Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   10:01
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-01-28 15:47 |

ЧЄ-2024. Результати одиночної змішаної естафети



Перед стартом останньої гонки Чемпіонату Європи в Брезно-Осрблі у складах команд відбулась низка змін порівняно з початковою заявкою. Зокрема в українській команді юну Олену Городну замінила більш досвідчена Анна Кривонос. Однак, на жаль, поставити знак оклику наприкінці виступу нашої команди на турнірі українському дуету не вдалось.

Вже після першого рубежу у виконанні Антона Дудченка українська збірна опинилась в середині другого десятку. Хоча й з не критичним відставанням у 20 секунд. Подальший виступ Антона та Ані відбувався з стабільною тенденцією: поступове відігрівання позицій, але збільшення відставання від лідерів.

У підсумку Кривонос, непогано відпрацювавши на стрільбі останнього етапу, піднялась на шосту позицію перед останнім колом, але до фінішу пропустила двох швидших суперниць і таким чином останню гонку чемпіонату Україна завершила восьмою.

Боротьба ж за медалі була надзвичайно інтригуючою. Протягом гонки основне протистояння точилось між збірними Норвегії та Швеції, які почергово змінювали одна одну на першій позиції. Норвежці були швидшими, шведи – влучнішими, але на останній етап Вебйорн Соерум та Антон Іварссон відправили своїх напарниць одночасно!

Так само синхронно норвежка зі шведкою прийшли і на вирішальну стійку, хоча перед тим у лежці Сара Андерссон відстрілялась чисто, а Емілі Калкенберг довелось ногами відпрацьовувати один використаний запасний патрон. Стійку норвежка почала стріляти швидше, але й швидше промахуватись! Але ж і шведка відповідала хибами! Проте якщо Андерссон вдалось закрити усі мішені за допомогою двох запасних патронів, то Калкенберг змушена була зазирнути на коло штрафу, фактично віддавши перемогу суперниці. Отже, завершальна гонка чемпіонату Європи завершилась сенсацією: Норвегія після здобуття шести золотих медалей у попередніх сімох гонках, в останній момент залишилась без перемоги.

Цікавою вийшла розв’язка і в боротьбі за бронзу. На останньому колі за місце на подіумі боролись збірні Австрії та Молдови, які перед початком четвертого етапу посідали лише п’яте та сьоме місця, а також команда Італії. Саме італійка Лінда Цінгерле після останньої стрільби пішла третьою, однак не витримала темпу суперниць і до фінішу пропустила обох конкуренток. А третьою перетнула фінішну лінію австрійка Крістіна Оберталер, якій виявилось достатньо 7-секундної переваги над швидшою Аліною Стремоус, аби позбавити Молдову сенсаційної медалі чемпіонату.

Отже, один з двох головних стартів для нашої команди завершився з однією бронзою Христини Дмитренко. І тепер попереду ще більш складне та відповідальне випробування – чемпіонат світу в Нове-Мєсто. Але до того, наступного тижня, ще відбудуться етапи юніорського та дорослого Кубків IBU.

Одиночна змішана естафета
1. Швеция Швеція (0+6)  41:50,1
2. Норвегия Норвегія (1+14)  +13,9
3. Австрия Австрія (0+9)  +43,9
4. Молдова (0+6)  +45,4
5. Италия Італія (0+10)  +51,6
6. Швейцарія (1+10)  +1:20,1
7. Германия Німеччина (1+9)  +1:27,0
8. Украина Україна (0+7)  +1:27,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй IBU


Комментарии (Всего: 154)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2024-01-28 18:04
 # 61  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
По чоловічій команді можна погодитись, шансів майже не було. А от від жіночої таке як у Лейценхайде чи Анхольці було можливо. А вийшло як Обергоф чи Естерсунд, ну теж було була ймовірність такого. В Нове место віриться більше в позитив але звісно не медальний для жіночої команди.
2024-01-28 18:06
 # 62  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наші здобутки по сезону,9,10,12,13,15 місця в особистих гонках і два 5-х місця в естафетах.

Добре на ЧЄ взяли бронзу,і то хліб.Якщо на багато не розраховувати в НовеМесто,тоді реалістичний прогноз одне десяте місце в особистих гонках,і в 4-х естафетах вище 10-го.Десь так?
2024-01-28 18:11
 # 63  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
У жіночій команді на дистанції можуть показувати 4. Але Настя дуже погано стріляє в естафетах (і біжить добре тільки на окремих етапах) Іра ідеально надійна но після НР добре бігла тільки у 2 гонках.(на 2 і 3 етапах була навіть швидше Джими). А Христині трохи не вистарчає досвіду. (на КС, на ЧЄ свою гонку провела ідеально).
2024-01-28 18:16
 # 64  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
2 Дмитрий Дудкин
Мабуть ТШ також був у мріях про медалі ЧЕ , тому й казав що головний старт. При цьому розумів що на ЧС нічого нас не жде чи втомлена буде команда чи не втомлена. Тому і відправили туди всіх. ТШ та функціонери можливо більше вболівальників розчаровані)
2024-01-28 18:20
 # 65  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
С составами на ЧМ всё понятно, с юниорами частично, тогда Цимбал, Грущак, Ткалено, Юлия Городна, Надя Белкина, Лера Дмитренко и кто-то ещё будут выступать на Кубке IBU в Арбере (Германия), если Балтийские игры завершились, интересно, как там дела? )
2024-01-28 18:20
 # 66  justicew (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже сподіваюся, що біатлоністи і тренери не читають "експертів", які тут нісенітниці пишуть й думають наче на дворі 2015 рік. Окремий привіт тим, хто вболіває за росіян з іншим паспортом. Ви наша гордість.
2024-01-28 18:22
 # 67  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
На ЧС Ірині та Христині доведеться бігти мінімум 5-ть стартів,а то і всі 6-ть,дивлячись хто в змішаній буде.Куди поставлять Кривонос і Кипяченкову,ще те питання.

Але тренерський штаб повинен був розуміти стан команди,і знати,що спринт,гп і естафета 3 дні підряд.А так вийшло,що тільки стомлені,ще й дизмораль від невдач
2024-01-28 18:26
 # 68  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тоді візьмемо минулий рік,золото Меркушиної,срібло Дудченка,срібло Джими...тоді теж ЧЄ був головний старт сезону.Просто після Антхольца я не бачив сенсу основі їхати на ЧЄ,можна було краще підготуватись до ЧС,хіба ні?

2 Дмитрий Дудкин
Тобто?
1.Тобто я вам кажу, що не треба рівняти мінуле (навіть минулий рік) з цим роком, бо вже зрозуміло, що команда НЕ готова так, як потрібно, а ви мені знову про минуле.
2. я кажу, що команда в цьому році не готова, що вже зрозуміло було ДО початку ЧЄ ( а тим паче не готова до ЧМ), тому використали хоч якійсь шанс отримати хоча б одну медаль, а ви мені знову про "кращу підготовку до ЧС"?

Ми, мабуть, говоримо різними мовами. Вибач.
2024-01-28 18:27
 # 69  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 61

И я о том же, 2-ое периодически и одна из них Джима, которая и обеспечивает стабильность этой периодичности. )))
2024-01-28 18:27
 # 70  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Особисто для мене: ЧЄ сумний, але не провальний, медаль все таки є. Провали в естафетах пояснюються поганою, прям ну дуже, формою чоловіків. На ЧС не буде Тищенка, не знаю чому, він не надто і гірше за інших. Жінки порадували, якщо винести виступи в естафетах, то доволі непогано як для цієї команди. Радію за Оленку, хороша росте біатлоністка. На ЧС шанси точно будуть, питання чи для нас, але вболіватиму за красивий біатлон. Всім дякую за боротьбу, вже як змогли.
2024-01-28 18:29
 # 71  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як я вчора прогнозував, медалі сьогодні будуть за диво. Мені дивно інше, чому так багато коментаторів тут вирішили що в нас великі шанси на медалі. Достатньо ж було глянути хід наших в спринті та ГП, де найкращі були в кінці 30.
2024-01-28 18:32
 # 72  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Як це не готова?Відкрийте минулий рік Джима 33,Меркушина 55,Білосюк-59.В цьому році жіноча команда набагато краще готова,троє людей в 30-ці,і Христина проводить як для себе,так топовий сезон.

Я ще раз повторюю,якщо команда,як ви кажете "не готова",то й не було сенсу,їхати на ЧЄ.А зробили б,як Джима,сказали б ми готуємося до ЧС.Чому так неможливо було зробити,бо федерації медальки потрібні?
2024-01-28 18:33
 # 73  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
якщо підняти комменти двох попередніх років, то майже всі розуміли та казали ( ну завжди є таки, яки не розуміють, але більшість розуміла), що в нас буде декілька років важких, без медалей, з низкимі місцями, бо в нас зміна поколінь провалена. Всі розуміли. Але тільки жіноча команда показала результат вище, чим всі очикували, всі одразу все забули та стали чекати зірочок з неба.
Що в нас зараз? Гірше, чим хотіли, від хлопців. Краще, чим чекали від дівчат. Але у сумі - те, що знали, що воно буде саме так. То чого попелом голову посипати? Я не розумію, коли одна й та же людина спочатку каже: "Ми років 5-6 будемо вигребати", а потім ця ж людина стогне, що тільки одна медаль на ЧЄ. Ну то таке. Може мій коммент і не пройде перевірку, але я це хотіла написати. Бо такі кульбіти поміж розумінням та амнезією своїх же прогнозів, що так може бути, як зараз є, не піддаються розумінню.

2 Lissa
На 100 відсотків згоден. Просто дивно, як швидко ми все забиваємо
2024-01-28 18:35
 # 74  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Розраховувати на медалі в нинішніх реаліях, та навіть не на медалі - на попадання в 6 - то все одно шо разраховувати на лотерею. Ось - дуже хочеться, може пощастить. Коли на коло відставання у 40 - 60 секунд від лідерів, то навіть два штрафних кола у конкурентів не гарантує перемогу. Добре хоч почали практикувати швидку стрільбу. скоротили цим відставання у 5-10 сек на коло. Але хід.... Це просто жах. Не знаю чим там займаються перед сезоном, хто заважає просто бігати, плавати, їздити на вело. Брак снігу -то вже не відмазка. Влітку він є мабуть тільки на Шпіцбергені. тим більш основа все більш по австріям тренується. А за цим вже впритул постає питання по кваліфікації тренерского складу.
2024-01-28 18:36
 # 75  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Команда неготова до ЧЄ а не до сезону. По сезону поки відносно все непогано. 2 Noname
Тільки читав що Юрай бере 5 а 6 буде визначати по етапу IBU.
2024-01-28 18:45
 # 76  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Я саме це і мав на увазі,по сезону в мене питань немає,дівчата з себе максимум витискають,роблячи ставку на стрільбу.І це десь повинно дати результат.В Рупольдингу ми ж побачили,що Іра може,Юля може,Настя може,значить не так все й погано.Бачили в особистих гонках місця в топ-20,значить теж можуть.

Тому я й кажу,що цей ЧЄ,він нічим більшості не допоміг,крім бронзи Христини,а ось сил забрав багато,на жаль((((

А про чоловіків стало все ясно,ще після 3-го етапу,зараз Діма жаліється,що він би з радістю пропустив би ЧЄ,і готувався б до ЧС,як Джима,проте через ті пропуски 2 місяців,він повинен зараз страждати,бігаючи кожну гонку,хоч без гарної форми...тому для Підручного це як винужденна міра,а якби все було добре,він би теж пропускав Осрблі.
2024-01-28 18:53
 # 77  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На ЧС не буде Тищенка
Будут и Прима, и Тищенко (по нашей квоте для участия в спринтах и ИГ - регистрация 7 человек, старт - 4). Уже понятно, что Пидручный всю программу не "потянет", люди после таких травм сезоны пропускают, но это его выбор, мы можем лишь поддержать. ) Безусловно Цимбала бы вместо Примы, хуже точно не было бы, но Юрай - консервативен. ) Прима, Тищенко, Дудченко, Насыко - состав в ИГ на ЧМ, "Вангую" в качестве развлечения. ))
2024-01-28 18:56
 # 78  Эдельвейс (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Результаты Чемпионата хреновые. Мы выступали в окружении не самых сильных спортсменов и показали, что даже им конкуренцию составить не можем. Только медаль не даёт назвать наше выступление провалом.
2024-01-28 19:07
 # 79  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
?Відкрийте минулий рік Джима 33,Меркушина 55,Білосюк-59.В цьому році жіноча команда набагато краще готова,троє людей в 30-ці,і Христина проводить як для себе,так топовий сезон.
2 Дмитрий Дудкин
Є така поговірка: ,, Говорити говоріть та не заговорюйтеся". Скільки біатлоністок з минулого сезону не виступають в цьому Враховуємо тільки тих хто був вище Юлі). А тепер до результатів наших дівчат додайте цю цифру і відмінусуйте залікові очки у наших дівчат. Ось тоді і визначемо місця в загальному заліку та поговоримо про топ - прогрес. Мене цікавить тільки одне питання: Як визначались стартові номери дівчат на спринт( ГТ, жеребкуванням, побажанням самих дівчат).
2024-01-28 19:10
 # 80  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
А скільки стало виступати нових ви не рахуєте? От скільки конкурентних норвежок і француженок тільки появилось і зразу в 20.
2024-01-28 19:14
 # 81  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скільки біатлоністок з минулого сезону не виступають в цьому
2 татусь
І скільки?
2024-01-28 19:16
 # 82  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Тоді в якості розваги і я провангую весь чемпіонат.
Змішана Прима/Підручний/Джима/Дмитренко
Спринт. Підручний/Дудченко/Насико/Лесюк
Спринт. Джима/Меркушина/Петренко/Кипяченкова
Індивідуальна Прима/Дудченко/Тищенко/Насико
Індивідуальна Джима/Меркушина/Дмитренко/Кривонос
Одиночна Петренко/Тищенко (або Підручний якщо буде добре стріляти)
Естафета жінки Меркушина-Джима-Дмитренко-Петренко
Естафета чоловіки Тищенко-Підручний-Насико-Мандзин.
2024-01-28 19:41
 # 83  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Ви не врахували,те що є люди,які можуть гірше виступати в одному сезоні,а також тих,хто сходу піднімається в топ-20,топ-30,це більше стосується атлетів топових країн.От наприклад на ЧЄ є такі,через пару-трійку будуть вже запалювати в 30-ці,40-ці КС,поки ми будемо чекати,коли ж Люба та Аня почнуть в топ-40 забігати...
2024-01-28 19:42
 # 84  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підтримую коментар Lissa, що ТШ використав ЧЄ, як шанс отримати в сезоні хоч якусь медаль. На жаль маємо те, що маємо - стипендії, фінансування враховують кількість місць у першій 12-ці на таких стартах, як ЧЄ, ЧС і ОІ.
Розумним було рішення привезти основу з гір і відразу на старт спринту (можливо це теж сприяло медалі Христини). Так що програму мінімум виконано.
Але хотілося б, щоб подумали і на перспективу, а не сподівалися на чергове авось. І якщо у дівчат перспектива десь там та й почала промальовуватися (Дмитренко, Кривонос, молодша Меркушина та ж Городна), то у хлопців - печалька (одного Мандзина і можна винести за дужки). От тому я й кажу - треба щось кардинально міняти: або Санітрі систему підготовки, або Санітру
2024-01-28 19:45
 # 85  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Іра буде на першому етапі,в естафеті гарантія 99%.Бо якщо Меркушина завалить перший етап,на естафеті можна хрест ставити,Зоц так не буде ризикувати.Стратегія буде очевидна Іра-Юля-Настя,і за рахунок стрільби бути якомога високо і близько до лідерів,а там уже у Дмитренко як вийде.
2024-01-28 19:47
 # 86  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
По Петренко у прогнозах на гонку питання: чого у спринт, а не на ІГ? Ну і Петренко - фінішер естафети - по-моєму це жесть
2024-01-28 19:51
 # 87  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Балтийские игры завершились, интересно, как там дела? )


Приехали, все выиграли и уехали) инфа сотка)
2 ВсёПутём
2024-01-28 19:53
 # 88  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Думаю Зоц візьме до уваги непоганий 1 етап Насті в Анхольці.
2024-01-28 19:55
 # 89  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
Того що Іру непогано було на одиночку і етап в естафеті. А після індивідуальної вона ніяк не зможе добре бігти естафети.
2024-01-28 19:58
 # 90  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Трохи позитивних прогнозів швидкості на Нове место. Джима зможе показати швидкість в районі 15-25 місця (і взагалі буде мати хорошу швидкість на всьому ЧС) Іра Петренко теж дуже здивує ходом і результатом в спринті. (У неї були топ результати і хід в Нове место правда давно) Дмитренко, Меркушина і Кипяченкова в районі 35-50 місце. (Якщо остання бігтиме). Тищенко зможе
тримати швидкість трохи краще ніж у середньому. Підручний ходом 20-30 місце в спринті. Непогано зміг б Цимбал на цій трасі але його не буде.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (6)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті