Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2008-12-09 19:51 |

Кто будет четвертым участником эстафеты?


Как уже знают болельщики, из-за отмены этапа Кубка мира в Поклюке, следующие два этапа Кубка мира пройдут в австрийском Австрия Хохфильцене. Во вчерашнем интервью главный тренер сборной Украины Евгений Колупаев сообщил, что состав сборной не меняется и сегодня наши спортсмены уже приступили к тренировкам в Австрии. Наиболее ожидаемым событием недели будут конечно же эстафетные гонки. Составы команд еще не известны, поэтому мы можем попытаться обсудить возможных кандидатов, а также расстановку по этапам. В обоих составах не возникает вопросов по трем спортсменам, у женщин это Оксана Хвостенко, Вита Семеренко и Валя Семеренко, у мужчин Сергей Седнев, Андрей Дериземля и Вячеслав Деркач. Но вот претендентов на последнее, четвертое место хватает и у тех и у других. Мы создали голосование, кого бы вы хотели видеть в составе женской команды, просим всех проголосовать. Предлагаем болельщикам в комментариях обсудить возможные составы и варианты расстановки по этапам у нашей сборной, а также у других команд.

Результаты голосования (женская сборная):
Лилия Вайгина-Ефремова - 76% (155 голосов)
Елена Пидгрушная - 19% (39)
Нина Карасевич -3% (6)
Инна Супрун - 2% (3)

Добавлено голосование по мужской сборной.


Коментарі (Всього: 355)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12 ]

2008-12-10 11:51
 # 121  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
і дороче на чемпіонаті европи минулого року Роман стартував в нашій естафетній збірній на 3 чи на 2 етапі точно не пам ятаю
2008-12-10 11:53
 # 122  angel Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sportiies
а як інакше набратись йому досвіду,як не на змаганнях???)
2008-12-10 11:55
 # 123  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Другий все ж Деркач - він стабільніши в стрільбі від Дереземлі і швидкістю не уступає цього сезону і якщо чисто відстріляється ми йтимемо в групі лідерів та й впевненість Дереземлі передасться і той також відстріляється "чисто".
Якраз зараз Деркач досить багато програє швидкістю Дереземлі,він ше на обкатався так само як і його дружина...................
Ну а Сєднєв же має тріумфально доставити український прапор до фінішу...
Він безперечно краще всіх у швидкості і стрільбою не гірший, "от і флаг йому в руки!". )) ....
в нього є нерви і не можна поки що ставити його на етап останній це завелика відповідальність,з нею може впоратися зараз тільки Дереземля так як він непогано стріляє і біжить,і не саме останнє в нього є досвіт,і в потрібну мить він зможе нерви зжати в кулак....
2008-12-10 11:55
 # 124  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хто не ризикує той не п"є шампанського!!! Якщо ми хочемо високих результатів то треба вірити!!! Я вірю що Прима не підведе та з рештою він показав своїм місцем в загальному заліку що він четвертий у нашій збірній як не крути! А Бережний з Біланенком ще не набрали форму, надіюсь, бо нехочеться вірити що така швидкість це їх рівень... при точній стрільбі такі от результати, а Біланенко щей промахуватись навчився... =) А Прима показує швидкість рівня Деркача та Дериземлі... Сєднєв поза конкуренцією, просто молодчина... =) Хочеться побачити на спринті замість Біланенка - Батюка, в Біланенка навіть віртуальних шансів нема взяти бодай очко.

Думаю на Спринт потрібно випустити у хлопців: Батюка, Бережного, Приму, Деркача, Дерезимлю і Сєднєва.
2008-12-10 11:57
 # 125  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 angel
так я ж не проти хай набирається,але в естафету його ставити дуже страшно,щше поки що зарано....хай хоть перші два етапи побігає в індивідуальних гонках і покаже що він спроможний на таку відповідальну гонку
2008-12-10 11:59
 # 126  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
ми вже бачили в спринті Батюка і що????в нього не така вже і швидкість,а стрільба жахлива.........він після спринту даже в гонку переслідування не попав........він був 68...це нормальний результат?
2008-12-10 12:06
 # 127  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 126 Sportiies

Він молоди і ще наберається досвіду - в нього все попереду, а Біланенко може сподіватись тільки на індивідуальні гонки і навіть за чистої стрільби нездатен попасти в квіткову царемонію і це результат - ні... треба готувати нових, це стратегічно...Олімпіада на носі, а ми ніяк не оприділимося з 4-им естафетчиком, це не Біланенко!!! Точно!!! А хто?!! Час покаже!!! Треба пробувати молодь!! Поки що, об"єктивно кращий з молоді Прима! От і нає себе спробувати в естафеті!!! інші нехай тренуються на особистих гонках... Нажаль ера Біланненка скінчилась... ((
2008-12-10 12:09
 # 128  Даниэль (Баку) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если предположить составы команд Германии, России и Норвегии может получиться лучше увидеть кто с кем будет соперничать.Первые этапы:Слепцова,Глагов,Бергер,Валя.Вторые: Ахатова,Хенкель,Инстабьорг,,Хвостенко.Третий: Медведцева,Нойнер,Ринген,Лилия.Четвертый: Юрьева,Ругштад,Вильхельм и Вита.Это мое мнение..
2008-12-10 12:12
 # 129  lilu (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бережной - Седнев - Деркач - Дериземля - оптимальный вариант (просмотрела все и соглашаюсь со Счетчиком Шансов). Такую расстановку можно будет смотреть без валидола))))))
У девушек, однозначно Ефремова. Расстановка с учетом психоэмоциональной устойчивости))))
Если не будет форс-мажора, то ждемс отличных результатов. Наши биатлонисты самые биатлонистые биатлонисты в мире))))!!!!!
2008-12-10 12:13
 # 130  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
так іще раз обгрунтую:
Біланенко(бережний,доречі він виграв контрольну гонку у чоловіків,з доброю швидкістю)-стріляють чисто і тримаються в групі лідерів
Деркач-хоч і біжить не дуже швидко но з доброю стрільбою і посередньою швидкістю буде в групі лідерах
седнев виведа нас на гарне місце,а Дереземля цого втримає і покращить
2008-12-10 12:19
 # 131  vw7man (зима Фімбульветр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Делай как мы, делай лучше нас - втім старий девiз з неіснуючої нині НДР й досі не вртатив актуальності. Отож побажаємо нашій збірній відпрацювати так само як німці, відпрацювати краще німців. Тут я цілком згоден з Роландом потрібно ставити максимальні хоч також і реальні завдання. Місце в трійці буде однаково добрим незалежно від того яким саме воно буде(як повезе чи не повезе) але це дійсно реально з цього потрібно виходити і настроюватись на це. Для жінок ясна річ.
В чоловіків на жаль якісь прогнози дуже робити дуже важко.
2008-12-10 12:19
 # 132  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sportiies

Пригадай індивідуальну гонку і який результат?.. Біланенко однозначно - ні! А Бережний звичайно можливо, якщо покаже швидкість на спринті і переслідуванні... Бо як показали результати індивідуалки - де він був з нулями?
А по етапам це моє таке суб"єктивне бачення!!! Аналізуючи стан речей!!! Щоб Сєднєв боровся за великий кришталевий глобус в нього потрібно вірити і доручати відповідальне останє місце в естафеті!!! Він там каші не зіпсує, але здобуватиме дорогоцінний досвід і впевненість, нервову стійкість і врівноваженість та й зретою віру в себе і в те що внього вірять, а це саме головне що потрібно для досягнення результатів! Адже я нехочу щоб ми консервували те що є!!! І мене не влаштовує плани на сезон залишитись у вісмірці кращих... Я гадаю що дівчатам посі боротися за 3-4 місця, а хлопцям 4-5... Їм лише віри в це не вистачає!!! Вірмо в них і вони повірять!!!
2008-12-10 12:21
 # 133  Sandroking (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В чоловічій естафеті на першому етапі повинен стартувати Деркач. На першому етапі швидкості не дуже високі і всі намагатимуться триматися групами. На перший план тут виходить стрільба. В Деркача якраз з цим непогано. Тому це його етап. Відстрілятися чисто і не сильно відстати від лідерів.
На другому та третьому етапі повинні стартувати Сєднєв та Прима. В якому порядку мабуть вагомої різниці не буде. На цих етапах основна увага приділяється швидкості. В Сєднєва та Прими вона є. І якщо не складеться на стрільбі вони можуть відіграти це швидкістю.
Останній етап залишаю Дериземлі. Тут важлива і добра стрільба і висока швидкість. Якщо Андрій добре налаштується проблем у нього не повинно бути.
Мій варіант чоловічої естафетної команди в порядку якому будуть стартувати: Деркач, Сєднєв, Прима, Дериземля.
2008-12-10 12:22
 # 134  sharkS (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
Руслан, ти молодець! Нарешті всі мої думки співпадають з ще чиєюсь думкою! Всі твої коменти вірні! А то начитаєшся від вболівальників, наприклад, ще хай побігає....., ще не готовий психологічно......., ще......., мабуть ні......, а раптом не зможуть....... і т.ін. Категорично не погоджуюсь з таким настроєм!!!! Лише вперед, лише думати про стабільні і високі місця!!!! І 2 етап буде кращий за 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008-12-10 12:28
 # 135  Sandroking (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З Біланенком в естафеті не можна розраховувати на високі місця. Навіть з чистою стрільбою він програє більше ніж той же Прима з промахами.
Бережного подивимся на другому етапі. Тільки тоді по ньому можна буде сказати щось конкретне.
2008-12-10 12:30
 # 136  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
добре спринт ,гонка преслідування ще покаже,А взагалі Колупаев нас росудить)))
Но прима на данний момент однозначно ,ні,на наступну естафету можливо,але на цю ні...
2008-12-10 12:31
 # 137  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
І взагалі буде вірити в перемогу при будь-якому росклді і постановок сил!!!!!!!!!!!
2008-12-10 12:32
 # 138  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 134 sharkS

Дякую за підтримку!
Але насправді так воно і є все починається з віри! Спотсменам потрібно відчувати що в них вірять от тоді і зявляється впевненясть, стабільність і руки перестають труситися перед відповідальними пострілами! І тут ми їм має мо допомогти повірити, повірити їм так щоб в них повірив головний тренер і з рештою вони самі в себе повірять, от тоді то і прийдуть стабільні високі результати!!! Вірмо!!! І Все у нас вийде!!!
2008-12-10 12:36
 # 139  angel Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вірмо!!! І Все у нас вийде!!!
Підтримую:)але інколи б реалістами не завадило б бути...
2008-12-10 12:39
 # 140  Sportiies (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
а навіть можна поборотися за перші результати(мрійливо).....Чого в нас же є шанс збірна Росії не так добре зараз,Слепцова і Юрїва це більш менш а інші?Збірна Германії...там нойнер поки що не відновилася остаточно.....якщо наші виступлять добре то є якийсь шанс навіть з ними поборотися.....кто там ще?франція....про неї взагалі мовчу,повний провал.....в норвегії на має 4 надійного участника,тай їнші не такі вже надійні....Тому подемо надіятися навіть на перше місце)))))))
2008-12-10 12:41
 # 141  sharkS (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 angel
Підтримую:)але інколи б реалістами не завадило б бути...
Ауууууу!!!! НАРОД, ТАК ЦЕ Ж РЕАЛЬНО!!!!!!
РЕЗУЛЬТАТИ ЦЬОГО СЕЗОНУ БУДУТЬ НАБАГАТО КРАЩЕ НІЖ МИНУЛОГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008-12-10 12:46
 # 142  Скиф (Евпатория) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Считаю,что у женщин должна бежать Пидгрушна,пусть набирается опыта.Даже если и в этот раз не всё получится.У Лили к сожалению большие шансы отправиться на пару кругов и лучше стрелять она уже не станет.Хотя если попадёт ,то быть нам третьими,как минимум,надеюсь.
У мужиков я бы поставил Бережного,думается он готов бежать быстрее,чем в индивидуалке в Эстерсунде,а за стрельбу его беспокоиться не стоит.
Посмотрим на его скорость в спринте.
Если же Бережной в хохфильценском спринте с нулями не попадёт в пасьют,то бежать эстафету должен Прима.
По этапам видимо так - Деркач,Седнев,Бережной,Дериземля.
2008-12-10 12:51
 # 143  angel Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 sharkS
Давайте спочатку дочекаємось цих результатів,а потім будемо порівнювати чи кращі вони)я після першої гонки цього сезону була також так оптимістично налаштована,а потім тільки розчарувалась:)
2008-12-10 12:53
 # 144  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 136 # 137 Sportiies

Треба вірити у всіх і давати шанс об"єктивно кращим, якими є на даний момент Прима і Єфремова... Вони це доказали у попередніх стартах... і кількість набраних очок говорить сама за себе... і як правильно підмітив, # 135 Sandroking, у своїй тезі про Біланенка, те ж саме можна про Бережного, він з чистою стрільбою навіть в очки не попав, а Прима хоч не попав через завальну стрільбу але був швидший більшніж на три з половиною хвилини і за один підхід більше трьох промахів не робив, отже додаткових куль йому вистачить... І Єфремова Четверта серед дівчат - просто поза конкуренцією, нажаль... А стосовно, # 140 Sportiies, то це не означає що і ми маєм показувати гірші результати, а якраз навпаки, це має бути червоною тряпкою, щоб увійти в еліту світового біатлону.
Уявіть но собі на хвильку: кінець сезону, Віта бере Великий кришталевий глобус, Валя і Оксана в десятці, Ліля в двацядці, Сєднєв третій по завершенні сезону, Деркач, Прима і Дереземля в Двацятці, Жіноча збірна 1-ша в світі, чоловіча 3-тя, але в це треба повірити і поставити відповідні задачі тренерам!!! Віра коваль успіху!!! Повірте це в наших силах!!!
2008-12-10 12:57
 # 145  Счетчик шансов Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Роланд
Давайте з Вами заб емо парi якi мiсця займуть нашi збiрнi в естафетi в Хохфiльценi !?
2008-12-10 12:59
 # 146  WERT (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
і в нього ще небагато досвіду на виступах такого рівня,тому дайте хлопцю трішки влитися в колектив
Прима? Да он уже 7 лет(!) в перспективных ходит. Пора бы уже и оправдывать авансы. Я за всё время помню только 2 нормальных выступления от Примы: эстафета на Олимпиаде-2002, когда он очень сильно прошел свой третий этап и стал вторым по чистому времени прохождения этапа после Эгила Йелланда. А также тот единственный(!!!) раз когда он в 2006 году попал в очки на этапах КМ. Всё. И это за 7 лет. Так что нечего и говорить про недостаток опыта. Этот год может стать для Романа переломным. Неплохую скорость он уже начал показывать. Если станет стрелять хотя бы как Дериземля, то станет одним из лидером сборной. Если нет, то так и останется вечно молодым и перспективным.
2008-12-10 13:02
 # 147  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 145 Счетчик шансов

Якщо слад буте таким: у чоловіків Деркач-Прима-Сєднєв-Дерезимля, а у жінок Хвостенко-Єфремова-Валя-Віта, то дівчата попадають в трійку, а хлопці в п"тірку...

Це якщо враховувати усі варіати, що хтось настріляє...
Але я вірю що дівчата займуть першу позицію а хлопці третю... =)
2008-12-10 13:05
 # 148  Скиф (Евпатория) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
О соперницах наших девушек.
Германия как всегда крайне сильна - к тому же у Нойнер пошла стрельба.Ходом послабее,но этого хватит,чтоб как минимум на 6 километрах никому не проиграть.
Все остальные в порядке.
У русских видимо побегут эстафету Зайцева и Пылева (кто ещё двое и так понятно),наверняка они хорошо отстеляют и удержатся эти 6 км ногами,особенно Зайцева.
Норвежки послабее,конечно,неизвестно как будут стрелять Флатланн и Бонневи-Свенсен,но на последнем этапе Тура может сотворить невозможное.Рогстад надежна,могут ещё поставить медленную Ингстадбьорг, Элисе Ринген на этом этапе не будет.
Француженок хоронить рано,они имеют вполне конкурентноспособный состав - Байи,Бекар,Брюне,Карра-Коллен.Другое дело - иметь - это не значит выигрывать.
Есть ещё непредсказуемые китаянки,а вдруг как Вань Чунли опять попадать будет!
Так что если у нас будет место в тройке,будет нормально.
2008-12-10 13:07
 # 149  Роланд (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 146 WERT

Абсолютно підтримую!
2008-12-10 13:13
 # 150  WERT (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну, про первое место мечтать это уже как то глупо. С немками бороться нереально, даже учитывая относительно слабую форму Нойнер. А вот дальше возникают варианты. У России сейчас на хорошем уровне только Слепцова и Юрьева, остальные слабовато ( Ахатова невзрачно начала сезон, Зайцева и Медведцева только возвращаются к прежним кондициям, Булыгина совсем нестабильна, Неупокоева просто не очень высокого уровня в принципе). У Норвегии в хорошей форме Бергер и Рогстад, а дальше на 2 места претендуют в равной степени 4 биатлонистки (Свендсен, Инстадбьор, Флатланд, Эйкланд). Француженки сейчас откровенно слабы, так что в расчет не берем. Но есть сенсационный Китай, есть Швеция с Олофссон и Йонссон, но с находящейся в плохой форме Нильссон и никакой 4-й спортсменкой. Беларусь почему-то всерьез не воспринимаю. Итого результат Украины будет колебаться от 2 до 6 места. И тут всё зависит от Лили:)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті