Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1006
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 967
3 Емільєн Жаклен 724
4 Ерік Перро 707
5 Себастьян Самуельссон 703
6 Томмазо Джакомел 670
7 Кантен Фійон-Майє 631
8 Тар'єй Бьо 626
9 Вебйорн Соерум 549
10 Яков Фак 503
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   14:58
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Поклюка
2025-03-15 13:35 (CET)
Мас-старт 12.5 км, Жінки

Наступна трансляція

Кубок світу, Поклюка
2025-03-15 13:35 (CET)
Мас-старт 12.5 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2025-01-20 14:50 |

Універсіада-2025. Дарина Чалик виграє бронзу в переслідуванні!



Фантастично успішний день для української команди в Италия Турині став ще більш вдалим у жіночій гонці переслідування в рамках ХХХІІ Всесвітньої Зимової Універсіади. До золота та срібла чоловіків додалась бронза Дарини Чалик!

Загалом в першій десятці розпочали перс’ют дві українки, і після першого ж рубежу Чалик стрибнула з дев’ятого місця на третє, маючи, до того ж, значно кращу швидкість, ніж найближчі суперниці. На другій-третій позиції Дарина протрималась до першої стійки, де заробила три кола штрафу й відкотилась на п’яте місце з півхвилинним відставанням від трійки конкуренток попереду.

Однак місце Дарини зайняла Олександра Меркушина! Вона розпочала перс’ют не так вдало, з промаху на першому рубежі, але надалі була влучнішою за інших претенденток на медалі, і на останній рубіж встала на другий килимок! Щоправда, поруч були ще три біатлоністки, в тому числі… й Чалик, яка за коло відіграла майже усі півхвилини!

У фінальній перестрілці найміцнішими виявились нерви польки Амелії Ліжка, яка взагалі мала штраф лише на першому рубежі, після чого відстрілялась на три нулі і вирушила за сріблом. А ось Чалик, схибивши одного разу, «перестріляла» і Меркушину, і француженку Ноемі Ремонне, які заробили по два кола штрафу. Тож фінішне коло Дарина провела в гордій самотності, заробивши для команди ще одну медаль Універсіади!

Меркушина в дуелі з француженкою не поступилась і фінішувала четвертою. Третя наша учасниця, Лілія Стеблина, стартувала задалеко для боротьби за медалі, але й вона за час переслідування домоглась прогресу, піднявшись з 23-го місця на 15-те, хоча й мала при цьому сім кіл штрафу.

Головною ж претенденткою на золото була польська біатлоністка Барбара Скробишевска, яка стартувала з хвилинною перевагою і за час гонки так і не дозволила нікому з суперниць хоча б наблизитись на відстань, що могла б передбачати контактну боротьбу. Навіть маючи загальні три промахи на двох стійках, вона на останнє коло вийшла з перевагою у 42 секунди і спокійно довела гонку до другого поспіль золота.

Завтра у біатлоністів на Універсіаді день відпочинку, а в середу останній вид програми – мас-старти. Нагадаємо, що згідно з попередніми планами, Богдан Борковський та Сергій Супрун не плануються до участі у цій гонці, адже мають доєднатись до юніорської команди на Чемпіонаті Європи.

Гонка переслідування. Жінки
1.  Барбара Скробишевска  (0+0+2+1)  37:40,6
2.  Амелія Ліжка  (2+0+0+0)  +30,0
3.  Дарина Чалик  (0+1+3+1)  +57,7
4.  Олександра Меркушина  (1+1+0+2)  +1:18,4
...
15.  Лілія Стеблина  (1+2+2+2)  +4:26,1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут


Коментарі (Всього: 172)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2025-01-21 21:40
 # 121  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спортсмени ті відомі, знамениті, які мають багато своїх вболівальників
2 Logist
Так, вони відомі і знамениті і що?! Я вважаю Дмитра, Артема Приму і навіть юну Сашу Меркушину експертами у біатлоні значно кращими за мене.
Але ж це не означає, що я буду прислуховуватися до них у сфері моди, політики, історії, філософії або кардіо-хірургії - в цих сферах для мене є інші авторитети.
Тому будь-яка адекватна людина, і, навіть, їх палкий вболівальник розуміє межі їх експертизи.
А якщо у кого-то дістає розуму робити з них експертів або лидерів суспільної думки в інших питаннях поза межами спорту - то мені дуже шкода таку людину.

І до чого тут "спорт поза політикою"? Звичайно, спортсмени, ЯК І БУДЬ ХТО, можуть мати свою власну політичну позицію, але це не означає, що я, з якогось такого бодуна повинен до них прислуховуватися, я краще послухаю грамотних у цій сфері людей
2025-01-21 21:47
 # 122  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Епоха моралізаторів в білих комірцях, якщо це не стосується їх особисто.
2 PUZAN
Мені здається, що вона (ця епоха) добігає кінця. Тому що багатьох людей ці "у білих пальтах" вже відверто веселять :))))
Персонально для тебе і Клер: в мене досі нема білого пальта.))
Ну звичайно, немає, ти ж адекватна людина, тому з тобою і приємно спілкуватися і, навіть, сперечатися.
Як казав неперевершений Михайло Михайлович Жванецький "Чиста совість - ознака поганої пам'яти" :)))))
Ти знаєш, я дуже люблю гаріки Губермана, так ось, наступний - точно про мене і для мене (і мого білого пальта)
"В жизненной коллизии любой,
Жалостью не суживая веки.
Трудно, наблюдая за собой,
Думать хорошо о человеке" (с) :)))
2025-01-21 22:33
 # 123  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Звісно, справа кожної людини якого експерта по якому питанню слухати.
Добре що Ви чудово з тим розбираєтесь, респект)
Але як Ви і сказали, є ще певна частина людей, яка не так добре в цьому розбирається, отже на них і буде здійснюватися цей вплив, отже вплив таки є)

Також, якщо людина спортсмен наприклад, то це ще не означає, що вона не може бути експертом з якихось інших питань, всякі люди бувають)

2025-01-21 22:46
 # 124  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
І до чого тут "спорт поза політикою"? Звичайно, спортсмени, ЯК І БУДЬ ХТО, можуть мати свою власну політичну позицію, але це не означає, що я, з якогось такого бодуна повинен до них прислуховуватися, я краще послухаю грамотних у цій сфері людей

Ну уявіть узкіх спортсменів в інших видах спорту (наприклад теніс чи інший) де вони ще є, вони "за мір во всьом міре" нехай Ви не слухатимете те що вони кажуть ( бо вам всеодно, Ви лише експертів слухаєте) в інтерв'ю але інші вболівальники з решти світу, таки почують ці слова і якась частина з них подумає що узкі за мір, вони нормальні
От вам і
Звичайно, спортсмени, ЯК І БУДЬ ХТО, можуть мати свою власну політичну позиці
Це вплив і чималий, така реальність
2025-01-21 23:31
 # 125  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Logist
Я, можливо, не дуже точно виразився. Я зовсім не експерт у багатьох сферах, можливо, за виключенням сфери моїх професійних інтересів (та й те інколи під питанням :) ), я просто не вважаю умовного Новака Джоковича або Кріштіану Рональду або Брітні Спірс чи КІану Рівза експертом по історії, у політиці або геоморфології, тому вони можуть висловлювати свої думки у цих сферах як їм заманеться, я це до уваги не беру, при всій повазі до них, як до спортсменів чи митців
А якщо хтось ВСЕРЬЙОЗ сприймає їх думку у цих питаннях як експертну - то мені дуже шкода таку людину.
Ну будь яка нормальна людина піде лікувати зуби до дантиста, а насолоджуватися музикою на концерт улюбленої групи, а не навпаки.

2025-01-21 23:34
 # 126  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Це вплив і чималий, така реальність
2 Logist
То хіба то провина спортсменів, що є купа уж вибачте, ідіоітів, яки ведуться на їх вислови?! То проблема власне саме цих ідіотів
2025-01-22 00:09
 # 127  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Я зовсім не експерт у багатьох сферах, можливо, за виключенням сфери моїх професійних інтересів (та й те інколи під питанням :)
А це б варто заскрінити.
2025-01-22 02:29
 # 128  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
++++)))
2025-01-22 08:14
 # 129  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То проблема власне саме цих ідіотів
2 ленахекки
Доведеться Вас розчарувати. Кожна людина схильна сприймати все що вона чує, не важливо згідна вона чи ні і не важливо де вона це чує в транспорті чи на сайті. Мозок приймає все. Люди які рахують що непідвладні пропаганді (інтерв'ю до неї відноситься) дивують. З іншого боку ті самі "ідіоти" ( мені не подобається це слово, бо перший хто приходить на думку це Мишкін Лев Миколайович), також мають величезний вплив в суспільстві , тобто на наше життя також. Так що не потрібно недооцінювати влив ЗМІ в любій формі, навіть якщо не сприймати інформацію "серйозно".
2025-01-22 10:32
 # 130  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mig
Кожна людина схильна сприймати все що вона чує, не важливо згідна вона чи ні і не важливо де вона це чує в транспорті чи на сайті. Мозок приймає все.
Саме так, у людини повинен бути мозок, у якого функція не лише приймати, але й оброблювати інформацію. І якщо людина користується і другою функцією також, то вона може сортувати інформацію, в залежності від того хто її надає, а головне для чого (з якою метою). Реклама є в нашому повсякденному житті усюди, але ж це не означає, що Ви купляєте саме те, що рекламують, а не те що є більш якісним і потрібним Вам...
Люди які рахують що непідвладні пропаганді (інтерв'ю до неї відноситься) дивують.
Від самої людини залежить те, як вона реагує на інформацію, яка надходить...
2025-01-22 11:07
 # 131  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
2 mig
2 predatelll

1. Якщо я скажу комусь (вибачте)"дурак", "ідіот", я від того не стану розумніший;

2.будь яка інформація, почута, прочитана, є лише суб"єктивною думкою когось;

3. мозок не приймає рішень, він тільки сприймає і сортує інформацію, а рішення приймає - дух;

4. найбільший дарунок Божий, (хто хоче - Природи), - вміння думати, але СВОЯ правда і СВОЯ справедливість мішає людині раціонально користуватися цим даром. Вибачайте
2025-01-22 11:45
 # 132  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 bejlo2017
Приємно було читати, особливо сподобався п.4. Дякую. На жаль нічого не змінюється віками((((.
"...Божок вселенной, человек таков,
Каким и был он испокон веков.
Он лучше б жил чуть-чуть, не озари
Его ты божьей искрой изнутри.
Он эту искру разумом зовёт
И с этой искрой скот скотом живёт...."
2025-01-22 11:51
 # 133  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І якщо людина користується і другою функцією також, то вона може сортувати інформацію, в залежності від того хто її надає, а головне для чого (з якою метою).
2 predatelll
Користується на своєму рівні - батьки, місце народження, релігія, книжки, друзі та все інше. Так що сортування "таке собі"). Як казала одна розумна людина "Я знаю що нічого не знаю, але інші не знають і цього..."
2025-01-22 12:28
 # 134  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Доведеться Вас розчарувати. Кожна людина схильна сприймати все що вона чує, не важливо згідна вона чи ні і не важливо де вона це чує в транспорті чи на сайті. Мозок приймає все. Люди які рахують що непідвладні пропаганді (інтерв'ю до неї відноситься) дивують

Так що не потрібно недооцінювати влив ЗМІ в любій формі, навіть якщо не сприймати інформацію "серйозно"
2 mig
Де і коли я казав, що сумніваюся у величезному впливі ЗМІ на наше життя?!
Де і коли я заперечував, що наш мозок сприймає усе, від надпису на паркані до лекції в університеті.
Де і коли я стверджував, що я людина, яка незалежна від пропаганди (ще і як залежна)
Я писав тільки про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. Якщо я сприймаю висловлювання людини, яка зовсім не є експертом у якомусь напрямку як експертне (думку умовного Славка Вакарчука або Сергія Притули про політику, або думку умовного Фьюрі про моду або Саші Меркушиної про людску повединку) і ведуся на це і ображаюся - то це не провина Славка, Сергія або Саші - це МОЯ відповідальність, це я веду себе як ідіот (і часто таки веду - багаторазово) - ось я про що! Хто мені лікар?!!!!
2025-01-22 12:40
 # 135  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 bejlo2017
3. мозок не приймає рішень, він тільки сприймає і сортує інформацію, а рішення приймає - дух;
Можливо, у когось і так... Але в мене, в основному, рішення приймаються без "духу"... Навіщо він мені, коли мозок "вирішив задачу" і знайшов "оптимальне рішення" і залишилося просто виконати його інтсрукції?
2025-01-22 12:40
 # 136  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
3. мозок не приймає рішень, він тільки сприймає і сортує інформацію, а рішення приймає - дух;
2 bejlo2017
Дуже цікава думка, і, головне, свіжа :))))
Мені дуже подобаються лекції на цю тему ("хто ж такі приймає рішення?") відомого нейробіолога Тетяни Чернигівської, а також книга нобелівського лауреата психолога Даніела Канемана "Thinking fast and thinking slow"
Після того, як занурюєшся у тему, розумієш, що нічого не зрозуміле :))))
2025-01-22 12:55
 # 137  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
свідомість людини формує (якщо хочете - впливає) - середовище, а це і батьки і школа, і вулиця, і значною частиною середовища є ЗМІ, які на жаль дуже тенденційні, тобто спрямовують нашу свідомість в потрібному комусь напрямку. Якщо вернутись до біатлону, то і болільники і біатлоністи виховані в певному (своєму) середовищі і тому впевнені в СВОЇЙ позиції, активно її відстоюють, хоча в середовищі акценти можливо і змінились...
2025-01-22 12:58
 # 138  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
дякую звичайно, але про мозок якраз думка не моя а всесвітньо відомого психолога
2025-01-22 13:17
 # 139  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
але про мозок якраз думка не моя а всесвітньо відомого психолога


2 bejlo2017
Та я не маю сумнівів
Як починав О'Генрі одне із своїх оповідань "Білл Сміт був політиком нової школи. Правда, усі ці нові школи були відомі ще у давній Греції, але так вже прийнято казати"
Це я до того, що цієї ж думки всесвітньо відомі психологи (наприклад, Ісус) дотримувалися ще 2000 років тому. І я підозрюю, що навіть не вони були перші, просто інформація про всесвітньо відомих психологів 3000 літньої давнини до нас не дійшла :)))
2025-01-22 13:21
 # 140  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Якщо я сприймаю висловлювання людини, яка зовсім не є експертом у якомусь напрямку як експертне (думку умовного Славка Вакарчука або Сергія Притули про політику, або думку умовного Фьюрі про моду або Саші Меркушиної про людску повединку) і ведуся на це і ображаюся - то це не провина Славка, Сергія або Саші - це МОЯ відповідальність, це я веду себе як ідіот (і часто таки веду - багаторазово) - ось я про що! Хто мені лікар?!!!!
Не думав, що таке станеться, але беззаперечно згоден.)
а в ідеалі, кожна людина має повністю та сама відповідати і за свої вчинки, і за свої дії(бездіяльність), і за свої висловлювання ( бо вербальна енергія теж має руйнівну силу).
2025-01-22 13:45
 # 141  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Про інших і тебе повністю згоден - ви самі відповідальні за те, що з Вами коїться
Але за МОЇ всі негаразди відповідаю не я, а країна, суспільство, політики, негода, батьки, середовище, ФБУ, Меркушини, Притула, Вакарчук, Злочинна Влада, Корупція, Трамп, ЗМІ, пропаганда і так далі
Якщо б не вони, я би ух - прямо із власного дивану таке б зробив :))))))))
2025-01-22 13:53
 # 142  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
+++
2025-01-22 14:02
 # 143  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
гумор зрозумів, але повинен заперечити, за все що має людина, хороше, погане, відповідає сама людина. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ то така людська особливість, що нею дуже неохоче себе обтяжувати, завжди легше (приємніше) знайти когось відповідального...
2025-01-22 14:08
 # 144  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
це МОЯ відповідальність, це я веду себе як ідіот (і часто таки веду - багаторазово) - ось я про що! Хто мені лікар?!!!!
2 ленахекки
Тобто якщо Вам наступили на ногу в транспорті, Ви зробили зауваження, після чого Вас послали і Ви образилися то повели себе як "ідіот", тому що чого на людину ображатися якщо вона молода та емоційна. А може головне не те що вона молода та емоційна а те що не вихована, м'яко кажучи. Це ж правда що з нами поводяться так я ми того заслуговуємо. Хтось вже писав про жест Маска - чи нацистський чи ні?! Фанати виправдовують... хтось ні , тобто факт один - інтерпретації різні
2025-01-22 14:19
 # 145  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
кожна людина має повністю та сама відповідати і за свої вчинки,
2 PUZAN
Яким чином вона це повинна робити. Мене завжди цікавила оця сама "відповідальність" за "добрі" та "погані" справи. Є таке кіно "Острів" Лунгіна. В ньому відповідальність дійсно розкрита. А от в житті відповідальність приходить неочікувано, як правило з питанням "за що?".
2025-01-22 14:30
 # 146  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо я сприймаю висловлювання людини, яка зовсім не є експертом у якомусь напрямку як експертне
2 ленахекки
Це також цікаво. Експертні думки "самородків", маю на увазі людей не навантажених "вищою освітою" та "політичним середовищем" бувають більш захоплюючі чим так названих "професіоналів". Так що експерт як і все відносно.
2025-01-22 14:35
 # 147  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо б не вони, я би ух - прямо із власного дивану таке б зробив :))))))))
2 ленахекки
В чистому виді таких людей зустрічала мало, а тих що повністю беруть відповідальність на себе ще менше. Більшість все таки як та мавпа і до розумних і до красивих)
2025-01-22 14:40
 # 148  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Яким чином вона це повинна робити.
2 mig
Простим (звичайно, на словах простим, а, взагалі-то, дуже складним) - вона (людина) повинна вважати, що в усьому поганому, що з нею сталося, або доброму - це виключно ЇЇ провина або заслуга.
Тоді, як у Вашому прикладі навіть із ногою у транспорті, замість того, щоб звинувачувати невиховану людину (хіба вона завдяки нашому звинуваченню виховається?!) спросити себе - як я тут опинився і порозмірковувати як надалі запобігати таким ситуаціям (це складніше, них просто відреагувати, але значно конструктивніше, тому що поведінку іншої людини змінити значно складніше, ніж свою)
Може треба заробити на авто та не їздити у суспільному транпорті , може треба підкачатися і стояти завжди так, щоб не мали можливості наступити, може, дійсно йти на конфлікт, але свідомо, усвідомлюючи можливі наслідки ну і безліч варіантів зміни ВЛАСНОЇ поведінки виходячи з того факту, що до ситуації призвела саме ТВОЯ поведінка.
Повторюю - це дуже складно, але конструктивне
2025-01-22 14:57
 # 149  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Експертні думки "самородків", маю на увазі людей не навантажених "вищою освітою" та "політичним середовищем" бувають більш захоплюючі чим так названих "професіоналів". Так що експерт як і все відносно.
2 mig
Може і так. Але, все ж такі, зуби я ходжу лікувати у лікаря, який закінчив стоматологічний факультет медичного університету, має вже багато років досвіду і ретельно проаналізувавши (це коли був у нього перший раз) відгуки та результати його роботи, а не до
"самородків", не навантажених "вищою освітою"
хоча і допускаю, що такі є, і навіть можуть зуби "заговорити" - все ж такі мені у професіонала спокійніше :))
2025-01-22 15:18
 # 150  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну і безліч варіантів зміни ВЛАСНОЇ поведінки виходячи з того факту, що до ситуації призвела саме ТВОЯ поведінка.
Я згідна, ми отримуємо те що заслужили, і нога в транспорті як приклад. Власна поведінка основа. Але ж людина - соціальна істота і в нас все одно є почуття до іншою людини яке формується з різних джерел, в тому числі її висловлювань та поведінки. І по тому конкретному факту з чого діалог почався все таки і вболівальники і спортсмени заслуговують того відношення яке мають. Для мене любов до футболу починалась з Лобановського, до тенісу з Штеффі Граф, до біатлону з Нойнер і зараз особистість в спорті важлива, тому важлива і поведінка спортсмена, його висловлювання, його образ, навіть при розумінні того що це в більшості ілюзія реальної людини.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Отепяя-2025. Результати чоловічого спринту (19)
    Отепяя-2025. Стартові склади спринтів (6)
    Антон Дудченко: Завжди хочеться краще (1)
    Христина Дмитренко: Настрій в команді хороший (1)
    Поклюка-2025. Результати короткої індивідуальної гонки у чоловіків (32)
    Поклюка-2025. Результати короткої індивідуальної гонки у жінок (74)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 998
2 Лу Жанмонно 938
3 Жюлья Сімон 775
4 Осеан Мішлон 638
5 Жанні Рішар 621
6 Селіна Гротіан 589
7 Жустін Бреза-Буше 587
8 Ельвіра Карін Еберґ 571
9 Суві Мінккінен 553
10 Марен Кіркейде 479
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Антон Дудченко 6.23
Віталій Мандзин 5.93
Тарас Лесюк 5.52
Дмитро Підручний 5.29

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
394
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-13
Дмитро Підручний: На одному зі спусків у мене було падіння

2025-03-13
Антон Дудченко: Завжди хочеться краще

2025-03-13
Христина Дмитренко: Настрій в команді хороший

2025-03-09
Артем Тищенко: Коли прийшов на вогневий, був сильний порив вітру

2025-03-09
Віталій Мандзин: Сьогодні була дуже важка погода для стрільби

2025-03-09
Антон Дудченко: Дуже радий, що вдалося відпрацювати без додаткових патронів