Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:36
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2019-01-19 16:48 |

Рупольдінг 2019. Результати жіночої естафети


Жіноча естафета в Германия Рупольдінгу повинна була дати відповідь щодо найближчих перспектив української команди. Це був той Рубікон, який визначав розстановку пріоритетів в цьому сезоні. На жаль, хід гонки показав, що із заявлених завдань на сезон, як мінімум, одна нинішній збірній України не під силу.
 
Анастасія Меркушина повернулася на більш звичний для себе перший етап, і в умовах нервової стартової штовханини зуміла пред'явити свій головний козир - швидкість стрільби при високій точності. Відпрацювавши обидва вогневі рубежі без єдиної помилки, Настя завершила свій етап п'ятою. Те, що відставання від лідерів виявилося більш ніж півхвилинними, було передбачуваним: кращими на старті естафети виявилися збірні Франції та Італії, за яких бігли Жюлья Сімон і лідер Кубку світу Доротея Вірер. Особливістю початку гонки також стало те, що жодна з команд, що претендують на високі місця, не допустила провалу, при цьому одразу 15 збірних перший етап пройшли в межах хвилини по відношенню до лідерів.


 
Валі Семеренко також дісталися далеко не слабкі суперниці. Досить сказати, що одразу слідом за нею помчала Лаура Дальмайєр, яка повинна була підтягнути команду Німеччини після не дуже вдалого етапу Ванесси Хінц. Підтягнути вийшло лише до четвертої позиції, оскільки збірні Франції, Італії та Словаччини, які йдуть попереду не допустили критично багато помилок. Анаіс Бескон скористалася всього одним запасним патроном і до екватора гонки привела француженок лідерами, випереджаючи переслідувачів на 20 секунд.
 
А ось Валю Семеренко на стійці чекали серйозні проблеми: дві мішені залишалися незакритими після п'яти пострілів нашої спортсменки, і для того, щоб обійтися без штрафного кола, Валі довелося включити все своє самовладання. Але за рахунок втрати часу на стрільбі і дуже поганого останнього кола, Семеренко передала естафету лише 13-ю, маючи вже майже двохвилинний дефіцит від першого місця! Втім, про перше місце в нинішньому стані наших дівчат навіть мріяти не доводиться...
 
На третьому етапі з числа лідерів відпала Італія - ​​це Ніколь Гонтьє, без перебільшення, валить другу естафету своєї команди поспіль: два кола штрафу вже на стрільбі лежачи - і італійки вирушили боротися за місця в топ-десятці. Ну, і шляхом поступового відсіву визначилася трійка команд, які на останньому етапі повинні були розігрувати комплекти нагород. Жюстін Бреза зберегла лідерство для команди Франції, незважаючи на два запасних патрона на вогневих рубежах. На подив усіх глядачів, впевненіше на стрільбі відпрацювала норвежка Тіріл Екгофф, яка підтягла свою команду на дистанцію в 14 секунд! І ще на такій же відстані йшла Німеччина, за яку на третьому етапі бігла Франциска Пройсс.
 
Юлія Журавок досить таки впевнено відпрацювала на вогневих рубежах, але на трасі програвала прогнозовано багато і передала спадщину Віті Семеренко у вигляді необхідності вибиратися з 17-ї позиції!
 


Все, що вдалося нашій найкращій на даний момент біатлоністці - відіграти всього дві позиції. 15-е місце в жіночій естафеті - один з найгірших результатів команди в історії. І це при тому, що по точності стрільби наша команда увійшла до складу провідної четвірки. Ще одна гонка, яку хочеться швидше забути. Ну, а по швидкості поступилися лідерам три з половиною хвилини - прірва. І втішати себе можна лише тим, що найтемніша ніч - перед світанком. Залишилося тільки прокинутися, і зробити це вчасно.
 
Ну, а попереду збірна Франції, яка академічно довела справу до перемоги. І нехай не вводить в оману всього 11-секундна перевага "триколірних" над норвежками, які фінішували другими: фінішер француженок Анаіс Шевальє цілком контролювала ситуацію. А доля срібла зважилася на останньому вогневому рубежі: знову, як і тиждень тому, заключна стійка стала програшною для Німеччини. В Оберхофі Деніз Херрманн упустила перемогу, зараз - срібло. Причому, цього разу не знадобилося навіть штрафного кола - досить було одного зайвого запасного патрона щодо Марте Олсбю Ройселанд, щоб Норвегія виявилася вищою.


 
У заліку естафет Україна опустилася на десяте місце - навіть не згадати, коли таке було раніше в середині сезону. Ну, і про боротьбу за максимальну квоту вже можна забути: відставання в 423 очка не відіграється, особливо якщо врахувати той рівень форми наших дівчат, який одразу неможливо підняти до планки, встановленої лідерами. Поки ж наша команда - восьма.
 
І на додаток до безрадісної картини Рупольдінгу - анонс недільних мас-стартів, в яких Україну представлятиме лише Дмитро Підручний.

Естафета. Жінки
1. Франция Франція (0+4)  1:09:27,7
2. Норвегия Норвегія (0+7)  +11,5
3. Германия Німеччина (0+9)  +23,4
4. Швеция Швеція (0+9)  +1:29,0
5. Россия Росія (0+14)  +1:46,2
6. Словакия Словаччина (1+7)  +1:57,7
7. Австрия Австрія (2+5)  +2:03,5
8. Беларусь Білорусь (2+7)  +2:07,8
...
15. Украина Україна (0+7)  +3:56,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубку націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 555)

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19 ]

2019-01-19 17:54
 # 241  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я вже нічого не хочу чути від пана Прокуніна, він цап-відбувайло (взяли в команду через відповідний менталітет, щоб кому треба не заважав).
Нічого не хочу чути від пана Шамрая про Сестричок, особисто мені зрозуміло, біатлон для цієї трійки єдине можливе джерело доходів (якщо згадати про з/п Сємакова, то я уявляю собі чому вони так нахабно зубами тримаються).
Нічого не хочу чути від пана Карленка, бо крім солодкої мівіни на вуха, у великих кількостях, від нього все одно нічого не почую, хочеться поважати людину, колись дуже поважала, але брехня робить свою справу.
А от від пана Бринзака дуже хочу почути, чи не заблукав він десь у паралельній реальності, чи може, як тут хтось вже писав, все просто по Гоголю: «я тебе породив, я тебе і вб’ю»?
Доки в команді будуть свої та чужі? Чому відверто похоронили резерв, і непотрібно розказувати байки, бо він у нас був і досить пристойний, але Бондар і Варвинець просто знищили і фізично і морально (мабуть вони комусь дуже заважали…), на Журавок, Абрамову та Бєлкіну просто забили…
Чи побачимо ми реальні ротації, після сезону 15/16 я їх не бачила (і не потрібно смикання Юлі називати ротацією). Чому команда А недоторканна незважаючи ні на що, яким чином це додає мотивації команді Б? Скільки ще Валя буде сидіти в основі?
В мене просто незліченна кількість питань, і мабуть, відповіді очевидні, але я їх не почую…
Проте, сontra spem spero, що хоч краплина здорового глузду у пана Бринзака залишилася, ми не боремося за топ 5, на ЧС ловити немає чого, особливо від деяких недоторканних, і тому зміни відбудуться, кардинальні реальні зміни…
2019-01-19 17:55
 # 242  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 231  al'bishka (Нешер)
Згоден, підтримую. Не в тренері справа.
2019-01-19 17:56
 # 243  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Норвегія і Росія добавила а наприклад Чехія і Білорусь сильно здали. Ті ж чешки Пускарчикова, Віткова, Соукалова дуже сильні були і білоруски із Домрачовою і Скардіно. Другий етап провал, третій етап добре а тільки там 1 гонка в КН, третій етап майже провал, четвертій етап повний провал яке там місце може бути в КН?
2019-01-19 17:56
 # 244  logosenovicz (Ровно) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мабуть проблема нашої збірної в ставці на легіонерів!!! Треба взяти іноземного тренера і почекати років 3, коли прийде перший результат. А зараз маємо, те що маємо.
2019-01-19 17:57
 # 245  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Ну сложно понять тренера,который не может реально оценить своих подопечных.
А чего стоит круиз Журавок по Европе? Она наверное ее плохо видела?
А когда принимал команду и обещания давал,что не видел с кем работать придется? Зато климат в команде был хорошим. Нам что тем климатом довольствоваться?
Нет,Альбина,как честный человек,он должен сам уйти и как по мне то сейчас.
2019-01-19 17:59
 # 246  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Зате Словакія добавила,шведки ще краще...про Італію,Германію й Францію,й заїкатись нема чого....
2019-01-19 17:59
 # 247  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кого Урош готовил все эти 3 года из молодых, ну вот прям готовил, а не делал вид?
2 pasqualiC
Ну я так понимаю что все делали вид по подготовке молодых а то Урош как Прокунин во всем виноват, это не серьезно.
2019-01-19 17:59
 # 248  Druid Elder (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Видео гонки:

https://youtu.be/6h3QSEFjxkI
2019-01-19 18:00
 # 249  АлексБ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ну будут бегать Журавок,Блашко,Меркушина,Джима,Пидгушна в след.сезоне допустим и что?Мы сразу станем топ-сборной?

Вы внимательно читали мой комментарий? Речь о том, что топ сборной мы станем теперь ооочень не скоро. Для этого нет никаких предпосылок.
2019-01-19 18:00
 # 250  максим.О (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
звісно що здали,при цьому все одно на голову вище Украіни.
2019-01-19 18:01
 # 251  Православный славянин Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Разве виноваты спортсмены? Читаю комментарии и вижу такое-как только победа или успешный относительно результат сплошные аплодисменты.На следующий день провал-этого же человека могут стереть с лица земли своей критикой.Что это?
Думаю надо винить федерацию биатлона ,олимпийский комитет,вообщем тех кто видит ситуацию со стороны.Если мы простые зрители видим,то в чём дело? Прям диверсия какая то.Вспоминаю как все эти организации решили вопрос в пользу себя и против трененра Зубрилова(помните?).Тогда талантливейшая биатлонистка всех времён Леночка Зубрилова вынуждена была покинуть страну и приносить золото Беларуси.Это был первый звоночек.Сейчас надо менять голову рыбы,которая прогнила в коррупции.
А спортсмены что ? Им надо условия ,стимул,граммотный тренер и наша поддержка.
2019-01-19 18:01
 # 252  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Есть куда, уж ты поверь:)
Дело в молодых, которых нет... Ну, не Россия, не Норвегия, не Германия мы.. Это же понятно..
Посмотри на КИБУ.. Где мы там..
Шведы растут, Италию тянут лидеры, Франция ваще топ, Германия вылезет, Россия уже наверху, а мы только вниз уже..
Нет смены, нет развития, нет финансов и условий..
А что есть? Есть Брынзак, который тянул столько лет и старая гвардия, которая болеет и не тянет. Вот и результат.
2019-01-19 18:01
 # 253  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А зачем он соглашался?
2 lionbiathlon
А он знал? ! Тренер он не сильный - судя по результат, ситуацию в команде он то точно знал меньше всех а если еще эту ситуацию умело продать)
2019-01-19 18:01
 # 254  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 245  MaryKarpenko1988
Навіщо пишите маячню, невже не видно, що навідь, Журавок, вигравши , два дні тому, коротку індивідуальну, в естафеті, нуль. А, що говорити про Бєлкіну, Бондар, які стріляють по молоко, та й біжуть , не дуже.
2019-01-19 18:02
 # 255  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АлексБ
Есть предпосылки остаться в 10-ке,или упасть еще ниже.Вот этим и будем заниматься следующие 6-7 лет..
2019-01-19 18:02
 # 256  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Предыдущим худшим результатом было 14-е место на этапе Кубка мира норвежском Бейтостолене в сезоне 2004/2005. Тогда за нашу команду выступали Лилия Вайгина-Ефремова, Елена Петрова, Нина Лемеш и Ирина Тананайко.

Последний раз в эстафетах женская сборная попадала на пьедестал в прошлом сезоне – на этапе в Хохфильцене.
2019-01-19 18:02
 # 257  Андрей аналитик Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
составы у наших мужчин и женщин были идентичны: лидеры финишеры, на третьем этапе биатлонные брат и сестра, на втором угасающие звезды, на первом завалившие предыдущую эстафету. У стартеров также одинаковые месте в общем зачёте - 32-е. Вот результаты получились почему-то не идентичные.
2019-01-19 18:02
 # 258  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Норвегія і Росія добавила а наприклад Чехія і Білорусь сильно здали.
Да в России изменили подход полностью, там теперь ставят в гонки не по блату и не по заслугам, а по результатам последним. Поэтому в основе в начале сезона пропали и Бабик и Цветков, один из них даже в IBU не пустили, принцип неплохой, можешь - показывай, не можешь - в сторону. Тут уже стимул у самих спортсменов появляется.
2019-01-19 18:03
 # 259  NeosKosmos (Kharkov) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MaryKarpenko1988
Валя будет в сборной находится как можно дольше. Кем она будет вне по окончанию карьеры? 10 соток обрабатывать? А так можно нахаляву по Европе покататься, ещё и зарплату за это получатьПора положить этому конец! Есть результат - продолжай, не показываешь уже несколько сезонов - досвидос!
2019-01-19 18:04
 # 260  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Німетчина добавила? Дуже сумніваюсь. Коли це німкень не було в топ 10 КС? Далмаєр постійно пропускає цілі етапи. Швидше наоборот. Без Франція втратила лідера Дорен-Абер дехто додав дехто втратив. Словакія згідний що добавила.
2019-01-19 18:04
 # 261  Mayaf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Олег Мадрід
Тобто... винен не тільки він . Кожна з дівчат тренується у свого особистого тренера... Проблема не тільки у головному тренері
2019-01-19 18:05
 # 262  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
спортсмены, все вместе, всей командой, не виноваты.
2 Arctic
Да нет у нас всей команды, у каждой свой тренер, сколько уже можно об этом говорить
2019-01-19 18:06
 # 263  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
На пост 231.
Прокунин не свадебный генерал, а главный тренер. Зачем принимать сборную, не Сан-Марино и Фареры, если не умеешь быть главным тренером.
Я рассматриваю ситуацию не от Украины, а от Прокунина, с его "колокольни".
Так не делают.
Иди просись в помощники к Мазе, Пихлеру и т.д.
Пример: Моуриньо, со всем своим зашкаливающим мнением о своей исключительности (и по делу), работал помощником Робсона. Учился, учился и учился.
Вопрос: а можно я возглавлю сборную Украины?
А почему нет?
Если что - Шамрай виноват, еще кто-нибудь.
Отболтаюсь как-нибудь от назойливой критики).
Знаешь, был такой случай: Федоров (хоккеист) начал "конючить". Фетисов ему сказал: вот из-за таких как ты и не любят ген.менеджеры российских хоккеистов приглашать в клубы. Да так сказал, что Федоров стал блестяще играть, а не сидеть сложа руки на контракте и рассматривать каждую царапину под микроскопом.
Могу еще долго продолжать. Жаль матом нельзя изъясняться.
И я понимаю украинских болельщиков, которые, с учетом сегодняшней ситуации, рассматривают версию не очень приятную. Об этом тренер Прокунин тоже должен был подумать.

2019-01-19 18:06
 # 264  ashadnyh Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Незрозумілий виступ жіночої збірної. Меркушина непогано почала але здулась на останньому колі. Валя зовсім без швидкості. Журавок потрібно вчити бігати на лижах. Віта теж не змогла нічого зробити. Був Урош не сподобався спортсменкам. Мабуть заставляв працювати через не можу. Тепер атмосфера в колективі гарна ніхто нікого незаставляє робити. Фізична підготовка провалена от і маємо те що маємо. Потрібні радикальні зміни.
2019-01-19 18:08
 # 265  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Команда последний раз БЫЛА,или по крайней мере я ее видел в сезоне 2016-2017.Варвинец-Джима-Меркушина-Пидгрушна...после того,следующие 2 года,мы видим тень команды((((или всех по отдельности скорее....
2019-01-19 18:08
 # 266  msm Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Как при чем Прокунин? Он же ГТ. Такая же ситуация была и у Уроша но с него же спросили за результат.
2019-01-19 18:09
 # 267  logosenovicz (Ровно) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тренер має нести віідповідальність, і має бути готовим у випадку чого піти. Такий випадок настав, але чи вистачить сили волі піти.
2019-01-19 18:09
 # 268  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Да нет у нас всей команды, у каждой свой тренер, сколько уже можно об этом говорить

а сколько можно говорить, что Пркунин - ГЛАВНЫЙ тренер. И наверное получает з/п как главный тренер?
Если он не отвеает за готовность команды, то зачем его наняли.
Хватит чушь нести. Брынзак ясно и чётко сказал, и не один раз - Прокунин нанят, и Прокунин отвечает за результат.
2019-01-19 18:09
 # 269  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Подолье(Винница)
Ой, ну не надо мне про Россию. У нас, как там, базы, условия, куча биатлетов, которые круглый год на соревах, с внутренней конкуренцией, бабло, тренера всех мастей.? . Что за сравнения?!
2019-01-19 18:09
 # 270  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 msm
Ну и так с Прокунина спросят,я ж говорю уволят за эти провалы и все.Как другие не могут понять,что новый ТРЕНЕР НЕ ОСОБО ИЗМЕНИТ СИТУАЦИЮ....???

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті