Холменколлен-2024. Результати одиночної змішаної естафети
Останній європейський день біатлонного сезону Кубка світу присвячений змішаним естафетам, які завершують програму етапу в Холменколлені. Сінгл-мікст вийшов дуже непростим для української команди, хоча, судячи зі складу, саме на першу з двох недільних гонок робили основну ставку тренери нашої збірної.
Христина Дмитренко вже на першому колі перемістилась на останні позиції в пелотоні, однак завдяки двом рубежам без штрафних кіл змогла триматись в першій половині протоколу. Щоправда, і без запасних патронів відстріляти не вийшло, тому на передачі естафети наша спортсменка програвала півхвилини лідерам, посідаючи 11-ту сходинку.
Сподівання на те, що Дмитро Підручний зможе підтягти команду на своєму етапі, сам капітан «розстріляв» у лежці, заробивши коло штрафу. Добре, що на другому рубежі Дмитро виправився, закривши мішені з одним запасним патроном, але загальний командний результат за етап ще погіршився – 12-те місце.
Рух вниз, на жаль, продовжився і на третьому етапі, де Христина Дмитренко фактично повторила показники свого першого відрізку: знов три запасних патрони, знов трішки більше ніж півхвилини, доданого до відставання від лідерів. Все це перемістило український дует на 14-ту позицію.
Дмитро Підручний на фініші нарешті видав хорошу стрільбу – чиста лежка і лише два запасні патрони у стійці, але для повноцінного виправлення ситуації було вже надто пізно. Збірна України змогла піднятись на дві позиції – Дмитро фінішував 12-м.
Подіум же склався суто з представників північних країн. Причому трійка Норвегія-Швеція-Фінляндія сформувалась на третьому етапі, і після цього переміщення відбувались лише всередині цієї компанії. Боротьба за золото вийшла справді захоплюючою! На Після останньої стрільби на коротке коло першим вийшов Себастьян Самуельссон, який на чотири секунди випереджав Ветле-С’ястада Крістіансена. Для півтора кілометрів дистанції, та знаючи досить непоганий хід шведа – досить непогана перевага.
Але іншої думки був норвезький фінішер - Крістансен кинувся навздогін! Хоча спочатку успіху ці зусилля не мали – за 600 метрів до фінішу швед все ще був на три секунди попереду. Однак Ветле не припиняв потужно відштовхуватись і на фінішній прямій порівнявся з суперником! Долю золота вирішували лічені сантиметри – і вони виявились на користь Крістансена, який разом з Юні Арнеклейв приніс перемогу господарям етапу!
Шведам Анні Магнуссон та Себастьяну Самуельссону довелось радіти сріблу. А ось бронзу фінських біатлоністів Суві Мінккінен та Отто Інвеніуса можна назвати міні-сенсацією. І, до речі, цей сюрприз став дуже неприємним для України, адже наша чоловіча команда саме з фіннами змагається за десяту позицію Кубка націй. Після цієї гонки дистанція знов суттєво збільшилась, і виправляти ситуацію доведеться тепер у класичній змішаній естафеті.
Погана стрільба, жахлива швидкість - місце закономірне. І ймовірна втрата квоти в 5 людей для чоловіків теж буде закономірною, все ж зовсім цей сезон якийсь сірий і безнадійний.
Поки жодної по справжньому хорошої гонки в сезоні загалом (під цим я розумію так щоб була медаль, або боротьба/реальний шанс на неї до останнього).
2024-03-03 14:43
# 9 verhowyna Ну що - поховали фіни надії нашої чоловічої збірної на місце у 10-ці. Чи Дмитро своїм колом поховав
Так, поховали. І саме своїм блискучим виступом. І вже неважливо, яке місто ми зайняли, 12-те, чи, скажимо, п'яте.
2024-03-03 14:44
Ветле в кращих традиціях Нортуга та Клебо)
2024-03-03 14:45
Жалко, что Украина не оказалась на месте Финляндии, а так хотелось верить с таким составом, хотя Германия и Франция осталась тоже без медалей...
2024-03-03 14:48
Уже 128 очок,зараз змішана,потім естафета і 2 спринти,місія неможлива?
2024-03-03 14:49
жінки можуть не їхати на 2 останні етапи в боротьбі за КН, а от чоловікам треба просто вірити в диво
2024-03-03 14:49
Фіни просто красені - хоч це і означає для нас погані новини, але хто нам лікар.
2 ленахекки
І це правда. Тепер нехай "молодь" сама собі квоту заробляє на КС). Якщо так профукали цей сезон.
2024-03-03 14:49
спасибо румынам за борьбу.. у США на круг больше, но они привозят нам 46 секунд.. хотя пора бы уже привыкать, что после 1 этапа наши редко попадают в телетрансляцию
2024-03-03 14:50
Приєднуюся к претензіям вболівальників до ТШ як фахівець зі свого дивану
У нас у складі команди на даний момент безліч повністю здорових біатлоністів та біатлоністок з швидкістю як у Лампіч, Бреза та Йоханнеса і зі стрільбою, як у Штрелова - чому такі дивні склади у естафет сьогодні?! :)
А, якщо серьйозно, люди, ну вам не соромно - ну невже Зоц із Санітрою собі вороги?! Ну так склалися обставини на сьогодні!
2024-03-03 14:52
Ещё не вечер) чувствую в смешанной эстафете мы огорчимся ещё больше) мой прогноз-круговые.
2024-03-03 14:54
З'їсти не когось там, а Себа Самуельсона - це багато чого коштує
ленахекки (Kotor Montenegro)
Здається, Себ десь на секундочку розлабився після фінішної гірки і поплатився. На жаль. Вболював за ховто-блакить, тобто за шведа))
2024-03-03 14:55
# 34 Дмитрий Дудкин Уже 128 очок,зараз змішана,потім естафета і 2 спринти,місія неможлива?
Так, неможлива. Немає навіть натяку на якийсь проблиск світла у кінці сезонного тунелю.
2024-03-03 14:56
Ну що ж... По наших: маємо, те, що маємо, на вибір складу жалітись не варто. Дмитро краща опція у чоловіків, але той перелом руки влітку позначається на стрільбі. Антон хоч і має гарну влучність, але у цьому сезоні не біжить. Артем Тищенко був хорошим варіантом, коли топові збірні не виставляли на цю гонку спортсменів рівня Крістіансена, Самуельсона та Жаклена. Зараз це вже не гонка снайперів, реалії змінились. У Христини психологія краще за Настю, яка в певний момент зловила фобію що до стрільби в естафеті. Тут могла б бути Іра, але коліна... Та й взагалі, після ЧС у наших дівчат функціональна яма
Крістіансен підтвердив статус найкращого фінішера світового біатлону, хоч домінація норгів вже трохи дуже сильно набридла.
Сподіваємось на маленьке диво, а якщо ні... що ж, може велика конкуренція за місце у складі дасть стимул нашим хлопцям на наступний сезон.
2024-03-03 14:58
спасибо румынам за борьбу.. у США на круг больше, но они привозят нам 46 секунд.
2 dimanestor
Не треба так згори про Румунію та США. У Румунії, як Ви розумієте, бігли зовсім не румуни.
Що стосується США - подивиться, будь-ласка, на результати Кемпбелла Райта та Дедри Ірвін на ЧС та тут на етапі, або на їх положення в заліку КС - і порівняйте з аналогічними даниими Дмітра та Христини, а потім скажіть мені, з якої такої радісті ми повинні їх обходити?!
2024-03-03 15:00
ну що, Підручний і сінглмікс речі не сумісні. Треба про це забути. І награвати або Мандзіна (хватить йому по юніорам катаись), або Дудченко. А у дівчат або Меркушину повернути, або тоді Петренко, може колись розбіжиться, а можк і ні
2024-03-03 15:03
Здається, Себ десь на секундочку розлабився після фінішної гірки і поплатився. На жаль. Вболював за ховто-блакить, тобто за шведа))
2 oprom
Можливо! Взагалі то я хейтер норвезької чоловічої збірної, особливо, братів, бо задовбали вже, да і до Стурли, Ендрю або Дале особливої симпатії не відчуваю. Єдине виключення (навіть не знаю, чому) - то Ветле, тому вболівав за нього, дуже подобається, коли хтось так несамовито бореться.
2024-03-03 15:03
# 39 Wymba_1985 чувствую в смешанной эстафете мы огорчимся ещё больше) мой прогноз-круговые.
Як говорять доброзичливі росіяни: - Типун Вам на язик.
Але, якщо чесно, вже не здивувало б. Будемо сподіватися, жіночки не допустять такого сорому.
2024-03-03 15:08
Провальна гонка від Діми.
2024-03-03 15:09
Мізерні шанси на 10 місце
2024-03-03 15:12
Тищенко the best… який виступ на IBU…а тут - ну такоє, ні в тин ні в ворота. Христина вже видала максимум і краще не буде, Дмитро взагалі не для цієї гонки, як і Настя. Це гонка Іри і Тищенка і крапка.
2024-03-03 15:13
Красивий фото фініш і скандинавський подіум, ну дійсно фіни заслужили, що поробиш. І погоджуюсь, що це найкращий склад який був доступним на сьогодні у нас на цьому етапі, але що маємо
2024-03-03 15:13
І це правда. Тепер нехай "молодь" сама собі квоту заробляє на КС)
2 Миг
Головне, щоб була та молодь, тоді квота - справа часу
2024-03-03 15:15
Це гонка Іри і Тищенка і крапка.
Noname
Я вже давно не вболювальник Артема Тищенко, але тут з вами згоден!
2024-03-03 15:16
На етапи де є сінгл мікст треба возити Тищенка. З дуже повільною і не надто точною Юлею четверті! Це єдина людина у збірній,хто може стріляти точно і швидко. Дудченко точний,але повільний.. У дівчат треба працювати з Ірою і Христиною. При певних обставинах можуть. У хлопців зараз тільки ТИщенко. І це дуже очевидно.
2024-03-03 15:17
2 FanFCVolyn
Навіть зараз вистачить снайперів щоб бути на 5-8 місце.
2024-03-03 15:20
2 Noname
І з ким той Тищенко там буде змагатись? вірніш проти кого? Чим він відповість тому же умовному Інвєніусу , Хартвєгу, Сему, Крістіансену навіть якщо ті зайдуть на круги? Максимум Тищенко - це інколи в 10 на ІБУ заїхати і крапка.
2024-03-03 15:27
2 stupka91
У нас зараз снайперів такого рівня нема, принаймні я не бачу... ну і хоч якийсь середній хід треба демонструвати, цього теж нема. Сьогодні місця з 4 по 9 зайняли команди з колами штрафу, і я не впевнений, що у нас є варіанти складу, щоб бути вище за них.
2024-03-03 15:28
2 предводитель каманчей
А тепер дивимось статистику і плачемо, бо ніхто краще Тищенка не стріляє і Інвеніусу йому є чим відповісти і ходом він сьогодні кращий і кращий за Підручного тут, уявіть. От така вона печаль. І вибий тут наша команда 20 з 20 будь-яка, перемогла б або була б в призах. І принагідно нагадаю - остання наша медаль КС це ТИЩЕНКО і крапка.
2024-03-03 15:29
2 предводитель каманчей
А як бути із тим що Тищенко один із кращих був в суперміксті в Естесунді? Свої етапи в трійці. А ще пригадую одиночний супермікст де Тищенко/Меркушина мала шанси навіть на золото але Настя провалила останній етап (першій свій провела ідеально). Після того отримала дуже жорстку критику і після того почалися її проблеми із стрільбою у естафетах. А як медалі Тищенко із Блашко із Джимою? Це що вже не максимум Артема?
2024-03-03 15:32
2 FanFCVolyn
Може статистику стрільби потрібно подивитися? Можна і за кілька сезонів. Чому Тищенко який ділить 2-3 місце в рейтингу снайперів не такий снайпер? Чому Іра яка кожен свій сезон стріляє або за 90 відсотків або біля тієї цифри не снайпер?
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)