Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:39
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-06-01 18:51 |

Про все, крім біатлону


Шановні вболівальники!

Практика спілкування на сайті показала, що біатлонні фанати - дуже різнобічні й цікаві люди, і коло їхніх інтересів явно не обмежується лише біатлоном. Тому всіх, хто хоче спілкуватись не лише про улюблений вид спорту, ми запрошуємо сюди.


"Про все, крім біатлону" - стала вже брендом сайту. "Обовсемка" має свою історію, свої традиції, але завжди з приємністю вітає нових цікавих людей. Ця тема буде вільна від модерації. Останнє, звичайно, не стосується коментів образливого характеру або тих, що містять нецензурні вислови.

Через велику завантаженість сервера ми змушені оновити коментарі "Обовсемки" у новому розділі. Історію повідомлень в "старій" темі можна подивитися ТУТ та ТУТ.


Крім того, для зручності спілкування пропонуємо структуровано залишати коментарі за наступними темами:

ФУТБОЛ

ТЕНІС

ПРОГНОЗИ

Бажаємо приємного спілкування!


Коментарі (Всього: 57989)

[ 1, 2, 3 ... 418, 419, 420 ... 1931, 1932, 1933 ]

2016-04-25 21:59
 # 12541  yuravlas (Олешки) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Спокойнее , Андрюха. Уж ты то должен понимать , что нельзя всех грести под одну гребёнку. Многие из тех , кто остался в лугандонии стали пенсионерами ещё при совке , или сразу после него. Они помнят , что потеряли (например вклады) ,взамен же получили очень мало .Здесь много факторов - и пропоганда рашки , и раздолбайство своих властей , и пофигизм самих людей. Далеко не все могут и хотят перестроиться под новые реалии. Среди моих знакомых-сверстников этот процесс идёт намного медленнее , чем среди молодёжи. Приходиться и ругаться , и высмеивать и пихать мордой в историю. Но здесь , в Украине процесс всё же идёт. А ты представь , что там на мозги постоянно капают разные киселёвы. И вот им приходится выбирать между вороватым украинским правительством и обещанием возрождения совка. Так что не суди слишком строго , всё очень непросто. А Алик такой же заложник совка , хоть и чуть попродвинутей. Психологию в один момент не поменяешь , для этого иногда нужны поколения. Я не знаю , какова бы была моя позиция , если бы я не был вынужден вариться в этой каше вместе с дочками в Крыму. Наверное (надеюсь) приблизительно такая же , но возможно не столь безапепеляционной..
2016-04-25 22:27
 # 12542  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А вот «Олимпик» аттестат получил.
2 Nicolas-фанат биатлона
Вони на Баннікова гратимуть.? Дупка)
2016-04-25 22:51
 # 12543  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 yuravlas
Спокойнее , Андрюха
Нє, Юрка! Розумієш, осто*зділа вся ця толерантна фгня.
І нехай кожен відповідає за те, що зробив.
Ніхто не відстоював радянський союз. НІХТО, тепер коли війну розв'язали, базарити про толерантність.... Нікому - нічого.
Юль -Мережка, пробач. Якщо Алік хоче громадянської війни, хай вона буде, і ті хто там, нехай йдуть і воюють з окупаційною владою. Скільки б їм не було. Лугандонія рухне за дві хвилини, як окупанти розстріляють мітінг ЗА пенсії. За пенсії Лугандонії, а для цього Україна їх платити не має. Обрали - тримайте, чи йдіть і відстоюйте як не обирали.
Але ніхто не вийде, як і ніхто не вийшов СРСР боронити.
Алік, ще раз пробач. я сказав, мені буде соромно, але давитиму кожну тварюку, яка виставляє все це як громадянську війну. Громадянська війна була в Іспанії (дуже схоже по наружкє))), була в постросійській імперії.Все це було в межах держави. тут хтіли відгристи. Вдавляться.
Тут нема громадянської війни. тут колоніальний наїзд.
Ще й з вимогою комусь щось платити (про 30-40 років на Україну я просто заплакав, якщо ти не знаєш скількі років Україні) і де всі (і пенсійні теж)збереження осіли.
Знач пенсіонерам СРСР має платити ця безумна держава - паребрія! Але на щастя цього не сталося, і навіть пенсіонери, які себе громадянами України відчувають (я можу про дідків 70 річних розповісти (офіцерів, які вміють воювати) вбивають агресора. Деякі вже не вбивають, бо в бою.
Ну а іншим знову ж Бог суддя.
Якось так. Нікого образити не хочу, але... якщо комусь хочеться громадянської війни - він її отримає - вТюмені, Далекому Сході, Середній Азії. В останній я був в 90-х.
Нікому не побажаю те побачити.
І тут цього не буде, як би кому не хтілося.
Тут нема громадянської війни. Тут орки напали. І подохнут. Ще раз міль пардон.
2016-04-25 23:08
 # 12544  yuravlas (Олешки) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
якщо комусь хочеться громадянської війни - він її отримає - вТюмені, Далекому Сході, Середній Азії.
2 Да.Будет.Джаз)
В Тюмени - возможно , а вот в Средней Азии и Дальнем Востоке - это уже будет не гражданская , а национально-освободительная. Как и на Поволжье и Севернм Кавказе. Не говоря уже о Карелии :))
2016-04-25 23:19
 # 12545  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Гражданская война-крупномасштабное вооруженное противостояние между организованными группами внутри государства.
Целью сторон,как правило,является захват власти в стране или в отдельном регионе.
Признаками гражданской войны являются втянутость гражданского населения и вызванные этим значительные потери.
2 Да.Будет.Джаз)
Вот почему я считаю,что именно гражданская война.И теперь естественно полный игнор.Пиши шо хочешь,отвечать не буду.
2016-04-25 23:40
 # 12546  amberland (Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аааааа, двадцать пятый (решающий) фрейм!!! Ронни - Барри.
2016-04-25 23:41
 # 12547  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хорошо шо Джустінс уважаєт сєбя і нє станєт "ігратса в общенія" з носітєлямі ідей новососії! Чєво і вам желаю товаріщі! Уважайтє сєбя!))) хатя і нетик надо дєлать скідкі нооо фсьоже!
2016-04-26 00:06
 # 12548  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bars
Человек 30 или 40 лет трудился на благо УКраины
Украине 25 лет :)
Нет,если нагулял на статью УК,то будь добр получи и распишись.Но лишать пенсии......нет,можно и лишить,но тогда будьте добры вернуть человеку его отчислений и начисления,и тогда ему эта пенсия нафиг не нужна будет.
Это ты о тех 0,5 - 3,6 % (в разные периоды времени и в зависимости от размера ЗП), которые удерживались из ЗП работника? :) Да, на них пожируешь... ))) Если же ты имел в виду начисления 22 - 35%, то это налог (сбор) с работодателя, и сам работник к этим деньгам имеет очень опосредованное отношение.
Ну и вообще. Украина имеет обязательства перед своими гражданами. Те же, кто получил туалетные бумажки ЛэНэРэ, фактически пренебрегли украинским гражданством, а следовательно, и страна имеет полное моральное право пренебречь их интересами до восстановления суверенитета над этими территориями и получением возможности квалифицированно "отработать" по статьям УК всех, кто может представлять соответствующий интерес.
2016-04-26 00:07
 # 12549  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 amberland
Аааааа, двадцать пятый (решающий) фрейм!!! Ронни - Барри.
Блин. Опоздал. Чем закончилось-то?
2016-04-26 00:10
 # 12550  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Ронні програв.
2016-04-26 00:11
 # 12551  amberland (Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Барри выиграл( но фрейм удался
2 Eugen
2016-04-26 00:14
 # 12552  amberland (Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну вот, настроение испортили. Теперь нелегкий выбор, за кого болеть дальше...
2016-04-26 00:26
 # 12553  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nicolas-фанат биатлона
Как теперь будет ромб выглядеть с 3-мя звездами?
Как эти звезды будут раположены? Насколько это убого будет?

