Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:36
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-03-06 18:36 |

Обертілліах-2024. Стартові склади індивідуальних гонок


Завтра, 7 березня, в австрійському  Обертілліаху у перший змагальний день восьмого етапу Кубка IBU пройдуть короткі індивідуальні гонки у жінок та чоловіків.

Індивідуальна гонка (коротка). Жінки (11:30)
  9.  Любов Кип'яченкова
13.  Юлія Городна
37.  Надія Бєлкіна
59.  Лілія Стеблина
87.  Оксана Коваленко


Повний стартовий лист тут (pdf)
Індивідуальна гонка (коротка). Чоловіки (15:15)
28.  Артем Тищенко
29.  Богдан Цимбал
37.  Руслан Ткаленко
48.  Денис Насико
75.  Роман Боровик
85.  Дмитро Грущак

Повний стартовий лист тут (pdf)

Текстова онлайн-трансляція SIWIDATA 
Заходьте в наш біатлонний чат.
Посилання на онлайн-трансляції: Відео на сайті IBUСуспільне:Спорт


Коментарі (Всього: 97)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-03-06 20:07
 # 61  tammy (Кам'янське) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Як це нема? Маямі-Гавана літають різні амер. авіакомпанії.
2024-03-06 20:28
 # 62  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Якщо мене не зраджує память -серед них були ВИ
Вона Вам дуже зраджує ) Від мене не було жодних апокаліптичних прогнозів. Як я взагалі міг такі давати, коли назначають Зоца? Я останні років 7-8 топив за повернення Белової і Зоца до керма збірної, яких на мою думку було незаслужено звільнено після сезонів, коли вони показали досить непогані результати.
з своєю постiйною теорiєю ,що Бринзак все розвалив легiонерами
Ця теорія дійсно моя, точніше я її повністю підтримував і підтримую. Цей сезон лише її підтверджує, що потрібно було лише позбутися Бринзака та його легіонерів і повернути Зоца до керма збірної - і одразу все налагоджуватися почало.
Але якщо чесно у перший сезон Зоца я очікував трохи гірших результатів, але без жодної апокаліптики на роки )
2024-03-06 20:38
 # 63  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
Нових "зірочок" на обрії не видно
Христина Романівна (пробачте якщо помилився) Дмитренко - не? Не "зірочка" цього сезона? А якщо "на обрії" подивитися - молодші Городна та Меркушина - теж ні? Ну, а якщо за обрій поглянути - Пуцко, Хвостенко - теж ні?
Рівень наш упав.
Що, у кого і де впало? Ну, якщо Ви кажете за останній етап КС, то згоден з Вами - провал. Але ж до цього був ЧС, ЧЄ та інші етапи - я не побачив ніяких падінь. Хіба, що Джима збавила, Підгрушна - вибула, Блашко - пропала, але всі інші - додали. Чи Ви порівнюєте з олімпіадою у Сочі?
2024-03-06 20:45
 # 64  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
За сторіз і інсті, Даша вже десь відкрила лижеролерний сезон) тренується.
2024-03-06 20:55
 # 65  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
За сторіз і інсті, Даша вже десь відкрила лижеролерний сезон) тренується.
Ну, добре, бо після останнього виступу Кривонос нам потрібна й інша підстраховка для нашої естафетної четвірки
2024-03-06 21:18
 # 66  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Підстраховка завжди потрібна. Тому що в будь-якій стафі на круги може заїхати і Христина, і Ірина, і Дар'я, і умовна Маня.
2024-03-06 21:20
 # 67  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Джима по сезонах із 18-19 року. 37 36 17 41 33. Цей рік поки 25 в тоталі. Швидкість так найгірша за останні роки. Але відсоток стрільби виріс особливо в особистих гонках спринті і переслідуванні.
2024-03-06 21:26
 # 68  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Підстраховка від кіл не спасає. Але наприклад якщо Іра хвора або дуже погано почувається на трасі хотілось б її адекватну заміну. Якщо Насті якась траса не підходить і її важко в т.ч на стрільбі теж потрібна заміна. Якщо Юля наприклад пропускатиме етап те саме. Потрібна заміна хоча б в районі 8-12 місця із кількома допами і хвилина-півтори за етап (якщо він не перший).
2024-03-06 23:02
 # 69  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ця теорія дійсно моя, точніше я її повністю підтримував і підтримую. Цей сезон лише її підтверджує, що потрібно було лише позбутися Бринзака та його легіонерів і повернути Зоца до керма збірної - і одразу все налагоджуватися почало.
Притягнуто за вуха - найбiльше наiздiв було за трьох молодих легiонерок - Москаленко виступала фактично поюнацьким змаганням, Настя взагалi ще 2021 в команду не попала, залишаэться Бех, вона одна всi талантам дорогу закрила. В минулому сезонi легiонерок вже не було То може справа в Зоцi. а не векс росiянках В цьому успiшному сезонi тут був стон, чому Белкiну не возять на кубок
2024-03-07 00:31
 # 70  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
а не векс росiянках
Справа була не в "екс", а в кількості та якості цих легіонерок: Блашко, Бех, Абрамова, Белкіна, Расказова - 5 людей, які займали місця у дорослій команді в останньому сезоні! Це наша кількісна квота на КС або на КІБУ, це півкоманди. + 2 Москаленко і Сидорова були на підході. Вони б вже не могли виступати в юніорах в наступних сезонах.
Настя взагалi ще 2021 в команду не попала
Яка "Настя"? Расказова? Вона була в команді в сезоні 2021/22, перевірте її профайл.
Притягнуто за вуха - найбiльше наiздiв було за трьох молодих легiонерок
Я не знаю, звідки їх Бринзак "повитягав за вуха" і чому, але б загальна їх кількість була б - 7 людей цього сезону!!! Я не знаю хто там куди "наїжджав"... Я просто був в шоці від їхньої зростаючої кількості.
В минулому сезонi легiонерок вже не було
Так, добре що вже їх не було. Але ж Христині Дмитренко для того щоб почати рухатись вперед та набрати свою форму знадобився цілий рік на КІБУ. Вона змогла це зробити ще без Зоца, але вже в кінці минулого року на останніх етапах КІБУ. Кип'яченкова ще на початку минулого року без Зоца показала непогані результати на КІБУ після чого її визвали до основи, але зараз вона застрягла між КІБУ та КС і Зоц їй поки що ніяк не допоміг.
То може справа в Зоцi
Повторююсь, я топив за його повернення останні років 6-7, так само як продовжую згадувати Белову кожного сезону... Якщо чесно, то в мене було, можливо хибне, враження, що Белова трохи сильніша, як тренер...
В цьому успiшному сезонi тут був стон, чому Белкiну не возять на кубок
В мене був "стон" про те, що в нас тупо не була заповнена квота до нового року. Якщо я правильно пам'ятаю, то дійшло до абсурду, що було лише 2 учасниці від нашої команди замість 5!!! Тобто замість того, щоб здобувати очки та досвід не важливо ким: Белкіною, В. Дмитренко, Стеблиною чи тією ж "в кінці кінців" Коваленко ми просто гаяли час...

2024-03-07 06:41
 # 71  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
. Потрібна заміна хоча б в районі 8-12 місця із кількома допами і хвилина-півтори за етап (якщо він не перший).
Кривонос, естафета, Естерсунд
2024-03-07 06:51
 # 72  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Аня там 2 хвилини ходом за етап. Но стрільба була прийнятна того більш менш нормально. Але треба стабільність, такі результати не повинні бути максимум (коли вони тільки за хорошої стрільби).
2024-03-07 06:56
 # 73  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Найбільш вдала естафета для Ані це IBU в Ріднау як і там цілий етап. Така пригодилась б і на КС. Естесунд задовольно, ЧУ (де вона фінішувала після Лери)слабо. Ну а минулий етап провал.
2024-03-07 07:45
 # 74  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
ти дві хвилини могли перейти в півтори, потім в одну. Але вийшло так, що , скоріш за все, після Хоха ні в що не перейдуть. Тому що спортменку потрібно четвертувати, розстріляти та прив'язати до лиж після невдалої для 11(!) збірних естафети.
Знаєте, чим відрізняється наша система освіти від провідних? Ми не даємо дитині права на помилку.І потім це супроводжує нас все життя.
2024-03-07 08:35
 # 75  v.sheva Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
В тюрму посадили? Чи депортували? Конструктивна критика. Бо є за що...
2024-03-07 08:41
 # 76  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
конструктивна????? шкода, що на сайті відсутні смайлики, сміється.
2024-03-07 08:43
 # 77  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
Конструктивна критика — це коли розглядаються як слабкі сторони, так і сильні. Важливо говорити не тільки про те, що можна додати, зробити по-іншому, але й що людині добре вдається робити. Також важливо не говорити “але”, краще подати інформацію у двох окремих реченнях.
Конструктивна критика складається з рекомендацій, а не у вигляді пред’явлення претензій. Приклад фрази: “Роби так, будь ласка…”, “Буде краще, якщо наступного разу ти зробиш так…”

Не потрібно переходити на особистість. Варто фокусуватися лише на тих діях, які людині, на вашу думку, варто було б покращити, щось додати чи припинити робити. Тут знову можна згадати, що у людини добре виходить, помітити сильні сторони.
Конструктивна критика — це спілкування тет-а-тет, а не у присутності інших або з іншими в момент відсутності цієї людини, про кого йде мова.
2024-03-07 08:57
 # 78  Bromoslav Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Взагалі на кубку IBU потрібен свій відбір як у чоловіків так і у жінок. Наприклад три найгірші спортсмени/спортсменки етапу відправляються в Україну, інші три на їх місце неважливо юніори це чи вже досвідчені атлети. При цьому із тих двох що залишились кращий їде на КС а з КС гірший їде на кубок IBU де ще повинен і там за етап показати результат. Це я до того що кубок IBU не повинен бути теплою ванною для спортсменів і щоб хитродупі розуміли що якщо проваляться на ньому то поїдуть в Україну тренуватись а не залишаться і далі "кататися" на відчепись.
2024-03-07 09:00
 # 79  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Гаразд про конструктивну критику.Було б цікаво послухати саму Анну Кривонос,як вона бачить свій подальший розвиток,які ставить цілі,як вона бачить своє зростання чи не зростання в результатах.Як кажуть,хтось піднімається на ступінь вище тільки тоді,коли над цим багато працює.

Не можу не згадати приклад тієї ж Хаузер,яка 5 років виступала на рівні топ-25 КС.Але людина наполегливо працювала,щоб зробити стрибок в результатах ще вище,сама тренувалася,пробувала щось нове,тренувалася з чоловічою командою,це те що є амбіціями.Можливо,це не всім дано,але до цього треба ПРАГНУТИ.Або задовольнятися,тим що є,бо це стеля можливостей.
2024-03-07 09:18
 # 80  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Часу у Ані додати вже небагато. Вона якраз у роках де має бути оптимальна швидкість. Але із іншого хто її витіснить із збірної? навіть при таких результатах.. сезон для неї більш менш нормальний навіть враховуючи такі гонки як остання естафета.
2024-03-07 09:21
 # 81  Bromoslav Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В Україні ж складаються списки спортсменів. І ті які прибувають з кубку IBU заносяться в самий його кінець і чекають своєї черги . Виняток чемпіонат України де призерам дається wild card поза списком претендентів на закордонні змагання. Це підніме престиж самого чемпіонату, щоб не було такого що половину спортсменів знімають з гонки, щоб потішити самолюбство досвідчених атлетів.
2024-03-07 09:25
 # 82  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
в тому і справа, що вона займає своє місце у збірній. Буде заміна, тоді привіт КІБУ або гудбай біатлон.
Я не кажу про те. що їй у цьому випадку потрібно співати осанни, але й виливати купу лайна теж не варто.
2024-03-07 09:27
 # 83  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аню можна покритикувати за стрільбу 1.30 на стійці. Думаю Зоц такого точно не вчив. Відстріляла б із двома штрафними за 50 секунд ще 50 витримала б на штрафні була 1.40. а так вийшло під 2 хвилини із половиною. Немає чого вистоювати на стрільбі (є винятки коли всі чекають через туман порив вітру але не скільки часу)
2024-03-07 09:29
 # 84  Bromoslav Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Знову ж таки списки в Україні повинні бути фіксовані по тридцять біатлоністів та біатлоністок де пятдесят відсотків повинні складати юніори та юніорки до 22 років. По юніорах відбір на основі тільки фізики тобто ще можна запровадити лижні змагання чи лижеролери хто швидший той і їде на змагання. Бо без швидкості та фізичних даних для неї і далі будемо здобувати нові "рекорди".
2024-03-07 09:30
 # 85  v.sheva Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Якщо біатлоніст не показав в гонці (етапі) свої сильні сторони?! Повірте, так як критикують біатлоністів на цьому сайті, це ще конструктивно.
2024-03-07 09:36
 # 86  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Якщо Зоцу вдасться витиснути з Ані хоча б стабільність в етапі естафети,і в індивідуальних гонках,це вже буде непогано,на рахунок більшого це залежить і від самого спортсмена.Так Микола Миколайович і про Анастасію сказав,що працюємо над психологією,але треба і самому спортсмену теж працювати над собою.Незважаючи,наприклад,на успіхи Христини,їй ще багато в чому є де додавати.Там звісно і природа,і характер трохи інші,тому й потенціал більший звісно.
2024-03-07 09:42
 # 87  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Своє займає,тут без питань.Белкіна теж своє займає на КІБУ,наприклад.Але коли її везуть на КС,десь та впевненість дівається,щось приблизно таке і в Ані є.На данному етапі її кар'єри,вона зараз приблизно між КІБУ і КС.Вона може звісно 1-2 етапи видати,як було в Ріднау,але ж цього може бути замало для КС,якщо вона хоче не просто бути 5-ю спортсменкою команди.Тому мені здається,для неї треба весь сезон проводить без"дьоргань" туди-сюди,а забирати її на КС,і хай біжить всі гонки.
2024-03-07 09:48
 # 88  Bromoslav Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Щодо КС то спортсмен з найгіршими результатами вибуває з нього . Прицьому якщо на змаганнях любого рангу травма чи не вихід на гонку то нуль балів. Якщо пропуск етапу то автоматично переведення на змагання рангом нижче . Не може й там потрібно індивідуальні тренування, переведння в кінець списку тридцятки спортсменів, буль-ласка тренуйся в Україні скільки заманеться чекай своєї черги або чемпіонату України, щоб швидше пройти горнило відбору в команду А чи Б.
2024-03-07 09:55
 # 89  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
Спробуйте ще раз прочитати, що таке конструктивна критика.
2024-03-07 09:58
 # 90  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
мені здається, що результат таких ротацій теж залежить від характеру особистості. Для когось це можливість, а для когось - покарання. У другому випадку результат буде нуль.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті