Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Емільєн Жаклен 373
4 Ерік Перро 368
5 Себастьян Самуельссон 354
6 Вебйорн Соерум 310
7 Філіпп Наврат 292
8 Фаб'єн Клод 260
9 Мартін Улдаль 251
10 Кантен Фійон-Майє 233
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:10
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Обергоф
2025-01-10 14:20 (CET)
Спринт 10 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Обергоф
2025-01-10 14:20 (CET)
Спринт 10 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-12-22 16:27 |

Ансі-2024. Результати жіночого мас-старту



Яскравим та неймовірно напруженим мас-стартом в Франция Ансі завершили біатлоністки програму змагань офіційного міжнародного календаря 2024 року. На відміну від чоловічої гонки, яка стала внутрішньо командним стартом норвежців, у жінок ми побачили величезну різноманітність претенденток!

Достатньо сказати, що перед третьою стрільбою лідируюча група складалась з десяти спортсменок із семи країн, які йшли в інтервалі вісьмох секунд! Стійки, однак, зробили відсів більш жорстким: перед останнім рубежем коло претенденток на перемогу зменшилось до п’яти біатлоністок: попереду молода француженка Жанні Рішар, а за нею в межах одного кола штрафу її партнерка по команді Лу Жанмонно, дві німкені – Франциска Пройсс та Селіна Гротіан та норвежка Марен Кіркейде.

Трибуни стадіону завмерли в очікуванні перемоги в завершальній гонці етапу. Однак Рішар не впоралась з одним пострілом, а Жанмонно взагалі пішла на два кола штрафу. Натомість обидві німкені продемонстрували неймовірну витримку і закрили всі мішені попри шалений порив вітру! Тож на останнє коло Пройсс пішла лідером, а Гротіан – у чотирьох секундах позаду неї.

Напевно, завершити рік перемогою спортсменки з жовтим бібом було б символічно. Але у Гротіан на це була своя думка! Не так часто Селіні вдається провести чотири рубежі з одним промахом, як це сталось сьогодні, тож втрачати такий шанс було б дуже прикро. І Селіна вже за кілометр після стрільбища не просто наздогнала досвідчену суперницю, але й вирвалась вперед на три секунди!

Пройс, звісно, спробувала втриматись, але молода суперниця на шляху до першої перемоги в Кубку світу не схильна була до поступок авторитетам. Тож на фініші Гротіан була швидшою вже на 12 секунд!



А француженки втратили навіть місце на подіумі. Причому сталось це у епізоді, який, можливо, став най видовищнішим з початку сезону! Жанні Рішар виходила після четвертої стрільби на впевненій третій позиції, маючи двадцять секунд переваги над найближчими суперницями. Однак словацька біатлоністка Пауліна Батовска-Фіалкова немов отримала крила на останньому колі! З кожною стометрівкою вона відігравала секунди відставання, хоча при цьому на фінішну пряму все ще вийшла значно позаду француженки. І тут за спиною Пауліни увімкнувся турбодвигун! Шалений темп на останніх метрах дозволив їй порівнятись з Рішар, і одна десята вирішила долю місця на подіумі на користь словацької біатлоністки! Неймовірний фініш!!!

Єдина в цій гонці українка Юлія Джима провела мас-старт досить рівно, постійно перебуваючи в другому десятку протоколу. Два рубежі лежачи вона пройшла чисто, потім на стійках заробила три кола штрафу і фінішувала 18-ю. І хоча цей результат став найгіршим для Юлі на цьому тижні, все ж відзначимо хороший рівень стабільності її виступів в Ансі. Те, чого ми вже досить давно не бачили від спортсменок нашої жіночої команди.

До речі, і в загальному заліку Джима перебуває найвище в команді – якщо враховувати і чоловіків, і жінок – її позиція за підсумками трьох етапів 18-та. Ну а лідерство Пройсс вже стає загрозливим для інтриги сезону: зараз німкеня свою найближчу суперницю випереджає вже на 194 очки! Але, сподіваємось, в січні ми ще побачимо боротьбу за жовтий біб.

А поки що Кубок світу бере паузу. Але традиційно – перед Новим роком біатлон не завершується: на нас ще чекає чемпіонат України наступного тижня, а також Різдвяна гонка.



Мас-старт. Жінки
1.  Селіна Гротіан (0+0+1+0)  38:35,4
2.  Франциска Пройсс (0+0+0+0)  +12,7
3.  Пауліна Батовска-Фіалкова (1+0+2+0)  +35,4
...
18.  Юлія Джима (0+0+1+2)  +1:55,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік мас-стартів
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 103)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-12-22 22:01
 # 61  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
І ще одне питання. Коли перед футбольним матчем Дзиндзьо або Пономарьов співають гімн України, ви вважаєте себе при атом?
2024-12-22 22:02
 # 62  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Ви б головку перевірили. Бо вона у вас точно без царя.
2024-12-22 22:16
 # 63  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Ви б головку перевірили. Бо вона у вас точно без царя.

Наскільки я розумію, Марсельєзу таки почули. Тепер стосовно Пономарьова. Ви дещо змішуєте змагання, там грають двоє суперників і виконуються гімни обох країн, тут змагання трьох десятків країн, де, навіть на нагородженні прапори країн не піднімають. Не нагадує це 1936 рік і "Deutschland uber alles".
Тепер "по суті питання" - залишаю це для сумчан, мабуть там такий стиль спілкування.
2024-12-22 22:38
 # 64  Vadim1 (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А тим часом Інгрід перенесла операцію на серці
2024-12-22 23:14
 # 65  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vadim1
А тим часом Інгрід перенесла операцію на серці
Он як. Що ж, хай одужує.
2024-12-23 03:43
 # 66  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Впевнена, що відсутність базових навичок спілкування , повна відсутність навичок читання та явні проблеми з визначенням національної самоідентифікації властиві не всім криворіжанам, а тільки окремому індивідууму на кшталт вас. Можливо, у вас проблеми із зором, що у гілку обговорення жіночої гонки ви тільки вам відомими шляхами роботи вашого царя в голові приплели початок чоловічої. Можливо, неділя, вечір , відпочинок, і вам сниться марін ле пен. Немає бажання з'ясовувати причини такої дивної поведінки. Тому faites le camp.
2024-12-23 07:53
 # 67  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Французи вшановують синіх (збірну Франції) з великим ентузіазмом під час усіх спортивних змагань. Ось кілька прикладів того, як це проявляється:

1. Підтримка на публіці та на стадіонах
Вболівальники масово відвідують матчі, одягнені в синьо-біло-червоні національні кольори.
Вони співають «Марсельєзу» , національний гімн, на все горло, щоб підбадьорити команду.
На стадіонах часто лунають вигуки на кшталт «Хто не стрибає, той не француз» .
2024-12-23 08:50
 # 68  ashadnyh Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Непогано, але трохи не вистачало швидкості на 1 колі. Одного не можу зрозуміти, що в чоловічій що в жіночій збірній чому не було Дмитенко і Дудченко. Якщо тзахворіли зрозуміло. А якщо дали відпочити то це неправильно тим паче перед новорічною перервою
2024-12-23 09:36
 # 69  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ashadnyh
А якщо дали відпочити то це неправильно тим паче перед новорічною перервою
А Вам краще знати чи тренерам які працюють зі спортсменами? Тільки в цій гілці обговорення двічи напискано , що захворіли. При чому Христина ще перед преслідуванням говорила,що проблема з горлом
2024-12-23 10:11
 # 70  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Впевнена, що відсутність базових навичок спілкування , повна відсутність навичок читання та явні проблеми з визначенням національної самоідентифікації властиві не всім криворіжанам, а тільки окремому індивідууму на кшталт вас. Можливо, у вас проблеми із зором, що у гілку обговорення жіночої гонки ви тільки вам відомими шляхами роботи вашого царя в голові приплели початок чоловічої.
Було б смішно, якби не було так сумно. Чесно кажучи, немає ніякого бажання Вам щось пояснювати, та все ж: "відмотайте" назад, і згадайте про що була мова (зовсім з іншою людиною). Ви, навіть не дочитавши, почали "глаголить" стилем учителя початкової школи.
Ви зі мною не погоджуєтеся - та будь ласка. Але ж Ви так і не захотіли відповісти, чи бачили Ви десь на змаганнях подібного формату щось схоже.
Усі інші Ваші домисли, ще раз повторю - адресуйте сумчанам.
2024-12-23 12:18
 # 71  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дивилась гонки в запису і думала, добре, що екоактивісти перемогли, погода в Ансі - прям жестяк, бігти під дощем в мокрій білизні, лягати в калюжу на той килимок, нульове ковзання, біжи на руках і ногах, ще й лижі при на собі з гвинтівкою - випробування не для слабкодухих. Я б сьогодні медалі б видала всім, хто вийшов і добіг ці гонки, уявіть себе на лижах або роллерах, в нульову погоду в мокрих штанах і сорочці, з мокрою головою під снігодощем - бррр, а ще треба бігти і стріляти, особливо лежку. Просто всі молодці і еліта!
2024-12-23 16:58
 # 72  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стосовно французів і марсельєзи, щоб закрити тему. Особисто дружив і був багато в Паріжі і Леоні. Так вони вважають себе особливими. Памятаю як з ними подоружував по пустині в Мароку, одна фраццуженка Беатріз каже, як мені не вистарчає салону краси. Я її відповів- я тебе прошу ми вже три без води, не підмиті, а тобі в голові дурне
2024-12-23 20:01
 # 73  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Oleh1967
2024-12-24 01:57
 # 74  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Якби окрім такої тактики у Оленки Підгрушної ще б такі ж результати були, то хто б шо міг казати поперек. Але маємо те шо маємо.
Це Ви якось намагаєтесь натякнути, що у Джими результати кращі, ніж були у Підгрушної? А не могли б Ви більш детально вказати у чому саме і де Ви таке побачили?
2024-12-24 10:01
 # 75  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Це Ви якось намагаєтесь натякнути, що у Джими результати кращі, ніж були у Підгрушної? А не могли б Ви більш детально вказати у чому саме і де Ви таке побачили?
Ну нарешті! Нарешті Ви це помітили!!!:))) Але не "якось" і не "натякнути". Це пряме ствердження. А на шо конкретно Вам "більш детально вказати"? Я це бачу там же де і вам ніхто не забороняє - в результатах змагань та в кількості набраних очок за підсумками сезону в таблиці заліку КС . Невже ви про це вперше чуєте? :)))
Але шо б остаточно зняти майбутні ваші спроби шось там заперечувати, то я вам вкажу на контекст того на шо ви посилаєтесь. Мій опонент посилався на мої пости що до виступів Підгрушної в останні сезони її виступів. Саме так а не взагалі на те шо мені колір її очей не подобається Але тут й казати ні про шо. Ні з чим порівнювати. Так шо знайдіть інший привід спробувати мене дорікнути. Тут вам ловити нічого. Ні взагалі, ні особисто.
До речі. Ніякий тренер Урош Велепець передає вам привіт з поста керівництва німецької збірної. Яка мабуть теж демонстрє ніякі досягнення.як і її керівник.:)))

2024-12-24 13:13
 # 76  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
2 предводитель каманчей
Був колись мультік,де герой говорить "а по-моєму вони однакові",так це про Вас -обидва любите біатлон, знаєтесь на ньому, але побудували свої теорії, и маєте своїх улюбленців і це недозволяє бути обьективними. І дивно ж дискутувати хто краще серед двох представниць своєї країни? Дивно заперечувати , що тактику яку застосовуєЮля в цьому сезоні це тактика Білосюк - як на мене, тільки робить честь Юлі яка вчиться тактиці , яка їй підходить Порівнювти хто приніс більше в Кубок націй таке собі-сезони були різні; Олена переболіла таким захворюванням, що на сайті був хор голосів, що треба кидати, після цього був фініш в 2021 році на естафеті ЧС, де Олена проограла переможниці етапу декілька секунд. В ті роки вже Юля стала лідером команди, хоч в тій конкретній естафеті програла на своєму етапі більше. Просто треба порадуватися що у нас були і є таки лідери, прекрасні спортсменки і з гарними людськими рисами (не памятаю скандалів з ними- крім відмови Юлі давати інтервью, але я вважаю у неї є причини так робити).
2024-12-24 18:42
 # 77  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Мій опонент посилався на мої пости що до виступів Підгрушної в останні сезони її виступів.
А ну, добре, що Ви це зазначили ))) Тобто Ви порівнюєте досягнення спортсменок не загалом, а у певні періоди їх кар'єри... Тобто берем останні найбільш невдалі сезони Підгрушної, відкидаємо попередні вдалі і порівнюємо їх із якимось останнім (хоча ми ще не знаємо, який сезон для неї буде останнім в кар'єрі) чи якимось іншим періодом кар'єри Джими, ну, тоді - так, виходить. Тоді тут, взагалі, без питань...
До речі. Ніякий тренер Урош Велепець передає вам привіт з поста керівництва німецької збірної. Яка мабуть теж демонстрє ніякі досягнення.як і її керівник.:)))
Я насправді дуже радий за Джиму, що вона знайшла свого персонального тренера і за Велепця, що він нарешті знайшов свою команду, де йому нічого не заважає працювати. І сподіваюся, що не буде його третього пришестя до нашої збірної, де йому все і всі заважали працювати і Семеренки, і Меркушини, і Бринзак, і ще невідомо хто...
2024-12-24 18:54
 # 78  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Був колись мультік,де герой говорить "а по-моєму вони однакові",так це про Вас
Я б більше цю цитату відніс якраз до Білосюк та Джими, їх досягнення у біатлоні дуже схожі, за винятком, що Джимі якось не пощастило із індивідуальними медалями на ОІ та ЧС. Так, є різниця у віці, а рівень, який вони показували за свою кар'єру - той самий.
маєте своїх улюбленців і це недозволяє бути обьективними
Багато хто знає про моїх улюбленців, але я якось все їх забуваю, може нагадаєте?
2024-12-24 19:22
 # 79  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Тобто Ви порівнюєте досягнення спортсменок не загалом, а у певні періоди їх кар'єри...

Тобто Ви дійсно не розумієте , чи свідомо робите вигляд? Може б перечитали коментар на який я дав відповідь і тоді не було б зайвих питань.
За цю тактику вождь команчів колись закидав на сайті гнівними коментами Оленку Підгрушну) За це і за вік за тридцять. Цікаво, що він тепер скаже про свою улюбленицю? Це для вас якщо вам важко шукати. Там мені дорікають шо я казав на адресу Білосюк на противагу Джимі. Так я можу ще раз наголосити - і за тактику, і за вік, і за результати. Дивимось у таблицю і загальний рейтинг і не прикидаємось " тут помню, тут не помню".

Тобто берем останні найбільш невдалі сезони Підгрушної, відкидаємо попередні

За те й мова йшла. Раз останні сезони були такі невдалі шо навіть прихильники зціпивши зуби погоджуются - то в чому я був не прав? І навпроти - якщо Джима виступає як в кращі часи - то чому я повинен дорікати їй віком і ще хз чим?

де йому все і всі заважали працювати і Семеренки, і Меркушини, і Бринзак, і ще невідомо хто...

Дивно, але як тільки не стали " всі заважати працювати і Семеренки, і Меркушини, і Бринзак, і ще невідомо хто...", як РАПТОМ І НЕСПОДІВАНО почали зявлятись результати за які не соромно. Але для Вас це вочевидь занадто складно...:)))

2024-12-24 19:58
 # 80  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Тобто Ви дійсно не розумієте , чи свідомо робите вигляд? Може б перечитали коментар на який я дав відповідь і тоді не було б зайвих питань.
Ту людину, яка написала Вам, я якраз добре розумію, він просто сподівався, що коли Джима через кілька років опинилася на місці Білосюк, то до Вас дійде які це були несправедливі висловлювання... але це не той випадок...
Дивно, але як тільки не стали " всі заважати працювати і Семеренки, і Меркушини, і Бринзак, і ще невідомо хто...", як РАПТОМ І НЕСПОДІВАНО почали зявлятись результати за які не соромно. Але для Вас це вочевидь занадто складно...:)))
Так Меркушини якраз на місці... Але ось разом із Бринзаком також зник і сам Велепець, ну і повернули тренера, який був до нього, а далі вже по Вашому тексту: "як РАПТОМ І НЕСПОДІВАНО..."
навіть прихильники зціпивши зуби погоджуются
Ніколи не був палким прихильником Білосюк, вона мені, насправді, теж не дуже подобалася за ту її "фірмову тактику", яку зараз у своєму віці доводиться використовувати Джимі.
Джима виступає як в кращі часи - то чому я повинен дорікати їй віком і ще хз чим?
Зараз Джимі 34 роки - посіла 4 місце на КС. Підгрушна у свої 33 роки посіла 4 місце на ЧС.
Дивимось у таблицю і загальний рейтинг і не прикидаємось " тут помню, тут не помню"
Дивлюся... Найкраще місце у загальному заліку Джими - 8 (було дуже давно у 16/17 - це її найкращі часи), за рік до цього найкраще місце Білосюк - 7 (15/16)
2024-12-24 20:40
 # 81  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Читаю останні діалоги,і не можу второпати,чому почали зрівнювати Джиму і Підгрушну?Слухайте,дай бог,щоб хоча б хтось зміг так виступати,як вони.Я поки не бачу,у нас людей,хто зможе досягти 10-ки тоталу в майбутньому.Навіть,чесно кажучи в Христині сумніваюся,топ-15 думаю для неї стеля.Так що спір є безсенсовим.
2024-12-24 20:58
 # 82  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
що коли Джима через кілька років опинилася на місці Білосюк, то до Вас дійде які це були несправедливі висловлювання... але це не той випадок...