Ну варіантів не дуже багато :)
http://goo.gl/z6rdDq
http://goo.gl/C9BCgK
http://goo.gl/xy2QI0
http://goo.gl/rrZjSO
http://goo.gl/0eRwTz
http://goo.gl/EvHLJq

Як не крути - все одно убога дупка :)
Тому мій вибір - такий :)
http://goo.gl/pTUj7F
2016-04-26 00:28
 # 12554  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 merezhka
Тому мій вибір - такий :)
http://shakhtar.com/data/img/crest1.jpg
)))
2016-04-26 00:29
 # 12555  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Iris.ka
2 amberland
Капец :( А я ждал финала, чтоб посмотреть )))
2016-04-26 00:32
 # 12556  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bars
Гражданская война-крупномасштабное вооруженное противостояние между организованными группами внутри государства. Целью сторон,как правило,является захват власти в стране или в отдельном регионе. Признаками гражданской войны являются втянутость гражданского населения и вызванные этим значительные потери.
О! Так у нас в 1941-1943 была классическая гражданская война? :)
- Противоборствующие группы были преимущественно организованы
- Цель была - установление контроля над территориями боевых действий
- А уж потери среди населения...
2016-04-26 00:34
 # 12557  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 yuravlas
:)))
Боюся не доживемо ми до национально-освободительная в паребрії :))) ща облом шукати, але точно найду, що навіть зі східною германією зробили За 40 років. тут подовше... Але мислЮ поЙняв і підтримую))))
Ну нічого, процес пішов, доміношки падають.
Аби поменше задавило.

2 Bars
И теперь естественно полный игнор
Ось це і є громадянська вйна. В ОВ))) Ми не дискутуємо, ми не намагаємося зрозуміти... Та ми ваще чути не хочемо те. що нам не подобається, якщо не по нашему. Ми вищі цього! :))) Не так - в ігнор))))
Ну ми, хоч, на щастя, на щастя, ігноримо.
А в реалі ми вбиваємо тих хто нами не згоден.
І, Алік, правда, мені іноді навіть по троху стрьомно стає, бо я і сам десь вже до цього готовий.
І оте ботоксне чмо , яке все це заворотило отаких як я (і ти найсмішніше)найбільше боятися має. Ми пам'ятаємо, як жили... не скажу мирно, і "славяне" "чурок" ганяли, і навпаки...
Ненависті не було. була десь зверхність, була заздрість, навіть таж середня азія 90-х - це було страшно, але це було стінка на стінку тому що у різних людей різний розріз очей, тай не глобально, багато хто скраю був і навіть допомогав тим же гнаним типу слов'янам, ну чи з таким же розрізом, але з іншого, умовно клану
Тепер - ненависть народів на роки, десятиліття. Типу між своїми.І розріз очей однаковий(
Не буде паребрії прощення. І пощади не буде.
Хтілося б на щоб на десятиріччя лише, але ж Валенса не зазря казав про те, що не фіг українців чіпати - сторіччями мститимуться...
ну нічо. З поляками якось устаканилося. І з росіянами.. колись)))).
А про термін громадянської війни, Алік - вона тоді громадянська, коли метою є як ти правильно написав - боротьба за захват власти в стране , про окремий регіон можемо порити по термінах)), але ж тут нема навіть боротьби за владу - тут спроба реанімувати державу яка померла, ну чи хоч її частину.
Тобто класична постколоніальна війна.
Я б, як не страшно це звучить,десь би і Крим і Донбас зрозумів, яби вони хтіли стати незалежними державами. Так само, як і Карабах, і Чечню, і Татарстан, наприклад). От правда, не було б москалів в Придністров'ї вже б давно про все домовилися.У мене там з обох сторін (стріляли один по одному) колеги.
обидва кажуть та розібралися б на фіг.
Цього нема. І не дозволять.. Отгризьть і забрать:))))
Якщо трохи любиш історію пригадай чому великобрітанія залишилася потужною державою після розпаду імперії.
Тому що відпустила і запропонувала.
У Мордора розуму на це не вистачило. Вони вміють лише стравлювати і на цьому типу грати. Як і між армянами і азербайджанцями (яким обом зброю торгують), так і між різномовними в Молдавії, знову ж на ту ж середню азію глянь.., так і тут.
Вони мали можливості залишити афігеннійший вплив - тепер їх проклинатимуть і мститимуться століттями (с) Валенса))))) Ну тут точно.
Ти на стату глянь. За НАТО, в якому ми ще фіг зна скоко не будемо - з 20 умовно, до 60 проц. Так без Криму і клаптика Донбасу, але і по чистим цифрам десь 2.5.
І хто це все наробив. бЕндеровци?)). Нє-єє-є... Возрождатєлі Імперії)))
Глупо захищати долбо*бов - я тебе все одно разумною людиною вважаю.
Якось так.
Тож в ОВ давай без громадянських війн
Ну я точно без.
І ігноріть тебе не буду. Так шо вже пробач, якщо знов наїду колись:)))))
2016-04-26 00:37
 # 12558  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Чим тебе сьогодні годували (чи не годували), що ти такий злий? :))

Я тут ще один варіант придумала, і от він мені якось сподобався :)
http://goo.gl/CBR8uz
2016-04-26 00:37
 # 12559  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ось це і є громадянська вйна. В ОВ))) Ми не дискутуємо, ми не намагаємося зрозуміти...
Андрей, когда к тебе с порога как к "твари" обращаются - находить общий язык несколько сложнее.
Я понимаю - эмоции, но выражать их можно иначе.
Мне кажется, извинения здесь вполне могли бы иметь место.
Пы.Сы. Думаю, ты догадываешься, что я с Аликом тоже редко имею точки соприкосновения. То есть, соглашаюсь с ним даже гораздо реже, чем понимаю тебя )))
2016-04-26 00:39
 # 12560  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 merezhka
Чим тебе сьогодні годували
Жри шо хоч (общий стол). Но я предпочитаю "дексалгин". Как конфетки ем...
2016-04-26 00:47
 # 12561  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Но я предпочитаю "дексалгин".
Та краще вже конфетки ... :) От сиджу і увесь вечір мрію, щоб нарешті вже настав час, коли і ти, і я обходитимося без дексалгінів та іншої аптечної мури. Це ж вже скоро, правда? :)
2016-04-26 00:51
 # 12562  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Паша
Как тебе финал Викингов?
2016-04-26 00:52
 # 12563  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 merezhka
Це ж вже скоро, правда? :)
Ну как сказать... скоро старость! Так шо сильно не расслабляйся :)))
2016-04-26 00:57
 # 12564  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Так шо сильно не расслабляйся :)))
Ну хоч 5 років можна ж себе побалувати :)
2016-04-26 00:59
 # 12565  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 merezhka
Ну хоч 5 років можна ж себе побалувати :)
Лучше начинать привыкать к земле)))
2016-04-26 01:03
 # 12566  merezhka (Htoznadensk) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Лучше начинать привыкать к земле)))
Тю, так я ж вже: он навіть горщик із землею та добривом собі на вікні завела :)
2016-04-26 01:19
 # 12567  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
горщик із землею та добривом собі на вікні завела :)
Правильно-правильно)))
2016-04-26 01:30
 # 12568  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
когда к тебе с порога как к "твари" обращаются
Признаю.
извинения здесь вполне могли бы иметь место.
Та в мене через речення вибачення)))
шуткую, звісно.
Так, квакнув першим.

2 Котяра)
Алік, правда, не тримай зла. Мені оці всі розмови про громадянську війну, про кляте НАТО, про ламання через коліно власного народу в теж НАТО (ну це я все сьоня від Сумної шкапи))) почув - і типу ми не до чого, то все їхня війна, нас нє-нє...Ну це як розмови про інтелігента в очочках, якому в підворотні гопота по башкє дала. Ну і резюме, а нефіг по подворотням ходить (С)
І тут ТИ з тою ж, імхо, фігнею..
Нє користі раді, і не волею пославшого мя Женьки) (майже (с)))
Не прав, кароч!
а я на тебе і не злюся і за отвєтку та й за позицію
Але оцю теорію про громадянську війну давитиму нещадно і беззастережно (звісно завше готовий чужі аргументи вислухати, але давитиму, попереджаю)))))), ну і, звісно, намагатимусь без особистих образ.
Пробачай!
Но только за это! (с) Чи як там казав шевалье наш д`Артаньян :))))
2016-04-26 01:48
 # 12569  amberland (Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Капец :( А я ждал финала, чтоб посмотреть )))
Неужели тоже за О'Салливана болеешь? О_о
А финал все-равно состоится:) Так что еще подожди, и можно смотреть)
А Ронни, проиграв первую сессию, сделал Барри подарок на день рождения. Пытался, конечно, потом назад забрать, да Барри не отдал)
2016-04-26 08:16
 # 12570  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Это ты о тех 0,5 - 3,6 % (в разные периоды времени и в зависимости от размера ЗП), которые удерживались из ЗП работника? :) Да, на них пожируешь... ))) Если же ты имел в виду начисления 22 - 35%, то это налог (сбор) с работодателя, и сам работник к этим деньгам имеет очень опосредованное отношение.
Не соглашусь. к этим 22-35% работник имеет самое прямое отношение. А именно: на его труд эти отчисление и делались. Если Петров не делал гвозди - пенсионный фонд не пополнялся. Другое дело, что правильно было бы не на предприятие вешать этот налог - а на работника, но хитрожопые "верха" сделали замутку, чтобы не было, что работник отдает половину зарплаты государству - и фиги с две имеет (дороги, медицину), а типа - у нас начисления на ФЗП 13% (или сколько там было). То есть просто налог на рабочую силу по-другому сформировали, но катализатором пополнения ПФ является трудовые ресурсы, то есть Петровы, Ивановы, Сидоровы.
По поводу паспортов и смены гражданства - это не должно влиять на пенсионные выплаты человеку. Вот например у меня родственник бОльшую часть своего стажа служил в России, и пенсионный фонд россии переводит свою часть (положенное за работу в РФ) нашему ПФ, а уже наш ПФ выплачивает родственнику. Эта практика после ссср была, странно что ты не знаешь.

[ 1, 2, 3 ... 418, 419, 420 ... 1931, 1932, 1933 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧС-2024. Стартові склади суперспринтів у юніорів (2)
    ЛЧС-2024. Склад збірної України (9)
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (10)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті