Контіолахті-2024. Результати короткої індивідуальної гонки у жінок
На фоні вчорашнього феєричного виступу наших чоловіків в індивідуальній гонці на першому етапі Кубка світу в Контіолахті, дуже хотілося, щоби й дівчата підтримали піднесений настрій вболівальників своїми результатами. Хоча результати недільної естафети якщо й підживлювали оптимізм, то дуже стриманий.
Анастасія Меркушина стартувала першою з українок, і, на жаль, своїм виступом дала переконливу відповідь на питання вболівальників, чому тренери команди не включили її у склад естафети. Наразі Настя зовсім не в формі, дуже багато програючи на трасі. Та й стрільба при цьому була далекою від ідеалу: з чотирьох рубежів старша з сестер чисто пройшла лише один. Підсумковий результат засмучує: з п’ятьма 45-секундними штрафами Настя програла переможниці гонки понад сім хвилин і фінішувала 94-ю.
Натомість родинний прапор підтримала Олександра Меркушина, яка стала сьогодні найкращою снайперкою в українській збірній, влучивши у 19 мішеней з 20-ти! З огляду на зовсім юний вік Саші, наразі не будемо надто вимогливими до неї в плані швидкості на фоні топ-суперниць. Однак і цього ходу вистачило, аби на фініші стати кращою з українок з 33-м результатом! Вітаємо з першими в кар’єрі очками в гонці Кубка світу!
На щастя, Олександра стала не поодинокою в заліковій зоні зі складу команди. Зовсім поруч у фінішному протоколі розташувались Юлія Джима (38-а) та Христина Дмитренко (40-а). Причому Христина сьогодні стала найшвидшою в команді, відкривши свій лік кубковим балам цього сезону, навіть попри три промахи. Трішки не вистачило сил на всю дистанцію Анні Кривонос, для якої цей старт став першим офіційним в сезоні. Зі стрільбою у Ані все більш-менш непогано - лише два штрафи, однак на останньому колі вона втратила десяток позицій і фінішувала 49-ю.
Тріумфаторкою гонки стала француженка Лу Жанмонно, для якої ця перемога стала п’ятою в кар’єрі. Перше місце Лу здобула завдяки абсолютній стрільбі, випередивши секунд шведську біатлоністку Еллу Халварссон. Збірна Швеції, до речі, здобула два місця на подіумі: черговий зразок шаленої швидкості продемонструвала Ельвіра Еберг. На вогневих рубежах вона заробила три штрафи, але відчайдушно атакувала лижню на останньому колі, на якому змогла шосте місце на виході з четвертої стрільби обміняти на третю позицію на фініші!
Неймовірний хід Ельвіри завадив статись гучній сенсації для збірної Польщі: 26-річна Наталія Сидорович, яка до цього в гонках Кубку світу не потрапляла навіть до топ-20, ледь не добігла до подіуму з чотирма нулями на вогневих рубежах! Серед несподіванок також відзначимо сьоме місце естонки Регіни Ермітс та восьму позицію молодої француженки Осеан Мішлон, яка до останньої стійки претендувала навіть на перемогу.
Після двох змагальних днів в індивідуальних гонках, насичена програма першого етапу Кубка світу бере одноденну паузу, після чого чоловіки змагатимуться у спринті.
Не шукайте зради.Якщо б у нас була біатлоністка з швидкістю її не ховали б від загалу.Тренеру теж вигідно стояти з переможцями а не переможеними.На данний час "швидкості" немає.Одне радує швидкості немає не тільки у нас.
2024-12-05 17:09
А хтось знає що трапилось на дистанції з Тандреволд .Упала чи знову їй стало зле.
2024-12-05 17:17
2 Devas А хтось знає що трапилось на дистанції з Тандреволд .Упала чи знову їй стало зле.
Сказала, що знову мала проблеми з серцем.
2024-12-05 17:33
2 Люба Львів
Дякую.Здоров'я їй.
2024-12-05 18:14
2 Люба Львів
не просто проблеми, а зупинялася взагалі на третьому ( може помиляюся, але начебто так) колі, щоб вгальмувати пульс, а потім продовжила гонку
2024-12-05 18:24
2 phanтом того, що на наступному етапі повертається Іра Петренко, особисто я не бачу особливої потреби в подальшій присутності на КС не лише
А я особисто не бачу особливої потреби в Петренко. Бігають же не імена та колишні заслуги, а люди тут і зараз. Тому б непогано було б Петренко спочатку перевірити свої кондиції на ІБУ, а вже потім претендувати на базальтернативне місце в першій команді.
2024-12-05 19:43
не просто проблеми, а зупинялася взагалі на третьому ( може помиляюся, але начебто так) колі, щоб вгальмувати пульс, а потім продовжила гонку
2 Lissa
Це було на четвертому колі в неї маже найгірший результат серед всіх, програла більше хвлини, до того програвала більше півхвилини
2024-12-05 20:03
Слабовато
2024-12-05 20:15
2 trov Що стосується Городньої, то Зоц сказав,що вона відклала карьеру спортсменки(можливо буде гарною манікюрницею як Журавок)
Одна справа, якщо це особисто вона так вирішила... Головне щоб не хтось їй "відклав кар'єру". Тут, до прикладу, в коментарях писали, що вона хоче повернутися до команди... Можливо у дівчини були певні проблеми... Але все це здогадки... І хотілося б дізнатися бачення цієї ситуації особисто від спортсменки.
І якщо вона хоче повернутися, то можливо, має сенс посприяти її поверненню, не така вже у нас велика купа гарних спортсменів, щоб розкидатися ними...
2024-12-05 20:33
2 predatelll
- До речі, проясніть, будь ласка, ситуацію з кількома спортсменами, яких ми не побачили на цьому турнірі і під час літньої підготовки: зокрема, Артем Прима, Дар’я Блашко, Юлія Городна. Чи розраховуємо ми на них в наступному сезоні?
- По Артему Примі - він виявив бажання призупинити активні виступи на міжнародних стартах. Звісно, Артем виступатиме на чемпіонатах України, але вже зараз починає готуватись до тренерської роботи. Я вважаю, що Артем максимально віддав команді все, що міг - це чудовий спортсмен з класними людськими якостями, і, безумовно, ми розраховуємо на нього в нашій біатлонній родині. Наприкінці минулого сезону я мав з ним довгу розмову, і Артем особисто вважає, що може зараз займати місце тих молодих спортсменів, які можуть працювати на перспективу. Ну і, будемо відверті, минулого сезону ми втратили одне місце квоти на Кубку світу, і його потрібно відвойовувати.
Що стосується двох дівчат. Дар’я Блашко не тренувалась з командою - є особисті причини, чому вона прийняла таке рішення. Якщо колись вона захоче відновити активні тренування - наші двері завжди відчинено, і все залежатиме лише від неї. Але зараз першим пріоритетом для неї є особисте життя, а не спорт. На Юлію Городну ми розраховували, але вона теж вирішила поки що взяти паузу в спорті. Хоча ми бачили в ній перспективу, і Юля мала всі шанси працювати з основною командою в цьому сезоні. ми, звісно, можемо переконувати спортсменів, але якщо в людини немає бажання, то треба відкривати дорогу тим, в кого бажання є. Мотивацію та умови для тренувань ми можемо створювати, і будемо це робити. Але змушувати когось до тренувань ми не будемо.
все є на цьому сайті. Казали, що потім Юля Городна хотіла передумати, але Зоц начебто сказав, що його не владштовує вот це "хочу/не хочу" та й ще тренувань багато пропущено.
2 Lissa Казали, що потім Юля Городна хотіла передумати, але Зоц начебто сказав, що його не владштовує вот це "хочу/не хочу" та й ще тренувань багато пропущено.
Ну, якщо це такий "виховний момент" від Зоца(можливо й потрібний), то спорсменку хоча б в команду Б можна перевести. Не на завжди ж її в "комору закривати"...
2024-12-05 22:50
2 predatelll
як станете ТШ, то будете робити те, що вважаєте потрібним. Але щось мені підказує, що якщо Зоц вирішив саме так, то це його право, на яке він мав підстави.
2024-12-05 23:19
Не на завжди ж її в "комору закривати"...
2 predatelll
якщо спортсменка не хоче працювати, це її право, але це свідчить що в неї не спортивний характер і шансів що вона після "передумає" чогось досягне малувато, у нас в команді вже є спортсменка з такими проблемамив команду Б можна перевести.
А вона що в А була, щоб її в Б перевести?
2024-12-06 00:50
2 Lissa як станете ТШ, то будете робити те, що вважаєте потрібним
Та ми ж лише кілька років тому вже мали голову федерації, який робив що хотів - самостійно ставив людям "психічні діагнози", виганяючи із команди, заміняв українських спортсменок на незрозуміло кого... Не повинна одна людина могти робити все, що їй в голову стукне, вирішуючи долі інших людей... Потрібні певні важелі стримування. Але щось мені підказує, що якщо Зоц вирішив саме так, то це його право, на яке він мав підстави.
Звісно це його право - покарати і відсторонити спортсменку від команди А. Але ж не від біатлону взагалі? Якщо відправив би її "набиратися розуму і шукати мотивацію" у команду Б із іншим тренером, то було б достатньо. Не "хрест" же на ній ставити...
2024-12-06 01:12
2 trov якщо спортсменка не хоче працювати
Вона Вам це особисто сказала? А якщо в неї були якісь невідкладні проблеми, які потребували вирішення? А якщо вона все ж таки хоче працювати, але її не правильно зрозуміли або не захотіли зрозуміти? у нас в команді вже є спортсменка з такими проблемами
Так, дійсно, приходить на думку Ірина Варвинець, яка то пропускає, то повертається, то гонку, то етап, то сезон або навіть кілька... Звісно все це було через її травми...
Травми - насправді, це найкраща причина, яка ні у кого не викличе питань. Тому розумні спортсмени називають саме її, навіть, якщо насправді причина інша. Цей відступ звісно не стосується Ірини.
Але що мені дуже подобалося у випадку із Варвинець, що двері для неї завжди були відкритими і вона завжди поверталася, коли дозволяв стан здоров'я та було бажання. Сподіваюся, що двері будуть такими і для інших спортсменок...
2024-12-06 01:17
2 trov якщо спортсменка не хоче працювати, це її право, але це свідчить що в неї не спортивний характер і шансів що вона після "передумає" чогось досягне малувато
Це взагалі ні про що не свідчить... До прикладу Підгрушна в певний момент своєї кар'єри не "хотіла працювати" - взяла паузу на один сезон, а потім повернулася і досить гарні результати показувала.
2024-12-06 06:04
2 predatelll Не повинна одна людина могти робити все, що їй в голову стукне, вирішуючи долі інших людей... Потрібні певні важелі стримування.
Але щось мені підказує, що якщо Зоц вирішив саме так, то це його право, на яке він мав підстави.
так повинна чи не повинна одна людина щось вирішувати? ви вже якось визначіться.
і бажано визначитися об'єктивно.
2024-12-06 10:20
2 Sumchanka так повинна чи не повинна одна людина щось вирішувати?
Між "щось" та "все" є дуже велика різниця. ви вже якось визначіться.і бажано визначитися об'єктивно.
Не може бути у людини безмежної влади. Ми не повинні втрачати спортсменів через рішення тренерів. Тренер також не вічний, його можуть змінити у будь-який момент. Але сподіваюся що це не той випадок, і якщо у Юлі справді є бажання і мотивація, то вона повернеться до команди Б найближчим часом.
2024-12-06 10:29
2 predatelll
О, вам уже і Зоц не такий)))
2024-12-06 11:03
приходить на думку Ірина Варвинець, Підгрушна в певний момент своєї кар'єри не "хотіла працювати" - взяла паузу на один сезон, а потім повернулася і досить гарні результати показувала.
2 predatelll Да уж.. причем тут Ірина, Ви взагалі її біографію знаєте? У неї якрах зі спортивним характером все добре..Підгрушня брала перерву, добившись в біатлоні дуже багато, і як тут багто хто вважає на сайті мала на той момент закінчити. вона спробувала закінчити і не витримала якраз спортивний характер, не дав спокійно сидіти дома...Юля Городня поки що нічого в біатлоні не добилась навіть в порівнянні з молодшою сестрою, і хотіла кинути нічого не добившись- так я не розмовляв з нею, я аналізую вчинки , а не слова(і да Зоцу я вірю, який зиск йому казати неправду?)
2024-12-06 11:41
2 Sumchanka О, вам уже і Зоц не такий)))
Та в мене кумирів не має... Якщо я згоден із рішеннями та діями людини, то я її підтримую, якщо ні - то ні.
Але в мене зараз більше питання не до Зоца, а, мабуть, до журналістів, бо ситуація із Юлею Городною не зрозуміла до кінця для того щоб робити якісь висновки...
Спочатку хотілося б знати, що думає або вирішила сама Юля Городна, які все ж таки в неї плани на майбутнє? - думаю, що від цього залежить усе інше...
Чим викликане її рішення або що сталося перед сезоном?
Якщо вона хоче повернутися, то де і як тренується зараз?
Насправді є купа запитань, на яких, можливо, є відповіді у федерації, але не у вболівальників. І без них доводиться робити якісь припущення, які в такій ситуації найчастіше хибні...
2024-12-06 11:54
2 trov причем тут Ірина, Ви взагалі її біографію знаєте?
Так, вона дуже багато пропускала через травму і завжди поверталася. І я завжди радів її поверненням. Підгрушня брала перерву
Так брала перерву. І це нормально брати перерву із якихось причин, а потім повертатися. так я не розмовляв з нею
З'ясували. я аналізую вчинки , а не слова
Серед вчинків, які ми можемо проаналізувати - це те, що в кінці минулого сезону вона пробилася до команди А. Далі про "вчинки" або події ми якраз дізнаємося лише зі слів третіх осіб. і да Зоцу я вірю, який зиск йому казати неправду?
Та наче наводили слова Крулька із цього приводу, а не Зоца...
2024-12-06 12:03
2 predatelll Та в мене кумирів не має...
от зараз аж смішно стало)))
2024-12-06 12:16
2 Sumchanka от зараз аж смішно стало)))
І хто ж вони? Повеселіть мене також )
2024-12-06 12:23
2 predatelll
а ви впевнені, що спортсмен зобов'язаний вивертатися навспак на загал? Можливо, є відповіді , які не для широкого кола?
2024-12-06 12:40
2 Sumchanka Спочатку хотілося б знати, що думає або вирішила сама Юля Городна, які все ж таки в неї плани на майбутнє?
Зараз це питання найгловніше, від якого можна відштовхуватися далі... І воно ніяк не відноситься до: що спортсмен зобов'язаний вивертатися навспак на загал?
А Ви впевнені, що спортсменка не хотіла би висловитися із приводу цієї ситуації? І чи дали їй змогу це зробити?
2024-12-06 12:45
2 predatelll
у неї мову відібрало? при наявності інтернету проблема висловитися? вона у полоні?
2024-12-06 13:12
2 predatelll
у неї мову відібрало? при наявності інтернету проблема висловитися? вона у полоні?
У людини є своя теорія, і при чому тут логіка, якщо відповідь є в своїй голові . Юля ,яка як більшість дівчаток її віку широко представлена в соцмережах не може висловитись і тренуватись без збірної не може
2024-12-06 13:30
Серед вчинків, які ми можемо проаналізувати - це те, що в кінці минулого сезону вона пробилася до команди А. Далі про "вчинки" або події ми якраз дізнаємося лише зі слів третіх осіб.
Давайте уточнимо, вона нікуди не пробилась-вона отримала шанс поборотися за місце в розширеному колі претендентів на команду А( обьективноне маючи особливих підстав для цього 46 місце в рейтингк Кубку ІБУ, але шанс отримала -вона від нього відмовилась, які можуть бути причини - здоровьяв т.ч і травми(якщо б це було так, так би і сказали(можливо без подробиць), родинні причини(але молодша сестра виступає, тож ні) всі інші причини для мене несерйозні з точки зору великого спорту. А якщо повірити, що вона хотіла повернутися(не читав про це ), то тим більше говорить про несерйозність відмови- я багато працював зі жними спортсменами (не в біатлоні), тому трохи знаю причини відмов і взагалі психологію спорту
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)