Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2008-12-09 19:51 |

Кто будет четвертым участником эстафеты?


Как уже знают болельщики, из-за отмены этапа Кубка мира в Поклюке, следующие два этапа Кубка мира пройдут в австрийском Австрия Хохфильцене. Во вчерашнем интервью главный тренер сборной Украины Евгений Колупаев сообщил, что состав сборной не меняется и сегодня наши спортсмены уже приступили к тренировкам в Австрии. Наиболее ожидаемым событием недели будут конечно же эстафетные гонки. Составы команд еще не известны, поэтому мы можем попытаться обсудить возможных кандидатов, а также расстановку по этапам. В обоих составах не возникает вопросов по трем спортсменам, у женщин это Оксана Хвостенко, Вита Семеренко и Валя Семеренко, у мужчин Сергей Седнев, Андрей Дериземля и Вячеслав Деркач. Но вот претендентов на последнее, четвертое место хватает и у тех и у других. Мы создали голосование, кого бы вы хотели видеть в составе женской команды, просим всех проголосовать. Предлагаем болельщикам в комментариях обсудить возможные составы и варианты расстановки по этапам у нашей сборной, а также у других команд.

Результаты голосования (женская сборная):
Лилия Вайгина-Ефремова - 76% (155 голосов)
Елена Пидгрушная - 19% (39)
Нина Карасевич -3% (6)
Инна Супрун - 2% (3)

Добавлено голосование по мужской сборной.


Коментарі (Всього: 355)

[ 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12 ]

2008-12-10 00:59
 # 61  гарс (вище Києва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Елена-Валя-Вита-Оксана(Лилину стрельбу на эстафете тяжело смотреть)
Олег-Слава-Сергей-Андрей
2008-12-10 01:21
 # 62  Счетчик шансов Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Только что глянул что в спринте Батюк проиграл по времени на рубеже Кристиану де Лоренци две споловиной минуты. О_о. Рано ему ещё в эстафету. Пожалуй лучше Седнев - Беланенко - Деркач - Дериземля. Возможно первого со вторым поменять.
(Подумал щас про Кожушка, можно было бы его на первый этап поставить, может снова ехал бы предпоследним палки соперников утерянные на ходу ловил бы и подавал )))))))))))).
2008-12-10 01:27
 # 63  гарс (вище Києва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Счетчик шансов
Олег Бережной
2008-12-10 01:31
 # 64  Счетчик шансов Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если со здоровьем будет нормально, то Бережной.
Если бы в инд. гонке у Бережного печень не схватила, то может был бы и в десятке.
Оно ж видно что что-то не то. Слишком уж много уступал ходом...
2008-12-10 01:37
 # 65  гарс (вище Києва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Батюк ходом выиграл у де Лоренци 2с
2008-12-10 01:45
 # 66  Vovan ([Кривий Ріг] Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
)) много ж выиграл... (но он молодец (Батюк)--стрельбу наладить и можно думать про стабильность) :)
2008-12-10 02:08
 # 67  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я гадаю склад жіночої збірної мусить виглядати так: 1. Хвостенко, 2. Єфремова, 3. Валя, 4. Віта. Тапер аргументюю: 1. Хвостепнко - поперше вона любить мас-старти, тобто любить контактну боротьбу і бачити усіх конкуренток ми бачимо що ще не набрала оптимальну швиткість щоб відриватись чи утримувати довго позицію, що говорить що на 4 етап ліше її не ставити, а от на перший при стабільні стрільбі - вона триматиметься у групі лідері. 2. Єфремова - вона вже знатиме ситуацію і впенений що отримає естафету в групі лідерів, а оскільки щільність спортсменок буде вже не такою великою вона зможе показати свою кращу швидкість і не погірше свого становища, а при хорошій стрільбі і того краще - поліпшить, а далі 3, 4 - Сестри які показують хорошу швидкість (кращу значно ніж Оксана)та кращу стрільбу (ніж у Єфремової) спершу Валя і на останій етап Віта, оскільки остання впевненіша і вже показала здатність боротися з визнаними лідерами, а Валі трішки впевненості та нервів не вистачає...
Стосовно хлопців то: Прима-Дериземля-Деркач-Сєднєв, перший не встигне наломати дрів та й суперники йтимуть щільною групою і наврядчи хтось рватиме темп особливо до першої стрільби, Далі всяк випадок Дереземля виправить ситуацію, якщо всеж щось піде не так як хотілосяб, та й у нього гірша швидкість ніж у Деркача і Сєднєва, судячи з першого етапу, і Сєднів на заключний етап тому що зараз він реально кращий з чоловічої збірної...
2008-12-10 03:15
 # 68  vw7man (зима Фімбульветр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лілія Єфремова
2008-12-10 06:35
 # 69  ale-bilinskaya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
А по-млему,Вите как раз и не хватает этой психологической устойчивости при контактной борьбе с лидерами
2008-12-10 07:55
 # 70  гарс (вище Києва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vovan
Только у Батюка за плечами осталось 5 ш.кругов,а это лишние затраты сил.
2008-12-10 08:32
 # 71  Shell (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У женщин надо попробывать рискнуть и поставить Ефремову. Если стрельба будет хотя бы без штрафных кругов покажем результат. Мужчины - Бережной (надежно и на перспективу).
2008-12-10 08:43
 # 72  WERT (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всё это конечно хорошо, но будет вот так и в такой последовательности:
Валя-Вита-Ефремова-Хвостенко
Деркач-Седнев-Биланенко-Дериземля
--------------------------------------------------
С женщинами всё понятно. У мужчин если хотим попасть в 6, то ставим Биланенка. Если хотим бороться, допустим, за 4-е место, то надо ставить Приму, но тогда есть шансы и не попасть в 8:) Как по мне логичнее было б ставить Приму потому что он сейчас бежит так хорошо как никогда, и если не ставить его сейчас, то другого шанса уже не предоставится.
А вообще посмотрим спринт и преследование и тогда всё станет ясно
2008-12-10 09:11
 # 73  TARASik (Симферополь-Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У женщин-Ефремова,а у мужчин-Прима!
2008-12-10 09:12
 # 74  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 69 ale-bilinskaya

Саме через те, спочатку Хвостенка веде УКРАЇНУ у групі лідері, Єфремова при гарній стрільбі робить заділ, або з додатковими патронами залишає нас у 3-ці лідері, Валя при чистрій стрільбі виводить нас на 1-ше місце, а Віта залишається вже без контактної боротьби і має лише одну задачу не підкачати у швидкості, а це їй під силу, вона це, вже, всім доказала а відсутність контакної боротьби це психологічна стійкість і чиста стрільба - ось вам і рецепт успіху... Вуаля... =) Дівчата я в вас вірив, вірю і буду вірити!!! А після першого етапу і в хлопців почав!!! =)))
2008-12-10 09:14
 # 75  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
1. Хвостенко - поперше вона любить мас-старти, тобто любить контактну боротьбу і бачити усіх конкуренток
Вот как раз поэтому ее и надо ставить на 4 этап! Там, где решаются финишные позиции, там, где вырастает цена каждого выстрела, где идет игра нервов и опыта. Толкаться на первом круге никто не любит. НИКТО! Другое дело, что кто-то к этому более удачно приспосабливается, кто-то менее. А допустим, поставят Хвостенко забойщицей - и что? 15 соперниц - это не дуэль, это бойня :) Однозначно - лидер команды должен финишировать. Желательно - с флагом ;)))
2008-12-10 09:21
 # 76  TARASik (Симферополь-Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хвостенко стартует,а финиширует Вита,обязательно с флагом!=)
2008-12-10 09:22
 # 77  kostya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но как-то в один момент осознала, что иногда на всю дистанцию не хватает сил. Тут-то сразу и отдала предпочтение спринтам
Читайте слова самой Оксаны. Никакой любви к контакту она не декларирует.
2008-12-10 09:24
 # 78  tarikkum (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я вважаю що в жінок на першому етапі треба ставити Підгрушну тому що зараз початок сезону і потрібно дати шанс їй випробувати себе в естафеті а якшо не піде то сестрички і Оксана поправлять становище
В чоловіків Прима-Сєднєв-Деркач-Дериземля
2008-12-10 09:27
 # 79  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 75 Eugen
Але, "там, где вырастает цена каждого выстрела, где идет игра нервов и опыта", якраз і є перший етап, оскільки якщо перший гравець "наломає дрів" то решта як говорить досвід попередніх років не витягне команду, у них зникає вогник в очах і віра в перемогу... А боєць який іде у бій і не вірить у власну перемогу преречений на поразку! А Оксану якраз і задасть темпу психологічна стійкість і впевненисть не дасть нервам "застрілитись на стрільбі", і залишиться, лише, сціпивши зуби мчатися до фінішу щоб з 1-шим результатом передати естафету, разом з впевненісттю та психологічною стійкісттю... після такого решта, просто не матиме права на помилку, і Україна бере золото! Урраааа!!!
2008-12-10 09:29
 # 80  Naydich Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Самый удачный будет вариант у мужчин Биланенко-Деркач-Дериземля-Седнев, но Седнев на 4 этапе обязательно..
За девушек в любом варианте всё будет хорошо, Лилю лучше поставить тоже на 4 этап.
2008-12-10 09:44
 # 81  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 80 Naydich

Я непогоджусяя лише з Біланенком, натомість має бути Прима. Біланенко не в формі швидкість у нього "не фонтан" це ми всі і так знаєм, навіть за умов читої стрільби він відстане на дві хвилини, та й зі стрільбою цього сезону у нього також не все в порядку... А от прима значно кращий у швидкості, ЗНАЧНО! А зі стрільбою - я думаю на першому етапі вона не буде фатальною та й штрафних він не на стріляє, я гадаю, а додаткові патрони швидкісттю відпрацює.
Тож має бути: Прима-Деркач-Дериземля-Сєднєв, або як я вже зазначав Прима-Дериземля-Деркач-Сєднєв.
2008-12-10 09:48
 # 82  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 76 TARASik

Абсолютно підтримую! Двоє лідерів, перша стійкіша тому мусить стартувати, а друга швидша і має не розгубити, трасою, актив зароблений командою... =)
2008-12-10 09:51
 # 83  Nadik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оксана Хвостенко-Валя Семеренко-Лиля Ефремова-Вита Семеренко
Слава Деркач-Андрей Дериземля-?* или ?**-Сергей Седнев
?* Олег Бережной, только в том случае если нет проблем со здоровьем
?** Рома Прима, хотелось бы что бы он стрельнул нормально и тогда всё будет отлично
2008-12-10 09:52
 # 84  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тож, найоптимальнішими складами і саме у такій комбінації мають бути: у хлопців Прима-Деркач-Дериземля-Сєднєв, а у дівчат Хвостенко-Єфремова-Валя-Віта. І з Богом!!! =)
2008-12-10 09:58
 # 85  lafest (ПОЛТАВЩИНА) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю, Пидгрушна предпочтительнее будет. На последнем старте в скорости почти не уступила Ефремовой, зато в стрельбе явно более стабильная. К тому же наблюдается рост результатов!
ПИДГРУШНА !
2008-12-10 10:01
 # 86  lafest (ПОЛТАВЩИНА) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У мужчин, всё же - Биланенко. В прошлом году был в эстафетах очень даже неплох. Да и провалов удасться избежать, можно как-то планировать (чего трудно сделать с Примой, в надежде на "авось").
БИЛАНЕНКО!
2008-12-10 10:02
 # 87  ostap (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
За результатами першого етапу місця в естафетах заслужили Єфремова і Прима.
На якому місці хто побіжить, залежить від тренерів та майбутніх гонок.
В любому випадку, жінки будуть у трійці, а чоловіки - 4-6.
Хто б не біг за Україну, ми завжди будемо вболівати за них !!!!!!
2008-12-10 10:02
 # 88  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 83 Nadik

Чому Єфремова має бути саме на другому етапі а не на третьому, тому-що якщо раптом і станеться завал зі стрільбою то сестри відквитають, але, навіть, Віті одній не вистачить часу щоб одній відквитати щось якщо Єфремова стартуватиме на третьому етапі.
2008-12-10 10:12
 # 89  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 83 Nadik

Стосовно хлопців я вже вище аргументував чому саме в такій послідовності вони мусять стартувати: Прима-Деркач-Дериземля-Сєднєв, або як я вже зазначав Прима-Дериземля-Деркач-Сєднєв.
Прима перший - добре біжить, швидше навіть від Дереземлі ми ще бачили з тих стартів які він стартував, але не стабільна стрільба. На першому етапі всі нервуватимуть і промахуватимуться головне не відставати у швидкості, або швидкісттю відквитати промахи, а в нього це вийде. а от якщо виставити приму на якийсь з інших етапів то там стрільба може відігрувати одну з визначальних ролей, а його стрільбу поки-що вашко назівати стабільною.
Другий все ж Деркач - він стабільніши в стрільбі від Дереземлі і швидкістю не уступає цього сезону і якщо чисто відстріляється ми йтимемо в групі лідерів та й впевненість Дереземлі передасться і той також відстріляється "чисто".
Ну а Сєднєв же має тріумфально доставити український прапор до фінішу... =)
Він безперечно краще всіх у швидкості і стрільбою не гірший, "от і флаг йому в руки!". =)))
2008-12-10 10:14
 # 90  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 87 ostap

Підтримую! =)

[ 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті