Поклюка 2018. Золото Юлії Джими в індивідуальній гонці!
Перша жіноча гонка сезону - і перша перемога для України!
Юлія Джима - спортсменка дня в Поклюці! Сьогодні в індивідуальній гонці лідер української збірної провела найкращу гонку в своїй кар'єрі, завоювавши першу перемогу в особистих гонках !!!
Якщо в чоловічій індивідуальній гонці виступили всі найсильніші біатлоністи, які будуть змагатися в сезоні, то жіночий стартовий лист виявився ослаблений відсутністю Лаури Далмайєр і Тіріл Екхофф, які пропускають стартовий етап Кубку світу через хворобу.
Після появи стартових листів гонки багато дискусій йшло навколо розподілу спортсменок за стартовими групам. І, треба сказати, ті тренери, які відправили своїх найсильніших підопічних в пізні номера, мали рацію: умови ковзання на замерзаючій трасі сповна компенсували деяку розбитість покриття після проходження дистанції спортсменками.
До числа прозорливих можна віднести і українських наставників - Юлія Джима, другий номер заліку індивідуальних гонок минулого сезону, і Олена Підгрушна, яка добре проявила себе в передсезонних стартах, були делеговані в останню стартову групу і в підсумку показали кращу швидкість серед усіх наших спортсменок!
Але якщо капітан команди допустила помилку на першій стрільбі лежачи, заробивши хвилину штрафу, то Юлія Джима всі чотири рубежі провела бездоганно! Виходячи на останнє коло дистанції, Юля, знаючи результати всіх суперниць, випереджала найближчу з конкуренток, Моніку Хойніш, на 15 секунд. І перша половина заключного кола змусила добряче понервувати вболівальників - перевага Джими скоротилася до двох секунд!
Але потім тренери почали самовіддано гнати українку по дистанції, а сама Юля, зчепивши зуби, повернула собі ініціативу над польською суперницею. І фініш зафіксував перевагу нашої біатлоністки в 6 секунд !!! Браво, Юля !!! З перемогою!!! Найціннішою - першою в Кубку світу!
Підопічна Надії Бєлової - Моніка Хойніш фінішувала другою і також оновила своє найвище досягнення в змаганнях найсильніших біатлоністок. Третє місце - і теж з особистим рекордом - у зірки чеського біатлону, яка тільки сходить і ще не подолала бар'єр юніорського віку, Маркети Давидової.
Не можна не відзначити рівні результати в двадцятці кращих ще трьох українок. Олена Підгрушна, зібравши волю в кулак після промаху на стартовому рубежі, далі відпрацювала без помилок і фінішувала 15-ю. Одразу слідом за капітаном, і поступившись всього 0,4 секунди, розташувалася Анастасія Меркушина. Для Насті гонка склалася дзеркальним чином: три чистих стрільби зі старту, і прикрий промах на заключній стійці. Нарешті, Юлія Журавок стала однією з усього лише п'яти спортсменок з абсолютною точністю в гонці, склавши компанію в цьому почесному списку Юлії Джимі, і вдруге в кар'єрі потрапила в топ-20 гонки Кубку світу. Спасибі, дівчата!
Серед наших дівчат лише Віті Семеренко не вдалося набрати в цій гонці очки: після не дуже успішного виступу в змішаній естафеті, Віта не дуже вдало провела і індивідуальну гонку. На жаль, початок сезону не вдається одному з лідерів команди минулого сезону.
Після золотого успіху Юлії Джими, Україна очолила командний залік в Кубку націй! Наша команда на 5 очок випереджає суперниць з Франції. А сама Юля на дистанцію спринту вийде в жовтому бібі лідера загального заліку Кубку світу!
2 SAFI
2 бимама
беріть ще мене) втрьох будемо))
Правда, лише з морсом, як я розумію - зате не стадо й не зграя)))
2018-12-07 14:02
А можно с тобой рядышком? :)) Или это уже стадо будет? :)
2 бимама
Очень вовремя а главное вопрос какой замечательный! Ирония замечательная вещь в общении.
2018-12-07 14:04
„Человек — животное стадное, причем гораздо больше в умственном отношении, чем в телесном. Он может пойти гулять в одиночку, но он не выносит одиночества в своих мнениях.“ (с)Стадный инстинкт - это механизм, лежащий в основе инстинкта самосохранения, применимый в равной степени, как к людям, так и к животным.
2018-12-07 14:10
но ее чересчур яркие "фаны" вызывали просто антипатию какую-то... прям вот все - ну просто все любить ее должны были...
2 SAFI
Я что-то такого не замечал. Я вообще не замечал такого со стороны любителей любой спортсменки (даже со стороны Нойнерфанов :) )
А вот что замечал - так это огромное количество людей, которые мне рассказывали, за представителей какой страны я должен болеть, а за представителей какой - не должен.
И вот эти профессиональные плакальщики были секта, стая, прайд (можешь еще подобрать эпитетов) почище любой группы (даже самой фанатичной) любителей любой спорстменки :)
2018-12-07 14:12
Нойнер - коза, что Лаура "замутила" с Мюсигангом, а Дениз не отдает всю себя в эстафетах - жмется единоличница?!
2 Elias
Это что за ужас и не надо говорить что вырвано из контекста! Что у пьяного на уме....ведь вчера же наверняка было....
2018-12-07 14:16
Это что за ужас и не надо говорить что вырвано из контекста!
2 Миг
Вообще-то, это я так к слову, что я такого не говорил, а мог бы, но уважаю пункт 1 :) А про эстафеты - так прямо в этой ветке :)
2018-12-07 14:24
2 Elias Я что-то такого не замечал
у мене зір вже не дуже, і то я бачив:)
але Даша, Нойнер - то таке..
для мене найгірше, коли почали ділити нашу команду, то того гнобити, то іншого..
якщо не помиляюсь почалося це ще з загону Іри з тренером в стадо..
з тих пір мейнстрім частенько мінявся, в епіцентрі побував вже багато хто, а безліч диванних експертів непомітно на льоту перевзув не одну пару взуття:)
ну мнєніє у них таке, вони ж мають право)
от тільки тоді ми всі разом відбивались від чужинців, а тепер між собою махач((
2018-12-07 14:26
бимама
Вас все ніяк не попустить?
Що ж питання задано - на нього треба відповісти.
(Самоутверждение бывает разное. Для меня важно за счет чего оно осуществляется)
Так, я звісно можу назвати хто самостверджується на цьому сайті ;-) Але не буду цього робити, бо знову забанять. Самоствердження за рахунок любові не робиться. Це по іншому називається - любов.
А ось саме самоствердження робиться за рахунок того, кого принижують.
Чим і займалися весь цей час і Ви теж.
Спроба когось оббрехати - це останній довод на цьому шляху. Так було і з Юлею. Як не вдалося з Юлею, так не вдасться і з КПД :-) Люди вболывали за Юлю, коли вона ще на рівні навіть не команди В бігала :-) Ото далекоглядний разрахунок :-)
(Неужели тем, что вышла из вашей военизированной группы КПД? :)
Ну, якщо КПД воєнізований...Щиро посміхнувся. Більшої демократії не зустрічав, хоч і править там Тиран :-)
А вийшли Ви, це Ваша справа, як бачите про вихід знову ж першою згадали Ви, а отже ...самоствердження...за рахунок когось обізвати. Кажете воєнізована - ОК.
Ви вийшли з воєнізованої секти КПД і перейшли в тоталітарну секту СНА (Секта Непогрешимого Адміна) :-)
Так - хай буде :-))
Ну а якщо - той хто не з Вами, то й проти вас - то в кого ж (Вся жизнь борьба, кругом одни враги?), а за кожним деревом заховався Джаз :-)
А тепер від Джаза невеличка ремарка.
Лиля, я понимаю твою обиду, не так пошло, как вы в СНА планировали. Но давайте людьми оставаться, потому что я очень много могу рассказать, о том, кто и как самоутверждается за счет других. Биатлон ничей. Он общий. Монополизировать общественное мнение не удастся. Раз твой наезд на КПД прозвучал именно сегодня, значит мы делаем правильное дело.
И действительно самоутверждаться на унижении Юльчи, как и других спортсменов не позволим.
Про рейтинги между прочим опять же заговорила ты. Делать рейтинг на Джимосрачах скажу я тебе дело очень неблагодарное. Ну ты замутило Джазосрач или КПДсрач)))))
Твое право, но вспомни о том,о чем я говорил изначально - то в чем человек первым (!) обвиняет других - это он и есть :)
Удачи! :-)
2018-12-07 14:32
І знову Джаз
Виталик, Мас - а вот тут согласен, про махач между своими.
Глупо это.
Мы вчера с бсергом про "жить дружно" договорились. Можем и со СНА договор подписать, только чур не нарушать :-)
Кстати то, что ты ушел после того, как Юлю травить начали вызывает уважение.
Я действительно не понимаю, почему должна доминировать только одна точка зрения.
Еще раз - биатлон ничей, он общий!
2018-12-07 14:47
для мене найгірше, коли почали ділити нашу команду, то того гнобити, то іншого..
2 Mac
Золотые слова! терпеть не могу, когда наезжают, особенно с дивана, и тут даже неважно, на кого, на спортсмена, тренера или федерацию. а тепер між собою махач((
И это очень неприятно! :(
2018-12-07 14:47
Але не буду цього робити, бо знову забанять.
2 Фанатоль
а какой у Вас первый ник был?)))
2018-12-07 14:49
2 Elias
Підтримую!!!
2018-12-07 14:53
2 Фанатоль Вас все ніяк не попустить?
Просто посміялась з цієї фрази :))
Самоствердження за рахунок любові не робиться.
Ще й як робиться :)
А ось саме самоствердження робиться за рахунок того, кого принижують. Чим і займалися весь цей час і Ви теж.
Уже другий раз від вас це бачу, і чекаю посилань і скринів, які доведуть, що я якимось чином принижувала Юлю.
2018-12-07 15:01
бимама
Я теж сміюся вже з ранку.
SAFI (Сімферополь, Україна)
Мене забанили як Фанатоля, а потім розбанили як Фанатоля.
Можливо господарю сайту не сподобалися підстави і формуліровка, з якою був проведений бан. А вона дійсно багато чого пояснювала ;-)
2018-12-07 15:09
2 Джаз
Друга і третя частини твого посилання взагалі не вартували моєї уваги і уваги тут присутніх, якщо чесно :) З поваги до себе і до них не буду продовжувати тут ці розбірки. Тебе я вже не поважаю, нажаль.
2018-12-07 15:10
бимама
Самоствердження за рахунок любові не робиться.
Ще й як робиться :)
Я ж кажу - Вам видніше! :-)
Пр Юлю, ви справді хочете, щоб я попросив Джаза підняти архіви? Коли стаєй, чи прайдом, чи як Ви себе вважаєте за потрібне назвати підтримується позиція вожака стаї, чи прайду (це не мої слова) це прогулянка дівчаток з надувними шариками? ;-) Ситуація почала розрулюватися. Всюди. Вам знову треба копирсатися в брудній білизні піврічної давнини?
Треба -- будуть Вам і скрини. За цим справа не стане.
Скажіть тепер, хто хоче війни, а хто миру? ;-)
От Джаз і бсерг мабуть миру.
А вас все ніяк не попустить ;-) Самоствердження? ;-)
2018-12-07 15:16
Від Джаза.
бимама
Лиля, это твой выбор!
Я не 100 доларов, что б всем нравиться и не Махатма Ганди, что б вызывать сильные чувства. Хотя, похоже, вызвал. И оставляю за собой право потом как нибудь решить уважать тебя или нет.
Мы пообещали отвечать, только когда сильные наезды. То что тут учудили вчера - наезд сильный. Тебя не трогали вообще. Ты сама пришла и наехала.
Условия соглашения соблюдены, имхо.
Пардон перед честной компанией.
Болеем за наших!
2018-12-07 15:34
2 Джаз
Если я высказала, как на мой взгляд выглядит твоя показная любовь к Юлечке Джиме, это еще не значит, что ты вызываешь у меня сильные чувства :) Года 2-3 назад - да, вызывал чувства уважения, солидарности, иногда восхищения. Но все течет, все меняется :) Сейчас то, что ты делаешь, мне просто чуждо, вот и все мои чувства.
ПыСы. Я не в курсе, что вчера тут произошло, и не в курсе соглашения.
2018-12-07 16:08
Від Джаза.
Ты не читала, как Юлю оскорбляли в день ее триумфа. Весь сайт видел, ты нет?
Совпадение?)))))
твоя показная любовь к Юлечке Джиме
Лиля, вот теперь и я тебя перестал уважать. Уж ты то точно знаешь какая это любовь и с каких пор. Сколько я на сайте ты тоже знаешь, тогда она не была не ОЧ ни т.д. Давай меня в глорстве необвинять, ОК
Если б я еще мог на вас обижаться, обиделся б)))) Так... просто смешно.
Что я делаю тебе чуждо? А мне, то что делаете вы. Все норм. Баланс и равновесие.
С бсергом предложили друг другу жить мирно и согласились.
Звучало это как то так, что мы часто не беспокоим, реагируем только на оооооочень сильные наезды.
Все просто, Лиля))))
Предлагаю просто закрыть эту тему.
2018-12-07 17:02
2 Джаз
Я уже все сказала, добавить больше нечего, разве что еще раз посмеяться, например, над обобщениями типа Весь сайт видел, . Будь здоров.
2018-12-07 17:24
2 phantom Говорю, разумеется, только за себя.
це добре, що Ви "за сєбя". Тільки. будь ласка, не так категорично.
наприклад, я в цьому ніякого криміналу не бачу. В усіх особисто-командних видах спорту на першому місці особистість.
2018-12-07 17:28
2 бимама
Вредная ты - ну понесло Остапа - можно понять - 10 лет ждать - сам вчера плАкал от счастья :) А ты подзуживаешь. "Показная" - зачем?
Я тебя теперь не уважаю, а я тебя - детский сад :)
А я и тебя уважаю и Джаза, хотя и не согласен со многими твоими и с многими его воззрениями (кроме Юли - это святое), но пафосу надо бы поменьше - лично мне так кажется:
Это я о твоем "теперь ты мне неинтересен" и его "а теперь и тебя неуважаю" :) https://www.youtube.com/watch?v=oVLp69L5gcs
:)
2018-12-07 17:30
Тільки. будь ласка, не так категорично.
2 vl-2
++++++++
Я бы про это половину комментаторов попросил :)
2018-12-08 09:48
Неперевершена перемога! Юля умнічка!
2018-12-08 10:33
От Джаз і бсерг мабуть миру
так можно и новых админов до мокрой собачки довести
2018-12-08 10:47
2 Bell-air так можно и новых админов до мокрой собачки довести
Новые (и старые) админы этого не допустят.
2018-12-08 10:52
Срач развели)
Поздравление Юли!
Но пока это одна победа, а сразу сравнивать с теми у кого их не один десяток можно только в плане перспективы.
Джаз, прекращай играть в Д'Артаньяна, на белом коне))
Как-бы потом не оказалось что у всех ГС - ЧМ, а у кого-то РГ)
2018-12-08 11:25
2 Sergey Ko прекращай играть в Д'Артаньяна
Сергей, ты Дюма с Сервантесом спутал )
2018-12-08 12:21
2 Eugen
я ничего не перепутал, я весь этот ералаш собрал до кучи)...
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)