Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   17:50
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2019-02-03 13:37 |

ЮЧС 2019. Катерина Бех знову перемагає серед юніорок! Золото в переслідуванні!


Ще один мажорний акорд подарували українські біатлоністи під час гонки переслідування юніорок на юніорському чемпіонаті світу в Словакия  Брезно-Осрблі! Але це й не дивно: після заробленого напередодні золота Катерина Бех, вся біатлонна Україна застигла в очікуванні "продовження банкету".


 
Переможниця спринту почала гонку переслідування розмірено, практично розгубивши 14-секундну стартову перевагу. Але, на жаль, обережність в першій стрільбі лежачи не допомогла: п'ятий постріл Каті пішов повз цілі, а з ним - і пішло лідерство: Бех перейшла в групу переслідувачів.
 
Але вже другий рубіж знову перевернув ситуацію в гонці кардинально! Перша п'ятірка спортсменок допускала промахи, чим скористалися суперниці. І головну роль тут зіграли українки! Заробивши по колу штрафу в першій стрільбі лежачи, другу і Катерина Бех, і Анна Кривонос пройшли чисто, і пішли в гонку лідерами, прихопивши з собою лише шведку Ельвіру Еберг! Однак в межах 50-ти секунд було ще 13 суперниць, а гонки переслідування в біатлоні починаються тільки зі "стійок". У юніорському біатлоні - тим більше...
 
І цю перевірку паспортів Катерина Бех витримала з честю, немов намагаючись оперативно підтвердити сказані напередодні слова свого тренера Іллі Лопухова про те, що Катя дуже скоро доведе, що може стріляти стабільно. Лише одну помилку дозволила собі Бех на третьому вогневому рубежі, а коли на четвертому довелося включити все самовладання для боротьби за нагороди, впоралася бездоганно!
 
На останнє коло наша спортсменка вийшла лідером. І хоча всього в півтора секундах позаду була німкеня Ханна Кебінгер, окрилену українку було не зупинити! Уже до середини кола все стало ясно: перевага Каті тільки збільшувалася, і до фінішу досягла дев'яти секунд!
 
Дворазова чемпіонка світу серед юніорок Катерина Бех! Перша в історії українського біатлону!!! Браво, Катя!!!
 
Кебінгер досить впевнено довела гонку до срібла, завоювавши третю медаль в чотирьох гонках чемпіонату. А з бронзою додому відправиться француженка Софі Шово.
 
Аня Кривонос, на жаль, залишила надто багато сил на першій половині дистанції. Заробивши на двох стійках чотири кола штрафу, вона відкотилася у другий десяток, де моральних сил за для боротьби за кожну секунду вже не залишалося: підсумковий результат Кривонос - 17-й.
 
Ще дві наших дівчини, Валерія Дмитренко та Ганна Коваленко, фінішували неподалік один від одної, на 29-й і 35-й позиціях. Але якщо для Лери це - крок назад в порівнянні з 19-ю позицією в спринті, то Аня зуміла за час персьюту відіграти 18 місць, стартувавши 53-ю.


 
У загальному заліку Юніорського кубку IBU Катерина Бех вийшла на друге місце, скоротивши дистанцію від лідера, німкені Ханни Кебінгер, до 33 очок. Крім того, на поточному чемпіонаті світу Катя набрала найбільшу кількість очок серед усіх спортсменок в трьох особистих гонках, і, згідно з новими правилами IBU, отримує їхню особисту квоту на заключний етап дорослого Кубку світу, який пройде наприкінці березня в норвезькому Холменколлені.

Переслідування. Юніорки
1.  Катерина Бех  (1+0+1+0)  31:23,8
2.  Ханна Кебінгер  (0+1+0+0)  +9,1
3.  Софі Шово  (0+1+0+2)  +16,4
...
17.  Анна Кривонос  (1+0+2+2)  +1:35,5
29.  Валерія Дмитренко  (0+1+1+1)  +2:42,5
35.  Ганна Коваленко  (0+0+2+1)  +3:13,6

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Юніорського Кубку IBU
(Фото - за матеріалами трансляції IBU)


Коментарі (Всього: 327)

[ 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 ]

2019-02-04 18:29
 # 271  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 маркиза
но Логинов же просто трус
Почему он трус?
2019-02-04 18:30
 # 272  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Думаете, Elias не осилит? Я в него верю, он сможет)
2019-02-04 18:31
 # 273  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Думаете, Elias не осилит? Я в него верю, он сможет)
Илья мужчина, а значит почти само совершенство, не из ребра сделан. )
Зачем ему девичьи мысли? )
2019-02-04 18:33
 # 274  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На мой дилетантский глаз, гонка была проведена изумительно рационально.
Без порванных жил.Абсолютно по-чемпионски.

2 PUZAN
Ну і невір після цього, що сало не допінг. Вся суть у дозі споживання. Якщо споживати в невеликій кількості то покращуються власні результати праці, а якщо зловживати, то збільшується власна вага. По любому - вічний приріст.
2019-02-04 18:46
 # 275  маркиза Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Вы считаете его поведение в истории с допингом достойным мужчины? Не сам факт прием, а то как он себя вел после разоблачения и особенно после возвращения в спорт?
2019-02-04 19:02
 # 276  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 маркиза
Вы считаете его поведение в истории с допингом достойным мужчины? Не сам факт прием, а то как он себя вел после разоблачения и особенно после возвращения в спорт?
1. Логинов был ребенком - растерялся в ситуации;
2. Виновата пресс-служба ФБР (не в допинге, а в том, что не дала четких инструкций Логинову);
3. Ничего сложного не было в следующих словах: уважаемая биатлонная общественность (спортсмены-коллеги, федерации, болельщики): в моей пробе оказался допинг. Я, пока, не могу объяснить случившееся, будем разбираться, но, в любом случае, как бы то ни было, - приношу свои извинения за сам факт наличия допинга в моей пробе (плюс-минус в такой редакции);
4. А спустя время, -извинения приносить было глупо и нелепо;
5. Нужно иметь весьма большое мужество, чтобы сегодня, при всей ситуации, демонстрировать его результаты. За это, именно за это, Логинов, как мужчина, достоин уважения;
6. Пункт 6 к Вам ОТНОШЕНИЯ НЕ ИМЕЕТ.
Трусы не в КМ вверху таблицы, а на диване лежат и в интернете всякое пишут, понимая, что в "пятак" не прилетит, и "пятак" на затылке не появится. Но раз они живы и пишут. - значит общие правила в реальной жизни соблюдают.
Как то так.
2019-02-04 19:12
 # 277  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Його вeрсія про простатит свідчить, що він, як кажуть в народі, брeхло звичайнe. З таким, дівчатам кращe нe мати справи.
2019-02-04 19:13
 # 278  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 соловейко (Київ)
Його вeрсія про простатит свідчить, що він, як кажуть в народі, брeхло звичайнe. З таким, дівчатам кращe нe мати справи.
Так его глупое поведение никто и не отрицает.
2019-02-04 19:30
 # 279  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Не из ребра? Неужели из мозговой косточки?
2019-02-04 19:30
 # 280  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Можно я отвечу? :) Мне в пятак по любому не прилетит..
Он или трус или дурак.. В любом случае, он брехло..
Если было и не признался-он трус, а если он прикрывал - дурак. В этой ситуации он не выиграет ну никак.. Все плюшки он получил и получает - стипендию, звания, условия тренировок, да все... Его результаты меня не греют.. Хоть какой он талант, это не оправдание.. Армстронг был талантом, возможно, и побольше.. Это ему сильно помогло?
2019-02-04 19:37
 # 281  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Я не огонь и не коварная.. Я за справедливость!
Я не верю, что одни виноваты, а одна вся в белом.. Ситуация с Джимой лишний раз показывает, что построить сложно, а разрушить очень легко..
Ничьи высокие результаты не переубедят меня, что можно вести себя, мягко выражаясь, эгоистично.
Все спортсмены эгоисты-индивидуалисты, но надо берега видеть..
2019-02-04 19:41
 # 282  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Его результаты меня не греют.. Хоть какой он талант, это не оправдание.. Армстронг был талантом, возможно, и побольше.. Это ему сильно помогло?
Это вообще не по теме беседы. Твои чувства и его талант не затрагивались в моем посте.

Он или трус или дурак..
Видишь, появилось "или".
В любом случае, он брехло..
Все его комментарии не помню, да мне и без надобности, но почти наверняка ты права, на 99 и 9 в периоде.

Если было и не признался-он трус, а если он прикрывал - дурак.
Принципиально не согласен. Необходимо знать все обстоятельства.
В этой ситуации он не выиграет ну никак..
Мне трудно это оценить.
2019-02-04 19:43
 # 283  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Сало- сила, спорт- могила. У нас так казали. А от зловживати салом неможливо,
бо споживати в невеликій кількості його можна в необмежених обсягах. Не знаю, до чого тут Катерина.
2019-02-04 19:44
 # 284  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я не огонь и не коварная.. Я за справедливость!
А как за справедливость без огня? Как без пламени зло забарывать?
Я не верю, что одни виноваты, а одна вся в белом.. Ситуация с Джимой лишний раз показывает, что построить сложно, а разрушить очень легко..
Ничьи высокие результаты не переубедят меня, что можно вести себя, мягко выражаясь, эгоистично.
Все спортсмены эгоисты-индивидуалисты, но надо берега видеть..

Так я с тобой не спорю об этом, ни разу.
2019-02-04 19:46
 # 285  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Не из ребра? Неужели из мозговой косточки?
Нет, все уже описано. Меня это описание вполне устраивает. )
2019-02-04 19:49
 # 286  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Я не сужу, честно! Я высказываю только свое личное мнение..
Просто, мне иногда очень странно, что готовы затоптать Фуркада, Бе, Бэйли, Лессера и прочих только за то, что они не принимают эту ситуацию.. Это дикость какая-то!
Им даже свое мнение нельзя высказать.. Драчев жалобы пишет..
2019-02-04 19:57
 # 287  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я не сужу, честно! Я высказываю только свое личное мнение..
Просто, мне иногда очень странно, что готовы затоптать Фуркада, Бе, Бэйли, Лессера и прочих только за то, что они не принимают эту ситуацию.. Это дикость какая-то!
Им даже свое мнение нельзя высказать.. Драчев жалобы пишет..

ОПЯТЬ НА СПОРТС.РУ БЫЛА?
2019-02-04 20:26
 # 288  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
А вы все о том же?Чем говорить о Логинове,давайте лучше про Катю Бех поговорим)))
2019-02-04 20:28
 # 289  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Я только что с тех краёв (спортс.ру).Посмеялась от души."Российские биатлонисты прилетели на этап КМ в Канаду без винтовок. Им не успели оформить разрешение на ввоз оружия". Ох там и комменты пошли...
2019-02-04 20:54
 # 290  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
А че про нее говорить? Катя-молодец. От нее ждали медали и она их выиграла.. Главное, только вперед и не расслабляться.
Мне было приятно наблюдать за всеми нашими..
Надеюсь, что КИБУ в следующем сезоне для наших будет открыт.. для молодых.. Наверное, было бы неплохо их там обкатать.
2019-02-04 20:57
 # 291  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Ждем чего-то позитивненького и от взрослой команды,хочется в это верить по крайней мере,если не за океаном,так хоть в Швеции....
2019-02-04 22:01
 # 292  el_lobo Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аня тоже неплохо ногами шла (кроме последнего круга), но как же дооооолго она стреляет

В длинных гонках быстрая стрельба не всегда есть хорошо. На третьей стрельбе хотелось удержаться, а четвертая - нервы..
2019-02-04 22:30
 # 293  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А от зловживати салом неможливо,
бо споживати в невеликій кількості його можна в необмежених обсягах. Не знаю, до чого тут Катерина.

2 PUZAN
Абсолютно правильне твердження: ,,Сало - сила", особливо для спортсменів. Додаткове джерело енергії для організму, починаючи від покращення роботи головного мозку, опорно-рухового апарату і закінчуючи п'ятками та частково спрощує твердження ,,Спорт - могила", а якщо і тренер буде споживати, тоді твердження взагалі втратить свою актуальність. Рекомендована добова норма споживання сала 10-20 гр (не більше 100 гр - тижнева норма). Та й повага до національної традиції додасть не тільки сили але і кількість шанувальників. В декількох словах про роздуми в голос і нічого особистого.
2019-02-05 09:05
 # 294  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На мой дилетантский глаз, гонка была проведена изумительно рационально.
2 PUZAN
Отличный глаз.
2019-02-05 09:31
 # 295  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все спортсмены эгоисты-индивидуалисты, но надо берега видеть..
2 albishka
Нуууууууууу кто ж эти берега определять будет,?! Как по мне берега видит в нашей сборной только Варвинец. Другое дело что Джима и Вита внешне сдержаннее остальных, "без берегов".
2019-02-05 09:38
 # 296  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А че про нее говорить? Катя-молодец. От нее ждали медали и она их выиграла..
2 albishka
Ни фига себе - ждали, выиграла? Кто ждал? Брынзак вот не ждал? Катя не просто выиграла, она сделала это с головой - красиво. И потом, если честно вот выиграла бы Кривонос , ты бы сказала - а че про нее говорить или пела дифирамбы не останавливаясь. Вся справедливость личностная и без берегов субъективная.
2019-02-05 10:13
 # 297  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я, кстати, именно от Кривонос ждала медаль... Не получилось, жаль.. От Кати не ждала, но надеялась , как и все.. Потенциально, она сильнее Москаленко и Рассказовой..
Цымьал и Кривонос, вообще-то, главные неудачники этого чемпа.
2019-02-05 10:25
 # 298  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цымьал и Кривонос, вообще-то, главные неудачники этого чемпа.
2 albishka
Ты читала отчего они неудачники по версии Брынзака? Вот я с ним очень согласна. А то во всем виноваты тренеры в последнее время меня напрягает.
2019-02-05 17:14
 # 299  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я согласна. Тренеры не волшебники. Они помогают спортсмену прогрессировать..
2019-02-05 18:17
 # 300  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
2 albishka
Еще два слова , девушки.
Если чуть глянуть на статистику, то получится, что Аня Кривонос быстро бежала первые три круга( два первых-особенно). Вот к первой стойке и надышалась, видимо. Но темп старалась держать почти до финиша (под конец подсдулась).
Прям Тура Бергер вспомнилась такой одержимостью.

[ 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 ]

Останні обговорювані новини
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті Норвегії в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (9)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!