Біатлонний вікенд в Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.
Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.
Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.
Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.
Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!
Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.
Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!
Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.
Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.
А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.
Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.
Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.
Змішана естафета 1. Швеція (2+10) 1:04:24,1 2. Франція (1+7) +12,8 3. Норвегія (1+9) +1:11,4 4. Швейцарія (1+11) +2:13,5 5. Німеччина (3+10) +2:21,0 6. Італія (1+11) +2:29,3 ... 9. Україна (1+5) +3:15,5
2 Lissa Тому Зоц так й каже. Це його слова про " з 2000 до 2005 року" а не вболівальників тут.
Ну, сказав це Зоц... Але я дивлюся на роки і не бачу якогось особливого "випадіння"... При Бринзаку воно можливо й було, бо заміняли легіонерками, але при Зоцу я бачу "повернення" саме цього покоління. Можливо Зоц мав на увазі, що багато втрачено/випало часу для цього покоління. Ось роки народження в основі:
1990
1990
1992
1995
1997
1999
1999
2000
2001
2004
2005
2005
Наче як "нормальний розподіл": по 2 спортсменки 1990, 1999, 2005 років. В проміжках між цими роками маємо по 3 спортсменки інших років. Ну, можна побачити "випадіння" 2002-2003 - немає спортсменок, так само як і немає в 1993-1994.
Як тільки спортсменки виходять із юніорського віку і не можуть попасти на ці змагання відбувається "випадіння" і залишаються 1-2 спортсменки, які переходять у дорослий біатлон... випав період з 2000 до 2005. Тому Городна та Меркушина в нас на КМ
Зоц каже: "З 2000-го по 2005 рік". Сестри Городні саме із цього періоду (Олена - 2004 рік) + Стеблина та Чалик = 4 спортсменки. Ну якщо виключити 2005 рік, тоді виходить 3-4 людини. В цьому випадку краще озвучувати період 2000-2004.
2025-01-14 09:55
2 trov Ви стверджуєте,що Аня не показала результатів, бо в неї не було можливостей, сезони рахували, кількість гонок і т.д я Вам привів приклади, що навіть в нашій команді кращі результати показали люди у яких виступів було значно меньше.
Самі вигадуємо, самі пишемо, самі в це віримо, а потім цим же докоряємо? Я взагалі нічого не стверджую чого не було. і сезони нта гонки не я рахував. Я всього лиш констатую факти і всупереч розповсюдженому тут мейнстріму виступаю за обєктивне відношення до Ані. Вже якщо критикувати - то за однією шкалою для всіх.
Чи Вам приклад Тищенко можна приводити , а іншим не можна? На сьогодня Іра і Аня обидві не готові, але влітку у Іри був перелом, і є надія, що вона відновиться.
Співчуваю Ірині з її переломами. Але це професійний спорт. Чи може треба на старт виходити з довідкою від лікаря - і тоді суперники стартують на хвилину пізніше? Так начебто ні. Тоді до чого це єссе? А готовність спортсменів дуже дивно порівнювати не тут і зараз, а якимсь лихим галопом скачучи по різним сезонам, різним змаганням різним гонкам. От Іру та Аню я можу порівняти по старту на ЧУ. Бо вони бігли в очному змаганні якраз напередодні. І зовсім не можу порівняти її з Тищенко. Тим більш як тут предлагають в найбільш успішному для нього одиночному міксті, хоча б тому шо Аня його ніколи не бігла на КС. А якщо вже дорікають іі спринтами - то гаразд. які показники у Тищенко на спринтах в КС? Ах... який жаль. Він же іх теж взагалі не бігає...
Чи буде інакше,цього ніхто не знає, як на мене не буде, але я не тренер з біатлону,
Ось тут повністю згоден. І з цього треба було починати.
і якщо Аню тримають в основній команді, можливо Зоц щось в ній баче( а може і інші не кращі).
Ну якось так.
2025-01-14 09:58
2 trov Це говрить людина, яка половина коментарів під цим постом присвятила доказам, що людина перспективна в 28 років, і у неї було мало шансів реалізувати свої
Це говорить людина яка на відміну від вас відрізняє бузину в городі від дядька в Києві.
2025-01-14 10:00
А як же Боте, Танхаймер, Гротіан,Мішлон, Ришар, Кінк?
Майже всі вони старші на момент регулярного виступу в КС від Олени і тим більше Саші, і мова не про те що не можна залучати, а залучати з обережністю. Про фарму- звичайно все це видумки, у них такий же рівень спортивної медицини як і в на(зрозумів, що треба вказувати- сарказм). Ось зараз в футболі бунт гравців, у них дуже складний графік ігр буває на третій день грають, а тут дів чатка бігають три дня підряд по морозу...
2025-01-14 10:02
Це говорить людина яка на відміну від вас відрізняє бузину в городі від дядька в Києві.
Коли аргументів не має, то можна згадувати про бузину, а забув, що є тільки Ваша думка і не правильна, більше не буду
2025-01-14 10:04
2 Lissa А це не лава запасних для вибору.
У нас лише 12 спортсменок у "основній групі". А куди ту "лаву" потім дівать? На ЧУ? У нас в цьому році Валерія Дмитренко не потрапила до "основної групи", в минулому році не вистачило місця / фінансування для тої ж Стеблини та Белкіної...
2025-01-14 10:10
Коли аргументів не має, то можна згадувати про бузину, а забув, що є тільки Ваша думка і не правильна, більше не буду
Важко аргументовано коментувати нісенітнецю. Тому доводиться в сарказм.
2025-01-14 10:12
2 предводитель каманчей Чи буде інакше,цього ніхто не знає, як на мене не буде, але я не тренер з біатлону,
Ось тут повністю згоден. І з цього треба було починати.
Тобто Ви тренер, і під цим ніком пише Зоц чи Кравченко? Тоді вибачте, тільки добавлю що я тренер(не з біатлону) і трохи в спорті розбираюсь, майстрів спорту виховав..
2025-01-14 10:15
А тим часом, проміж дебатами, не завадило б привітати з днем народження сестричок Меркушиних.
2025-01-14 10:16
2 предводитель каманчей
у вас дивні і малозрозумілі аргументи, любу інформацію ви перекручуєте. ЧУ нічого не дає команді, це тільки відбір на міжнародні змагання. А результат це очки в КС і очки в КН, навіть очки на IBU і там в очки КН куди важливіші за перемоги на ЧУ.
2025-01-14 10:19
2 trov Майже всі вони старші на момент регулярного виступу в КС від Олени і тим бі
А шо таке "на момент регулярного виступу в КС "? У Городної та Меркушиної зараз цей момент чи ще ні?
Майже всі вони одногодки і почали регулярно виступати в КС раніш від Олени. А Танхаймер одногодка Саші. Виступає другий сезон.
2025-01-14 10:21
2 Snow А тим часом, проміж дебатами, не завадило б привітати з днем народження сестричок Меркушиних.
не впевнений що сестрички заходять на сайт, у них не склались взаємовідносини. Можна привітати в соцмережах на ії сторінках, в профілях вони вказані
2025-01-14 10:23
2 stupka91 у вас дивні і малозрозумілі аргументи, любу інформацію ви перекручуєте.
Нагадайте - я вже казав вам те саме? ЧУ нічого не дає команді, це тільки відбір на міжнародні змагання.
Нарешті ви це помітили. А шо, з цим хтось з вами сперечається?
2025-01-14 10:26
2 trov Тобто Ви тренер, і під цим ніком пише Зоц чи Кравченко? Тоді вибачте, тільки добавлю що я тренер(не з біатлону) і трохи в спорті розбираюсь, майстрів спорту виховав..
У Вас проблеми з розумінням тексту? Будь ласка не приписуйте мені свої фантазії.
2025-01-14 10:30
У Вас проблеми з розумінням тексту?
бачте якось так виходить,що у всіх проблеми з розумінням Ваших коментарів, бо жодна людина в цій дискусії Вас не підтримал а як мініму четверо намагаються Вамщось довести- то може проблема в тому хто пише, а не хто читає? Ну геніїв так буває,що сучасники їх не розуміють
2025-01-14 10:34
2 предводитель каманчей Майже всі вони одногодки
Боте в цьому році 25, Рішар 23А шо таке "на момент регулярного виступу в КС
Якщо судити з Ваших коментарів, то це більше ніж 6 гонок за півтора місця
2025-01-14 10:34
2 trov У Вас проблеми з розумінням тексту?
бачте якось так виходить,що у всіх проблеми з розумінням Ваших коментарів,
Бачите, якось так виходить шо начебто проблеми з розумінням таки є. Я вас прошу не приписувати мені свої фантазії, ви мені про те шо в когось є відмінна від моєї точка зору. А потім ображаєтесь коли я сарказмом на нісенітницю відповідаю.
2025-01-14 10:37
2 trov
Боте в цьому році 25, Рішар 23А шо таке "на момент регулярного виступу в КС
Якщо судити з Ваших коментарів, то це більше ніж 6 гонок за півтора місця
Перечитайте ще раз мій коментар. Бо я не знаю шо вам в ньому незрозуміло і з чим саме ви не згодні.
2025-01-14 12:04
2 trov бо жодна людина в цій дискусії Вас не підтримал а як мініму четверо намагаються Вамщось довести
А тема ЦІЄЇ ДИСКУСІЇ? Усе почалося з №251. А потім т.з. дискусія почала плавати і різні боки. Тому "підтримувати", а тим більше "ЩОСЬ доводити" важкувато. Але - домінанта, це Ірина Петренко. Так от у цьому, особисто я, його підтримую, і, до речі, не тільки я (погуляйте по коментарях). Інша тема (котра виплила) - Кривонос. Тема, дійсно, дискувійна, але, як тут хтось дуже доречно сказав - "...якщо Зоц її тримає...".
2025-01-14 12:10
Хто знає де подивитись останню гонку.Суспільне чомусь її не пропонує.
2025-01-14 12:25
2 vl-2
Навряд чи Зоц когось тримає. Команда формується по спортивному принципу. На 95 відсотків мінімум.(можна було взяти Белкіну замість Ксенії по результатам минулого сезону по віку все там зрозуміло). І Аня заслужила попадання в команду. Відбір теж пройшла а от її перспективи на мою думки сумнівні як і порівняння із іншими які мають більше досягнень.
2025-01-14 13:42
2 vl-2
Знаєте,підтримують тоді,коли є об'єктивний коментар зі всіх сторін.Чому коли зараз говорять про Петренко,яка після перелому ноги набирає форму через таку естафету,не згадують про ту ж Настю Меркушину,в контексті її "свіжості"на головних стартах,а хтось в цей час пахав на квоту,а потім хтось набрав форму,і добре виступив.Так чому Петренко так не можна?
Мені здається це те саме.Якщо ви підтримуєте вже предводітєля каманчей,так будьте до І.Петренко об'єктивними,чи вона по-вашому повинна була сезон закінчити,і навіть не намагатися набрати форму до Ленцерхайде.Так,Зоц буде в неї вірити,попри все,і я його чудово розумію.
це Ірина Петренко
2 vl-2
Як і більшість дискусійна цьому сайті(і не тільки на ньому) переходить на якісь відгалуження, тут були ізалучення зовсім молодих, і можливості Тищенка і т.д навряд чи хтось спорить, що Ірина не готова на сьогодня. Я до дискусії приєднався на стадії порівняння з Анею і говорю тільки про це. Часто люди які дискутують переносять думку опонента на всю дискусію, а не тільки не конретні твердження ,які були
2025-01-14 14:12
У нас лише 12 спортсменок у "основній групі". А куди ту "лаву" потім дівать? На ЧУ? У нас в цьому році Валерія Дмитренко не потрапила до "основної групи", в минулому році не вистачило місця / фінансування для тої ж Стеблини та Белкіної...
2 predatelll
вибачте, але.... Обрати можна навіть 20 дівчат. Але поміж обирати накращих з кращих , яки мають велику перспективу та обирати поміж тих, хто є - це велика різниця. Тому кількості вистачає. Не вистачає потрібної якості поміж цієї кількості.
2025-01-14 14:34
2 Дмитрий Дудкин так будьте до І.Петренко об'єктивними,
Я об'єктивний до усіх, ніколи нікого (на відміну від переважної більшості) не обговорюю. Тому що "я бачу море з берега", і тому що я ні на що вплинути не можу. А в даній ситуації Зоц майже без купюр сказав, що вона не готова.
А як вона відпрацювала - та, для свого стану і зважаючи на стрільбу - відмінно. Невже хтось з вас "захисників" сподівався на інше? Найвірогідніше, так же відмінно пробіжить і у Рупольдингу. Який ще потрібен об'єктивізм? А потрібно це було чи ні, на мою думку - ні (хоча, можливо, якби Джима була в кондиціях - вона б і не бігла)
2025-01-14 14:39
2 vl-2
На мою думку,якщо Іра бігтиме в Рупольдингу естафету,вона виступить краще ніж в Обергофі,і ми самі в цьому пересвідчимось.По-перше рельєфи трас різні,в Рупі їй буде точно простіше,там таких розривів не буде.
2025-01-14 15:10
2 Дмитрий Дудкин На мою думку,якщо Іра бігтиме в Рупольдингу естафету,вона виступить краще ніж в Обергофі
На мою теж. Тільки краще кого, чи краще чого? І навіщо? Якщо Зоц уже все вирішив, навіщо йому когось у чомусь переконувати? Можна планомірно відновлюватися на тренуваннях, дозуючи навантаження.
2025-01-14 15:18
2 vl-2
А бігти хто тоді буде? Частина команди на Універсіаді. ВТа і навряд чи Зоц щось вирішив. Якщо Іра буде програвати Ані наприклад ходом і результатами то навряд чи вона поїде на ЧС. В команді все по результатам.
2025-01-14 16:31
2 vl-2
Дякую.Раніше записував сам а тепер наука пішла вперед.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)