Універсіада-2025. Дарина Чалик виграє бронзу в переслідуванні!
Фантастично успішний день для української команди в Турині став ще більш вдалим у жіночій гонці переслідування в рамках ХХХІІ Всесвітньої Зимової Універсіади. До золота та срібла чоловіків додалась бронза Дарини Чалик!
Загалом в першій десятці розпочали перс’ют дві українки, і після першого ж рубежу Чалик стрибнула з дев’ятого місця на третє, маючи, до того ж, значно кращу швидкість, ніж найближчі суперниці. На другій-третій позиції Дарина протрималась до першої стійки, де заробила три кола штрафу й відкотилась на п’яте місце з півхвилинним відставанням від трійки конкуренток попереду.
Однак місце Дарини зайняла Олександра Меркушина! Вона розпочала перс’ют не так вдало, з промаху на першому рубежі, але надалі була влучнішою за інших претенденток на медалі, і на останній рубіж встала на другий килимок! Щоправда, поруч були ще три біатлоністки, в тому числі… й Чалик, яка за коло відіграла майже усі півхвилини!
У фінальній перестрілці найміцнішими виявились нерви польки Амелії Ліжка, яка взагалі мала штраф лише на першому рубежі, після чого відстрілялась на три нулі і вирушила за сріблом. А ось Чалик, схибивши одного разу, «перестріляла» і Меркушину, і француженку Ноемі Ремонне, які заробили по два кола штрафу. Тож фінішне коло Дарина провела в гордій самотності, заробивши для команди ще одну медаль Універсіади!
Меркушина в дуелі з француженкою не поступилась і фінішувала четвертою. Третя наша учасниця, Лілія Стеблина, стартувала задалеко для боротьби за медалі, але й вона за час переслідування домоглась прогресу, піднявшись з 23-го місця на 15-те, хоча й мала при цьому сім кіл штрафу.
Головною ж претенденткою на золото була польська біатлоністка Барбара Скробишевска, яка стартувала з хвилинною перевагою і за час гонки так і не дозволила нікому з суперниць хоча б наблизитись на відстань, що могла б передбачати контактну боротьбу. Навіть маючи загальні три промахи на двох стійках, вона на останнє коло вийшла з перевагою у 42 секунди і спокійно довела гонку до другого поспіль золота.
Завтра у біатлоністів на Універсіаді день відпочинку, а в середу останній вид програми – мас-старти. Нагадаємо, що згідно з попередніми планами, Богдан Борковський та Сергій Супрун не плануються до участі у цій гонці, адже мають доєднатись до юніорської команди на Чемпіонаті Європи.
2 Ворончук Евгений
По суті Саші потрібно або не читати думок вболівальників або їх ігнорувати як робить більшість.
Ви реально думуєте що Джима буде орієнтуватися по думці вболівальників коли її закінчувати? Чи умовний Артем Тищенко де йому бігати? Чи хтось буде обсяг тренувань робити на основі думки вболівальників а не тренерів?
2025-01-20 16:07
2 Sumchanka А ви змінили свою думку? Якщо ні, то чому? Чи хай живе срач заради срача?
Яку саме думку? Я ніколи Сашу не хейтив.
2025-01-20 16:10
2 Logist По-перше, це все відбувалося на фейсбуці і слова Олександри були сказані у відповідь найактивнішим "так званим експертам" вболівальникам, на емоціях звісно, але в першу чергу адресовано саме їм "фейбучним експертам", а не всім адекватним вболівальникам
Для чого ви це почали?! Вам стало нудно?)
По-перше, це відбувалося в інстграмі.
По-друге, я читав усю ту переписку. Ні від кого там не було саме хейту. Там був пост Саші про те, що критикувати вболівальники не мають права. А вболівальники їй у доступній та ввічливій формі доводили, що вона не права.
2025-01-20 16:10
Декому захотілося підняти самооцінку реанімуючи покриті пліснявою і павутиною теми. Спортсмени у всьому світі займаються спортом, бо люблять цю справу, а не для того щоб радувати пузатих дядечок передпенсійного віку на дивані. Не знаю чи ще в якійсь країні таке є щоб фанати нагло вимагали щось. Може хіба ті футбольні у певних країнах яким теж треба прям звітувати. Те, що наші дуже закриті й не люблять давати інтервю це частково менталітет.
2025-01-20 16:11
2 stupka91 По суті Саші потрібно або не читати думок вболівальників або їх ігнорувати як робить більшість.
Ну так ось. Правильно Ви все кажете. Треба слідкувати за тим, що говориш, а якщо не вмієш слідкувати, то взагалі - мовчати.
2025-01-20 16:11
2 Ворончук Евгений А чому ми маємо її опускати?
Я бачу ви хочете розвести наступний срач, бо вам нічим зайнятись.
2025-01-20 16:16
2 Люба Львів
Я просто не люблю, коли люди вважають, що хтось не винен у своїх гріхах, якщо це було давно.
Що б Саша не сказала, у неї є можливість попросити вибачення коли завгодно, але вона цього не зробила.
2025-01-20 16:23
# 37 Ворончук Евгений
Це у тебе треба вибачення просити, клоуне?
2025-01-20 16:27
Ми виграли Бронзу чи я на якомусь сайті розборок?
2025-01-20 16:29
Щось швидко усі забули, якої думки Саша про вболівальників, і так стрімко люди її захищають.
Ви з цим все життя будете жити?
Безмежно радий за нашу молодь! Вітаю! Впевнений, що і в дорослому спорті у них будуть успіхи!
2025-01-20 16:30
2 lord13ua Це у тебе треба вибачення просити, клоуне?
У вболівальників. І будь ласка, не вступайте в дискусію, якщо не відподаєте рівню її ввічливості, оскільки ні Вас, ні Сашу я не обзивав. Якщо Ви фанат Саші, придумайте якийсь адекватний аргумент того, чому вона права.
2025-01-20 16:32
2 Ворончук Евгений
вибачення? гріхи? схоже, у когось пихатість зашкалює
2025-01-20 16:35
2 Ворончук Евгений
Так, в інстаграмі, ви праві
Але почалося все задовго до цього, здається що Саша заступилася за Настю, а вже пізніше... Ні від кого там не було саме хейту. Там був пост Саші про те, що критикувати вболівальники не мають права. А вболівальники їй у доступній та ввічливій формі доводили, що вона не права.
Але який адекватний, поважаючий себе і спортсмена вболівальник буде виписувати спортсменці що і як кому далі робити, нахіба
2025-01-20 16:35
2 Sumchanka вибачення? пихатість зашкалює?
Окей. Саша завуальовано сказала, що вболівальники тупі. Якщо Вам норм це сприймати і погоджуватися з цим - без проблем. Я не буду нічого тоді Вам доводити. Живіть з такою думкою.
2025-01-20 16:36
Критика це природно. Наприклад, щодо дій федерації чи тренерів або чи достойна та професійна людина там взагалі знаходиться. Ці люди самі по собі не мають талантів і отримують державні гроші. Щодо спортсменів, то тут хіба їх стиль життя як наприклад певні тенісистки (і не тільки) оголені фото роблять частіше, ніж тренуються, а потім плачуть коли не можуть показати результат. Або якщо спортсмен зробив щось дуже аморальне як підтримка Росії. Суспільний тиск може допомогти у досягненні справедливості чи щоб змусити до правильної поведінки як було з Магучіх. Але цькувати спортсмена суто через небажання напряму звітувати чи вибачатися перед вболівальниками це якісь хворі вигадки. Якщо атлет бачить підтримку і відчуває, що розчарував людей, то робить якісь заяви, але це рідко нагадує вибачення. "sorry guys, it was not my day" і все.
2025-01-20 16:37
2 Logist Але який адекватний, поважаючий себе і спортсмена вболівальник буде виписувати спортсменці що і як кому далі робити, нахіба
Ніякий. Ви розумієте, у чому справа? Саша спілкувалася і відповідала в інстаграмі адекватним вболівальникам, які не хейтять її і не пишуть гнівні повідомлення в особисті повідомлення. І образила вона всіх, а не відбитих.
2025-01-20 16:39
2 lord13ua Але цькувати спортсмена суто через небажання напряму звітувати чи вибачатися перед вболівальниками це якісь хворі вигадки.
Цькування від мене не було.
Якщо атлет бачить підтримку і відчуває, що розчарував людей, то робить якісь заяви, але це рідко нагадує вибачення. "sorry guys, it was not my day" і все.
Якщо атлет дозволяє собі казати те, що казала Саша, він повинен мати гідність відповідати за свої слова.
2025-01-20 16:39
2 Ворончук Евгений
Ваші доводи потрібні тільки вам. Тим більш, через кілька років. Живіть у своїй бульбашці постійних образ на людину, яку вибачите по той бік екрану. Когнітивна упередженість суджень наше фсьо.
2025-01-20 16:43
оскільки ні Вас, ні Сашу я не обзивав. Якщо Ви фанат Саші, придумайте якийсь адекватний аргумент того, чому вона права.
"витягнувши" цю тему, ви зробили неприємність не тільки спортсменам. а і нам болільникам. А аргумент простий, не має людини яка не робить помилок, а помилки прийнято прощати.
2025-01-20 16:46
2 Ворончук Евгений Ніякий
Ну значить адекватних Саша не образила))
2025-01-20 16:47
Саша завуальовано сказала, що вболівальники тупі.
2 Ворончук Евгений
вболівальники незавуальвано казали теж купу херні. Тому закінчуйте, будь ласка, те, що ви тут намагаєтеся. Херово виглядає.
2025-01-20 16:49
# 41 Ворончук Евгений
Я фанат України і ненавиджу любителів узького язика, ЕвгенИй. А тим більше всяких провокаторів. Мені багато чого не подобається і в сестрах, і в решті, але є різниця коли є підстави для критики і коли хтось просто хоче щоб спорсмен/ка світового рівня лизав/ла йому зад. Якщо атлет дозволяє собі казати те, що казала Саша, він повинен мати гідність відповідати за свої слова.
О, гопницькі замашки. Ну логічно для східняка. Справжній "пацан" з району:)))))))) А якщо ні, то за нею приїде чорний БМВ 1988 року і повезуть у лісопосадку? Декому треба лікуватися.
2025-01-20 16:52
О, згадав... Дуже часто злі фанати, які вимагають вибачень це ті, хто робить ставки. Коли спортсмен виступив не так, як вони думали, то ці скажені люди починають їх переслідувати вимагаючи вибачень чи навіть грошей за ставку. Не знаю чи на біатлон є ставки, але мали б бути.
2025-01-20 16:53
ГОЛОВНЕ: в нас росте дуже гарна зміна. Дай Боже, так було й далі. Дарінку з черговою брозою. Один постріл ще у центр, й було б краще. Але головне. що є швидкість. Вітаю!
2025-01-20 16:54
А давайте спробуємо змінити Вашу думку, Євгене. Дивіться Меркушини - це клан, подобається це чи ні, але клан. Вони є у багатьох видах спорту. Вони стоять одне за одного, яку б дурню хтось з них не вчинив - це теж важливо, відчувати плече свого поруч. Я не люблю клани, доцей і т.п.але тут ніхто ж Вас не просить їх любити, будьте нейтральні. Всі люди, всі роблять помилки, просто у публічних людей і помилки по-іншому виглядають. Прийміть це як данність на цей час. Тим паче вони виступають за нашу країну, медалі приносять Україні, і не побігли за кращим життям, наприклад, в Хорватію, як це Ковтун (спортивна гімнастика) зробив. Відповідно, маю сміливість Вам порадити: забудьте. Так, кожен має свою думку і дупу теж, але хто в житті не помилявся?
2025-01-20 16:59
Сидять дід з бабою за столом. Обідають. Бабка чавкає. Дід не витримує і б’є ложкою бабі по лобі.
- За що?
- Не чавкай. Бабка перестала чавкати. Дід знову б’є її ложкою по лобі.
- За що?
- Як згадаю, аж бісить.
2025-01-20 17:05
2 lord13ua Я фанат України і ненавиджу любителів узького язика, ЕвгенИй. А тим більше всяких провокаторів.
Ви знаєте, що ненависть - це дуже погане почуття. Можна недолюблювати, але ненависть у нормальних людей може з'явитися лише через якийсь серйозний поганий вчинок тієї людини, яку вони ненавидять.
коли хтось просто хоче щоб спорсмен/ка світового рівня лизав/ла йому зад.
Зад мені лизати не потрібно, дякую. Якщо для Вас звичайні вибачення - це лизати зад, то Ви дуже високомірна людина, і Вам варто спуститися на землю.
О, гопницькі замашки. Ну логічно для східняка. Справжній "пацан" з району:)))))))) А якщо ні, то за нею приїде чорний БМВ 1988 року і повезуть у лісопосадку? Декому треба лікуватися.
По-перше, якщо для Вас людська гідність і вміння відповідати за свої слова - це гопницькі замашки, а не риса нормальної людини, то знову ж у мене для Вас погані новини: Ви - безпринципна людина без гідності.
По-друге, для особливих поясню: вміння відповідати за свої слова - це вміння вибачитись, і воно ніяк не пов'язане з гопниками.
По-третє, я не східняк, і все життя живу в Києві.
По-четверте, чому Ви зневажаєте східняків?
2025-01-20 17:06
О, гопницькі замашки. Ну логічно для східняка. Справжній "пацан" з району:)))))))) А якщо ні, то за нею приїде чорний БМВ 1988 року і повезуть у лісопосадку? Декому треба лікуватися.
А вам не здається, що вас дуже "понесло"? Якщо один ображається на маленьку, несформовану емційно спортсменку, то ви одним коментарем образили більшу половину цієї країни. І повірте мені, як людині, яка постійно працює зі Сходом дуже зрозуміо, чому там з повним правом ображаються на тих, кого ви представляєте. І хто нахабно та пихато тиче "східнякам". А ви спробуйте зараз там пожити, або приїхати до нас на Захід дуже небажаними. Отож не варто виходити зі спортивної площини і нести увесь той бруд, що є у вашій голові навколишнім.
2025-01-20 17:07
2 lord13ua О, згадав... Дуже часто злі фанати, які вимагають вибачень це ті, хто робить ставки. Коли спортсмен виступив не так, як вони думали, то ці скажені люди починають їх переслідувати вимагаючи вибачень чи навіть грошей за ставку. Не знаю чи на біатлон є ставки, але мали б бути.
Ставок я ніколи не робив. Гнівні коментарі жодному біатлоністу ніколи не писав. Якщо Ви щось пишете, будьте впевнені, що Ваш коментар - не маячня, яка є наклепом.
2025-01-20 17:18
2 lord13ua
Понесло вас трохи...
Час такий, що треба думати що кажеш і що пишеш
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)