, 28 січня, в словацькому Брезно-Осрблі гонками одиночним мікстом та класичною змішаною естафетою закінчиться чемпіонат Європи з біатлону 2024 року.
2 Думич Михайло Якби Джима брала участь у ЧЄ, то я думаю, що Олена Городина в естафетах точно би не бігала. Не думаю, що Городина краща за Петренко (Варвинець) та Кривонос.
Та вивчіть прізвище спортсменки- ГОРОДНА.
2024-01-27 19:30
Текущие результаты показывают, что эстафеты это как раз то, в чём мы можем забраться высоко.
Удачи всем нашим!
2024-01-27 19:38
2 і 5 місця будуть успіхом.
2024-01-27 19:50
Сподіваюсь на бронзу в класиці і на 5-7 місце в одиночці. Бронза примарна, але можлива за умови до 5 допів на команду.
2024-01-27 19:59
2 Шутник
Та ви оптиміст,тут в змішанці би 3-4 місце а там 7-9 було...
2024-01-27 20:16
Команд 5-6 є достойних в обох стафах, ну а медалі для нас - то вже бонус. Успіхів нашим завтра
2024-01-27 20:16
Дивно, чомусь Латвія з Расторгуєвсом відсутня в синглі, зазвичай бігають і непогано.
2024-01-27 20:22
Теперишній стан наших збірних дозволяє розраховувати на естафетні медалі тільки у випадку снайперської стільби з обов'язковим "застілом" більшості конкурентів, що малоймовірне. І все ж, удачі нашим хлопцям та дівчатам!
2024-01-27 20:24
2 tammy
Тому що Бендіки немає. Ні з ким бігти.
2024-01-27 20:25
2 Дмитрий Дудкин Легко ви списали Швецію і Німеччину,та й жіночу частину Італії.Я розумію,що багатьом медалі хочеться,але не забувайте,що це 3 гонка за 3 дні,і певна втома теж буде відчуватися.
Повторю, Німеччина пішла нашим назустріч забравши усіх найсильніших, Швеція - хіба Скоттгейм, усе інше, ну ніяк не сильніше, те ж і про італію.
І не мені хочеться медалі, медаль потрібна самим спортсменам, а також ТШ і ФБУ. А те, що так розподілили навантаження між спортсменами, мені дивно, але... Або ж медаль уже й не актуальна, раз одна є (може її достатньо для всіх).
2024-01-27 20:28
2 Comment06
Та ну. У класичній змішаній цілком робочі шанси поборотися за 2-3 з Францією, Німеччиною, Італією і Швецією. У синглі так, шансів менше.
2024-01-27 20:46
2 VlaDiSlaav
зрозуміло, дякую
2024-01-27 20:48
2 vl-2
Просто,всі казали,що для багатьох ЧЄ буде головним стартом,але як показали результати,ми навіть тут зірок з неба не хапали,Христина взяла бронзу і то добре.
Навіть Дудченко сказав,що якщо з одним промахом ми не можемо попасти в топ-10 на ЧЄ,то про що можна говорити.
Німці так трохи підзабили на ЧЄ тут згоден,але Шерер і Візенсартер непогано себе проявили,Аухенталлер і Хейденберг теж.Христина і Настя бігтимуть 3 гонку підряд,якщо в них вистачить сил добре,ні-то ні.Просто все ж,якщо брати в загальному,то мене ЧЄ трохи розчарував,якщо вже їхали майже основою,то хотілося більшого,хоча без Насико і Джими.
2024-01-27 21:11
2 Дмитрий Дудкин Просто все ж,якщо брати в загальному,то мене ЧЄ трохи розчарував,якщо вже їхали майже основою,то хотілося більшого,
Мене також. А ще сподівався, що норвежці поступлять, як німці, а вийшло, навіть - навпаки.
2024-01-27 21:20
2 VlaDiSlaav шанси поборотися за 2-3 з Францією, Німеччиною, Італією і Швецією.
А повинно бути так: це Німеччина, Італія, Швеція спробують нав'язати нам боротьбу, як фаворитам.
2024-01-27 21:31
2 stupka91 а в одиночній 30 на медаль
Та ладно 30 % )). Один зі ста це вже дуже оптимістичні шанси. 19 річна юніорка та спортсмен який провалює сезон, а в естафетах всього взагалі нічого не виходить. Про які шанси взагалі можна тут говорити.
2024-01-27 21:43
Німеччина пішла нашим назустріч забравши усіх найсильніших, Швеція - хіба Скоттгейм, усе інше, ну ніяк не сильніше, те ж і про італію.
У класичній змішаній цілком робочі шанси поборотися за 2-3 з Францією
А повинно бути так: це Німеччина, Італія, Швеція спробують нав'язати нам боротьбу, як фаворитам.
Плюс.
2024-01-27 21:54
2 Дмитрий Дудкин
Денис навряд нам сильно допоміг би, а ось Юля - то згоден
2024-01-27 21:55
2 vl-2 Повторю, Німеччина пішла нашим назустріч забравши усіх найсильніших
Цобель на останньому колі дасть просратися теперішньому Підручному, та й Фратцшер на кІБУ куди сильніше виступає за Мандзина. Та й жіноча частина в них не слабка. Тільки удача може допомогти нашій збірній бути вище німців. Такі сьогоднішні реалії, на жаль.
2024-01-27 22:04
2 Vetalb1979
Там і 9-10 місце зійде,якщо Дмитренко і Тищенко ледве у 8-ці були,а то й 10-і стали...тут плюс-мінус таке саме чекає))
2024-01-27 22:08
А повинно бути так: це Німеччина, Італія, Швеція спробують нав'язати нам боротьбу, як фаворитам.
Ага,щось скромненько,треба було так написати,Ботн та Лієн зі страхом перед фаворитами з України,настріляли по 2 кола кожен,і відкрив шлях нам до золота)))
2024-01-27 22:08
2 Vetalb1979 Та й жіноча частина в них не слабка.
Так, не слабка, але - слабша. І, якщо боятися і ЦЮ Німеччину, то, як говорили у моєму дитинстві: "куди нам - сонним".
2024-01-27 22:26
Смешанная будем 4-е, в одиночке 9-е.
2024-01-27 22:28
2 Wymba_1985
+теж так думаю
2024-01-27 22:44
2 Дмитрий Дудкин
2 vl-2
Вітаю, панство, але ми знов про те ж саме.) На початку сезону усі дружно погодились, цо сезон цей не може бути, та й не буде успішним. Це рік перебудов, розбудов, створень та удосконалень. Будь-який результат ми маємо сприймати як належне. Чоловіча команда мала якісь умовні контури, жіноча - чиста творчість з новим ГТ. Обидва ТШ задекларували ЧЕ як головний визначальний старт сезону з точки зору формування команд (як я зрозумів коментарі), до ЧС чи на більш далеку перспективу. То до чого тут імовірні та гіпотетичні завтрашні медалі? В моєму розумінні, важливий результат. Будь-який. Бо це інформація на майбутнє. Як і сьгоднішні пасьюти.Бо ЧС відбудеться в дуже подібних кліматичних та географічних умовах.
2024-01-27 23:04
2 Дмитрий Дудкин Ага,щось скромненько,треба було так написати,Ботн та Лієн зі страхом перед фаворитами з України,настріляли по 2 кола кожен,
Про Льєн і Ботна я не говорив, а от настріляти по два кола вони, дійсно - можуть. А Ви вважаєте, якісь брандти-капелларі, такі самовпевнені зірки. Щось, аж ні разу, не помітив. Я не говорю, що у нас на лобі повинно бути "я фаворит", але, з огляду на склади, це повинні відчувати суперники. Чи може нам і Кузьміної боятися? І "марити"ЧС. Не смішно?
2024-01-27 23:15
2 PUZAN То до чого тут імовірні та гіпотетичні завтрашні медалі?
Я тут уже говорив, і ще повторю: медалі потрібні не мені (я, просто, люблю біатлон, і, без збірної України, я буду цікавитися ним не менше). Медалі потрібні їм, і по них вони приїхали основним складом на ЧЄ. Он Джимі медалі ЧЄ не потрібні, так вона й відмовилася.
А "перебудова" і примарні "олімпійські цикли", це, такі собі, байки. Гра в "олімпійський цикл" була успішною тільки одного разу, завдяки збігу обставин. Не будете ж ви стверджувати, що медаль Єфремової, це спланований "олімпійський цикл"?
2024-01-27 23:43
Заатра або ніколи,залишим інопланетян норвежців хай собі біжуть.Ми другі або треті.
2024-01-27 23:48
2 vl-2
Топи не готуються до ОІ,вони просто готуються,і виступають все 4-річчя на комерційних стартах,у них це і є підготовка до олімпійських ігор.У нас це ж більш,якийсь визначний процесс,треба побудувати команду(образно),за 2 роки інтегрувати молодь,ще за рік,треба щоб вони результати показали,а вже треба й результат.
Як я вважаю,то на такий процес,особливо в нашій команді треба 5-6 років,не менше.У топів цей процес займає навіть менше року-двох,є команда,прийшли новачки закріпились на КС,старі пішли,нові відразу займають їх місця,і бігають на любих етапах,тренери експериментують,при цьому ж звісно результат частіше майже не страждає....у нас так неможливо,бо якість же треба.А побудова команди складний процес,тож Зоцу дяка,хоча б за те,що прийняв жіночу команду,а про медалі,то ми поки багато хочемо,реалії ж інші...
2024-01-27 23:56
2 vl-2 якісь брандти-капелларі
Чим Брандт чи Капелларі гірші Шамаєва? ) Реально оцінюйте рівень нашої збірної. І ще, конкуренція в біатлоні в останні роки дуже зросла саме в середині провідних збірних. Немає вже такої різниці між командами А та Б.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)