То ви вже вирішіть разом з тією людиною - Джима зараз на місці Білосюк, чи може ще років 5 почекати? Це по перше. По друге. Дуже сумніваюсь шо Джима буде на такому місці Білосюк. Вона просто піде. Без повернень , страждань та пояснень.

Так Меркушини якраз на місці... Але ось разом із Бринзаком також зник і сам Велепець, ну і повернули тренера, який був до нього, а далі вже по Вашому тексту: "як РАПТОМ І НЕСПОДІВАНО..."

У Вас таки дійсно проблеми з розумінням тексту. Може спробуєте ще?

Дивно, але як тільки не стали " всі заважати працювати і Семеренки, і Меркушини, і Бринзак, і ще невідомо хто...", як РАПТОМ І НЕСПОДІВАНО почали зявлятись результати за які не соромно. Але для Вас це вочевидь занадто складно...:)))

яку зараз у своєму віці доводиться використовувати Джимі.

Не бачу ніякої тої тактики. А тим більш не бачу ТИХ результатів ТОЇ тактики.

Зараз Джимі 34 роки - посіла 4 місце на КС. Підгрушна у свої 33 роки посіла 4 місце на ЧС.

Ну навіть тут не складається. Але якщо Ви вже вирішили стояти до кінця (хоча не вірю шо ви не розумієте ) , то тоді нагадаю Вам, шо навіть Меркушина була призером ЧС. Але до чого це? Я Вам не про разові та несподівані результати, а про системні. Ну була Білосюк в 33 роки 4 на ЧС. А в тоталі в той же рік - 39. Розумієте на шо я натякаю? Джима в ті ж свої 33 роки була 23. А зараз в 34 йде 18. Хоча повторюю, все ви прекрасно розумієте.

Дивлюся... Найкраще місце у загальному заліку Джими - 8 (було дуже давно у 16/17 - це її найкращі часи), за рік до цього найкраще місце Білосюк - 7 (15/16)

Ну тут Ви мене прям цвяхом до стовпа прибили:)))) Прямо сьоме і восьме! А Семеренкои взагалі була третьою.
А чому наступні сезони не порівняли? І до чого тут ці досягнення, коли мова йде про сьогодення? Просто Джима на протязі всіх цих років демонструє стабільні результати , не опускаючись нижче доволі високого середнього рівня,тягнучи всі старти, а не кілька стартів за триместр, чим доволі часто грішила капітан.
2024-12-24 21:28
 # 83  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Так що спір є безсенсовим.
Та при чому тут сенс? Тут справа мене за язика піймати. Але дай Бог нашому теляті вовка зїсти... Тим більш шо я оперую фактами, а опоненти емоціями. А емоції - то як і віра річ іраціональна. На відміну від фактів. Тому блажєн хто вірує. Ну а я вже продовжу наставляти на путі праведні..:)))) З святом всіх.
2024-12-24 23:12
 # 84  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я Вам не про разові та несподівані результати, а про системні. Ну була Білосюк в 33 роки 4 на ЧС. А в тоталі в той же рік - 39. Розумієте на шо я натякаю?
Нарешті я зрозумів! Ну, Ви молодець! Ви все ж таки знайшли "показник" за яким Ваша улюблена спортсменка найкраща - "середнє арифметичне місць загального заліку кубку світу за всі сезони виступів". Дуже цікавий показник )))
Тобто кому взагалі потрібні ті "разові та несподівані" індивідуальні медальки олімпійських ігор та чемпіонатів світу?.. Навіщо всі кожного сезону готуються саме до ОІ та ЧС, часто пропускаючи окремі етапи КС або й взагалі значну їх частину?.. Мабуть деяким спортсменам просто не потрібні ці "разові та несподівані результати" і саме тому вони їх і не мають )))
Жодних претензій до результатів Джими. Комусь більше щастить, комусь менше... Їй так само як і Семеренкам, і Білосюк раніше, я бажаю виступати за нашу збірну якомога довше та більше.
2024-12-25 08:46
 # 85  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Нарешті я зрозумів! Ну, Ви молодець! Ви все ж таки знайшли "показник" за яким Ваша улюблена спортсменка найкраща - "середнє арифметичне місць загального заліку кубку світу за всі сезони виступів". Дуже цікавий показник )))

Нарешті я зрозумів! Ну, Ви молодець! Ви все ж таки знайшли "показник" за яким Ваша улюблена спортсменка найкраща. Ну як найкраща... Коли весь світ визначає найкращих по закінчені сезону по якомусь цікавому та дивному "середнє арифметичне місць загального заліку кубку світу ", у Вас свій особистий рейтинг. По кількості 4 місць на ЧС. Правда й тих кіт наплакав, але ж показник!:))))) Ну воно ж цілком зрозуміло - як у дитини. Все шо не подобається не помічаємо. А я Вам можу ще один критерій запропонувати - по кількості проходів з прапором на церемонії відкриття ОІ, так Вами шанованих. Тут я визнаю - конкурентів не буде.
І про "медальки індівідуальних змагань ЧС і ОІ". Безумовно вони важливі, тим більш і їх - менше ніж пальців на руці. Але чому ви стирчите на сайті де обговорюются події не ЧС, а якогось КС?... Ну не велика ж подія. Всього навсього престиж країни, підготовка збірної, захист квоти до того ж . Шоб деякі заслуженні капітани пару раз на рік спустились з олімпу та взяли участь в цих смішних та другорядних змаганнях і всеж таки змогли зїздити на справжні великі змагання і навіть прапор на них пронести. Ну а звичайні смерди хай пашуть на цих нікчемних кубках. Правда незрозуміло тоді навіщо Ви з такою помпою відмітили аж 7 в противагу 8 му місце в рейтингу "в кращі часи"? Було б чим пишатись.

всі кожного сезону готуються саме до ОІ та ЧС, часто пропускаючи окремі етапи КС або й взагалі значну їх частину?.. Мабуть деяким спортсменам просто не потрібні ці "разові та несподівані результати" і саме тому вони їх і не мають )))

Тут навіть не знаю як і шо коментувати. Якісь хвантазії на тему. Без конкретики або приміров. Але якшо слідувати вашою ж логікою, то деяким спортсменам взагалі не потрібні не тільки разові і несподівані результати на ЧС і ОІ, а і такі ж на КС. І саме тому вони їх і не мають. А ще деякі, свідомо чи несвідомо пропускаючи єтапи та все одно не мають результатів, або такі, шо краще ніяких. :))))))))))
Шановний. Спеціально для Вас. У вас дивна манера вести полєміку. Тут бачу, тут не бачу. Тут рибу загортали... Тому прошу, кожен раз коли закортить шось написати публічно, перечитайте кілька разів і тільки після цього тицніть "додати коментар". Бо виглядає не те що непереконливо, а з точністю до навпаки.:))))


2024-12-25 13:21
 # 86  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Все набагато простіше,якщо ти впродовж сезону мало що показував,це треба щоб просто зійшлися зірки в конкретній гонці на ЧС.А так в більшості практика показує,на що хто набігав,те й має.
2024-12-25 14:40
 # 87  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Але чому ви стирчите на сайті де обговорюются події не ЧС, а якогось КС?... Ну не велика ж подія.
В нашій збірній, в федерації і тут на сайті в минулі часи КС називали "комерційними стартами" з відповідним відношенням до них як до підготовки(як Ви самі ж і зазначили) до "основних стартів" сезону. Якщо тоді перед спортсменами ставилося завдання якнайкраще виступити на "основних стартах", то зараз досить дивним виглядає питання: а чому у Вас не такі гарні місця на "комерційних (другорядних)" змаганнях... Зараз фразу "комерційні старти" вже перестали використовувати, ну, і здається, змінили вже ставлення до них.
то деяким спортсменам взагалі не потрібні не тільки разові і несподівані результати на ЧС і ОІ, а і такі ж на КС
Тобто Ви все ж таки в курсі пріоритетності змагань для спортсменів...
Правда й тих кіт наплакав, але ж показник
Той "кіт наплакав" майже ту саму кількість і якість медалей (якщо включити ОІ, ЧС, КС) як для Джими так і Білосюк.
Правда незрозуміло тоді навіщо Ви з такою помпою відмітили аж 7 в противагу 8 му місце в рейтингу "в кращі часи"?
Де Ви тут "помпу" помітили чи "противагу"? Навпаки - це паритетні, сусідні максимальні результати для обох спортсменок. Спортсменів якось прийнято оцінювати за їхніми максимальними показниками, які їм вдалося досягти під час кар'єри або їх кількістю. А ось оцінка типу: "поки ти там хворіла, відновлювалася, пропускала і не виступала, я тут у 20-ку чи 30-ку заїзжала" виглядає трохи дивною...
Тут бачу, тут не бачу. Тут рибу загортали... Тому прошу, кожен раз коли закортить шось написати публічно, перечитайте кілька разів і тільки після цього тицніть "додати коментар". Бо виглядає не те що непереконливо, а з точністю до навпаки.:))))
Ви якраз у цьому - найкращий майстер ))
2024-12-25 16:23
 # 88  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ви якраз у цьому - найкращий майстер ))

Кому і кобила невіста.
В сухому залишку залишилось питання - а шо Ви взагалі хочете довести? З чим не погоджуєтесь? Ну окрім " а баба яга проти" та принципу Портоса - " я бьюсь тому шо.... бьюсь".
2024-12-25 17:37
 # 89  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
а шо Ви взагалі хочете довести? З чим не погоджуєтесь?
Та наче ж я чітко написав свої тези, вище:
Був колись мультік,де герой говорить "а по-моєму вони однакові",так це про Вас
Я б більше цю цитату відніс якраз до Білосюк та Джими, їх досягнення у біатлоні дуже схожі, за винятком, що Джимі якось не пощастило із індивідуальними медалями на ОІ та ЧС. Так, є різниця у віці, а рівень, який вони показували за свою кар'єру - той самий.

Я ось не зовсім зрозумів чи Ви згодні із ними чи ні? Наче продовження дискусії свідчить більше про те, що Ви із цими тезами не погоджуєтеся, хоча я вже й невпевнений після Ваших останніх запитань... розвійте мої сумніви ))
2024-12-25 17:54
 # 90  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Я ось не зовсім зрозумів чи Ви згодні із ними чи ні?
Ну як можна не згоджуватись з твердженням шо вода мокра, а сніг холодний? Але як завжди є але.
Так, є різниця у віці, а рівень, який вони показували за свою кар'єру - той самий.
Навіть якщо Джима закінчила б карєру, таке ствердження було б некоректним. Доволі успішна карєра Білосюк фактично завершилась проходом з прапором на відкриті ОІ в Пхеньчхані. Після цього було затухання, з постійними проблемами з здоровьям та погіршенням результатів, та єпізодичними виступами за збірну. На відміну від Джими, яка і дося являється лідером комвнди . А станом на зараз взагалі йде графіком виступів "в найкращі роки".


[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Арбер-2025. Результати жіночого спринту (20)
    Обергоф-2025. Стартові склади чоловічого спринту (6)
    Обергоф-2025. Результати жіночого спринту (102)
    Арбер-2025. Результати чоловічого спринту (16)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 578
2 Лу Жанмонно 393
3 Ельвіра Карін Еберґ 375
4 Жюлья Сімон 344
5 Суві Мінккінен 335
6 Жустін Бреза-Буше 323
7 Ванесса Фогт 307
8 Жанні Рішар 290
9 Селіна Гротіан 266
10 Осеан Мішлон 257
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Юлія Джима 6.88
Дарина Чалик 6.55
Христина Дмитренко 6.00
Олена Городна 5.69
Анна Кривонос 5.11

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
380
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували