Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   09:36
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-03-06 18:36 |

Обертілліах-2024. Стартові склади індивідуальних гонок


Завтра, 7 березня, в австрійському  Обертілліаху у перший змагальний день восьмого етапу Кубка IBU пройдуть короткі індивідуальні гонки у жінок та чоловіків.

Індивідуальна гонка (коротка). Жінки (11:30)
  9.  Любов Кип'яченкова
13.  Юлія Городна
37.  Надія Бєлкіна
59.  Лілія Стеблина
87.  Оксана Коваленко


Повний стартовий лист тут (pdf)
Індивідуальна гонка (коротка). Чоловіки (15:15)
28.  Артем Тищенко
29.  Богдан Цимбал
37.  Руслан Ткаленко
48.  Денис Насико
75.  Роман Боровик
85.  Дмитро Грущак

Повний стартовий лист тут (pdf)

Текстова онлайн-трансляція SIWIDATA 
Заходьте в наш біатлонний чат.
Посилання на онлайн-трансляції: Відео на сайті IBUСуспільне:Спорт


Комментарии (Всего: 97)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-03-06 14:01
 # 31  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А чи має право зневажати спортсмена?
2 Люба Львів
Що значить зневажає спортсмена?
2024-03-06 14:06
 # 32  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Людина роками намагається "сортувати" спортсменок на "хороших і поганих" по своїм якимось особистим ознакам, наче шукає собі подружок, з якими їй було б приємно проводити час. До цього обов'язково підключаються інші користувачі, кожний за своїми вподобаннями (хтось захищає, хтось хейтить)
2 predatelll
Цим займаються 99% людей (вболівальників). Ми всі умовно поділяємо людей , кожний по-своєму (на бідних та багатих, потрібних чи не потрібних, своїх та чужих....). Чому це викликає подив чи невдоволення мені не зрозуміло.
2024-03-06 14:10
 # 33  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
У Вас мабуть також є свій розподіл? І дискусія на цей розподіл "дуже цікава".
2024-03-06 14:26
 # 34  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Зараз є шанс провести й "зимову" (щоб двічі не літати у Новий світ).
Нема. Із США нема рейсів на Кубу. Тільки з Канади.
2024-03-06 14:41
 # 35  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
У Вас мабуть також є свій розподіл?
Так, звісно є на легіонерок та наших. Та в мене основне питання було не до них, а до "менеджера" та його стратегії розвитку біатлону, котрий завів таку кількість легіонерок у команду, що своїм місця не залишалося і забив на нашу молодь.
До легіонерок у мене взагалі питань не має - вони намагаються продовжити свою кар'єру де їм надають цю можливість.
А так мені все одно хто буде здобувати результат для команди "лінива" Кривонос, "трудяжка" Дмитренко, "погана" Настя чи "золота" Джима.
2024-03-06 14:53
 # 36  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
взагалі цікаво, коли людина до своїх думок приєднує "колись Підгрушна сказала..." Колись в нашій команді була каста недоторканих та запрошених, що більшість з молоді взагалі не бачили майбутнього. Час йде. Все змінюється. Наприклад, на зараз та ж Лена не може знайти у собі сили сказати: "Все, я йду. Я більше не тягну" та навіть у цьому році тренувалася за кошти держави а на старт жодного разу не вийшла. Що будемо робити? Росказувати про минуле? Так воно ж минуле. Це риторичне питання. Просто як приклад.
А чекати від людини, що вона тут окремо для вболівальників буде розказувати, що вона, наприклад, плакала всю ніч - ви з глузду з'їхали? Вам насправді цього треба? Для чого? Потішити своє его?
Тому не треба тут про "колись Аня, як сказала Підгрушна...." Хтось тут, окрім Люби, бачив, як вона тренується? Скильки сил саме зараз у це вкладає? Ні. Колись ви, епт, у штанці писяли. Все змінюється.

І да, поміж адекватною критикою та неадекватним хейтом - прірва.
2024-03-06 15:08
 # 37  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Зневага – це один з найбільш складних і багатогранних емоційних станів, який виникає у людини у відповідь на негативні дії або поведінку іншої людини. Це почуття може бути пов'язане з зневагою, неприйняттям, відразою або навіть обуренням по відношенню до когось чи чогось.

Зневага проявляється в безлічі різних форм і може включати як словесні і невербальні прояви, так і внутрішні емоційні реакції. Вербальна зневага може виражатися через образи, приниження, глузування або зневажливі зауваження. Невербальна зневага може бути відображена через грубі жести, вираз обличчя, міміку або тон голосу.

Однак зневага – це не тільки прояв негативних емоцій, а й відображення внутрішньої впевненості та самооцінки. У багатьох випадках люди виявляють зневагу до інших, щоб підкреслити свою чудовість або встановити домінантне становище. Вони вважають, що вони кращі або важливіші за інших, і тому мають право висловлювати свою зневагу.
2024-03-06 15:33
 # 38  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Цим займаються 99% людей (вболівальників).
Так, Ви праві. Коли якогось одного починають травити, то завжди знайдуться ті хто буде захищати. Потім для порівняння переключаються на інших спортсменів, я й сам часто підключаюся, щоб вирівняти "баланс" (як я його розумію). Так і починаються усі "срачі" )
Чому це викликає подив чи невдоволення мені не зрозуміло.
Не розумію, чому у мене повинно виникати задоволення від цих "срачів"? "Настя - погана, Даша - хороша" чи навпаки... Настя, то окрема людина, Даша - інша людина. Вони не квіточки, щоб усім подобатися. Вони спортсменки, які повинні показувати результат.
Спортсмени дуже гарно самі себе "сортують" під час гонок. І якщо хтось "поганий" дає добрий результат для команди, для країни... Яка тобі різниця, ти ж не дівчину чи подружок собі обираєш?
2024-03-06 15:44
 # 39  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
І да, поміж адекватною критикою та неадекватним хейтом - прірва.
А на мою думку, різниця невелика, хіба що в емоційному накалі.
Абсолютна більшість дописувачів не те, що не пройшли шляху, подібного спортсменам, навіть реальної гадки не мають про істиний стан речей.
Яка може бути "адекватна критика"?
Тренери, які зі спортсменами майже живуть разом, і то не завжди оцінюють реальний стан речей, ми й поготів.
Адекватно можна висловити своє особисте ставлення : "я не отримав задоволення", "результат мене не потішив".
Можна розділити емоції разом зі спортсменом -позитивні та не дуже.
Знецінювати труд атлетів все ж не комільфо.
2024-03-06 16:29
 # 40  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ні. Колись ви, епт, у штанці писяли. Все змінюється.
2 Lissa
Воно то так. Але ж особисті якості людини не змінюються, і не важливо чи ти ще в штанці , чи вже навчився (тобі так здається) ці штанці знімати)
2 Sumchanka
Мені б прикладами а не теорію. Тому що
Зневага проявляється в безлічі різних форм дуже субьективна річ.

2024-03-06 16:40
 # 41  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
перечитайте коментарі під дописами та у чаті. Хоча ви їх напевне читали. Повторювати всю ту ахінею стосовно кривоног. криворук та татових доць у порівнянні з дитиною Христиною не маю ні часу, ні натхнення. Шкода, що ви приймаєте це як належне.
2024-03-06 16:42
 # 42  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Хіба не змінюється? От почитати коментарі після індивідуальної гонки ЧС де Кривонос була 26 і після минулої естафети. У першому випадку вона великий молодець і чому її так мало шансів а в другому.. самі бачити. Чи коли Даша була однією із лідерів що про неї а що пишуть в цьому сезоні. Чи Настя після вдалих і невдалих гонок. Про Олену коли вона ставала чемпіонкою світу і вигризала медалі у естефатах і коли не стартувала в цьому сезоні. І т.д. Вболівальники самі приписують якості в залежності подобається їм виступ в гонці/сезоні чи ні.
2024-03-06 16:42
 # 43  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так, звісно є на легіонерок та наших.
2 predatelll
От бачити). Такий розподіл несумісний моєму світосприйняттю. ".. он сукин сын, но он наш сукин сын" від мене дуже далеко. Тобто для мене національність чи громадянство не є визначальним при відношенні до людини. В той же час "почуття гумору" чи "талановитість" в моєму суб'єктивному сприйнятті має велике значення.
2024-03-06 16:42
 # 44  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Але ж особисті якості людини не змінюються
Наші особисті якості змінюються протягом усього життя.
2024-03-06 16:44
 # 45  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я читала інтерв'ю декого після провальної естафети і жодного слова про те, що
А потім інші користувачі дивуються і чому ж наші спортсмени не хочуть давати інтерв'ю ??? Можливо не в усіх є спічрайтери, які зможуть підготувати "президентський виступ із правильними словами", які усі чекають почути і усім сподобаються?
А, так - провалив гонку, пішов на емоціях дав інтерв'ю - отримуй тепер зверху ще за інтерв'ю. А люди ж є такі, що до чого завгодно докопаються - головне бажання...
2024-03-06 16:44
 # 46  Konstantin 001 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хтось думає який біатлоніст краще, а хтось думає, що скоро стане без домним. Якось так.
2024-03-06 16:49
 # 47  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Воно то так. Але ж особисті якості людини не змінюються[/quot

2 Миг
щей як змінюются. І все життя змінюются. В залежності від обставин, в яки людина попадає.
2024-03-06 16:56
 # 48  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Такий розподіл несумісний моєму світосприйняттю. ".. он сукин сын, но он наш сукин сын" від мене дуже далеко. Тобто для мене національність чи громадянство не є визначальним при відношенні до людини.
Так, я щось чув про "хороших росіян" ) Залишилося їх знайти, порахувати та занести в Червону книгу...
В той же час "почуття гумору" чи "талановитість" в моєму суб'єктивному сприйнятті має велике значення.
Тобто легіонерки у жіночій команді Вас в основному "брали почуттям гумору" ? )

2024-03-06 18:58
 # 49  АнастасияЮ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
З цим складно погодитись.
Людина як яблуко, якщо вже з гнільцем, то краще не стане.

Як-то швидко сезон добігає кінця, немає відчуття повної задоволеності. Хочеться маленького чуда.
2024-03-06 18:59
 # 50  Devas (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бринзак намагався дати результат за рахунок "варягів"- був засуджений загалом.Тепер ставка на "своїх"- нема результату. Ііііі який "правильний" вихід для поліпшення стану біатлону в воюючій країні.Мені здається треба просто насолоджуватись поїздкою без вибухів за вікном.
2024-03-06 19:14
 # 51  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ
#48 Цікаво, кого ви мали на увазі в першій фразі? Бо пані Сумчанка виразила надію, що відношення Ані до занять біатлоном зміниться на краще. Я так зрозумів. А от щодо " гнильця" ні.
2024-03-06 19:20
 # 52  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ
З цим складно погодитись.
Людина як яблуко, якщо вже з гнільцем, то краще не стане.

можливо , стане краще, можливо, гірше. Але особисті якості змінюються протягом життя. Є домінантні якості, є якості, які на цей момент не проявляються. І можливо, що у малознайомої людини ви цього не побачите і будете вважати, що жодних змін не відбулося.
2024-03-06 19:25
 # 53  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
Бринзак намагався дати результат за рахунок "варягів"- був засуджений загалом.
Ви так пишите, наче ті "варяги" Бранзака давали нормальний результат?
Тепер ставка на "своїх"- нема результату.
Точно не має результату? Чи це стосується лише одного проваленого етапа КС? Якщо згадувати предсезонні прогнози деяких експертів щодо жіночої команди, то ніякого апокаліпсису не сталося... Тренер працює перший рік - квоту в 5 не втратили, здобули навіть медаль ЧЄ, естафетну команду зібрали, протягом сезону виглядали конкурентоздатними у боротьбі за очки, обкатали молодь на КІБУ. Чи Ви сподівалися на медалі на ЧС ?
2024-03-06 19:36
 # 54  Devas (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ми звісно не найгірші і враховуючи війну можно навіть придратись що гроші на вітер а не на зброю але як дивитись на перспективу Україна в біатлоні.Рівень наш упав.Нових "зірочок" на обрії не видно .Швидкості немає. Одні "позитивні" відчуття.Маємо що маємо.Ми їх любимо і таких.
2024-03-06 19:39
 # 55  Konstantin 001 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Devas
Можливо ви маєте рацію. Тільки ось жителям Донбасу останнім часом стала не до спорту, зокрема й біатлону. Ситуація з кожним днем погіршується.
2024-03-06 19:40
 # 56  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
порівнянні з дитиною Христиною не маю ні часу, ні натхнення. Шкода, що ви приймаєте це як належне.
2 Sumchanka
Так "дитину" це тоже жде-Тим бiльше ii виступ зараз оцiнюэм на фонi очiкувань повного провалу,а тут трохи краще, а так подивiться на реальнi цифри-Христина бiжить гiрше нiж Бiлосюк в минулому роцi,а цеж та "Олена,яка нiяк не може кинути тренування за державний кошт" (Як вже писалось збори ми проводемо за кошти не державнi А якщо б вийшла з хворим колiном,отримала б як Даша, чого хвора виходить)
2024-03-06 19:44
 # 57  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хтось думає який біатлоніст краще, а хтось думає, що скоро стане без домним. Якось так.
2 Konstantin 001
Ми вам спiвчува'мо, але зараз стати бездомним можна в будь якому мiстi
2024-03-06 19:49
 # 58  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо згадувати предсезонні прогнози деяких експертів щодо жіночої команди,
2 predatelll
Якщо мене не зраджує память -серед них були ВИ - з своєю постiйною теорiєю ,що Бринзак все розвалив легiонерами
2024-03-06 19:54
 # 59  Devas (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Біатлон зараз відіграє позицію "страуса з головою в піску".Дивишся і забуваєш що за вікном війна.Хоть трохи думкою повертаєшся в мирний час.
2024-03-06 20:00
 # 60  Олександр Олександрович Tk (Житомир) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka # 36

плюс, плюс, плюс)

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті