Неділя в Отепяя на сьомому етапі Кубка IBU розпочалась жіночим мас-стартом-60, у якому взяли участь і п’ять представниць України. Головною інтригою гонки було питання: чи завоює Жілонн Ґіґонна третє золото підряд.
Після того, як обидві групи спортсменок пройшли вогневий рубіж, почала вимальовуватись картина біатлонного пелотону. Після першої лежки гонку очолила Камілла Бене, яка вчора показала у персьюті другий результат, у двох секундах за нею зі стадіону пішла Ґіґонна, обидві француженки закрили всі мішені. А ще у двох секундах від них на дистанцію з чистою стрільбою вийшов німецький дует: Штефані Шерер та Анна Вайдель.
Друга стрільба внесла свої корективи у розстановку лідерів. Першою відпрацювала Бене, вона закрила всі мішені, а от її подруга по команді Жілонн Ґіґонна зайшла на два кола штрафу. У цей час на другу позицію вийшла Туулі Томінґас, естонка за два вогневих не помилялась жодного разу, третю поточну позицію зайняла німкеня Шерер, також із бездоганною стрільбою.
На третьому вогневому рубежі всі лідери схибили, не закривши по одній мішені, окрім Штефані Шерер, яка і вийшла лідером на фінальну стрільбу. Та у 7 секундах за нею зі стадіону пішли одразу чотири суперниці: Камілла Бене, шведка Анна Хедстрьом, Крістіна Отцовска (нагадаємо, що представниця Чехії стала третьою у спринті) та естонка Томінґас.
Розриви між суперницями були досить невеликими, тож доля подіуму вирішувалась саме на останньому, четвертому, вогневому рубежі. І краща витримка була у чешки, і останню стрільбу Отцовска пройшла без помилок і швидко, заробивши собі гандикап у 24 секунди. А от найближча переслідувачка Бене помилялась та зайшла на коло штрафу. Ґіґонна на цей раз відпрацювала бездоганно і стала третьою у проміжному протоколі, за нею навздогін кинулась ще одна представниця Франції Паула Боте. Тож, якщо із першим місцем все було зрозуміло, то долю другого та третього вирішували між собою француженки. І Боте з Бене залишили подругу по команді без нагороди: Паула Боте стала другою, Камілла Бене – третьою.
Наші дівчата виступили сьогодні досить непогано. Кращий результат серед українок показала Валерія Дмитренко, яка була сьогодні на стрільбі бездоганна, не помилившись жодного разу. У підсумку, біатлоністка змогла дотягнутися з нулями до топ-15, посівши 14-те місце. Анну Кривонос, як і у персьюті, підвела перша стійка, на якій дівчина зайшла на два штрафні кола, інші вогневі Анна відпрацювала чисто. У фінішному протоколі українка посіла 16-ту позицію.
Анастасія Меркушина по одному разу помилялась на кожній стрільбі. У підсумку, з 4-ма промахами, на фініші замкнула двадцятку кращих. Лілія Стеблина у гонці переслідування зайшла на три кола штрафу, закінчивши свій виступ 30-ою. І гірший результат в команді сьогодні у Любові Кип’яченкової, вона помилялась на стрільбищі чотири рази, а на фініші була 43-ою.
Змагальний день в Отепяя продовжать чоловіки, о 13:30 за київським часом вони також вступлять у боротьбу за подіум мас-старту-60.
Хоч Отцовська розбавила французьке засилля. Валерія молодець- хоче змагатись.Їй би швидкості додати. Аня добре, як для Ані. Настя втратила меткість давно.
2025-03-09 11:19
Валерія - просто молодчинка, Ганна в черговий раз довела, що IBU - це саме її рівень. Настіна стрільба продовжує неприємно дивувати. Лілія - молодець. Любу не вистачило на останній постріл. Як команда, ми виглядали досить непогано.
2025-03-09 11:19
Дмитренко радує не тільки нулями але й однаковими відставаннями на колі у приблизно 30сек. Кривонос не пагано.Кип,яченкова пагано всьо, Стебліна троги краще ніж пагано.
Розрахунок закінчено)
2025-03-09 11:22
Якби мені хтось сказав ще пару років назад що Лєра буде вище по результатам за Настю я б не повірила і подумала що просто прикол.
2025-03-09 11:25
Анастасія на перших колах швидкість була але напевно-стрільба демотивувал. Анна Кривонос якось дивно то влучає то не влучає але багато. емоції, чи вітер-голосу\єм?))
2025-03-09 11:26
Щось незрозуміле сталося на останньому рубежі: німкеня Шерер з нулем мала виходити слідом за чешкою другою, але чомусь вийшла з 33с відставання 5-ю. Щось сталось, чи Сивидата накосячила?
2025-03-09 11:28
2 oprom Любу не вистачило на останній постріл.
Ну про який "останній постріл" може йти мова, коли Люба ХОДОМ найгірша з наших та навіть ХОДОМ програла Слеттемарк... Стрільбу винесемо за дужки.... Схоже на позавчорашній результат ХОДОМ "швидконогої" Дарини...
2025-03-09 11:31
Може хто небудь пояснити.
Кривонос і Пасслер лижний хід однаково
Стрільба і підготовка Пасслер виграла 42 секунди.
У італійки на три промахи більше ( це десь хвилина +,-)
Але на фініші Пасслер випереджає Кривонос на 20 секунд
2025-03-09 11:31
І питання до адмінів (мабуть до Вікторії)... Ця гонка чомусь в календарі і результатах відображається як просто "мас-старт", а ні "мас-старт 60", на відміну від інших стартів у форматі "мас-старт 60", що приводить до некоректності в даних.
2025-03-09 11:32
Може скоро сістер Дмитренко побачимо на КС разом?
2025-03-09 11:38
2 Yurik ukraina
ми ще Меркушиних не бачили
2025-03-09 11:45
А Шерер, мабуть, помилково коло штрафу пробігла після останньої стрільби...
2025-03-09 11:51
2 FISH00 І питання до адмінів (мабуть до Вікторії)
Не до мене.
Але дякую, виправили.
2025-03-09 12:00
2 Максименко Богдан Може хто небудь пояснити.
Кривонос і Пасслер лижний хід однаково
Стрільба і підготовка Пасслер виграла 42 секунди.
У італійки на три промахи більше ( це десь хвилина +,-)
Але на фініші Пасслер випереджає Кривонос на 20 секунд
Буде на сайті статистика (аналіз), дивіться 3 показника (час на лижні, час на рубежі та штрафний час). Сумарно вони дають загальний час в гонці. Десь там і шукайте секунди... (мабуть Аня набагато більше провела часу на рубежі). А стрільба (швидкострільність) - то такий собі критерій (як на мене).
2025-03-09 12:14
Може скоро сістер Дмитренко побачимо на КС разом?
Нет, скорей всего не увидим, это одна из лучших гонок Леры в международных выступлениях. Но к сожалению, есть вероятность, что если это и не её максимум, то где-то очень близко к нему. Есть объяснения (даже по-моему видео) Беланенка-старшего (2-х - 4-х летней давности) на эту тему. Кому интересно - кто ищет, тот всегда найдёт. )
2025-03-09 12:22
2 ВсёПутём
У Валерії була проблема, схожа з Кінашем. Прооперували 2 роки назад. Але її не розглядали в команду і вона до сезону готувалась з тими, хто прихистить. То з юніорками, то на самопідготовці. Після ЧУ в грудні пробилась в команду Б.
2025-03-09 12:24
По поводу Анны скажу аккуратно. Всё правильно, тренд "психологических проблем на стрельбе" себя уже исчерпал, теперь в тренде то, что и должно было быть изначально - "мои ошибки, моя недоработка". )) А скорость на дистанции лучшая в команде. Плюс.
2025-03-09 12:29
Прооперували 2 роки назад.
Я не знал, поэтому и говорил лишь о вероятности. Дай Бог ей здоровья! Как обычно, будем делать посмотреть. )
2025-03-09 12:39
Ага, всё-таки падение на первом круге было.
2025-03-09 12:44
2 ВсёПутём
Яке?
2025-03-09 14:19
Лера завжди була чудовим стрілком, але ніколи не бігала навіть на рівні молодшої сестри. Відповідно, за якістю стрільби вона і виграє у всіх інших. Про перспективи не йдеться, але на фоні інших - вона має право бігати на IBU так точно і, можливо, була б навіть вище за Чалик і на КС.
2025-03-09 14:27
Нет, скорей всего не увидим, это одна из лучших гонок Леры в международных выступлениях. Но к сожалению, есть вероятность, что если это и не её максимум, то где-то очень близко к нему.
А в нас багатий вибір?На КС є ще Петренко перспективи виступу якої зовсім не зрозумілі, і ось і місце для Лери( теорітично).. А це вона і повноцінної підготовки до сезону не пройшла, тут більше питання до Зоці з його специфічним підходом до вибору спортсменів?
2025-03-09 14:53
2 trov
Згодна з вашим висловом що до Зоца , він дуже вірит в своїх спортсменів ( Чалик Петренко, Стеблина ) і навіть тоді як вони будуть гірше за інших він все одно іх буде брати до команди . Лера не мала повноцінного тренувального процесу вже давно. Але все одно бореться тут багато факторів наприклад лижи, в неї нормальних взагалі нема ,бігає на доброму слові от чому така скорість . Да навіть якщо Лера заіде до 10 чи до 5 . Зоц все одно її не візьме до команди. В нього якась не любов до Дмитренко ( Христину він не може не брати а вот Леру він завжди футболіт )
2025-03-09 14:58
Валєрія в 0 . Ура!
2025-03-10 01:31
2 Emma Згодна з вашим висловом що до Зоца , він дуже вірит в своїх спортсменів ( Чалик Петренко, Стеблина )
Стеблина точно не з когорти "своїх". У перший сезон Зоц її не взяв до команди. Їм із Белкіною вдалося повернутися лише після ЧУ. В нього якась не любов до Дмитренко ( Христину він не може не брати а вот Леру він завжди футболіт )
"Христину він не може не брати" - ??? Так Зоц же про неї сказав, щось типу нарешті в нас з'явилась класна біатлоністка (це не дослівно), але саме Христині він дав дуже гарні компліменти... Так що її вже можна записувати до "своїх". Валерія стала показувати гарні результати і як бачимо ніхто її не футболить, а навпаки вона в команді.
Так що тут багато чого залежить від спортсменки та її результатів. І як бачимо, в залежності від цього Зоц змінює свої рішення.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)