Кубок мира
# Имя Очки
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   16:21
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Контиолахти
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Контиолахти
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-03-05 15:39 |

Іван Крулько: Ще до початку сезону ми розуміли, що він не буде легким



За кілька днів провідні біатлоністи світу розпочнуть двотижневу серію заокеанських стартів, які стануть крапкою у міжнародному біатлонному сезоні. Однак попри те, що сезон ще не завершено, вже можна підбивати перші його підсумки, адже усі головні старти для української команди вже минули, та й у боротьбі в Кубку націй перспективи нашої команди вже більш-менш очевидні. Тому ми запропонували президенту Федерації біатлону України Івану Крульку вже зараз поговорити про минулий сезон.

- Іване Івановичу, Україна завершує один з найбільш непростих для себе біатлонних сезонів за останні 20 років. І хоча попереду ще два етапи Кубка світу і етап Кубка IBU, вже можна підбивати певні підсумки.

- Ще до початку сезону ми розуміли, що він не буде легким. Тому що команда перебуває на етапі трансформації, і ми очікували, що дуже складно буде нашій жіночій збірній. Як ви знаєте, навесні минулого року в нас змінився тренерський склад, і ми пам’ятаємо, якими розібраними виглядали наші дівчата в попередньому сезоні. Тому насправді зараз ми не плекали надій на якийсь величезний прорив, адже для цього потрібні час і робота. Нові спортсмени в України випадково не з’являться – ми маємо покладатись на тих спортсменів, яких маємо в обоймі. В той же час, ми бачимо і певний поступ вперед в цьому сезоні.

Робота Миколи Миколайовича Зоца дала свої відчутні результати. Я дуже радий, що цього сезону до основного складу команди увірвалась Христина Дмитренко, яка і стала фінішером естафети, і показує добрі результати під час особистих змагань. П’яте місце естафетної команди жінок,  а також восьме місце Христини в індивідуальній гонці на чемпіонаті світу – це той результат головного старту, який дає підстави працювати в обраному напрямку, і очікувати, що результати у нас будуть покращуватись.

Що стосується чоловічої команди, то станом на початок сезону у нас були більші очікування, ніж показали результати гонок. До цього нас, зокрема, спонукала золота медаль Тараса Лесюка на літньому чемпіонаті світу. Але тепер, вже після сезону, будемо розбиратись, чому сталось так, що фізичні кондиції нашої команди не дозволили показати той результат, на який ми могли очікувати, враховуючи склад команди. У нас є дуже хороші спортсмени і в команді А, і в команді Б, а також, на мою думку, дуже хороша плеяда юніорів. Про останнє свідчить рекордний виступ хлопців в естафеті Юніорського чемпіонату світу, де вони вибороли срібло.

Тож якщо говорити загалом про сезон, то ми бачили, що були як підйоми, так і падіння – і це нормально. Я б одразу хотів сказати, що вчорашній виступ жіночої частини нашої команди в змішаній естафеті (розмова відбулась в понеділок – прим.авт.), де вже на етапі Анни Кривонос Україна була знята, як колова, це, безумовно, провал. І якщо причини такого виступу ще слід проаналізувати, то виправдань тут бути не може. Не має права збірна України бути замкненою на коло в мікст-естафеті. Такого ще не було, і я, як і усі наші вболівальники, був, м’яко кажучи, розчарований таким результатом. Але такі гонки також дають розуміння – куди нам потрібно рухатись і які склади повинні бути на наступний сезон, адже ми вже маємо спрямовувати погляди в передолімпійський рік.

- Медаль Христини Дмитренко на Чемпіонаті Європи – напевно, найприємніший сюрприз цієї зими. До того ж, у свій перший сезон в Кубку світу вона показала низку непоганих результатів, вийшовши на пік форми до головних стартів. Чи можемо ми говорити про народження нового лідера команди?

- Тут я хотів би сказати дуже важливу річ.  Як і усім вболівальникам, мені б дуже хотілося, щоби наші спортсмени могли витримувати увесь сезон на високому рівні – усі дев’ять етапів Кубка світу, чемпіонат Європи і чемпіонат світу. Але, на жаль, поки що в нашому складі таких «термінаторів» не маємо.  І в кожного з наших спортсменів є людський ресурс, певна межа можливостей на даний момент. Тому наші тренери, коли готують команду, все ж намагаються підвести її в оптимальному стані до головних стартів сезону – чемпіонатів світу та Європи, щоб саме там показати максимальний результат. Хоча це не применшує вагу етапів Кубка світу та Кубка IBU, де українські біатлоністи також мають виглядати гідно.

Що стосується Христини Дмитренко, то я вважаю, що це – дуже талановита та працьовита молода спортсменка. І минулого сезону, коли вирішувалось питання участі нашої команди на заокеанських етапах Кубка IBU, я особисто наполягав на тому, що ми маємо відправити команду. І саме тоді Христина здобула свій перший подіум на дорослому рівні на етапі Кубка IBU. Цей успішний виступ додав їй сил, мотивації, та показав їй самій, що вона може виступати на високому рівні. А від психології та бажання в біатлоні залежить дуже багато. І відчувши таку мотивацію, Христина в цьому сезоні показала себе на високому рівні.

Чи може вона стати лідером команди? Може, але я би поки не забігав наперед. Христина Дмитренко робить кроки вперед, але їй є ще куди рости: потрібно працювати над своїми фізичними можливостями, а також психологією під час стрільби. І я вважаю, що в Христини прекрасне біатлонне майбутнє, якщо вона не збавлятиме обертів, а ми, як федерація біатлону, підтримували її і будемо підтримувати, як, втім, і усіх інших наших біатлоністів. Наразі ж я хочу привітати Христину з тим, що вона і на чемпіонаті Європи виборола медаль, і на чемпіонаті світу проявила лідерські якості.



- Юлія Джима протягом останніх років ледь не кожного сезону вирішує для себе питання продовження кар’єри. За Вашими відчуттями, вона готова продовжити виступи до Олімпіади?

- Перш за все, ми на кожного спортсмена маємо дивитись, як на людину. Яка має свій характер, свої проблеми, переживання, родини – які в декого проживають на територіях, поблизу яких відбуваються бойові дії. Все це впливає на психологічний стан, і ми маємо це розуміти.

Юлія Джима вже достатньо довгий час,фактично безперервно виступає на всіх головних стартах. Вона єдина в складі національної збірної з четвірки нашої «золотої» естафети зразка Олімпіади 2014 року. З того часу минуло вже 10 років. Також є й частина особистого життя, і, очевидно, вона і цьому хотіла б присвятити час. Я мав з Юлею достатньо довгу розмову на цю тему, і все прекрасно розумію. Як ви знаєте, вона тренується за індивідуальним планом – і це єдине виключення в команді, на яке ми пішли, розуміючи, що Джима ще багато чим може допомогти нашій команді.

Я сподіваюсь, що Юля прийме для себе рішення, і буде виступати до Олімпіади. Якщо ж обставини так складуться, що вона стовідсотково не захоче чи не зможе далі продовжувати кар’єру, тоді будемо покладатись на нашу молодь – іншого вибору в нас немає. Але мені б дуже хотілося, щоб на наступній Олімпіаді Юлія Джима голосно нагадала про себе, як про одного з лідерів не лише української команди, а й світового біатлону.

- Для Анастасії Меркушиної сезон вийшов дуже неоднозначним. З одного боку, вона – має потрапляння до топ-десятки гонки Кубка світу, в загальному заліку посідає найвище місце в кар’єрі. З іншого боку – на відміну від попередніх років Настя не змогла вийти на пік форми до головних стартів, а естафетні етапи в її виконанні стали одними з найбільш «валідольних».

- Анастасія Меркушина – дуже старанна спортсменка, і вона дійсно завжди прагне викладатись на повну, іноді навіть понад свої фізичні можливості.  Але ж це надмірне бажання іноді виходить боком, тому що може призводити до таких зривів, як ми бачили під час стрільби. До того ж, цього сезону Настя пішла на певний експеримент – на її зброї з’явився новий приклад. Будемо сподіватись, що вона вже звикла до цих нових умов, і наступного сезону стрільба буде стабільнішою.

З точки зору бажання Анастасії, я не можу дорікнути їй жодним словом. Так, нам звичайно хотілося б, щоб у кожній гонці Настя показувала себе якнайкраще, але в реальності результати змагань можуть бути різними. Втім продовжуємо працювати і сподіваємось, що і на двох етапах Кубка світу, що лишились, а також в наступному сезоні вона виступатиме на високому рівні.

Але якщо вже говоримо про Меркушину, давайте згадаємо і про Олександру, яка в мас-старті чемпіонату світу серед юніорів виборола золото, виступаючи останній рік в молодшій віковій категорії. Це прекрасний результат, який доводить, що в майбутньому Олександра може стати дуже сильною біатлоністкою. Але над цим потрібно працювати, бо ми вже неодноразово бачили ситуації, коли в юніорах спортсмен – серед кращих, а на дорослому рівні губиться. Однак Олександра, окрім того що здібна та працьовита, також і інтелектуально розвинена, тому має розумно підходити до своєї підготовки, щоби не «вигоріти» ще на юніорському рівні.

- Перед початком передсезонної підготовки минулого року було чітко наголошено на омолодженні жіночої збірної. Чи задоволені ви цим першим етапом «зміни поколінь»?

- Якщо ми порівнюємо жіночу збірну двох останніх років, то цього сезону команда виглядає краще, ніж в минулому сезоні. І те, що до змагань на найвищому рівні додались Олександра Меркушина та Олена Городна, свідчить про те, що певне омолодження відбувається. Водночас я би хотів сказати, що дуже добре, що повернулась Ірина Петренко – вона поки що через стан здоров’я не може стабільно виступати на всіх етапах, але в окремих гонках демонструвала дуже пристойний рівень. Тому будемо працювати над тим, щоб наступного сезону стан Іри дозволяв їй показувати високі результати частіше. Також будемо намагатись повернути до команди Дарину Чалик, яка цього року не виступала, але є сподівання, що вона спробує повернутись.

Тобто в принципі омолодження відбувається. Але цей процес має проходити природнім шляхом. І я вважаю, що той напрям, який ми взяли перед початком цього сезону, виявився правильним. Потрібно далі працювати в тому ж руслі.

- Чи бачите ви дівчат, які б ще цього олімпійського циклу могли нав’язати конкуренцію представницям сьогоднішньої основи?

- Я вважаю, що ті двоє дівчат, про яких я сказав раніше, Олександра Меркушина та Олена Городна, цілком здатні це зробити. Вони могли б провести і більше стартів на рівні Кубка світу цього сезону. Але давайте будемо відвертими: є змагання юніорів у їхньому віці, і очевидно, що нам потрібно давати їм можливість виступити там. Це потрібно, щоб вони відчули себе не на місцях поза заліковою зоною, а в боротьбі за чільні позиції. Та й ми, як команда, маємо гідно виглядати на усіх рівнях. Тому до питань комплектування складу маємо підходити виважено, розуміючи кількість наших спортсменів та їхній рівень на сьогоднішній момент. Але вже наступного сезону, думаю, і Олена Городна, і Олександра Меркушина отримають можливість продемонструвати себе на провідних біатлонних аренах.



Але додам ще одне. Все має вирішувати спортивний принцип – це те, чого я буду дотримуватись увесь час, допоки буду президентом федерації. Хто є кращим на даний момент – той і має виступати. В той же час, якщо віковий спортсмен чи спортсменка показує результати одного рівня з молодим біатлоністом, ми маємо надавати перевагу більш молодому, працюючи на перспективу. Потрібно підпускати молодь. Зараз для тієї ж Олександри Меркушиної чи Олени Городної важливо якісь старти пробігти в одній гонці, скажімо, з Жюлья Сімон, отримавши як додаткові енергію та мотивацію, так і розуміння, на якому рівні вони зараз знаходяться у фізичному плані. І той результат, який Олександра здобула на Юніорському чемпіонаті світу, навряд чи був би можливий без досвіду, отриманого на рівну Кубка світу.

- Давайте тепер торкнемось стану справ у нашій чоловічій команді. Якщо реально дивитись на стан боротьби в Кубку націй, можна говорити, що чоловіча збірна на Кубку світу втратить квоту у п’ять спортсменів на наступний сезон. Наскільки болісним це може бути для команди?

- На жаль, є всі підстави думати про те, що так може статися. Коли ми ставили завдання на сезон, то метою було збереження квоти у п’ять спортсменів. Ми проводимо аналітику, аби точно визначити і сказати, що саме було пропущено та чого не вистачило при підготовці аби ми мали більш високі результати. Коли я спілкуюсь зі спортсменами, вони самі говорять: відчувають, що можуть більше, але такого результату не показують, і не можуть пояснити, чому так.

Очевидно, що потрібно щось змінювати при підготовці до сезону. Адже станом на початок осені наша команда набагато краще виглядала в контрольних гонках, ніж той рівень, який потім демонструвала під час офіційних змагань.  

- Зараз вболівальницька армія в Україні розділилась на дві частини. Більш помірковані згадують успіхи хлопців під керівництвом Юрая Санітри та сподіваються на те, що невдачі цього сезону – результат помилок, які цілком можна виправити до Олімпіади. Але водночас є і радикальна частина, яка, образно кажучи, «вимагає голову» Юрая. Що б ви могли сказати кожній з цих груп?

- Зараз ще не час до висновків, але після завершення сезону ми детально проаналізуємо ситуацію та проінформуємо вболівальників про рішення, які буде прийнято. Але я би хотів сказати одне: Юрай Санітра, який вже довгий час працює з нашою командою, є дуже системною людиною. В нього є свій підхід, своє бачення по підготовці, яке може комусь подобатись, а комусь – ні. Під керівництвом Юрая наша команда показувала найкращі результати за часи незалежності України – достатньо згадати хоча б золоту медаль чемпіонату світу Дмитра Підручного. Але в той же час ми маємо і дві безмедальні Олімпіади, що теж є певним результатом, але зі знаком мінус.

Я з великою повагою ставлюсь до Юрая Санітри і до його професіоналізму, мені з ним достатньо легко працювати. Не кожен іноземний спеціаліст залишився б працювати у країні після початку повномасштабної війни. В мене була і залишається довіра до нього, як висококласного фахівця. До речі, він працював не лише з основним складом, а й приділяв увагу резерву – у тому ж прогресі Віталія Мандзина, зокрема медалі на Чемпіонаті Європи, сріблі на Юніорському чемпіонаті світу і здобутті малого кришталевого глобусу, поряд з роботою наших тренерів, є й частина внеску Юрая Санітри.

І після сезону ми маємо зустрітися, обговорити майбутні плани і прийняти зважені рішення. До Олімпіади фактично залишилось півтора сезони, і якщо думати про якісь зміни, то потрібно їх робити зараз, тому що потім за півроку до Олімпіади вийти на серйозний результат буде складно.



- Не секрет, що навіть під час війни біатлон в Україні значною мірою залежить від державного фінансування. Чи будуть юніорські успіхи достатнім аргументом для збереження державної підтримки?

- При визначенні фінансування по лінії Міністерства молоді та спорту є чітко визначена формула. І виділення коштів на той чи інший вид спорту залежить від зайнятих місць на чемпіонатах Європи та чемпіонатах світу. І юніорські змагання також беруться в залік. Наприклад, пְ’яте місце жіночої естафети в Нове-Мєсто йде у залік, так само як і восьмий результат Христини Дмитренко в індивідуальній гонці. Юніорські медалі також відіграватимуть свою роль.

Поряд з фінансуванням з державного бюджету, після початку повномасштабного вторгнення російської федерації ми також отримали допомогу від IBU для проведення тренувальних зборів, і ми дуже вдячні за цю допомогу, яка дуже підтримала нас в попередні два сезони. Чи збережеться це на наступний сезон – побачимо. Але в наступний сезон ми дивимось досить впевнено: усі наші команди для підготовки та виступів будуть забезпечені необхідними ресурсами.

Водночас у нас відбуватимуться певні зміни, які ми згодом презентуємо. Очікуємо, що з’являться нові партнери, і перед початком наступного сезону я зможу оголосити про ряд новинок, які на нас чекатимуть у майбутньому. Однак в будь-якому випадку ми зможемо забезпечити тренувальний процес та можливість виступів для усіх збірних – починаючи з юнацької і завершуючи командою А.

Також хотілося б згадати, що цього року стартує наш проєкт національно-патріотичного спрямування – впровадження уроку біатлону в загальноосвітніх школах. Зараз завершуються усі процедури, щоби з нового навчального року такі уроки розпочали близько 100 шкіл по всій Україні. Мається на увазі кросовий біатлон та стрільба з пневматичної гвинтівки. Крім того, працюємо над тим, щоб у нас з’являлись нові відділення біатлону в дитячо-юнацьких спортивних школах. Це має працювати, як єдиний механізм – коли до ДЮСШ дітки потрапляють вже після того, як спробували себе у шкільному біатлоні.

Також в нас запрацювала програма першого тренера, де ми підтримуємо саме тих тренерів, які працюють з дітьми. Тобто працюємо по всіх напрямках, які я для себе ставив за мету в якості пріоритетів з розвитку біатлону. Хочу наголосити, що Федерація біатлону України не буде федерацією лише для національної збірної. Ми маємо працювати для розвитку біатлону на всіх рівнях, і масового біатлону в тому числі. Тому що результати з’являться тоді, коли кількість дітей, які займаються біатлоном, складатиме не теперішні півтори-дві тисячі на всю країну, а налічуватиме десятки тисяч хлопчиків та дівчат. Ось за таких умов ми зможемо сказати, що за якийсь період часу зможемо мати своїх класних вихованців.

Звучить як парадокс, але у нас в Карпатах не було жодної школи біатлону і жодного відділення в ДЮСШ. Вони почали з’являтись лише зараз, а мені цікаво, щоб такі школи працювали в Ворохті, Воловці, Міжгір’ї та інших місцях, де є певна висота. До того ж діти, які народились на висоті, мають кращі природні дані, щоби в майбутньому вирости в спортсмена високого рівня. Але на все потрібен час – не можливо за рік чи два з нуля дати спортсмена. Але вже зараз я можу сказати, що приміром в Закарпатті лише не так давно з’явилась маленька секція з біатлону, але ми вже бачимо перші результати – одна з дівчаток, Вікторія Потрогош, починає вигравати на всеукраїнських змаганнях в своєму віці. І це чудовий приклад і для інших регіонів. Тобто, зберігаючи наші чудові школи в традиційних регіонах, таких як Суми, Чернігів, Тернопіль, Харків, Львів, ми також працюватимемо над тим, щоб такі відділення запрацювали на Закарпатті та Іванофранківщині.  

- Дуже вдале рішення щодо кросового біатлону в школах, яке дозволить не обмежуватись лише кількома «сніжними» регіонами. Але ж при переході з кросового до стандартного біатлону постане проблема відпрацювання техніки лижного ходу. Чи замислювались ви над цим питанням?

- Так, замислювались, і, скажімо, для дитячо-юнацьких спортивних шкіл ми замовили лижі маленьких розмірів якраз для того, щоби на них могли працювати дітки. Так само закуповуємо пневматичні гвинтівки і будемо передавати школам – це вже стане нашою традицією. За кілька років ми плануємо усі наші дитячо-юнацькі спортивні школи забезпечити достатньою кількістю лиж та пневматичної зброї для занять дітей.

Тепер щодо кросового біатлону – як це має виглядати на мій погляд? Якщо, скажімо, в одному регіоні буде десяток шкіл, в яких запровадять урок біатлону, між цими школами логічно відбудуться змагання з кросового біатлону, свого роду гімназіада. І ось на цій гімназіаді тренери дитячо-юнацьких спортивних шкіл відповідних регіонів мають прийти, побачити дітей і запросити їх займатись до своїх секцій, якщо побачать в них перспективу для занять біатлоном. Потрібно буде також працювати з батьками, щоби вони також розуміли перспективи, якщо їхня дитина займатиметься біатлоном. А далі ці дитячо-юнацькі спортивні школи матимуть змогу проводити збори в тих місцях, де є сніг – ставити дітей на лижі та відпрацьовувати техніку: лижеролерну та техніку бігу на лижах. Також ми практикуємо достатньо велику кількість всеукраїнських змагань, які також надають змогу переглядати молодь. І тут також працює спортивний принцип – дитина своїм результатом доводить своє право потрапити до національної команди.



- Ще одне питання щодо взаємовідносин спортсменів та держави. На початку року була досить скандальна історія з публікацією списків так званих «ухилянтів від спорту» - спортсменів, які виїхали за кордон і не повернулись. Називались досить гучні прізвища. Чи не торкнулась ця історія біатлону?

- Насправді ми дуже уважно стежимо за цією ситуацією. Я не підтримую випадки, коли під виглядом спортсменів, тренерів, масажистів у нас з’являються по суті ухилянти, які виїжджають за кордон і потім не повертаються. До речі, ми звернулись до міністерства з офіційним листом для роз’яснення, чи не були в біатлоні такі випадки, коли у складі делегацій для виїзду за кордон були особи, які не мають відношення до біатлону і які потім вчасно не повертались в Україну. Відповідь, яку ми отримали, підтверджує, що жодного такого випадку в біатлоні немає.

- І питання щодо наших внутрішніх змагань. Через теплу погоду вже змушені були скасувати другу частину Чемпіонату України серед юнаків та дівчат молодшого віку, перенесли на тиждень юнацький турнір середнього та старшого віку. Які перспективи дорослого чемпіонату? Чи є зараз належні умови в Буковелі?

- Погодні умови зараз такі, що інколи змушують скасовувати змагання Кубка світу з біатлону, не те що дитячі змагання в Україні (сміється). Це погода, і ми на це не можемо вплинути. Якщо зараз вночі буде температура, яка дозволить настріляти штучний сніг, ми обов’язково проведемо юнацькі змагання.

Щодо Буковеля, ми плануємо чемпіонат на другу половину березня, після завершального етапу Кубка світу в Кенморі. Я сподіваюсь, що ці змагання відбудуться, і це якраз буде нагода підбити остаточні підсумки сезону, що минув, а також зробити заділ на наступний сезон.

Також я хочу сказати, що комунальне підприємство, яке опікується стадіоном в Буковелі, ще на початку сезону підготувало трасу, і вже запровадило практику надання послуги відпочиваючим, щоби люди мали змогу взяти бігові лижі та покататись на хорошій трасі. Такий вид відпочинку також потрібно розвивати, адже у нас наразі навіть традиції такої немає, на відміну від, приміром, скандинавських країн, де це є правилом відпочинку вихідного дня. Ну і станом на сьогоднішній день траса в такому стані, що на ній чемпіонат України проводити можна. Але до самого чемпіонату ще близько трьох тижнів, тому сподіватимемось, що все заплановане в нас вийде.

- На завершення, що б ви хотіли сказати вболівальникам наприкінці поточного сезону та маючи на увазі старт наступного?

- Попереду на нас чекають як позитивні дні, коли ми будемо радіти результатам команди, так і, на жаль, дні невдалих чи навіть провальних виступів. Без цього спорт неможливий. Ми усі є людьми з емоціями, і невдачі нам усім не подобаються. Деколи емоції переповнюють. Але я би хотів, щоб ми підтримували команду і в дні успіхів, і в не дуже хороші моменти. Тому що наші біатлоністи насправді читають коментарі, відгуки, статті і так далі. І оскільки вони не є залізними, то все це впливає на їхній моральний стан. Також хочу підкреслити, що як президент федерації я тримаю своє слово щодо невтручання у тренерський процес. Я не вирішую замість тренерів де і як їм тренуватись, так само не розставляю біатлоністів у склад на гонки. І я буду витримувати цю лінію – не тому що мені немає чого сказати, а тому що кожен має робити свою справу. Тренери мені не вказують, що мусить робити федерація по організації їхнього життя, а я не вказую – як їм тренувати.

Спілкувався Євген Тарасенко
Фото з особистого архіву Івана Крулька


Комментарии (Всего: 41)

[ 1, 2 ]

2024-03-05 16:21
 # 1  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ще непогано б було залучати до впровадження уроку біатлону в загальноосвітніх школах біатлоністів, наприклад тих же сестер Семеренко та інших. Думаю, що багато діток зацікавилось би біатлоном. Бо одне, коли про біатлон розказуватиме вчитель фізкультури чи тренер з біатлону, а зовсім інше, коли розказують і показують олімпійські чемпіонки, недавні біатлоністи.
2024-03-05 18:20
 # 2  Gal4onok Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую Євгену за статтю. Гарні запитання, дипломатичні відповіді. Сподобався план розвитку біатлону нижньої ланки, мабуть десь так і повинно бути. Подивимось яка буде реалізація, але складати плани і мріяти треба.
2024-03-05 18:37
 # 3  ivannko (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ех, дайош схожі статті по закінченню сезону з Зоцом і Санітрою!...
2024-03-05 18:46
 # 4  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ivannko
Так,було б цікаво послухати самих тренерів,щодо цього сезону,і майбутніх перспектив.
2024-03-05 18:47
 # 5  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цікаве інтерв’ю, особливо в плані тренерів, переживаю за Юрая і вірю в нього, незважаючи ні на що.
2024-03-05 19:48
 # 6  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цікаве інтерв’ю, особливо в плані тренерів, переживаю за Юрая і вірю в нього, незважаючи ні на що.
2 Noname
мені навіть додати немає чого. Ну може бути відмітити толерантність формулуювання "радікальні уболівальники", бо деяки дописи зовсім не радікальні а просто впевнена самодурість. Ну тому я й ніколи не буду модератором сайтів, бо вот ці обгортання у толерантну обгортку - це мені важко дуже. (смайлік "сміюся")
2024-03-05 19:54
 # 7  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Так,було б цікаво послухати самих тренерів,щодо цього сезону,і майбутніх перспектив.


думаю, що будуть. Але після повного аналізу сезону: що, чому, як та куди
2024-03-05 20:30
 # 8  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Добре інтерв'ю вийшло- інформаційне, позитивне, адекватне, своєчасне, з поглядом у майбутнє. Дякуємо, Євгене! Чекаємо відвертої розмови із тренерським штабом.
2024-03-05 20:41
 # 9  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Ну може бути відмітити толерантність формулуювання "радікальні уболівальники", бо деяки дописи зовсім не радікальні а просто впевнена самодурість.
Це Ви про кого? Про Дереземлю, який ще 2 чи 3 роки тому підняв питання зміни тренера в чоловічій команді? Чи може про Підручного, який ті ж останні 2-3 роки каже, що виконую усі настанови тренера, але виходжу на трасу і нічого не можу зробити: "усі питання до тренера"? Чи про інших членів чоловічої команди, які цього сезону почали просто повторювати ті слова Підручного?
Я наприклад, 2 роки тому не дуже розумів чого вони таке казали... Але ось цього сезону, якось стало зрозуміліше )
Щодо вболівальників... Не читав жодних образ у сторону Санітри. Багато хто не задоволений результатми цього сезону, ну і наче ж небезпідставно... Тому багато хто "хоче зміни тренера".
Для мене з цього привода головне питання "на кого?" і від відповіді на нього залежить чи підтримую я це рішення... Якщо на "прокуніна" (тобто абикого) - то я "проти", якщо на Белову (якісного тренера) - то я "за".
2024-03-05 21:15
 # 10  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Власне, дуже дипломатичне в'ю, та і гострих відповідей немає. З того є надія, що при прийнятті рішень Крулько керуватиметься холодним розрахунком, а не вокс популі, яким би цей вокс не був.
2024-03-05 21:24
 # 11  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ось тут я згоден.Якщо змінювати Юрая,то на абикого-це того не варте,але постає питання,чи є на кого?
2024-03-05 21:56
 # 12  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підручного, який ті ж останні 2-3 роки каже, що виконую усі настанови тренера, але виходжу на трасу і нічого не можу зробити: "усі питання до тренера"?
2 predatelll
От тільки уточнення, Підручний за ці 2-3 роки таке сказав лише один раз на початку ковідного сезону після однієї гонки, яку дуже слабко пробіг і потім публічно вибачався перед Юраєм і далі бігав уже значно краще)
2024-03-05 22:20
 # 13  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Відповіді відверто очікувані, хоча дещо здивувало формулювання "провал у естафеті".
А "кросовий біатлон" - щось дуже схоже на "сухе плавання". Навряд чи Міносвіти у захваті від цього проєкту. Думаю, що закінчиться усе це пшиком.
2024-03-05 22:25
 # 14  pasquali Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У Санітри звичайно сезон невдалий, але не хотілось би втрачати його на середиі циклу... Далі буде.
2024-03-05 22:48
 # 15  сергейвк (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую за цікаві думки. Дійсно, цей сезон був експериментальним, і добре, що Юрай зміг побачити, які методики не підходять нашим хлопцям, які у них межі, і це допоможе обрати вірний підхід на наступні сезони. "За одного битого двох небитих дають".

Сподіваюсь також, що у Юлі будуть сили і натхнення продовжити змагатися!
2024-03-05 22:55
 # 16  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підручного, який ті ж останні 2-3 роки каже, що виконую усі настанови тренера, але виходжу на трасу і нічого не можу зробити: "усі питання до тренера"?
2 predatelll
От тільки уточнення, Підручний за ці 2-3 роки таке сказав лише один раз на початку ковідного сезону після однієї гонки, яку дуже слабко пробіг і потім публічно вибачався перед Юраєм і далі бігав уже значно краще)

Теж це хотів написати, і добавити,що з інших хлопців це повторив тільки Дудченко в більш мягкій формулюваннях. Начебто всі інтервью читаю..Що стосується образ Юраю, то на сайті не бачив образ(не дуже коректні висловлювання бачив) а ось на фейсбуці мав дискусію з дикуном, там людина писала таке,що я серед друзів не говорю
2024-03-05 22:55
 # 17  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От тільки уточнення, Підручний за ці 2-3 роки таке сказав лише один раз на початку ковідного сезону після однієї гонки, яку дуже слабко пробіг і потім публічно вибачався перед Юраєм і далі бігав уже значно краще)
2 al_shdw

я навіть не схотіла відповідати людині, бо коли мова про "радікальних вболівальників", а людина відповідає про... Дериземлю та Підручного (самі самі радікальні вболивальники на цьому сайті, яки пишуть коментарі під кожною гонкою, ага...), причому у Дериземлі були свої підкилимні ігри, а про Підручного ви відповіли.
2024-03-05 22:58
 # 18  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
А "кросовий біатлон" - щось дуже схоже на "сухе плавання"
Еще не так давно кроссовые дисциплины входили в программу летних чемпионатов мира. По крайней мере, Александр Беланенко еще успел стать чемпионом мира именно в кроссовом.
2024-03-05 23:03
 # 19  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А що відбувається з Блашко?
2024-03-05 23:19
 # 20  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені подобається виважений підхід президента федерації щодо становлення команд на всіх рівнях.
Велика вдячність Миколі Зоцу, що жіноча команда почала набирати обертів - зараз жінки та молодь, що підростає, дають надії.
Щодо Юрая Санітари, то сподіваюся, що він схоче продовжувати роботу з командою і йому дадуть таку можливість. Я бачила вживу, як працює Юрай, наскільки він відданий своїй справі і, що рідкість для іноземних тренерів, глибоко емоційно задіяний в процесі. Він щиро любить Україну та щиро хоче якнайкращого для нашого біатлону. Саме тому й експериментує в тренувальному процесі. Він може поєднати те, що є в європейських школах біатлону з традиційним для нас підходом. Можливо, в цьому сезоні чоловіки були дещо перевантаженими, але як без навантажень отримати більшу витривалість на майбутнє? Наступний сезон уже це покаже. З'являються успіхи в командах резерву і це також вселяє надію.
Щиро бажаю всім нашим командам на всіх рівнях та їх тренерам сил та наснаги на майбутнє! А вболівальникам - віри в краще та не забувати підтримувати команду в усі часи.
2024-03-05 23:38
 # 21  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 al_shdw
От тільки уточнення, Підручний за ці 2-3 роки таке сказав лише один раз на початку ковідного сезону після однієї гонки, яку дуже слабко пробіг і потім публічно вибачався перед Юраєм і далі бігав уже значно краще)
А він що папуга повторювати це кожного сезону, у кожному інтерв'ю, щоб потім знову довелося вибачатися?

2 trov
це повторив тільки Дудченко в більш мягкій формулюваннях
Звісно в більш м'якій формі, щоб потім не вибачатися... А Прима цього не казав іншими словами? А Цимбал? Чи потрібно, щоб хлопці повторювали якусь певну фразу дослівно як заклинання і ще й пальцем прям в Санітру "тикали" ??? Добре що у хлопців вистачає розуму висловлюватися у м'якій формі - це ж їх головний тренер, як їм потім з ним працювати? Та й долю Кільчицького у команді також усі пам'ятають, який мабуть щось у більш жорсткій формі сказав - записали у "психи" та відправили до Буковелю...

Чи цього не має в кожному інтерв'ю хлопців: "чому результат поганий - не знаю, тренуюся, виконую всі вказівки..." ?

2024-03-05 23:52
 # 22  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чи може про Підручного, який ті ж останні 2-3 роки каже, що виконую усі настанови тренера, але виходжу на трасу і нічого не можу зробити: "усі питання до тренера"? Чи про інших членів чоловічої команди, які цього сезону почали просто повторювати ті слова Підручного?

А він що папуга повторювати це кожного сезону, у кожному інтерв'ю, щоб потім знову довелося вибачатися?

2 predatelll
тобто від "останні 2-3 роки каже" ви легким дотиком руки перейшли до "А він що папуга повторювати це кожного сезону".
То він два-три роки каже, або він один раз сказав, а далі домеркували ви самі? Це риторичне питання, щоб показати, як ви виглядаєте. Я б написала, як, але Євген мене накаже. Тому відповіді не чекаю.
2024-03-06 00:08
 # 23  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 al_shdw
далі бігав уже значно краще)
Можливо, в кількох гонках його результати покращилися, але в загальному його результати останні сезони стали лише погіршуватися. Звісно все можна списати на травми та вік...
2024-03-06 00:10
 # 24  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Еще не так давно кроссовые дисциплины входили в программу летних чемпионатов мира.
Це я знаю, і де ж вони зараз? Зараз це дві дисципліни п'ятиборства (хоч дещо відрізняються). Тому, якщо уже іти цим шляхом - може краще, взагалі, розвивати п'ятиборство? При усіх його складностях, немає залежності від снігу.
2024-03-06 00:39
 # 25  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
тобто від "останні 2-3 роки каже" ви легким дотиком руки перейшли до "А він що папуга повторювати це кожного сезону".
Тобто до кінця Ви не дочитали:
Чи цього не має в кожному інтерв'ю хлопців: "чому результат поганий - не знаю, тренуюся, виконую всі вказівки..." ?
І це я чую/читаю останні 2-3 роки...
То він два-три роки каже, або він один раз сказав, а далі домеркували ви самі?
Так щоб вибачатися доводилося він сказав один раз. Далі вистачає розуму казати так, щоб вибачатися не потрібно було. Ну, але для багатьох ті ж самі думки у "м'якій" формі проходять повз вуха...

Коли я слухаю інтерв'ю Підрчуного, то у мене складається враження, що у нього самого є питання, на яке він не знає відповіді: "Чого я так пашу на тренуваннях, що у мене сил на гонки не вистачає?" У мене таке відчуття, що людина кожного сезону вирішує чи закінчувати йому кар'єру, бо вкладені сили та час у тренування не приносять бажаного результату.
2024-03-06 00:42
 # 26  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
причому у Дериземлі були свої підкилимні ігри
У Вас є певні докази, чи перевірена інформація, чи Ви самі "доміркували" ?
Це риторичне питання, щоб показати, як ви виглядаєте. Я б написала, як, але Євген мене накаже.
Тут головне самій не почати виглядати так, як Ви думаєте, що виглядаю я )
2024-03-06 00:53
 # 27  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Думаю, що та інформація перевірена +- як і ваша стосовно Надії Олександрівна і її непорозумінь з минулим керівництвом, планів на майбутнє і т.д)
2024-03-06 01:05
 # 28  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Можливо, в цьому сезоні чоловіки були дещо перевантаженими, але як без навантажень отримати більшу витривалість на майбутнє?
У нас із 3 лідерів команди Прима (36 років) та Підручний (33 роки із різними травмами). У них кожний наступний сезон потенційно може стати останнім... На яке майбутнє їм потрібні ці "перенавантаження" ? На пенсійне майбутнє?
Наступний сезон уже це покаже.
Головне, щоб наступний сезон не показав, що на олімпіаду нам взагалі не має з ким і чого їхати...
2024-03-06 01:10
 # 29  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Кроссовый биатлон отличное решение для создания качественной массовости. Стрельба в этом случае, по сути, не важна, она выступает только как средство завлечения ребёнка в спорт. Тренера будут смотреть на выносливость детей. У меня в школьные годы были настолько выносливые дети, что во время кросса на 5 км обгоняли всех на пару километров. Это природный талант. В своё время именно через хорошие результаты в кроссе Зоц (?) нашёл Иру Петренко, и по юниорам она была одна из самых быстрых в мире. Одно дело привлечь в спорт ребёнка, у которого есть желание, но от рождения нету выносливости уровня профессионального спорта, и другое, когда выносливость есть. Это путь к появлению долгожданных бегунков. Если человек по природе не может бежать быстро, то никакой тренер его не научит это делать.
2024-03-06 01:58
 # 30  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Думаю, що та інформація перевірена +- як і ваша стосовно Надії Олександрівна і її непорозумінь з минулим керівництвом, планів на майбутнє і т.д)

Та я наче ніколи не казав, що маю якісь секретні джерела інформації ))
І щодо Белової, то все лише мої припущення та висновки, зроблені на основі певних публічних подій та фактів. І звісно, що насправді могло все бути навпаки...
В 2014 році Белова повезла жіночу команду на олімпіаду, де виграли золото, далі її перводять до чоловіків, де вона показує досить непогані результати із тим же Семеновим, команду в кубку націй тримає на 7 місці. Після чого замість неї призначають Санітру, а їй пропонують тренувати другу команду. Вона ж повинна бути щаслива і задоволена після такого розвитку подій! Але чомусь дивним чином відмовляється і "щаслива, задоволена і вдячна, без жодних непорозумінь" їде працювати у Польщу...

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (16 – 22 листопада) (1)
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
121
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!