Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   15:37
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2017-06-01 23:04 |

Обо всем, кроме биатлона


Уважаемые болельщики!

Практика общения на сайте показала, что биатлонные фанаты - очень разносторонние и интересные люди, и круг их интересов явно не ограничивается только биатлоном. Поэтому всех, кто хочет общаться не только о любимом виде спорта, мы приглашаем сюда.

"Обо всем, кроме биатлона" - стала уже брэндом сайта. "Обовсемка" имеет свою историю, свои традиции, но и всегда рада приветствовать новых интересных людей. Эта тема будет свободна от модерации. Последнее, конечно, не касается комментов оскорбительного характера или содержащих нецензурные высказывания.

Из-за большой загрузки сервера мы вынуждены обновить комментарии "обовсемки" в новом разделе. Историю сообщений в "старых" темах можно посмотреть ЗДЕСЬ (№1), ЗДЕСЬ (№2) и ЗДЕСЬ (№3).

Кроме того, для удобства общения предлагаем структурированно оставлять комментарии по следующим темам:

ФУТБОЛ

ТЕННИС

ПРОГНОЗЫ

Желаем приятного общения!


Коментарі (Всього: 13568)

[ 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 451, 452, 453 ]

2017-12-19 13:16
 # 1231  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Сидела бы в горах, а то попёрлась, не пойми с кем.
2017-12-19 13:25
 # 1232  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
31 до 1230
2 Eugen
пардон, не все звичайно "читалося". Про Махлаєва нічого не чулося останнім часом. Ще раз дякс.
Жень, я не в мстю якусь, якщо що :))))
А то люди часто ображаються, коли робота зроблена гарно, а якась радісхен все одно чимось незадоволена :))))
Якщо чесно більшого і не очікувалося, вью добре, але ж так земляне влаштовані - завше хоцца більшого. І кожному того на що заточен)
Декому до зірок :))))))

2 pasqualiC
Та воно все поЙнятно...)))))
Просто абідна було б.
31. І Женя трохи з Бринзаком поторопилися :)))
2017-12-19 14:08
 # 1233  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Це, не гроші навіть в першу чергу, а визнання заслуг.
Может, когда-то это и было так. А сейчас это - признание заслуг на уровне четы Тачизаки )))
2017-12-19 14:22
 # 1234  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женя твоя нелюбов до Юлі застилає тобі очі :)))))
Але велике прохання не починай на головній.
Це особисте прохання, так буде краще для всіх.
2017-12-19 14:32
 # 1235  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Да при чем тут любовь или нелюбовь? Нормально я к Юле отношусь, не выдумывай.
Но это реально идиотское решение. В тот год, когда, по сути решается судьба биатлона в Украине на 10-15 лет вперед. В то время, когда - неевропейская Олимпиада (а для нас это всегда - дополнительный минус). И тут - шаг, который требует потом "догонять".
И не доказывай мне, что это не риск. Иначе я к твоим словам окончательно перестану серьезно относиться - буду одни скобочки читать ))
2017-12-19 14:34
 # 1236  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Полностью согласен.
2017-12-19 14:41
 # 1237  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кто там за Сигети соскучился? Чуть-чуть до золота не хватило
2017-12-19 14:44
 # 1238  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Не знаю про что ты с владою сайта спорить, но, догадайся с трех раз, за кого я буду болеть на РГ?
При всех моих симпатиях к Леше Волкову и Кате Юрловой.
ЮЛЬЦЯ да ещё и с Яшей!!!! Я их навеки :)
2017-12-19 14:47
 # 1239  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женя. не зли мене. :))))))
Я зараз підійму навіть твоі минулі вью з Бринзаком. І питання щодо неі, які профі, яким я себе вважаю, уж пробач, читають (с)
Зробити? думаю тобі не буде приємно, і нарешті почнеш цілком серйозно ставитися до моіх слів. Підколку оцінив, якщо що :))))
Ти може мене неуважно читаєш, як казав)))), але перефразую себе вЕличного, коли інтервьюєр задає питання, він трохи розповідає про себе :)))
Так шо давай краще не будемо.
Ти таким ж пафосними фразами і минулого разу сипав.
Не ображайся, процитую тебе "це не твоя команда, вона не твоя спортсменка", От і залиш іі мені плз. Писати про когось, якщо справді любиш треба з любовью. Від тебе до Юльчи я любові не відчуваю.
То ж не дивуйся, якщо в тот год, когда, по сути решается судьба биатлона в Украине на 10-15 лет вперед. В то время, когда - неевропейская Олимпиада (а для нас это всегда - дополнительный минус). ти продовжуватимеш нагнітати, то винним в кінці кінців залишишся ти.
Так воно в житті буває. Потім соромно, як має бути після твоіх слів про те, що у Юлі буде така ж історія як у Валі, як ти не менш пафосно писАв минулоріч.
Пруф надати?
Кароч пардон за різкість, але ображати іі я і раніше не давав, а в Олімпійський рік так і подавно. Давай поділимось ти про своіх (с), я про свою. І пакт про ненапад.
2017-12-19 14:48
 # 1240  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://xsport.ua/football_s/news/ovdiychuk-esli-by-mne-prishlo-predlozhenie-ot-barselony-ya-by-dolgo-ne-razdumyvala_448543/

Как говорит одна моя знакомая – нам нужно совместить в одном человеке скорость стрельбы Меркушиной, ход Джимы и силу воли Пидгрушной, тогда мы получим идеальную биатлонистку.
2017-12-19 14:48
 # 1241  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Я немношко) Но вспоминая историю одну неприятную, вообщем посмотрим.
2017-12-19 14:53
 # 1242  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
То ж не дивуйся, якщо в тот год, когда, по сути решается судьба биатлона в Украине на 10-15 лет вперед. В то время, когда - неевропейская Олимпиада (а для нас это всегда - дополнительный минус). ти продовжуватимеш нагнітати, то винним в кінці кінців залишишся ти.
Андрей, ты неадекват.
И это мой последний коммент на твое сообщение.
2017-12-19 15:01
 # 1243  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Евгений, Ви не бажаєте визнати, що хтось може розбиратися в біатлоні якщо не більше, то десь на рівні з Вами.
Я не буду називати Вас неадекватом, з Вашого боку це нормальна психологічна реакція.
Якщо это мой последний коммент на твое сообщение це згода на пакт про ненапад - пропозиція приймається. ВАШ нік я теж більше використовувати не буду.
31. Коли заспокішся, то сподіваюся ТИ вибачишся за неадеквата.
Адью.
2017-12-19 15:06
 # 1244  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Спасибо за интервью!
Не буду оригинальной, если вспомню ответ по поводу психологов.
Самое интересное, что мнение ВМ подтверждается результатами: у кого в женской команде есть "личный психолог", у того и результаты получше (рискну даже заметить, чем ближе этот "психолог", тем выше результаты). В плане этого тревожно за Лену и Иру, ну и за Жужу. Пока я не понимаю, кто с таким подходом руководства будет их "параллельными психологами"
2017-12-19 15:08
 # 1245  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Жень, еще раз спасибо за вью и за то, что передумал уходить с сайта. Пересылаю тебе виртуальную порцию пофигина, помогает, правда:)
2017-12-19 16:43
 # 1246  serjo (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Одно питаннячко до Вас. В прошлый олимпийский сезон на РГ от наспопёрлась Дериземля/Пидгрушна, а позапрошлый Дериземля/Хвостенко( неевропейская Олимпиада кстати). То тоже были
реально идиотские решения , или это только Юля така и.....?
Или тогда судьба биатлона в Украине на 10-15 лет не решалась?
Та думаю у вас и в думках таких мыслей не было, она как щиро радовались описывали тогда. А дело тут видимо в другом, и таки прав отой Джаз ))
2017-12-19 16:52
 # 1247  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
В прошлый олимпийский сезон на РГ от наспопёрлась Дериземля/Пидгрушна, а позапрошлый Дериземля/Хвостенко( неевропейская Олимпиада кстати). То тоже были
реально идиотские решения , или это только Юля така и.....?

И что, стали кто-нибудь из них обладателями личной медали ОИ?
Я не в упрек Юле. Я просто про логику.
2017-12-19 17:26
 # 1248  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
Во-первых, тогда судьба биатлона в Украине на 10-15 лет не решалась
Во-вторых, да, были идиотские решения, потому что мы хорошо помним, чем закончился Солт-Лейк-Сити (неевропейская Олимпиада).
В Сочи золото в эстафете - мегакруто! А вот личную медаль взяла Вита, а не Лена. А Пидгрушная в своем коронном спринте стала худшей из наших девочек по скорости.
Не аргумент?

она как щиро радовались описывали тогда
И сейчас буду радоваться, если выиграют в этой гонке. Если решение уже принято, что ж тогда - плакать?
Ну и, справедливости ради, 8 лет назад и я был маленьким и глупым, и не понимал, что та победа может стать пирровой.
2017-12-19 17:31
 # 1249  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
Я полностью с Женей согласен.
Да и Лена была совсем не той Леной что за год до этого. Понятное дело суть не в этом. Но раз решила Юля, ей за это и отвечать. Всё же она сейчас лидер сборной, а не девочка на побегушках 14-го года.
А болельщикам не строить запасных аэродромов. Претензия ясна. Обещают комплекс построить, а этого за историю никогда ещё не было.
пс: на фото Юли ещё в 11-12 году водил друзей в университете, говорил что это надежда на ОИ(сочи). Она ж типа там училась, но её фото было маленькое в спортивном зале, среди прочих ноунеймов)))
2017-12-19 17:38
 # 1250  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
З пальця. чи з язика зняв :))))
Як раз на головній воюю.
Юрка-Юравлас... не очікував (((

2 бимама
И что, стали кто-нибудь из них обладателями личной медали ОИ?
Нє, ну а ща залишилося лише на табуретку стати і взяти з полки, там вона лежить підписана прямо "Заброньовано для Юлі Джими" Підпис Джаз :))))
Ну ща будь-яку статистику підтягнуть, можемо ща про швидкість Дереземлі на Олімпіаді поговорити:))) Статистика це останній довод королей (с), особливо правильно підібрана:)))
Ну це ж класіка. Якщо не по моєму, то всі ідіоти :))))
Найстрашніше, щоб люди це не сприймали за ціль тепер (на ментальному рівні) шоб порадіти якщо чогось не буде. "А я гаваріл" (с)
А це на жаль теж звична практика у мешканців цієі планетки))). Щоправда коли не так як говорив, тадє всі мовчать.
То ж на НГ підійму тост за те, щоб не було приводу поговорити ;)))))
2017-12-19 17:55
 # 1251  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Я, звісно розумію, що ти через мене опосередковано до ВАШ нік звертаєшся :), але я писала Сергію, що якщо логіку включити, а емоції трохи пригасити, то відповідь Євгена на питання Сергія стає зрозумілою з того, що Євген уже писав :)
2017-12-19 18:01
 # 1252  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
:)

Хакер Козловский в суде заявил, что устраивал атаки на серверы WADA, МОК и ФИФА по заданию агентов ФСБ
https://www.sports.ru/others/athletics/1058575004.html
2017-12-19 18:06
 # 1253  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
:))
Ліль, а з того, шо я написАв відпвідь не зрозуміла? :))))
Добре. в 100500 раз я не воюю з людьми, а лише з ідеями.
Мені дуже не подобається, коли є лише одна "правильна" думка, "правильні" питання. "правильна" статистика.
Ти пам'ятаєш статистику по скорості ВСІХ (!) наших дівчат в спринті на ОІ, коли у нас тут стріляли. Я ні. Це не відповідь? ((((
А звертаюся я до всіх з проханням не створювати нервозності навколо цієі теми. Буде продовження і розворушення - будуть відповіді. Але конкретні на рівні пруфів, а не ідіотів, неадекватів, маленьких і тупеньких й інших емоції :)))
2017-12-19 18:29
 # 1254  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ліль, а з того, шо я написАв відпвідь не зрозуміла? :))))
Відповідь на що? :)
Інколи ти пишеш загадками, які я не завжди розумію :)) Я зараз не придурююсь.

Ти пам'ятаєш статистику по скорості ВСІХ (!) наших дівчат в спринті на ОІ, коли у нас тут стріляли. Я ні. Це не відповідь? ((((
Не зрозуміла, що ти цим хотів сказати. Статистику завжди можна глянути.

А звертаюся я до всіх з проханням не створювати нервозності навколо цієі теми.
А отут у принципі згодна. Тільки ж ти сам не провокуй своїми упереджуючими ударами типу Єдине вже з жахом чекаю наплива вболівальників, якщо тьфу. тьфу, тьфу на Олімпіаді хоч мінімально щось піде не так, а оп... і винну вже знайшли :))))
2017-12-19 18:37
 # 1255  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ладно, пробач, якщо що :) Зараз додому збираюся, а у нас там уже майже дві доби зі світлом перебої. Зато справжня зима :)) Так що розмову з тобою можу не закінчити.
2017-12-19 18:49
 # 1256  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Відповідь на те, що аби довести, що рептилоіди винні в 2 світовій війні можна підтягнути статистику передвоєнноі Олімпіади в Німеччині. Деякі спортсмени там демонстрували аномальні результати.
Точно без рептилоідів не обійшлося))))
Ну це приблизно, що Віта взяла медальку на ОІ тому що Оленка поіхала на РГ.
Рівень аргументаціі приблизно однаковий :)))
Статистику завжди можна глянути
Але ж ти не пішла іі дивитися. І вибрала саме цю, правда? :))))
Ну не можна так реагувати, коли твоя точка зору не отримала реалізаціі в житті, тим більше на головній - там ще про бабло зрубать прозвучало (це ваще кранти), я вже такЕ читав на ЧМ одному ;))))), Я розумію - обідно, особливо, що новина вийшла в часовому проміжку в десятки хвилин після публкаціі вью.
Але в Олімпійський рік (!) хлюпати своі емоціі в тому статусі ще як є (!), а потім шукати статистику ОІ-36))), щоб своі і чиісь емоціі виправдати... ну не розумію.
Тільки ж ти сам не провокуй своїми упереджуючими ударами типу
Ліля, в мене є сумний досвід минулого року. Тому цей превентивний удар справді був прорахованим. Ну непоганий, відать я шериф))))
ВСЕ ОДНО щось подібне було б висловлено. До речі на інших гілках не провокував, але теж БУЛО. То ж вважаю, що зробив правильно, тим більше, що годинки три був зайнятий, до мого повернення, враховуючи як люди люблять йти за керівною лінією, Юлю б за цей час вже з дєрьмом змішали.
Якось так...
2017-12-19 18:57
 # 1257  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
вічно ти за всяких лузерів вболіваєш =))))))))))))))))
2 polosatik
Ну и где в Лалиге великий клуб реал? :))
2017-12-19 19:08
 # 1258  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ты понимаешь, никакие результаты Юли твой спор с Евгением не решат (ну только если она станет олимпийской чемпионкой в личных видах - тогда ты на коне. Но я лично, хотя безумно хочу такого результата - очень сомневаюсь). Любой другой результат Юли, развяжет Евгену руки - "а я предупреждал".
Ты знаешь, в маркетинговых исследованиях (да и в социологических) , да даже в элементарной оценке эффекта какого-либо действия на рынке (ну там - промо, акция, скидка) - один из самыз трудных и неразрешимых вопросов - "а что было бы, если бы этого не было?".
Вот если на него ответить, тогда и эффект от действия очень легко посчитать.
Но ответить на него безумно трудно.
Тут аналогичная ситуация. Если Юльця поедет на РГ и даст бог, выступит на ОИ, мы ни за что не сможем ответить на вопрос "А каких результатов она бы достигла, если бы не ездила на РГ?"
так что тут просто мнение Жени против твоего.
2017-12-19 19:13
 # 1259  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но я честно, как болельщик - просто тащусь от пары Яша-Юльця!
2017-12-19 19:23
 # 1260  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Ну и где в Лалиге великий клуб реал? :))
піЖди =)))) вони шас КЧМ виграли, і візьмуться за путалоночку =))))))

[ 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 451, 452, 453 ]

Останні обговорювані новини
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (1)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (10)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (8)
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!