Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   19:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-24 10:32 |

Володимир Бринзак: Ми зобов'язані створити команду до Пекіну-2022. Це питання принципу


Завершився перший триместр біатлонного сезону. Грудень виявився важким і неоднозначним для українського біатлону. Разом з тим, в ньому знайшлося і місце для значного успіху: як перемога Юлії Джими і подіум одиночного міксту в Поклюці. Про всі найбільш важливі моменти в житті нашої команди і всього вітчизняного біатлону - у великому інтерв'ю з президентом Федерації біатлону України Володимиром Бринзаком. Розмова вийшла настільки об'ємною і всеохоплюючою, що довелося розділити її на дві частини для зручності сприйняття. Сьогодні - перша з них.
 
- Володимире Михайловичу, почати доведеться з найгарячішої теми - коментаря Дмитра Підручного після мас-старту, де він різко розкритикував роботу сервіс-бригади. Вболівальники розцінили його слова, як крик душі, коли вже накипіло. До Вас по ходу сезону доходили скарги спортсменів на лижі - те, що, можливо, не потрапляло в публічну площину?
 
- В першу чергу, я б радив Дімі такі питання вирішувати за столом на зборах команди, а не через пресу. Я був на двох етапах Кубку світу - в Поклюці і Хохфільцені, і ніхто з хлопців з приводу лиж до мене не звертався. Говорили про різні фінансові питаннях - підвищення зарплат, необхідності покупки нового приклада, лиж тощо. Я і сам бачив, що не завжди лижі працювали найкращим чином. Але про те, що так гостро стоїть ситуація зі змащуванням лиж, я дізнався не з команди. Хоча я, напевно, - перший, хто зацікавлений, щоб все було в порядку за всіма складовими роботи всередині команди. Я для того і приїжджаю на етапи Кубку світу, щоб збиратися разом, за одним столом, задавати питання, знаходити рішення. А не відкладати все на весну або вихлюпувати в пресу постфактум. Зараз же вийшов варіант "Валя Семеренко номер 2" - Діма висловився на емоціях в прямому ефірі, а далі пішла хвиля обговорень, яка мало чим допоможе команді і тільки шкодитиме.
 
- Але в Нове-Мєсто скарги на лижі були не тільки від Діми, значить, проблема дійсно існує. Які заходи можна вжити вже зараз, для виправлення ситуації?
 
- Завтра я виїжджаю в Сянки, на чемпіонат України, разом з генеральним секретарем федерації Романом Романовичем Бондаруком. Там зустрінемося з державним тренером Євгеном Федоровичем Колупаєвим, який був на місці в Чехії, бачив все на власні очі, також будуть Володимир Махлай, Валерій Лєсников. Будемо радитися, думати, що робити. У телефонному режимі проконсультуємося зі старшими тренерами команди, почуємо їхню позицію ... Вже зараз, після ряду дзвінків з обговоренням ситуації, що виникла, розумію, що не всі в сервіс команді - однодумці.
 
Звичайно, треба щось робити. Але для, цього в першу чергу, розібратися без емоцій. Якщо це - системна проблема, тоді дійсно треба зміцнювати сервісну бригаду. Тут немає родинного протекціонізму або іншого лобіювання, все в наших силах. Але мені, звичайно, самому не цікаво, що так відбувається: і спортсменам психологічно важко, і тренери, і вболівальники занепокоєні ситуацією. Ну, і я ж не ворог українському біатлону - протягом багатьох років, думаю, це довів.

- Чи реально в розпал сезону знайти фахівців - в сервіс-групу, або медичний штат?
 
- Ми цьому не опираємося, і все реально. Були б тільки гідні кандидатури. Зараз хороший фахівець коштує 8-10 тисяч євро на місяць. І проблема знайти не тільки гроші для його залучення, а й фахівця, який би погодився працювати в наших умовах. Хороші сервісери дивляться в першу чергу в бік Норвегії, Німеччини, Франції ... Або в Росію, де можуть забезпечувати пристойне фінансування.
Багато років нашу сервісну бригаду очолював Віталій Руденчік, і вся група сервісменів будувалася навколо нього. Але ми ж Віталія не виганяли - він сам прийняв рішення, що йому цікавіше попрацювати в команді "Fischer" - це більш високооплачувана і більш спокійна робота. Які у мене є важелі, щоб його утримати? А замінити його моментально, враховуючи налагоджену їм структуру, неможливо. Та й немає у нас такої школи, яка б готувала висококласних смазчиків - кожного такого фахівця треба вирощувати роками.
 
Зараз ще може виникнути проблема з Душаном Отченашем. До мене дійшла інформація, що він не може продовжити роботу з командою за станом здоров'я. Хоча сам я з Душаном поки не спілкувався. Тому в будь-якому випадку склад сервіс-бригади доведеться зміцнювати. Будемо шукати і оцінювати варіанти. До Оберхофу час ще є.
 
- А як тепер взаємодіяти з сервіс-бригадою зможе сам Підручний?
 
- Це питання роботи старшого тренера - налагодити взаємодію всередині команди. Я не можу відповідати взагалі за всі питання: фінансування, сервіс, лікування спортсменів, придбання інвентарю, визначення складу команди і тд. На даний момент у нас такий склад сервіс-бригади, іншого немає, що я можу зробити саме зараз? Будемо сподіватися, що помилки з підготовкою лиж вдасться виправити. Адже це не проста механіка - підкрутив гвинтик, і воно запрацювало. Кожен день робота сервіс-бригади - творчий процес. Зараз дізнався, що вчора і сьогодні не було єдиної думки і не нанесли на лижі спеціальну ручну структуру, яка важлива для поліпшення ковзання лиж у таку погоду. Один із сервісменів, отримавши інформацію від відкатників, вирішив не наносити структуру. Так чинити не можна. Повинен бути єдиний центр прийняття рішень. Тому - є питання, будемо розбиратися.



- Давайте тепер підіб'ємо підсумки першого триместру. Як би Ви оцінили окремо виступ хлопців і дівчат?
 
- У хлопців все більш-менш зрозуміло і прогнозовано. Тільки Підручний випав на старті через хворобу, і зараз починає добирати форму. Прима, Тищенко, Семенов - приблизно на очікуваному рівні. А дівчат мені складно коментувати: то сплеск, то спад ... Зараз буде вкаточний збір з 29-го грудня, може, це позитивно вплине на їх стан.
 
Я навіть не можу однозначно оцінити. Тому що були і хороші результати, як сьомі місця Валі і Віти, краще останнє коло у Олени в спринті, ряд хороших результатів Насті, перемога Юлі в Поклюці ... І тут же такі перепади. Чи то проблема в лижах, чи в готовності - треба розібратися без емоцій, суєти, а з холодною аналітикою з професіоналами, тренерами.
 
Але те, що у нас назріла зміна поколінь, сумнівів немає. Ми це знаємо і будемо робити. Чекаємо і Блашко, і зростання Журавок, і того, що підтягнуться молодші дівчата... Всі ж розуміють, що досвідченим спортсменкам три роки до Олімпіади відбігати буде дуже важко, та ще в такій атмосфері, коли навколо команди бушує ажіотаж, і часом нездорові пристрасті . Але це сезон - експериментальний, на який ми поставили завдання - відновлення квоти і намагаємося визначити, які наші резерви, де їх черпати і з кого формувати команду на Пекін. Та й за короткий час роботи нового старшого тренера складно оцінити, як працює його методика підготовки. Йому теж не просто: коли команда складається зі спортсменів, які готуються за різними методиками у своїх тренерів. А йому відповідати за результат... Ті ж Віта і Валя не хотіли експериментувати - може, це останній рік їх виступів на цьому рівні, і я так розумію, готувалися по добре знайомій їм методиці особистого тренера.
 
Це ж стосується і тренерського складу: дивимося, хто і як працює, чи виходить, на думку і результати спортсменів. У команді працювали п'ять тренерів: крім Андрія Прокуніна, це і Григорій Шамрай, Володимир Махлай, Валерій Лєсников, Олександр Біланенко. Пройдемо цю зиму, зберемося навесні і будемо оцінювати сезон. Але і по ходу зими, звичайно, будемо збиратися, коригувати підготовку, приймати рішення. Для цього я поїду на етап Кубку світу в Рупольдінг.
 
Вже зараз можна говорити про те, що в наступному році команда буде зменшена - ми проведемо відбір 7-8 чоловік, як кістяк майбутньої олімпійської команди. Возити 12 спортсменів немає сенсу, потрібно більше індивідуальної роботи зі спортсменами. Але там не буде юніорок. Мені подобається, як працюють Ілля Лопухов з Валентиною Шевченко, і будемо намагатися у них зібрати хорошу юніорську команду. При цьому я не виключаю продовження практики індивідуальної підготовки, якщо в цьому сезоні вона покаже свою результативність. Адже вкрай важливо, щоб спортсмен вірив тренеру. І якщо Настя довіряє татові, Юля довіряє Урошу - треба дати їм можливість працювати разом. Може, хтось ще захоче перейти на індивідуальну роботу, якщо цей сезон не вийде. Або, навпаки - хтось захоче повернутися в загальну групу. У будь-якому випадку, нормальний творчий процес - краще, ніж робота з-під палки з подальшими звинуваченнями, що методика не підійшла, і змусили працювати в команді, де якісь нюанси роботи їм не підходять.
- Ви сказали, що жіноча збірна збирається 29-го грудня. Тобто у дівчаток і хлопців різний графік підготовки до Оберхофу?
 
- Так, хлопці зараз до 28-го грудня тренуються в Нове-Мєсто, а потім збираються 3-го січня в Оберхофі. А дівчата з 29-го числа починають збір в Хохфільцені.
 
- Юрай Санітра практично в кожному коментарі для преси висловлює задоволення гонками хлопців. Ви поділяєте таку оцінку?
 
- Як я сказав, у хлопців все більш прогнозовано. Але головний критерій оцінки - результат. Подивимося на підсумки сезону, на чемпіонат світу - і тоді будемо розділяти або не розділяти оцінку. Команда вибудовує роботу з одним піком на чемпіонати світу та Європи. Як зараз можна оцінювати проміжний результат? Але, з точки зору психології, Юрай говорить правильно: зайвий раз підбадьорити спортсменів, розрядити обстановку, ніколи не завадить. Тому що якщо ми почнемо шарахатися після кожної гонки, когось лаяти, когось звільняти - настане хаос.



Припустимо, я піддамся на хвилю негативних висловлювань і піду з біатлону. Я готовий хоч сьогодні. І що далі? Відразу підуть всі спонсори, які підтримують команду на основі особистих контактів. І хто буде вникати, займатися всім цим? У мене ще вистачає сил і знань, щоб розвивати біатлон в Україні на гідному рівні. Це тільки здається, що все добре, механізм працює сам по собі, і треба просто молодого менеджера. А насправді кожен день доводиться вникати у величезну кількість проблем, розуміти, що відбувається на самих різних напрямках. Цього року виповнилося 20 років, як я керую федерацією. За цей період тільки на зимових міжнародних стартах різного рівня завойовано 355 медалей. У той час, як до 1998 року - всього 25. Звичайно, без помилок не обходилося - не помиляється тільки той, хто не працює. Але сказати, що наша команда працювала неефективно - велика несправедливість. Я впевнений, що після попередньої Олімпіади ми зобов'язані створити команду на Пекін-2022. Це питання принципу.
 
З одного боку, у нас кричать: давайте спорт, треба молодь підтягувати. А подивіться, що твориться на місцях? У Тернополі єдину спеціалізовану біатлонну школу закрили, з базою і трасою так нічого і не вирішили. У Буковелі зібралися будувати комплекс - по сумнівним мотивам зірвали тендер. У Сумах траса аварійна, не ремонтується. У Тисовці траса аварійна, на ній вже не можна тренуватися. Школи на місцях не фінансуються - немає грошей на інвентар, на участь в зборах, тільки на зарплату, виїзди на змагання - дуже часто за рахунок батьків. Нічого подібного немає ні в одній країні! Там люди приходять на тренування - ось вам лижі, гвинтівка, патрони, лижоролерна траса, мішені, транспорт - все налагоджено. А у нас жодної траси, жодного стрільбища нормального. Поки займається дитина - куди не йшло, а як тільки старші, і в національну команду не потрапив - немає ні зарплат, ні забезпечення, немає резону продовжувати займатися.
 
Тому і маємо - в юнацьких змаганнях бере участь більше сотні чоловік, а у дорослих з труднощами нашкребаємо склад з 7-8 спортсменів. Тому що на місцях для ось цього перехідного етапу немає умов, щоб ростити і готувати спортсменів. І нікому не цікаво цим займатися: вибудувати систему, щоб розвивався спорт, піднімати матеріальну базу.
 
- Як Ви для себе пояснюєте падіння результатів команди в Хохфільцені? Адже до того в Поклюці і, особливо, потім в Нове-Мєсто хлопці і дівчата показували набагато вищий рівень.
 
- Я розмовляв з науковою групою, і склав для себе таку думку, що причина може бути в тому, що вперше під час міжсезонної роботи вони майже не їздили в гори. А потім на укочування перед Поклюкоюі провели там досить тривалий збір. Можливо, гори "придавили" в Хохфільцені.



Раніше ми працювали по двопіковій схемі: був грудень, потім спад і вихід на головний старт. Зараз - один пік, і я поки не розумію, як оцінювати поточні результати. Плюс - новий тренер, всього півроку працює з командою. Чи достатньо він вже вивчив людей, чи підійшла їм його методика - це теж питання. Я питаю Григорія Шамрая, який давно працює з цими спортсменками - все йде за планом. Він каже, що ніде нічого не порушено, все по методиці. Так, були багато в горах. Але зараз спустимося, відкатаємося - на березень повинні вийти на пік.
 
Що мені залишається? Тільки вірити і сподіватися. Або я повинен сказати - ні, ви не праві, давайте ми вас порозганяємо? Робити висновки і приймати якісь рішення можна буде тільки навесні, зараз - проміжний етап, і я не готовий давати йому оцінку. Так, все поки виглядає не зовсім так, як хотілося б. Але ми не самотні в цьому. Одні команди добре стартували, зараз не біжать. Як ті ж росіяни, які проводили відбори в листопаді і робили ставку на старт сезону. У кожного своя ситуація.
 
- Чехи на домашньому етапі також виглядають дуже блідо...
 
- Я про це і говорю - у кожної збірної своя ситуація, свої проблеми. Вболівальники ж бачать тільки нашу команду, і складають для себе враження, що спади форми і хвороби бувають тільки у нас. Але спортсмени - не роботи. До чого вже розвинена в усіх відношеннях збірна Німеччини, але Лаура Дальмайєр - хворіє, Хаммершмідт пропускає більшу частину сезону. Ми ж півроку шукали лікаря в чоловічу команду, і знайшли тільки перед початком сезону. Але у нас в країні немає нормальних спортивних лікарів - де їх брати?
 
- До речі, про хвороби. Не кращий стан Юлії Джими не завадить побачити український дует на Різдвяній гонці?
 
- Як я б бачив зі своєї дзвіниці, то в такому стані Юлі туди краще не їхати. Але я не керую всім процесом, як би не намагалися це представити деякі коментатори. Це - комерційні змагання, за які платять гроші, і я не можу змушувати когось - їхати чи ні. Є Урош Велепець, який може оцінювати стан спортсменки, є Юля - сама вже доросла людина. Їм вирішувати, вони ж теж будують плани підготовки і хочуть вийти на пік до чемпіонату світу. Але я б не став. Подивіться на Лаура Дальмайєр: спринт була на подіумі, переслідування - десь поруч, але розуміє свій стан і прийняла рішення мас-старт пропускати. Тому що вона - профі: розуміє, що краще пожертвувати однією гонкою, ніж зараз наламати дров і зіпсувати собі залишок сезону. Якщо у Юлі в останніх гонках не котили лижі - це одне, але якщо вона відчуває, що знаходиться в поганому стані, краще зробити паузу, відкатати і підготуватися до Оберхофу. Але це вирішують спортсменка та її тренер, я не стану вказувати їм, що робити.
- Але теоретично - якщо спортсмен відмовляється від участі в цих перегонах, у нас є право запропонувати заміну?
 
- Звичайно є. Таке було багато раз і в багатьох командах. Дають для залучення вболівальників одну кандидатуру, а фактично в силу ряду причин виступає інший спортсмен. І ніяких проблем не виникає.
  
Другу частину інтерв'ю читайте тут:
Володимир Бринзак: За бажання Варвинець, ми знайдемо оптимальні варіанти для продовження її кар’ери

Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 102)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2018-12-24 17:55
 # 61  Володимир Франківськ (Станіславів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Потому что были и хорошие результаты, как седьмые места Вали и Виты"
а чому не згадав 1-го місці Джіми в ІГ Поклюка, і 7-го Підгрушної СГ Поклюка
2018-12-24 18:04
 # 62  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
были и хорошие результаты, как седьмые места Вали и Виты, лучший последний круг у Лены в спринте, ряд хороших результатов Насти, победа Юли в Поклюке...
2 Володимир Франківськ
Вы так избирательно читаете текст? :))
2018-12-24 18:13
 # 63  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все таки подготовка 12 человек дала плюс для команды Б. Например, мужчины набрали в зачете кубка ИБУ (не наций ИБУ) за 3 этапа 333 очка, в прошлом году за 7 этапов + ЧЕ - 676, причем команда А: Пидручный 106, Прима 105, Тищенко 72, Семенов 38, а на собственно команду Б - 355 за год!
Прогресс почти у всех молодых: Дудченко 128 (было 14), Лесюк 42 (57), Труш 48 (72), Ткаленко 34 (64), Цимбал 19 (0). В минусе только Доценко - 20 (104).
У девушек не так явно, но есть прогресс у Белкиной 180 (было 186 за год), Кручовой 78 (было 32), Кривонос 14 (0), Журавок 169 -за 2 этапа (382 за год), на том же уровне Абрамова 146 (333), но после болезни. Минус пока только у Яны 41 (203).
Так что резерв немного подтянулся поработав с лидерами.
2018-12-24 18:19
 # 64  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Вы думаете этим кто-то интересовался,кроме вникающих людей?Они были заняты отправлением кого-то там куда-то там,не будет повторяться лишний раз....
2018-12-24 18:19
 # 65  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все таки подготовка 12 человек дала плюс для команды Б.
в первый послеолимпийский год обычно делают расширенный состав, так было и в сезоне 14/15, когда основу тренировали Шамрай и Зоц - на КМ дебютировала та же Меркушина, стала бегать эстафеты Варвинец.

Потом уже, когда Кривонос и Дмитренко подключали к Урошу, ждали от них качественного скачка, но увы - Карленко сказал уже, к чему это привело.
В итоге теперь Кристина проигрывает воспитанницам Лопухова минуту.
2018-12-24 18:25
 # 66  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так це скрізь так-майже у всіх сферах життя----не тільки спорту.Щоб щось робилося,треба агітувати,збирати людей,ходити в усякі інстанції(далеко не раз),пооббивати пороги.Тоді тільки хтось починає шевелитись...і то ще далеко не факт.

Ось наприклад,двір у домі.Була така програма НоваПолтава.Люди ходили,агітували сусідів,щоб виходили на суботники,та прибирали свої двори.Завдяки цій програмі у нашому будинку поміняли вікна на пластикові.Тепер-люди не приходять.Нікого з людей у будинку,нічого не цікавить.А всі тільки жаліються,от би прийшов якийсь дядько-чиновник,та зробив ремонт у підїздах.Та балачки-це одне.

В інших районах,де дійсно люди переживають за двори-махнули на чиновників рукою.Самі збираються,щось ремонтують,красять,збирають гроші на ремонт і т.д.


