Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:02
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-01-15 16:20 |

Рупольдінг 2017. Результати гонки переслідування у жінок


Кайса Макаряйнен підтвердила свій статус прими п'ятого етапу Кубку світу в Рупольдінгу, не залишивши шансу суперницям в гонці переслідування і додавши цю перемогу до виграшу спринту і свого етапу в естафеті.

Персьют, як зазвичай, був калейдоскопом подій, але всі зміни проходили далеко за спиною фінської біатлоністки, яка проводила не контактну, а інтервальну гонку. Хвилинна перевага Кайси сформувалася вже після першого вогневого рубежу, який вона пройшла чисто, а суперниці, немов по команді, змазали по одному-два постріли. І після стрільби лежачі, на друге місце вискочила Доротея Вірер. Втім, згодом і італійка не обійшлася без промахів: хоча Доротея і брала участь в боротьбі за медалі, на фініші виявилася лише сьомою.

Найвдачливішою з переслідувачів виявилася Габріела Коукалова, яка виграла срібло насамперед за рахунок більш точної стрільби, ніж у конкуренток. На 23 секунди від чеського лідера Кубку світу відстала Марі Дорен Абер. Гонка для француженки почалася з падіння на першому кілометрі, продовжилася промахами на кожному з трьох перших рубежів, але закінчилася благополучно - подіумом. Як не намагалася порадувати призовим місцем трибуни Лаура Далмайер, наздогнати французьку суперницю на останньому колі вона не змогла - розрив в 7-8 секунд після виходу з вогневого рубежу Марі зберегла до фінішу.

Головним сюрпризом гонки стало п'яте місце шведської біатлоністки Ханни Еберг. Хоча підйом на п'яте з сьомого місця в спринті назвати проривом можна, але сюрпризом стала здатність шведської спортсменки демонструвати стабільність протягом усього етапу, а не окремої гонки. Як і в спринті, допомогла Ханні класна стрільба: всього один промах.

Ще краще відстрілялася найкраща з українок в цій гонці Ірина Варвинець. Всі 20 уражених мішеней - одна з двох стовідсоткових снайперів гонки переслідування! Причому стріляла Іра не тільки точно, але й швидко - у неї краща скорострільність, набагато швидше за інших дівчат. Тому, навіть поки не володіючи високою швидкістю, Іра змогла зробити кращий прорив в гонці - на 32 позиції, з 52-го стартового місця в двадцятку кращих! Браво!

Стабільну гонку продемонструвала і Анастасія Меркушина, як і днем раніше, зайняла 23-е місце. Хіба що, три промахи - не звичний останнім часом для Насті результат. Для Валі Семеренко друга гонка сезону склалася ще дещо успішніше, ніж дебют - ті ж два промахи, але вже на чотирьох рубежах, і 28-е місце в порівнянні з 30-м у спринті. А ось Юлія Джима останній старт в Рупольдінгу змушена занести в пасив: вісім (!) промахів, і логічне при такій стрільбі місце поза кубкових очок.

У загальному заліку Джима опустилася на дві позиції і зараз йде 12-ю. А нагорі триває цікава боротьба за жовтий біб. Габріела Коукалова зберігає ініціативу, але її перевага над Кайсою Макаряйнен скоротилася до 19-ти очок. Ще трохи позаду розташувалася Лаура Далмайер, яка акцентовано готується до чемпіонату світу і здатна видати там нокаутуючий ривок.

Але поки до Хохфільцена ще майже місяць, а наступний етап Кубку світу в Антхольці стартує вже в четвер - індивідуальною гонкою у жінок.

1. Кайса Макаряйнен (0+0+1+0) 30:58.0
2. Габріела Коукалова (2+0+0+0) +1:00.9
3. Марі Дорен Абер (1+0+1+1) +1:23.1
...
20. Ірина Варвинець (0+0+0+0) +2:46.1
23. Анастасія Меркушина (0+1+1+1) +3:01.5
28. Валя Семеренко (1+0+1+0) +3:23.4
43. Юлія Джима (2+1+3+2) +4:28.8

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку світу і залік гонок переслідування
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 483)

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17 ]

2017-01-15 18:41
 # 241  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Я, например, считаю, что ни Урош, и сама Джима ничего не скажут толкового после такой гонки, т.к., сами пока не понимают причины этого срыва. имхо.
Я бы повеселился с попыток журналиста взять комментарий у Джимы после этой гонки :)
2017-01-15 18:43
 # 242  tatko (Умань) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Вы в самом деле думаете, что они не понимают, что произошло? Особенно Юля?
2017-01-15 18:44
 # 243  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
мені здається, що брати інтерв'ю після такої гонки у Юлі це просто знущання, хай краще в Іри чи Валі беруть
2017-01-15 18:45
 # 244  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Червяк
так Олена і не їде в Антхольц, тому цілком імовірно
2017-01-15 18:46
 # 245  remark (Червоноград) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Євґеній
Интересно, почему фамилию Кайсы Мяккяряйненвы и комментаторы упорно искажаете?
Ваше імя точно пишеться так як Ви написали через "ге"?? (Я ніяк не можу відшукати в себе цю українську літеру:()

2017-01-15 18:47
 # 246  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валя интервью не любит вообще, вроде. Юля с прошлого сезона перестала после программы Мащенко.
Россияне вон после провалов своих дам их допрашивают, как-то не помогает пока.
2017-01-15 18:47
 # 247  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы в самом деле думаете, что они не понимают, что произошло? Особенно Юля?

Безусловно, иначе бы результат был иной.
2017-01-15 18:49
 # 248  Nikq (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Формула там другая, но в любом случае мерять по преследованию нельзя, так как спортсменки не бегут его в полную силу
Скорость Варвинец всё ещё никуда не годится, но по статистике в этой гонке лучшая скорость сезона.
2017-01-15 18:49
 # 249  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nikq
може Іра знову до ЧС підійде в оптимальній формі, Олена відпочине, Настя і Валя наберуться досвіду в гонках. (для Валі в цьому сезоні), Юля стрільбу ОБОВ'ЯЗКОВО покращить і все буде зачотно
2017-01-15 18:49
 # 250  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
MrVisual (Киев)
Спортсменки всегда бегут в полную силу, которая диктуется целесообразностью. И в спринтах тоже после 2-3 промахов сбрасывают скорость и "идут" на финиш. Так что говорить, что спринт прямо от начала до конца - максимальная скорость нельзя. А то что на финишных кругах ГП и МС некоторые иногда спокойно добегают, а некоторые рубятся за сантиметры - усреднится по сезону. Сегодня одни в борьбе, завтра другие... Ну а ИГ - умение разложить себя на 20км, тоже очень показательные цифры получаются. Если не хочется смешивать со спринтами - согласен, но отдельно - весьма интересно.
2017-01-15 18:50
 # 251  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Я бы повеселился с попыток журналиста взять комментарий у Джимы после этой гонки :)
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
2017-01-15 18:50
 # 252  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Truth
В Украине куча разных сайтов спортивных, ТВ. такая ли уж проблема подъехать на денек, поговорить?
Почему бы вам не потребовать на этих "разных" спортивных сайтах и ТВ. Не вижу смысла писать об этом тут.
2017-01-15 18:50
 # 253  Гость22 (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как -то спокойно отнесся к неудачной гонке Юли, бывает) . Ход есть и она все поправит в стрельбе. Более интересны результаты Алены и Вали. Валя , для начала, вполне прилично. Вырисовывается очень приличная эстафетная четверка: Варвинец-Пидгрушная-Семеренко-Джима. Именно в таком порядке.
2017-01-15 18:52
 # 254  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Безусловно, иначе бы результат был иной.
судя по стрельбе, Юлю на рубеже тупо трясет и она не понимает как себя вести, чтобы этого избежать. А на тренировках судя по интервью Уроша она так быстро не бежит и там проблема не воспроизводится.
2017-01-15 18:53
 # 255  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гость22
Более интересны результаты Алены
Чавой?
Тобто якої? :)))
2017-01-15 18:54
 # 256  tatko (Умань) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Человек работает в большом спорте. Зто его работа. Он либо выигрывает, либо нет. После выиграша все дают вью и не считают, что это плохо. После неудачной попытки на западе тоже дают вью, но только не у нас. Если они выступают для себя, а не для болел, то просто надо проинформировать. Постараемся "понять и простить". Последнее - это шутка.
2017-01-15 18:56
 # 257  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
оперативные вью по горячим следам
Є такі в російській команді. То в них лижі не такі, то черевик муляє, то розстібається, то мішень вбік відскочила, то сніг заважає... :)) Загалом не дуже інформативно, а поваги спорстменові не додає. Він і так засмучений, а тут ще щось пояснюй на кількамільйонну аудиторію.
Ну і на "Першому" часто після гонки скайп-включення зі спорстменами. Дуже гарні і доречні.
2017-01-15 18:56
 # 258  Nikq (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гость22
Как -то спокойно отнесся к неудачной гонке Юли, бывает)
К сожалению надежда была на то что стрельба улучшиться, а вот закономерность привела к реальному результату: 8! Так что уже, незаметно, привыкли к такой стрельбе)))
2017-01-15 18:59
 # 259  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tatko
Что произошло? Хотела попасть по всем мишеням, но попала только по некоторым:) Что тут объяснять, ну правда, ещё и когда очевидно очень расстроен? Проблема явно возникла не сегодня, ее так и эдак пытаются решить (разный подход к рубежу, методика и скорость стрельбы и тд.), пока не получается. Ну что поделаешь? Или ежедневный отчёт на публику как то поможет?
2017-01-15 19:01
 # 260  Nikq (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гость22
Вырисовывается очень приличная эстафетная четверка: Варвинец-Пидгрушная-Семеренко-Джима. Именно в таком порядке.
Не соглашусь, Настя меня больше убедила необходимости в Эстафетах чем Ира. Но если Ира наберёт форму к ЧМ, то под вопросом участие Лены. Ну а если все в форме на ЧМ, то медаль наша!)
2017-01-15 19:04
 # 261  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Угу, и выглядит, как будто нашкодившего ученика вызвали на педсовет, и он через слезы дрожащим голосом оправдывается перед школьным комитетом. Печальное и убогое зрелище.
2017-01-15 19:05
 # 262  tatko (Умань) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Да нет наверное, лучше диферамбы. Всегда. Они ни к чему не обязывают.
2017-01-15 19:06
 # 263  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Когда только дают анонс гонкам, наши любимые запевалы на сайте сразу всех расставляют по высоким местам (и даже в призы).
А потом , когда их прогнозы не оправдываются - всех гнать, все плохие, Уроша в отставку и т.п.
Вы на кого здесь всем сайтом навалились, на ту кто выше всех в команде в рейтинге КМ, кто не пропустила ни одну гонку, которая всегда с улыбкой на лице, которая вытягивает команду в эстафетах, которая больше всего очков принесла в зачёт КН.
Люди остановитесь. Провалы бывали у всех выдающихся спортсменок, которые в некоторых гонках даже не попадали в ГП и сходили с дистанции.
А Юленька в этом сезоне - это всё хорошее в нашей команде.

А, вообще, надо взять всем ЗА ПРАВИЛО не раздавать медали до гонки.


2017-01-15 19:07
 # 264  Катериннка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
еще может все наладится,сейчас разберут ошибки.найдут проблемы,сделают выводу и в Антерсельве посмотрим
2017-01-15 19:08
 # 265  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Я, например, считаю, что ни Урош, и сама Джима ничего не скажут толкового после такой гонки, т.к., сами пока не понимают причины этого срыва. имхо.
Ну почему не скажут? Уверен, что Джима прекрасно поняла почему так стреляла. Да и брать вью сразу после гонки, особенно неудачной, это неэтично, но хотя бы сразу по завершению каждого этапа, хотя бы на второй-третий день? Если в сборной нет человека по связям с прессой, это очень плохо, как сборная ищет спонсоров тогда?
2017-01-15 19:12
 # 266  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Человек работает в большом спорте. Зто его работа. Он либо выигрывает, либо нет. После выиграша все дают вью и не считают, что это плохо. После неудачной попытки на западе тоже дают вью, но только не у нас.

Это право, а не обязанность, спортсменов давать интервью. Юля не давала интервью после 5-го места (удачное выступление), не давала и после третьего в эстафете, где ее вклад был весьма значителен, с чего ей давать после столь неудачного??? У человека есть своя позиция (причины могут быть разными) - не общаться с журналистами, примите это, как данность.

2017-01-15 19:13
 # 267  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Угу, и выглядит, как будто нашкодившего ученика вызвали на педсовет, и он через слезы дрожащим голосом оправдывается перед школьным комитетом. Печальное и убогое зрелище.
100%
А в коментарях вболівальників після таких горе-в'ю в рази зростає агресія на спорстменів, якої і так не мало. Так що я розумію і підтримую наших дівчат, які не хотять давати в'ю. Хай якісно і професійно роблять свою роботу, а нам спочатку варто навчитись вболівальницької етики. Дивись тоді і думка спортсменок щодо інтерв'ю зміниться.
2017-01-15 19:13
 # 268  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Почему бы вам не потребовать на этих "разных" спортивных сайтах и ТВ. Не вижу смысла писать об этом тут.
Во-первых, я ни от кого ничего не требую. Во-вторых, в том числе от Вашего сайта. Я считаю, что это есть проблема по части организации биатлонного дела. И почему здесь нельзя поделиться своими соображениями на сей счет? А где же мне еще об этом написать?))
2017-01-15 19:16
 # 269  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Є такі в російській команді. То в них лижі не такі, то черевик муляє, то розстібається, то мішень вбік відскочила, то сніг заважає... :)) Загалом не дуже інформативно, а поваги спорстменові не додає. Він і так засмучений, а тут ще щось пояснюй на кількамільйонну аудиторію.
Ну і на "Першому" часто після гонки скайп-включення зі спорстменами. Дуже гарні і доречні.

Неїстово плюсую)))
І до речі, за це велике дякс Столярчуку, як і за роботу з чатом.
Щоправда (імхо звісно) найкраще з вболівальниками колись працював Макс Подзигун. Щоправда в формулі один))) Ехххх золоті часи "Мега"
2017-01-15 19:17
 # 270  tatko (Умань) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Данность так данность, так тому и быть.Закончили.

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті