|
|
2020-03-05 09:56 | Олексій Кравченко: Суть нашої роботи від того, яка конкретно погода, не змінюється
|
|
|
Нове-Мєсто - черговий етап, де стан траси не ідеальний, а тому зростає трудомісткість роботи сервісменів. Тренер чоловіків Олексій Кравченко багато часу приділяє безпосередньо підготовці лиж наших біатлоністів. Про особливості цієї роботи він розповів в бесіді з нашим кореспондентом в Чехії.
– Олексій, зараз дуже тепло - прямо весняна погода, і снігу ніде немає, крім траси, тому, я так розумію, що він тут штучний?
– Так, сніг штучний - навезли, настріляли. У цьому сезоні у нас взагалі із зимовою погодою трошки не складається. Пройшли ті сильні морози, що бували раніше, тому ми, можна сказати, всю зиму як навесні бігаємо. Звичайно, при такій погоді за таку трасу потрібно організаторам віддати належне, адже це колосальна робота, яку вони виконали. Тому що хоча б навіть до такого рівня щоб зробити трасу, потрібно було назбирати море снігу, зберегти його, настріляти штучного, зробити трасу - це теж дорогого коштує. А в загальному, звичайно, траса м'яка, трохи волога, але зрозуміло, що організатори максимально намагалися довести її до більш-менш придатних кондицій для стартів.
– Чисто візуально виглядає вона досить-таки непогано. Наскільки важко до цієї трасі підібрати відповідні лижі?
– Схоже запитання було в Мінську (посміхається). В принципі, ми на кожну трасу намагаємося знайти оптимальні лижі і найоптимальніше мастило, щоб ковзання було максимально хорошим. Так, звичайно, стан траси додає якоїсь роботи і якісь тонкощі, щоб досягти правильного відчуття, десь доводиться більше покатати лижі - але це і є наша робота. На кожні погодні умови намагаємося знайти найоптимальніший варіант. Те, що сама по собі така мокра траса і м'яка, звичайно, не дає розвивати швидкості, які можна було б досягти на жорсткішій лижні і підмороженій трасі.
– З огляду на більшу частину сезону, що минула, можеш згадати, на якому з етапів був найгірший стан траси і найважче було готувати лижі?
– Навіть так і не згадаю відразу ... Бо скрізь, яка б не була траса, ми намагаємося знайти найкращий варіант. Суть нашої роботи від того, яка конкретно погода, не змінюється. У нас в цьому сезоні вже був Оберхоф - цей дуже специфічний етап, коли то дощ, то сніг, плюс брудна траса. Потім в Мінську ситуація була схожою: то дощ, то сніжок зривався, бруд був на трасі - тобто вже кілька останніх етапів така погода, тому ми, чесно кажучи, вже навіть більше, мабуть, адаптувалися сміється саме до таких умов (сміється). Ну, крім Антхольца.
– Тобто хороша погода тепер заважає готувати лижі? (Дружно сміємося)
– Вдалося трохи не та зима і все трохи пішло по іншому.
– За прогнозами погоди ви, звичайно ж, уважно стежте. Що місцеві синоптики обіцяють? Яка погода на нас чекає в Нове-Мєсто?
– Часто буває, що змінюється погода. Але поки дивилися, що буде така ж плюсова температура, можливо, десь буде падати сніжок, іноді може буде сніг з дощем.
– Але екстремальних погодних умов не очікується?
– Ну, екстремальних, швидше за все, не буде. Але це лише попередній прогноз, адже буває часто, що дивишся - одне, а потім плюс-мінус десь температура грає ... Але коли +1 - це може бути дощ, а коли туман при цьому - це може бути мокрий сніг, тому треба встигати і швидко реагувати в момент безпосередньої зміни погоди.
Вікторія Родічева, з Нове-Место
|
|
|
|
|
|
|
Коментарі (Всього: 0)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінки в останній гонці
|
|
|
|
|
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні? |
|
Провести конкурс, як зазвичай
|
355
|
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
|
120
|
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
|
36
|
|
проголосовать |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|