"Нова Полтава" - це не якась окрема програма, а громадська організація. Це створена нами рівно 4 роки тому відкрита громадська платформа, прес-секретарем якою я маю честь бути. І суть її, якщо стисло, якраз в тому, щоб навчити людей самих брати відповідальність за власні будинки, подвір'я тощо. Ті ж будинки, які якнайкраще смогли самоорганізуватися, провести генеральне прибирання, залучивши якомога більше людей, які змогли привести до ладу свої двори самойстійно, ми нагороджували. Комусь повністю утеплили багатоповерхівку, комусь встановили за перемогу сонячні батареї на весь 14-поверховий будинок, комусь поміняли всі вікна в будинку й т.д. Ми нагороджували найініціативніших. І багато людей дійсно вдячні, оскільки до своїх Толок ми змогли залучати іноді і по 50 тисяч людей одночасно (це по одній лише Полтаві).
І подібних проектів "Нова Полтава" проводила і проводить безліч досі. І там жодної копійки державних коштів. Лише кошти нашого засновника та його друзів-спонсорів.
Чи буде хтось фінансувати подібні проекти? Ні, тому що наші спонсори довіряють лише нашій команді.
Це якраз схоже на те, про що й Бринзак каже - його спонсори підуть разом з ним. Ну не можна давати аби кому великі кошти. Людина має роками праці довести свою чесність.
Ну а ще приклад з нашою "Новою Полтавою" якраз дуже вдалий з приводу того, що можна не лише критикувати владу, а й самим активно впливати на рівень свого життя. Ми навчаємо бухгалтерів ОСББ, навчаємо, як впливати на міську владу, щоб вони виконували свої завдання тощо.
То ж дуже не люблю, коли хтось починає розповідати, як має все функціонувати (федерація, сайт) і т.д. Маєш думки? Пиши програму, просувай її, створюй найкращий сайт, дій.
Ну, а можна лише базікати, як керувати державою, федерацією, сайтом, не будучи в змозі пофарбувати у власному дворі гойдалку для власних дітей.
2018-12-24 18:27
 # 67  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Посмотрим на Аню и Кристину на ЮЧМ в январе-феврале и на ЮЧЕ в марте, такое ощущение, что они переваривают взрослые нагрузки, чтобы выйти на свой пик формы вовремя, им же не надо за квоту бороться пока)) Может и сработает план подготовки у Прокунина (у юных, кажется нет личных?)...
2018-12-24 18:32
 # 68  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так что резерв немного подтянулся поработав с лидерами.

2 Alex don
Основа в случае возвращения полной квоты, что далеко не факт, будет 6 человек, т.е. 7-9 человек для подготовки абсолютно нормально. Джима, Меркушина и возможно Варвинец (в случае возвращения) на индивидуальной подготовке, отсюда 3 человека основы и полностью в количественном плане (полная квота 6 человек) "закрывается" команда "Б" (ближайший резерв).
2018-12-24 18:34
 # 69  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То в нас сервісмени отримують більшу зарплату, ніж спортсмени!?
2018-12-24 18:37
 # 70  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну, а можна лише базікати, як керувати державою, федерацією, сайтом, не будучи в змозі пофарбувати у власному дворі гойдалку для власних дітей.

Оце речення треба було виділити,щоб всі побачили....
2018-12-24 18:38
 # 71  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Основа в случае возвращения полной квоты, что далеко не факт, будет 6 человек
2 um2009
Я в основном о ребятах) У них вполне вероятна суммарная квота 5+6, что даст 2 дополнительных места и это очень неплохо))
2018-12-24 18:46
 # 72  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По суті Бринзак багато в чому правий.
Головна претензія до нього - любов до його північних "братів". Якщо вони залишаться до ОІ, то результати Пхьончану будуть здаватись чудовими.
2018-12-24 19:03
 # 73  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я в основном о ребятах) У них вполне вероятна суммарная квота 5+6, что даст 2 дополнительных места и это очень неплохо))

2 Alex don
Дай то Бог!
Как это неудивительно, но у парней сейчас выбор намного лучший, нежели у девчонок. ) Поэтому возвращение квоты на КМ у мужчин в 5 человек гораздо важнее, нежели у девушек. Вернут девчонки квоту на КМ в 6 спортсменок - молодцы, респект и уважуха, честь и хвала им, а нет, лично я трагедии из этого делать не буду. ) А вот ежели силами Дудченка, Ткаленка/Тищенка, Кильчицкого и компании удастся ещё и на Кубке IBU за полную квоту побороться, то вообще будет шикарно. Тут я с Вами полностью соглашусь.
2018-12-24 19:06
 # 74  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В ситуації з лижами - москалі пробивають ситуацію - якщо їх зараз Бринзак не вижене, то вони причаяться і на відповідальному старті намажуть наждака.
Тоді вже пізно буде.
2018-12-24 19:11
 # 75  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А вот ежели силами Дудченка, Ткаленка/Тищенка, Кильчицкого и компании
2 um2009
Надеюсь еще и девушки помогут в 2-х смешках в Ленцерхайде, а основа на ЧЕ в Раубичах)))
2018-12-24 19:17
 # 76  Витязь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SlavkaKherson
Я на это тоже обратил внимание! То есть выходит ситуация, когда ребята, которые занимаются откаткой лыж не могут сработаться с смазчиками... Он сказал, а я себе решил: "Ну и ладно, зачем та структура! А потом выходит ситуация, когда после 5 км лыжи тупо не едут, а после 5 км это самый важный отрезок гонки, а тем более в длинных гонках! Просто жесть! Вот это "ну и ладно не буду делать, есть же на кого спихнуть" меня просто убивает!
Это непрофессионально, мягко говоря! Любители а не сервис группа!!!!
2018-12-24 19:34
 # 77  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надеюсь еще и девушки помогут в 2-х смешках в Ленцерхайде, а основа на ЧЕ в Раубичах)))

2 Alex don
Посмотрим, что нам по этому вопросу расскажет г-н Брынзак во второй части вью, если конэчно теме заокеанских этапов, ОЧЕ и ЧМ будет уделено какое-то внимание. )
2018-12-24 19:48
 # 78  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Витязь
Лишь бы теперь дальнейшего конфликта не вышло.Смазчики не будет слушать откатчиков лыж.Спортсмены будут критиковать смазчиков.....если спустить на тормоза проблему,она реально может дать негативный толчок всему,и отношениям в том числе((((
2018-12-24 20:37
 # 79  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
москалі пробивають ситуацію - якщо їх зараз Бринзак не вижене, то вони причаяться і на відповідальному старті намажуть наждака
)) Не без этого, хотя, тут очень много таких, которые свято верят, что спорт вне политики
2018-12-24 21:09
 # 80  Mitya94 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
посмотрите что происходит с Федерацией футбола при существующем ее президенте, и давайте вместе подумаем, проведем аналогии, так ли важно немедленно и срочно "снести" г-на Брынзака с его Работы в угоду голосам критиков, и не будет ли с биатлоном так же, как в примере с футболом
2018-12-24 21:15
 # 81  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Не без этого, хотя, тут очень много таких, которые свято верят, что спорт вне политики
И тут приходит к российским смазчикам Дима из Западной Украины и начинает говорить с ними на украинском языке... Может быть и личная неприязнь.
2018-12-24 21:17
 # 82  Evgennnn (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пан Брынзак много сделал для биатлона Украины,но его отношение к восточным соседям,перечеркнует весь позитив,голосует за восстановление СБР, берёт тренеров и смазчиков,совок из него конечно не выгнать,тут нужно определиться,чем брать соседей лучше пробовать своих ребят учить, почему ни кого не учили предыдущие годы,смену Руденчику
2018-12-24 21:23
 # 83  Володимир Франківськ (Станіславів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen #62
ви не праві, пріоритети не ті: "Потому что были и хорошие результаты, как седьмые места Вали и Виты, лучший последний круг у Лены в спринте, ряд хороших результатов Насти, победа Юли в Поклюке."
Наголошено на 7 місці Семеренок, а далі "останнє коло", а в самому кінці про Джіму
2018-12-24 21:28
 # 84  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Володимир Франківськ
Прекращайте искать черных кошек ) Лучший в гонке последний круг - это в бОльшей степени показатель улучшения формы, чем само по себе 7 место, которое может быть обусловлено рядом факторов. Что касается победы Юли, то это - высшее достижение нашего биатлона в декабре, вне зависимости от того, на какое место в тексте его ставить. Не стоит заниматься ерундой )) Если уж хотите найти закономерность, то Брынзак просто шел в обратном порядке по хронологии - от самого позднего к самому раннему. ))
2018-12-24 21:29
 # 85  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Потом уже, когда Кривонос и Дмитренко подключали к Урошу, ждали от них качественного скачка, но увы - Карленко сказал уже, к чему это привело.
В итоге теперь Кристина проигрывает воспитанницам Лопухова минуту.


Уроша обвинили во всех смертных грехах и выгнали (слава Богу хоть без позора). Называли его тренером одной спортсменки (и зачем нам такой ?).
А что Прокунин ? Кого он тренирует ? Получается, что тоже одну спортсменку - Лену Пидгрушную, так как Валю и Виту ведёт по своим методикам Шамрай, Настя с папой, Юля с Урошем, команда Б - свой ТШ.
А что же наша аналитическая группа, почему же она вовремя не подсказала, что методика расширенной группы (которая была у Уроша) негативно повлияла на наших юниоров ?????
Приходит Прокунин и опять расширенная группа и ОПЯТЬ наступаем на те же грабли.............
Смазчики не работают, Уроша долой, аналитики вовремя не сигнализируют о проблемах, "элитная молодёжь", которую взяли в общую группу - загнана, как старая кляча, а КТО ВИНОВАТ ?????
Пока всё только валят на предшественников и никто не признаёт СВОЮ ВИНУ.
2018-12-24 21:37
 # 86  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
++++++++++
2018-12-24 22:06
 # 87  Володимир Франківськ (Станіславів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
«прекращайте»-глагол (личная форма): повелительное наклонение
2018-12-24 22:52
 # 88  Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сколько-сколько сервисмен получает в месяц?)))
Попахивает не слабыми такими откатиками..
2018-12-24 22:55
 # 89  Alex (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
дякую за інтервю!!!
дуже інформативно - клас!!!
з приводу суперечок - давайте пограємо, уявіть себе якимось начальником, над Бринзаком, що ви зробите для розвитку біатлону? звільнете Бринзака? кого замість нього поставите? спробуйте хоч 2 хвилинки подумати в цьому напрямку, яка в нас ситуація? що робити?
я наприклад не уявляю кого б можна було поставити на його місце, я в Україні тільки 1го співставного "спортивного менеджера" знаю - Сергія Бубку, але де він а де український біатлон...
особисто у мене немає ніяких проблем з тим що людина довго займае якусь посаду і безальтернативна на ній, якщо вона дійсно профі і краща за інших...
а казки про рожевих поні (побудову системи в якій магічно зявляються функціонери) я надто дорослий щоб вірити, особливо враховуючи українську реальність - данна реальність не сприяє появі чесних кваліфікованих кадрів (доречі про систему - СССР, чомусь система не змогла народжувати кадри які її б підтримували не те що розвивали, а в ній працювало мільйони людей...)
Удачі українському біатлону!
2018-12-24 23:22
 # 90  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а КТО ВИНОВАТ ?????
Пока всё только валят на предшественников и никто не признаёт СВОЮ ВИНУ.


2 Надежда(Феодосия)
Как кто? Г-н Брынзак ранее озвучил, кто виноват. Я правда совсем не журналист и не совсем болельщик, в том плане, что с одинаковым интересом (если время позволяет) смотрю биатлонные соревнования, как с участием украинских биатлонистов, так и без их участия - не всегда ведь наши мужчины отбираются в элитную гонку с общего старта, к примеру. )) Другими словами, мне интересен биатлон и без необходимости "топить за" конкретно кого-то. Но участие украинских атлетов в тех или иных стартах для меня безусловно приятный бонус. ) Поэтом, со слов г-на Брынзака, можете считать и меня во всём виноватым, в частности и в неудачном выступлении сборной Украины по биатлону на ЗОИ-2018 в Пжёнчхане (Южная Корея). ))

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
353
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!