Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   10:01
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-01-24 17:10 |

ЧЄ-2024. Результати жіночої індивідуальної гонки


Індивідуальною гонкою у жінок продовжився чемпіонат Європи в Брезно-Осрблі.

Якщо у чоловіків на старт першої гонки вийшла основна команда, то у жінок стартували дівчата з команди Б. Напевно, тренерський штаб жіночої збірної вирішив пропустити перші два дні чемпіонату, щоб спуститися з висоти Антгольцу у 1030 метрів над рівнем моря у Осрблі з висотою 580 м, та дати команді пробігти старти поки не почнеться реакліматизація. Хто з тренерів правий: Санітра чи Зоц, побачимо вже за пару днів.

Після чоловічого старту можна відзначити, що останні кілька років конкуренція на чемпіонаті Європи зростає, і все більше елітних атлетів беруть участь у змаганнях цього формату.

Особливих надій на високі місця жінок у вболівальників мабуть не було. Та надія, як всі знають, вмирає останньою, тож і ми вболівали до останнього вогневого рубежу та метра дистанції за наших дівчат.

Першою з представниць української збірної на старт вийшла Люба Кип’яченкова, та індивідуальні гонки, де за кожний промах треба платити досить високу ціну: одну хвилину, не дуже добре вдаються спортсменці, сьогодні Люба знов багато «настріляла» на вогневих рубежах і фінішувала із 5-ма незакритими мішенями 61-ю. Анна Кривонос може зібратися на стрільбі у певні моменти і добре відпрацювати. Втім сьогодні вона з двома хибами: по одній незакритій мішені на кожному вогневому на своїй неулюбленій стійці. Втім на дистанції вона намагалась працювати на максимумі, нажаль на фінішному колі швидкість у біатлоністки дещо впала, тож двома штрафними хвилинами на фініші Аня була 26-ю.

Олександра Меркушина та Олена Городна сьогодні дебютували на головному старті Європи.

У Олександри гонка вдалася, вона досить непогано відпрацювала на вогневих рубежах, допустивши лише одну помилку на другій стрільбі. Непогано попрацювала молодша Меркушина і на дистанції, фінішувавши у топ двадцятці: 18-ою.

Для Олена Городної гонка складалась більш драматично, тут можна сказати тільки одне - відсутність досвіду у змаганнях такого формату. На останню стрільбу спортсменка прийшла лише з одним штрафом, та тут, мабуть, не витримали нерви: три незакритих мішеней. У підсумку Олена на 49-й позиції.

Можна покритикувати за щось наших молодих спортсменок, та не будемо забувати, що і Олександра, і Олена ще юніорського віку і конкурували з більш сильними та досвідченими біатлоністками. До речі, обидві українки увійшли до топ-10 за швидкострільністю.

Результати жіночої гонки були менш прогнозовані, ніж це було у чоловіків двома годинами раніше. Основна боротьба за призові місця розгорнулась між представницями… Молдови, Словаччини та Норвегії.

Аліна Стремоус відстрілялась чисто на всіх вогневих рубежах і очолювала проміжний протокол рівно до того часу, як останній постріл зробила Ема Капустова. Між біатлоністками було лише 3 секунди на користь представниці Словаччини. Та вже за кілька хвилин на останній вогневий рубіж прийшла Марен Кіркейде, чисто відпрацювала, та маючи перевагу у 36,7 секунд над суперницями, побігла за золотом чемпіонату.

Тож золото їде у Норвегію, на другому місці представниця Молдови, яка досить потужно пройшла останнє коло і обійшла Капустову, Емі дісталося останнє місце на подіумі, на радість місцевих вболівальників.

Завтра в Брезно-Осрблі день офіційних тренувань, а в п’ятницю, 26 січня, чоловіки та жінки вийдуть на старт спринтів.

Індивідуальна гонка. Жінки
1.  Марен Кіркейде (0+0+0+0)  41:26,2
2.  Аліна Стремоус (0+0+0+0)  +46,5
3.  Ема Капустова (0+0+0+0)  +59,1
...
18.  Олександра Меркушина (0+1+0+0)  +3:14,3
26.  Анна Кривонос (0+1+0+1)  +3:55,0
49.  Олена Городна (0+1+0+3)  +6:34,2
61.  Любов Кип'яченкова (0+1+1+3)  +7:47,0

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновленний рейтинг Кубка IBU та Кубка націй IBU


Комментарии (Всего: 57)

[ 1, 2 ]

2024-01-24 17:19
 # 1  ivannko (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И тут Норвегия... Хоть и одна
Меркушина - запасная на ЧМ? Кипяченкова вообще не поразила. Жалко Городну за последнюю стойку
2024-01-24 17:28
 # 2  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Капустова молодець, ми на своєму рівні, без лідерів про медалі говорити б і з чистою стрільбою не доводилось, за десятку поборотись тільки
2024-01-24 17:41
 # 3  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ivannko
почему0то мне кажется, что Городня будет запасной. Год разницы в таком спорте и таком возрасте - это вечность и огромная разница в физике. Тем более Алену уже обкатали на КМ.
2024-01-24 17:49
 # 4  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надіюся через 7 років Олена і Саша,будуть виступати на КС не гірше Христини Дмитренко)))відчувається,що дівчата можуть,але ще все попереду.
2024-01-24 17:55
 # 5  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В спринті основі бажано в перших-других группах бігти,бо по каші не ахти)))
2024-01-24 18:04
 # 6  Devas (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Відставання ходом більше 3 хвилин.Ноу коментс....
2024-01-24 18:08
 # 7  Logist (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибі нашим дівчатам, за те що ми маємо за кого вболівати!
Старались, терпіли, важка траса, складні умови!
2024-01-24 18:10
 # 8  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
На 5км Саша в середньому програвала 44с.Промах не забувайте,і про довжину дистанції 15км.Для юніорки думаю нормально.
2024-01-24 18:10
 # 9  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
Відставання ходом більше 3 хвилин.Ноу коментс....
Це Ви як підрахували? За один промах дають відставання - 1 хвилина? Чи я щось пропустив? Наче у жодної із наших не має відставання більше 3 хвилин саме ходом...
2024-01-24 18:20
 # 10  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
Відставання ходом більше 3 хвилин.Ноу коментс....
Три хвилини ходом від лідера в ІГ цілком робочий результат. А як для юніорок, так взагалі дуже добре. Он в Тищенка сьогодні було майже 6 хвилин ходом відставання. Це вже багатенько.
2024-01-24 18:29
 # 11  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нормально виступили, на рівні своїх можливостей, дякую!
2024-01-24 18:49
 # 12  VlaDiSlaav (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Нічого рахувати не потрібно. Все можна глянути на відповідних вкладках у сівідаті. Усі наші дівчата були в діапазоні 45 секунд ходом. Програш був від 3.11 до 3.56 приблизно.
2024-01-24 18:51
 # 13  Mortimer Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ще одна спецефічна трансляція від словаків. Щодо гонки, хтось побачив непоганий виступ від наших юніорок, я ж побачив чимале відставання ногами від таких самих юніорок Бонду, Кіркейде, Капустова, Мішлон, можливо ще когось. Мабуть ми дивились різні гонки.
2024-01-24 19:07
 # 14  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 VlaDiSlaav
Дякую, зрозумів звідки дані.
Ну, тій же переможниці гонки наші дівчата не програли 3 хвилини ходом. А якщо рахувати від найшвидшої Ліен, так їй усі крім 2-х програли більше хвилини. І те що вона так швидко пробігла і так відстрілялася не принесло їй ніякої медалі.
Це ж не лижні гонки, а індивідуалка... Навіть в біатлоні швидкість спортсменок не прийнято виміряти за цією гонкою...
2024-01-24 21:17
 # 15  NUN4AG Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Меркушина - непогано, але треба додавати ходом і після ЧС відправлятися на етапи Кубку Світу.
===
Коли побачив Бонду здалося до 12-13-річна дитина їде.
Я такої маленької та худорлявої біатлоністки не пам'ятаю...
2024-01-24 21:24
 # 16  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mortimer
Ну ви даєте зрівнювати Мішлон і Бонду з нашими дівчатами,перші 2 через пару трійку років,уже будуть в 30-ці КС,як зараз Жілон Гігонна і Жанні Рішар.Бо там вже лижний хід поставлений,ага ну звісно Меркушина і Городна повинні бігати на рівні Кіркейде?Яка впринципі думаю на даний час може виступати на рівні КС.

Чи ви тролль,який не розуміє,що умовні другі номера топ-команд швидше проходять шлях від КІБУ до КС,у нас цей шлях довший,щоб це зрозуміти,достатньо поглянути на Кривонос і Кипяченкову,в умовній Франції,вони б вже за рік-другий,бігали б постійно на КС.Зрозумійте,що є багато факторів не швидкого переходу

Я думаю,навіть умовна Христина Дмитренко,без тої функціональної ями декілька річної,наврядче би зуміла зараз би демонструвати такі результати в перший повноцінний сезон.

Або ще простіше,відкриваємо рейтинг КІБУ,і бачимо що мінімум 45-ть людей кращі,ніж Кривонос і Меркушина молодша. Думаю багатьох з тих побачимо на КС,дуже скоро
2024-01-24 21:46
 # 17  Mortimer Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Добре, наступного разу буду порівнювати з монголами і радіти швидкому ходу.

Не впевнений що в цій гонці були другі, треті чи навіть четверті номери топ-команд, з якими я і не порівнював. Я порівняв одних юніорок з іншими.
Також цікаво що ви так дивуєтесь моєму порівнянню одних дівчат з іншими наче я порівняв Меркушину та Бьо. Також ви пишете про "там вже лижний хід поставлений" і я соромлюся запитати, а що заважає його поставити нашим дівчатам які з дитинства в цьому спорті?
2024-01-24 22:30
 # 18  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mortimer
Також є наприклад Скаттоло, Зорч, Вагнер, Фіхтер доволі талановиті юніорки правда і старші за Сашу в основному але вони позаду. Для Саші та і Олени це непоганий виступ. Очікую від них стабільного виступу на КС в 21-22 роки не раніше. (їм зараз 19) а в 24-25 (якщо вдруг все піде ідеально можно подумати про якісь медалі). І це цілком хороший варіант бо от є Аня Кривонос яка в 26 нічого не може на КС показати. І коли здається от біжить по суті на рівні Насті і Христини треба тільки 0-0 на наступному етапі щоб попасти в 20-30. А вона і маже і хід повністю пропадає.
2024-01-24 22:38
 # 19  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Мені здається,що Ані найтяжче дасться перехід від КІБУ до КС,ми ж пам'ятаємо,як Підгрушна про неї казала,що Аня іноді лінувалася.А в спорті,треба бути наполегливим,ось тут може критися певна проблема.Аня може виступати не так яскраво,потім десь проблиск на етапі,і знову те саме,ось думаю саме через це їй може бути найважче.Мені здається,що Городній і Меркушиній в цьому плані легше навіть повинно бути.
2024-01-25 03:00
 # 20  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не провал точно і це вже добре!!!
2024-01-25 03:28
 # 21  clarioza Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
зато Ане повезло, что у организаторов плохая трансляция. для нее можно 2минутный ролик сделать "я в индивидуалке ЧЕ"))) немногим не-топам такое удается. (разве что последним в масстарте прийти на 2 минуты позже, и то Приму не так много показывали)
2024-01-25 10:38
 # 22  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть в біатлоні швидкість спортсменок не прийнято виміряти за цією гонкою...

Что-то новенькое. ))) Гонка и без скорости... В чём тогда смысл и где логика? А какая же ещё гонка даст ТШ более полный ("развёрнутый") ответ о скоростной выносливости спортсмена (определяется по дистанционной скорости). Так что измеряется, анализируется и делаются соответствующие выводы. Понимаю, что речь идёт о скоростных показателях в спринтах, но "крейсерская" (т.к. сохраняются ресурсы организма для того, чтобы их хватило на всю дистанцию ) скорость так же важна для понимания процесса в целом. )
2024-01-25 10:53
 # 23  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Что-то новенькое. )))
Так, я саме про це і кажу, що це дійсно "щось новеньке" вимірювати швидкість в індивідуалці )))
Що дала "неймовірна швидкість", яку продемонструвала "переможниця в цьому показнику" Лієн? Яка в неї медаль?
2024-01-25 11:06
 # 24  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В чём тогда смысл и где логика? А какая же ещё гонка даст ТШ более полный ("развёрнутый") ответ о скоростной выносливости спортсмена (определяется по дистанционной скорости).
Швидкісна витривалість та швидкість це звосім різні понятт і в інших видах спорту спортсмени ,які мають швидкісну витривалість просто не виступають на дистанціях на швидкість- в легкій атлетиці спринтери, середньовики, стайери,і марафонці, рідко хто навіть дві сусудня групи поєднує. Індивідуальна гонка абсолютно не схожа на інші за цим принципом тай ще й з великим штрафом за промахи. тому вона може дати тренерам в основному дані для наступної інддивідуалки, іі мало що для спринту.
2024-01-25 11:17
 # 25  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Швидкісна витривалість та швидкість це звосім різні понятт і в інших видах спорту спортсмени ,які мають швидкісну витривалість просто не виступають на дистанціях на швидкість- в легкій атлетиці спринтери, середньовики, стайери,і марафонці, рідко хто навіть дві сусудня групи поєднує

Згоден,індивідуалка,як була специфічною гонкою,так і залишається,а швидкість вимірюється саме у спринтах,а тримати певний темп на великій дистанції,це зовсім інше,наприклад середній спортсмен,може пробігти індивідуалку добре,але в спринті при максимальній швидкості,2-3 рази промаже,і мало вже шансів на подіум,якщо ти не фантастично по трасі летиш...
2024-01-25 12:09
 # 26  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Згоден,індивідуалка,як була специфічною гонкою,так і залишається,а швидкість вимірюється саме у спринта
Можна подумати, що швидкі в спринті можуть бути повільні в ІГ? Але якщо глянути статистику, то в топі по швидкості одні і ті ж лиця. Лише інтервали в ІГ гонці приблизно в 1,8-1,9 раз більші. Скажу більше, рельєф траси, погода, змащення лиж впливають набагато більше. Ну і зрозуміло, що після значного застрілу, спорсмен скидує швидкість, сенсу викладатися немає, але у нормальну погоду таких спорсменів з топ 30 є одиниці.
2024-01-25 12:50
 # 27  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Перша ваша фраза,я не це мав на увазі,люди правильно відмітили поняття швидкісна витривалість і конкретно швидкість.Можна подивитися по умовній Анні Лампіч,поки не навчиться більш-менш стріляти,що їй дає швидкісна витривалість?А ну так,тільки перше місце на лижні,але тут ще й стріляти треба.Саме тому в топі,на перших 5-ти місцях кто швидко біжить,і більш-менш стріляє,а на слідуючих особливо це в цьому сезоні помітно стрілки...я б так розділив умовно Тандреволд,Вітоцці,Ельвіра,Сімон,Бреза...і Пройс,Фойт,Хеккі,Жанмонно,Кноттен.

2024-01-25 12:50
 # 28  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В індивідуалці можна не спішити з вистрілами, не потрібно рвати свій темп і тому в них мають успіхи не тільки топ топи) наприклад Джима і Семенов рідко коли в десятці були, але в індивідуальній гонці їхні шанси на медаль значно збільшувалась бо їхні слабкі сторони в цій гонці найменш впливові на результат! Тому є топ топи, а є такі що в певній гонці можуть конкурувати з ними
2024-01-25 13:17
 # 29  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можна подумати, що швидкі в спринті можуть бути повільні в ІГ?

Не зовсім правильна фраза- правильна ШВИДКІ в спринті не обовязково будуть самими швидкими в індивідуалці. Проосто специфіка біатлону в тому, що не можна спеціалізуватися в якійсь одній дисципліні, інакше це було видно значно краще -вибачте,це елементарна теорія спорту. Да є ще нюанс, що спринт в біатлоні це не такий вже і спринт з точки зору інших видів спорту, томцу різниця і не така разюча.

2024-01-25 14:00
 # 30  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Можна подивитися по умовній Анні Лампіч,поки не навчиться більш-менш стріляти,що їй дає швидкісна витривалість?
Я нарешті побачив , хто така Анаель Бонду. Можна сказати відверто-я шокований.Звідки це усе? Ларс Бергер хоча б велетнем був. Хоча стріляють однаково влучно.)

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (6)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті