Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   17:46
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2019-03-19 08:48 |

Володимир Бринзак: Мені не соромно за те, що ми робимо



Біатлонний сезон вийшов на фінішну пряму. З офіційних стартів залишилося провести лише один етап Кубку світу, який для української команди вже особливого ​​турнірного навантаження не несе. Зараз же настає час аналізу проведеного сезону, визначення помилок і розробки стратегії на наступний сезон. Основні контури майбутнього аналізу - в інтерв'ю президента Федерації біатлону України Володимира Бринзака, ексклюзивно для читачів biathlon.com.ua.
 
- Володимире Михайловичу, чемпіонат світу приніс команді дві медалі, кожна з яких по-своєму стала приємним сюрпризом. У Вас є відчуття повного задоволення результатами Остерсунду, або десь є момент розчарування втраченими шансами?
 
- Звичайно, я повністю результатами чемпіонату задоволений. Сім влучень в десятку, плюс медаль у дівчат, перший в історії чемпіон у чоловіків... У нас з часів чемпіонату в Нове-Мєсто не було таких результатів. Якщо говорити про сезон в цілому, то, звичайно, підготовкою і функціональною готовністю деяких спортсменів я не задоволений. Але результатами на головному старті - дуже навіть.



- Вже можна підбивати підсумки не тільки чемпіонату світу, а й сезону в цілому. Чи був у Вас на пам'яті складніший рік?
 
- По-моєму, такий вперше. Все дуже непросто складалося. Особливо те, що жіноча збірна тренувалася не одною командою. Відносини між спортсменами, скажімо так, залишали бажати кращого, не було єдиного колективу. Плюс ще й психологічний стан і незадоволеність багатьох провідних спортсменів після невдалої Олімпіади. Все це було дуже складно, і потрібно було за цей сезон зрозуміти - що і як робити далі. Розібратися зі спортсменами, тренерськими кадрами - на кого ми можемо розраховувати, і з ким готуватися до Пекіну.
 
- Команда під керівництвом Андрія Прокуніна, з одного боку, не виконала завдання по поверненню квоти, з іншого - повертається з медаллю чемпіонату світу. Що, на Ваш погляд, переважує?
 
- Я б не хотів проводити ніяких зважувань. Просто хотілося б, щоб спортсмени могли реалізовувати свої можливості і у них не пропадали роки даремно. Щоб вони були готові якомога краще - принаймні, в такій мірі, наскільки дозволяє їх потенціал. У нинішньому сезоні цього не вийшло. І було боляче бачити, що вони самі не розуміють, що з ними відбувається.
 
- У чому все-таки причина невдалого сезону? Невже один зайвий гірський збір може так кардинально зламати підготовку на всю зиму?
 
- Ми все це будемо аналізувати, вже є викладення нашої наукової групи. Є нюанси по літній підготовці, які треба більш уважно вивчити, проговорити з тренерами. Є укочування, де теж не обійшлося без помилок. Були проблеми зі здоров'ям, які не дали можливості оптимально підготуватися. Треба спокійно і не поспішаючи розібратися у всіх цих питаннях.
 
Але те, що працювати Прокуніну було складно - однозначно. По-перше, дебютний рік, протягом якого він тільки почав вивчати індивідуальні особливості спортсменів, те, як вони переносять ті чи інші навантаження, роботу в горах і на рівнині адже методика підготовки для багатьох спортсменів фактично змінилася. Все це потрібно розуміти, і така робота вибудовується не за один рік. Тому ж Юраю Санітрі теж знадобився час, щоб зрозуміти особливості хлопців, і, наприклад, у підведенні до Олімпійських Ігор також була допущена помилка. І якби все правильно було зроблено рік тому, то Діма Підручний в спринті з двома нулями вже на Олімпіаді міг зробити те, що вдалося зараз. Все це напрацьовується роками. А у Прокуніна вийшов перший рік, причому в таких умовах, коли Джима не в команді, Меркушина працює з татом, Валя і Віта все одно більше дивляться в бік Григорія Шамрая, Блашко на карантині і готувалася зі своїм особистим тренером... І я розумію Андрія - так працювати важко. Але нам треба було в перший післяолімпійський рік подивитися і зрозуміти, як вибудовувати роботу далі з перспективою Пекіна.



- Зараз в команді є два різних типи організації роботи тренерів. Жорстка вертикаль управління в чоловічій збірній і набагато більш ліберальна модель - в жіночій. Яка з них Вам здається більш ефективною?
 
- Звичайно, тренер повинен чітко управляти процесом. Але, знаючи жіночий характер, взагалі, і характери наших дівчат, зокрема, все це складно зробити в наказовому порядку. Потрібно знаходити спільну мову, а це одразу теж не завжди виходить, щоб дівчата сприйняли і повірили тренерові, його методиці підготовки, багато нюансів в жіночій команді... У чоловічій збірній у нас навіть приблизно не було ніколи такої обстановки.
 
- Яка міра відповідальності старшого тренера, незалежно від прізвища, в тих умовах, коли більша частина команди працює під керівництвом особистих наставників?
 
- В тому-то і проблема. Але ми не хочемо призначати відповідальних - нам потрібно правильно побудувати роботу, щоб на виході вийшов гідний результат. А шукати "крайніх", наражаючись на черговий розлад в команді - цього б як раз хотілося уникнути. І ми будемо шукати найбільш ефективні варіанти, виходячи з того, яка це буде команда і хто увійде до її складу.
 
- Навесні питання про наставника жіночої збірної буде на порядку денному тренерської ради, або у Андрія Прокуніна контракт на весь олімпійський цикл?
 
- Ми все це ще будемо обговорювати. Адже може скластися ситуація, коли Джима пропустить сезон, Меркушина продовжить працювати з татом. Володимир Махлай тренує Дашу Блашко - і її ж не забереш, бо вони приїхали разом і так само разом пройшли дворічний карантин. Валя з Вітою теж навряд чи зможуть відпрацювати три роки до Олімпіади. А ще рік-два попрацювати щоб не закінчувати спортивну кар'єру провівши такий невиразний для них сезон, незважаючи на бронзову медаль чемпіонату світу... Подивимося - може, вони теж будуть тренуватися за індивідуальним планом поза командою, з Григорієм Шамраєм. Поки невизначена ситуація і з Оленою Підгрушною.
 
Може вийти ситуація, при якій йому ні з ким буде працювати. З молодими? Але їх готують Ілля Лопухов з Валентиною Шевченко, і їм теж необхідно дати можливість продовжити роботу, яка почала приносити добрі плоди. Залишаються фактично тільки спортсмени рівня Кубка IBU? Є великі питання. Зараз ми закінчимо сезон, зберемося з дівчатами, поговоримо з їх тренерами визначимося, в якому форматі буде працювати команда в наступному році - після цього будемо приймати рішення по тренерському складу.
 
- Володимире Михайловичу, але за тією схемою, яку Ви описали, навіть не важливе прізвище тренера - будь-якому фахівцю буде ні з ким працювати.
 
- Так я про це і кажу. Андрію Прокуніну і самому може бути не цікаво працювати в такому форматі. Тому питання перш за все в цьому, а не в тому - впорався Прокунін із завданням на сезон, чи ні.
 
На жаль, ми досі не позбулися того менталітету, коли всі тренери хочуть тренувати своїх спортсменів, а всі спортсмени довіряють тільки своїм тренерам. Я говорю про жіночу команду. А силою їх не змусиш тренуватися у нейтрального фахівця. Що робити? Шукати нового тренера? А де гарантія, що дівчата повірять цьому новому фахівцеві? А роки йдуть, і зрозуміло бажання досвідчених спортсменок йти тим шляхом, який вже випробуваний і давав результат.
 
Я не проти індивідуальної підготовки. Сьогодні в багатьох зарубіжних командах це практикується. Тільки за, якщо вона виявиться ефективною. Але в цьому році і у Джими вийшла неефективна підготовка, під час якої вона зробила, на мою думку, занадто велику роботу зі словенськими чоловіками. І у Меркушіної вийшло не все так гладко, і результати не ті, яких Настя могла добитися по сезону. Валя з Вітою не в тому функціональному стані, хоча Григорій Шамрай запевняв, що у них підготовча робота була проведена без збоїв. І всі сподівалися, що ось-ось прийде форма, а вона на необхідному рівні так і не прийшла. Тепер нам потрібно зрозуміти вичерпаний їх фізичний ресурс, або все таки були допущені помилки в підготовці. Мені здається, що, швидше за все, це другий варіант.



- По суті, в цьому році в жіночій команді було чотири групи підготовки: Джима окремо, Меркушина за своєю програмою, Віта і Валя - за своєю, і, нарешті, всі інші - в групі. І всі чотири графіка підготовки не дали максимальний результат. Це збіг?
 
- Так, так сталося. Можна згадати ще й Блашко, яка готувалася спеціально на кінець сезону. Але я розмовляв з Дашею і її тренером - стан у неї зараз не дуже хороший. У всіх вийшов збій. Мабуть, щось в методиці підготовки було не зовсім правильно.
 
- У випадку, якщо Андрій Прокунін продовжить роботу з командою, яка перспектива продовження співпраці з фахівцями сервіс-групи, які приходили за його рекомендацією, але чия робота викликала жорсткі нарікання з боку спортсменів?
 
- З ними ми однозначно не будемо продовжувати співпрацю. Ми вже ведемо переговори з італійськими сервісменами. Будемо більше довіряти і нашим хлопцям. Але, при цьому, не хотілося б, щоб молоді тренери Ященко і Кравченко використовувалися як сервісмени - вони нам потрібні саме в тренерській ролі. Тому ми зараз займаємося пошуком. Враховуємо і рекомендації Віталія Руденчіка, який довгий час очолював сервіс-групу у нас, а тепер перейшов на роботу у "Fischer". Спілкуємося і з тренерами, вислуховуємо їх побажання. Думаю, до сезону зможемо повністю вирішити це питання.
 
- В чоловічій команді ситуація, якщо дивитися з боку, більш стабільна і викликає менше питань. Хіба що, крім стану Сергія Семенова, який, за його власним визнанням, вже "на межі". Як Ви вважаєте, чому не вдалося привести Сергія в більш-менш боєздатний стан, при тому що проблему його знали, і вона була озвучена ще напередодні початку підготовки до сезону?
 
- Я б не сказав, що знали досконально. Ми і досі точно не розуміємо, що з ним відбувається. Тому що кардіограма і результати всіх обстежень - хороші. А витримувати швидкісну роботу, особливо в спринтах і естафетах, у Сергія не виходить, організм дає збій. Щось відбувається в його організмі, але ми поки не можемо визначити - що саме. Але, швидше за все, проблема пов'язана зі станом його здоров'я, а не з тренуваннями. Тому що ми пробували і скидати навантаження, давати відпочинок, різні методики роботи - нічого не виходить. Таке, на жаль, іноді трапляється, і не тільки у наших спортсменів. Це - живі люди, а не роботи. Але Сергію, звичайно, і самому так не цікаво бігати: він каже, що краще закінчити, ніж продовжувати подібні муки.



- Чи є можливість організувати для Семенова таке ж комплексне медичне обстеження, як, наприклад, для Олени Підгрушної, щоб все-таки докопатися до причини?
 
- Звичайно, ми навесні будемо цим займатися. Зробимо все, що в наших силах, щоб допомогти Сергію повернутися на свій звичний рівень.
 
- У цьому сезоні справжній пік вийшов у Підручного, в грудні добре виглядав Прима. У решти хлопців поки прогрес скромніший. Вони поки не готові до нового рівня, або методика Юрая Санітри їм не настільки добре підходить?
 
- Звичайно, в першу чергу, потрібен час. Ми вже поговорили з Юраєм і попередньо визначили коло молодих спортсменів, з якими будемо готуватися до Олімпіади в Пекіні. Це Дудченко, Труш, Лесюк, Цимбал... Плюс ті спортсмени, які несли на собі основне навантаження цього сезону, включаючи Тищенко та Ткаленко. Ось це команда, яку ми будемо намагатися виводити на Пекін. І я впевнений, що ми можемо зробити конкурентоспроможну команду, принаймні, в естафетах.
 
- Тобто, на передсезонну підготовку піде команда з 8-9 чоловік?
 
- Думаю, скоріше, буде 7-8, але це буде вирішувати тільки старший тренер. Маємо на увазі також і Руслана Бригадира, тримаємо в полі зору Степана Кінаша - дуже хороший молодий хлопець, який в цьому році був в призах на Європейському Юнацькому Олімпійському Фестивалі. Всіх тримаємо на контролі, будемо з часом залучати в команду, але основні - це все-таки ті, кого я назвав вище.
 
- Зараз в біатлон приходить все більше молоді. І для виховання конкурентоспроможних спортсменів потрібні новий погляд, прогресивні методики. Як йдуть справи з новими тренерськими кадрами?
 
- Проблема є, оскільки сучасним методикам ніде не навчають. Це тепер помітили навіть на рівні IBU: якраз недавно була нарада з президентом IBU і віце-президентами, на якому порушувалося це питання. Ми озвучили, що необхідний обмін досвідом, навчання тренерів... Спорт рухається вперед, методики розвиваються, а багато країн з цього процесу випадають. І на рівні IBU прийнято рішення, що практикуватимуть не 2-3-денні семінари для тренерів, а більш тривалі і поглиблені курси, де будуть збиратися фахівці різних країн для обміну досвідом та практичних занять.
 
Ми теж намагаємося навчати тренерів. Так, Ігор Ященко та Олексій Кравченко зараз фактично на стажуванні у Юрая Санітри. Той же Ященко та Роман Прима їздили на міжнародні тренерські семінари. Даємо можливості проявити себе Олександру Біланенко, Оксана Хвостенко працює з юнацькою збірною. Ми їм даємо шанси і створюємо умови для роботи, а тільки від молодих наставників залежить, як вони будуть розвиватися. Якщо є бажання - можливості теж є: і інтернет, і література, і практичні заняття...
 
Але в цілому, проблему з тренерами визнаю. Тому що багато наставників, перш за все, націлені на те, щоб спортсмен через відбір на внутрішніх стартах потрапив в команду. А приїжджають на чемпіонат світу - програють по дві-три хвилини. Тут ще важливу роль відіграють не найкращі умови для тренувань. На базах лижоролерні траси прийшли в непридатність і стають непридатними для тренувань, особливо для дітей, умов для тренувань майже немає, а за кордон масово дітей не вивезеш. Тому навіть при наявності прогресивної методики, матеріальна база абсолютно не відповідає сучасним вимогам: траси, відсутність патронів, спортивного інвентарю. Сподіваємося на те, що частину проблем вдасться закрити з будівництвом біатлонного комплексу в Буковелі. Крім того, на базі "Західного реабілітаційно-спортивного центру" в Сянках пообіцяли в цьому році зробити лижоролерну трасу. Може, з літньою підготовкою в цьому випадку буде легше.
 
- У міжсезоння до роботи з командою були залучені фахівці-лижники: Валерій Лєсніков та Валентина Шевченко. Ви бачите ефект від їх роботи?
 
- Так, я думаю, що в тих же результатах Бех та Москаленко на юніорському чемпіонаті світу є частка заслуг Валі Шевченко. Аня Кривонос до кінця сезону добре розбіглася. Валерій Лєсніков після укочування з основною командою перейшов до групи Б, і ви бачите прогрес в лижній підготовці Бєлкіної і Бондар. Так що, досвід тренерів-лижників у нагоді в тому, щоб додали наші молоді спортсмени.



- Який рік не менш гостро, ніж з тренерами, стоїть питання з медициною в команді. Якщо українських кадрів не достатньо, щоб вирішити цю проблему, може варто пошукати рішення за кордоном?
 
- А де ви візьмете іноземного лікаря, який буде працювати з українською командою? Всі західні команди тренуються в основному вдома, на своїх трасах. І тільки на тиждень виїжджають на загальні збори, щоб провести контрольні тестування і спаринг-тренування. А наші спортсмени, тренери, лікарі і масажисти по 280-300 днів на рік - за кордоном. І ніякий зарубіжний лікар не поїде від сім'ї, жити в лісі, в готелях, щоб віддавати себе біатлону і працювати з нашою командою. Нам і наших-то лікарів і масажистів складно знайти, щоб пішли на такі умови з любові до біатлону.
 
- Але рішення проблеми своїми силами не дає ефекту - наші спортсмени постійно страждають від недовідновлення. Ми і далі змушені будемо готуватися тільки до одного старту в сезоні?
 
- Це ж залежить не тільки від лікаря. Тренер теж повинен знати - які навантаження давати, як відновлювати спортсменів. Це спільна робота тренера, лікаря і масажиста. Зараз у нас з'явився хороший доктор в чоловічій команді, і Юрай Санітра роботою з ним дуже задоволений, вони знайшли спільну мову. Будемо намагатися працювати своїми силами.
 
- Після перемоги Діми Підручного зрушила з мертвої точки ситуація з базою в Тернополі ...
 
- Це був тривалий процес узгодження в декількох міністерствах рішення про передачу тернопільської бази в державну власність. Все це тривало близько року, за затвердженою процедурою, і я б не став пов'язувати остаточне рішення безпосередньо із золотою медаллю Підручного.
 
- Так, може бути, і питання Буковелю на хвилі ейфорії можна прискорити?
 
- Ейфорія у представників влади проходить рівно через пару днів після успіхів на змаганнях. А тут потрібна щоденна робота, якою ми і займаємося. Ми постійно перебуваємо в контакті з депутатами бюджетного комітету Верховної Ради, які нам допомагають в цьому питанні. Зараз трохи відволікають вибори, та ще й в зимовий час все одно нічого не можливо будувати. Та закладені в минулому році кошти нікуди не пропали, перейшли на цей рік. Ми тримаємо ситуацію на контролі - думаю, навесні буде проведено новий тендер і почнеться будівництво.
 
- Але влітку почнеться парламентська виборча кампанія. Чи буде справа до біатлону зацікавленим особам?
 
- Парламентські вибори - це все-таки не президентські. Думаю, вони не будуть негативно впливати, якщо нам вдасться запустити цей процес.
 
- Ще до питання взаємовідносин держави і біатлону. В останні кілька місяців жвавий інтерес викликають питання фінансування біатлону і відносини федерації до бюджетних коштів.
 
- Федерація не отримує державних грошей і не має до них ніякого відношення. Це гроші, які виділяються Міністерством у справах молоді і спорту, згідно рейтингу виду спорту в країні, залежить тільки від показаних результатів на Олімпійських іграх, чемпіонатах і першостях світу та Чемпіонатах і першостях Європи, і управляються вони державним тренером штатної команди. Витрачаються на підготовку спортсменів на зборах. Як планується і затверджується кошторис, як витрачаються гроші - це все в компетенції міністерства.
 
Федерація тільки за рахунок спонсорів робить те, на що державою гроші не передбачені. Наприклад, іноземні фахівці - тренери, сервісмени - не отримують зарплату з бюджету. Екстрене лікування спортсменів також не можна швидко організувати за бюджетні кошти. Іноді допомагаємо вирішувати виникаючі проблеми з транспортом. Ті ж дівчата, які прийшли до нас зі своїми тренерами, до відбору в національну команду через старти на чемпіонаті України, також фінансувалися за рахунок федерації. Крім того, можна придбати додатково спортивний інвентар і надається фінансова допомога для підготовки молодих спортсменів з регіонів. Але якщо комусь цікаво продовжувати шукати чорну кішку в темній кімнаті, я підкажу: там її немає.
 
- Володимире Михайловичу, в Кубку націй боротьба закінчена, в особистому заліку наші спортсмени, на жаль, навіть на топ-15 не претендують. Які завдання команди на Холменколлен?
 
- Просто закінчити сезон - без травм, без хвороб. Закататися, отримати задоволення від останніх гонок. Ну, і вже думати про майбутнє - відновлення, реабілітацію. Чемпіонати світу та Європи пройшли, завдання на них виконані. Ми практично на всіх змаганнях будь-якого рівня в цьому сезоні завойовували медалі, є і Малий кришталевий глобус Юлії Журавок. Так, ми не були достатньо стабільні, але на всіх головних стартах Україна завойовувала медалі і постійно була на виду.



Я ще з весни, з самого початку передсезонної підготовки говорив: курчат по осені рахують, а в біатлоні медалі - по весні. Ми робили свою справу, я був впевнений, що медаль на чемпіонаті світу у нас буде. Така праця просто не пропадає даром. Успіх міг прийти і в змішаній естафеті, і в одиночному міксті. Але прийшов саме в цих перегонах - там, де вдалося реалізувати, використати шанси. І ми зайняли п'яте місце в медальному заліку, обійшли Францію, Росію - це дуже серйозний результат.
 
Тому можу сказати, що мені не соромно за те, що я і вся наша команда робимо. І з тими викликами, які стоять перед командою, ми впораємося, знайдемо шляхи вирішення питань, пов'язаних, зокрема, з жіночою командою. Щоб всі спортсмени: і молоді, і досвідчені, могли проявити себе. І ми все одно створимо команду для Пекіну. Вийде чи ні завоювати медаль на черговій Олімпіаді - час покаже: це спорт, і нічого гарантувати не можна. Але те, що ми будемо боєздатні - це однозначно.
 
Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 129)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2019-03-19 21:29
 # 91  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 navigator
Опять же.. кто прав, а кто выделывается, покажет время..
Мы же не все знаем, правда.. Вот слишком радикальным было решение Даши.. Может быть, там есть и другие проблемы, которые не выносили на публику.. Я не хочу никого судить..
Да и тренировки за границей не от хорошей жизни.. Негде в Украине тренировать полноценно сборную.. Нам бы Раубичи :)
2019-03-19 21:29
 # 92  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Или будет такой ЗАШКВАР по результатах,что тогда точно даже и личные тренеры уже будут беспомощны.Потом альтернатива,как один главный тренер,у кого все тренируются и подчиняются.
2019-03-19 21:33
 # 93  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Ну, я с Вами опять соглашусь.. Но не будет этого.. А как будет?
Опять лавирование и поиски непростых решений.. Увы. За Настю даже обидно... Так хотелось верить, что она сможет.. А по факту, за 3 года практически никакого прогресса...
Меркушин не тренер, ему никто не даст сборную.. он это понимает, но и дочек не отпускает.. Не выгодно ему это.
2019-03-19 21:35
 # 94  кандиба-кандиболоцький Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин

Ну что ж,нам остается только ждать и болеть.
2019-03-19 21:39
 # 95  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Вернее есть один - жестко сломать эту систему и поставить спортсменов перед фактом: хочешь быть в зборной, подчиняешься, не хочешь - на вольные хлеба.

Не будет такого,даже через 4-5 лет к сожалению.У меня оптимизм по этому вопросу,наверно разве что к ОИ-2026 появится.Брынзак же отлично понимает ситуацию,когда Прокунину реально некого будет тренировать из тех,кто может результат дать сейчас.И не хочет этого,но и не хочет приглашать нового тренера,чтоб без личных тренеров,ибо нет гарантии:
1) Что у него пойдет все хорошо в укр.сборной
2) Смена поколений произойдет все равно,и так уже затянули
3) А есть риск,что результаты некоторых даже ухудшатся.

Вы готовы ждать такие риски?Думаю,Брынзак нет,хоть он и понимает абсурдность подхода,при котором многие спортсменки тренируются с личными тренерами,но вряд ли что-то сейчас сможет поменять,чтоб это пошло сборной на пользу сиюминутно.Пожалуй наш ждет самое трудное межсезонье,и какие примут решения летом,так дальше наш биатлон в ту сторону и "побежит или поползет")))
2019-03-19 21:49
 # 96  valya (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
почитала интервью и..... потухла. Я не пессимист, но тренерскй бордель в женской сборной - это на голову не налазит. И да, чуть попозже присоединятся еще Махлаев и Лопухов, ибо они переходили тоже с условием, что будут лично тренировать своих спортсменок.

Я помню, как снимали Белову с женской сборной, где одним из обвинений было "тянет своих". Помню, как снимали Зоца за то, что берег Варвинец, и загонял в гонках других, свеж в памяти конфликт прошлого года, после которого ушла Джимчик. У всех этих ситуаций одна причина.

Представила ситуацию: - Бежать некому! - я свою не дам, она устала - а моя эту дисциплину всегда плохо бежит - а нас не поставили в эстафету, так то сами и бегите, а мы "заболели"

Кстати, а что делать тем девочкам, которые окажутся без СВОИХ тренеров? На закланье? А на закланье идут почти все украинки, ибо импортирование у нас прошло с личными тренерами.

И напоследок почти риторический вопрос: а на кой хрен Варвинец отдирали с такой болью от Зоца, чтоб сейчас дать под дых Махлаевым, Лопуховым и Велепцем?

с***, как меня коробит ((:

Согласна на 100 процентов!
2019-03-19 21:55
 # 97  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот я не понимаю, почему все прицепились к этому единоначалию?
В исследованиях где я работаю, вывод о том, что что-то от чего-то зависит делают только тогда, когда за одним событием ВСЕГДА следует другое, тогда мы говорим - да, зависит. Если ВСЕГДА, когда вы нагреете воду до 100 градусов на уровне моря при нормальном атмосферном давлении она закипает - тогда можно делать вывод, что для закипания воды надо ее нагреть до 100 градусов
Если бы это было не всегда, а, например, она закипала бы иногда без нагревания, а иногда, даже нагретая до 100 градусов она не закипала, значит причины закипания надо искать в другом месте.
То же самое с этим пресловутым "единым тренером"
Возьмем принцип разных групп и личных тренеров - он прекрасно сработал в этом году у женской сборной Словакии и уже не первый год прекрасно работает у обеих сборных России по лыжам. Но не сильно сработал в этом году у женской сборной Украины по биатлону.
Возьмем "единоначалие" - великолепно сработал у сборной Швеции, но совсем не оправдал себя в обеих сборных Чехии. Да и в мужской сборной Украины что? Кроме Димы у остальных полный провал. То есть если бы Санитра был личным тренером только Димы а остальные были, как тут пишут "беспризорниками" мог бы быть такой же результат? Вполне!
То есть получается, что дело вовсе не в централизованной подготовке или едином начальнике - главном тренере, а в чем-то другом. Я специалист с дивана, поэтому не знаю в чем, но простые наблюдения показывают, что уж точно не в единоначалии - так как оно, как и метод подготовки в разных группах разными тренерами дает совершенно разные результаты.
Поэтому абсолютно прав Брынзак - ради чего все рубить и приказывать "в одну шеренгу становись!"? Ради непонятного результата? Если бы быть уверенным, что такой приказ АБСОЛЮТНО ТОЧНО улучшит результат, тогда да - но ведь нет этого, тогда зачем?



2019-03-19 22:03
 # 98  valya (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Не только результаты Димы,но и Прима очень подтянул ну и Ткаленко получше стал,один Семенов потерялся...
2019-03-19 22:06
 # 99  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Господа, не стоит так драматизировать ситуёвину, в т.ч. и с женкой сборной Украины по биатлону. На самом деле биатлонисток, с которыми может (если захочет) работать г-н Прокунин, набирается практически на всю нашу квоту для выступлений на международном уровне. Было бы только желание работать, ) Ещё не закончился этот сезон, а многие уже хотят какой-то конкретики в отношении сезона следующего. А для конкретики у г-на Брынзака просто нет пока необходимой инфы. Ни планов тренеров, ни планов спортсменов, ни конкретных цифр от спонсоров-партнёров ФБУ. Единственное, что у него на руках сейчас, эт раскладка по бюджетному финансированию украинского биатлона в этом году и ряд договорённостей типа "Махлаев-Блашко". Г-н Лопухов и компания ваще тут не при делах, там то как раз всё ясно и понятно. Группа расширена, укреплён тренерский "корпус", задачи на следующий сезон понятны. Вот закончится сезон, спортсмены и тренеры предварительно определятся со своими дальнейшими планами, в марте закончится первый квартал финансового года, спонсоры смогут назвать какие-то предварительные цифири, вот тогда можно уже начинать предварительные "тёрки за жизнь". А сейчас это обсуждение на уровне, у кого страхи наибольшие и у кого фантазия буйнее. ))
2019-03-19 22:11
 # 100  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Факт ведь даже не в единоначалии,или личных тренерах.Другое дело,как любая концепция идет или не идет на пользу команде.И тот и другой подход,может быть как успешен,так и нет.Суть ведь в другом-как эти подходы воплощаются и реализуются на практике.И самый главный вопрос....

Зачем нужен главный тренер там,где он по факту не нужен,а все может решаться совместной коллегией тренеров,которые тренируют личных спортсменок?
2019-03-19 22:29
 # 101  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
То есть получается, что дело вовсе не в централизованной подготовке или едином начальнике - главном тренере, а в чем-то другом.
Исходя из того, что любая подготовка требует затрат, а зачастую это определяющий момент, всем участникам в любом случае придётся договариваться. Хотя бы о местах предсезонной подготовки, сборах по сезону.
Если все смогут прийти к общему мнению, с учётом ошибок этого сезона, то можно видимо договориться и роли личных наставников в подготовке - пожалуйста, готовьте все своих спортсменов сами, по своим методикам, но в одном месте (условных Раубичах), а окончательный состав будет определять ГТ по спортивному принципу с учётом коллегиального мнения в спорных вопросах.
Полноценно готовиться в пяти-шести разных местах, мало того, что затратно, но и не выйдет из-за отсутствия такого количества - врачей, массажистов, сервиса и так далее.
Значит, имхо, основная задача, прийти к общему знаменателю по местам подготовки, как минимум.
2019-03-19 22:34
 # 102  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зачем нужен главный тренер там,где он по факту не нужен,а все может решаться совместной коллегией тренеров,которые тренируют личных спортсменок?
Вы хорошо представляете как эта группа амбициозных людей( а других в спорте нет) будет принимать решение? Имею определенный опыт в этом направлении(не на уровне сборной страны конечно) и этого представить не могу
2019-03-19 22:40
 # 103  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не только результаты Димы,но и Прима очень подтянул ну и Ткаленко получше стал,один Семенов потерялся..
2 valya
Ну знаете, если 34 место Примы в КМ - это ОЧЕНЬ подтянул, а тот стал "получше" и только этот "потерялся" - так по таким критериям и женская сборная ничего - Настя подтянулась, Журавок стала "получше" и так далее.
Я не к тому, что Санитра не молодец - я против двойных стандартов.
2019-03-19 22:42
 # 104  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
то можно видимо договориться и роли личных наставников в подготовке - пожалуйста, готовьте все своих спортсменов сами, по своим методикам, но в одном месте
2 Feo2500
Почему обязательно "в одном месте"? Вон Настя Кузьмина с Фиалковыми и, как я понимаю, Поляковой готовились в трех разных местах, но выдали прекрасный сезон.
Так что пусть уж специалисты разбираются.
2019-03-19 22:45
 # 105  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
пожалуйста, готовьте все своих спортсменов сами, по своим методикам, но в одном месте (условных Раубичах)
Здесь есть одна очень грубая логическая ошибка.
Подготовка спортсмена в биатлоне - очень комплексный процесс. И "своя методика" включает в себя не только определенный набор упражнений, но и уникальный, удобный именно этому спортсмену, набор и чередование горных и равнинных (а если горных, то на какой высоте) этапов подготовки.
Потому выражения "своя методика" и "единые места сборов" уже вступают между собой в непримиримое противоречие.
2019-03-19 22:46
 # 106  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зачем нужен главный тренер там,где он по факту не нужен,а все может решаться совместной коллегией тренеров,которые тренируют личных спортсменок?
2 Дмитрий Дудкин
Ну, наверное, нужен - он же тренировал группу спортсменок - Лену Пидгрушну, Юлю Ж, Яну
2019-03-19 22:49
 # 107  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Прима при ком,стал бегать первый этап эстафеты,не подскажете?Не при Санитре случайно?Да еще при том отлично бегать-при всем уважении,Прима по своему потенциалу может немногим уступает Диме,то есть это спортсмен 20-25 места тотала.А остальные факторы тоже влияют,то самое недовостановление,нестабильность и так далее...

2 Elias
Ну, наверное, нужен

Как-то неуверенно от вас это прозвучало.
2019-03-19 22:52
 # 108  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
.А остальные факторы тоже влияют,то самое недовостановление,нестабильность и так далее.
2 Дмитрий Дудкин
Абсолютно согласен. Только почему у Артема может быть недовосстановление, болезнь и так далее, а у девочек исключительно "концепция" виновата?
2019-03-19 22:57
 # 109  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как-то неуверенно от вас это прозвучало.
2 Дмитрий Дудкин
А уверенно это только у полных нулей в каком-то деле звучит. Когда не разбираешься - то легко можно во всем быть уверенным. "Что нам стоит дом построить - нарисуем - будем жить" (с)
Вы знаете, на ФБ как-то был свидетелем диалога
- Что ж это у Вас все "мне кажется", "возможно", "наверное", "скорее всего" - Вы действительно доктор наук?
- Именно потому, сударь, что я действительно доктор наук, потому и мне кажется", "возможно", "наверное", "скорее всего" :)

Вот так как-то.
Это только у Шарикова все "И очень даже просто" (с)
2019-03-19 23:08
 # 110  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
2 Eugen
Почему обязательно "в одном месте"?
Я просто исхожу из наших реалий. Например, всего один врач в женской сборной, достаточно ли будет его дистанционного участия в подготовке нескольких групп в разных местах? Ведь вполне можно получить ещё одного (или нескольких) условного Семёнова или постоянную борьбу с болезнями, как в этом сезоне. Думаю, в той же Словакии эти нюансы учтены.
А так, конечно, если условный ГТ будет требовать сбор в горах, а условный Шамрай или Меркушин, будет настаивать, что нашим спортсменкам это противопоказано - лучший вариант создать несколько групп.
Вопрос - сможет ли федерация обеспечить полноценные равные условия для таких групп?
Какова роль в такой подготовке будет отведена ГТ?
Что будет, если условная группа под тренингом ГТ, по-спортивному принципу проиграет отбор другим группам? Уйти в отставку перед сезоном или выполнять роль зиц-председателя?
Возможно, если будет решено тренироваться группами, в разных местах, на усмотрение личных наставников, действительно отказаться от ГТ, а роль координатора исполнять, скажем, государственному тренеру?
2019-03-19 23:28
 # 111  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хоть он и понимает абсурдность подхода,при котором многие спортсменки тренируются с личными тренерами,
2 Дмитрий Дудкин
Пане Дмитро, аргументуйте будь-ласка переваги підготовки головним тренером всіх спортсменів над роботою з особистими тренерами.
2019-03-19 23:55
 # 112  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Если бы вы внимательно читали мои посты выше,вы бы поняли о чем я говорил.Дело ведь не в предпочтениях,как лучше с единым тренером или с личными тренерами(есть свои + и - наверное).Я за любой подход,но чтобы это шло на пользу команде.Думаю такой мысли придерживается и В.Брынзак,судя из интервью.
2019-03-20 00:09
 # 113  alex1907 (Киів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ой хитрит Владимир Михайлович. Чувствуется все он прекрасно просчитал и все уже решил на следующий сезон. Но держит паузу и темнит. Может и с воспитательной целью, чтобы не расслаблялись.
Не все ясно с мужской сборной. Похоже взлет Димы - сюрприз и для самого Санитры и он до конца не знает, как этот взлет удержать и повторить. Как и неясна причина подъема и спада Артема. По Семенову -отчасти упущение Санитры. Как можно было опытному поверить в невероятною версию перетренировки. Семенов скорее всего пропустит следующий сезон, а надо было половину этого. Если в следующем сезоне Санитре не удастьса повторить результаты этого и что то сделать с резервом, к Олимпиаде может быть другой тренер.
У Прокунина все проще. С резервом никаких проблем нет. Он сам подпирает. А по основе. Брынзак хитрит по поводу Семеренок. Они способны на самые высокие результаты, но не готовы функционально тянуть весь сезон. Глупо было основе ставить задачу - ТОП5 в Кубке наций. Это задача резерву. А сестры могут выстрелить 2-3 этапа КМ в начале сезона, а затем перерыв и на ЧЕ и ЧМ. Отличный результат ЧМ- это перерыв перед ЧЕ,пропуск заокеанских этапов. И Настя не тянет весь КМ. У нее взлеты как раз после перерыва.Лена пояаится не раньше нового года. Стабильно могут тянуть весь сезон только Журавок и Белкина и то только потому, что ход у них не силовой, не затратный. Поэтому у Прокунина куча работы. Надо продумать так сезон и логистику, чтобы выступали отдохнувшие и готовые именно конкретно к к каждому этапу. И в этой ситуации личные тренеры - это плюс и сила нашей сборной.
2019-03-20 00:49
 # 114  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю такой мысли придерживается и В.Брынзак,судя из интервью.
2 Дмитрий Дудкин

,,Абсурдність" полягає тільки у розмірі фінансування. Все інше тільки плюси у всіх відношеннях. Більше ніж переконаний, що ВМБ продумував ще раніше цю ситуацію і має декілька варіантів її вирішення.
2019-03-20 00:50
 # 115  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 alex1907
Я також такої думки.
2019-03-20 03:11
 # 116  oliver_shanti_dp (Ужгород) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
за описаною ситуацією серед дівчат суцільний феодалізм:
васал мого васала не мій васал
2019-03-20 03:14
 # 117  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нехай обговорюють, приймають рішення, продумують тактики і т.д ( тут головне щоб всі ці колегіальні рішення тренерського консиліуму були виваженими, та йшли на користь спортсменам))) але головне, щоб знайшли спільну мову і стратегію, бо зараз це якийсь хаос!!!.....

2019-03-20 05:26
 # 118  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кстати, там заставили Диму Пидручного поднять важную (или не очень) тему ЛГБТ в биатлоне, он как и Лена говорит о наличии лесбиянок-биатлонисток, они ходят держась за ручки :)
2019-03-20 07:22
 # 119  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне вот интересно, есть спортсменки с личными тренерами, а есть же те кто и без. Уйдет Прокунин, а кто их готовить будет? Беланенко? Прима? Не в обиду но это очень перспективный вариант.... И ни о какой команде Пекина и речи не может быть.
2019-03-20 08:44
 # 120  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хм, ну если все будет решать коллегия, то зачем тогда во всех организациях, институтах, фирмах и т.п. есть начальник (1-2-5)... вот могли бы начальники отделов или сотрудники собираться и решать как будем делать проект, кто будет отвечать за какую его часть. Это бред и утопия. Тренер (читай - главный) должен быть в команде и он должен собирать коллегию и отвечать за конечный результат - кого куда ставим, кто бежит, у кого живот, у кого горло и т.п. Какая такая коллективная безотвественность - выиграли: все в шоколаде, проиграли: это Лопухов не поставил Бех, это Блашко сказала, что заболела, это сестры будут бежать только вдвоем и т.п.
Санитра никуда до Пекина не денется, если его только рашисты нефетдолларми не купят, как Пихлера и Гросса. И прогресс даже того же Примы, который изначально звезд с неба не хватал, очевиден, как и Журавок в этом сезоне при Прокунине. Да, это не золото ОИ или ЧМ, но тем не менее. Возьмет молодежь и к Пекину можно будет соорудить приличного забойщика Дудченко, отличного середняка Лесюка и набегающе-накатывающего Цымбала. Четвертка готова - вопрос во времени, тренеровках и накатке спорстменов.
В женской сборной все гораздо хуже. Пока поколение 80-х не скажет "адьё", мы будем видеть полукоманду к Пекину и не успеем, в отличие от мужиков, за 3 года сколотить команду Журавок-Меркушина-Хз кто-Блашко.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (16 – 22 листопада) (2)
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (10)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті Норвегії в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
121
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!