Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:46
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-06-01 18:51 |

Про все, крім біатлону


Шановні вболівальники!

Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.


"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.

Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ та ТУТ.


Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:

ФУТБОЛ

ТЕНІС

ПРОГНОЗИ

Бажаємо приємного спілкування!


Коментарі (Всього: 57989)

[ 1, 2, 3 ... 390, 391, 392 ... 1931, 1932, 1933 ]

2016-04-15 21:07
 # 11701  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Ааааа! Какой злой Барсик, мабудь картопля таки поставила в позу :))))
Алик! Вернись к нам, я все прощу :))))
2016-04-15 21:07
 # 11702  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Ліль, а ти свіжих огірочків/редиски до погіршення стану не їла? А то ж вони іноді не гірше за неякісну квашену капусту можуть життя попсувати.
https://test.org.ua/tests/food/491
2016-04-15 21:09
 # 11703  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Після цього ще чимось зайнятися можна) і в ковдру на ніч замотатися.

2 Да.Будет.Джаз)
Неее, мне только Одеяло нужно :))))
Шоу книжки по ночам читать! :)))
2016-04-15 21:11
 # 11704  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
так и я каждый день на работу. хорошо хоть устроился, что недалеко. в соседней с кухней комнате :))

2 DonComrad
:))))) Вот же ж! Главное обед по расписанию:)))))
2016-04-15 21:14
 # 11705  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
2 Агнешка
Ахаааа! :)))))
Шо лучше, вертолет или ролики? :))))
2016-04-15 21:16
 # 11706  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Proshka
мне только Одеяло нужно :))))
Шкура хош сказати :))))
http://www.litmir.me/br/?b=188536
2016-04-15 21:32
 # 11707  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
...Уважаемый Василий Павлович, Ваше возмущение было бы справедливым, если бы милдронат был единственным в своем роде во всем мире. Тогда да, можно было бы кричать "помогите, хулиганы зрения лишают!". Но ведь на Западе этого препарата нет и спортсмены там не мрут, как мухи, а показывают отличные результаты.

Вы правы, но запад имеет то, от чего их спортсмены "не мрут как мухи". Здесь дело в принципе - в сердце. А если точнее, в доступе к современным фарм-технологиям. Например при подготовке к Сочи один из иностранных докторов сделал укол нашей спортсменке от гриппа за 12 часов перед гонкой. На утро она была здорова и успешно выступила. А Вы говорите "помогите, хулиганы зрения лишают!". Не зрения, а медалей... Я удивлен Вашему антиспортивному патриотизму. Всем кричать надо, а не оправдывать ВАДУ, ведь они скоро пурген запретят, превышая право на здоровье. С их стороны - это напоминает амбиционную фарм-игру: "Астматику все - сердечнику ничего"...
От і не додаш нічого!
2016-04-15 21:32
 # 11708  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ты романтик :))))
А я хочу сказать, шо если хряпнут, то чего насоветовал, 200-250, потом еще столько же :)))) то и Шкуры не останется :)))))



2016-04-15 21:54
 # 11709  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
- Кохана, де чай? Я ніяк не можу його знайти.
- Ах, який ти безпорадний! Чай в аптечці, у банці з-під какао з наклейкою сіль.
2016-04-15 21:54
 # 11710  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
- Коханий, що ти робиш?
- Свідоцтво про шлюб читаю.
- Навіщо?
- Термін придатності шукаю!
2016-04-15 21:55
 # 11711  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я закохана в своє ліжко, ми ідеально підходимо один одному, але мій будильник не хоче, щоб ми були разом. Ревнивий!
2016-04-15 21:55
 # 11712  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Барсик після картоплі))))))))0
http://cs635101.vk.me/v635101598/1c97/dCpB6heVrn8.jpg
2016-04-15 21:56
 # 11713  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сусід задовбав)))))))
http://cs635101.vk.me/v635101598/1c81/G52dJ1SZnDI.jpg
2016-04-15 21:57
 # 11714  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Реакція на телефонний дзвінок
http://cs635101.vk.me/v635101598/1c47/ndaR5TV-0AM.jpg
2016-04-15 21:58
 # 11715  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Квочка
http://cs635101.vk.me/v635101598/1c21/LTJ3zuP3Mug.jpg
2016-04-15 21:59
 # 11716  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В кімнату в гуртожитку забігає дівчина і кричить :
- Дівчата знімайте труси - хлопці йдуть
Дівчата познімали труси
- Та не ті дури, з батареї ..
2016-04-15 21:59
 # 11717  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лекція з ОБЖ. Викладач розповідає, як користуватися протигазом. (Далі йде цитата з лекції дослівно):
- Три пальці засунути в прохід і натягувати до тих пір, поки очко не стане навпроти очей.
2016-04-15 22:01
 # 11718  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Останній раз питаю?))))))))))
http://cs635101.vk.me/v635101598/1bd8/6hYvf-0eyfQ.jpg
2016-04-15 22:02
 # 11719  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дивний випадок відбувся минулої ночі в сім'ї Івана і Галі. Несподівано, людським голосом заговорила... шафа!
“У мене з переляку аж волосся на голові встало дибки!” – згадує Іван.
Шафа говорить: “Галя, твій заснув уже?”
Дружина: “Заснув по ходу...”
Шафа: “Ну, тоді я піду потихеньку...”
І тут я не витримав і як закричу:
- Куди це “піду” ?! Я за тебе ще кредит не виплатив!
2016-04-15 22:07
 # 11720  Proshka (ГдеТоТуда) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Ахааахааа!
- Термін придатності шукаю!

Наивный :)))) оно ж без обмежень :)))))
2016-04-15 22:23
 # 11721  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)

От і не додаш нічого!

И не нужно, потому что Карленко написал полную фигню в стиле "Почему милдронат запретили, если Ахметов не сидит" )))
2016-04-15 22:37
 # 11722  d22d Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
пані Любава , всі Ваші світлини та гуморески можна помістити в один коментар а не розтягувати по одному на всю сторінку ))
можливо Вам краще виставляти оргигіналіні фотки як наприклад пані Юля ?
не замислювалися , можливо майже всі тутешні мещканці ОВ є в соц мережах де підписані на всякі групи цікаві і нецікаві ))

2016-04-15 22:55
 # 11723  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У нас Чемпіонка Європи у важкій атлетиці в категорії до 75кг
http://censor.net.ua/photo_news/384640/ukrainka_deha_stala_chempionkoyi_evropy_po_tyajeloyi_atletike_foto
2016-04-15 23:07
 # 11724  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
Якщо ти про останню фразу, то я довго думав))) чи ціпляти її в цитату, чи обірвати її на слові здоров'я. Але дав повну, бо людина має право і так думати.
Якщо ні - аба снуй! :)))
2016-04-15 23:30
 # 11725  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)

Если коротко, то человек переводит разговор о милдронате на тему отсталости нашей фармакологии. Это две большие и четыре маленькие разницы. Ситуация с милдронатом проста - его отследили и запретили по обычной для ВАДА процедуре - осенью предупредили, с января начали банить. И тут оказалось, что обычный запрет обычного препарата натолкнулся на тупорылость совка в ярком его проявлении. А так как этот препарат использовали почти только в странах постсовка, то пошла лавина некомпетентности врачей, спортсменов, помноженная на отсутствие достоверной информации от производителя (родом из совка, кстати). Отсюда и такая ситуация, к которой наша отсталость в передовой фармакологии не имеет никакого отношения.

При этом каждый год ВАДА запрещает тот или иной "западный" препарат и никакой лавины допинговых глупостей не наблюдается что-то. потому что там работают нормальные врачи и адекватные спортсмены. И производитель, выводящий препарат на рынок, тратит миллионы долларов на его проверку и сертификацию, получая достоверные данные в том числе и о сроках выведения из организма. И, когда он подает эти сведения по запросу ВАДА (или ВАДА их берет из соответствующей базы медпрепаратов), все оказывается в норме и никакого "дунули и за 6 часов вылетело" - нет.

З,Ы, правильность/неправильность запрещения милдроната не обсуждаю, потому что на руках нет обоснования, которое явно делается под каждый запрет. можно предполагать, но недостоверно.

А эта странная фраза (с).
С их стороны - это напоминает амбиционную фарм-игру: "Астматику все - сердечнику ничего"

Человек реально не в теме, хоть и профессор)). В списке разрешенных (не забаненных) препаратов имеется куча "сердечных". И принимать их может любой желающий. Так же, как и любой желающий, не имея справки об астме, может кушать тот же сальбутамол или еще много разных лекарств. Так что никто не оставляет сердечников один на один с болезнью. Например, здесь http://www.vhlru.ru/documents/attention.pdf лежит файлик-рекомендация врачам команд КХЛ с перечнем разрешенных препаратов (файл старый, но, уверен, есть и актуальные версии) - так что выбрать альтернативу вполне можно и сердечникам, и астматикам, и желающим полечить насморк.
2016-04-15 23:49
 # 11726  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
Ну здрасти! А как же "Шеф, усё пропало, всемирный заговор!!!"????
2016-04-16 00:13
 # 11727  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
Про останню фразу я написАв, знаєш, я багато чого не знаю (та шо там - майже ва-а-аще нічого, тому сперечатися по ній взагалі некоректним вважаю)
Можливо ВПК знає трохи більше, в тому числі і про дози які цілком можливо астматики зі справкою можуть отримувати більше хз. Про це вже списи ламали в тому числі і ті хто мо і побільше навіть чим ВПК знають, і на Заході теж.
Тому лише по-першій частині. От в чому я з тобою погоджуся. (та я багато в чому погоджуся)), але на цьому акцентую) - це лавина некомпетентности - але чомусь вона весь час акцентується на нашій типу (до речі типу шведка і Тофалві не дуже то й наші)))) , а некомпетентність ВАДИ залишається за скобками.
А банить спортсменів через те, що самі до початку бана не з'ясували, ай-ай виробник вас надурив))) - спортсменам по логіці б пофік мало бути. Лоханулися ВАДАвські експерти - вибачтеся, та нє ж... чи їх тупорылость совка в ярком его проявлении покусала - ніколи не визнавати що неправі, в розумінні)
І оце небажання визнати власний глюк найбільше і смішить.
Тепер те в чому повністю згоден з ВПК - я зараз не претендую на істину, просто як багато хто про це каженавіть з посиланням на тих же ВАДАвців (анонімних звісно, то ж можна і не брати до уваги і теорію заговору приплести і т.д. для повноти шоу)))
В подавляючий більшості проб спортсменів він був. Саме це і стало причиною. Якщо їдять масово - це підозріло.Тобто просто ВАЛ. А через ущербність трохи нашої фармакології справді ВАЛ був диким - майже всі, а спортсменів в постсовку і постСЕВ дофігіша (отут і до речі смерть теорії про мочать нас - західняки просто жеруть різні препари, а не як у нас один на всіх - тому і вала нема, по кільком нішам розкидано, ну це імхо). Все - з цього все і почалося. Ніяких доказів про позитивний вплив нема і зараз. Як і ще з рядом препаратів, щоправда деякі з них не посміли забанити... поки)))
І от тут згоден з Паличем, та сам 100500 раз писАв, чого ж не погодитися)))) - там де йде розмова не про захист здоров'я спортсмена через побочки, а про бан за те що на трасі завдяки цьому не падають (тобто препар навпаки захищає організм що працює на межі і мені по фіг буде це розвинута західна, чи відстала наша фармакологія) - сучасна ВАДА має померти (С)))))
Та ми вже тут мульйон раз тут про це розмовляли)))
Але он аж на головній темкою зацікавилися, треба ж людей заманювати :)))))
2016-04-16 00:20
 # 11728  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 d22d
Респект!:)
2016-04-16 00:34
 # 11729  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)

Можливо ВПК знає трохи більше

Возможно. Может, он и говорит не то, что думает, а то, что нужно. Поэтому не вижу смысла дискутировать с ним на главной.

некомпетентність ВАДИ залишається за скобками... Лоханулися ВАДАвські експерти - вибачтеся, та нє ж...

Причем здесь некомпетентность ВАДА? Эта организация не должна изучать лекарство. Если оно поступило на рынок, значит, уже изучено.А ВАДА просто пользуется полученными данными. Она и не имеет возможностей для исследования препаратов - эта процедура обходится в миллионы долларов и лежит на производителе.

Ніяких доказів про позитивний вплив нема і зараз.

это к делу отношения не имеет. Запретил начальник - значить, нужно перестать кушать. А уж потом (или на стадии запрета - а препарат отслеживался не один день и об этом знали) давить на ВАДА, чтобы его опять сделали разрешенным.

а по поводу полезности - не мое, а специалиста по фарме (не совкового). Просьба по интернетам текст не таскать )))


подивись не все це з iншоi площини:

хто такий цей професор, щоб казати, що його препарат не допiнг? нэ, можна сказати, що хай вада сама доводить, що препарат э допiнгом. ну, нехай.

пiсля того, як вiн каже, за твоiм постом:"Им можно рекомендовать милдронат для того, чтобы обезопасить их от сердечных приступов и повреждений мышц в случае перетренировки." все, далi можна не читати. тут так: або nobel prize, або нах**.

ви взагалi розумiэте, що кожен третiй препарат у ваших аптеках маэ такi самi анотацii, i якщо вони вiрнi, то за кожен третiй препарат у ваших аптеках можна давати nobel prize? такi фантастичнi речi, майже панацея. но чому все це обосновано? ви взагалi розумiэте, що щоб це нормально обоснувати, треба сотнi мiльонiв доларiв? я беру до уваги захiднi розцiнки та жахливi грошi якi треба платити на заходi за контроль якостi на всiх етапах.

я не знаю, може вада то э бюрократична та полiтична органiзацiя, яка пiдтримуэ штатовську фарму. може. але прочитавши тi заяви, який винахiдник мiлдронату заявляэ, прочитавши говно-статтi у зах.монгольскiй псевдолiтературi - вада могла сказати, що таки так, це допiнг. i тут iде друга заява професора: "мiй препарат не покращуэ результатiв спортсменiв". а ось тепер, пiсля всiх отих фантастичних анотацiй та заяв щодо цього мiлдронату, саме виробник мiлдронату повинен доводити, що вiн не верблюд"

2016-04-16 00:56
 # 11730  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
Она и не имеет возможностей для исследования препаратов - эта процедура обходится в миллионы долларов и лежит на производителе.
Фігасє? А за що вони гроші отримують, а ща чому ж досліджують, хоч казали нє-єнє :)))) Не сміши. Це ж мрія бєздєльніка з дубинкою. нє хрєна не робити - тільки лупошити. Ну вони власне туди і скочувалися, мо ща щось зміниться.

Запретил начальник - перестали кушать. День в день, як начальник заборонив :)))) Сама схема дебільна - докажи, що ти не
не верблюд"
Тобі надо , це я не про тебе) - про ВАДУ, ти і доводь. Ти ж борець за чистоту спорту. Доведеш - ми погодимося - базар грошей у них нема - відмазка для бідних. нема не працюйте (це до речі і вибірковості проб стосується - ну маразм же), а про процедура обходится в миллионы долларов ну тиж розумна людина... в того в кого вони є проведуть так як треба - Фольксваген яркий приклад, так шо не тре що лише ми на*общики :)))
А у ВАДи є до речі - от хай і працюють, а не як у Євдокімова було "коли у мене морда кра-а-а-а-асная" я все одно зроблю що захочу.
Ну в принципі ми з тобою ні про що сперечаємося.
В останнє повторюся - от я б прсто заморозив перелік озволених ліків - всі б проблеми відпали самі собою. Раз те, що їдять зараз не призводить до масових смертей на трасах і не вихолащує боротьбу - знач досягнуто певного балансу. Все. Нічого не забороняти старого, банити все нове що може шкодити.
Але ж я хоч і романтик, але прагматичний, тому розумію, що цього не буде.
Бо в когось є оті миллионы , а хоцца мільярди.

[ 1, 2, 3 ... 390, 391, 392 ... 1931, 1932, 1933 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (10)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті